Suzuki Grand Vitara

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  20:48

    « Bez nadpisu

    Lubos1: Díky.Já poslouchám ženu jak nikdy a ona se snaží.Je hodná ;-)
    Už se těším, jak Vitaru prubnu,ty vibrace páky jsem někde slyšel,třeba to odstraní.
    Stejně: vývoj stojí miliardy a nakonec všichni někde něco zpackají.Škoda.Jo,ta také. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.12.05  18:54

    « Re: Re: Re:

    to IT:
    Riadenie mi vyhovovalo, radenie - trochu dlhsie drahy, ale pomerne presne. Paka neprijemne vibrovala - prenasala vibracie od motora, mozno nie su pouzite lanovody, neviem. Viac som zatial bohuzial nevyskusal.
    Prajem skore uzdravenie! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  18:50

    « Re: Re:

    Lubos1:Díky za info.Ve vyšší rychlosti tam ticho jako v kostele asi nebude-aerodynamický+valení pneu. Konečně,bude tu ten bodový systém,takže asi zvolníme a budeme se kochat krajinou.
    Měl jsem v plánu to zkusit, mám dovolenou ale zdraví se rozhodlo,že si trochu zalaškuje. Tak mně žena léčí a fakt jsem rád,že se tím živí. Proto nějaké testování, seč je nyní naprosto ideální doba, raději ne.
    Něco jsem musel jezdit dnes na kluzkých zasněžených silnicích a rozhodl jsem se,že otestuji malého Swifta - poskakoval jak koza. Rozjezdy problém, je to moc do rychla. Na tohle by byla Vitara asi lepší.
    Co řazení?Bylo přesné?Co vibrace řadící páky?Jak fungovalo ABS a říditelnost,třeba vyhýbací manévr.Zkoušel jsi?Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.12.05  18:09

    « Re:

    Zdravim IT! :-!
    Koza bola vsade, pokial som si vsimol. Na diferak som sa nepytal, v tom nie som absolutne doma a myslim, ze ani predajca nebol :D. Ale ako som pisal, neodhrnuta cesta, sneh + pod nim lad, slusny kopec a auto islo tvrdohlavo hore bey uzavierky diferaku.
    Jazdil som iba chvilu a len po meste, takze k hlucnosti sa nevyjadrim, ale motor bol odhlucneny tak priemerne. Ostatne zistim az na dialnici. Ale ako som si vsimol tesnenia na oknach, tiche to asi nebude.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  18:01

    « Bez nadpisu

    super7: Taky jsem se potil i na pr...než jsem to napsal. Příště mlčím ;-)
    "Ty vogo" vykřikoval v těch našich Vyhulených jeden, já bych spíš řekl "Do pr**le". Každopádně jsem si to říkal,když jsem to smolil.Nic jiného jsem tím nemyslel, ani o Mečiarovi! Ještě žije?
    Hledal jsem obrázek toho diferáku,nikde nic.Fakt jej tam dali?Mně se to nezdá.
    To jsi optimista,že si myslíš,že bude vědět prodejce.To se mi nezdá.Ale zkusit můžeš.
    Luboš1: Zdarec! Ale bylo to tišší než M6,nebo ne? ;-) Teď vážně ke kůži-byla všude-myslím sedadla,nebo jen boky a sedák+opěradlo dobrá textilie? Já bych dával přednost této verzi. Osobně kůži moc nemusím, takže tohle není problém.
    Luboši-na diferák ses náhodou neptal? Řešíme to tu a nevíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 28.12.05  13:14

    « Re: Re:

    Bol som sa na Vitare kratko previezt a mal som z nej dobry pocit. Bola v plnej vybave vratane koze a nejakeho primitivneho navigacneho systemu :-) - maly cerveny display.
    Benzin 2.0 je vyslovene slaby a k tomuto autu sa vobec nehodi. Som zvedavy na diesel, aj ked neocakavam nijake extra vykony.
    Bolo pomerne vela snehu a islo to ako po suchej ceste, kopec - nekopec.
    Dealer mi ale povedal, ze sa na Sk trh nebude dodavat diesel v takejto vybave, tzn. v kozi, co ma dost zarazilo. Ak by som sa pre toto auto rozhodol, tak by som ho bral iba v plnej, takze by som sa asi poobzeral po inej krajine unie, napr. V Rakusku sa da kupit diesel v 3 urovniach vybavy a v najvyssej je samozrejme aj koza.
    Nemate niekto linku na test dieselovej Vitary? Mozno sa uz na niektorych trhoch predava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.05  13:01

    « Re:

    IT: díky za vyčerpávající (pro obě strany ;o) odpověď - musím si to přečíst ještě asi tak 10x a pak si to snad už budu umět představit. zkusím se stavit v Suzuki, ať mi to vysvětlí a nebo ještě lépe - půjdu se s tím projet.
    p.s. Mečiar říká "ty vogo"?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.12.05  15:43

    « Bez nadpisu

    Marceliono: Já jsem nenapsal že jej mají, já psal, že možná mají CD i k Vitaře, jako je ke Swiftovi a pokud jej mají,mohlo by tam být víc, než je na ofic.stránkách(to jsem už nepsal).Musíš se zastavit u prodejce,mně se k němu nechce skrz případné CD a Swift mi jezdí.
    S tím CD to byl jenom tip. Pokud je, divil bych se, kdyby tam chybělo něco o převodech. To jsme si asi nerozuměli. Nezbývá než se dotázat.Ale o tom mezinápravovém diferáku budou vědět asi kulové....
    Nechci jim křivdit,ale já toho mého už načapal na neznalosti konstrukce u Swifta a byla to banální věc s řazením, takže zase je to jenom odhad,ale zbystřil jsem. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Marcelino

