NOVÁ HONDA CIVIC

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  16:15

    « to administrator:

    Načítají se mi velmi špatně stránky tohoto fóra. Někdy vůbec ne, jindy na počtvrté. Je to jen u mě? S odesíláním textů na fórum cafe.auto.cz je to stejné!!
    Zazvoní obyvatel činžovního bytu u souseda o patro níže a ptá se ho: "Došel mi RUM, tak se du zeptát, jestli je to u vás taky?".
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  16:14

    « JOE wrote

    Co se týče cílové skupiny, tak ta je právě u Civicu úžasně široká (což zajisté je cílem každé automobilky, která vyrábí auta tohoto segmentu, kde prioritou je prodávat). Nový Civic si kupují lidé od 18 do 80 let a všichni, bez ohledu věku, jsou z toho auta nadšení. Někdo ocení především design, někdo jízdní vlastnosti a někdo zase třeba variabilitu interiéru.
    Za měsíc budu pětašedesátník a tato slova potvrzuji. Potvrzuji taktéž skvělou znalost pravopisu ČJ pisatele JOEho a omlouvám se mu, že pokud u něj vznikl dojem, že jsem jeho pravopis v minulosti zpochybnil, tak to zaujatost mi zastřela zrak!!
    K "švagrovi" Aurise se přilíš vyjadřovat nehodlám. Snad jen, že o pravdivosti jeho slov a zoufalé kritice nasměrované na Civica se dá pochybovat se 100%-ním úspěchem! V Civicovi nikdy nejel, snad seděl. Ale to je tak vše, co na něm vyzkoušel. Přeji mu, aby se mu :arrow: :idea: :!:
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  14:40

    « Bez nadpisu

    Musím Koly říct, že tě obdivu jak sofistikovaně tu reaguješ na příspěvky, který jsou na hranici provokace! ;-)
    Přijde mi, že ti, kteří většinou vykřikují, že Honda ubrala ze své primární přednosti "sportovna" v autě nikdy nejeli. Kdyby totiž zkusili projet pár zatáček na plno a rozsvítili všech 6 REV diod, nikdy by něco takového napsat nemohli.
    Co se týče cílové skupiny, tak ta je právě u Civicu úžasně široká (což zajisté je cílem každé automobilky, která vyrábí auta tohoto segmentu, kde prioritou je prodávat). Nový Civic si kupují lidé od 18 do 80 let a všichni, bez ohledu věku, jsou z toho auta nadšení. Někdo ocení především design, někdo jízdní vlastnosti a někdo zase třeba variabilitu interiéru.
    Ohledně konkurence. Já osobně si potrpím na parametry motoru, protože ať chcete nebo ne, motor je v autě to nejdůležitější, auto bez motoru není auto >:D . Najdětě mi auto, která má maximální rychlost přes 205 km/h, akceleraci z 0-100 alespoň za 8,9 vteřiny a přitom kombinovanou spotřebu 6,6 l/100. Ušetřím Vám práci, takové auto nenajdete, protože existuje pouze jedno! >:D Díky skvělému motoru, jedinečné výbavě za skvělou cenu a úžasně variabilitě je na světě auto, které jen stěží hledá konkurenci! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  13:39

