Suzuki Grand Vitara
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
- Suzuki Grand Vitara 16.12.2005 09:01
- Bez nadpisu 18.12.2005 07:14
- Bez nadpisu 18.12.2005 09:24
- Bez nadpisu 18.12.2005 10:50
- Bez nadpisu 20.12.2005 14:00
- Re 4H 21.12.2005 13:05
- Bez nadpisu 21.12.2005 14:11
- Bez nadpisu 23.12.2005 07:57
- Bez nadpisu 23.12.2005 11:03
- Bez nadpisu 26.12.2005 15:43
- Bez nadpisu 28.12.2005 18:01
- Bez nadpisu 28.12.2005 20:48
- super7 29.12.2005 16:01
- Bez nadpisu 30.12.2005 06:31
- Bez nadpisu 30.12.2005 08:22
- Bez nadpisu 30.12.2005 12:15
- Bez nadpisu 30.12.2005 13:26
- Bez nadpisu 30.12.2005 14:23
- re modernosti nápadů 30.12.2005 15:31
- Bez nadpisu 01.01.2006 20:00
- Bez nadpisu 02.01.2006 06:29
- Bez nadpisu 02.01.2006 20:36
- re 03.01.2006 10:45
- Bez nadpisu 10.01.2006 17:16
- Bez nadpisu 10.01.2006 18:08
- mezinápravový diff 23.01.2006 10:35
- kolíčkový diferenciál 23.01.2006 22:00
- Bez nadpisu 25.01.2006 05:14
- Bez nadpisu 25.01.2006 16:00
- Bez nadpisu 25.01.2006 16:11
- Bez nadpisu 25.01.2006 19:13
- Mezinapravovy differencial 26.01.2006 10:12
- Bez nadpisu 26.01.2006 10:18 Lubos.1
- Bez nadpisu 26.01.2006 10:42
- Bez nadpisu 26.01.2006 11:33
- Bez nadpisu 26.01.2006 11:44
- První ykušenosti? 01.02.2006 13:41
-
-
"-- skrytý --" 18.12.2005 10:50
Bez nadpisu
Tak mne napadlo: možná má prodejce CD s Vitarou.U Swiště CD bylo,je tam toho relativně dost,ale viděl jsem i lepší,třeba pro Mazdu 6. -
Bez nadpisu
Ta nová Vitara se mi fakt dost líbí. Pěkná zvenku, pěkná uvnitř. Místa je v ní ve srovnání s konkurencí víc. Jenom mám pochybnosti s pohonem. Na tu naftu jsem zvědavej.
Jinak ohledně pohonu 4x4 doporučuji zastavit se u nějakého prodejce a vyžádat si CDéčko. Je to tam dobře popsaný. -
"-- skrytý --" 21.12.2005 14:11
Bez nadpisu
super7: Tento diferenciál je věc stará několik desetiletí,já o něm vím asi 32 let,ale docela se divím(je-li tam), co je k tomu vedlo. Občas se nějaká věc "opráší" a použije.Nevím, jestli tohle je ideální řešení(typ diferenciálu),snad vědí,co dělají. ;-) -
"-- skrytý --" 23.12.2005 11:03
Bez nadpisu
super7: Vladko by řekl: "Ty vogo...", to jsem měl mlčet..tak se pokusím:
Musíš si představit klasický diferenciál s kuželovými koly v řezu. Odmysli si satelity.
Teď si představ, že planetová kola nejsou kuželová, ale že jsou to nad sebou dva věnce-planetová kola, které mají - jedno vnější a druhé vnitřní výstupky-ne ozubení(mysli si,že je to vlnovka v kruhu), něco jako hodně opotřebované řetězové kolo. Jsou spojeny(planetová kola) s hřídelí vlevo a druhé s pravou.
Mezi nimi je unášeč,který je součástí klece diferenciálu.
Takže tři kotouče mezi sebou.
V unašeči jsou radiální otvory a v nich kolíčky.Na koncích radiusy.
