NOVÁ HONDA CIVIC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 05.09.06 09:12
« Re: Zdravíčko...
Ahoj BoBe, jsem rád, že spokojeně funguješ. Funkce AUTO je opravdu automatická - nastavíš teplotu a CML (Centrální Mozek Lidstva) se sám rozhodne kam bude foukat, jak moc bude foukat, jestli pustí kompresor, odkud bude brát vzduch atd.
Když to reguluješ čudlíky, tak máš čudlík na vnitřní a vnější cirkulaci, na teplotu, na regulaci větráčků a na to, jestli poběží kompresor či ne (AC on/off)=jestli se ten vzduch bude upravovat (ohřívat nebo chladit).
Funkce - nastavím teplotu a nastavím AC on/off - je dobrá na to, že můžeš natvrdo na stálo zapnout kompresor nebo ho naopak vypnout. Nastavíš např. 23 stupňů a aby automobil bral vzduch z venku, ale vypneš mu kompresor (AC off). To znamená, že dovnitř ti bude větráčky proudit vzduch z venku bez jakékoliv změny. Nikdo ti teplotu ani vlhkost neupraví. Naopak nastavíš AC on a dovnitř ti půjde stále vzduch přes kompresor - bude se chladit nebo ohřívat.
Je to alespoň trošku jasný? :*) Prostě nastav AUTO a je to ;-) -
« 240 minut
Už jenom 240 minut zbývá!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Kupodivu jsem večer usnul hned, což jsem nečekal, ale za to už od půl páté nespím!!! >:D >:D >:D
Je to skutečně krásnej pocit, se na něco takhle těšit! Naposledy jsem to zažil asi v 10 letech, když mi naši nechtěli koupit G.I.JOE >:D >:D >:D (to ale nesouvisí s mojí přezdívkou!!! ;-) ) Z tohodle důvodu jsem říkal, že bych nechtěl být až příliš bohatý, protože když si člověk může koupit všechno, myslím, že nakonec z toho už nemá ani tu radost! ;-) -
« Zdravíčko...
Zdravím vás ve spolek po delší době.Civíček funguje výborně...jen mám menší problémek s klimatizací....určitě mi poradíte.Jaký režim používáte??...A/C nebo AUTO....popřípadě,jaký je mezi těmito funkcemi rozdíl???...Klimatizaci máme v autě poprvé a tudíš se s ní teprve učím zacházet.V manuále tohle není detailně popsané...kdy používat A/C a kdy AUTO.Proto jsem byl domácí radou starších pověřen tohle zjistit.Díky za odp. -
"-- skrytý --" 05.09.06 08:16
« Re: Re: již 3. problém
Iček z 1.3. 10:09: "... Domnívám se, že by to chtělo založit nějaké družstvo majitelů nových G8 nebo něco podobného, abychom dali víc hlav dohromady, jinak nás oni převálcují, jako ty s tím Mercedesem."
BoBa nech, Bob to vyřešil tak, jak sám uznal za vhodné. Tohle tvoje věčné burcování k nějaké akci a když se následně ukáže, že je to blbost, tak rychlé couvání mě tak úplně nebaví. Z netu opravdu není poznat, jestli si děláš legraci nebo ne, spousta lidí sem zabloudí jen párkrát a nemůže vědět, jaký jsi. Já v tom mám taky bordel.
Ten názor, že kdyby to někdo rozmázl v médiích :roll: Myslíš, že tam to někoho zajímá? Ale to kdyžtak vyřešíme po SZ a nebudeme zahlcovat diskusi tady ;-) Omlouvám se za rušení. -
« Re: Re: zraz + PP + senzory + forum
to pablohoney: senzor nemám orig. od Hondy, pretože bol asi 4x drahší ako tento neoriginál. Namontovali mi to ale priamo v Honde, zaplatil som 11.000 Sk (10 + 1 za nalakovanie do farby karosérie). Mali aj lacnejší variant, ktorý mal navyše aj optickú signalizáciu (nejaké ledky) ale senzory príliš vytŕčali z nárazníka. Ak chceš vidieť tie moje, skús sa premrviť fotkami zo zrazu (som champagne so Slovenským EVČ). Subjektívne - sú nenápadné. Inak Yarda som kvalitne naháňal a jazdil som BA, Senec (krátke trasy) Tá priemerná spotreba bola super - s Civicom sa na ňu nedostanem asi ani s vypnutým motorom >:D -
"-- skrytý --" 05.09.06 07:50
« Bez nadpisu
Zdravím při ránu,asi bych měl jít do práce a něco dělat,ale:
Zadní parkovací senzor: chlapi,nemohu vám do toho kecat,má to sice plastový názazník,jenže....
Když jsem někdy v r.2000 bral Octávku,byli jsme první,kdo tam měl objednán park.senzor(v jednéhypervelké prodejně).Oni jej zkoušeli, měli radost,jak to pípá,jak se dá natěsno najet,dokonce to ani nenabořili...no a pár lidí,co mělo Octávku nebo něco podobného se mi smálo,proč to tam dávám,že neumím jezdit...soused přes jeden dům jezdil i jízdy zručnosti,měl ji jako služební a přiznal,že občas tam,kde je málo místa raději vystoupí a jde s podívat,kolik mu zbývá.
Další octávkář co se nejvíc smál s ní pak nacouval,udělal škodu sobě i druhému(sice měl imunitu,takže tušíte,kdo to mohl být,myslím profesi) a okamžitě tam měl senzor.
Postupně se rozšířily a dnes to mají auta,jako náš Swišť.
Nepochybuji,že umíme zacouvat,ale tohle akustické beru jako bezva věc (nějaká kamera a čučet na displej je podle mne hloupost).Snzor je praktický,není problém,aby to bylo v barvě nárazníku.
Moje rada je:dát to tam. Vemte hypermarkety,večer(já měl pocit,že dozadu z toho C8 není moc extra vidět), rodiče nakládají z vozíku do auta,zapomenou na malé dítě,ono nám tam vleze,schová se těsně za auto,couvneme a je hodně velký problém.
Podle mne to není degradace řidiče,je to praktická věc a když připočteme bodový systém,že někomu můžeme udělat škodu...dal bych si to vše na misky vah a vážil.
Pokud si jej=C8 koupím,ale i cokoliv dalšího,bude tam. Přední je asi trochu zbytečný,ale zadní je bezva věc.
Konečně,stačí jej zaplácnout žvýkačkou a dá se zase trénovat,občas se zapráší nebo zanese jízdou,stačí trochu cáknout vody a funguje. 5 let senzorů na 4 autech.
Ale to je jenom můj názor,nikomu nevnucuji. Musím jet... :'-( -
"-- skrytý --" 05.09.06 00:04
« Pravda a skutečnost s emocemi
to Bruure: Tož, že jsem chtěl organizovat skupinu či něco podobného na ochranu spotřebitelů si už nevzpomínám. Předpokládám, že to nebylo vážné nebo to bylo jaksi jináč, Bruure? Matně si vzpomínám, že jsem se za cosi "bral", ale moje paměť je děravá! Kdyby jsi si vzpomněl, co to bylo nebo to dokonce našel, tak samotného by mě zajímalo, zda-li jsem tlachál nebo mlátil prázdnou slámu? Nemůžu to vyloučit. Jak říkám, již zapomínám. K té srandě se kloním.
Ovšem jestli máš na mysli tu "prasárnu", co provedli BoBovi s Civicem (v OL nebo ve ZL?), jak mu po půlroce složené zálohy sdělili, že jeho auto zapomněli objednat, tak pak promiň, ale to nechápu proč mi to teď podstrkuješ? Dokonce jsem sehnal i několik názoru na věc. To se ve slušné společnosti nedělá a myslím, že kdyby to věděl generální dovozce a někdo to rozmázl v mediích, tak ten prodejce měl těžký průšvih. Byl to podraz! Zajímalo by mne jestli bys to Ty, Bruure, bral jako srandu?
K PP jen tolik: vchaloupka inicioval povstání ohledně PP a utekl od toho. Protože jsem tušil, že se v tomto smyslu nic nevyreklamuje, mrzelo mne, že to pochopil vchaloupka tak, že si osobuji právo někomu něco poroučet. Co zbývá starému chlapovi na sklonku života? Dělat si ze života srandu a vydržet alespoň ještě 20 let a užít si Civica.
Iček: Pokud sis teď dělal srandu s PP, tak doufám, že sis ji dělal i tenkrát v počátcích fóra, kdy jsi chtěl organizovat skupinu na ochranu spotřebitelů proti Hondě
Na druhou stranu ta mela kolem PP byla dobrá k tomu, že zde zaznělo několik dobře a jasně formulovaných názorů na to, co jsem v podobném smyslu prohlásil na samém začátku: Že to nebude mít úspěch u prodejců, u Hondy CZ a u výrobce ve Swindonu. Je to hračka a na pasivní i aktivní bezpečnost to má ten vliv, že když na to řidič přilíš čumí, rozbije si auto! A to už zde také zaznělo.
to JOE: Situace na zabití. Držím palce. Dovedu si představi jaké máš pocity. Já jsem si připadal den před převzetím tak, jako kdyby mne pouštěli po 2 letech ráno konečně z vojny! -
« Spotřeba
Jak tak to tady čtu, tak začínám nabývat dojmu , že nejvíc vás všechny štve, že PP ukazuje tak pěknou spotřebu a ona není pravdivá. ;-)
PS - pokud PP to bude stále měřit s touto (0,5L/100km) odchylkou, tak o nic nejde. Hlavně aby to nebylo jak kdy....a ve finále , stejně si to vezme co si to vzít má, takže o nic nejde...pravdou ale je, že když to tam dali , mohlo to být přesnější :P -
"-- skrytý --" 04.09.06 22:55
« Re: Re:
IT: Jen dál pokračuj v přispívání, rád si čtu tvoje příspěvky u Sviště, tak i tady. Alespoň se mám s kým ztotožnit ;-) Tohle auto mě tak fascinuje, že ještě po čtyřech měsících prožívám malý svátek pokaždé, když můžu zmáčknout to kouzelné tlačítko s nápisem Engine Start. Jsem rád, že jsem si na tohle auto počkal a nekoupil si nějaké bezpohlavní, ze kterého bych neměl radost pokaždé, když k němu přicházím. Ale že to nějaké automobilce trvalo, než začala vyrábět auta pro mě na míru ;-)
ad PP: Jak píšu. Prostě připočítávám 0,5 litru ke spotřebě a vím, že to tak +- vychází. Bohužel je to hlavně tím, že si s PP taky při jízdě hraju a sleduju ho a bohužel to v tom provozu neni nejbezpečnější.
JOE: Moc ti držím palce a jsem rád, že prodejci dostali alespoň trošku rozum. Je dobře, že sis stál za svým a snad tak dosáhneš svého. Držím pěsti.
