NOVÁ HONDA CIVIC

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto Krispos

    Krispos 14.04.11  15:46

    « Re: Povinné ručení - které je prrávě pro Vás to pravé ?!

    Víš co, Sašo? Jdi do ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.04.11  15:43

    « Povinné ručení - které je prrávě pro Vás to pravé ?!

    Dobrý den ,
    Jak jistě víte, blíží se období, kdy většina lidí řeší otázku ohledně povinného ručení. Každý chce samozřejmě mít svoje povinné ručení co nejvýhodnější a nejlevnější. A právě v tomto vám může pomoci tato skvělá pomůcka. Zde, [odkaz] po vyplnění jednoduchého formuláře kam zadáte údaje svého auta, si zjistíte, jaké povinné ručení je právě pro vás to pravé. Někdy to můžou být i značné částky. Vyplnění je samozřejmě zcela zdarma a jen pro vaši informaci. Mně to velmi pomohlo ušetřit celkem zajímavé peníze a sem rád že jsem takovýto formulář našel. Je to super! A proto sem dávám tento odkaz aby jste měli tu možnost co jsem měl já i Vy. Vřele doporučuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.01.11  09:04

    « Re: 1.4 vtec pro Civic

    Mám Civica 8g s motorem i-VTEC 1.8 a je to skvělý atmosferický OTTOmotor. Průměrná spotřeba 7,7 l/100 km při běžném provozu (na dálnici cca o 0,8 l/100 km vyšší, v zimě po městě o 1,3 l/100 km vyšší, t. j. 9 l/100 km). Pro toho, kdo jezdí s rozvahou a respektuje vyhlášku bude motor i-VTEC 1.4 plně vyhovující a postačující, neboť oba motory mají až do 3600 ot./min skoro totožný průběh křivek výkonu a krout. momentu. Doporučuji koupit v H, kde se prodává i ve výbavě Sport a vyjde na skoro stejné peníze jako výbava Comfort u nás. Doporučuji obrátit se na miroslav.knapec(zavináč)seznam.cz a tento člověk vše zařídí a auto doveze do ČR. Ovšem moment. je Civic 2010 u nás v akci (doprodej) se 60-ti tisícovou slevou, cena je tedy bezkonkurenční a volil bych nákup v ČR (bohužel jen výbava Comfort). :yes: :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto O-i-vtec

    O_i_vtec 03.08.10  10:49

    « Re: 1.4 vtec pro Civic

    Take zdravim. Mam 1.4 i-Vtec (73 kW) v Jazzu, ktery je lehci, na nej tento motor staci. Do Civicu bych ale bral kazdopadne 1.8 -vzhledem k vaze, agresivnimu vzhledu a schopnejsimu podvozku. Myslim, ze bys pozdeji litoval, pokud bys poridil 1.4 do Civica. Spotreba Jazze 1.4 je 5.5 - 6.5 l, predpokladam, ze u Civica by to bylo trochu vic. Ta 1.8 bude zrat pocitam tak o litr vic nez 1.4...
  • « 00 Reagovat !

    foto O-i-vtec

    O_i_vtec 03.08.10  10:48

    « Re: 1.4 vtec pro Civic

  • 00 Reagovat !

    foto Radar333

    Radar333 03.08.10  10:09

    « 1.4 vtec pro Civic

    Zdravim. Mohl by se nekdo z majitelu vyjadrit k tomuto novejsimu motoru v Civicu? Jak se s nim jezdi ev. spotreba. Uvazuji o tomto ci silnejsi 1.8 vtec verzi. Vzhledem k tomu, ze vetsinu casu travim na okreskach, tak by tento motor mohl stacit.. Diky predem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.10  23:12

    « Demokracie na fóru 8g.hondaclub.cz nebo strach?

    V demokracii nemůže být nikdo trestán doživotním vyloučením za své názory, jak to udělal hl. administrátor v mém a "Shadowovém" případě. Několik statečných to tak chápe, většinu to nezajímá a několik málo se bojí vyslovit kritický názor, aby nebyli vyloučení. ("Locknul jsem účet Ičkovi!" Věta jako z praku vystřelená, nádherné slovo "locknout"). Navíc jsem hl. administrátorem osočován z čehosi a nemohu se bránit!!

    Takže se ptám: Proč se jasně neřekne, že DVD ze Slušovického srazu Civicú 8G nikdy nebude?

    To co se kolem toho DVD děje, to je urážka všech zúčastněných.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.10  21:38

    « Re: Jsme tu zas

    Žiju si jako na zámku, akorát na 8g.hondaclub.cz už nezůstanu věčně. Děkuji vám pane veliteli! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.10  21:34

    « O Hondě CIVIC 8G (od X/O5)

    Demokraticky vedené zájmové fórum na kterém hlídá demokracii sám hlavní administrátor: 8g.hondaclub.cz. :-!

    Zdravím! :-)

    (pokračování příště) >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.10  21:30

    « O Hondě CIVIC 8G (od X/O5)

    Těší mne, že tady mohu psát o všem, ovšem na vlastní riziko! :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.10  14:32

    « Re: Přesun

    Tak jsem zvědav
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.10  14:30

    « Jsme tu zas

    Ičku žiješ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.09  23:17

    « 8G Civic forum

    Všichni odešli na vlastní forum 8G, níže je odkaz. Tak proto tu nikdo nic nepíše....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.08  09:23

    « CIVIC SEDAN HYBRID-máte zkušenosti?

    Chtěl bych si koupit hybrida-jel jste s ním někdo? Na moje auto.cz jsem četl recenzi a bylo to zajímavé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.09.07  22:03

    « DANGER QUEEN OF CAR HONDA CIVIK

    No jo tady je ticho.Za 3/4 roku příspěvků jak CYP a teď zimní spánek. ;-) ...prej bude free of charche náprav. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.07  18:10

    « Re: Přesun



    :-! Zbývá doufat, že se to tu rozběhne, ale chtělo by to více "štábní kultury", aby to opět nebylo namatlané páté přes deváté, protože po krátkém čase a bez vláken se nic nedá dohledat. Smysl se ztrácí...... :*) Doufejme, no doufejme! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.07  18:09

    « Re: Přesun

    :-( Pamětníci vzpomeňte, jak jsem brojil pro přesun z cafe.auto.cz na [odkaz] , ale že to tu bude úplně mrtvé fórum, to mi ani ve snu nenapadlo. Jasně, jsou prázdniny a okurková sezóna, avšak ten UFOun si zaslouží, aby se majitelé a obdivovatelé k němu vyjádřovali. Jenže stalo se to, co už kvitoval Bruure:

    "Hmm, tak koukám, že s novým designem cafe.auto nás nechali v hlavní diskusi a nadále nemáme vlastní kategorii "Honda". Doufal jsem, že se to změní... Docela mi trvalo, než jsem to teď našel, takže noví lidé se ani nedozví, že mají možnost podívat se i na stránky [odkaz] . " :yes:

    Neznám způsob, kterým bych podnítil autory či admisnistrátory tohoto fóra, aby nám pomohli a umožnili se zde lépe orientovat a uplatnit s našimi postřehy v příspěvcích k osmé generaci Civica zvané UFO? :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.07  19:11

    « Re: Civic HB AMT

    Na Jarove maji predvadecku i automat, alespon naposled ji tam meli. Zajed si to tam vyzkouset. Radi to pomalu, ale to ti asi v tvem pripade nevadi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.07  20:11

    « Přesun

    Hmm, tak koukám, že s novým designem cafe.auto nás nechali v hlavní diskusi a nadále nemáme vlastní kategorii "Honda". Doufal jsem, že se to změní... Docela mi trvalo, než jsem to teď našel, takže noví lidé se ani nedozví, že mají možnost podívat se i na stránky 8g.hondaclub.cz :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.07  09:32

    « Civic HB AMT

    Mám 65 letou matku. Bohužel už se asi nikdy nenaučí řadit. Zvažuji tedy koupi Civica v automatu. Nikde jsem ale nesehnal jakékkoliv info o automatu v Civicu HB. Na předváděčky je pouze manuál a já osobně s automaty také zkušenosti nemám. Nemůžete mi poradit? Předem díky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.07  22:45

    « 1. sraz Honda Civic 8G v Luhačovicích 01. - 03. 06. 2007

    Veškeré dostupné informace k účasti a objednávky ubytování najdete zde:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  02:58

    « Re: Výhled z Civica

    Iček: Ja viem, Ty máš tú exkluzívnu verziu Comfort ;-)
    Problém s výhľadom mám nielen dozadu, ale hlavne šikmo dopredu cez stĺpiky. Paradoxne obrie spätné zrkadlá tomu v tomto smere nepomáhajú, práve naopak. Mŕtvy uhol pri pohľade späť ale zmenšujú výborne!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « Sorry!