    « CIVIC

    to Koly: vždyť je to úplně jasné, bingo dělá v Toyotě a provokuje. Mně se třeba osobně Civic strašně líbí a je to auto, které bych si momentálně vybral kdybych na něho ovšem měl LOVE. Civic GO
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  13:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    bingo: Ospravedlňujem sa za to nepresné citovanie, nepochopil som, že dôraz je na druhej časti vety. Takto je totiž celá veta dokonale absurdná, skús mi prosím vysvetliť, ako zaguľatenie a nafúknutie karosérie umožnilo inteligentné operácie so sedadlami.
    Nerozumiem tiež Tvojmu rozdeleniu prístupu zákazníkov na racionálny a iracionálny. Čo to znamená? Ja som si myslel, že pri kúpe auta má každý nejaké svoje priority a očakávania od auta, no a snaží sa nájsť na trhu také, ktoré mu v rámci jeho možností vyhovuje najviac. To akože síce chcem Civic, ale nezmyselne si kúpim napríklad Suzuki Vitaru, aj keď mi vôbec nevyhovuje?
    Urcite si nemyslim, ze jedina cesta je bud velkoprostorova nafouklost nebo maly sportak.
    A to niekto tvrdil? Ja som hovoril, že automobilky si budú musieť rozmyslieť, či budú svoje hatchbacky posúvať skôr k minivanom, ako Civic 7G, alebo k športovému poňatiu, ako Civic 8G. Tá druhé kategória je nová, pointa je v tom, že "maly sportak" ako jediné auto už takmer nikto nechce a aj športovejšie zamerané kompakty si budú musieť zachovať výraznú dávku úžitkovej hodnoty. Plne súhlasím s:
    Na trhu jsou za podobne penize vetsi auta, tak proc se trapit s kompaktem, kdyz potrebuju spoustu mista.
    Presne tak! To je celý dôvod zmeny koncepcie od Civicu 7G k Civicu 8G. Zachovať úžitkovú hodnotu, ale ponúknuť naviac radosť z jazdy a individualitu. Lebo kto naozaj nechce nič iné iba čo najviac priestoru, tak si kúpi minivan a bežný hatchback mu bude malý. Preto sa ich pole pôsobnosti zmenšuje, buď pôjdu smerom k priestoru alebo k ponúknutiu inej hodnoty. Presne tak ako píšeš, priestor bude podstatný ale nie kľúčový, kľúčové je získať zákazníka designom a charakterom auta. To je presne koncepcia Civicu 8G. Absolútne preto nechápem Tvoje pokračovanie:
    Honda ale pritom evidentne ustupuje od sve sportovnosti smerem k prostoru, coz vidim jako chybu. ... Ale mohli brousit sportovni image, misto toho maji velky kufr a superskladaci sedadla, coz proste podle me honda nepotrebuje
    Veď presne to po čom voláš Civic 8G robí! Vývoj 7G-8G Ti pripadá ako ústup od športovosti? Robíš si srandu? Je to jednoduché, malé športovo ladené hatchbacky sa dnes už nepredajú, "prostor je podstatný", tak sa Honda pomocou inteligentných riešení snaží zachovať úžitkovú hodnotu a pritom sa vrátiť k pôvodným hodnotám, t.j. individuality a radosti z jazdy.
    Auris nie je priamou konkurenciou práve preto, že ťažisko jeho ponuky nie je výkonovo, výbavou ani cenou porovnateľné s grom ponuky Civicu. Iba vrchol ponuky Aurisu sa prekrýva so Civicom. Cieľová skupina zákazníkov je iná, Auris neoslovuje športovo a individualisticky zameraných vodičov takmer žiadnym modelom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  12:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Koly: Tak zaprve, pokud me citujes, cituj cele vety. Je zasadni rozdil mezi "Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie" a "Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie... na zpusob Civicu" (tedy ho kopirovat a presunovat nadrz, aby se jim tam vesel super mechanismus sklapeni sedadel apod). Ty trendy narustu prostoru jsou jasne, ale nase chapani budouciho vyvoje je znacne odlisne.
    Dle me: Raciem budou utocit nejake velke levne mrchy, jejichz nabidka se znacne rozsiri, drazsi auta budou potrebovat nejake specifikum (kvalitu beru jako automaticky predpoklad), zvlastni pristup znacky, duraz na design, charakter a snad i tradici. Jejich zakaznici si budou moct dovolit v urcite mire iracionalni pristup. O aute nebudou rozhodovat skutecne potreby, ale spis vztah k autu a ke znacce, osobni sympatie. Urcite si nemyslim, ze jedina cesta je bud velkoprostorova nafouklost nebo maly sportak. Na trhu jsou za podobne penize vetsi auta, tak proc se trapit s kompaktem, kdyz potrebuju spoustu mista. Prostor tedy bude podstatny, ale urcite ne klicovy. Klicove bude ziskat sympatie zakaznika designem a charakterem auta. Honda ale pritom evidentne ustupuje od sve sportovnosti smerem k prostoru, coz vidim jako chybu. Tim nechci rict, ze Civic je spatny, evidentne v ramci svych ambici oslovil vic zakazniku, nez by potreboval, coz je dobre. Ale mohli brousit sportovni image, misto toho maji velky kufr a superskladaci sedadla, coz proste podle me honda nepotrebuje :). Motor to samozrejme zatim zachranuje.
    Jinak Auris je primou konkurenci Civicu. Vykonove relativne srovnatelne, cenove take (kdyz nepocitam ty zakladni oholene verze, co se budou prodavat u nas), zamerenim take - drazsi kompakt s dobrym motorem. Proc by nebyl.
    A jestli ti prijde, ze podtextem teto minidiskuze je posmivani, tak vez, ze jsi paranoidni ;-) Jak uz jsem psal, pokud ti ufon dokonale vyhovuje, mas vyhrano, to se kazdemu nepovede. A snad jeste na zaver, pokud bys mel nutkani napsat, ze tomu nerozumim, tak se nejdriv zamysli, jestli rozumis ty mne ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  02:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jenyk: Citáty si prirodzene čítať nemusíš, dal som to tu len ako zaujímavosť pokiaľ by to niekoho zaujímalo. Ale pýtal si sa:
    Hergot fagot, tak pro koho to auto je? Proč si mám jít Civic koupit?
    Tak som sa Ti znažil odpísať čo najpoctivejšie. Nežiadal som Ťa, aby si to auto obdivoval, ale mal som pocit, že chceš pochopiť o čom je a prečo si to niekto môže kúpiť. Čo si mám ale myslieť o tejto Tvojej odpovedi:
    auto se mi nelíbí, zajímavé mi ničím nepřipadá
    Čítal si vôbec čo som Ti napísal? Tak nám teda skús priblížiť, ktoré auto Ti zaujímavé pripadá, aké momentálne vlastníš alebo o akom reálne uvažuješ.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  01:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Citáty si číst nebudu, auto se mi nelíbí, zajímavé mi ničím nepřipadá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  00:49