JC: Díky za neustále vylepšování a dolaďování webu.
Iček: Pokud sis teď dělal srandu s PP, tak doufám, že sis ji dělal i tenkrát v počátcích fóra, kdy jsi chtěl organizovat skupinu na ochranu spotřebitelů proti Hondě >:D
Omlouvám se, že to všechno cpu do jedné zprávy, ale aspoň vás zvládnu všechny naráz >:D Jenom se musím pochlubit - při parkování dokážu odhadnout předek na centimetry, ale vzadu s tím mám stále problémy - pořád si nevěřím tak o 30 centimetrů. Musím být odvážnější - vždyť první jsou tam ty plastové nárazníky >:-[] -
"-- skrytý --" 04.09.06 20:41
« Re:
d.St.:Tak ono ani nejde na netu,pokud to někdo nezablokuje, někam nejít, to bych si musel zablokovat sám sobě...hele,kde je smajlík,co si ťuká na hlavu?Ten by pak byl relevantní ;-)
Podle mně je to auto plné emocí a o emocích,já měl potěšení jen relat.kousek,ale bezva. (palec nahoru!)
Jistě že musím očumovat, něco se bude muset koupit,tak ať to stojí za to.
Takže,majitelé: ví někdo z vás, kolik těch Civiců vůbec dělají? Někde bylo,že snad chtějí postavit továrnu,ale asi to nebyla ověřená informace.
Megany2 se budou dávat pomalu zadarmo,to frantíci(fakt je mám rád) sypou z rukávu a ceny za hubičku,ale tohle je AUTO a japončíci nestíhají.Pak že v kapitalismu je vše. Prdlačka,Civic není(palec dolů). :'-( :'-( :'-( -
« Bez nadpisu
To JOE
Plne s tebou cítim a som rád, že to dopadlo takto. Ja som dostal auto cca 80 dni po termíne, ale to je už teraz zabudnuté. Akoby to ani nebolo. Auto som bral pár min. po tom ako ho doviezli. Samozrejme nepočítam jeho prípravu k predaniu. tiež nemám TP, ale mám auto. Môžem jazdiť a užívať si. Papierovo to dotiahnem neskôr. To sa dá. Lepšie ako mať papiere, poistenie, značky, ... a auto vo výklade.
Tak ešte raz - MOOOC ti želám, aby si ho zajtra doviezol a myslím, že ho budeš mať skôr zabehnuté, ako budeš mať značky. >:D >:D >:D -
« Re:
To IT
Zdravím aj toho,kto síce nie je Civic pozitiv, ale prispeje svojim pohladom na vec.
1, Nemyslím, že by ti niekto zakazoval prístup. Vítaný je každý príspevok, ktorý je k veci, nie je urážlivý, ktorý nedehonestuje iných a tým aj sám seba ...
2, Tiež si myslím, že Civic je viac o emociach pri jazdení ako o "očumovaní" všetkého iného len nie toho podstatného - cesty, auta
3, Civic je tak nádherné auto - aj vizuálne, aj vlastnosťami, že nám niekedy možno až príliš, vadia veci, ktoré by sme inak prehliadli - vid story okolo PP.
To je ale len môj názor. Ťažko totiž hladieť len na spotrebu alebo len na jazdu. Jedno s druhým súvisí a tu je to výborne skombinované. >:D -
"-- skrytý --" 04.09.06 19:15
« Bez nadpisu
Nazdárek civikáři!
Neb mi bylo dovoleno sem juknout(děkuji ;-) ),nikdo mi zatím ani nezakázal psát (asi brzy zakáže :'-( ) ,tak vás teď trošku hecnu,neb je dnes vyděláno a ...no jo,dobrý.
Hoši,chtěli jste AUTO s vekým "A".Máte jej!!! To je realita,kurňa,tak si nevymýšlejte... Pokud vám šlo o PP,měli jste si koupit Octávku. Mně na 120 tis ,sice se to časem asi po 100h vynulovalo,ale ukazovalo to přesně. Podle mne spíš náhoda...5,8 nafty a fofr jak ďas.. ;-)
Tak to neřešte,na Laguně mi ukazuje PP,abych pravdu řekl nevím jak,cosi píše,spotřebu neměřím,sice mám doklady,ale kašlu na to. Asi 6,5 nafty.
Swišť: ten má tak pošahaný PP, že to by jej i Sověti udělali líp. To je dílo!
Kdysi,ani nevím kde jsem psal,že PP auto nedělá autem,a pokud se moc nenaprdnete,pokud se tak už nestalo,tak s dovolením na tom trvám. Já vím, je to třeba nedotažení od Hondy,ale:tankovat umí každý,podělit vzdáleností a vynásobit 100 také,nejlépe za rok a je to docela přesné. Tohle bych neřešil.
Je to asi 2 roky,četl jsem od šéfa vývoje Hondy jeho odpověď na PP, resp.,proč je nedávají atd. A ten pán řekl,že to odpoutává pozornost řidičů,že si s tím řidiči hrají a čtou údaje,namísto,aby sledovali provoz.Navíc,že to nezapadá do sportovní tradice Hondy=sport.auto jede,tak se řídí a neřeší se hlt benzínu... Buďme teď všichni nad věcí,ale něco na tom je. Že jo?
Na Swišťovi píše jen okamžitou spotřebu,při brždění motorem 2 litry,tak jej ignoruji. Jen mrknu,jak je venku teplo,skrz náledí a letos jsem nemrkl a prásk,no...
Na Octávce i Laguně mají nevím kolik funkcí(dobrý je dojezd při jakési prům. spotřebě,tak orientačně,že ano) , ale, už jsem se fakt přistihl,že do něj někdy ťukám,čučím na čísla a měl bych čučet před sebe.Když se nějakou dobu jede a člověk se nudí...
Asi máte pravdu,ale netrápil se tím. Třeba to bude facelift,protože na tom asi namají co liftnout,tak tam obšlahnou PP od VW a bude to dokonalé. To by mi tak mohlo vyjít! Uznejte,liftutí auta = lepší PP!!!! Není to špičkové?Jak by se řeklo v Brně "špicové"!
Fotečky máte hezké. 15. letá dcera hledala též a uznale kývala.
Toš sa ogaři nezlobte,šak to bylo enem tak,pro prču,né? ;-) -
« Re: zraz + PP + senzory + forum
Maroš,
možem sa opýtať do akej miery sú senzory na nárazníku vidieť - predpokladám že máš originálne od Hondy a koľko si zaplatil za inštaláciu?
Ako vidím k Civikovi sme dospeli rovnakou cestou - cez Yarisa. Takú nízku spotrebu na ňom predsa len nemám, vačšinu km najazdím v Prahe a skutočnú spotrebu som nikdy nepočítal.
Znamená to, že to vyhľadávanie naozaj nefunguje tak ako má? To ma celkom teší, už som si fakt myslel, že som úplne neschopný... -
« Těžký den
Tak mám za sebou dost emotivní den! :-(
Ráno jsem si šel do Hondy pro fakturu a docela jsem se nepohodl s prodejcem, protože se stalo to, čeho jsem se bál, že budou chtít čekat na to, až jim peníze přijdou na účet (což by pravděpodobně bylo ve čtvrtek). Takže auto by stálo 7 dní na parkovišti jenom kvůli tomuhle a kvůli jedný hodině, kterou je potřeba věnovat montáži přislušenství, což mě fakt dost naštvalo, protože původně mi slíbil fakturu cca 7 dní předtím než auto dorazí, aby k tomuhle nedošlo. Byli jsme z toho dost rozhozený, protože čtvrtek máme dost pracovně nabitý a navíc od pátku má bejt zas hnusně, takže to už taky nebude ono :-( Navíc jakmile jsou podaný příkazy, není stejnak způsob je zrušit a to že převody mezi bankami trvají tak dlouho je děs! :'-(
Zdá se ale, že vše dobře dopadlo, prodejci se to asi rozhleželo v hlavě (hlavně to, že už opravdu nejsme psychicky schopný čekat) a po pár hodinách mi zavolal, že jestli teda chci, že mi auto daj už zítra, ale velkej techničák mi daj, až jim peníze skutečně přijdou k nim na účet. >:D >:D >:D Na konci týdne se pak budu muset ještě jednou otočit pro prahový lišty a hlavici řadící páky, protože tohle příslušenství zatím nedorazilo >:D
Takže sláva!!! Dnes jsem zařídil pojistku (Btw mám to u triglavu s 3% spoluúčastí vč. povinnýho, platba 4x ročně a cena je 14 656 Kč/rok, což mi přijde hodně super!!! - ale pozor máme velký bonusy 25% na povinný a 60% na havarijní ;-) ) a už odpočítávám hodiny, podle předběžné domluvy by předání mělo proběhnout zítra ve 13:00 >:D >:D >:D -
« zraz + PP + senzory + forum
Tak som po dovolenke z Tatier doma. Ešte raz sa vrátim ku zrazu - super, iček ďakujeme (sám si sa zatiaľ nepochválil). Palubný počítač - napísal by som to čo Gonda aj keď asi jednoduchšie. Viem že nevieme presne odmerať spotrebu, ale orientačne nám všetkým ukazuje o pol litra menej. A to by sa nastaviť vo výrobe mohlo. Inak rovnakú odchýlku som mal aj na Yarisovi - dlhodobo. PP ukazoval 5,7 (presne podla papierovych hodnôt) ale skutočnosť bola 6,18 (za 105.000 km). Parkovacie senzory mám, je to fajn. U Yarisa mi nevadilo opretie o stenu a pod. (čierne nárazníky) pri Civicovi však nevidím čo je "za mnou dole". Nie je problém nacúvať na 3 cm ku stene alebo inému auto, ale ja jazdím veľa po meste, parkujem na rôznych miestach, ktoré určite nie sú primárne určené k parkovaniu. S Yarisom problém nebol, ale teraz s Cicikom si musím dávať bacha. Raz som mal príhodu s Yarisom - hrali sme koncert, a po vybalení aparátu z Yarda som šiel preparkovať. Nasadol som, začal som pomaly cúvať - v tom na mňa zvreskla manželka (vtedy ešte len perspektívna) - za autom sa hrali malé deti, v späťákoch som ich nevidel, a keď som nasadal do auta, neboli tam.... som dosť zdrevenel.... neviem kde mali rodičov..... napr. na toto sú dobré senzory.
