NOVÁ HONDA CIVIC

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  23:15

    « JAK NA SRAZU V BRNĚ?

    :arrow: Nepřijíždějte přímo před hl. v chod hotelu a neparkujte na parkovišti před hotelem, nýbrž jeďte na parkoviště za hotelem, které je vyhrazeno pro náš sraz. Bude tam značení, bloudit nebudete a já tam budu přítomen, když to budu stihat anebo tam bude John (kdo je John viz níže) :!: Na předním parkovišti budou parkovat vozy svatebčanů (v hotelu je svatební hostina).
    :arrow: Každý účastník dostane při příjezdu list papíru s předepsanými dotazy, které se budou týkat právě jízdy, spotřeby, auta. Sám je poctivě, pravdivě a bez fixlování/švindlování buď vyplní anebo nevyplní. Nikdo nebude k vyplnění formuláře nucen :!:
    :arrow: Každý vůz bude označen přezdívkou majitele. Za tímto účelem si každý, kdo to zvládne, vyrobí na A4 svoji vizitku buď ručně nebo na PC+tiskárně :!: A po zaparkování Civica přídí k masám (ne čumákem do lesa nebo trávy) si ji vystaví pod přední sklo (položí na přístroj. desku nebo upevní čímkoliv na sklo). Kdo to nezvládne nebo zapomene, tomu to napíšu na sklo lehce smyvatelnou fixou. Je to k vůlí orientaci who is who, načež každý si zajistí, co a jak s rodinou, manželkou, dětmi, přítelkyní :?: Možnosti, co s doprovodem udělat, si každý, kdo bude mít zájem, zjistí u mne nebo u mého přítele a kamaráda Johna (čti Džona), který je současně i zástupcem ředitele hotelu OREA SANTON (a ve svém volném čase mi bude pomáhat)!

    :arrow: Občerstvení, tj. pití a jídlo je k mání jako v každém restauračním zařízení v hotelu (speciální jídelní listek pro Civikáře) nebo v přilehlých restauracích a stáncích. :idea:
    :arrow: No a to hlavní: O ČEM TO BUDE? Je to 0. sraz, takže není z čeho čerpat. Budeme diskutovat, rozumovat, předávát si zkušenosti, prohlížet si Civiky. Dávám přednost této volnosti a diskusi s možnosti dalšího upřesnění o čem to bude :?: :idea: Každopádně najdu asi 15 - 20 km dlouhý okruh na ECONOMY RUN a kdo bude chtít, bude moci si ho projet dosti vysokou prům. rychlostí (75 km/hod.) a dosaženou spotřebu si porovnáme a já to později sem třeba i napíšu :!:
    :arrow: Předčasné odjezdy nejsou žádoucí a nejsou vítány, protože na závěr je počítáno se společným rozjezdem přes Brno :!:
    Tyto výplody mé fantazie nejsou dogma a proto očekávám Vaše připomínky a vyjádření. Takže toto není konečná podoba jak náš sraz Civiců proběhne! Pro představu pořadatelského výboru (já + John), kolik se nás sjede v Brně, posílejte z SMS brány svého PC na tel. č. +420606900900 SMS-ky ve smyslu: Přijedu a přezdívku. Máte to zadarmo! Já už jsem si SMS-ku poslal! Nebo mailujte na můj e-mail (je dole) :!: >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  19:07

    « Re:

    Myslim, ze je vetsi sance ze meri spatne PP, nez ze spatne ukazuje pocitadlo.
    Ale jinak si nemyslim, ze PP meri az tak mizerne. Pri delsich jizdach se jeho udaje blizi realite vice, nez pri popojizdeni ve meste. Celkove se mi odchylka pohybuje od 0.2 do 0.6 a to neni vubec spatne...
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  18:36

    « Bez nadpisu

    To by mě zajímalo, proč si všichni myslí, že PP měří špatně. Jak počítáte ujetou vzdálenost, podle počítadla km nebo podle GPS? Jestli podle podle údajů z počítadla, tak kde je záruka, že ukazuje přesně?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  18:20

    « Re: Výzva: "Kolik nám ta auta vlastně žerou?"

    Doufam, ze budes stat hned nekde u prijezdove cesty, nerad bych si tu spotrebu pokazil popojizdenim pri parkovani >:D ;-)
    S tou klimou to nijak nepozoruji, rekl bych ze to bude vice patrne u slabsich motoru... Na ukazateli okamzite spotreby se zap/vyp klimy nijak neprojevuje, ovsem ten ukazatel je pouze orientacni...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  16:08

    « Výzva: "Kolik nám ta auta vlastně žerou?"

    Tomík010 napsal:ad spotreba) Dovolim si tvrdit, ze i se 140-ti konovym motorem lze jezdit pod 7l. Ovsem ne ve meste! Pristupuji na vyzvu Icka, a az pojedu na sraz, vezmu plnou nadrz, vynuluji PP, a prijedu se spotrebou nejhure 6.9l (na PP 6.3). Cesta meri zhruba 300km a bude skoro cela po dalnici (D8+D1). Nevim jake dosahnu prumerne rychlosti, ale budu se snazit jet podle pravidel a zaroven nebyt brzdou provozu
    a já všem, kdož tak učiní, tak při příjezdu opíšu z PP údaje o spotřebě, ujetých km z domova až do Brna, průměrnou rychlost a pak z toho udělám vyhodnocení a přehled "kolik nám ta auta vlastně žerou?"! Prostě statistiku. Je jasné, že PP proměřuje +0,6 l/100 km, takže to bude již korigovaný údaj. Výzva je to dobrovolná a tajně doufám, že tak učiníte všichní, kdož přijedete do Brna.
    volod napsal:
    ak sa Ti nepozdavaju reakcie na plyn, skus vypnut klimu. Mam skusenost, ze pri zapnutej klime reaguje auto v nizsich otackach oneskorene( nic extremne, ale ked nahodou neviem ci mam alebo nemam zapnutu klimu, podla tohoto to spoznam...)
    Říká se, že klimatizace si vezme nejméně 0,5 l benzínu/100 km a ubere cca 5 kW výkonu. Subjektivně se mi to tak jeví, ale chtělo by to objektivní změření. Kdo to zkusí?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.08.06  15:19

    « Uz se tesim na sraz :-)

    Zdravim vsechny a nove majitele zvlast!
    Vratil jsem se z vyletu k Baltskemu mori, a pridal tak dalsich 1.500 km po nemeckych dalnicich na tachometr meho ufonka :-)
    Pomalu si zvykam na 5-ti ciferny udaj o stavu km, a smiruji se s faktem, ze auticko prestava vonet novotou :-(
    Ovsem s radosti muzu oznamit, ze s autem zatim nebyl vubec zadny problem, a slouzi k dokonale spokojenosti! Jak rad by to same nejspise prohlasil i muj kolega, kteremu 5-ti mesicni Focus II 1.6 zacal jezdit na 3 valce, a ted mu stoji uz skoro mesic v servisu :-(
    V Nemecku jsem tankoval 2x plnou (litr za 1.359 EUR), a spocitana prumerna spotreba 6.86l/100km (podle PP 6.3). 80% cesty po dalnici, na tempomatu 135 km/hod (obcas vylety ke 160 pri predjizdeni, a jeden testik maximalky - opet 207 km/hod :))
    ad spotreba) Dovolim si tvrdit, ze i se 140-ti konovym motorem lze jezdit pod 7l. Ovsem ne ve meste! Pristupuji na vyzvu Icka, a az pojedu na sraz, vezmu plnou nadrz, vynuluji PP, a prijedu se spotrebou nejhure 6.9l (na PP 6.3). Cesta meri zhruba 300km a bude skoro cela po dalnici (D8+D1). Nevim jake dosahnu prumerne rychlosti, ale budu se snazit jet podle pravidel a zaroven nebyt brzdou provozu :-)
    ad VSA) Zatim mi zasahlo pouze jednou, kdyz jsem asi ve 100 km/hod vletl do louze ve vyjetych kolejich, parkrat blikla kontrolka, jinak bych to ani nepoznal...
    to Koly) Tvoje traktaty nemaji chybu, i kdyz se trochu peru se slovenstinou, tak je hrozne rad ctu. Dokazes ctive a trefne popsat sve postrehy.
    to JeT) Souhlas s tim srovnanim spotreby s Fabii 1.4 MPi, mam naprosto stejny zkusenosti!
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 14.08.06  13:53

    « Re: Xenony

    Mne prestavbu nabizeli u jednoho dealera, ze to udelaji - takze to asi nebude tak horky. Kazdopadne bych to nedelal pokoutne s kamosem na zahrade a radsi si to nechal udelat od nich.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  13:26

    « Xenony

    Pánové, nevíte jak to vypadá s xenonama do Civíčků?Včera jsem vyhrál v tombole:) xenony od firmy Hella do mlhovek a přemýšlím jestli to tam dát nebo ne? Myslíte že s tím musím k Hondě do servisu nebo to můžu i svépomocí s kámošem? Prodejce mi totiž říkal žádný zásahy, takže nevim. Jak to vidíte?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  12:34

    « Re: Re: zopar...

    zipiik: mam neorigos. Menil som len hlavu, ale kratsie je to preto, lebo teraz mam vrch hlavice skoro rovnako vysoko ako konci samotna tyc. Origos hlavica tam ma este kusok volneho priestoru nad tycou. Neviem ci sa to da pochopit z tohohto popisu, nakres by mi pomohol :-)
    ....okrem toho problem origos hlavice (podla mna) spociva v tom, ze tyc je ulozena v akomsi plastovom puzdre(v hlavici), ktore mam pocit ze pruzi...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  12:10

    « Re: Re: Prvé dojmy I. - III.