    Error!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « 1. Sraz majitelů a přátel HONDA CIVIC 8G v Luhačovicích

    Pánové!
    Většina z Vás horovala pro setkání 8G a vznikl sraz v Luhačovicích (01. - 03. 06. 2007). A jak se ukazuje zájem přijet už v pátek 01. 06. je nevalný. Důvody, které mohou být rozličné nezkoumám, ale předesílám, že jakmile 25. 04. nebude v hotelu obsazeno alespoň 20 pokojů, objednávku zredukujeme z rezervovaných 35 pokojů na skutečnost v danou chvílí (počet objednaných pokojů k 25. 4. 2007). Pokud nás k tomuto kroku vyzve dříve hotel, učiníme totéž.
    Napadla mě taková kacířská myšlenka: Co by se stalo, kdyby sraz byl jen od dopoledne 02. 06. do poledne 03. 06. 2007? To by přece vyhovovalo většině?
    Přátelé značky jsou vítání!
    Srazíčku zdar!!
    Iček
    Za organizační a uvítací výbor
    (ještě jc a koly)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « Výhled z Civica

    Koly wrote: Inak si to vystihol, výhľad je podľa mňa (po viac ako pol roku užívania) jasne najväčšie negatívum, a to nielen dozadu a ale aj šikmo dopredu a doboku.
    To mi také vadilo, ale kupodivu již jsem se naučil správně v pravý čas kroutit krkem a ohromně mi to svědčí. Hodně pomáhají obrovská venkovní zrcátka.
    No a volant a športové pedály priam milujem Tak tyhle ty efekty miluji nepřímo, poněvadž je tam nemám! Joóó!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.07  15:15

    « Re:

    IT: Isteže tie detaily auto dokresľujú, viečko nádrže sa páči aj mne, rovnako hmlovky, výfuky alebo kľučky. No a volant a športové pedály priam milujem ;)
    Ale napríklad vpredu by som mal radšej mriežku, aj keď presklenie mi nejako extra nevadí. A o tom ako zadný plast medzi svetlami vymeniť alebo inak upraviť uvažujem už od začiatku, na nič rozumné som ale zatiaľ neprišiel... Podstata je to, že to auto má omnoho viac podstatných pozitívnych vlastností ako tieto detaily, takže to považujem za prkotiny.
    Inak si to vystihol, výhľad je podľa mňa (po viac ako pol roku užívania) jasne najväčšie negatívum, a to nielen dozadu a ale aj šikmo dopredu a doboku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  20:20

    « Bez nadpisu

    2 koly: stále si myslím,že auto děljí i detaily,jako doplňky v odívání,např.
    Skleněný přední pás vypadá na obr. ale i naživo jinak, než pokud je tam maska.Víko nádrže je už téměř tovární tunění ;-) Zadní okno a spojler také něco jiného,byť nějak jinak to už občas bylo...
    Interiér-mně se o něm nechtělo psát.Pokud to auto bylo na seznamu,teda stále je, musel jsem vyzkoušet 1,8 i 2,2 chrochtadlo. Nafťák je tichý téměř po stovkách metrů...
    Interiér je dobrý,je originální,sice některé ovladače jsou trochu nezvykle,ale zase po ruce,takže bez problému. Místo řidiče působí dojmem-od člověka se odvozovalo jak,co kde bude, dobrý.
    Výhled dozadu ....ať jenom nechválíme víme,že?
    Jízdní vlastnosti výborné,nic neblikalo.Bylo to na papíry,to je jasné.
    Tvrdost podvozku,neb u benzínu je to trochu jinak,u nafty se mi zdála solidní,i na těch 17" kolech.Auto působí stabilněji s těžším předkem,ale je to možná jen pocit,nevím...
    Na kostkách nic nedrnčelo.Kastle je tuhá.
    Shrnu to do jedné věty,neb jsem si na tohle auto nechával delší odstup, když je na seznamu:
    "Pojďte se někteří,co vyrábíte vozy střední třídy podívat,jak má vypadat precizně udělané auto".Nebo-li: místy to překonává střední třídu,což je dobré. Že dokáži setřít auto je snad jasné, viz.diskuse o Swiftovi,kam už nepíši možná i půl roku,neb to nemělo smysl. A to jsem psal o autě doma.
    OT: stejnou trať,resp návrat má Honda v městě X stejnou jako Mercedes. Trochu jsem zvolnil a něco zkoušel a ono se na mne cosi lepilo. :shock: Předváděčka od M-B typ CLS. V zatáčkách nestíhal, oba jsme byli vysoko nad limity, na technické trati neměl nárok. Pak mne předjel dolů kopcem,ale to já už jel vzorových 50... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 19.03.07  15:36

    « Bez nadpisu

    Podla SK cenniku Honda pomerne slusne znizila ceny Civicu - napr. Exe verzie az o viac ako 60 000 Sk. Aspon niekto reaguje na zmeny kurzu EUR/SKK.
    V cenniku Toyoty zatial ziadna zmena :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  15:23

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    kolly: :*) :*) :*) Odvolavam co jsem napsal - nevim kam jsem se to dival, ale byl jsem presvedcen, ze Civic 1.8 Comfort je za 579 000. Kam jsem to dal oci opravdu netusim. Koukal jsem na to v nedeli v noci a prispevek jsem psal rano. Mozna to byl jen zly sen, co ja vim. :*) :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  14:30

    « Re: Re: Re: Re:

    shi: Ja pozerám na toyota.cz a honda.cz a 1.8 5D Comfort stojí 519.000Kč, kým 1.6 5D Sol+ 510.000+14.000Kč (farba). Civic má naviac stabilizačný systém, Auris kožený volant, výškové repro, hmlovky, tempomat a kolenný airbag u vodiča. Klímu má dvojzónovú. Čiže ak neberieme do úvahy výkonnejší a úspornejší motor a kopu ďalších vecí, je to zhruba fifty-fifty. Podobne je to pri výbave Lux vs. Sport, oproti Executive Toyota nič nemá. Prekvapivo aj 1.4 Comfort je cenovo viac než konkurencieschopný voči 1.4 Sol, a o diesloch škoda hovoriť, tie má Toyota voči Honde hrozne predražené. 3D sa úplne míňajú, tam kde Civic začína Toyota už dávno skončila, o Type-R ani nehovoriac.
    Kde si vzal tých 70.000?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  10:11

    « Re: Re: Re:

    Koly: V podstate jsem porovnaval Auris 1.6 Sol a Sol+ a Civic Comfort 1.8, ale plati to v podle me obecne pro libovolne kombinace vybav. Civic ma lepsi motor i vybavu, ale napriklad rozdil v cene mezi Sol+ a Comfort ve vysi 70 000 Kc podle me neni adekvatni a to i s ohledem na rozdil mezi motory 1.6 a 1.8.
    Navic predpokladam, ze Toyota CR casem dostane rozum (tj. do roka a do dne - podobne jako u Avensisu :roll: ) a ESP bude u vybavy Sol zase standardem. Po pridani ESP zvednou cenu vybavy o 20 000, pak pochopi, ze je to nesmysl, a vrati se na dnesni ceny. Historie se bude opakovat >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:40

    « Re: Re:

    shi: Ktoré verzie si porovnával?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:38

    « Re:

