Závady na vozidle Fábia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
"-- skrytý --" 28.03.06 20:43
« Re:
Po dlhsej dobe som sedel v otcovej fabke a ako natruc sa mi asi po 200 km rozsvietila oranzova kontrolka elektroniky motora. Co to presne znamena? Auto sa spravalo uplne normalne, po zavolani mechanikovi som pokracoval dalej dalsich 300 km, vraj ziadny problem, ale stve ma to. Auto ma sice 4 roky, ale iba 18tisic km. -
"-- skrytý --" 23.03.06 20:20
« Auto Jarov - problémy s vozem Škoda Fabia
Bohužel musím potvrdit,že se společností Auto Jarov mám úplně stejné negativní zkušenosti. Jedná se také o reklamaci vozu Škoda Fábia 1.2 htp. Při třetí reklamaci stejné závady jsem vedoucímu servisu uvedl, že požaduji odstoupit od smlouv, nebo vyměnit vozidlo za nové. Vedoucí servisu Škoda tvrdil, že není kompetentní záležitost vyřešit, abych se obrátil na vedení společnosti. Tak jsem také nejbližší pracovní den učinil a to písemně. Bohužel došlo k tomu, že mezitím bylo vozidlo odvezeno do servisu a opraveno. Při stížnosti ve výrobním závodě na postup společnosti mi bylo nabídnuto, celou záležitost řešit společně v sídle společnosti Auto Jarov za účasti zástupců z výrobního závodu. Při jednání mi bylo sděleno, že jsem si neměl závadu po třetí nechat odstranit a tudíž nemám nárok na odstoupení od smlouvy, nebo na výměnu vozu. Dále mi bylo sděleno, že pokud nesouhlasím s jejich rozhodnutím, mám celou záležitost řešit soudní cestou. Vzhledem ke skutečnosti, že s vozidlem jsou stále problémy a vozidlo je cca. každé dva měsíce v servisu, jsem nucen celou záležitost řešit soudní cestou a domoci se tak svého práva. -
« Vrzání u předního kola spolujezdce
Ahoj škodováci,
přibližně před týdnem začalo vrzat pravé přední kolo při přejíždění nerovností (nejmarkantnější je to u retardérů nebo průjezdu dolíku).Je to hodně rušivé a rozhodně se toho míním zbavit i v případě že se jedná o detail. Nevíte někdo čím by to mohlo být,jak se to opravuje resp. kolik bych si měl našetřit na opravu ???
Dole v diskuzi už je jedna zmínka o stejném problému,ale není tam žádná odpověď na výše položené otázky.
Jinak s Fabkou 1.2 HTP 40 kW žádnej problém - to auto mám fakt rád :-!
DÍKY ZA ODPOVĚĎ -
"-- skrytý --" 13.03.06 14:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
V zásadě platí, že při správně zvolené rychlosti (a tou rozhodně není přejíždění na 1. rychl. stupeň) člověk v autě zpomalovací pruh ani nepocítí. Samozřejmě záleží na jeho výšce a typu auta. Ona rychlost bohužel povětšinou leží nad úrovní rychl. limitu stanoveného v daném úseku. Ale tam, kde limit není, je to OK... ;-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
Zpusob prejizdeni zpomalovacich prahu me u ridice z novacke reportaze taktez dost zarazil.
Co se tyce me, tak ja nastesti na tyto zpomalovace narazim dost zridka, ale kdyz uz, tak pred nimi temer zastavuji a lehce je prejizdim na 1. -
"-- skrytý --" 13.03.06 11:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
v moji praxi to takova utopie neni (MT) nase firma to zakaznikum nabizi, nebot si tim usetrime spousty starosti do budoucna, je to jednodussi vratit penize nebo vymenit, protoze pravdepodobnost, ze se zavada opakuje je v techto pripadech velmi vysoka uz s ohledem na spotrebni charakter veci, Ale chapu ze u auta je to trochu komplikovanejsi, nicmene u nas stale preziva duch Mototechny. To ze si zakaznik zvoli potreti opravu misto vymeny vsak nemuze byt nasledne brana jako pritezujici okolnost. Osobne si myslim, ze ve finale skoncil zapas zakaznika s Auto Jarov remizou. Jiste je to lepsi nez nekolik let se tahnouci soudni spor.