Pokud je stejný odpor na hřídelích(levý-pravý),obě planetová kola(spíš kotouče) mají stejné otáčky-kolíčky se chovají jako nějaké klíny.
Když se odpor změní,tj. jedno kolo se zpomalí,tak se začnou kolíčky sunout po výtupcích planetového kola(tj. po tom, co připomíná opotřebené řetězové kolo) a popožduchnou to druhé ve směru otáčení.
Počet výstupků v planetovém věnci(vnitřní výstupky) je větší než počet na planetovém jádře-to jsou ty vnější.Připomínám:věnec spojen s jednou hřídelí,jádro se druhou hřídelí napevno(tak drážkování,ať mně někdo nechytá za slovo).
"Ty vogo", asi to moc nepomohlo,nevím,kde je to nakresleno.Jo,už vím-v dílenské příručce na Vitaru,tam to musí být.Rozhodně.Ale jestli v servisu tuší fci,nevím,to se snad ani nikde neučí.Dost bych se divil.
Proč,je-li je to pravda,se dali tímto směrem,to by mne zajímalo.Mně se to nezdá jako dobrý nápad.
Třeba skrz hluk,životnost kolíčků...jsou lepší řešení.-
« Re:
IT: díky za vyčerpávající (pro obě strany ;o) odpověď - musím si to přečíst ještě asi tak 10x a pak si to snad už budu umět představit. zkusím se stavit v Suzuki, ať mi to vysvětlí a nebo ještě lépe - půjdu se s tím projet.
p.s. Mečiar říká "ty vogo"?-
Lubos.1 28.12.2005 13:14
« Re: Re:
Bol som sa na Vitare kratko previezt a mal som z nej dobry pocit. Bola v plnej vybave vratane koze a nejakeho primitivneho navigacneho systemu :-) - maly cerveny display.
Benzin 2.0 je vyslovene slaby a k tomuto autu sa vobec nehodi. Som zvedavy na diesel, aj ked neocakavam nijake extra vykony.
Bolo pomerne vela snehu a islo to ako po suchej ceste, kopec - nekopec.
Dealer mi ale povedal, ze sa na Sk trh nebude dodavat diesel v takejto vybave, tzn. v kozi, co ma dost zarazilo. Ak by som sa pre toto auto rozhodol, tak by som ho bral iba v plnej, takze by som sa asi poobzeral po inej krajine unie, napr. V Rakusku sa da kupit diesel v 3 urovniach vybavy a v najvyssej je samozrejme aj koza.
Nemate niekto linku na test dieselovej Vitary? Mozno sa uz na niektorych trhoch predava.
-
-
-
"-- skrytý --" 26.12.2005 15:43
Bez nadpisu
Marceliono: Já jsem nenapsal že jej mají, já psal, že možná mají CD i k Vitaře, jako je ke Swiftovi a pokud jej mají,mohlo by tam být víc, než je na ofic.stránkách(to jsem už nepsal).Musíš se zastavit u prodejce,mně se k němu nechce skrz případné CD a Swift mi jezdí.
S tím CD to byl jenom tip. Pokud je, divil bych se, kdyby tam chybělo něco o převodech. To jsme si asi nerozuměli. Nezbývá než se dotázat.Ale o tom mezinápravovém diferáku budou vědět asi kulové....
Nechci jim křivdit,ale já toho mého už načapal na neznalosti konstrukce u Swifta a byla to banální věc s řazením, takže zase je to jenom odhad,ale zbystřil jsem. ;-) -
"-- skrytý --" 28.12.2005 18:01
Bez nadpisu
super7: Taky jsem se potil i na pr...než jsem to napsal. Příště mlčím ;-)
"Ty vogo" vykřikoval v těch našich Vyhulených jeden, já bych spíš řekl "Do pr**le". Každopádně jsem si to říkal,když jsem to smolil.Nic jiného jsem tím nemyslel, ani o Mečiarovi! Ještě žije?