Ešte raz k fóru - začínam riešiť zimné pneumatiky+disky. Pred pár dňami sa tu o tom niečo písalo - k tomu sa ešte preklikám, ale viem že ste sa o tom bavili aj dávnejšie, ale naozaj sa mi nechce to hľadať. Keby sa našiel niekto zručný a rozdelil fórum podľa jednotlivých tématov... Napr. zábeh vozidla, kolesá, PP, typi a triky (akože automatické uzamykanie a pod.), iné príslušenstvo, aký olej..., spotreba, VSA, off topic (typi na zaujímavé trasy), hmlovky :)...... -
Lubos.1 04.09.06 17:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: PP - reklamace
K teme nepresnosti PP:
Mne PP na Mazde ukazoval menej ako bola realita podla tankovania. Existuje vsak moznost upravit hodnotu na PP na -15%, -10%, -5%, + 5%, +10%, +15% (alebo tak podobne). U mna to vyslo na +15% :(
Odvtedy uz PP ukazuje spravne, rozdiel je 0,1 l /100 km. Presvedil som sa o tom niekolkymi kontrolami po tankovani a teraz viem, ze sa mozem na PP spolahnut.
Mozno je takato moznost aj na Civicu, ved je to cele iba o software. -
« Re: Re: Re: Re: Re: PP - reklamace
Chyba tu je, na tom se určitě shodujeme. Já jsem jen chtěl poukázat na to, že nepřesnost PP nelze reklamovat, protože nikdo nemůže určit, jaká hodnota je "správná" a tudíž těžko s určitostí říci, že PP tu hodnotu ukazuje špatnou ;-) Matematicky lze ale dokázat, že měření podle dotankování není přesné, jen nelze dokázat o kolik je nepřesné :D -
« Re: Re: Re: Re: PP - reklamace
to Boda007:
To čo píšeš je samozrejme pravda a mňa napádajú podobné otázky tiež. Presnosť merania vzdialenosti si neustále overujem u 5 ročným cestovaním Praha-istá obec na str. Slovensku. Jazdil som predtým s Fábiou a bolo to 500 až 502 km. Teraz jazdím Hondou a je to 500,8 km (posledný údaj, skoršie som si nezapamätal. Samozrejme pripúšťam nepresnosť). Mám 22 500 km odjazdených na 8G a vždy plním benzín až kým vidím hladinu v hrdle (to je nepresné, ale snažím sa odchylku znížiť na min.). Údaje o spotrebe si zapisujem od začiatku.
Nechce sa mi matematicky zisťovať možná odchýlka, ale čo myslíš, moje merania majú toleranciu mínus 0,5-0,7 litra? Ja si myslím, že menšiu. Prečo?
Keby odchýlka naozaj bola len nepresnosťou našich zistení a nie PP, tak sa hodnoty u majiteľov pohybujú v plusových aj v mínusových hodnotách rozložené podľa Gaussovej krivky pravdepodobnosti výskytu (možno preháňam, na dlhšie úvahy nemám čas).
Tie hodnoty ale vo väčšine oscilujú okolo čísel mínus 0,5-0,8 a to u väčšiny majiteľov.
Čo si myslíš, kde je najväčšia pravdepodobnosť, že sa bude nachádzať skutočná spotreba? Niekde okolo -0,5 až -0,8 od PP, alebo v presnej hodnote PP?
Človek uplatňujúci štatistické metódy v praxi (priemysle) by povedal, "niekde urobili súdruhovia z Japonska chybu". Či zámerne, alebo nie, či je tá chyba kritická, alebo vôbec riešiteľná (vzhľadom na všetky faktory, ktoré majú vplyv na meranie ... i tie čo spomínaš ty) to neviem. Isté je (a to je štatisticky dokázateľné) tá chyba tu je.
PS: ja "slepo" neverím, len vychádzam z vlastných meraní. -
"-- skrytý --" 04.09.06 15:58
« Re: PP - reklamace + parkovací senzory
to Boda007 and Koly: Souhlasím s vašimi pregnantními názory, protože mají logiku a jinak si to jako laik ani vysvětlit nedokážu! Jen bych požádal o tu tečku, myslím že se zde o tom napsalo to podstatné a že více již z toho nevzejde!
Moje metodika je, že jednoduše a prostě ke každému údaji PP v litrech připočítávám 0,6 l a jsem dlouhodobě na 7,75 l/100 km v mixu. Svou průměrnou rychlost neznám, což je však podstatný údaj. Je rozdíl jezdit za sedmatřičtvrtě litrů při prům.rychlosti 55 km/hod. nebo při prům. rychlosti 110 km/hod.
Podstatné pro mne jsou jizdní vlastnosti, přilnavost podvozku, pohodlí, hluk nebo ticho, možnost náhlého zrychlení, brzdy, ABS, VSA, airbagy, kvalita dílenského zpracování a image vozu i značky atd. A to mám!
to pablohoney: Pokud nacouváš více než najedeš dopředu, tak jsou parkovací senzory velmi potřebné. Já sám si je na Civica nedám. Z části z finančních důvodů, ale též proto, že se chci vytrenovat konečně v couvání a daří se mi to! Zatím umím jezdit daleko lépe dopředu! -
« Parkovacie senzory + otazka ohladom vyhladavania vo fore
Zdravím širokú a aktívnu komunitu Civikárov! Vašu diskusiu už sledujem dlho, čiastočne mi aj napomohla k finálnemu rozhodnutiu Hondu objednať. No mám pred sebou dlhé ćakanie... (február/marec 2007).
Mám otázku: keďže už v mojom terajšom malom aute (Toyota Yaris) som na draka s odhadovaním vzdialenosti pri cúvaní, uvažujem o inštalácii parkovacích senzorov. Aký je podľa Vás rozdiel medzi originál Honda senzorami, a "no-name", napr. [odkaz] Prvý a výrazný je určite v cene, ale čo napríklad funkčnosť, inštalácia, záruka atd...
Druhá otázka sa týka vyhľadávania, viem že sa tu parkovacie senzory už rozoberali, ale lokalizovať ich vo fóre je pre mňa nadľudská úloha. Buď niečo triviálne na stránke výsledkov prehliadam, alebo je to chyba v designe stránky, no na čokoľvek kliknem, tak ma to neodkáže na správny príspevok. Predsa len na preklikanie 111 stránok čas nemám. -
« Re: Re: Re: PP - reklamace
Koly, máš samozřejmě pravdu, že je potřeba počítat spotřebu po odjetí více km. Ovšem ani tak nedostaneš přesný výsledek. Už jsem matematicky dokázal, že jen ojetí gumy má nezanedbatelný vliv na přesnost měření, pak tu máme ještě správné dofouknutí a především ten problém, že se těžko měří ujetá vzdálenost, když má auto 4 kola (resp. levé a pravé kolo je daleko od sebe). Na kterém kole pak měříte udejou vzdálenost?? Když pojedu po okruhu, vnitřní kolo ujede menší vzdálenost než vnější, není-liž pravda? A na jakém kole je pak "přesné" měřit spotřebu na km??? Auto není hmotný bod a obvod kola není tak přesně definován aby šlo spotřebu (přesněji ujeté km) dokonale změřit. Odchylka 6-10% PP vs. měření podle natankování mi ve světle těchto problémů připadá nepodstatná.
Nevěříte PP, ale slepě věříte ukazateli ujetých km a ukazateli na čerpacích stanicích, zajímavé :D -
"-- skrytý --" 04.09.06 14:42
« PP + Potahy
Mám jakousi zvláštní schopnost se vyjadřovat nadneseně, dělat srandu (i sakasmus) z vážných věci a pak je mi těžko rozumět, pokud ti, kterých se to dotýká se mnou nekomunikují delší dobu, protože si zvyknou a pochopí. Pochopitelně se dá vše sdělit natvrdo a přímo, což také dost často dělám. Mezi tím mám NIC! Takže chci, abyste pochopili, že jsem od začátku psal o tom, že je nesmysl reklamovat přesnost počítače. Nažhavil mne vchaloupka, bojovník za práva majitelů těch Civiců 8G, kterým evidentně nepřesně ukazuje PP (nejsou to všichni!!), ale který teď mlčí...........! Zřejmě připravuje něco velkého, jakýsi zásadní zvrat! Nebo na to zapomněl!
Najde někdo klíč k tomu, jak tuto neřešitelnou část diskuse na tomto fóru uzavřit?
Všem, kdož se zajímají o potahy sedadel odpovídám po páte: ano, výrobcem je AZauto a má web. stránky www.azauto.cz !!!!!!!!! Chtělo by to zvláštní diskusní fórum, jinak tytéž otázky budou kladeny stále dokola!!! -
"-- skrytý --" 04.09.06 14:39
« Re: PP - reklamace, spotreba oleje
to Bruure: 100% souhlas :!:
Take si vedu kompletni prehled o tankovani od koupe, a rozdil je zhruba tech 0.5 litru, najeto 12.640 km a natankovano 951l... Jako problem to nevidim, a moc nechapu tu hysterii kolem toho.
spotreba oleje: Spise napiste kolik z vas uz muselo dolevat olej do motoru :shock:
Na me prvne mrkla kontrolka hladiny oleje kolem 7.500 km a dolil jsem 0.5 litru. A znovu vcera pri 12.500 km, opet dolito 0.5l.
Vim, ze to neni nic dramatickeho, v manualu se dokonce pise o 1l na 1000 km. Ale to uvadeji snad vsichni vyrobci aut, jako svoji pojistku.
Me ta spotreba zatim vychazi pod 0.1l oleje na 1000 km, takze to neresim. Myslim, ze pri castem vyuzivani horniho rozsahu otacek, je to normalni ;-)
V servisu mi nebyli schopni rict, co tam Honda dava ve vyrobe.
V manualu se pise pouze o specifikaci ACEA A1/B1 pripadne A3/B3. Nic vic.
Doporucili mi 5W-30, tak jsem koupil Shell Helix Ultra, a uz je pryc :) -
-
"-- skrytý --" 04.09.06 12:59
« Re: Re: PP - reklamace
Ja pridam informaciu, ze po dotankovani po 3416km som celkovo nakupil 262.72l paliva (bez povodnej nadrze samozrejme), t.j. spotreba vychadza na 7.69l/100km. PP ukazoval 7.2l, odchylka sa teda blizi k 0.5l t.j. cca 6%. Povazujem to za vyznamne, ale urcite nie alarmujuce. Som tiez trochu sklamany, pri Punte sa odchylka blizila k podobnej hodnote a cakal som, ze japonska Honda o triedu vyssie bude presnejsia. Pravdou je skor opak.
Doteraz som sa k tomuto prilis nevyjadroval, ale poviem svoj nazor: odpoved Gondovi vystihuje podstatu, udaje PP maju len informativny charakter, neexistuje ziadna zaruka jeho presnosti. Pravdepodobnost uznania reklamacie je teda miziva, hlavne pokial ide zrejme o menej ako 0.5l/100km. Ak by PP ukazoval zjavne bludy alebo bola najdena chyba v nejakom konkretnom aute, tak mozno, ale takto tazko. Co sa tyka hromadnych staznosti, je mozne ze na ich podnet sa v dalsej revizii presnot PP zlepsi, ale velmi pochybujem, ze sucasni majitelia z toho budu nieco mat. Hromadne zvolavanie a opravu systemu povazujem v tomto pripade za extremne nepravdepodobnu.