.... a co ty prahy, jaky ma na to kdo nazor, prejizdet pomalu, rychle, se zarazenou rychlosti, bez rychlosti? -
« Re: Re: Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
co se týče dávání na výběr mezi opravou a výměnou vozu , to je spíše z oblasti utopie a pochybuji že to někdo nabízí i v západní evropě nebo americe...nevím....každopádně si myslím, že ze zákona tuto povinnost nemají a je na zákazníkovi a toto inicioval...já být v roli servicemana, tak bych to patrně taky aktivně nenabízel. -
"-- skrytý --" 13.03.06 10:36
« Re: Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
No naprosto korektni by bylo, pokud by servis rekl: Vazeny pane, byl jste zde jiz 2x se stejnou zavadou, nyni se vam projevila po 3x. Budete chtit vuz opravit, nebo si prejete vymenu. V zakone nestoji, ze az po treti zavade a oprave mate narok na vymenu, nybrz projevi-li se vam stejna zavada 3x. To znamena servis po treti nedela opravu nybrz posouzeni zda nedoslo k poskozeni veci zakaznikem a na zaklade toho uzna ci neuzna narok na vymenu.
Co se tyka prejizdeni prahu, take by mne to zajimalo. Ja osobne prejizdim prahy jemnym prehoupnutim na neutral ? Co zbytek ridicu .... ? -
« Re: Re: Re: fabia versus auto jarov
Já nevím jak to tam skutečně proběhlo, ale z té reportáže mi nepřipadalo, že by servis dělal nějaké obstrukce...3x tam byl, 3x mu to opravili. Sice se to po čase znovu opakovalo, ale když odjížděl ze servisu tak to snad nedělalo...nevím, zase do toho nevidím. Nicméně musím říct, že servis se zachoval dle mého mínění celkem dobře...oprava v záruce uznána, opraveno výměnou, prodlpoužena záruka o rok, na vyměněný díl o 2 roky a přistavený náhradní vůz. Jestli by se tak choval bez přítomnosti TV...nevím....nemám s nimi žádnou zkušennost...
Jen mě docela zarazila jedna věc a to styl jakým onen pan řidič přejížděl příčné prahy...připadalo mi, že docela rychle....jaký na to máte názor? Jezdit raději rychle a "přeletět", nebo jezdit jako já pomaličku..."ledva kolo jiné kolo mine" :) -
"-- skrytý --" 13.03.06 09:53
« Re: Re: fabia versus auto jarov
Ani negativni ani pozitivni, to zalezi jak se na to kdo kouka. Spise jako studijni material. A co se tyka postupu servisu, ja osobne nejsem presvedcen o tom, ze by postupoval 100% korektne. Spise tak, aby ho to co nejmene bolelo. Myslite, ze by se majitel vozu obracel na Novu, kdyby byl presvedcen o tom, ze vse probehlo ferove? Vse se mota kolem toho, ze se proste uz z principu prodejcum auta menit nechteji. Neustale se snazi zakazniky presvedcovat, ze auto je uplne jiny vyrobek nez napr. telefon, televize, pracka. V zakone, ale zadna takova vyjimka neni. Dokud tedy nebude ze strany zakazniku vetsi tlak, budou si delat prodejci co budou chtit (samozrejme, ze ne vsichni prodejci jednaji vuci zakaznikum nefer, nebrat to tak, ze vsichni prodejci jsou stejni) -
« Re: fabia versus auto jarov
Tak to jsem nejak nepochopil, proc jsi sem dával tento odkaz? Myslel jsi to jako negativní, nebo jako pozitivní věc? Dle mého názoru postupoval servis celkem korektne a bez problémů....to že se toho chytla TV NOVA a dělá z toho nějakou "senzaci" to je asi věc jiná. Nemohu samozřejmě posoudit, jak celá věc probíhala bez přítomnosti TV... -
Rousek 12.03.06 17:36
« Omezení výkonu
Nevím jak to je u 1,2, ale dříve jsme měli 1.4 55 kWh a při rozjezdu do kopce se rozsvítilo na palubce EPC ( to je Electronic power control) a auto okamžitě ztratilo výkon. Kopec jsme už nevyjeli. Podle servisní knížky se má jet ihned do servisu, auto vůbec nepojede pokud se závada "sama" neodstraní. Nám to po znovunastartování přestalo. Kdysi to byla docela obvyklá závada, servisy Škoda říkaly že to nic není a tajně se měnily řídící jednotky. Pak jsem to našel i v servisní knížce že ji vyměnili. Ale nic neřekli. Tak se nedejte !!! -
"-- skrytý --" 11.03.06 10:07
« obmedzovač na 2000 otáćkach
Zdravím. Len zo zaujímavosti, neviete v čom by mohol mať švagor problém, keď včera v noci išiel dlhšiu trasu Prešov-Nitra a späť s Fábkou Combi 1,2 HTP(najazdených do 5000 km). Tesne pred Prešovom však chytil pluh a hodný kúsok sa za ním ťahal na 2. No a po určitom čase mu zasvietila nejaká kontrolka na prístrojovke a nemohl vytočiť motor vyššie ako do 2000 otáčok? Zbehne s tým v pondelok do servisu, len zo zvedavosti, neviete v čom je problém???
Dík...