Hledal jsem obrázek toho diferáku,nikde nic.Fakt jej tam dali?Mně se to nezdá.
To jsi optimista,že si myslíš,že bude vědět prodejce.To se mi nezdá.Ale zkusit můžeš.
Luboš1: Zdarec! Ale bylo to tišší než M6,nebo ne? ;-) Teď vážně ke kůži-byla všude-myslím sedadla,nebo jen boky a sedák+opěradlo dobrá textilie? Já bych dával přednost této verzi. Osobně kůži moc nemusím, takže tohle není problém.
Luboši-na diferák ses náhodou neptal? Řešíme to tu a nevíme.-
Lubos.1 28.12.2005 18:09
« Re:
Zdravim IT! :-!
Koza bola vsade, pokial som si vsimol. Na diferak som sa nepytal, v tom nie som absolutne doma a myslim, ze ani predajca nebol :D. Ale ako som pisal, neodhrnuta cesta, sneh + pod nim lad, slusny kopec a auto islo tvrdohlavo hore bey uzavierky diferaku.
Jazdil som iba chvilu a len po meste, takze k hlucnosti sa nevyjadrim, ale motor bol odhlucneny tak priemerne. Ostatne zistim az na dialnici. Ale ako som si vsimol tesnenia na oknach, tiche to asi nebude.-
"-- skrytý --" 28.12.2005 18:50
« Re: Re:
Lubos1:Díky za info.Ve vyšší rychlosti tam ticho jako v kostele asi nebude-aerodynamický+valení pneu. Konečně,bude tu ten bodový systém,takže asi zvolníme a budeme se kochat krajinou.
Měl jsem v plánu to zkusit, mám dovolenou ale zdraví se rozhodlo,že si trochu zalaškuje. Tak mně žena léčí a fakt jsem rád,že se tím živí. Proto nějaké testování, seč je nyní naprosto ideální doba, raději ne.
Něco jsem musel jezdit dnes na kluzkých zasněžených silnicích a rozhodl jsem se,že otestuji malého Swifta - poskakoval jak koza. Rozjezdy problém, je to moc do rychla. Na tohle by byla Vitara asi lepší.
Co řazení?Bylo přesné?Co vibrace řadící páky?Jak fungovalo ABS a říditelnost,třeba vyhýbací manévr.Zkoušel jsi?Díky.
-
-
« Re:
IT: doufám, že už ti je lépe ;o)! o tom diferenciálu jsem zjistil jen to, že ho měl i KdF 87 Kübelwagen na zadní poháněné nápravě - a to vzkutku nesvědčí o konstruktérském novátorství chlapců ze Suzuki >:D
projížďku jsem ještě nedojednal, ale když se kouknu z okna (jablonec n.n.), tak už se na ní těším >:D
lubos1: test to není, ale koukni se na tohle (video nestojí za stahování) [odkaz]
-
-
"-- skrytý --" 28.12.2005 20:48
Bez nadpisu
Lubos1: Díky.Já poslouchám ženu jak nikdy a ona se snaží.Je hodná ;-)
Už se těším, jak Vitaru prubnu,ty vibrace páky jsem někde slyšel,třeba to odstraní.
Stejně: vývoj stojí miliardy a nakonec všichni někde něco zpackají.Škoda.Jo,ta také. >:D -
"-- skrytý --" 29.12.2005 16:01
super7
super7:Díky,je to lepší.Žena umí.Sice auta trochu odírá,někde večer jede na návštěvu a lidé mívají tu nějaké neviditelné "něco"(drát atd.) a je to lízlé,občas ji to to někdo odře autem,občas na kaputu někdo položí krosnu,děti si hrají s pukem a prostřelili dole spoiler...no co,hlavně zdraví.
K modernosti diferáku: to je složité a možná je to moc rychlý soud,že je to staré.
Spalovací motor má princip také už 3.století(matematicky)stejný a stále je co vyvíjet.