Par poznamok k presnosti merania: po prve, ak chceme seriozne porovnavat spotrebu ukazovanu PP so zakupenym mnozstvom paliva, je nutne hodnotit dlhsie obdobie, nie iba jednotlive nadrze. Pri tankovani "do plna" sa predsa moze mnozstvo paliva v nazdrzi lahko lisit v litroch - v zavislosti na tom ako velmi do plna clovek tankuje (a 2l pri 40l = 5%). Prve vypnutie pistole tiez nepovazujem za nejaky presny indikator. Preto je treba spocitat dlhodobu spotrebu, aby sa tento zdroj chyby statisticky eliminoval. Napriklad aj chyba 5l v mojich 263l by sposobila zkreslenie <2%., pritom extremne pochybujem, ze som sa pri prvom a poslednom tankovani odlisil v plnosti nadrze o 5l.
Po druhe este uvaha o samotnej presnosti vypoctu podla tankovania: je jasne, ze ide o mnozstvo ktore skutocne zaplatime pri pokladni, a preto je pre nas absolutne smerodajne. Otazne je, ci naozaj zodpoveda mnozstvu spalenemu v motore, ktore sa snazi ukazovat PP. Rad by som vedel, aka je presnost cerpacich stojanov, pri com typujem, ze menej neukazuju urcite, pri minimalnych marziach pump by takto rychlo skrachovali. Dalsia vec, ktora ma napadla je, ci nie su nejake straty medzi nadrzou a motorom, najma ci sa cast paliva neodpari. Netusim to, preto som opatrny, aby sme Honde tak trochu nekrivdili. -
« Re: PP - reklamace
Ono není snadné říci, že PP měří nepřesně, když nejste schopni změřit OBJEKTIVNĚ správnou hodnotu. Můžete jen říct, že hodnota vypočtena PP se liší od hodnoty, kterou jste vypočitali vy za použití nepřesných proměnných... Pak jde jen o to, kdo je více nepřesný ;-)) -
"-- skrytý --" 04.09.06 11:15
« PP - reklamace
K vchaloupka navrhovanému postupu k reklamaci nepřesností PP jsem 27. 08. 2006 napsal:
to vchaloupka: Já jsem pro a to všemi 20-ti, ale obávám se, že Honda.CZ+prodejci budou neochotní s tím něco udělat.
Prodejci budou tvrdit, že to nemá na nic podstatného vliv (bezpečnost, trvanlivost). Výrobce, ten bude hrát úplně mrtvého brouka. Je to pro výrobce výhodné - napsal jakýsi mix spotřeby, dostal atest a odpadají mu starosti s reklamacemi na spotřebu, vždyť je malá! Nevím, zda-li se PP dá přeprogramovat. Někdo by možná uměl spočítal jaký vliv na přesnost palubního počítače mají větší pneumatiky a optimistický tachometr (proměřuje mezi 3 - 6 %, a to, myslím, je bohatě v normě), ostatně i voptimistické měření počítače bude rovněž v normě. Nakonec není jisté, že by se nás ku tlaku na výrobce (jak a přes koho?) přidala větší síla. Pár lidí by se asi našlo, ale že by se jich našlo tolik, aby z toho byl úder, to nevěřím! Každopádně, čekám reakce na Václavův námět?to vchaloupka: Já jsem pro a to všemi 20-ti, ale obávám se, že Honda.CZ+prodejci budou neochotní s tím něco udělat.
Prodejci budou tvrdit, že to nemá na nic podstatného vliv (bezpečnost, trvanlivost). Výrobce, ten bude hrát úplně mrtvého brouka. Je to pro výrobce výhodné - napsal jakýsi mix spotřeby, dostal atest a odpadají mu starosti s reklamacemi na spotřebu, vždyť je malá! Nevím, zda-li se PP dá přeprogramovat. Někdo by možná uměl spočítal jaký vliv na přesnost palubního počítače mají větší pneumatiky a optimistický tachometr (proměřuje mezi 3 - 6 %, a to, myslím, je bohatě v normě), ostatně i optimistické měření počítače bude rovněž v normě. Nakonec není jisté, že by se nás ku tlaku na výrobce (jak a přes koho?) přidala větší síla. Pár lidí by se asi našlo, ale že by se jich našlo tolik, aby z toho byl úder, to nevěřím! Každopádně, čekám reakce na Václavův námět?
Následně jsem reklamaci odeslal prodejci. To proto, že vchaloupka nás k tomu vyzval:Milí "spolujezdci". Již delší dobu sleduji tuto diskusi, ale až teď se aktivně zapojuji. Mám asi jednoho z nestarších Civiců 1,8 Alabaster Silver (v provozu od 12/05). K námětu: co mi silně vadí je příliš optimistické údaje PP o spotřebě. I ve vašich příspěvcích se to silně ozývá, ale nikdo s tím nic asi neděláte. Když jsem tuto vadu opakovaně reklamoval bylo mi sděleno, že si nikdo jiný na to nestěžuje. Pojďte se ke mně přidat a zatlačme na výrobce. Vždyť nás,asi vědomě, podvádí!
Zdraví Václav
vchaloupka pak znovu napsal:Nevzdávejme to bez boje. Vždyť ty rozdíly v údajích, alespoň u mne, jsou většinou mezi 0,6-0,8 l, ale není vyjímkou rozdíl i větší než 1 l/100 km. A jak to udělat? To nechme na Hondu.
Pak jsem vchaloupka, jako stařešina (bard, doen, předseda třídy 8G - no prostě samosranda) tohoto fóra (ačkoliv jeden majitel Civica 8G je ještě starší, jmenuje se Standa a přijel na sraz do Brna jako poslední černým Civicem! Ale ten sem nepíše! Proč?) v y z v a l , aby se tomu problému věnoval a on odpověděl:Nic proti tvému samoustavení do funkce (stařešinou jsi podle věku a nebo podle délky dopisování?). Moje představa je tato: nechť každý, u koho se problém s optimistickými údaji PP o spotřebě jeho vozu vyskytuje, reklamuje toto v rámci záruky u svého servisního technika. Tato lavina stížností na jednu, v tomto případě typovou, závadu musí být pro výrobce impulsem k řešení problému. Organizovíní petice nebo jiný, tzv. demokratický, přístup by zřejme nikoho nevyrušil z klidu. Pokud se ale vyskytne hromadný výskyt stejných hlášení o vadě, je to něco jiného. Myslím si, že výrobce jinak velmi kvalitního, velmi dobře jezdícího a také velmi dobře vypadajícího vozu nenechá na sobě tuto kaňku.
Václav
Věnoval se tomu Gonda (viz jeho příspěvek níže), a já se ptám, co vchaloupka? Protože nechápu, že se k tomu problému nevyjádřil a nenapsal, co dále? Co s tím? Předpokládám, že neměl zatím čas a nebo, že na tom pracuje a sdělí nám až konečný výsledek! -
« Re: Navrat
Hoši, k tej spotrebe mi napísali nasledovné:
p. Gonda,
reagujem na Váš e-mail v ktorom sa na nás obraciate s otázkou ohľadom ukazovatela priemernej spotreby.
Udávaná spotreba ktorá je vyhodnocovaná na palubnom počítači, má len informatívnu hodnotu, ktorá môže mať odchýlku od vami vypočitanej spotreby. Táto odchýlka môže byť spôsobená nepresnosťou tankovacích zariadení na benzínovych čerpadlách, taktiež vašim samotným meraním preto, že ak tankujete palivo "do plna" to nie je smerodajný údaj z ktorého sa dá vychádzať nakoľko tankovacia pištol nevypina vždy pri rovnakom tlaku v nadrži tým sa teda nedá odčítat presná hodnota natankovaného paliva atď.
Rozdiel medzi udávanou hodnotou a skutočnou sme už odsledovali aj na inom vozidle Civic 5D 06. Vykonali sme meranie a testy vysielacej jednotky palivomeru tiež kontrolu riadiacej jednotky palubného počítača. Závadu sme nezistili žiadnu. Riadiaci modul pristrojovej dosky neumožnuje nijakým spôsobom kalibrovať priemernú spotrebu paliva a teda nie je možne stotožniť váš výpočet s údajom ktorý vypočíta palubný počítač. -
« Navrat
Zdravim vsechny, dival jsem se na fotecky ze srazu, jsou fakt pekne. Takova koncentrace Civicu 8G se jen tak nevidi :-). Mrzi me, ze jsem se nemohl ucastnit, ale zrovna od 26.8. jsem byl na dovolene, doma bych nerozdychal, kdybych dal prednost srazu >:-[] .
Prihradka u spolujezdce je skutecne pekne "chlupata", dneska jsem to zkoumal, takze hned pristi tyden to prosvistim vysavacem :idea: .
Jinak vse bez problemu, vcera jsem prekrocil prvnich 1000 km a teprve ted se zacina auto trochu rozjizdet a uz poznalo i 5tis. otacek :-).
to icek: Mrknul jsem se na foteckach na potahy, vypadaji luxusne, to ti delali v azauto ? -
jc 03.09.06 17:38
« Re: Re: Re: Re: Že by?
Panove, dneska jsem si uzil asi 100km klikatych okresek. Moje oblibena trasa pres Sedlcany na Milevsko, doporucuju :-) Zvlast kdyz uz ji mate projetou (ja tak 50x za poslednich nekolik let). Hned bych jel zas :)
Chlupatou prihradku spolujezdce jsem mel i ja, myslel jsem ze to bude nejakej bonus pro prvni majitele, ale ocividne vas o to neochudili :-) Dobra zprava je, ze uz mi tam toho po pul roce moc nezustalo (mimo jine jsem vsechny veci vyndal a postupne vyluxoval). Novym majitelum doporucuju kontrolu a pripadne vyluxovani pred tim, nez se vam to vsude dostane...
17"ky jsou OK, zezacatku se mi to zdalo tvrdy (oproti skodovkam), ale uz bych nemenil.
VSA je fajn, ale kontrolku moc casto nevidim, VSA spis tusim - obvykle v ty dobe sleduju deni jinde. Naposledy (v patek) jsem tusil, kdyz mne na dalnici malem sestrelil nejakej polak, kterej se rozhodnul predjizdet do mojeho (levyho) pruhu, a zrovna kdyz jsem byl uz skoro vedle nej. Musel jsem az ke kerikum :/
Jinak ted to bude pracovne nabity a pristi nedeli letime za teplem, takze mne tu asi moc neuvidite.