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    bingo: je zaujímavé, že hovoríš, že ja to takto "cítim", Chlape, zorientuj sa, ja som o svojich pocitoch nehovoril ani v najmenšom, pokiaľ ťa zaujímajú moje pocity, môžem poreferovať. Tiež z:
    vsichni chteli udelat Civic, ale az nam se to povedlo
    mám taký pocit, že si trochu nechápavý, pointa je v tom, že Honda urobila niečo iné ako ostatní. Hovoríš presne, že "kazde auto je delane s urcitym zamerem a je to jen o prioritach", niekomu priority s ktorými bol Civic vyvinutý vyhovovať môžu, inému nie. Fakt je ten, že Honda si priority určila trochu inak.
    Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie
    Tak, to je naozaj úsmevné, vyber si nejaký desať rokov starý časopis a porovnaj autá tejto triedy s dneškom a rýchlo sa preber, čo sa deje. Civic si určite nenárokuje nejaký zlom v evolúcii, ale je to ďalší evolučný krok, momentálne na špici a náhodou aj na križovatke vývinu smerom k dvom odlišným koncepciám. A myslím, že aj ostatné automobilky si budú musieť rozmyslieť, rovnako ako to urobila Honda, kam budú svoje hatchbacky situovať, či skôr k veľkopriestorovým autám alebo k autám so športovým duchom. Ten priestor medzi sa bude rýchlo scvrkávať.
    Ako úspešný bude Auris (a podobné autá) je úplne irelevantné, to snáď vieš a je to od Teba iba provokácia, predpokladám. Si si snáď vedomý, že Auris má celkom odlišné zameranie, ťažisko jeho palety sa nachádza cenovo aj výkonovo podstatne nižšie ako Civic. Tieto autá si tak prakticky nekonkurujú, nehovoriac o obrovských rozdieloch v poňatí. Skôr ma zaujíma, či bude Auris úspešnejší ako Ceed, to sú priamy konkurenti, Konvenčná koncepcia u oboch, Ceed má výhodu ceny, Auris renomovaného výrobcu.
    Ešte poznamenám, že ma dosť bavia ľudia, ktorí nechápu o čo beží a pritom sa posmievajú. Ja som si auto vybral podľa svojich priorít a našiel som na trhu to, čo mi najviac vyhovovalo. Nikdy predtým som Hondu nevlastnil ani som nebol nejaký fanúšik tejto značky. Aké prekvapenie bolo, keď som zistil, že priority Hondy pri vývoji sa zhodovali s mojimi pri kúpe! Nebola to žiadna náhoda. Pokiaľ sa rozprávam s ostatnými majiteľmi 8G, tak si rozumieme, mali pri kúpe väčšinou podobné až zhodné priority ako ja. Čiže Honda vyvinula auto pre nás a ľudia ako Ty tvrdia, že je to blbosť... :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.03.07  23:53

    « Re: Re: Re: Re:

    Koly: Hezke PR, mohl bys psat letaky pro hondu :-) Teda nemyslim to nijak zle, pokud to takhle opravdu citis, tak gratuluju k perfektnimu autu, mi to ale prislo spis usmevne :-) . Zni to jako "vsichni chteli udelat Civic, ale az nam se to povedlo". Ale tak to prece neni. Kazde auto je delane s urcitym zamerem a je to jen o prioritach. A urcite to nema nejakou ciste racionalni rovinu (na kterou paradoxne "sportovni" honda hraje). Urcite ted vsichni nezacnou nafukovat a zakulacovat karoserie, aby se tam daly delat inteligentni operace se sedadly :-) . Tedy doufam, ze ne, to bych nesl tezce. Civic je zajimavy pocin, ale narokovat si zlom v evoluci hatchbacku, tak to asi ne ;-) . Objektivni hledisko jsou az prodeje a tam Auris a dalsi "na nizsim stadiu vyvoje" Civicu bezpecne utecou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  21:08

    « Re: Re: Re:

    Jenyk, Jolly a každý koho to zaujíma: Ak si chcete overiť, že nekecám a veci si iba nedomýšľam, môžte si prečítať niekoľko mnou preložených citátov od Yoshiyuki Matsumota, vedúceho projektu Civicu 8G. Na prvý pohľad môžu znieť ako reklamný blábol, ale len dovtedy pokým si neuvedomíte, že to auto je naozaj presne také ako keby ho navrhovali tak ako to popisuje:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  19:49

    « Re: Re: Re:

    Naprosto s Kolym souhlasím, radši ani nebudu nic dodávat, abych to nepokazil :-) Já jsem třeba naprosto evidentně cílová skupina ;-) Jo a je mi pod třicet ;-)
    Ale stejně ještě dodám >:D Už dlouho jsem se nesetkal s autem, které by vyvolávalo tolik emocí, aby ho měli majitelé tak rádi a tak se o něj zajímali. Tohle auto je zároveň i hobby a člověk si ho prostě zamiluje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  17:47

    « Re: Re:

    Jenyk: Jazz, Civic a Legend sú určené pre rôzne skupiny zákazníkov, preto je každé s týchto áut veľmi odlišné. Rovnako aj CRV, S2000, Accord. Honda je globálna značka a tak vyrába čo zákazníci žiadajú, jej športové pozadie je vidieť už len v charaktere motorov a vyvážení modelových rád mierne smerom k dynamickejším typom.
    Hatchback Civicu 8G má nadmieru jasné smerovanie - snaží sa osloviť tú skupinu zákazníkov, ktorý chcú auto s dávkou individuality, športovosti, extravagancie a radosti s jazdy, t.j. klasické hodnoty Hondy, pritom si však môžu dovoliť len jedno auto, ktoré má sučasne slúžiť pre bežné užívanie alebo rodinné účely.
    Prečítaj si moju odpoveď Jolly-mu nižšie a uvidíš, že celá koncepcia auta tomu bola podriadená. Iste, veľa ľudí do cieľovej skupiny nepatrí, a mnohým toto konkrétne stelesnenie koncepcie z nejakých dôvodov nesekne. Úspech Civicu zatiaľ ale ukazuje, že pre veľa ľudí je to zásah do čierneho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  17:34

    « Vzhľad

    Jolly: máš pravdu, ukáže to čas. Väčšina ľudi si ale neuvedomuje, že dizajn Civicu HB nie je náhodne taký aký je, ani nie je prvoplánovo extravagantný bez hlbšieho zmyslu. Jeho "UFOvitosť" nie je daná tými detailami, ktoré si väčšina ľudí s autom asociuje. Čo je na aute nezvyklé, je jeho celkový tvar, detaily iba dokresľujú celok. Pokiaľ pochopíš celkovú koncepciu auta, tak uvidíš že ten dizajn, tým myslím základné krivky karosérie, také musia byť.
    O čom to teda je? So silnejúcou vlnou minivanov sa pole pôsobnosti hatchbackov zmenšuje, vnútorný priestor je pri rodinnom aute mimoriadne dôležitý. Aj Honda sa so 7.generáciou Civicu k minivanu veľmi blížila. Lenže minivan=praktický, ale neohrabaný, rozhodne nie športový. Klasická koncepcia hatchbacku sa teda prežíva, ľudia už nie sú ochotný akceptovať malý vnútorný priestor a kufor ala Civic 5. alebo 6. generácie. Športové auto totiž doteraz charakterizovala dlhá kapota a nízka strecha, ktorá dávala autu výraz šírky a stability, to sa však s praktickosťou nezlučuje.
    Honda sa rozhodla vytvoriť archeotyp nového typu hatchbacku, športového ale praktického. Do Civicu zabudovala atribúty minivanov, ktoré sa so "športovosťou" zlučujú (extrémne krátky predok, dopredu posunutá kabína) a vynechať tie čo sa nezlučujú (vysoký pontón, krabicovitý tvar). To stačí na dostatok miesta v pozdĺžnom smere. Dostatočný priestor vzadu na hlavu a v kufri sa potom získa netradičným riešením - presunutím palivovej nádrže pod predné sedadlá a použitím na priestor nenáročnej zadnej napravy. Zadné sedadlá sa tak môžu posunúť na podlahu, získa sa tým miesto na hlavu a variabilita "magic seats". A samozrejme ten kufor.
    Výsledok je taký tvar auta aký je. Ostatné automobilky sa nachádzajú so svojimi hatchbackmi v rôznom štádiu vývoja, niektoré ešte hlboko spia (nová Škoda Fabia), niektoré sú niekde v závese za Hondou (Citreon C4, Seat Leon).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:57