Mně to sice zaskočilo,protože se to učilo na sš a na VŠ ne,jako stará a nepoužívaná věc.Jenže v technice to občas chodí,že se věc opráší,překope,přidá elektronika a ono to funguje.
Vem si přímé vstřikování u nafťáků:do roku 1984 to moc pod 3 litry objemu nešlo,pak přišel Ford a měl motor 2,4 l(všichni šíleli..)...a dnes máš 1,2-1,3 normálně.
Nebo Honda Civic ze 70.let s výšlehovým spalováním(obdoba vznětových motorů s komůrkou-nepřímý vstřik).Bohatá směs do té komůrky,tam sací ventil a chudá směs do válce-no a ta Honda použila princip od ex-Velkého bratra (CCCP)někdy z 20.let-ale ti bolševici to tehdy,ani nikdo jiný,nemohli dořešit-doufám,že "honďáci" prominou.Nakonec to Honda potichu také opustila a má excelentní motory i tak.Určitě lepší než Suzuki.
Prostě občas se něco,co je dnes hloupost se dá k ledu a za 20,30,40 let se v novém objeví.
Mám pocit že Isuzu,jestli nezanikli,oprášilo dvoudobý turbo vznětový motor,mělo to výfukový ventil, CR vstřikování-prostě "hybrid"nápadů-nevím,asi to není ještě ono,nebo se to spláchlo.Řez tím motorem byl zajímavý,parametry dobré,ale kdo ví...asi také omyl,ale třeba ne?
Podobně to vidím s tímto diferákem.Suzuki se poslední dobou dost snaží a zase se mi nechce věřit,že by použili naprostou pitomost,seč jsou lepší řešení. Asi to dost překopali(pokud tam je-to stále vaříme z vody) ale že by dali něco,co bude mít malou životnost a hlučné,seč ten princip si o to přímo říká-asi ne.
Našel jsem jej,že se používá jako diferenciál u Vari systém,či jak se to jmenuje.Včera jsem se nudil(ach ta choroba),tak jsem zaúkoloval GOOGLA a ten to našel, ale obrázek, to ani omylem.
Osobně nehodlám nic kupovat,až někdy v 2007,do té doby se ukáže,jaké to auto je,nebo budou jiná,lepší,těžko říci.
Nebo se zůstane u osobáku,ale na ty silnice by to chtělo.Ženě se to nelíbí,teď je spokojena se Swištěm,jak nedávno chtěla jezdit velkým autem,teď zase nechce a zásadně si bere malé.Taky se v těch ženských vyznejme.Je to jak ten diferák.Samé záhady. ;-) -
"-- skrytý --" 30.12.2005 06:31
Bez nadpisu
Co se tyce toho diferencialu:
vytrzeno z autorevue
První velkou změnou je nově vestavěný žebřinový rám, který ve spojení s nezávislým zavěšením předních kol se vzpěry McPherson a vinutými pružinami a zadní nezávisle zavěšenou nápravou multilink vykazují špičkové jízdní vlastnosti jak na silnici tak v terénu. Další inovací je nově vyvinutá převodovka pohonu 4x4 s centrálním mezinápravovým diferenciálem, který se vyznačuje velmi tichým chodem a velmi dobrou trakcí na každém povrchu. Centrální diferenciál se zvýšenou svorností vyrovnává rozdíly mezi otáčkami jednotlivých náprav, zlepšuje tak jízdní vlastnosti a snižuje spotřebu.
Jinak v rodine mame jimnyho a je to super auticko, spolehlive, ale nejvetsi slabinu u suzuki vidim porad v antikorozni ochrane. Rad bych se ale u nove vitary mylil. -
"-- skrytý --" 30.12.2005 08:22
Bez nadpisu
Alda:
1.Rám- jo,ten tam je,sice to není "klasický"-když to měli v autosalonu čerstvě přivezeno, tak jsme pod tím leželi-je integrován,takže je součástí karoserie.Ona je sice ofic.samonosná,ale příčky a podélníky jsou krásně vidět.Jeden svařenec. Asi je to tak lepší skrz torzní tuhost kastle. Otázka je, jestli to tak bylo hned původně,nebo až dodatečně..?