    2koly: nad 6000rpm je zvuk jeste lepsi >:-[]
    jinak mr.hyde je pekne nenazranej a to pocitac 0.5l podmeruje >:D
    v patek jsem okouzlil vozem rodinu kamosky - vezl jsem na letiste je (3 lidi) a 4 velke kufry + svoje veci na vikend a noutas...s prehledem jsme se do civica vesli, nekterym lidem pripomina kouzelne stany z harryho pottera :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  12:04

    « Re: Re: Re: Prvé dojmy I. - III.

    Ja osobne dufam ze toto oneskorenie dodavky je naozaj ojedinele a mna sa tykat nebude >:D
    Co sa tyka jazdnych vlastnosti som si vcera uzil snad jednen z poslednych zazitkou z mojho aktualneho postarsieho Civika 6G. Sice som mal 5 ludi v aute a nemal som natankovany moj oblubeny V-Power 95, ale cestou z KE do BA som si dal nesutazne Sorosku, Dobsinsky kopec, Slovensky raj. Pokial bude moj buduci 8G SPORT co i len zlomkom toho co tu popisujete, asi zacnem radsej chodit za frajerkinymi rodicovcami na druhy koniec republiky. Ale nie kvoli tomu ze pojdem pozriet potencialnych svokrovcov, ale kvoli tym 500 km tam a 500 km nazad. A moja draha zacne tieto "zavodne vikendy" nenavidiet ... :idea: tak ma napada ze to bude vlastne plus :idea:
    Vcera sa stazovala ze si nemohla zdriemnut lebo jej furt lietala hlava na strany :-) Ale kto pozna trasu Roznava - Brezno cez Slovensky Raj vie preco :-) A zvuk VTECu tesne pod hranicou 7000 rpm je proste uzasny .... a to nevadi ze ten moj aktualny ma 8 rokov a 160.000 km za sebou ....
    Kdeze si ty moje nove SPORTove nacinie :?: :?: :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  12:03

    « Re: zopar...

    2volod: novou paku mas tu origos honda k civicu nebo neorigos? jestli chapu dobre, tak jsi nemenil jen hlavu, ale celou paku za kratsi?
    vsa jsem videl poblikavat v zime ve vanici, kdyz jsem jel ke kamosovi a v prubehu 20km se pocasi zmenilo z "pod mrakem" na "bila stena prede mnou, jesteze mam mlhovky", na suchu asi 2x, kdyz jsem si daval kamosem na svetlech rozjezdy - dostal sem na * s vsa i bez...s2000 je prece jenom lepsi pila :c)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.08.06  08:34

    « zopar...

    maros77: na 1.ps a pribrzdení nejaké cukanie od motora... neviete čo by to mohlo byť? - mam tu istu skusenost, nie ze by mi to vadilo ale zaznamenal som to. co ostatni?
    Koly: ak sa Ti nepozdavaju reakcie na plyn, skus vypnut klimu. Mam skusenost, ze pri zapnutej klime reaguje auto v nizsich otackach oneskorene( nic extremne, ale ked nahodou neviem ci mam alebo nemam zapnutu klimu, podla tohoto to spoznam...)
    Radiaca paka : seriova je trochu slaba. Nemohol som sa s nou trafit do rychlosti, hlavne pri rychlom radeni, mal som taky gumovy pocit. Vyriesila to vymena. Teraz mam poctivu hlinikovo kozenu(akurat ze vsetci vieme aku ma hlinik tepelnu vodivost, takze v lete pozor na opalenie a v zime na primrznutie k pake). Tato nova je aj kratsia, co mi vyhovuje.Kazdy kvalt presne citim, citim drahy v prevodovke.
    VSA : dost som si ho uzil v zime, lebo auto som mal od januara a pokus o vymenu na zimne gumy mi akosi nevysiel.... Ale odkedy je sucho, VSA mam zapnute nonstop a este sa mi nezaplo...hm, asi jazdim ako sr..ka :-) (vlastne zaplo, pri teste z 0 na 100 na mokrej ceste)
    zakruty: presne ten isty pocit. Nezazil som auto ktore by sa ochotnejsie vrhalo do zakrut.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  23:17

    « VSA

    Chcem sa vas vsetkych, co uz jazdite opytat na skusenosti so stabilizacnym systemom. Tato vec ma zacina fascinovat, dnes som s nim mal dve zaujimave skusenosti.
    Prva bola, ked som na rovnej suchej ceste rozhojdal auto kmitanim volantu z jednej strany na druhu. Vobec nebolo mojim cielom aktivovat stabilizacny system, chcel som iba ziskat cit pre to, ako sa auto chova pri zmene smeru. Ani nahodou nebolo v smyku, ale VSA bol odlisneho nazoru, zrejme sa mu nepacilo co s autom robim a jednoducho mi dupol na brzdu. 8-s
    Neskor zacalo prsat a v znamej prudkej zakrute na dobrej sirokej ceste som stabilizacny system chcel prinutit k zasahu. Vrhol som auto do zakruty, uplne jasne bolo na mokrej ceste za hranicou smyku. Sice vyrovnane ale evidentne sa jemne posuvalo v zakrute. Urobil som to samozrejme tak, aby som aj bez zasahu zakrutu pekne jemnym smykom presiel. A VSA nic, ani nepipol. Asi vyhodnotil, ze idem dobre... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  22:58

    « Re: Re: Prvé dojmy I. - III.

    d.St.: Tak to je smola, asi si jeden z mala. Aj mne prislo auto o trochu skor. A neboj, to cakanie s urcitostou stoji za to! :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  22:36

    « Citat

    Tento citat je zo tlacovej spravy k Civicu 5D, ktoru mozte najst kompletnu na www.hondaeu-news.com a je od veduceho projektu noveho Civicu Y.Matsumota. Na prvy pohlad je to reklamny blabol, ale teraz som pochopil, ze je to naozaj pravda a presne vystihuje o com novy Civic je (moj ubohy preklad):
    "Ked sme zacali s vyvojom tohto Civicu, existovali auta, ktore mali styl, ale chybala im praktickost, a naopak. Zakaznici museli obetovat jedno pre druhe. Chcel som auto, ktore je stylove ale pritom velmi prakticke; vykonne ale pritom usporne. Inymi slovami, 'auto pre ludi, ktori neprijimaju kompromisy'. Veril som, ze prave my to mozme dokazat."
    Cize to, ze Civic je taky aky je, ze vyzera tak ako vyzera a chova sa tak ako sa chova nie je nijaka nahodna trefa do cierneho alebo dar stasteny, bol to plan Hondy od uplneho zaciatku. A ak sa presne vie, co sa chce dosiahnut, tak sa to moze aj podarit. Je zaujimave, ze mnozstvu motoristickych novinarov uplne uslo, o co tu ide a mnohi sa zmohli iba na komentare typu: "UFO!". Zrejme su poniektori uz dost odtrhnuti od reality a nevedia co zakaznici naozaj chcu.
    Original:
    "Back when we began developing this Civic, there were cars that had style but lacked practicality, and vice versa. Customers had to compromise one for the other. I wanted a car that was very stylish yet highly practical; high performance yet fuel efficient. In other words, 'a car for customers who accept no compromise'. I felt confident that only we could do this."
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.06  22:31

    « Re: Prvé dojmy I. - III.

    2Koly:
    Rád by som ti oponoval, rád by som potvrdil tvoje skúsenosti, rád by som k tomu pridal pár svojich skúsenosti - ale nemôžem. Zatiaľ len čakám. Termín už mám posunutý o 2 mes. neskôr a mal by to byť definitívny termín, tak verím, že potom sa k vám pridám. Dovtedy ti len vyslovujem velké VĎAKA. Aj vďaka tebe viem, že to čakanie má svoj zmysel. Rozohnal si mi všetky mraky obav a zneistení a už to vydržím.
    Želám Ti aby si mal naďalej len podobne krásne zážitky a aby si aj iným, nielen mne, svojimi vedomosťami, svojou skúsenosťou prinášal tie vzácne informácie, ktoré pomôžu prekonať tie mesiace čakania.
    ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  22:04

    « Re: No to je...