    IT: To je zaujímavé, pretože pokiaľ môžem z diskusíí na internete aj osobných rozhovorov usudzovať, tak väčšina majiteľov by sa naopak bez toho predného a zadného presklenia celkom rada zaobišla. Po predstavení Type-R, ktoré toto nemá, je napríklad dosť horúcou témou výmena predného skla za mriežku. Pokiaľ sa to Tebe takto páči, tým lepšie, ale čo chcem povedať je to, že toto auto naozaj nerobia spomínané detaily.
    Dotknem sa len Tebou spomínaného interiéru, nejde o extravagantný dizajn, ale o to, že podľa mňa je toto riešenie jednoducho ergonomicky prevratné a nemá absolútne žiadnu konkurenciu. Iste si človek musí chvíľu zvykať, keďže ovládače sú inde ako je bežné, ale potom je to skrátka paráda, a to ako zobrazovaním informácií v zornom poli vodiča, tak dostupnosťou a ovládateľnosťou všetkých ovládačov iba s minimálnym vyžadovaním pozornosti. Keď sa pozerám na riešenie palubovky v Aurise, ktoré sa mi dizajnovo naozaj veľmi páči, tak musím nad ergonómiou iba horko zaplakať. Spústa malých gombíkov na stredovej konzole na ovládanie rádia a klimatizácie, minatúrne ovládače na volante, nezmyselne umiestnené ovládanie tempomatu alebo spätných zrdadiel. Čím ďalej tým viac si uvedomujem, že si ani neviem predstaviť výmenu Civica za auto s konvenčnou palubovkou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:16

    « Re:

    Ta skleněná maska je to, co mi na novým civikovi šíleně vadí. S normální maskou (H v černém poli mezi reflektory) se mi líbí mnohem víc.
    Interiér jsem viděl jenom u sedanu (ve světlém provedení) a líbil se mi asi tolik jako interiér nového Passatu - neurazil, ani nenadchl.
    V porovnání s Aurisem se mi Civic jeví jako mírně předražený (asi tak o 30 000 Kč).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:14

    « Re:

    JOE: Snažil som sa zistiť niečo o tom motore BMW a dostupných informácií je veľmi poskromne. Ide o jeden z prvých motorov BMW s priamym vstrekovaním benzínu, momentálne je použitý v 320i coupe a 118i a 120i. Dá sa očakávať, že v blízkej budúcnosti bude implantovaný aj do ostatných modelov.
    Z prevratných údajov o spotrebe (zniženie oproti bežnej 320i o viac ako liter) a miernych PR náznakov je jasné, že motor má úsporný režim založený na spaľovaní chudobnej zmesi. Je to dlho známy spôsob ako radikálne znížiť spotrebu palivu pri benzínových motoroch, prvýkrát na Európskom trhu zavedený pred zhruba desiatimi rokmi automobilkou Mitsubishi s ich pionierskym počinom GDI. Lenže problém so spaľovaním chudobnej zmesi je vysoký podiel NOx, ktoré nie sú katalyzátory schopné zvládnuť pri v Európe dostupnom palive (vysoké množstvo síry). Preto sú motory spaľujúce chupobnú zmes bežnejšie v Japonsku, kde problém so sírou neexistuje, pokiaľ viem aj Honda tam má nejaké motory, ktoré využívajú VTEC na režim spaľovania chudobnej zmesi. Naopak, v Európe automobilky, ktoré motory s priamym vstrekovaním majú (VW group, Alfa Romeo) ich nevyužívajú týmto spôsobom práve z uvedeného dôvodu a preto aj Mitsubishi muselo z trhu stiahnuť GDI.
    Zásadná otázka teda je: čo sa podarilo BMW, že dokázalo vyriešiť tento dlhodobý problém? Pokiaľ je to niečo, čo aj ostatné automobilky môžu relatívne jednoducho a lacno aplikovať, tak možno stojíme na prahu revolúcie pri spotrebe benzínových motorov a výraznej strate atraktivity dieslov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  19:59

    « Bez nadpisu

    Ono to nic víc než auto to opravdu není,a to nechci provokovat. Kdyby nebyla přední skleněná část s písmenkem H uprostřed,ale jiná maska,je to dost bodů dolů.Totéž pro zadní sklo se spoilerem a světly,přihoďme víko nádrže... Jo,jsou to detaily, které z tohoto auta dělají zcela vážně "něco víc", než jen poposunovadlo. Vynechávám inetriér. Mně se líbí.
    Loni se prodalo 1135 ks:
    215 - 1,4 benzín
    572 - 1,8 benzín
    348 - nafta
    Abych nebyl majiteli napadnut,že jsem napsal,že je to "jenom" auto,tak to auto,pokud nás neskolí nějaká choroba nebo něco jiného, tak se do roka koupí.Počkám na model. rok 2008. Rozhodnutí padlo.
    Nicméně Auris je opravdu hodně solidně udělané auto,to beru,neb byl kandidát č.1 a nějak se posunul na č.2.
    Stránky-klubovky jsou dobré,ale registrace až,pokud to bude doma,teď mi to přijde hloupé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.07  19:16

    « Bez nadpisu

    Tak musím bohužel vyvrátit sebe sama! :-) Právě jsem zjistil, že nové BMW320i coupe má parametry 0-100 za 8,1, maximálka je určitě přes 205 a spotřeba je 6,3 l/100km!!! Nezbývá než říct, bravo BMW! :-) Škoda jen, že pořizovací cena je 2x vyšší! :-)
    Iček:Díky. Doufám, že to není ironie :-)
    Koly:Ano, vím o čem mluvíš! Ikdyž je pravda, že mnoho majitelů Civica ho nejspíš bere pouze jako auto (i proto nás je v "klubu" jen necelá stovka). Já osobně to ale nechápu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  00:17

    « Re:

    JOE: Trochu polemiky je to, čo nám možno na 8G.hondaclub.cz občas chýba, tam sú všetci spokojní a je to väčšinou vecné ;)
    Autá s lepším zrýchlením a menšou spotrebou síce sú, ale len diesle >:D
    Je pravda, že nový Civic oslovuje široké spektrum zákazníkov rôznych vekových kategórií, ale myslím že ich spája to, že auto považujú za čosi viac iba ako prostriedok prepravy z bodu A do B. Požadujú od neho dávku individuality a charakteru. Ale myslím, že dobre vieš o čom hovorím ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  21:06

    « Re: Re: to administrator:

    bingo: Idilku nám kľudne ruš, ja mám diskusiu rád ;)
    Tvojmu vysvetleniu iracionality príliš nerozumiem, veď si hovoril o rozhodovaní kupujúceho. Ale je to jedno, skôr ma zaujíma ako si to myslel s tým, že Civic 8G je ústupok od športového charakteru. Môžeš to nejako upresniť?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  17:15

    « Re: to administrator:

    Koly: Tak s tou iracionalitou jsem to myslel tak, ze to ze nejake auto je v x parametrech objektivne lepsi nez jine (Civic - Auris) jeste neznamena, ze se ho proda vic.
    Ale jinak uz vam nebudu bourat idilu, koukam, ze je ze me hned prodejce Toyoty :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  16:15

    « to administrator:

    Načítají se mi velmi špatně stránky tohoto fóra. Někdy vůbec ne, jindy na počtvrté. Je to jen u mě? S odesíláním textů na fórum cafe.auto.cz je to stejné!!
    Zazvoní obyvatel činžovního bytu u souseda o patro níže a ptá se ho: "Došel mi RUM, tak se du zeptát, jestli je to u vás taky?".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  16:14

    « JOE wrote

    Co se týče cílové skupiny, tak ta je právě u Civicu úžasně široká (což zajisté je cílem každé automobilky, která vyrábí auta tohoto segmentu, kde prioritou je prodávat). Nový Civic si kupují lidé od 18 do 80 let a všichni, bez ohledu věku, jsou z toho auta nadšení. Někdo ocení především design, někdo jízdní vlastnosti a někdo zase třeba variabilitu interiéru.
    Za měsíc budu pětašedesátník a tato slova potvrzuji. Potvrzuji taktéž skvělou znalost pravopisu ČJ pisatele JOEho a omlouvám se mu, že pokud u něj vznikl dojem, že jsem jeho pravopis v minulosti zpochybnil, tak to zaujatost mi zastřela zrak!!
    K "švagrovi" Aurise se přilíš vyjadřovat nehodlám. Snad jen, že o pravdivosti jeho slov a zoufalé kritice nasměrované na Civica se dá pochybovat se 100%-ním úspěchem! V Civicovi nikdy nejel, snad seděl. Ale to je tak vše, co na něm vyzkoušel. Přeji mu, aby se mu :arrow: :idea: :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  14:40