JOE ten namet s "Muj CV" beru, uz jsem na to taky myslel. Ale chtelo by to jasny pravidla - treba auto jedine s majitelem nebo tak :)
Du na fotbal, pak snad bude chvile cas na zpracovani novych fotek z vikendu. Mel jsem CV s sebou, takze se tam taky objevi ;) -
"-- skrytý --" 03.09.06 13:04
« Bez nadpisu
2JOE: Protože to mám do Prahy daleko+všechny ztrátové časy(myslím na letišti)+cesta po D1,kdy rekord mám z AA do Brna 10 hodin,nešlo nijak sjet,holt smůla,že blízko nehody a sjezd za zády...
Auto:klidně,ale poslední rok byl celkově hodně mezní,možná mne nad vodou drží i auto.cz a auta obecně,krom ženy a dětí(nebo opačně,to spíš), tak nemám sílu se někam hnát,seč je to milovaná Paříž. Prostě to byl rok,který už snad nikdy nebude.Doufám.Poslední ránou byl kamarád,který zemřel na nádor a je to pár dnů...Snad to už bude jen lepší a lepší.
Takže znám cestovku,majitele,on také cvok do aut,jezdí tam roky,mám pernamentku,sednu do busu,ráno v Paříži,nějaký den tam a honem zpět.Čas je o trošku delší,ale nebydlím v Praze,musím počítat celkový čas z A do B,takže rozdíl není zase drama.
Hlavně:sednu 200 m od domu,vypnu,a zapnu až v Paříži.
Ten autosalon fakt doporučuji,má svoji atmosféru,francouzi jsou milovníci aut,ocení odvážný design,atd...nedá se popsat,třeba zažít.Ale nikdo nebude litovat a teď je jedno,jestli se nám líbí,nelíbí fr.auta.
K Hondě:posledně tam Civic8 nebyl,jsem zvědav,jaký bude zájem,seč to není novinka.Z japonců je tam obecně největší zájem o Hondu...tipuji,že bude velký. Uvidím,napíši,ale pak mi nenadávejte. ;-) Jasně že o fr.bude větší,v tom jsou prostě jasní a osobně to neřeším. Oni mají prostě radost z aut. Podobně jako zde majitelé z civíčka. Mně se takový přístup líbí.(teď by to chtělo smajlíka a palec nahoru ;-) )
Sedan _ 5D:ale nevylučuji,že třeba 5D.Mně jen sedan přišel jako hezké auto v této třídě.Že design 5D je někde jinde,tak to je mimo diskusi,o tom není sporu.... také je ještě nějakou dobu čas,než se bude něco kupovat. -
« Autosalon
2IT:Zaujala mě tvá zmínka o autosalonu v Paříži. Může se tě zeptat jedeš autem nebo letadlem? Docela mě ta Paříž taky láká, ikdyž tak jako tak to bude dost finančně náročný :-( Do Lipska jezdím pravidelně a jednou jsem byl v Ženevě a tak vím, že tyhle ausolóny jsou ještě o kus lepší než Lipsko. Třeba Brno to už jsem definitivně vypustil, tam nemá smysl jezdit :( -
« Tak trochu o všem
Teda Koly ty mi těma tvejma příspěvkama dáváš! :-) Krásně to píšeš, jen nevím jak to mám ty poslední dny vydržet!!! >:D >:D >:D
Jet se projet jen pro radost, to 100% vyjadřuje lásku k autu! To já budu taky dělat a dokud jsem měl motorku dělal jsem to s motorkou, měl jsem oblíbený kolečko cca 100km a skoro každý víkend jsem si ho projel (to tenkrát stál benzín ještě do 20 Kč litr, to byla paráda) !!! :-) Jo, jo najít si nějakou krásnou okresku a jít si pořádně zařádit (v rámci bezpečné jizdy samozřejmě).
Co se týče zajíždění, zrovna jsem včera říkal manželce, že je to takové nutné "zlo" :-) Proto se taky chystám, že prvních 1 000 km najedu za čtvrtek a pátek, abych si pak už o víkendu mohl auto řádně užívat a nemusel sledovat otáčky :-) (Už jsem si na víkend naplánoval trasu Jablonec - Bruntál - Val Mez - Zlín - možná Praha - Jablonec) Bože to bude drahej víkend (benzín) >:D >:D >:D
Jsem strašně zvědavej na pocity z jízdy, protože už jsem to tady jednou zmiňoval, ale když jsem jel testovací jízdu v novém Civicu, připadal mi až příliš měkký, protože jsem měl ještě v živé paměti jízdu se Civicem 7G 3D Sport a ten mi charakteristikou motokáry maximálně vyhovoval, i proto jsem se na srazu ptal, jestli někdo nemá sportovní podvozek od Hondy, protože o něm stále hodně vážně uvažuju, ale říkám uvidím po půl roce ježdění, pokud mi to stále bude připadat měkké, tak na jaře podvozek přitvrdím ;-)
5D vs. Sedan Já osobně v sedanu moc výhod nevidím :-( 5D má větší a líp přístupný kufr, lepší výbavu za lepší cenu a hezčí interiér (může být věcí vkusu), takže pro mě je volba jasná. A toho hatchbacku bych se nebál, jak správně Iček napsal je to spíš liftback než hatchback. Možná, že někomu může učarovat design sedanu, ale to taky není můj případ.
Jo a Koly jak jsi psal s tím, že se na auto chodíš 1000x denně koukat, tak já jsem na srazu s trocho nadsázky říkal tomíkovi, že si na prvních pár dní postavím židly k oknu a místo na TV budu sledovat auto, ted už vím že to tak asi opravdu bude, protože jenom včera jsem jel do Liberce 4x se na něj podívat :-) Dneska pojedu miminálně 2x :-) Za chvilku a pak ještě navečer :-)
Je to prostě Civicománie >:D >:D >:D -
« Bez nadpisu
Hmm, ja auta a soferovanie velmi rad. A len z vasich prispevkov cisi taka obrovska radost z jazdenia - z inych aut teda diskusii o inych som to necital. Cize civic fakt musi byt parada. Ja som v praxi mal moznost vyskusat par aut aj tych lepsich a sa priznam, ze podobny pocit ako vy z civicu som mal a mam len z MB (bmw ani audi ma tak neoslovili). Ale kedze este nie je cas na novy MB tak sa zda, ze by casom mohol byt cas na novy civic. Som vazne na 90% presvedeceny, ze dalsie nove auto bude civic - akurat neviem ci sedan alebo HB. Stve ma, ze by som xcel ich kombinaciu - makky, komfortny sedan zvonka a interierovo a vybavou 5D.
Ja mam teraz auto, ktore je tvrde a uz dalsie tvrde nechcem ,lebo cesty v BA a SR su priserne a jednak trpim ja a aj auto cely interier je uz vydrncany z tej tvrdosti - radost z jazdy je tatam, ked si davate pozor jazdite opatrne ale nie vsetkemu sa da vyhnut a citite ako vase auto praska az v streche po nejakom vymole :(. Preto sa bojim tvrdosti 5D civicu, jednak kvoli svojmu zadku >:D ale aj toho, ze mi bude civic po roku, dvoch vrzgat v interieri a to ja neznasam a som z toho uplne na nervy. -
"-- skrytý --" 03.09.06 02:28
« Bez nadpisu
K tomu stabiliz.systému. Hlavně,jak říká klasik,kde nic není,ani smrt nebere. Takže když není adheze a všichni víme na čem závisí,tak je nám ABS či ESP málo platné.Tyhle systémy jsou fajn,ale nejsou samospasitelné. :'-(
Nicméně,protože jej už nějakou dobu mám,teda 2,5 roku,je zkušenost zhruba tato:
Podvozky(kinematika zavěšení,pneu,char.pérování a tlumení ..) jsou u aut docela solidní,takže si zpravidla poradí mechanické věci samy a auto jede tam,kam má.
V zimě občas,resp.častěji poblikne a chvilku výhružně bliká,když se nějaká zatáčka trošičku přitvrdí.
Za hlavní přínos spíš beru tuto věc jako prevenci,která mi říká:"Hochu,trošku uber,ať se nerozmázneš".Mám na mysli vyjeté koleje,silný déšť,hodně vody v nich a trošku svižné tempo. Musím konstatovat,že to pak poblikne(na fungl nových gumách) i na rovině,dokonce ani nijak moc velké koleje,ale jede se,no něco nad 100. V zatáčkách a kolejích to pak bliká docela rádo. Faktem je,že je krásně cítit,jak se auto bleskově srovná a jede tam kam má,tj. rovně nebo když má zatáčet,tak jede hezky zatáčku "jak vláček".Faktem je,že jednou mi Lagunu podrželo za těchto podmínek v oblouku a auto nešlo ven do škarpy.Takže se vlastně i zaplatilo. ;-)
Při běžné jízdě za sucha mi bliklo,to jo,ale prostě jsem zkoušel,co ten fr.křáp snese.Snesl toho hodně a jezdit tímto tempem zatáčky znamená mít pernamentku do urny,nebo optimisticky:být klientem prodejny pneumatik.Takovým hodně častým.
Faktem je, že pokud C8 má 17" 224/45,tak je to ideál trošku za silného deště VSA vyzkoušet,bude to blikat,určitě,ale nezrušte to.
Jdem spát,ne? ;-) -
"-- skrytý --" 03.09.06 01:50
« Jsem tu! Nespím v Civicovi ani na vavřínech! (Za co, že?).
Já vás, pánové čtu, sleduji, ale mlčím.......
Když ještě nebyl VSA (ESP) a do Mercedesu začali dávat ABS (kolem r. 1981), tak si vzpomínám, že jsem jel ve vypůjčenem Mercedesu S500 (nebo tak nějak) z Wiesbadenu do Sttutgartu po Autobahnu na kterémž ležely zmrazky a byly vyjete koleje (v noci) ustálenou rychlostí 160 km/hod. A to v domění, že nemám mít strach, protože ABS to zařídí! Myslel jsem si totíž, že funguje jako ESP! Asi při mně stáli všichní svatí :arrow: :!: :roll: , dojel jsem tam bez úrazu :!: Pomyslím-li na to, co se mohlo stát, tož ještě teď se mi rozklepou kolena!
S tou láskou k plechovému miláčkovi jste "cvokaři praštění" (diagnóza HC 1.8 CSE). Můj mi stojí (Civic) u okna kuchyně (na chalupě na dvoře)a ani nemusím běhat k němu! I teď ho vidím..... spinká (je 01:50 a. m.)! Dobrou noc! -
« Re: Re: Re: VSA
Koly
Myslím, že je nás takých viac - jednak, že nemáme väčšie skúsenosti so stabiliz.systémom, jednak že máme relatívne nové auta, tak ani nemôžme mať skúsenosti. N druhú stranu však s príchodom jesene a najmä zimy a so zabehnutím bude týchto skúsenosti pribúdať. -
"-- skrytý --" 03.09.06 00:59
« Re: Re: VSA
d.St.: Co sa tyka kolies, 18'' by som vzal, ale bola to otazka financii. Predat pod cenu 17'' gumy a kupit drahsie 18'' disky a pneu by vyslo o tolko drahsie, ze som to vzdal. Teraz som ale maximalne spokojny, tie kolesa vyzeraju na aute nadherne! >:D
Na zimu mi ostanu originalne 17'' disky, takze v tomto na vyber nemam.