    T.E.CH: Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  21:59

    « Re: Prvé dojmy I. - III.

    zipiik: Dik.
    Icek: Dakujem za pochvalu, ako vzdy nadnesenu. Nepisal som preto, ze som nemal co, vsetci ste jazdili a ja som len cumel... Forum som ale sledoval. Teraz uz dojmy mam a tak mozem podavat spravy. A jasne, Ondrasik=goes.
    Po 1200km (musim prestat jazdit len tak pre radost, stava sa z toho droga...) som sa uz trochu blizsie zoznamil s Mr.Hydom, motor som uz parkrat nechal vytocit na hranicu 6000ot. A vysledkom su dve spravy a ako to tak byva, jedna je dobra a druha zla ;-)
    Mr.Hyde ma ovela lepsiu reakciu na plyn, takto nejako si to predstavujem. To teda aj nahrava vysvetleniu, ze podivne chovanie el.plynu <3500ot. je dane prehadzovanim vaciek. Ale treba povedat, ze sa mi to uz nezda take tragicke ako spociatku, bud sa to s km zlepsuje alebo si zvykam.
    Ta zla sprava je, ze Mr.Hyde omnoho viac zerie... Pri pravidelnom vyuzivani 4000ot.+ mi spotreba stupla niekde k 9l/100km. No co uz, asi mu to budeme musiet odpustit ;-)
    P.S. Ten zvuk medzi 5500-6000ot. je krasny 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.06  21:57

    « No to je...

    2Koly : Famózní >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.06  20:23

    « Re: Prvé dojmy I. - III.

    2koly: diky za fajn pocteni, muzu podepsat, uplne stejne dojmy mam z auta ja, vc. razeni - o nove hlave radicky uvazuju, smekavost a plastovost v ruce jsou neprijemne. v sedanu je material na fofrklacku a rucni brzde lepsi...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  18:25

    « Prvé dojmy I. - III.

    Koly, jsem rád že jsi napsal taková pojednání o dojmech z našeho Civicu. Chápu to tak, že při vší Tvé skromnosti, jsi automobilový znalec a odborník z nás bezpochyby nejorientovanější a nejkultivovanější. A tím nechci nikoho urazit, ani jc, který umí a ovládá nadstandardně elektroniku (SW, Net a pod. + v autech se vyzná), nebo Tomík, který je mnoha věci znalý! A jiní. Např. T. E. CH.
    Věřím, že budeš pokračovat, když jsi tak pěkně začal. Rád to budu číst a hlavně brát si z toho poznatky pro sebe. Doufám, že neupadnu v podezření, že Ti "mažu med kolem úst"! Neboť, když jsem Tvé příspěvky pročítal, promítal jsem si je se svými poznatky a říkám, Tvé postřehy jsou správné. I já jsem to tak cítil, leč neumím to pregnatně popsat jako Ty. Škoda, že se to nedá vysílat. Doufám, že si to alespoň přečte goes (je to Ondrašík? Že!) a někdo z Hondy CZ.
    Gratuluji Ti k novému vozu a nepřestávej psát! Poslední dobou, než jsi dostal nového Civica, jsem Tě tu moc neviděl! Dobře, že jsi začal přispívat do Fóra!
    Osobně se těším na všechny, které poznám v Brně 26. 08. 2006 :!: :arrow: :P
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  12:58

    « Prve dojmy III - uzitkova hodnota

    Ako som naznacil, najzaujimavejsie na aute je to, ako spaja sportoveho ducha s uzitkovou hodnotou, a ako vyborne sa mu tento zlozity kompromis dari splnit. Pri motore aj podvozku som to popisal, nit pokracuje v nepochopitelnej kombinacii fascinujuceho dizajnu, kompaktnych rozmerov a neuveritelneho vnutorneho priestoru a variabilite. Kazdy komu som auto ukazoval, doslova trikrat onemel uzasom. Prvykrat po otvoreni prednych dveri, druhykrat po otvoreni zadnych dveri a tretikrat po otvoreni kufru ;-) A mozno stvrtykrat po otvoreni obrovskej klimatizovanej prednej schranky... Jedinym rozmerom, kde miesta nie je nazvys, je priestor na hlavu, a to nielen vzadu, ale ciastocne aj vpredu. Miesta v priecnom, ale najma v pozdlnom smere je az nadbytok. O zazraku, ktory sa da robit so zadnymi sedadlami snad pisat ani nemusim.
    Rovnako ergonomia ovladania je prevratna a pritom excelentna. Moj prvy pohlad na ovladacie prvky bol celkom iste zmateny, ale velmi rychlo som system pochopil a teraz naopak nerozumiem, preco to takto niekto neurobil uz davno. Naco sa rozpisovat dalej, vsetci iste viete o com hovorim.
    Nit sa dalej tiahne v kompromise medzi vybavou a cenou. Stale nechapem, ze za tu cenu mam v aute vlastne vsetko co chcem. A vsetko funguje bezproblemovo a vlastne perfektne, pocnuc klimou, tempomatom, dazdovym senzorom, palubnym pocitacom a konciac audiosustavou. Aj ta je prekvapivo solidna, necakal som nic moc, ale aj ked to samozrejme nie je ziadne hifi, na seriove prevedenie je naozaj slusna a moje myslienky na akykolvek upgrade su momentalne umrtvene.
    Honda hovori, ze cielom konstrukcie tohto auta bolo najst co najlepsie spojenie uzitkovej hodnoty a radosti z jazdy a znie to ako marketingove reci. Po zoznameni sa so Civicom mozem zodpovedne prehlasit, ze to reci nie su. Auto je evidentne po vsetkych strankach skonstruovane tak, aby tento tazky kompromis poskytlo co najlepsie, je to vidiet naozaj vsade pocnuc motorom a podvozkom a konciac cenou a vybavou. Je to naozaj jeho zakladna filozofia a prekvapivo dobre sa ju Honde podarilo naplnit. A najkrajsie na tom je, ze toto je vlastne presne to, co u auta hladam. Honda urobila auto pre mna! Som nadseny. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  12:55

    « Prve dojmy II - podvozok a riadenie

    A je tu "zhava" tema podvozku. Napriek tomu, ze drvivu vacsinu casu som jazdil kludne a len niekolko km som venoval chovaniu v limite, moje prve poznatky su natolko odlisne od hlasnych nazorov "znalcov" kolujucich na internete, ze si dovolim uz teraz povedat svoj dojem.
    Ako celok by som podvozok zhodnotil rovnako ako motor, je to vyborny kompromis medzi komfortom, uzitkovou hodnotou a radostou z jazdy. Toto mi pripada ako jednotiaca nit tahajuca sa konstrukciou auta, jeho zakladna filozofia. Podvozok je mierne tuzsi, ale v ziadnom pripade nie je sportovo tvrdy. So sportovo ponatym podvozkom som jazdil poslednych 6 rokov, a Civic je z hladiska komfortu balzamom na dusu, z tohto pohladu mi plne postacuje. Iste moze mat rozdielny nazor niekto, kto jazdi so skutocne komfortnym podvozkom vyssej triedy, ale podla mojho nazoru vyborne ladi s motorom, t.j. umoznuje prijemne cestovanie aj pozitok s jazdy.
    Mensia tvrdost podvozku sa najviac negativne prejavuje, podla mojich prvych dojmov, pri rychlej jazde na nerovnom povrchu, napr. pri rychlej zakrute na dialnici s vyjazdenym asfaltom. Nerovnosti tu vedia auto rozhojdat a znervoznit. Podvozok Punta Sporting v podobnych situaciach ani nezavahal, ale treba povedat, ze nezavahal v tom, ze sa ani nijako nesnazil nerovnosti filtrovat, rovno ich posielal do zmyslovych zakonceni posadky. Civic sa filtrovat snazi, takze nervozitu beriem ako malu prijatelnu dan komfortu.
    Najpodstatnejsie pre sportovo zalozenych vodicov je ale iste to, ako sa auto chova v zakrutach pomalych a prudsich, na ceste menej kvalitnej, ci je s nim radost jazdit alebo nie. Tu smeruje drtiva notoricka kritika znameho redaktora AR alias goesa a podobnych. Skusil som prejst niekolko zakrut prudsie a v prvej chvili som bol prekvapeny zvlastnym nervoznym chovanim auta, hned sa rozhojdalo. Kym som rychlo neprisiel na to, ze to ma nieco spolocne so stabilizacnym systemom. Neviem to porovnat s inymi autami, ale podla mna zasahuje velmi skoro, ale pritom citlivo. Uz aj pri relativne neskodnej jazde kontrolka blika. Ak auto do zakruty vrhnem, prejde do smyku, ktory je prerusovany jemnym zasahovanim systemu. Ten nema snahu auto zbrzdit, takze aj pri jeho zasahu prejdete zakrutu relativne rychlo, ale takymi zvlastnymi priskokmi. Ako celok to hodnotim dobre, ak pri sviznej jazde nieco clovek nedajboze presvihne, stabilizacny system rychlo a citlivo pomoze situaciu zvladnut.
    Dr.Jekyll sa zmeni na Mr.Hyda stlacenim tlacitka VSA OFF. Auto sa okamzite pri ostrej jazde skludni, opakovane zasahovanie zmizne a je to len a len na vodicovi. A tu prislo prekvapenie - auto je napriek motoru vpredu, nadrzi v strede, lahkej a jednoduchej zadnej naprave a sirsiemu rozchodu vzadu prekvapivo pretacave. A zda sa, ze nejde o zdanlivu pretacavost, ktora sa v extreme zmeni na nedotacavost. Aj ked som auto skutocne vrhal do zatacok, nechcelo ist za "frnakom" von, ale s nesmienou chutou zatacalo. Neskuseneho vodica to sice moze prekvapit, a taky by ono tlacitko stlacat radsej nemal, nejde vsak o ziadne nahle utrhnutie zadku, auto uz zdaleka signalizuje ze chce zatacat. Tazko posudit ci je to na ukor rychlosti, siel som sam, ziadne porovnanie s inym autom zatial nemam, ale nepripadalo mi ze auto je pomale, prave naopak. A myslim, ze o to ani nejde, ide o to ci je s autom jazdit serpentiny zabava alebo nie, a so Civicom to bude podla prvych pocitov zabava velka. Je to presne ona dvojtvarnost tohto auta, umoznuje kazdemu komfortne cestovanie, ale ak chcete jazdit pre radost a viete co robite, mate tam to tlacitko VSA OFF. Isiel som na suchu, takze neviem ake to bude v horsich podmienkach, neodporucam preto vypinat stabilizacny system pokial clovek naozaj nedava pozor.
    Kapitolou samou osebe je riadenie, ktore je skratka skvele. Takuto kombinaciu velkej strmosti (2.25ot. medzi krajnymi polohami), extremnej citlivosti a paradneho volantu som nezazil pri ziadnom inom aute.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.06  12:50