    « Bez nadpisu

    Musím Koly říct, že tě obdivu jak sofistikovaně tu reaguješ na příspěvky, který jsou na hranici provokace! ;-)
    Přijde mi, že ti, kteří většinou vykřikují, že Honda ubrala ze své primární přednosti "sportovna" v autě nikdy nejeli. Kdyby totiž zkusili projet pár zatáček na plno a rozsvítili všech 6 REV diod, nikdy by něco takového napsat nemohli.
    Co se týče cílové skupiny, tak ta je právě u Civicu úžasně široká (což zajisté je cílem každé automobilky, která vyrábí auta tohoto segmentu, kde prioritou je prodávat). Nový Civic si kupují lidé od 18 do 80 let a všichni, bez ohledu věku, jsou z toho auta nadšení. Někdo ocení především design, někdo jízdní vlastnosti a někdo zase třeba variabilitu interiéru.
    Ohledně konkurence. Já osobně si potrpím na parametry motoru, protože ať chcete nebo ne, motor je v autě to nejdůležitější, auto bez motoru není auto >:D . Najdětě mi auto, která má maximální rychlost přes 205 km/h, akceleraci z 0-100 alespoň za 8,9 vteřiny a přitom kombinovanou spotřebu 6,6 l/100. Ušetřím Vám práci, takové auto nenajdete, protože existuje pouze jedno! >:D Díky skvělému motoru, jedinečné výbavě za skvělou cenu a úžasně variabilitě je na světě auto, které jen stěží hledá konkurenci! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  13:39

    « CIVIC

    to Koly: vždyť je to úplně jasné, bingo dělá v Toyotě a provokuje. Mně se třeba osobně Civic strašně líbí a je to auto, které bych si momentálně vybral kdybych na něho ovšem měl LOVE. Civic GO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  13:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    bingo: Ospravedlňujem sa za to nepresné citovanie, nepochopil som, že dôraz je na druhej časti vety. Takto je totiž celá veta dokonale absurdná, skús mi prosím vysvetliť, ako zaguľatenie a nafúknutie karosérie umožnilo inteligentné operácie so sedadlami.
    Nerozumiem tiež Tvojmu rozdeleniu prístupu zákazníkov na racionálny a iracionálny. Čo to znamená? Ja som si myslel, že pri kúpe auta má každý nejaké svoje priority a očakávania od auta, no a snaží sa nájsť na trhu také, ktoré mu v rámci jeho možností vyhovuje najviac. To akože síce chcem Civic, ale nezmyselne si kúpim napríklad Suzuki Vitaru, aj keď mi vôbec nevyhovuje?
    Urcite si nemyslim, ze jedina cesta je bud velkoprostorova nafouklost nebo maly sportak.
    A to niekto tvrdil? Ja som hovoril, že automobilky si budú musieť rozmyslieť, či budú svoje hatchbacky posúvať skôr k minivanom, ako Civic 7G, alebo k športovému poňatiu, ako Civic 8G. Tá druhé kategória je nová, pointa je v tom, že "maly sportak" ako jediné auto už takmer nikto nechce a aj športovejšie zamerané kompakty si budú musieť zachovať výraznú dávku úžitkovej hodnoty. Plne súhlasím s:
    Na trhu jsou za podobne penize vetsi auta, tak proc se trapit s kompaktem, kdyz potrebuju spoustu mista.
    Presne tak! To je celý dôvod zmeny koncepcie od Civicu 7G k Civicu 8G. Zachovať úžitkovú hodnotu, ale ponúknuť naviac radosť z jazdy a individualitu. Lebo kto naozaj nechce nič iné iba čo najviac priestoru, tak si kúpi minivan a bežný hatchback mu bude malý. Preto sa ich pole pôsobnosti zmenšuje, buď pôjdu smerom k priestoru alebo k ponúknutiu inej hodnoty. Presne tak ako píšeš, priestor bude podstatný ale nie kľúčový, kľúčové je získať zákazníka designom a charakterom auta. To je presne koncepcia Civicu 8G. Absolútne preto nechápem Tvoje pokračovanie:
    Honda ale pritom evidentne ustupuje od sve sportovnosti smerem k prostoru, coz vidim jako chybu. ... Ale mohli brousit sportovni image, misto toho maji velky kufr a superskladaci sedadla, coz proste podle me honda nepotrebuje
    Veď presne to po čom voláš Civic 8G robí! Vývoj 7G-8G Ti pripadá ako ústup od športovosti? Robíš si srandu? Je to jednoduché, malé športovo ladené hatchbacky sa dnes už nepredajú, "prostor je podstatný", tak sa Honda pomocou inteligentných riešení snaží zachovať úžitkovú hodnotu a pritom sa vrátiť k pôvodným hodnotám, t.j. individuality a radosti z jazdy.
    Auris nie je priamou konkurenciou práve preto, že ťažisko jeho ponuky nie je výkonovo, výbavou ani cenou porovnateľné s grom ponuky Civicu. Iba vrchol ponuky Aurisu sa prekrýva so Civicom. Cieľová skupina zákazníkov je iná, Auris neoslovuje športovo a individualisticky zameraných vodičov takmer žiadnym modelom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  12:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Koly: Tak zaprve, pokud me citujes, cituj cele vety. Je zasadni rozdil mezi "Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie" a "Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie... na zpusob Civicu" (tedy ho kopirovat a presunovat nadrz, aby se jim tam vesel super mechanismus sklapeni sedadel apod). Ty trendy narustu prostoru jsou jasne, ale nase chapani budouciho vyvoje je znacne odlisne.
    Dle me: Raciem budou utocit nejake velke levne mrchy, jejichz nabidka se znacne rozsiri, drazsi auta budou potrebovat nejake specifikum (kvalitu beru jako automaticky predpoklad), zvlastni pristup znacky, duraz na design, charakter a snad i tradici. Jejich zakaznici si budou moct dovolit v urcite mire iracionalni pristup. O aute nebudou rozhodovat skutecne potreby, ale spis vztah k autu a ke znacce, osobni sympatie. Urcite si nemyslim, ze jedina cesta je bud velkoprostorova nafouklost nebo maly sportak. Na trhu jsou za podobne penize vetsi auta, tak proc se trapit s kompaktem, kdyz potrebuju spoustu mista. Prostor tedy bude podstatny, ale urcite ne klicovy. Klicove bude ziskat sympatie zakaznika designem a charakterem auta. Honda ale pritom evidentne ustupuje od sve sportovnosti smerem k prostoru, coz vidim jako chybu. Tim nechci rict, ze Civic je spatny, evidentne v ramci svych ambici oslovil vic zakazniku, nez by potreboval, coz je dobre. Ale mohli brousit sportovni image, misto toho maji velky kufr a superskladaci sedadla, coz proste podle me honda nepotrebuje :). Motor to samozrejme zatim zachranuje.
    Jinak Auris je primou konkurenci Civicu. Vykonove relativne srovnatelne, cenove take (kdyz nepocitam ty zakladni oholene verze, co se budou prodavat u nas), zamerenim take - drazsi kompakt s dobrym motorem. Proc by nebyl.
    A jestli ti prijde, ze podtextem teto minidiskuze je posmivani, tak vez, ze jsi paranoidni ;-) Jak uz jsem psal, pokud ti ufon dokonale vyhovuje, mas vyhrano, to se kazdemu nepovede. A snad jeste na zaver, pokud bys mel nutkani napsat, ze tomu nerozumim, tak se nejdriv zamysli, jestli rozumis ty mne ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  02:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jenyk: Citáty si prirodzene čítať nemusíš, dal som to tu len ako zaujímavosť pokiaľ by to niekoho zaujímalo. Ale pýtal si sa:
    Hergot fagot, tak pro koho to auto je? Proč si mám jít Civic koupit?
    Tak som sa Ti znažil odpísať čo najpoctivejšie. Nežiadal som Ťa, aby si to auto obdivoval, ale mal som pocit, že chceš pochopiť o čom je a prečo si to niekto môže kúpiť. Čo si mám ale myslieť o tejto Tvojej odpovedi:
    auto se mi nelíbí, zajímavé mi ničím nepřipadá
    Čítal si vôbec čo som Ti napísal? Tak nám teda skús priblížiť, ktoré auto Ti zaujímavé pripadá, aké momentálne vlastníš alebo o akom reálne uvažuješ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  01:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Citáty si číst nebudu, auto se mi nelíbí, zajímavé mi ničím nepřipadá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  00:49