    « Re:

    Vzhled...asi nejsem cílová skupina.
    Z jiného soudku - komu je to auto určeno? Předcházející Hondy (žádnou jsem nikdy neměl) vlastníci obdivovali pro jízdní vlastnosti a jistou "ostrost". To by ke mně mluvilo. Tady si chválíte (Koly) " získame bezkonkurenčnú variabilitu a priestornosť". Hergot fagot, tak pro koho to auto je? Tvrzení že je ve všem nejlepší je hloupost, to ví každý student prvního ročníku marketingu. V čem je teď Honda jedinečná? Proč si mám jít Civic koupit? Je image Jazzu, Civicu, Legenda stejná a jasná? Pro mne je teď Honda značkou s nejasnou strategií a Civic 8g (i příspěvky tady) je toho bohužel nejjasnějším příkladem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.03.07  12:44

    « Bez nadpisu

    Její tvar se nedá zaměnit s žádným jiným autem, protože nic podobného žádná automobilka nevyrobila.
    Takových aut bylo ... a většina z nich skončila v zapomnění. To sa hin hukáže, jak říká klasik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:19

    « Torzka

    Ja na torzku nepľuvem, to robia rôzny kritici ;)
    Je treba uznať, že viacprvok sa dá naladiť lepšie, čo sa týka kompromisu jazdných vlastností a komfortu. Lenže ak ide o Civic, tak rozhodnutie ísť touto cestou chápem - obetujeme trochu komfortu, trochu stability a získame bezkonkurenčnú variabilitu a priestornosť. Cena až takú úlohu asi nehrá, veď Honda následne montuje do všetkých modelov VSA, aby sa neskúsený vodič neprizabil pri športovo pretáčavejšom, ale pritom nie úplne tvrdo naladení podvozku. Nehovoriac, že ide o model, ktorý sa cenou, výbavou aj ostatnými charakteristikami tlačí do prémiovej kategórie, takže prémia za viacprvok, ktorý navyše existuje v sedane, by sa skryl omnoho jednoduchšie.
    Pri Aurise to nechápem, tam o nič iné ako o cenu ísť nemôže - veď montovaním jednoduchšej nápravy sa nič nezíska, keď existuje model s viacprvkom a teda celá koncepcia tomu musí byť prispôsobená. Pohľad do papierových údajov aj na fotky to potvrdzuje, Auris nemá naviac nič oproti viacprvkovej konkurencii. Tak som zvedavý či sa neho strhne aspoň taká kritika ako na Civic ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  12:02

    « Re: Re: Re:

    Pravda, na tu nádrž pod předními sedačkami jsem zapomněl a přitom ji všem vychvaluju, jak neskutečně to šetří místo :-) Jinak na tu zadní torzku bych neplival, moc se o tom nikde nemluví, ale Auris ji má taky ;-) Až do nějakého toho "sportovního" modelu namontovali u Toyoty víceprvek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  11:50

    « Re: Re:

    Jolly: Musíš odpustiť niektorým prenadšeným užívateľom Civica, to sa občas stáva nielen pokiaľ ide o "ženské" ;)
    Je jasné, že zďaleka nie každý patrí do cieľovej skupiny, ale aj pokiaľ sú Tvoje priority pri výbere auta odlišné, môžeš oceniť inovatívny prístup v danej triede a zameraní, čo hovoríš? ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  11:45

    « Re: Re:

    Bruure: ostatní výrobcovia "magic seats" nezaviedli už dávno preto, lebo to nie je také jednoduché, musí sa tomu prisposôbiť celá koncepcia auta. Civic (a Jazz) má preto nádrž pod prednými sedadlami a "zhusta" kritizovanú torznú priečku vzadu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…