    « Prve dojmy I - motor a prevodovka

    Pre tych, ktorym sa moje traktaty nechce citat strucne zhrnutie: som nadseny ;-)
    Pre tych ktorym sa citat chce, skusim zhrnut moje prve dojmy po 3 dnoch a 900km a sucasne vypichnut aj niektore negativa. Co sa tyka zabehu, po vsetkych tych diskusiach je zaujimave ze v manuale je to pisane dost jasne - prvych 1000km prudko neakcelerovat a prvych 300km naplno nebrzdit. Ja som si to vysvetlil tak, ze nikdy nedavam plny plyn, otacky drzim bezne pod 4000RPM, zriedkavo som vytocil az k 5000RPM. Snazim sa casto menit rezim jazdy. Teraz mam pocit, ze je spravny cas motor zacat ucit aj nieco o vyssich otackach ;-)
    Moj prvy dojem z motoru bol dost rozpacity, prilis sa mu do zivota nechcelo. To je znasobene zatial najvacsim negativom, ktore som objavil - reakcia na plyn je v nizkych a strednych otackach, ktore som doteraz pouzival, mierne povedane vlazna. Ako by tam bola nejaka turbodiera. Je mozne ze je to sposobene striedanim vaciek a prislusnym upravovanim polohy elektronickeho plynu, ale to sa skor prejavuje takym miernym trhnutim. Zda sa mi ale ze sa to casom trochu zlepsuje (mozno si len zvykam...), tak uvidime. Bez ohladu na zvlastny el.plyn ale motor s kazdym prejdenym kilometrom oziva. Skusil som orientacne meranie pruznosti z 80-120km/h, na 5-ke je to asi 12s a 6-ke asi 15s. To su vyborne hodnoty, na surovy motor a pol plynu, mozno aj o trochu lepsie ako v roznych testoch. Takze objektivne ide motor velmi dobre, co je vidiet napr. aj pri jazde na 6-ke do kopca. Spotrebu mam podla PP doteraz 6.9l/100km, a rychlo klesa, poslednych 300km som mal 6.1l. Po asi 600km som tankoval, PP vtedy ukazoval 7.2l, podla dotankovania to bolo 7.5-7.6l. Ukazavatel okamzitej spotreby pri ustalenej jazde mi udava - 100km/h 5l, 120km/h 6l, 140km/h 7-8l, 160km/h 9l. To su skvele cisla takmer identicke s Puntom 1.2 16V, s ktorym som jazdil doteraz. A to ma Civic o polovicu vacsi motor, o tretinu vyssiu hmotnost a klimu non-stop. Honda teda nekecela.
    Ak by som mal co nastrucnejsie chrakterizovat motor, bolo by to "Dr.Jekyll a Mr.Hyde". A to neplati len pre motor, ale vlastne pre cele auto. Do 3500ot. je motor velmi tichy, iba jemne vrni. Tesne nad 2000ot. uz pekne zabera, od cca 1500ot. je mozne plynulo jazdit. Pruznost, ak si odmyslim reakcie el.plynu, je vyborna. Medzi 3500 a 4000ot. ale dojde k fascinujucej zmene - v priebehu snad 200-300ot. sa praduce maciatko zmeni v dravu revucu selmu, Dr. Jekyll na Mr.Hyda, a to v dobrom zmysel slova. Ak bude motor pokracovat az do obmedzovaca v tom co ukazuje medzi 4000-5000ot., budem maximalne spokojny. Aj ked ma zvuk pri nizkych otackach v prvej chvili nenadchol, je to skvely kompromis a myslim, ze zo strany Hondy uplne vedomy - s autom je mozne jazdit komfortne a usporne, a pritom velmi zivo, alebo je mozne zobudit Mr.Hyda a uzivat si sportoveho ducha. Na 6-ke k tejto premene dojde niekde medzi 140-150km/h, co je akurat dostatocne aj na sviznu jazdu po dialnici.
    Co sa tyka prevodovky, zazil som s nou mierne sklamanie. Pri beznej jazde a kludnom radeni ide ako po masle, ale snahe pre bleskove sportove preradenie sa dost brani. Naviac je tam ta nestastna hlavica radiacej paky - vyzera efektne (nieco ako hlinik alebo tvrdy plast), ale tragicky sa mi na nej smyka ruka. Obstaranie kozeneho potahu vidim ako absolutnu nutnost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.08.06  18:49

    « to maros77

    Very Happy! Smile! Surprised!
    Shocked! Cool! Laughing!
    Rolling Eyes! Wink! Question?
    Idea?
    Tleskání! Udiv! Pozor na cestu! O bože... už ho má!!!!
    Potichu není! Nenápadně mu blahopřejeme! Hm... čekal a dočkal se.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.08.06  16:42

    « Tak už je doma!!!

    Auto som preberal cca 3/4 hodinu. Predajca mi komplet všetko povysvetloval, takže príručku som si zbežne pozrel večer doma asi za 1-2 hodinky a v podstate nič nové som tam neobjavil. Takže podpísala sa leasingová zmluva, predajca mi natankoval 10 l B95, odovzdal autíčko + doplnky (koberce, lekárnička....) a slávnostne nás odfotil. Ešte nemám namontované parkovacie senzori - tie budú v stredu. Vyštartoval som z Nitri smer Senec a na konci Nitri išiel vedľa mňa maník na nejakej športovej Toyote (typ neviem ale bola červená s krídlom...) Veľavravne vyklonil z auta hlavu a asi očakával že ma k niečomu vyprovokuje. Ja som sa len poškrabal v nose... Nebudem predsa vytáčať nového sivíčka.... Tak športovec odfičal. Cesta domou bola v pohode, počas jazdy som sa naučil obsluhovať klimu a PP. Hneď pri prvej jazde som začal šípiť prvý problém - asi si nebudem rozumieť s rýchlostnými limitmi... Našťastie u nás ešte nie je bodový systém. Na dialnici som sa dostal raz dva na 140 km/h. Predbiehanie je jedna báseň - s Yardom to tak hladko nešlo. Motor síce počas jazdy počujem, ale už sa mi nezdá že by to bolo nejak extra hlučné. Od okolia je auto ako také výborne odhlučnené. A už sa mi ani nezdá byť príliš tvrdé. Kvalita vstavaného rádia (resp. CD prehrávača) ma príjemnne prekvapila. Konečne výborný zvuk v aute! Zasunul som tam Joe Satriani, volume na 20 a parada :)!
    Po príjazde domou som samozrejme previezol manželku aj krpca.
    Dnes som vyskúšal automatický stierač - výborné je, že sa dá regulovať citlivosť. Vedel som o strmšom charaktere riadenia, ale napriek tomu ma to prekvapilo. Treba si trochu zvyknúť ale je to výborné
    Napriek tomu že sa civík už predáva trištvrte roka, okukaný ešte rozhodne nie je - kade som išiel tade sa za mnou točili hlavy :-) Fajn pocit. Večer o desiatej som ešte zbehol do auta aby som si pozrel podsvietenie prístrojv - tak to je iná paráda!!! A to je zatiaľ všetko som absolútne spokojný. Štve ma iba že nemám garáž. A som si všimol pri rozbehu na 1.ps a pribrzdení nejaké cukanie od motora... neviete čo by to mohlo byť?
    zatial čafte
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.06  09:36

    « Re: Huraaa!!