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    bingo: je zaujímavé, že hovoríš, že ja to takto "cítim", Chlape, zorientuj sa, ja som o svojich pocitoch nehovoril ani v najmenšom, pokiaľ ťa zaujímajú moje pocity, môžem poreferovať. Tiež z:
    vsichni chteli udelat Civic, ale az nam se to povedlo
    mám taký pocit, že si trochu nechápavý, pointa je v tom, že Honda urobila niečo iné ako ostatní. Hovoríš presne, že "kazde auto je delane s urcitym zamerem a je to jen o prioritach", niekomu priority s ktorými bol Civic vyvinutý vyhovovať môžu, inému nie. Fakt je ten, že Honda si priority určila trochu inak.
    Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie
    Tak, to je naozaj úsmevné, vyber si nejaký desať rokov starý časopis a porovnaj autá tejto triedy s dneškom a rýchlo sa preber, čo sa deje. Civic si určite nenárokuje nejaký zlom v evolúcii, ale je to ďalší evolučný krok, momentálne na špici a náhodou aj na križovatke vývinu smerom k dvom odlišným koncepciám. A myslím, že aj ostatné automobilky si budú musieť rozmyslieť, rovnako ako to urobila Honda, kam budú svoje hatchbacky situovať, či skôr k veľkopriestorovým autám alebo k autám so športovým duchom. Ten priestor medzi sa bude rýchlo scvrkávať.
    Ako úspešný bude Auris (a podobné autá) je úplne irelevantné, to snáď vieš a je to od Teba iba provokácia, predpokladám. Si si snáď vedomý, že Auris má celkom odlišné zameranie, ťažisko jeho palety sa nachádza cenovo aj výkonovo podstatne nižšie ako Civic. Tieto autá si tak prakticky nekonkurujú, nehovoriac o obrovských rozdieloch v poňatí. Skôr ma zaujíma, či bude Auris úspešnejší ako Ceed, to sú priamy konkurenti, Konvenčná koncepcia u oboch, Ceed má výhodu ceny, Auris renomovaného výrobcu.
    Ešte poznamenám, že ma dosť bavia ľudia, ktorí nechápu o čo beží a pritom sa posmievajú. Ja som si auto vybral podľa svojich priorít a našiel som na trhu to, čo mi najviac vyhovovalo. Nikdy predtým som Hondu nevlastnil ani som nebol nejaký fanúšik tejto značky. Aké prekvapenie bolo, keď som zistil, že priority Hondy pri vývoji sa zhodovali s mojimi pri kúpe! Nebola to žiadna náhoda. Pokiaľ sa rozprávam s ostatnými majiteľmi 8G, tak si rozumieme, mali pri kúpe väčšinou podobné až zhodné priority ako ja. Čiže Honda vyvinula auto pre nás a ľudia ako Ty tvrdia, že je to blbosť... :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.07  23:53

    « Re: Re: Re: Re:

    Koly: Hezke PR, mohl bys psat letaky pro hondu :-) Teda nemyslim to nijak zle, pokud to takhle opravdu citis, tak gratuluju k perfektnimu autu, mi to ale prislo spis usmevne :-) . Zni to jako "vsichni chteli udelat Civic, ale az nam se to povedlo". Ale tak to prece neni. Kazde auto je delane s urcitym zamerem a je to jen o prioritach. A urcite to nema nejakou ciste racionalni rovinu (na kterou paradoxne "sportovni" honda hraje). Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie, aby se tam daly delat inteligentni operace se sedadly :-) . Tedy doufam, ze ne, to bych nesl tezce. Civic je zajimavy pocin, ale narokovat si zlom v evoluci hatchbacku, tak to asi ne ;-) . Objektivni hledisko jsou az prodeje a tam Auris a dalsi "na nizsim stadiu vyvoje" Civicu bezpecne utecou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  21:08

    « Re: Re: Re:

    Jenyk, Jolly a každý koho to zaujíma: Ak si chcete overiť, že nekecám a veci si iba nedomýšľam, môžte si prečítať niekoľko mnou preložených citátov od Yoshiyuki Matsumota, vedúceho projektu Civicu 8G. Na prvý pohľad môžu znieť ako reklamný blábol, ale len dovtedy pokým si neuvedomíte, že to auto je naozaj presne také ako keby ho navrhovali tak ako to popisuje:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  19:49

    « Re: Re: Re:

    Naprosto s Kolym souhlasím, radši ani nebudu nic dodávat, abych to nepokazil :-) Já jsem třeba naprosto evidentně cílová skupina ;-) Jo a je mi pod třicet ;-)
    Ale stejně ještě dodám >:D Už dlouho jsem se nesetkal s autem, které by vyvolávalo tolik emocí, aby ho měli majitelé tak rádi a tak se o něj zajímali. Tohle auto je zároveň i hobby a člověk si ho prostě zamiluje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  17:47

    « Re: Re:

    Jenyk: Jazz, Civic a Legend sú určené pre rôzne skupiny zákazníkov, preto je každé s týchto áut veľmi odlišné. Rovnako aj CRV, S2000, Accord. Honda je globálna značka a tak vyrába čo zákazníci žiadajú, jej športové pozadie je vidieť už len v charaktere motorov a vyvážení modelových rád mierne smerom k dynamickejším typom.
    Hatchback Civicu 8G má nadmieru jasné smerovanie - snaží sa osloviť tú skupinu zákazníkov, ktorý chcú auto s dávkou individuality, športovosti, extravagancie a radosti s jazdy, t.j. klasické hodnoty Hondy, pritom si však môžu dovoliť len jedno auto, ktoré má sučasne slúžiť pre bežné užívanie alebo rodinné účely.
    Prečítaj si moju odpoveď Jolly-mu nižšie a uvidíš, že celá koncepcia auta tomu bola podriadená. Iste, veľa ľudí do cieľovej skupiny nepatrí, a mnohým toto konkrétne stelesnenie koncepcie z nejakých dôvodov nesekne. Úspech Civicu zatiaľ ale ukazuje, že pre veľa ľudí je to zásah do čierneho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  17:34

    « Vzhľad

    Jolly: máš pravdu, ukáže to čas. Väčšina ľudi si ale neuvedomuje, že dizajn Civicu HB nie je náhodne taký aký je, ani nie je prvoplánovo extravagantný bez hlbšieho zmyslu. Jeho "UFOvitosť" nie je daná tými detailami, ktoré si väčšina ľudí s autom asociuje. Čo je na aute nezvyklé, je jeho celkový tvar, detaily iba dokresľujú celok. Pokiaľ pochopíš celkovú koncepciu auta, tak uvidíš že ten dizajn, tým myslím základné krivky karosérie, také musia byť.
    O čom to teda je? So silnejúcou vlnou minivanov sa pole pôsobnosti hatchbackov zmenšuje, vnútorný priestor je pri rodinnom aute mimoriadne dôležitý. Aj Honda sa so 7.generáciou Civicu k minivanu veľmi blížila. Lenže minivan=praktický, ale neohrabaný, rozhodne nie športový. Klasická koncepcia hatchbacku sa teda prežíva, ľudia už nie sú ochotný akceptovať malý vnútorný priestor a kufor ala Civic 5. alebo 6. generácie. Športové auto totiž doteraz charakterizovala dlhá kapota a nízka strecha, ktorá dávala autu výraz šírky a stability, to sa však s praktickosťou nezlučuje.
    Honda sa rozhodla vytvoriť archeotyp nového typu hatchbacku, športového ale praktického. Do Civicu zabudovala atribúty minivanov, ktoré sa so "športovosťou" zlučujú (extrémne krátky predok, dopredu posunutá kabína) a vynechať tie čo sa nezlučujú (vysoký pontón, krabicovitý tvar). To stačí na dostatok miesta v pozdĺžnom smere. Dostatočný priestor vzadu na hlavu a v kufri sa potom získa netradičným riešením - presunutím palivovej nádrže pod predné sedadlá a použitím na priestor nenáročnej zadnej napravy. Zadné sedadlá sa tak môžu posunúť na podlahu, získa sa tým miesto na hlavu a variabilita "magic seats". A samozrejme ten kufor.
    Výsledok je taký tvar auta aký je. Ostatné automobilky sa nachádzajú so svojimi hatchbackmi v rôznom štádiu vývoja, niektoré ešte hlboko spia (nová Škoda Fabia), niektoré sú niekde v závese za Hondou (Citreon C4, Seat Leon).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:57