2.Mezinápravový dif.- jenže jaký tam je? Opravdu kolíčkový?Tohle nikdo nevíme.Určitě je to tiché,o tom není pochyb.
3. Koroze kastle:nestraš,náš Swišť jezdí denně vč. prosolených silnic.Musí,chudinka. To nepřežije? Snad jo...ale,plechy jsou na něm fakt tenké. Podařilo se mi lehce promáčknou zadní dveře.Nějak jsem to dotlačil při zavírání a bylo. 8-s Někdy se to zatlačí zpět,ale to počká. -
"-- skrytý --" 30.12.2005 12:15
Bez nadpisu
Ta samonosna kastle me preci jen trochu mrzi, skratka uz to neni ono. Ale co se tyce te koroze, tak mame jimny-ho a ten je vyroben na konci roku 2003, v terenu jeste nebyl, v zime s nim tchan vyjizdi tak 2x. Ma najeto necelych 20 000 km. Z vrchu je jako novy, ale zespod proste rezavi a to dost. -
"-- skrytý --" 30.12.2005 13:26
Bez nadpisu
Alda: Tak nám to pokvete,jezdí se stále. No nic,chvíli to vydrží,ne?
Já si myslím, že u Vitary je to s rámem.On tam fakt je vidět,ale už jsem psal,že je integrován do karoserie.Slovo "samonosná" jsem dal do uvozovek záměrně. Samonosná s vestavěným rámem.Ležel jsem pod tím.
Prospekt je vždy reklama,ale i tam to mají červeně vypíchnuté,že tam rám je.Jenom to není to staré klasické řešení. Chtělo by to údaje o torzní tuhosti a třeba to srovnat s Hondou CRV.Jenže tyto údaje je schopen sehnat a napsat jenom jeden novinář:Ing.O.Gregora z Automobil Revue.Ten se na auta dívá z technického pohledu,jinak jsou to často kecy o ničem.Zde to bývá solidní,jinde vč. tištěného hrůza. -
"-- skrytý --" 30.12.2005 14:23
Bez nadpisu
Ze je karoserie samonosna jsem cetl i ve vice recenzich, ale pokud je ten ram v karoserii zebrinovy, tak bych o tuhosti ani moc nepochyboval. Myslim ze co se tyce srovnani tuhosti s CRV, vitara na tom bude podstatne lepe prave diky tomu zebriku. Ve tride SUV asi v tomto konkurenci mit zatim nebude. Muj nazor. -
re modernosti nápadů
IT: asi jsem se nechal unést..;o) jasně, že to, že to použili germáni za WWII ještě neznamená, že to je nepoužitelné i dneska.. jen mě to překvapilo. mimo to - udělal jsi mi radost odkazem na isuzu - myslím, že dvoudobý motor obecně (a obzvláště přeplňovaný vznětový) ještě na svoji renesanci čeká - viz Orbital Engines (orbeng.com) v austrálii
budu tady až 2.1., takže - hodně tělesné i duševní pohody do nového roku >:D ! -
Bez nadpisu
Ahoj IT,
na jaře budu měnit auto. Mám R19, ale na chalupu se v zimě nevyškrábu. Líbí se mi 4x4 - tam vidím budoucnost. Silnice jsou děsný, řidiči na nich také a SUV má snad i větší respekt. Potřeboval bych vice info spolehlivost, servis)- mám tři favority: Vitara(s novým dieslem), CRV a RAV(benzin) v ceně cca 900k s DPH; žena chce Scenic (co jsem tady četl mi nějak rendliky znechutilo). Jak bys to viděl; neznáš nějaké specializované stránky na tato auta?