    Všetkým novým majiteľom želám aj ja plno krásnych chvíľ za volantom, prázdne cesty, plnu nádrž a českým kolegom aj plný bodový stav.
    P.S.Nie všetky termíny sa skracujú. :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 12.08.06  08:48

    « Re: Huraaa!!

    Zda se ze s novyma majitelema se ted roztrh pytel :-) tak tez gratulace a hodne stastnych km.
    Economy run proc ne, kdyz bude cas. Ale to asi nepude po meste.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.08.06  07:50

    « Huraaa!!

    Mam auto! >:D >:D :-) :shock: :P >:D ;-) >:D :-! :-!
    Dojmov mam uz dost, ale sorry, napisem ich neskor, teraz idem jazdit! Inak prisiel o tyzden skor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.08.06  00:18

    « Spotreba

    V utery jsem se vratil z vyletu do Italie a Chorvatska. 2500km, z toho 60% dalnice. Spotreba dle PP 6,1 l/100km; Jinak jezdim vesmes mesto, tam mam prumer okolo 8,6L dle PP
    Shrnuti: Zere to stejne, jako Fabia 1.4MPI... Akorat s nesrovnatelnou dynamikou motoru :o)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  23:24

    « Já su vám tak ščasné ......

    ..... jako Venclovský, když vylézal po přeplávání z La Manche. Jel jsem s manželkou trasu 80 km tam a 80 km zpět. Na cestě tam zapnutou klimatizací, mizerný průměr 57 km/hod., ale spotřeba dle PP 5,2 l/100 km (efekt. odchýlka + 0,6 l = 5,8 l/100 km). Takže konečně jsem se dostal na vaše hodnoty, pánové! Dříve jsem jezdil při prům. rychlosti 75 km/hod. za 7,2 l/100 km (+ 0,6 l = 7,8 l/100 km). Teď jen, kdybych znal vámi dosahovanou prům. rychlost a k tomu přesnou vaši spotřebu (dle PP + 0,6 l/100 km)?
    Napadlo mne, co tak udělat na srazu v Brně Economy Run? Okruh asi 25 km kolem přehrady (z poloviny mimo osadu), vynulovat počítač, předepsaný průměr 75 km/hod. Start po minutě. Jednoduchá záležitost na 20 minut! Pak by se jen opsal údaj z PP. Co vy na to? :arrow: :idea:
    PP = palubní počítač
    Novým šťastným majitelům (se kterými se fakt rotrhl pytel) přejí hodně a hodně šťastných kilometrů. Jsem rád, že se dostalo i na Kolyho, a že se opět bude pohybovat na tomto fóru!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  13:41

    « Re: Re: Re: A JE TO TU ! !

    Hurra hurra >:D
    Teda nechcem to zakriknut ale prave som sa dozvedel ze kamion je nalozeny a vystartoval z Gentu. >:D >:D >:D >:D
    Cez vikend asi moc toho nenajazdi, ale cesta mu trva udajne 36 hodin takze najneskor streda bude tu. A buduci vikend vyjazdim aspon dve nadrze >:D >:D >:D >:D >:D
    Chlopi dakujem Vam za povzbudenia, opat mam chut zit... >:D >:D >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  13:23

    « Bez nadpisu

    Honda se chystá stavět nový závod,třeba se produkce zvýší,protože tohle asi silně neodhadli a je to škoda.Myslím,že majitelé by se nezlobili,že Civiců jezdí o trochu víc. Osobně jsem zvyklý čekat na auto řádově měsíc,tyhle čekací doby možná někoho odradí.
    Zde je info o závodě:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  12:36

    « Re: Re: Re: Re: A JE TO TU ! !

    maros77: Taktéž se přidávám ke gratulantům, užij si spoooustu kilometrů bez problémů.
    Iček: Rád bych řekl, že budu další na řadě :-), snad už příští úterý. Jinak s tím kamionem, možná pojede jeden přes Prahu, kde by mohl složit toho mého a swištět dál na Slovensko :-! .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  12:06

    « Re: Re: Re: A JE TO TU ! !

    no to by sa mohol tym kamionom zviezt aj moj ... ale tipujem ze na moj civic este len teraz elektrolyzuju bauxit a vypekanu zeleznu rudu vo vysokej peci .... a tusim dnes oslavim 6 mesiacov od objednavky >:-[]
    co ma tesi je ze som na 93% vyriesil predaj aktualneho auta.
    P.S. ja ho uz chceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem :!: :!: :!: :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  11:50

    « Re: Re: A JE TO TU ! !

    to lubosm: Chlape, vydrž :!: Když je auto v Gentu (B), je to na dobré cestě, je už za kanálem La Manche a teď záleží jen na tom, kdy vypraví z Gentu kamion (Lastzug) směrem k Tvému prodejci a těm, kteří jsou okolo, protože musí být naplno naložen :!: VYDRŽAŤ :!: :!:
    GENT :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: SLOVENSKO >:D = max. 10 dní
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  11:37

    « Re: A JE TO TU ! !

    To maros77 Takisto gratulujem. Ani nevies ako Ti zavidim (ale v dobrom samozrejme). Asi tu vytvorim novy rekord v natahovani terminu. Auto malo byt podla predajcu najneskor 1.8 tu a este ma presvedcovali ze to bude isto aj skor takze uz som slintal v polovicke jula. Teraz uz druhy tyzden pocuvam tu istu rozpravku ze auto je uz v Gente ale ze su nejake problemy s dovozom a podobne. Ale udajne ze na buduci tyzden by uz malo prist. Ak nepride tak to asi vzdam, lebo do septembra potrebujem nove auto este aj poriadne zajazdit aby som sa odvazil s nim ist na dovolenku. Sorry za tu vlnu pesimizmu ale nemate mi co zavidiet. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  11:30

    « Re: A JE TO TU ! !

    to maros77:Připojuji se k nekonečné řadě gratulantů a přeji Ti 250 tis. km bez nehody! Docela Ti závidím tu skvělou výbavu! Doufám, že Tvého Civica spatříme všichni na srazu v Brně 26/08/2006 u hotelu OREA SANTON na brněnské (Kniničské) přehradě v celé jeho kráse >:D >:D :!: Tak opatrně, než se s novým autem dokonale seznámíš. Je dost široké i dlouhé >:D :-) :!: Napiš první dojmy, jak to proběhlo i s detaily!?
    Kdo bude další šťastlivec :?:
    Já mám smůlu nebo pech. Zatím jsem letmo minul jen dvě 8G a ty mne myslím sotva zaregistrovaly :roll: :P :?: Fakt je, že co jsem se vrátil z JČ a SRN, tak skoro pořád jen popojíždím. Další fakt je, že zatím nemám nejmenší problém:!: :-O TO JE DOBŘE :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 11.08.06  10:47

    « Re: A JE TO TU ! !

    Tak zas trosku nostalgie :-) si to uzij...
    P.S. 17kkm, za chvili budu planovat prvni garancku - uz nekdo byl?
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.06  10:42

    « A JE TO TU ! !

    Tak prišiel aj na mňa rad! Idem sa naobedovať a frčím si po autíčko....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.08.06  00:43

    « Nechoď na nás s takovým tunelem!

    jc napsal:Ja vas klidne seridim na jednu hromadu. Ovsem jen virtualne, do posilky zasadne nechodim a jinak jsem kanclkrysa.

    Můžeš mi to přeložit do jazyka českého :?:
    Hantec to není, ten vypadá takto:
    Kósek za Brnem zmerčili UFO!" – budó hlásat titulky v cajtungách po poslední neděli v srpnu. Pré nekde za Bástrem u pryglu. Kdo nemeškal a valil to tam šalinó vočihnót, vo co gou, ten to zmerčil. Stačilo vlízt do místní paluše Santon a hned to každé měl před nosem. Kilo Ufonů na jedným placu. Ač se tam motalo moc borců, byl čas hodit s gómakama od Ufónu hantec. A kdo si potem dal chálku, naklopil hrnek a valil pali, tož ten nebyl propálené. Tož kémo, dyž to přeložíš, tak zalepim dvě bahna :!:
    "Co to chlaščeš, vždyť do teho chčijó všeci fógli ze štatlu!"
    "Promiňte já Vám nerozumím, já jsem z Prahy."
    "Pij pomalu, voda je studená."