O skusenostiach s VSA tu zatial pisem dlhodobo iba sam, zisla by sa kontrola od niekoho, kto ma odvahu jazdit prisluse ostro a aj nieco napise. Moj doterajsi dojem je, s ohladom na to, ze nemam hlbsie skusenosti so stab. systemami z inych aut, ze zasahuje velmi skoro, ale pritom prekvapivo citlivo. Casto clovek ani nevie ze VSA zasahuje ak si nevsimne blikajucu kontrolku. Obcas dokonca nezasiahne vobec ani vo smyku, mne pripada, ze mu nejde ani tak o samotny smyk ako o stabilitu auta, t.j. rovnomerny smyk neprerusi, ale akykolvek naznak o nestabilitu auta prerusi.
P.S. Trochu kecam, citam si pociatocne prispevky tohto fora z konca minuleho roka a pod., a jc tam pise o VSA nieco podobne. Zaujimave, ze teraz sa k tematike uz nevyjadruje. jc, skuseny nas vodca, povedz nam ako to je! ;-) -
« Re: VSA
Koly: VSA som ešte neprinútil makať, ale je to dobre vedieť. Aj na neho raz dojde a neni nad to, ked človek vie, čo môže očakávať a čo si môže dovoliť.
Ešte k tým kolám - dobre si zvolil.Super. Ja som len teoreticky uvažoval o kolách na leto - po doterajších skúsenostiach by som sa nebál ani 18" - pri prevahe lepších ciest. Momentálne ale začínam riešiť otázku zimných kol a gum - určite 16" a 205/55. Konkrétny typ ešte nemám vybraný, ale aj to bude. -
« Bez nadpisu
Koly
Nejedná sa o "natretie". Ja idem svojim štýlom a rýchlosťou a väčšinou ma ani pomalšie, ani rýchlejšie auta nevyvedú z miery. Skôr takého "závodníka" pustím, nech si ide a on má ten pocit, ako ho mať na svedomí, že sa chce dokázať za každú cenu udržať v závese. Zátačky a dážď to vždy vyriešia - väčšina zbadá, že idu na hranu,spomalia.
Tie zrkadlá sú fakt dosť dobré, krásne v nich miznú auta, až sa úplne stratia >:D S tým zabehávaním to už nebude dlho trvať,čo ma teší. A ak potom bude ešte klesať, teoreticky, spotreba, tak to bude fajn. Ale to asi nezistím. Ked budem môct plne využívať výkon motora. -
"-- skrytý --" 03.09.06 00:31
« VSA
Popisem este svoje najnovsie zazitky s VSA, ktory sa postupne stava mojim dovernym spolocnikom, kedze vypinam ho malokedy, ale nutim ho zasahovat casto, a to kolkokrat naschval... ;-)
Pri ostrom rozbehu z nuly sa sprava skvelo, neuberie plyn tak, ze by klesli otacky, prave naopak. Otacky vybehnu hore (az k 6000), akurat kolesa sa citelne nepresmykuju, je to skoro ako automat. Chcelo by to odmerat, ale je mozne ze je rychlejsi pri rozjazde ako clovek.
Druha pozitivna skusenost: po upozorneniach majitelov konkurencnych znaciek som skusil, ci je mozne naraz pridavat plyn a brzdit (sportovu to techniku), co pri inych autach so stabilizacnym systemom sposobi ubratie plynu. Pri Honde nie, mozte teda jazdit ako na motokare :D -
« Bez nadpisu
Koly: Moravský kras poznám dôverne.Naozaj skvelé miesto. A moraváci ako ľudia >:D Ja som bol dnes na výlete v TN - Autotuning zraz. Ani nie tak pre tú akciu, ako pre cestu na ňu. Parkoval som medzi rádovými návštevníkmi, ale ludia s dosť otáčali. Mám len jednú negatívnu skúsenosť s Civíčkom. Zrazu je tu plno frajerov na TDI Okt., ktorých jediným cielom je dostať sa predo mňa. Kedže som v zábehu, na rovine to není problém.Mám svoj limit - aj otáčkový, aj rozumový. Sám dobre vieš , aký je rozdiel v tom, čo znesú v zátačkách. A oni sú spokojní, že ich nechám. V domnení ako to Honde natreli. >:D >:D -
"-- skrytý --" 02.09.06 23:55
« Re:
d.St.: Predvcerom som to nevydrzal a znova som sa bol vecer len tak povozit, urobil som si 50km okruh na okreskach popri Prahe. Vychutnavam si to cim dalej tym viac, fascinuje ma ako ten motor taha az do obmedzovaca s maximalnou chutou. Chcel by som vydiet ksichty predposratych ludi plaziacich sa 40 ked ich predbieham v UFO na vytocenej dvojke a 7000ot... A potom 3 150, 4 180... No, priznavam sa skoro k trestnym cinom. A Teba len tak provokujem ;-)
Rada: chce to vybrat si jeden den volna a urobit nejaky vylet a vela km, pripadne volant este popritom zverit niekomu kto bude mat prislusny respekt (samozrejme s Tebou ako spolujazdcom). Zabeh prebehne ani si nevsimnes. A az sa budes blizit k 1000km, tak posuvat hranicu cim dalej tym vyssie a preskumat otacky. A si doma >:D
Dnes som inak bol na vylete v Moravskom krase (Icek vie preco), je to impozantne, urcite sa tam este niekedy vratime. Cestou spat (na nemeckej dialnici samozrejme) som na notoricky znamych klasaniach, presnejsie dvoch z nich, skusil trosku prisliapnut plyn na 6-ku a 206 resp. 207km/h tam bolo okamzite, a to som musel brzdit kvoli premavke. Ani som sa nemusel snazit a zdaleka to nebol limit. Na rovine teda predpokladam, ze to pojde na ekonomickej 6-ke 200 tiez, a na 5-ke som teda fakt zvedavy 8) -
"-- skrytý --" 02.09.06 23:33
« Re:
IT: No Sport Edition tak trochu znie, ze by mohlo mat nieco s podvozkom ;-)
Ja som mal Punto Sporting, a to som vedel ze podvozok bude tvrdy, naopak prave kvoli sportovej uprave som ho chcel. Skusil som pomerne dost aut, ale v tvrdosti hraje Punto prekvapivo prim. Nechyta sa ani BMW M3. Je faktom, ze napriek jednoduchemu podvozku a kratkemu razvoru to auto sedelo na ceste ako maloco ine. Motor daleko zaostaval za podvozkom. Civic je neporovnatelne komfortnejsi, ale citelne menej isty vo vyssich rychlostiach. -
« Bez nadpisu
Koly, iste to vieš pochopiť, ešte si nezabudol >:D >:D , ako mňa teraz svrbí pravá noha a ako sa kontrolujem, aby som nešiel k omedzovaču. Ale aj pri tých cca 4000 ot. je to nádherný zvuk. Skôr teda náznak toho, čo bude nasledovať. Ale tolko sa zas ukrotim,aby som ho dobre zabehol.Aj ked teda neni nejaký chúlostivý na tie prvé km.
Ozaj ani neviem, či som ti podakoval za tvoju gratuláciu. To vieš, tie prvé dni sú úplne o inom ako o písaní. A tie dalšie tiež, že. >:D >:D -
"-- skrytý --" 02.09.06 23:23
« Re:
d.St.: Pockaj az si zacnes vychutnavat Mr.Hyda a jeho takmer "nakopnutie" pri 5500ot a vychutnavat si nadherny zvuk tesne pred obmedzovacom v 7000ot. A ucit sa radit podla REV diod, t.j. co najblizsie k obmedzovacu. To sa pod 9l nevojdes. Ale aj tak je to vyborna spotreba, na tomto motore je uzasne, ze sa da na nom chodit prekvapivo usporne a pritom svizne (mimo mesta pod 6l) alebo sportovo a stale s relativne slusnou spotrebou. -
"-- skrytý --" 02.09.06 23:22
« Bez nadpisu
Koly:Přešel jsem z Octávky na Lagunu a ta,díky jakési akční Sport Edition byla tvrdší,než Octávka.O dost.Tak jsem ta 17" kola vyhodil a je. Jasně že je to celé relativní,to je jasné.
Zkoušel jsem jiné Laguny,také 17" kola, ale měkká sedadla,takže to filtrovalo drncání.Ta moje ludra ne...Je fakt,že ji neměli jako předváděčku,jiné se zdály docela OK,ale tohle mne pak trochu překvapilo. Přitvrdili podvozek,což jsem nějak neřešil,já měl za to,že tam šoupli křídlo a tím to haslo. No,nehaslo. Oni šli dál. Já si sedám téměř na prkno,myslím z pohledu tvrdosti,ne tvaru,aby si někdo nemyslel... ;-)
Sedan:no jo,nemá xenony,třeba je tam začnou dávat. Interiér má sice o kapánek horší,ale stále dobrý, když se to srovná s jinými v této třídě... ;-)
No co,za rok dva se uvidí,jestli na sedanu něco nevylepší. Malé liftnutí a bude to OK.Holt se mi líbí a dokonce i přehlížím,že je z Turecka,seč z GB by to bylo přece trošku víc uklidňující.
To "civikáři": mám radost,že je víc"prdlých" lidí.Já měl pocit,že s ohledem na věk bych už měl mít rozum,ale když se mi auto líbí,tak je to zlé ;-) Vidím, že je nás víc,dokonce hodně! Bezva!
Žena to nemůže pochopit a s ohledem na profesi spíš nechce,jinak by mně poslala za nějakým kolegou,co se živí jako psychiatr.
Mladší dcera se už nemůže dočkat Mondialu v Paříži a oba tam budeme zase,už tradičně, jako dva puberťáci. Ona 15 letý a já 50.... ;-) Už za měsíc!!!! -
"-- skrytý --" 02.09.06 23:12
« Re: Tak je můj! :-)
JOE: Congratulations! Inak to, ze slintas ked ho vidis stat v predajni je este v pohode. Ja mam problem s tym, ze slintam vzdy ked sa pozriem z okna alebo idem von! Je mi to pri tom trapne chodit pred barak ocumovat vlastne auto. Neviem co mam robit! Kazdy den sa asi 1000x pozeram z okna a cumim na neho a najradsej by som siel von k nemu. Hladam si zamienky aby som isiel von a aspon sa zblizka nanho pozrel, ked uz sa nesiel len tak previezt.