    Marcelino 26.12.05  14:05

    « Re: CD k Swiftu

    2 IT: mozes prosim blizsie popisat co je na tom CD k Swiftu - ja som ani netusil, ze vobec nejake existuje... 8-s :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.12.05  11:03

    « Bez nadpisu

    super7: Vladko by řekl: "Ty vogo...", to jsem měl mlčet..tak se pokusím:
    Musíš si představit klasický diferenciál s kuželovými koly v řezu. Odmysli si satelity.
    Teď si představ, že planetová kola nejsou kuželová, ale že jsou to nad sebou dva věnce-planetová kola, které mají - jedno vnější a druhé vnitřní výstupky-ne ozubení(mysli si,že je to vlnovka v kruhu), něco jako hodně opotřebované řetězové kolo. Jsou spojeny(planetová kola) s hřídelí vlevo a druhé s pravou.
    Mezi nimi je unášeč,který je součástí klece diferenciálu.
    Takže tři kotouče mezi sebou.
    V unašeči jsou radiální otvory a v nich kolíčky.Na koncích radiusy.
    Pokud je stejný odpor na hřídelích(levý-pravý),obě planetová kola(spíš kotouče) mají stejné otáčky-kolíčky se chovají jako nějaké klíny.
    Když se odpor změní,tj. jedno kolo se zpomalí,tak se začnou kolíčky sunout po výtupcích planetového kola(tj. po tom, co připomíná opotřebené řetězové kolo) a popožduchnou to druhé ve směru otáčení.
    Počet výstupků v planetovém věnci(vnitřní výstupky) je větší než počet na planetovém jádře-to jsou ty vnější.Připomínám:věnec spojen s jednou hřídelí,jádro se druhou hřídelí napevno(tak drážkování,ať mně někdo nechytá za slovo).
    "Ty vogo", asi to moc nepomohlo,nevím,kde je to nakresleno.Jo,už vím-v dílenské příručce na Vitaru,tam to musí být.Rozhodně.Ale jestli v servisu tuší fci,nevím,to se snad ani nikde neučí.Dost bych se divil.
    Proč,je-li je to pravda,se dali tímto směrem,to by mne zajímalo.Mně se to nezdá jako dobrý nápad.
    Třeba skrz hluk,životnost kolíčků...jsou lepší řešení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.12.05  07:57

    « Bez nadpisu

    IT - mohl bys mi, prosím, naznačit, jak to funguje?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.12.05  14:11

    « Bez nadpisu

    super7: Tento diferenciál je věc stará několik desetiletí,já o něm vím asi 32 let,ale docela se divím(je-li tam), co je k tomu vedlo. Občas se nějaká věc "opráší" a použije.Nevím, jestli tohle je ideální řešení(typ diferenciálu),snad vědí,co dělají. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.12.05  13:05

    « Re 4H

    psal jsem do Suzuki CZ, jaký je mezinápravový diferenciál a podle jejich technika (už jsem to bohužel smazal) se jedná o "kolíčkový" diferenciál s omezenou svorností - přiznám se, že jsem o tom v životě neslyšel.. :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.12.05  09:23

    « Re:

    Co říkáte na srovnání se Subaru Forresterem? Plusy/mínusy?
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.12.05  14:00

    « Bez nadpisu

    Ta nová Vitara se mi fakt dost líbí. Pěkná zvenku, pěkná uvnitř. Místa je v ní ve srovnání s konkurencí víc. Jenom mám pochybnosti s pohonem. Na tu naftu jsem zvědavej.
    Jinak ohledně pohonu 4x4 doporučuji zastavit se u nějakého prodejce a vyžádat si CDéčko. Je to tam dobře popsaný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.05  10:50

    « Bez nadpisu

    Tak mne napadlo: možná má prodejce CD s Vitarou.U Swiště CD bylo,je tam toho relativně dost,ale viděl jsem i lepší,třeba pro Mazdu 6.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.05  09:24

    « Bez nadpisu

    Zastav se u prodejce,mají prospekt na 12 stran,je to tam popsáno vč.schema převodů,str.č.7, celkem 5 schémat. Vše se na netu nenajde. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.05  07:14

    « Bez nadpisu

    4H – základní režim 4x4 s rozložením výkonu 47:53 pro zadní nápravu
    4H Lock – uzávěrka mezinápravového diferenciálu
    4L Lock – uzávěrka diferenciálu, kdy je výkon přenášen na nápravy dvojnásobným poměrem proti režimu 4H.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 16.12.05  11:22

    « Re: Suzuki Grand Vitara

    hm, uvital by som silnejsi diesel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.12.05  09:01

    « Suzuki Grand Vitara

    Jaký je systém pohonu 4x4 u nové Suzuki Grand Vitara? Nevím nic moc víc, než že je to permanent 4x4 s uzávěrkou mezinápr. dif. a redukcí.
    Ten zámek difu je řešenej viskospojkou? Jde zapnout i za jízdy? Nápravové dify jsou volné? Máte někdo s tím autem zkušenosti? Až na motorizaci se mi zdá super ... za ty prachy ... 8)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…