Dík za odpověď a hodně pohodových kilometrů LST. -
"-- skrytý --" 02.01.2006 06:29
Bez nadpisu
LST:
ahoj,stránky neznám.Něco se k Honde najde na
[odkaz]
Dnes má test CR-V konkurenční autorevue.cz .Je za necelých 900 tis.S 2,2 ropákem...
Nějaké stránky,kde se budou psát problémy těchto aut,ty asi nebudou.Japonci... ;-)
Dobře vyber!
Já bych volil mezi CR-V a Vitarou.Také výhledově zvažuji,něco podobného.Sice nebudu jezdit po chodníku a najíždět na druhé,ale tato auta mají trochu respekt.Jsou lehce horší jízdní vlastnosti(zatáčky),ale zase pasiv.bezpečnost-přese je to víc hmoty a sedí se výš.Plus rozbité silnice... :'-(-
« Re:
Co znamená "Japonci ...." ? A ještě, proč ne RAV? Na Hondu mě přešla chuť - po přečtení recenze. To automatické zapínání 4x4 se mi nelíbí, raději stálý pohon, nebo ruční zapnutí. L.
-
-
"-- skrytý --" 02.01.2006 20:36
Bez nadpisu
super7: Mně se nezdá stále ten mezinápravový dif.Našel jsem prospekt Vitary,je tam nakresleno schema převodů-sice jednoduše,ale mezinápravový dif. je nakreslen jako kuželový a ten obrázek je podle mne reálný=funkční. Myslím, že kolíčkový tam nebude,jedině,že by si u Suzuki usnadnili práci se schémátkem,ale to se mi nezdá. Nevím proč,ale kolíčky se mi nelíbí. :? -
Bez nadpisu
tak bol som minuly tyzden pozriet aj ja GRAND VITARU vypada vyborne konecne by som povedal, ze SUZUKI dospelo na uroven kvality na ktoru sme tu v Europe zvyknuti. Auto vypada na prvy pohlad ale o triedu mensie nez som si myslel, ze je ale to som skor na chybe ja ked som cakal, ze je to tak velke ako trebars Kia Sorento >:D
Interier sa mi na fotkach strasne pacil, v skutocnoste je tiez super posobi velmi hodnotnym dojmom, miesta je dostatok, kvalita spracovania vyzera vyborna.
co sa tyka toho diferencialu, tak z katalogu som vycital, ze je to nasledovne:
4H permanentny pohon 4x4
4H LOCK uzavierka stredneho diferencialu pocas jazdy pre lahky teren
4L LOCK uzavierka stredneho diferencialu + redukcia pre tazky teren
mohli by ste niekto vysvetlit aky je prakticky rozdiel medzi 4H LOCK a 4L LOCK? dik-
« Re:
No tak asi ten, že 4H Lock je převod redukce 1:1 s uzavřeným centrálním difem a 4L Lock je zařazený sestupný redukční převod (např. 1:2) pro pomalou jízdu v terénu. Tzn. že tažná síla na kolech je 2x větší a rychlost auta 2x menší, než na 4H. Jednoduše, jsou to kvalty navíc - 5 normálních a 5 redukovaných, celkem 10.
-
-
"-- skrytý --" 10.01.2006 18:08
Bez nadpisu
4H- základní stav, toč. moment se dělí na nápravy 47:53
4H Lock- blokuje se mezinápr.diferenciál a není možný rozdíl mezi otáčkami na přední a zadní nápravě-někde,kde je obtížně průjezdné-bláto,sníh
4L Lock- blokuje se diferenciál a na nápravy se přenáší 2x větší Mt než při 4H...pro nějaké extrémy,já bych to nazval redukcí(je mezi převodovkou a mezinápravov.diferenciálem) a je to jasné,kde použít-někde se zapadne a je třeba se vyhrabat ven-jako u traktoru ;-) -
kolíčkový diferenciál
4L znamená v drtivé většině případů vsunutí redukce k zapnutému přiřaditelnému pohonu všech kol. Je to potom pohon jako s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem a navíc se zařazenou redukční převodovkou.
