TDI a krátké pojezdy

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta

  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  22:53

    « Re: Re: Radši na kole

    No nevím nevím stačí zajet do Holandska a vidím managery na kole s telefonem u ucha a taškou v druhé ruce...ale jak řídí??
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  20:35

    « Bez nadpisu

    theo: Dobrý! >:D Pán je komik! >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  10:30

    « Re:

    Hendrych ... pokud začneme započítávat i to, že jen pouhým nastartováním motoru odčerpáváme nenahraditelné přírodní zdroje, k čemuž nás neopravňuje nic jiného, než naše moc, pak bude nejrozumnější skutečně jezdit na kole.. a nejen po městě. Kdyby se jezdilo na rostlinné oleje případně na rostlinné etanoly... jenže to by si nemastilo kapsu pár boháčů, že?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  09:10

    « Re: Radši na kole

    K zahřívání na kole: já jsem kdysi jezdil na kole na brigádu brzy ráno, kdy byla šílená kosa a navíc jsem začínal asi kilometrovým klesáním. Tak jsem při jízdě z kopce brzdil víc, abych musel šlapat i tam, kde by to jelo samo >:D 6e by se motor taky zahřál rychleji při současným brždění ? >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 05.01.06  09:08

    « Re: Radši na kole

    no jo, ale ked robis v obleku, tak je to troska komplikovanejsie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  00:28

    « Radši na kole

    Při takové vzdálenosti bych volil kolo jako dopravní prostředek. Já dojížděl každý den na kole do práce a jak mi bylo lépe. Teď bohužel musím jezdit autem do práce tak na kolo jedině ve volném čase. A na kole se zahřeji tak po 2km na provozní teplotu hodně záleží na terénu.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  21:49

    « Bez nadpisu

    K tomu TDI PD by měl výrobce dávat sluchátka alias Vesničko má středisková a i slechy potom budou o.k.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 04.01.06  21:33

    « Re:

    to Hendrych: no nevím, ale studený benzín taky produkuje velké množství škodlivin, on totiž katalyzátor začne fungovat až poté co se zahřeje na teplotu tuším 600 stupňů, což chvíli trvá. Co se emisí týče, tak u dieselů je problém se sazemi, které jsou rakovinotvorné.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  20:52

    « Bez nadpisu

    A co takhle studený diesel a emise ? Pokud bychom (konečně :!: ) začali započítávat do ceny také míru škodlivých emisí - myslím, že benzín by vyhrál na celé čáře...jak nové, tak staré motory.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  20:13

    « Re:

    aaaale, na nejaky flame vis co, mame demokracii, tak jsem rekl svuj nazor k tematu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  18:38

    « Bez nadpisu

    alig: koukam, ze moc dobre vis co je to flame ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  18:03

    « Re: Re: Kratke pojizdky- denne

    Diesel je dobry na kratke pojizdky i na dlouhe jezdeni. Rozhodne je to motor ucinnejsi a pohodlnejsi na jizdu. Ze vsech moznych konstrukci je nejpovedenejsi TDCI (turbo commonrail). Ruzny vyrobci to znaci ruzne, aby nebyla tahanice o pismenka. To jsou moje postrehy, jezdil jsem uz snad se vsim :-) A kdo rika, ze se diesel pri malem rocnim prubehu nevyplati, at si ho nekupuje. Asi musi hodne setrit a pak je kazda koruna znat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  16:53

    « Re: Kratke pojizdky- denne

    Ale jasně že maj vliv. Kdybys to auto vídal ještě dýl, to bys teprve viděl - místo obvyklých 500tis km, co se tyhle motory často dožijou, by mu odešel třeba už ve 300tis ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  15:28

    « Kratke pojizdky- denne

    Muj byvaly kolega mel sluzebni Audi 80 td. (Ne TDI). Byla to myslim sestnactistovka s vykonem 59kW. Kazdy den krome vikendu ji rano (parkoval venku) nakopl a prejel doslova 500m k praci. Zde ji zaparkoval a vecer to same. S timto autem jsem mel tu moznost jet kdyz mu byly 3 roky a natachaci bylo neco kolem 80ti tisic. Nekourila, jela jak diva, dle tacho 200. Opravy do te doby zadne. Vykazoval knihu jizd a spotrebu mel do 4,5 l/100km. Byl to starsi clovek a jezdil svizne ale s rozvahou. Bud to byl zrovna moooooc povedenej kus, nebo kratke pojizdky maji vliv leda tak na starou belu.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 04.01.06  09:41

    « Re: Re: Re: Re: Ropaz

    ked som mal AX 1.5d a na lyzovacke pri tiez cca -15 som to na treti krat nakopol, tak kamaratka sa ma pytala, ci tam nemam nieco pokazene :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  09:21

    « Re: Re: Re: Ropaz

    "když se sype železářství" slyším prvně, ale je to moc hezký a trefný. Jako, když jsme před mnoha lety při koupi auta zkoušeli Toledo, a moje paní po nastartování naivně poznamenala: a my nebudemem mít v tom autě motor z traktoru, že ne? Bylo tehdy asi -15°C.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  07:23

    « Re: Re: Ropaz

    Kromě toho jsem u benzíňáků se vstřikováním nějak nezaznamenal, že by "ty chcíplotiny za studena jezdily hůře, než za tepla". Ve většině případů je tomu totiž právě naopak (díky "sytičovému" režimu)! A bez zvukových a vibračních efektů, jako "když se sype železářství", a to speciálně v případě TDI PD!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  01:05

    « Re: Ropaz

    No to je jasne, ze sa Diesel oplati, ale iba tomu, kto ho vyuziva, co v tvojom pripade asi neexistuje, ked mas 5km do prace. Diesel je pre toho kto rocne jazdy okolo 30 000km. Vtedy ano po 5-6 rokoch(zalezi od obstaravacej hodnoty) zacne prinasat zist. A nemas pravdu v tom, ze naftak netrpi tolko ako benzin, prave naopak. A este horsie ked mas TDi PD, to cerpadielko, ak sa odsere je dosti drahe.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  00:54

    « Bez nadpisu

    Jednoznacne TDI. On je totiz lepsi vzdycky - na kratke i dlouhe trasy. Zena i ja jezdime do prace (kazdy se svym) cca 5 km - ona to ma 4 km, ja 7. Ja jsem najezdil na trech autech celkem 410 tis, ona zatim 50 tis. Zadny problem s motorem. Pochopitelne to chce jezdit se studenym motorem rozumne, i kdyz (a zejmena proto) ze diesel (na rozdil od tech benzinovych chciplotin) jede studeny temer stejne, jako teply. Co se tyka spotreby - tak studena benzinova 1,3 l me zeny nikdy nesla pri takovem provozu pod prumer 10, s TDI jezdi dlouhodobe za 6,5l/100.
    Takze tak. Uz si to konecne uvedomte, ze narozdil od Formule 1 (zatim) je diesel vzdycky lepsi varianta, nez benzin. Treba se vam :idea: :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  23:57

    « Re:

    Jednoznačne benzín. Na kratke jazdy je benzin lepší. Tiež maš jedno či zahreješ tdi alebo benzín. Na kratke vzdialenosti sa ani ty nezahreješ na bicykli. Ved auto je na jazdenie. Motoru sa by nemalo nič stat pokial nejazdíš mrazoch -20 a viac...
    Lincoln Navig...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…