    « Re:

    Vzhled...asi nejsem cílová skupina.
    Z jiného soudku - komu je to auto určeno? Předcházející Hondy (žádnou jsem nikdy neměl) vlastníci obdivovali pro jízdní vlastnosti a jistou "ostrost". To by ke mně mluvilo. Tady si chválíte (Koly) " získame bezkonkurenčnú variabilitu a priestornosť". Hergot fagot, tak pro koho to auto je? Tvrzení že je ve všem nejlepší je hloupost, to ví každý student prvního ročníku marketingu. V čem je teď Honda jedinečná? Proč si mám jít Civic koupit? Je image Jazzu, Civicu, Legenda stejná a jasná? Pro mne je teď Honda značkou s nejasnou strategií a Civic 8g (i příspěvky tady) je toho bohužel nejjasnějším příkladem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.07  12:44

    « Bez nadpisu

    Její tvar se nedá zaměnit s žádným jiným autem, protože nic podobného žádná automobilka nevyrobila.
    Takových aut bylo ... a většina z nich skončila v zapomnění. To sa hin hukáže, jak říká klasik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:19

    « Torzka

    Ja na torzku nepľuvem, to robia rôzny kritici ;)
    Je treba uznať, že viacprvok sa dá naladiť lepšie, čo sa týka kompromisu jazdných vlastností a komfortu. Lenže ak ide o Civic, tak rozhodnutie ísť touto cestou chápem - obetujeme trochu komfortu, trochu stability a získame bezkonkurenčnú variabilitu a priestornosť. Cena až takú úlohu asi nehrá, veď Honda následne montuje do všetkých modelov VSA, aby sa neskúsený vodič neprizabil pri športovo pretáčavejšom, ale pritom nie úplne tvrdo naladení podvozku. Nehovoriac, že ide o model, ktorý sa cenou, výbavou aj ostatnými charakteristikami tlačí do prémiovej kategórie, takže prémia za viacprvok, ktorý navyše existuje v sedane, by sa skryl omnoho jednoduchšie.
    Pri Aurise to nechápem, tam o nič iné ako o cenu ísť nemôže - veď montovaním jednoduchšej nápravy sa nič nezíska, keď existuje model s viacprvkom a teda celá koncepcia tomu musí byť prispôsobená. Pohľad do papierových údajov aj na fotky to potvrdzuje, Auris nemá naviac nič oproti viacprvkovej konkurencii. Tak som zvedavý či sa neho strhne aspoň taká kritika ako na Civic ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:02

    « Re: Re: Re:

    Pravda, na tu nádrž pod předními sedačkami jsem zapomněl a přitom ji všem vychvaluju, jak neskutečně to šetří místo :-) Jinak na tu zadní torzku bych neplival, moc se o tom nikde nemluví, ale Auris ji má taky ;-) Až do nějakého toho "sportovního" modelu namontovali u Toyoty víceprvek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  11:50

    « Re: Re:

    Jolly: Musíš odpustiť niektorým prenadšeným užívateľom Civica, to sa občas stáva nielen pokiaľ ide o "ženské" ;)
    Je jasné, že zďaleka nie každý patrí do cieľovej skupiny, ale aj pokiaľ sú Tvoje priority pri výbere auta odlišné, môžeš oceniť inovatívny prístup v danej triede a zameraní, čo hovoríš? ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  11:45

    « Re: Re:

    Bruure: ostatní výrobcovia "magic seats" nezaviedli už dávno preto, lebo to nie je také jednoduché, musí sa tomu prisposôbiť celá koncepcia auta. Civic (a Jazz) má preto nádrž pod prednými sedadlami a "zhusta" kritizovanú torznú priečku vzadu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.07  17:17

    « Civic 8G - S ním můžete machrovat od rána do večera!

    Milý Žolíku,
    moji přátelé a kamarádi o mně tvrdí, že vždycky to auto, které momentálně vlastním, tak to je to nejlepší! A mají pravdu a myslím, že je to tak skoro u každého nás.
    Měl jsem už 19 aut a mohu prohlásit, že ten Civic 8G je futuristický a předběhl dobu variabilitou vnitřního uspořádání (sedadel, prostoru), přístrojovým panelem (deskou) a hlavně motorem i-VTEC. Měl jsem i SAABy a můžu odpovědně konstatovat, že ten motor je výborný. Přes 4.000 rpm sice "vzduch uvnitř houstne a duní", ale je to krása a požitek jako v monopostu. O jedinečné konstrukci vaček jsem se již zmínil.
    Na druhou stranu je pravda, že podvozek není "mnohaprvkový" (multilink), ale nedá se o něm prohlásit, že je z roku 1, 2! Je to zkrátka kompromis a daň za velký zavazadelník (kufr).
    Ovšem bombou je karoserie Civica. Její tvar se nedá zaměnit s žádným jiným autem, protože nic podobného žádná automobilka nevyrobila. Dovolím si "věštit", že se tento tvar stane časem novým fenoménem nižší střední třídy (jakýsi combiback) i díky té variabilitě uvnitř. Je to doslova UFOun, jak již kdosi napsal. Kliky zadních dveří integrované do plochy rohů dveří sice již tady byly, ale ani u Alfy 157 nepůsobí opticky karoserie tak markantně "tudorově", jako u Civica 8G. Často vozím pasažéry a je běžné, že chtějí nastupovat na zadní sedadla předními dveřmi, protože si prostě opticky neuvědomí, že se jedná o 5D. I moje manželka to tak prvně zkoušela a není žádná "automobilová Nána" (má už 5. vlastní auto).
    Pokračování bude, bude-li poptávka....
    S výrazem dokonalé úcty k názorům Tvým
    Iček
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.03.07  16:14

    « Re:

    Stan se dlouhodobym uzivatelem 1.8 i-VTEC pripadne "magic seats" nebo dokonale ergonomie ovladani kokpitu ridice a pochopis.
    Děkuji, ale obávám se, že mě tohle auto prostě nijak neoslovuje. Je mi samozřejmě jasné, že cílová skupina zákazníků (kam zjevně nepatřím)lehce ztrácí rozum.
    PS: Je to jenom stroj, né ženská. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.07  15:30

    « Re:

    Tak tady se musím "fanatika" Ička zastat. Ty sedadla jsou opravdu něco fantastickýho, nechápu, že to nenapadlo ostatní automobilky už dávno. Jsem zvědav za jak dlouho na tohle zareagují a kdo pak bude vykřikovat, že to uvedl první do výroby. Podle mě je tohle opravdu obrovská konkurenční výhoda Civicu jako hatchbacku v nižší střední - tohle prostě nikdo jiný nenabídne, ani nevíte, jak často se to hodí.
    No a motor - ten si užívám při každé jízdě. Po cca 10000 km mi trochu klesla spotřeba, ale hlavně je teď čím dál tím živější.
  • 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 15.03.07  12:46

    « Bez nadpisu

    Stan se dlouhodobym uzivatelem 1.8 i-VTEC pripadne "magic seats" nebo dokonale ergonomie ovladani kokpitu ridice a pochopis. Na fotkach, v internetovych diskuzich a dokonce ani na predvadecce si to moc neuzijes.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.07  12:29