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 10.08.06  22:41

    « Re: to R. Barrichello, T. E. CH a. other

    Ja vas klidne seridim na jednu hromadu. Ovsem jen virtualne, do posilky zasadne nechodim a jinak jsem kanclkrysa.
    Mimochodem, dneska jsem dal na Andelovi za sterac vizitku s odkazem na sraz a cafe. Jsem zvedavej jestli si ten clovek najde cestu :-) Bylo to dvojce myho auta, stali jsme od sebe asi 20 metru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  17:48

    « to R. Barrichello, T. E. CH a. other

    Já slípy neměním, nosím boxerky!

    Pánové, úúúúúžasná diskuse :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
    V poslední době se zde objevilo pár příspěvků, které zajímají max. odesílatele a příjemce. Tedy 2 lidí. Chtěli byste, vážení pánové, pro korespondenci tohoto druhu používat SZ - jsou to opravdu niterně soukromá sdělení :!:
    A ještě jeden dotaz: Nevíte náhodou kým a jak je řízeno toto fórum :?:
    Za případná sdělení děkuji, budu mít jasno :idea: :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  17:29

    « Re: Re:

    2barik- to nerosporuji >:D Osobně kdyby to šlo, tak mám doma 4 auta a měním to jak slipy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  17:16

    « Re:

    někdo má ropáka, někoho to řazení baví a někdo má automat, jako třeba já...Každej má svoje >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  15:34

    « ROPÁK

    Když to tak čtu, tak jsem rád že mám ropáka.Aspoň se nemusím trápit s neustálým řazením... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.08.06  09:46

    « Re: Dodani Civic

    to shadowmancz:Určitě to děláš, ale jistota je "kulomet", tak buď s prodejcem v častém e-mailovém nebo telefonickém a i osobním styku a kontroluj ho, tlač na pilu, aby se to neprotáhlo přes víkend 26. 08. Podle mne to vychází dost těsně a snadno by se to mohlo překulit přes víkend. To byl i můj případ. Lelkovali, lelkovali! Nakonec ten TP generální dovozce poslal FED-EXem, či jak se ty expresní pošty jmenují. V Praze mají na všechno dosti času! Je to moje zkušenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  09:30

    « Re: Iček

    No tak halvně že se daří a zdraví slouží. Tak at je tomu i nadále
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.06  09:02

    « Dodani Civic

    to iček: Diky za vycerpavajici informace. Celou zalohu za auto uz jsem uhradil minuly tyden, kdy se autiko objevilo, ze je vyrobene a zbytek penez je financovany z uveru, ktery je uz take predjednany, tak to snad pristi tyden vsechno klapne. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.06  23:46

    « Z nutnosti nouze!

    Fokustone, Fokustone nutnost a nouze, je rozdíl! Určitě na sněhu nebo ledu nebudu dopředu vyřazovat rychlost a jezdít na neutrál! Nebo v dešti!
    :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  23:27

    « Bez nadpisu

    Neutrál přeci nemá žádný vliv na brždění! Při nouzovém brždění je naopak třeba vyšlápnout spojku, aby nezhasl motor - pak nefunguje posilovač řízení a brzd, ABS atd.
    :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.06  22:36

    « Pal Mal a pozor na potahy od AZauto!

    fokuston napsal:
    Ovšem jsem přesvědčen, že někdy je výhodnější opravdu použít "neutrál". Např. táhlé, ale mírné klesání. Auto je schopno jet cca 90-100km/h na neutrál, se spotřebou cca 1litru/hodinu. V případě, že budeme brzdit motorem, velice rychle budeme nuceni přidat plyn a mírně akcelerovat. I v případě jízdy ustálenou rychlostí, byť na vysoký převodový stupeň, bude v tomto případě spotřeba vyšší, než ten neutrál.
    :idea: :!: :arrow: .... a já se pod to podepisuji, protože podvědomě jsem to tak tušil. PP opravdu při jízdě na neutrál ukazuje nesmyslné údaje, ale jakmile přepnete na celkovou spotřebu, tak zjistíte jak vám jdou desetinky litrů pomalu, ale jistě dolů :!: >:D Měření PP okamžité spotřeby je dosti diskutabilní, přinejmenším je chaotické a nedůvěryhodné.
    to Sadaki: ano, zelené diody jsou pro mne důvěryhodnější :!: :arrow: :idea: >:D Jezdím vzdálenost 40 km na chalupu směr Svitavy a je to samý zhup (do kopce z kopce) a z předchozího auta mám zkušenost, že vypínáním motoru (1 jediné měření, jinak to nedělám!) se tato vzdálenost zkrátila o 15 km (při zhasnutém motoru a vypnutém zapalování se kilometry nenačítaly, takže jsem to snadno zjistil). :roll: :roll: :roll:
    OBECNĚ platí, že u stříkaček se nedoporučuje vyhazovat rychlost na neutrál - ale proto, že se musí hodně brzdit v případě nutnosti.
    A také se s autem hůře reaguje a manevruje!!
    to shadowmancz::wink: Já jsem čekal skoro 3 týdny. Měl by jsi se domluvit s prodejcem, aby auto včas profinancovali a to chce ho zaplatit v předstihu. Auto Ti příjde včas, ale nebude TP (leží u Hondy CZ až do chvíle, kdy je uhrazena faktura). A pak to může trvat ještě i 4 dny (+ víkend) :!: :mrgreen:
    to xpalo: Pod 2000 ot./min. motor nepustím, vynechávat 2 a 4, popř 3 a 5 u 6-ti kvaltu je starý trik z econom run, na křižovatkách s dlouhým intervalem a u závor se motor má vypnout k vůlí ochraně život. prostředí (v některých zemích je to předpis).
    to R. Barrichello: Děkuji, vede se mi relativně dobře k věku (tloušťka, záda, cholesterol, tuky, cukr, dech) - prostě, když se ráno vzbudím a nic mne nebolí, tak se promakám, jestli nejsem mrtvý:!:
    to all Civic people: Objednané potahy sedadel na 8G u fy AZauto do našich Civiců nejdou. Obligátní gumičky s háčky není kam zaháknout pod sedadla, nebo u zadních není kam zaháknout i u opěradel! :!: Objednal si je někdo jako já u AZauto :?: Ušité jsou také mírně blbě, ale materiál je však docela dobrý! I když nevím jak bude praktický! Dnes mi z AZauto volali a nabídli, že mi do mého auta ty potahy sami na sedadla natáhnou a upevní. Tak jsem zvědav? Škoda, že jsem kameru i foťák přenechal synovi, alespoň tou webovou kamerou to vyfotím!
    :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! :-! 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  15:50

    « Re: Neutrál a PP Civica

    ... a samozřejmě palubní počítač u Civica 8g ukazuje při neutrálu nesmyslné údaje, to je bezpochyby všem jasné.
    (To grafické znázornění "+-autobus" okamžité spotřeby navíc není zrovna ideální pro vychytání ekonomického způsobu jízdy. Bohužel, v tomto PP "blbé Fabie" má pro tento účel výrazně větší přínos.)
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  15:44

    « Neutrál

    V případě požadavku na alespoň mírné brždění motorem je samozřejmě vyřazení rychlostí neekonomické (přicházíme o stav, kdy se motor točí "zadarmo"). Ovšem jsem přesvědčen, že někdy je výhodnější opravdu použít "neutrál". Např. táhlé, ale mírné klesání. Auto je schopno jet cca 90-100km/h na neutrál, se spotřebou cca 1litru/hodinu. V případě, že budeme brzdit motorem, velice rychle budeme nuceni přidat plyn a mírně akcelerovat. I v případě jízdy ustálenou rychlostí, byť na vysoký převodový stupeň, bude v tomto případě spotřeba vyšší, než ten neutrál.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  13:36

    « Re: Spotřeba

    icek: ja sice nemam Civic, ale Tvoja spotreba zodpoveda jazde hustym mestom. Ak sa aj mimo mesta nevies dostat po 7l, je niekde problem, uz len ho najst :-) V Papieroch mas priemernu 6.4 , ktoru urcite bez problemou pri dodrziavani max. rychlosti musis dosiahnut. A je jedno ci mas 70 alebo 140 koni. Na dodrziavanie limitou ti staci aj 70 a to ze obcas vyuzijes 140, nemoze robit spotrebu od priemeru + 1l :-) Inak suhlas s tym co pisu ostatni. Ziadne vyradovanie rychlosti
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  12:33