Musim povedat, ze sa to vyrazne zhorsilo po vymene kolies. Po niekolkych dnoch som s (nasim) vyberom absolutne spokojny, su proste uzasne. Je absolutne fantasticke, ako su tie kolesa rozmerom decentne (17'' a netrcia nijako von) a pritom neprehliadnutelne. Kazdy primitivny tuner si moze dat na akekolvek auto velke a siroke kolesa, ale toto je nieco ine, tie kolesa v tomto "normalnom" rozmere k autu neuveritelne ladia a zdaleka to udiera do oci. -
« Bez nadpisu
To Iček:
ostrekovače xenonov a automatické nastavovanie svetiel je v balíku - lebo sú to xenony - majú inú teplotu a inú svietivosť - takže nutnosť.
To Andy, IT:
Civíčka mám len od štvrtka, takže ešte prevozky, ale môžem konštatovať, že keď som išiel z predajne domov, vcelku pohodová jazda, OBOZNÁMOVACIA, spotreba dľa PP 6,8 l/100km, teraz, ked rád počúvam to zaburácanie motora a mohutný záber (nie nepodobný turbo efektu) - aj tak spotreba 7,2.Pri nonstop zapnutej klime a "ľahko športovej jazde". V rámci zábehu. Doteraz som jazdil na Civicu 7G, kde je ta jazda naozaj komfortnejšia, to je pravda, ale to čo sa tvrdilo o neúmernej tvrdosti podvozku a o odfláknutej zadnej náprave je púhy blábol. Z tých testov je objektívna len fotodokumentácia :!: :!: Mám 17" kola a jazda aj po "tankodrome" je možná bez výraznejších ťažkosti,len treba byť viac opatrný.
Čo sa týka interieru, treba si uvedomiť, čo kto potrebuje a čo sa mu páči. Mne vyhovuje tento štýl a nie žiaden kompromis. -
"-- skrytý --" 02.09.06 22:58
« Re: Podvozok
IT: Pohlad na tvrdost podvozku je silne zavisly na tom, s cim sa auto porovnava. Ak je niekto zvyknuty na francuzsku makkost, vsetko mu pripada tvrde. Objektivne, Civic na 17'' v ziadnom pripade nie je extremne tvrdy. Podla mojho nazoru je mierne tuhsi, ale urcite nie sportovo tvrdy. Velke mnozstvo nerovnosti odfiltruje ticho a bez citelneho razu. Obcas poskoci ako tvrdsie auta, ale ako hlukovo tak pocitovo je na tom dobre. Mne po 6 rocnom jazdeni na skutocne tvrdom sportovom podvozku pripadal spociatku vylozene komfortny. Rovnako vsak niekomu, kto predtym jazdil na komfortnom podvozku vyssej triedy moze pripadat tvrdy. Podla mna to je vyborny kompromis, umoznuje ako prijemnu jazdu tak sportove vyzitie, Nevyhodou relativne maksieho podvozku jednoduchej konstrukcie (vzadu) je neistota na nerovnostiach vo vysokych rychlostiach, s tym treba pocitat. V ostrych zakrutach je naopak velmi isty a miernou pretacavostou zabavny. -
"-- skrytý --" 02.09.06 22:57
« Re: Re: Re: Re: Že by?
Tomík010, Dr.Ball: Niekolko praktickych rad:
Plchnutie na CD v schranke sa vyriesi tym, ze sa umiestna v laktovej opierke, vojdu sa tam akurat a su poruke. Problemy so zadnym oknom sa vyriesa tak, ze clovek pouziva vonkajsie spatne zrdkadla. Tie su, mimochodom, absolutne perfektne, najma lave nema ziadny mrtvy uhol a je vidiet vsetko za autom. Pozerat sa cez zadne okno je strata casu. To auto proste ziadne chyby nema, iba sa na to pozerate zo zleho uhla ;-) -
« Bez nadpisu
IT: mne sa na civicu-sedane nepaci, ze nema VSA :-( Tak isto nema moznost xenonov...
Inak je to krasny sedan a vazne o nom uvazujem - ale az tak za rok najskor. Aj ked v par testoch som cital, ze interier ma horsie plasty ako 5D, na druhu stranu je komfortnejsi ako 5D a ze vraj vyrazne.
5D je super ale je to HB a najma urcite je tvrdy na nase tankodromy :(. Ale ma krajsi interier. -
"-- skrytý --" 02.09.06 15:34
« Bez nadpisu
JOE: jasně že je to hezké,když se sedne do nového,chápu.
18" kola by asi bylo,myslím pro nesportovní ježdění, už moc. Tak napiš,až to trochu prubneš,jak se ti to jeví na 17". A nezboř to! Kdosi psal,že není crash test...Swift jej zveřejnil,vyzkoušel jsem a docela jo, mačkalo se to jak divé. :'-( Se stane,tak co ;-) -
« Tak je můj! :-)
2All:Tak už to mám ověřené, je to můj kousek!!! >:D >:D >:D Jupí! >:D Už jsem tam včera a dnes strávil cca 3 hodiny >:D Stojím tam za plotem a slintám! >:D Nevím čím to je, ale přijde mi nějakej hezčí než ty ostatní!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Mlhovky:Nevím jak u Civica, ale já si na 206ce pouštěl mlhovky v noci, ikdyž bylo jasno. Vždy když jel někdo naproti, tak jsem je zhasínal, přecijenom se to nesmí, ale pokud člověk jel po okreskách, tak mlhovky svítili krásně do stran, takže z hlediska bezpečnosti mi to přijde super! Takže já bych auto bez mlhovek už nechtěl! ;-)
2Bruure:Já ti nevím, mě taky přijdou v pohodě, ale když jsem tam byl v pondělí tak mi prodejce řekl, že hned jak bude znát VIN (což mělo být minimálně týden předtím než auto dorazí), tak mi vystaví fakturu! Nakonec mi ani nezavolali, že už tam auto je!!! Zjistil jsem to jenom díky tomu, že tam jezdíme každej den na kontrolu >:D >:D
2IT:No vidíš a my tady s Kolym lamentujeme, že jsme si nekoupili 18" >:D >:D >:D Ikdyž sám uvidím jak se to osvědčí, přeci jenom jsem v Civicu zatím najel jenom 20km a to skoro před rokem >:D -
"-- skrytý --" 02.09.06 13:47
« Bez nadpisu
Bruure: Tak jo, budu zde číst(čtu to od počátku ;-) ),ale proto bych chtěl znát názor majitelů na tvrdost podvozku,resp. na pocity se 16" a 17" koly.
Moje Lag.2, mám jakýsi akční model, měla 17" kola 225/45 a jednak neskutečně tvrdé a pak problémy v kolejích a silném dešti. Musel jsem zvolnit,jinak blikalo ESP. Působilo to na mně dojmem,že se mi auto časem rozpadne. :'-(
Teď mám 205/55 -16" a pohoda,jízdní vlastnosti stejné. Je fakt,že jsem přešel od Conti. na Micheliny. 17" kola letěla...
Takže dotaz je: není to na 17" moc tvrdé?? (přece jenom asi odjezdíme víc na českých tankodromech,které stát deklaruje jako silnice či občas i jako dálnice...).
Sedan má sice jen 1 motor,jedny 16" kola,ale mně se to zdá jako rozumný kompromis. Hlavně kola. Zadní náprava je víceprvek,takže by se to mohlo celkově srovnat. Závodit s tím nehodlám.
Bodíky... :'-( :'-(
Jasně že na 17" to vypadá líp. I ta Laguna je na 16" nějaká divná,ale odfiltrování rázů za to stálo. -
"-- skrytý --" 02.09.06 12:31
« Re: Re: Re:
IT: jen sem choď, my rozebíráme i věci obecnější a já taky lezu číst o Svištíkovi, protože jsem o něm přemýšlel, kdyby nebylo na větší.
Klimu mám puštěnou téměř pořád, nějak nevidím důvod ji vypínat. Přihrádu mám taky trošku chlupatou, ale chytá se mi to jenom na manuál. CDčka jsou v loketní opěrce.
JOE: Gratuluju! Jinak nějak nechápu to zdržování liberecké Hondy. Byl jsem tam zatím dvakrát se jen tak na něco poptat a pánové mi připadali milí a ochotní.
Spotřebu mám teď po městě (100 km) dle PP 8.9 a nechci vidět, až ji spočítám doopravdy. No snad se mezitím dostanu i někam mimo, abych ji trošku srazil :D -
"-- skrytý --" 02.09.06 11:52
« Re: Re:
O nic nejde,já jen,abychom byli přesní,když je to tu o krásném autíčku,mňam.... ;-) Mně to dělá zase jen malý Swištík (teda ženě). Při těchto ranních teplotách po parkování venku se začne rychle rosit uprostřed spodního okraje okna a v blízkosti A sloupku někde ve výšce očí. Klima to jistí a i studený vysušený vzduch hned zabírá.
BTW1): třeba sem majitelé Swiště nejdou,tak si dovolím napsat,že ten,kdo to koupil bez klimy udělal velkou chybu. :'-(
BTW2): mohu sem juknout,že jo? On se mi ten "civíček"dost líbí, už parkuje i v sousední ulici,ale je v barvě,kterou bych nazval něco mezi hnědou-šedou metlou. Ta tomu nesedí,ale to je můj názor. ;-)
BTW3)Jel jsem za černým a bylo to prostě krásné. Protože na to kluk trošku šlapal,ale ne zběsile,tak jsem mu stačil. Žena spokojená,protože to auto je rozumně dlouhé(chlapci,alespoň vidíme,že někdy i kratší je dobré.. ;-) )... Jen měla pocit,že by tam nemusela mít to křídlo.
BTW4) nevím proč,ale poslední dobou se mi líbí sedan,když je hezký(myslím v těchto rozměrech),takže pokud se za nějaký čas podaří... Ještě 2 roky,musím investovat i jinam,ale potom, pokud nedostanu nějaký šílený nápad,tak určitě Civic...
BTW5) takže si je užívejte,já si budu o něm zatím jenom číst :'-( :'-( -
"-- skrytý --" 02.09.06 10:44
« Bez nadpisu
Klimatizace odebírá vlhkost vzduchu ve výparníku(výměníku), tj. místo, kudy proudí vzduch do kabiny a vysušený vzduch z vnějšku pak odrosí sklo.Když se přidá trochu na topení,o to lépe.
Pokud by totiž klima vysušila vzduch který je uvnitř kabiny,pak je tu režim vnitřní cirkulace a po určitém čase by se okna naopak rychle zarosila.Stačí zapnout, pár km takto jet a proces rychle nastane.