    « Bez nadpisu

    ...nemá ocelový dvojitý výfuk (Civic ANO - 5 let záruka), má mnohém větší spotřebu. Civic má jedinečný úsporný motor i-VTEC (140 HP/103 kW), umí snížit obsah válců z 1.8 na 1.5 při ustálené jízdě tím, že má na 4 ventily 5 vaček, přičemž ta pátá je úsporná a uzavírá při kompresi později sací ventily a tudíž 17% nasáté směsi je znovu vytlačeno zpět do sacího potrubí. Auris ani zdaleka nemá tak skvěle vyřešený a variabilní vnitřní prostor (se zadními sedadly se dají dělat prostorové a nákladní divy!!) a ani z velké dálky se Auris nemůže měřit výbavou s Civicem. A je ....iá..iá...iá....
    To je nějaké nesvéprávné předčítání reklamních prospektů ne ?
    >:D >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto jc

    jc 15.03.07  11:17

    « Bez nadpisu

    Bruure drobna oprava. Na hondaclubu mame jen jeden DNS zaznam, nic vic.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.03.07  11:08

    « Civic vs. Auris

    Pripájam sa k diskusii ohľadne zrovnanie Civic vs. Auris (verím že Iček mi odpustí) Som majiteľom Civica. Vo firme máme ešte starého Yarda a Corollu. S Corollou jazdí otec (o mesiac už bude jazdiť s Civicom). Toyota je rozhodne (podľa mňa) výborná značka, ale ten Auris ma dizajnovo sklamal. Bol som sa s ním previesť a naozaj mi pripomína nového Yarisa. No a keď som po skúšobnej jazde presadol späť do svojho Civica, musel som len konštatovať, že Civic je iná trieda... (1 luxus trieda vyššie)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.03.07  11:07

    « Re: Re: Re: Re: Dotazy od nováčka

    Samozřejmě, že se neplete, protože my jsme hosty na stránkách www.hondaclub.cz, kde pro nás udělali zvláštní ústav ;-) Nevím Ičku, proč pořád pohřbíváš tohle fórum, ty jsi nakoupil akcie toho nového? :-)
    Pořád si myslím, že můžeme v klidu koexistovat. Já jsem sem teď moc nekoukal, protože nemám tolik času, ale v létě se to třeba zase vrátí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.07  23:19

    « Re: Re: Re: Dotazy od nováčka

    Nejsem si jistý zda se nepleteš, je to úplně nové fórum nikoliv to, co si myslíš :!: :arrow: :idea:
    Protože jsi se právě zaregistroval, bude to OK. Teď tam přenes své dotazy. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.03.07  23:15

    « Re: Re: Dotazy od nováčka

    Díky za hlas ze záhrobí! HondaClub samozřejmě znám dobře, ale že je tam podsekce 8g i s fórem jsem nevěděl... díky a nashle "doma"... :-)))
    ps- tohle vlákno je na netu "celkem" známé, "háže" ho často i Google, nu... čest jeho památce...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.03.07  22:34

    « Re: Dotazy od nováčka

    Před léty v SSSR dokázali lékaři hovořit s mrtvým. Mělo to háček, ten mrtvý jim neodpovídal.
    Tady je to "každý pes - jiná ves" a "páté přes deváté". Za par týdnů už se tu nic nedá dohledat a expost přečíst. Vím, že pár věrných Ti na Tvůj elaborát odpoví, ale pokud chceš těch odpovědí víc a od více lidí, buď té dobroty a přihlas se na toto fórum
    [odkaz]
    Forums | Honda CIVIC 8G
    Z neznalosti a neinformovanosti jsi své otázky položil zde. A protože v tobě vidím a cítím vnímavého člověka, dovoluji si Tě o přechod na naše nové fórum požádat. Hovoří se tam přehledně v mnohá sekcích a snadno se tam zorientuješ v řešeních problémů, které Tě pálí! Celé to zkopíruj a vlož do sekce, která Tvým dotazům bude odpovídat. Třeba to rozděl podle významu a témat. Já sám bych Ti rád na některé otázky odpověděl, ale ke zdejšímu "galimatyáši" nemám odvahu, ačkoliv jsem v minulosti sem hodně psával. Ale je to minulost. Budoucnost je tam. Budeš překvapen jaká diskuse se tam rozběhne. Každopádně se tam alespoň zaregistruj do čekatelů.
    [odkaz]
    Forums | Honda CIVIC 8G
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.03.07  18:22

    « Dotazy od nováčka

    Ahoj,
    tak vám řeknu, že takhle dlouhý vlákno jsem snad ještě na netu nečet, klobouk dolu. Holt "autaři" (a samozřejmě "háčkaři" :-) jsou asi trochu jinde než třeba "satelitáři"... asi jich bude trochu víc, koukám vedle, vlákno o gumách skoro 500 stránek, dobrý...:-)) Jinak je zajímavý sledovat osudy lidí ve vláknu, dlouhodobě čekajících na auto, vyzvedávájících si auto, někdy radujících se a jindy zase truchlících... To je asi možný jen u civika....
    K japonským autum jsem přičichl před 5r, kdy jsem si koupil ojetýho Nissana, spokojenost, motor 200k a jako hodinky, ale řízení už mlátí, kastle prorezlá. Tak jsem si řek, že by byla dobrá doba koupit něco novýho. Nakažený H virem (jak se říká na hondaclub.cz :-) ještě nejsem, tak jsem chtěl po kamarádovi, aby mi doporučil nějakýho japonce.
    "Toyoty a Mazdy jsou dobrý auta, ale pořád jen auta...", shrnul situaci na trhu a pro mě byla celá věc v podstatě jasná. Další vůz by měl být asi s tím rovným (ne nakloněným :-) Hááá...
    Zatím uvažuju o 1.8 sport, chtěl bych se zeptat znalců na pár věcí, předem se omlouvám, esli to už tady někde padlo, z diskuse mám zatím přečteno asi jen 80 stránek (:-), ale zítra mám v salůnu testdrive, tak už to nemůžu vydržet:
    1) Praktické zkušenosti s exe výbavou? Jasně, je to "pro radost", ale jestli si někdo řekl: "to jsem teda udělal dobře, že mám exe". byl jsem přesvědčenej, že do toho půjdu, ale teď nevím. o peníze nejde.
    Střešní okno-řidič a spolujezdec si ho neužije, koukat moc přes něj nejde a při jízdě vůbec ne, asi trochu osvětlí vnitřek. naproti tomu pro lidi vzadu, je krásný panoramatický výhled, ale zatím vzadu moc nikoho vozit nebudu. co bezpečnost, třeba převrácení na střechu? střecha určitě není tak pevná, je snížená i nosnost nosiče tuším asi na 40kg.
    Duální klima - uf, vždyť mně by stačila i "mechanická"! vůbec jsem netušil, že něco takového existuje
    Ostřikovač světel - asi na nic.
    Xenony - vypadaj super, ale někdo tady zmíníl, že se za pár let "vysvítí", výdaje za nové výbojky v řádu tisíců. Taky, pokud mi to někdo po záruce "ťukne", tak asi oprava bude o řád jinde, než halogeny.
    2) Sleva od dealera, ev. jinde auto koupit a jinde řešit záruky? Byly tady zmiňovány nějaké zaváděcí slevy, to už asi neplatí. Kolik je dneska reálné "ukecat" s dealerem na nové objednané auto? Asi to nebude jednoduché, je to z jeho zisku. Ale zase někdy lepší menší zisk než žádný. Kamarád mi na Moravě "vyhádal" ze známosti 20k slevu (jsem ze západu...). Jaká je zkušenost si auto koupit jinde a v "domácím" městě jezdit na záruční opravy? Nekoukají se na člověka jako na exota? Garančky jsou určitě v pohodě, to nikomu vadit nebude.
    Co se týče slev, veselá příhoda... "Zkusil" jsem dealera u nás na nějakou slevu... "Jo, to je dneska normální, to má každej, teď dáváme 30k.... když si vezmete na leasing", odvětil dealer suše.
    "To je panečku boj o zákazníky", zaradoval jsem se, ale jen to tý doby, než mi vytisknul rozpis splátek.
    Je v tom opět česká vychytávka. Není to sleva prodejce, ale leasingové spol. CAC. Vychytávka je, že cílová cena je prakticky stejná jako u norm. nezlevněného auta, třeba na klasický úvěr. Co dají na slevě, to si "vezmou" na úrocích a poplatcích. Taky RPSN dělá 18.5%, místo klasických 10-12%. Znalci!!!
    3) Zkušenosti s orig. bluetooth a audio? Cena, funkčnost, jestli to jde ovádat z volantu i u sportu, všechny fotky s "telefonkem" na volantu jsou z exe verze. má BT exe verze ve standardu? v českém ceníku příslušenství z roku 2006 je u bluetooth a exe značka, že už to obsahuje v základu, tak nevím...
    Zobrazují ID3 tagy češtinu? Je nějaký aux-in vstup (př. jack 3.5) konektor pro napojení nějakého vnějšího zdroje signálu? Pokud ne, "umí" to tam dealer namontovat?
    4) Jaká je "povinná" výbava doplňky, ev. zabezpečení? Koberce určitě, možná boční lišty na dveře, něco jiného šikovného? Zámek na převodovku (Construct), čísla na skla brát, nebrat? Za Construct dealer chce 9500,-, to není úplně zadara... Allianz údajně stačí imobilizér a alarm (obojí sport má), a dál už stejně pojistku nezlevní. Pokud je za to levnější pojistka, tak se to asi vyplatí. C. mi bude stát na ulici před barákem.
    5) Financování, pojistky? Od koho úvěr? Od koho pojistku? Jak je výhodná defaultní nabídka od HondaFinance? Četl jsem vaše přehledy z roku 2006, tam vycházela nejlépe Uniqua poj. S úvěry nemám vůbec žádnou zkušenost. Leasing nechci, auto není moje, údajně je to pakoška, když se něco stane (krádež, apod) s leasingovou společností...
    Díky moc za ev. cenné rady...:-) Hodně radosti s plechovými miláčky
    přeje
    thera
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.03.07  09:50