    « Spotřeba

    Tak ještě ke spotřebě:
    Za posledních 600 km se ustálila na 6,1 l dle PP. Jízda pouze Kladno - Praha a zpět (tj., 22 km úseky, z toho 6 km po Evropské), 9 km po dálnici a 7 km po okreskách. Klima běží pořád.
    Řazení -1., hned 2., v 35 3., v 50 4., v 70-75 5., v 80-85 6. (případně dle potřeby). Otáčky se snažím držet nad 2 tis.
    Brzdím dost motorem, pokud to jde.
    Rychlosti dodržuji, ale na dálnic to občas neuhlídám :-)
    Také jsem si všimnul, že při volnoběhu to žere nějak moc benzínu, takže už většinou nevyřazuji.
    Předpokládám, že spotřebu dost ovlivňuje čekání ve frontách, protože PP počítá i při stání.
    Jinak jsem konečně asi na 3. pokus rozchodil automatické zamykání dveří, ještě musím rozchodit automatické odemykání ;-)
    Takže Ičku, přeji spíš volnější silnice a plynulejší jízdu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  10:35

    « Dodání Civica

    Tak zase po chvilkové odmlce jsem on-line. Nemáte někdo zkušenost, za jak dlouho bývá dopraveno auto k prodejci, když už je v překladišti v Gentu ? V pondělí mi volal prodejce, že auto už se tam fláká, což je pozitivní zprávička a doufám, že už se zařadím mezi aktivní uživatele autíka :-). :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  09:31

    « Re: Re: Re: Iček

    Oh, děkuju tedy za poklonu..... >:D
    Sem byl na dovče, oprostěn od světa internetu >:D
    Mimo jiné sem se kochal krásami Středočeského kraje a to i za volantem a s blaženým úsměvem sledoval radost přejdíždějících favoritů, které na 30 jeli tak 60 nebo veselého řidiče Oplu Corsa, kterého sem na začátku vesnice sotva viděl v zrcátku a na konci mi byl nalepen na kufru, takže 50-ka se rovněž nekonla, to mi připomíná že všem nějak otrnulo od dob zavedení bodového systému.....
    Ovšem pak přišel můj oblíbený kopec a milá Corsa zmizela z dohledu ještě rychleji, než se prve přiblížila >:D >:D >:D
    A jak se vede tobě?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.06  08:44

    « Bez nadpisu

    icek, nie som teda vyznavac economy run:)) ale mam pocit ze dnesne moderne auta (a hlavne honda) nie je to iste ako auta na ktorych si pred 34 rokmi vyhral economy zavod :))) 1. si myslim, ze nerobis dobre, ked vynechavas v radeni 3 a 5 pr. stupen. 2. vypinat motor na krizovatke je tiez blbost, mozno sice usetris nejaky ml paliva, na druhej strane budes podstatne skor potrebovat peniazky na novy akumulator a minimalne uhliky do startera!!! 3. ako tu uz niekto hovoril, pri strikackach nejazdit na neutral 4. neboj sa vyuzivat cely rozsah otaciek 5. zo skusenosti viem, ze honda je kurevsky citliva na jazdu pod 2000 rpm, kedy zerie viac ako pri vyssich.
    Ja bezne na 1.5 civikoch (90-115PS) jazdim za 8-9 (mesto, dialnica, vacsinou tehla na pedal a palba), ale podarilo sa mi urobit aj 4,8! bolo to na 700km trase (s 2 prestavkami) po dialnici a rychlosti do 110km/h. na kratkej trase a v meste sa pod 6,5 ist neda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.08.06  08:19

    « Bez nadpisu

    Jezdit po Brně asi trochu zvýší spotřebu.Vyřazovat na neutrál z klesání je u vstřikování nesprávné-motor si žádá palivo aby běžel na volnoběh,zatímco při zařazené např.6 tce je poháněn od kol a nepapá, sice to nepatrně brzdí, ale spotřeba je nula. Jenže na druhou stranu srovnávat cestu k moři s každodenním ježděním je trošku zavádějící. Ujede se velká vzdálenost se zahřátým motorem při relativně "poklidné jízdě",zejména nyní,když mají v HR dálnici. Stará O1 TDI jezdila dlouhodobě(stále jsem svítil,klima a nebyl bodový systém ;-) ) za 5,8 a do Dubrovníku to opakovaně jelo za 5,0 a zpět 5,2(změřeno).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.06  07:39

    « Re: Re: Spotřeba a počítač

    Moje reálná spotřeba na cestě k moři a zpět byla 7.0 l, zapnutá klima, dálnice tacho kolem 140 km/h, běžné silnice (zejména Maďarsko) přiměřeně nad limitem (do 120km/h) >:-[] Jezdit s civicem pod 7 l není žádný problém, pokud se v chladnějších měsících bude vypínat klima, pak se při klidnější jízdě na delší trase dá jistě dostat na šest. Velkou pomocí pro mě jsou eco diody, případně ukazatel okamžité spotřeby, ne vždy se totiž můj dosavadní názor na nej eco režim jízdy shodoval s názorem těchto pomocníků (a uznávám, že budou mít pravdu spíš oni >:D ).
    Podle mě první zjevná Ičekova dietní chyba je klouzání krajinou na neutrál - vždy je lepší mít zařazený kvalt, motor civica je pak puzen setrvačností vozu a nežere palivo (narozdíl od karburátorového Saabu). :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  23:12

    « Re: Spotřeba a počítač

    Tak to mám špatný motor, když dle počítače a se zapnutou klimatizaci se nedostanu pod 7,5 l/100 km (skutečnost je minim. 8 l/100 km)? Nebo mám blbou a těžkou nohu? Jezdím jak po...ný, dle vyhlášky, sám, mám najeto přes 4.000 km, před 34 lety jsem vyhral Mobil Oil Economy Run a tudíž o úsporné jízdě něco vím. Motor netočím více než do 4.300 ot./min. Řadím 1, 2. 4, 6 - dávám nohu z plynu a vyhazuji rychlost (kloužu na nakloněné rovině). Na křižovatce při dlouhé červené a při stání před závorami vypínám motor (k vůlí ochraně životního prostředí). Průměrná rychlost je 75 km/hod.Tak buď jsem totální Trottel, který se do 64 nenaučil šetrně jezdit a nebo ostatní nepíši pravdu?
    Tak to bylo vždy. Když jsem byl v SAAB Clubu Brno tak všem jezdíly Saaby za 7,5 l/100 km a jen můj Saab bral 10 l/100 km! Pak jsem šel závodit a porazil jsem všechny nejméně o litr, se spotřebou 5,25 l/100 km.
    Takže pánové, spalovací OTTO motor není perpetum mobile. A aby přesunul skoro 1300 kg těžký vůz z bodu A do bodu B na vzdálenost X při průměrné rychlosti Q, tak k tomu potřebuje energii vyprodukovanou z paliva, kterým je benzín BA 95 nebo 98 a nikoliv "kecy ze vzduchu"! Tak už mne přestaňte strašit těmi pohádkami o spotřebě 140 koňského motoru pod 7 l/100 km. Každý ještě větší Trottel než jsem já vám potvrdí, že to prakticky není možné. Leda, že byste těch 140 koní zapřáhli a nechali se koňmi táhnout! Aby to jelo, tak to musí žrát! Je ještě možnost, že se ploužíte jak slimáci!
    :arrow: :idea: >:-[] >:-[] :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :roll: >:D :!:
    Všichni, kdož se chystáte do Brna na sraz 26. 08. buďte tak laskaví a před vyjetím si v domovském městě natankujte plnou nádrž, vynulujte počítač A a jeďte do Brna (měřte jen při jízdě, přestávky ne! PP se dá tak naštelovat!). Já budu jediný pořadatel a uvítací výbor dohromady a od každého z vás si opíšu počet ujetých km, prům. spotřebu a rychlost! A budeme mít krásný statistický přehled. Vůz s nejmenší spotřebou a vůz s nejdelší ujetou vzdáleností vyhraje! DOUFÁM, ŽE BUDU CIVĚT NA CIVIKY :!: .... SE SPOTŘEBOU POD 7L/100 KM!
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  18:48

    « Spotřeba a počítač

    Zdar a sílu,
    byl jsem s C8 v HR, 1550 km, 3 osoby a plnej kufr krámů. Od cvaknutí pistole do cvaknutí pistole. 130 dálnice, jinak podle předpisů, žádná divoká palba, normálka. Klima jela prakticky pořád (venku panovala betaverze krematoria :-) + 1 hodina v jamu v A. Počítač = 6,2, skutečnost 6,72.
    Díky za pozornost :-) Jarda
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  18:18

    « Bez nadpisu

    No pokud to je do 50 000 (v ČR) tak přes její pojistku - bude zadarmo a i bez cajtů >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 08.08.06  17:40

    « Re: Hlásím se po 1. tisícovce...

    To je smula :/ ale je to "jen" auto a musime to tak brat, jinak ty skrabance neprezijem :)
    S vymahanim skody zkusenosti nemam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  16:59

    « Hlásím se po 1. tisícovce...