Ale nechme to u toho,že klima odrosí a basta.Já ji na manželčině autě musel ráno zapínat též. U jiného problém nastává až v zimě,zde tento týden kolem +10C. :'-( -
"-- skrytý --" 02.09.06 10:31
« Re: Re: Re: Že by?
to Dr.Ball: Mlzit se to prestane kdyz zapnes klimatizaci, ktera odebira vlhkost z interieru.
S tou prihradkou mam stejne zkusenosti, mam chlupata CDcka, manual, reflexni vestu, proste vsechno co je v prihradce. Snad to casem vypada vsechno >:D
to Icek: Ostrikovace se dnes davaji jenom ke xenonum, kde to ma nejspise nejaky smysl.
Mlhovky plni i funkci estetickou, auto s nimi lepe vypada ;-)
Nepremyslel si alespon o tom hodit ty cerne plastove zaslepky do barvy auta?
Nevypada to zle, mrkni na to :arrow:
[odkaz]
to JOE: Doufam, ze bude opravdu tvuj, nacekal ses uz opravdu dost :-) Tesim se na fotky vysperkovaneho milacka >:D -
« Re: Re: Že by?
Mam stejny problem ale na prave strane dveri u kufru. Kdyz jsem si auto prebiral vse bylo 100% ok, ale asi po tydnu prava strana nelicovala o cca 2 mm je posunuta smerem nahoru. A jeste jedna malickost mezi zadnim oknem a radoby spoilerem je takova tesnici guma a zrovna na tom kousku, pod spoilerem se mi to, kdyz prsi, hoodne mlzi. Jo a jeste jedna ptakovina v chlazene prihradce spolujezdce je polstrovani a to mi trochu plstnati, uz sem to zkousel 3 vyluxovat, prejedu to rukou, no a na ruce mi stale zustavaji kousicky toho "koberecku". Je to blbe, mam tam servisku i s navodem, a nejaky kravoviny, no a kdyz nejakou z nich chci pouzit tak je musim nejdriv poradne ofoukat, protoze jsou temi kousicky dost *.. obalene.
No ale jinak parada po 4.500 se mi snizila ve meste, jezdim celkem neekonomicky, spotreba z 8.5 na 7.1 l dle pocitace.
Musim pochvalit VSA, ktere mne vytahlo z bryndy - najizdel sem ve Vidni po dlouuuuhe strece z Chorvatska (takze sem nebyl 100% koncentrovany) z jedne rychlostni na druhou, takovou krátkou 180°, bylo mokro, byla tam 40tka ja jel jak blbec 70 a dostal jsem peknyho smyka. Uz uz jsem se videl na svodidlech, jak manzelka po havarce nadava, deti rvou ... no v mziku zasahlo VSA a vse bylo nastesti ok. -
"-- skrytý --" 02.09.06 02:06
« Re: Že by?
to JOE: S mlhovkami to byla sranda, již jsem začal na srazu a za elektrony jsem i s pojistnými maticemi, přezutím a vyvážením dal osm, protože já nakupuji jen supervýhodně!
Dodatek: Nelze nepřipomenout a pominout skutečnost, že mi zůstaly 4 plechová kola na zimu, kteréžto si majitelé vyšších verzí musejí dokoupit (cena nejméně 6.000,-- Kč) - takže to mám skoro zadarmo!!
Na mazdě jsem měl z továrny mlhovky a při ujetých 180 tisících km jsem ty mlhovky v mlze měl zapnuté asi na trati dlouhé 30 km a ostřikovače světlometů jsem nepoužil vůbec asi devět let. Velmi potřebné příslušenství!!
Na srazu v Brně jsem tvrdil, že jsem nenašel problém ve slicování karoserie. Mimořádně jsem nyní zaparkoval opačně auto a musel jsem ho obejít. Z jiného úhlu pohledu se mi teď zadní víko kufru jeví jako nesprávně posazené. Levá boční mezera mezi víkem a blatníkem se mi jeví o 2-3 mm širší než pravá mezera. Je možné, že by se smrsklo chladem a zimou na jedné straně?
A co Jim Redman a Harry Hocking? -
« Že by?
Tak na 99,99% už dnes náš Civíček spinká v Liberci >:D Dnes tam přivezli jednoho sporta 1.8 Cosmic, tak by to byla docela velká náhoda, kdyby to nebyl ten náš! :-) Bohužel když jsem psal SMS prodejci jestli to tak je, nebo ne, napsal mi, že je na dovolený a že neví :-( Nejvíc mě ale štvou s tou fakturou :-( Jestli mi ji vystavěj v pondělí a banka to hned zaplatí, tak si ho stejnak převezmu až ve čtvrtek :-( Tak mě čeká ještě pár bezesných nocí :-(
2Iček:No přišlo mi to tak, protože jsis koupil elektrony za cca 10, teď scháníš mlhovky, počítám, že když je koupíš za dobou cenu bude to tak 3 a to už je jenom 27 tis rozdíl na sporta ;-)
Btw. já parkuju taky před panelákem ;-) -
"-- skrytý --" 01.09.06 00:37
« Bez nadpisu
JOE napsal:Mám pocit, že na tom budeme stejně! Stejně jako ty pomalu přicházíš na to, že se Sport vyplatí, já budu litovat, že jsem si nepočkal na toho Executiva :!:
Při koupí jsem neměl jinou možnost! Líbil by se mi Sport, ale :!:
(1) Koupil jsem moc dobře, koupil jsem za supercenu :!:
(2) Nemám garáž a v zimě parkuji před panelákem :!:
(3) Jsem už v letech a dálkové štreky moc nejezdím - to že jsem za 2 měsíce najel 4.000 km se často opakovat nebude. Odhaduji, že najedu tak cca 9.000 km/rok. Já už nemám skoro kam jezdit, pouze na chalupu cca 40 km a 2x ročně Brno :arrow: Praha, 1x Brno :arrow: Mar. Lázně. Od července už ani nepracuji. Tudíž na mé potřeby jezdit, je to až neadekvátně vybavené a drahé auto. Jezdím pořád sám, manželka má svoje auto. Mám ho jen proto, že mi dělá potěšení a radost, já se tím kochám dnes a denně. Jedině, snad až kdyby se situace nějak změnila (potřeboval bych zase více jezdit dlouhé tratě), tak bych uvažoval o Sportu. Jak jsem již sdělil dříve, je možné, že za pár let to udělám. Ale také ne, pokud nebudu fit a nebudu mít potřebu více cestovat nebo pokud bude benzín za 38,-- Kč/ltr. :!: >:D
(4) Při splnění toho všeho bude hrát, kromě momentální finanční situace, hlavní roli jak se Civic osvědčí a jak budu spokojen po všech stránkách. Nejsem spokojen, ve srovnání s ostatními (kromě jc), se spotřebou, zatím mám dlouhodobou spotřebu jen málo pod 8 l/100 km. -
« Re:
2d.St.:Díky moc, překvapuje mě ta rychlost se kterou to vyřídili. Já jsem doufal, že mi v Hondě alespoň udělaj fakturu, aby to banka mohla proplatit ale oni zatím nic :-( Už to vidím jak tam pak bude auto tři dny stát a já budu čekat až jim dorazí peníze :x :x :x
2Iček:Mám pocit, že na tom budeme stejně! Stejně jako ty pomalu přicházíš na to, že se Sport vyplatí, já budu litovat, že jsem si nepočkal na toho Executiva :'-( :'-( :'-(
V Liberci stojí jeden executive už asi 10 dní a ještě z něj ani nesundali ty převozní ochrany :x Já to prostě nechápu, jak je možný, že někomu přijde auto a on na to nespěchá! :x
Za hodinu je už září a auto nikde! Počasí stojí za ho..., takže si ho pak asi ani pořádně neužiju! :x :x :x -
"-- skrytý --" 31.08.06 22:17
« Šťastným novomajitelům: d. St. + JOE
Přeji hodně litrů spáleného kvalitního paliva, výhodné pojištění, vstřícný servis, dobrou ruku při nákupu doplňků (jako jsou zimní pneu, ochranné lišty atd.) za slušnou cenu etc., etc. :!: >:D
:arrow: Inzerát: Koupím originální mlhovky za cenově příznivých podmínek. Zn.: I zánovní!
Pánové, je zde vůbec někdo, kdo jezdí v Comfortu :?: :roll: -
« Bez nadpisu
2 JOE
Ďakujem a želám aj tebe, aby sa ten čas skrátil na minimum. Ja som sa včera dozvedel o tom, že sa už vezie, vybavil som finančné otázky, dnes poistil, poobede dorazil kamion a o chvílu som už mal kľuče od novučičkého , vyumyvaného Civíčka. Išlo to maximálne rýchlo. A hned som aj zabudol, že čakám od polovice februára a prvý termín bol v júni. Akonáhle si do neho sadneš, všetko je zabudnuté a ty si už len užívaš.
Ešte raz vďaka a držím palce abysi aj ty čo najskôr onemel od úžasu a roztriasli sa ti kolena pred novým Civíčkom. >:D >:D ;-)








to BoB: K tomu, co napsal Bruure bych jenom dodal, že praxe Tě sama naučí, kdy je výhodnější použít AUTO a kdy manuál. Např. když je auto delší dobu na slunci a je moc prohřáté (ohřejí se i všechny trubice, kterými má procházet ochlazený vzduch) a je zahřátý i vnitřní prostor, tak nejdříve otevřu všechny dvéře /vyvětrám/, pak nasednu a stáhnu okna a ještě před nastartováním nechávám chvíli běžet větrák na nejvyšší stupeň (s vypnutou klimtizací - odvádím prouděním vzduchu teplo z hadic a chladím je)), pak startuji a ujedu cca 200 m s otevřenými okny (stále bez zapnuté klimatizace, ale s větrákem), okna zavřu a pustím manuálně klimatizaci na nízký stupeň větrání (pomalu proudící teplý vzduch se účinněji chladí) s vývodem vzduchu, co nejvýše do prostoru (obvykle vzduch nechávám foukat na přední okno nebo alespoň z palubní desky a na boční okna), protože teplý vzduch se drží logicky co nejvýše v prostoru kabiny. Teplotu nastavují cca 5 až 7 stupňů pod teplotu venkovní. Více chladit se nedoporučuje (zdravotní důvody). Vypadá to složitě, ale je to rutina.
Proč nedávám AUTO klimatizaci hned, ale až po ujetí asi 10 km? Protože AUTO obvykle uzavírá přístup venkovnímu vzduchu (jeho nasávání) a já čerstvý vzduch chci! Inženýři Hondy byli zřejmě jiného názoru.
To nejlepší nakonec: BoBe, přeji Ti samou radost z vašeho Civica. Piš, jak si vede! (Já teď skoro nejezdím).
Pánové (zapomněli jsme, že na srazu byla i jedna majitelka Civica a to Petra), ptal jsem se u Hondy, co by stály orig. park. senzory i s montáží = skoro 11.000,-- Kč.