Jinak jak jsem si četl zdejší diskuzi o tom záhadném diferenciálu tak mě přišlo na mysl jestli se nejedná o tzv. "vačkový diferenciál".
Je to tzv. samosvorný diferenciál.
Funguje asi takhle:
Mechanismus diferenciálu se skládá z unášeče kolíků (kluzkých kamenů). které se pohybují v unášeči a z vačkových kol s hnacími hřídeli vozidla. Podle uspořádání se dělí vačkové diferenciály na radiální a axiální. Vnitřní tření kluzných kamenů v jejich vedení a na stykových plochách je určeno tak, že při nestejné adhezi jednoho z kol nápravy (jedné napravy při použití jako mezinápravového diferenciálu) vznikne samosvornost.
Jednoduše řečeno, tento druh diferenciálu umožní pomalý prokluz kluzkých kamenů a unášečů (např. při jízdě zatáčkou), rychlý prokluz, např. při protočení jednoho z kol, však nedovolí. Tyto typy samosvorných diferenciálů se však v dnešní době už nepoužívají. Nebo ano?
Já osobně jsem to neviděl. Něco jako "čelní diferenciál" - ten snad používá jenom Tatra? Nevím.
Myslím, že něco podobného tu někdo taky popisoval. -
Bez nadpisu
no na Slovensku som sa dnes dozvedel, ze vraj odpocet DPH mozny nie je, tak neviem tym padom mi to auto uz nepripada zaujimave bohuzial. Inak aka je u Vas v Cechach vybava Grand Vitary s tym dieslovym motorom? Na slovensku sa za 1.009.000 SKK s DPH predava komplet aj s kozenym calunenim, to by som zase ja napriklad nechcel ale inak sa to kupit neda, len 3-dv. verzia ma latkove potahy. -
-
-
Lubos.1 26.01.2006 10:18
Bez nadpisu
Neviete niekto, ci sa bude dodavat na slovensky/cesky trh dieselova Grand Vitara s rovnakou vybavaou ako ma 2.0 benzin, tzn. koza, xenony. imitacia dreva atd.? Na zapadnych trhoch je takato kombinacia mozna, jediny rozdiel je, ze dieselova verzia ESP ma, ale nema bezklucove startovanie, u benzinu je to naopak. -
Bez nadpisu
Lubos1>
cena pre dieslovu Grandu Vitaru je 1.009.000 SKK a vybava JLX je uplne identicka ako s benzinovym motoron 2.0i t.j.
+ koza
+ xenony
+ CD menic na 6 CD made by CLARION
+ 225/65 R17 kolesa
+ tempomat
+ elektricke stresne okno
+ a u nas je to aj vratane bezklucoveho startovania
ta uroven vybavy na nasom trhu je skutocne maximalistikcka v porovnani napr. s nemeckom kde polovicu veci nemas, kozu by som sice ja nemusel to je jedine co sa mi nepaci, inak je ta vybava aj cena super, len neviem co s tym odpoctom DPH, nemas ty nejake info? -
-
-
« Re: Re:
no ja co mam cennik tak ESP neni nikde a bezklucove startovanie aj s benzinom aj dieselom vo vybave JLX tak ktovie
nevies co s tym odpoctom DPH?-
"-- skrytý --" 26.01.2006 13:00
« Re: DPH
Musis si tam nechat dat tu prepazku. Cena je okolo 30kKc. O to se ti to navysi, ale zase das cele DPH do dani tak tychle, jak ho vykazujes.
Auto se ti zmeni na kategorii nakladni - N1 (to musis mit uvedeny v technicaku, jinak odectes kulovy!)
-
-
-
Ten zámek difu je řešenej viskospojkou? Jde zapnout i za jízdy? Nápravové dify jsou volné? Máte někdo s tím autem zkušenosti? Až na motorizaci se mi zdá super ... za ty prachy ... 8)