    Tak už jsem zase tady se svou 1,4 mezi velikány :-) Ale nedá mi to, abych přispěl svou troškou do mlýna, i když ... Zatím vše celkem OK, spotřeba klesla na 6,8 ze 7,1 combo. Taky vám to hlasitě cvakne při řazení zpátečky? Trochu mi drhly zadní brzdy, ale už se to ustálilo. To zadní okno bez stěrače je trochu nezvyk, ale taky to raděj obětuji. Jak se jmenuje ten přípravek na sklo? Jinak jsem dost smutný, protože mi to už BABA :-( škrábla na parkovišti, musel jsem měnit poklici a na laku jsou hluboké rýhy. Zatím byla vstřícná a 2500 za poklici zaplatila než aby to šlo z pojistky, teď mám ale obavu, že se bude "šprajcovat", až jí oznámím, že se budou muset přelakovat dveře a že to bude stát kolem 5000. Nemáte s tím někdo zkušenosti, co dělat, když budou potíže?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  15:24

    « Re: Co znamená česky angl. slovo BUTTON?

    Třeba z něj časem bude i ten Button man - zabiják ;-) Snad tenhle dílčí úspěch Hondu povzbudí a stříbrné H se bude lesknout v tom nejvyšším lesku na tom nejvyšším stupni často.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  14:20

    « Co znamená česky angl. slovo BUTTON?

    hledaný výraz: tlačítko
    tlačítko = press button
    tlačítko = press-button
    tlačítko = push button
    tlačítko = push-button
    tlačítko (vypínače) = switch knob
    tlačítko zvonku = bell push
    tlačítková ovladače = button controls
    tlačítkový = press-button
    tlačítkový = push-button
    hledaný výraz: button
    button = knoflík
    button controls = tlačítková ovladače
    button man = zabiják
    button man = pochop (slang.,AM)
    button up = zapnout
    button up = zapínat se
    button up = zapnout až nahoru
    button up = zapnout ke krku
    button up = pevně
    button up = těsně uzavřít
    >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    Ať Tlačítko či Knoflík, Button to je profík :!:
    Ať Knoflík či Tlačítko, Button udělal překvápko :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  13:53

    « Re: Re: Iček

    2baryk: zatim spolehlivost monopostu hondy neni zazracna, vsak pan Tlacitko o vikendu menil motor, proto start ze 14. mista...ale seriovy auta jsou podle anket spolehliva. renault to ma naopak :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  10:50

    « Re: Re: Re: Re: Iček

    lubosm : VYDRZAT !!!
    zahmlievanie: pokial som v aute sam, staci ventilator, pokial je auto plne, musim pustit klimu, inak by som musel ventilator riadne vypiect.
    stierac: netreba. btw natrel som okno vodoodpudivym pripravkom, teraz voda pekne zteka v gulickach, je cez to slusne vidiet...I ked nie lepsie ako by to bolo so stieracom, to je fakt. V kazdom pripade, pokial by som mal moznost ho tam teraz primontovat a mal by mi hyzdit zadne partie auta, neurobim to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  10:30

    « Re: Re: Re: Iček

    Ozaj, ked uz je vonku tak chutne ako sa Vam v tom necase jazdi? Nechyba Vam zadny stierac? Pripadne ako je to s mlzivostou a rychlostou odmlzenia? Musite zakazdym zapinat klimu alebo to staci ofuknut ventilatorom?
    Ten moj civic este stale neprisiel. :-( Do toho mi vcera prisla ponuka na Focusa v tej istej vybave s odberom ihned. Vsetko mozne sa mi prehana hlavou... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  10:03

    « Re: Re: Iček

    Ahoj R. Barrichello! Už se mi stýskalo, kdes byl? Vidíš, že když diskutuješ na téma, kterému rozumíš a sedí Ti, tak se to dá s úspěchem i číst. Neboť já - na rozdíl od Tebe - např. F1 detailně nerozumím, ale Hondě fandím. A konečně je to od Tebe o pokroku v motorismu! A to je pozitívní změna v Tvém memorování a zasloužíš si pochvalu ode mne!
    O tom, že Honda motory umí svědčí fakt, že v soutěží prestižního a vysoce odborného britského časopisu ENGINE TECHNOLOGY iNTERNATIONAL se motor 1.8 i-VTEC, se kterým jezdíme, umístil v kategorii 1400 až 1800 ccm na druhém místě:
    1) TOYOTA 1.5 Prius Hybrid 274 b.
    2) HONDA Civic 1.8 129 b.
    3) HONDA S2000 126 b.
    4) BMW 2:0 Diesel 108 b.
    a v kategorii Nejlepší nový motor na místě 6., hned za PORSCHE 3.4 Cayman - vítězem zde je VW 1.4 TSI.
    (převzato z AUTOMOBIL REVUE č. 6/2006 str. 2)
    ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
    Notice: No, a jak řekl pan Komárek ve filmu Na samotě u lesa: Chčije, chčije a chčije! Dodávám, že bude až do konce týdne! Jak se vám jezdí v dešti a na mokru?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  10:01

    « Bez nadpisu

    Honda F1 team ma zakladnu v Nemecku ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.06  09:45

    « Re: Re: Iček

    Baryk: a ty asi chceš, aby na to někdo zareagoval co? Tak ok, čtvrté místo Barrichella je super! 15 bodů z jednoho závodu! WOW! Jsi spokojený? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  09:39

    « Re: Iček

    Nechci vám do toho kecat, ale spíš se potvrdilo, že Button umí dobře jezdit a že měl narozdíl od Rubense dobrou strategii.....
    A hlavně dobře vybrané pneu, to byla alfa a omega závodu v Madarsku....
    Jinak spolehlivost monopostů Honda nijak zázračná není, pravda Wiliams, Super Aguri; Midland atd. sou na tom hůř >:D
    Viz Rubens v GP Neměcka jak se to krásně kouslo po výjezdu z boxů a šlo to do hodin. To asi někde udělali soudruzi v japonsku chybu :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  09:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    To T.E.CH.: ta podpásová poznámka bude ze záznamu vymazána :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  08:46

    « Svícení

    Ona ta krabička, zajišťující automatické rozsvícení po nastartování, za cca 1000Kč je vcelku rozumná investice, že.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.08.06  08:21

    « Re: Parkování

    neboj, zvyknes si. mal som rovnaky problem, zlepsuje sa to, vzdialenosti sa skracuju...svetla uz nezabudam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.06  22:09

    « Re: Parkování

    to p.s.: 8G je můj snad 18. vůz. Ten předposlední je Mazda 323 sedan (stojí v Brně v EUROCAR a je na LPG) a s Mazdou se mi moc dobře necouvalo ani nezajiždělo, ale za 11 let jsem si zvykl. S Civicem, kupodivu, to není horší, ale ani lepší, takže to vychází nastejno. Ty dm tam také mívávám, ale skutečně asi jen do 1 m při zajíždění i couvání. Je to trošku také o psychologii. Víš, že tam musí být ještě místo, ale pro jistotu zastavíš, protože "co kdyby?". A myslím, že je lepší třeba 1x vystoupit a podívat se kolik dm zbývá, než se jít podívat pak, co jsem si způsobil. Náš 8G je, podle mne, liftback. A jen s hatchbackem se dá couvat "na těsno", protože má kratší záď. A zajíždět "na těsno" se také dá naostro, zase podle mého názoru a zkušeností, lépe s auty, která mají krátkou příď (o třídu nižší, nebo MB "A" či Scenic). Myslím, že se to couvání a zajíždění dá i natrénovat a pak by nikdo nemusel mít s tím potíže. Fakt je, že jezdím mnohém lépe dopředu než dozadu. A tak, co kdybychom si dali na srazu takovou soutěž v zajíždění a couvání?
    Záď i příď Civica 8G je krásná a na to zadní okno si už zvykám a využívám i velkých zpětných zrcátek. Jako daň je tedy zhoršený výhled dozadu. Takže výsledek zní, že mám trošku problém i při couvání. Ale já to Civičkovi už dávno odpustil, protože se mi moc líbí a jsem rád, že je můj! A světla? Už jsem si zvykl, protože i dříve jsem svítival, ačkoliv v létě se nemuselo. Problém svícení vidím spíš v mnohém kratší životnosti žárovek (opotřebováním) a údajně malinko vyšší spotřebě paliva (až 0,2 l/100 km), ale kdo ví?
    Ku spotřebě p. s.: 6,6 l/100 km je moc dobrý výsledek spotřeby a to vzhledem k tomu, že je to 2,2 litr diesel (má o 10% větší obsah než motory PSA nebo VW). Já s 1.8 otto motorem jezdím kolem 7,5 l/km (po přičtení 0,6 l, které efektívně PP proměřuje), ale to jedu fest na spotřebu a dle nové vyhlášky.
    BTW, dnes večer jsem se až na počtvrté dostal na naše fórum!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…