    « to: all CiviC pepole

    Zdravim Vas pani,
    vidim ze diskusia je stale na zive a to ma tesi :-! >:D
    CiviC uz ma takmer 11,000 km, jazdi to dobre...spokojnost nadovsetko...pri dlhsej ceste spotreba aj 5,9...nalozeny a rozhodne nie pomaly... ;-) ..teraz idem dat komplet novu muzicku takze bude o radost viac...
    PS: stale sa mi zda ze nas na cestach nie je az tak vela...su stale dlhe cakacie doby alebo len ludia nevedia co je dobre ??? :-!
    __________________
    1,4 CiviC 8G
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.07  01:19

    « Re:

    Red Fred: Auris je praktickejší? Je pravda, že som v ňom nesedel, ani že neviem akú máš predstavu o praktickosti, ale o 20% väčší kufor u Hondy v základnom a viac ako o 50% (!) pri sklopených zadných sedadlách príliš o praktickosti v prospech Toyoty nehovoria. O bezkonkurenčnom systéme sklápania a vyklápania zadných sedadiel v Civicu ani nehovoriac, keď vidím fotky Aurisu s trápnym schodom a krivej ploche po sklopení, tak sa iba veľmi divím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.03.07  01:03

    « Re: Re:

    Red Fred, rybiz: Civic má málo miesta na hlavu vzadu iba ak sa človek oprie zadkom, chrbtom a hlavou o zadné sedadlo a opierku, ako pravítko. Tam sa naozaj strecha už zvažuje a pri 180cm sa už hlava dotýka stropu. Lenže ja som tak v aute v živote nesedel, ani neviem prečo by to niekto takto robil. Ak si človek sadne normálne, t.j. buď si mierne podsadne alebo sa trochu predkloní je miesta na hlavu dostatok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  01:53

    « Re:

    Red Fred : Myslíš že **** znamená propadl ? Podívej se na POKOJSTRA, má ***** a při čelním nárazu mu nefungují čelní airbagy, ten nepropadl ?? Proč tě trápí že má CIVIC vzadu o 2-3 cm méně místa pro hlavu, máš 2 metry a jezdíš vzadu ?? Nebo manželka, děti ? Já jsem ve svém autě ještě nikdy vzadu za jízdy neseděl ;-)
    Už to mám, vozíš vzadu koně !!! >:D >:D
    Jinak bych opravdu řekl, že pokud chceš moderní, designově zdařilé auto nižší střední třídy v plné palbě za "rozumnou" cenu, CIVIC je jasná volba ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.07  01:43

    « Re: Civic nebo Auris?

    :D >:D >:D
    Ičku,To chce klid, v tvém věku ;-)
    Vidím že jsi se pěkně rozjel, to že má CIVIC jeden z nejlepších (nejúspornějších) benzínových motorů na světě je známá věc !
    Na druhou stranu, Toyota má také velmi dobré benzínové motory a na objem 1.6l se mi 91 kW nezdá zrovna málo ;-)
    Ceny bych řekl že jsou celkem vyrovnané, AURIS v plné výbavě je o něco málo dražší, ale na rozdíl od GOLFA a FOKUSE kde jde o cca 150.000 je to zanedbatelné . Myslím, že jak HONDA tak TOYOTA má svojí stálou klientelu která si brání to svoje (Hondaři víc) ;-) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.07  18:21

    « Bez nadpisu

    Jé narazil jsem na Civic fanatika :-) Já ti tvůj Civic neberu ale hodně z toho je subjektivní. Kokpit jako v letadle-budiž. Desing - na tom se shodnem. Jinak Auris není nafoknutý nový yaris ale vylepšená corrola. S yarisem má maximálně společný čumák. Civic byl dražší než Auris, aspoň v té výbavě co jsem si objednal já. Tak nevím proč se tady rozčiluješ. Je to JENOM auto.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.07  01:37

    « Civic nebo Auris?

    To Red Fred: Ty jsi v Civicu ani neseděl a šíříš bludy! Auris je zcela určitě kvalitně vyrobené auto, ale je to v podstatě nafouknutý nový Yaris. Jeho hlavním nedostatkem je motor 1.6 (má málo HP) - dvoulitr sem nepleť, je o daňovou třídu výše! Nemá 6. rychl. stupeň (Civic ANO!), ještě tvrdší podvozek než Civic, nemá ESP (Civic ANO - Vehicle Stability Assistent), má mnohém menší zavazadl. prostor (skoro o 90 litrů), zaplatíš 14.000,-- Kč za metalízu (Civic v ceně), má konvenční přístrojovou desku (V Civicu jako v letadle kokpit). má konvenční karoserii (Civic je UFOun!), nemá ocelový dvojitý výfuk (Civic ANO - 5 let záruka), má mnohém větší spotřebu. Civic má jedinečný úsporný motor i-VTEC (140 HP/103 kW), umí snížit obsah válců z 1.8 na 1.5 při ustálené jízdě tím, že má na 4 ventily 5 vaček, přičemž ta pátá je úsporná a uzavírá při kompresi později sací ventily a tudíž 17% nasáté směsi je znovu vytlačeno zpět do sacího potrubí. Auris ani zdaleka nemá tak skvěle vyřešený a variabilní vnitřní prostor (se zadními sedadly se dají dělat prostorové a nákladní divy!!) a ani z velké dálky se Auris nemůže měřit výbavou s Civicem. A je v řádu několika desítek tisíc dražší. Na Aurise nedostaneš slevu, na Civica i několik desítek tisíc. Je pravdou, že Civic dostal v crashtestu "jen" **** (Auris 5), ale z boku je bezpečnější a k chodcům rovněž. A ten fígl se startovacím tlačítkem, co má Civic, tak to je "paráda"!
    Bohatě jsi využil toho, že je demokracie a můžeš šířit Tvými ústy bezpečně bludy. Větší psané lži jsem o Civicu nečetl!! Ale proflákl jsi se sám, v Civicu jsi nejel :!: Odkud jsi Tvé hodnocení opsal :?: Od pana ONDR..... :?:
    Už se Ti :arrow: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :!: >:D (rozsvítilo?)
    Já Civica 8G vlastním :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.07  00:14

    « Bez nadpisu

    Civic vs Auris ? Když by šlo jen o desing tak Civic. Jestli jde ale i o ten zbytek tak TOYOTU,TOYOTU a TOYOTU. Zatímco v Civicu je vzadu místa pro hlavu málo, tak v Aurisu je ho "mnógo". Civic propadl v bezpečnosti posádky, naopak Toyota bodovala... Ano Civic je pěkný, Auris je o fous (maska) ošklivější než Corrola jenže... Jenže je praktičtější, bezpečnější... A vo vo vo tom to je.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…