NOVÁ HONDA CIVIC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
jc 08.01.06 12:39
« Re: Re: Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM 2/2006
28 tisic na 8G? To stihli dost rychle :-) Kde jsi to cetl? Snad jsi ten test nepsal :-P
Prohlizel jsem si ten graf docela detailne a bud to nepoznam nebo se to mojeho kousku netyka. Nakonec i v ty recenzi pisou ze s predchozim autem to nezaznamenali a pravdepodobne to bude vyjimka.
Jinak nechapu to o tom odhadu vykonu podle vahy. -
"-- skrytý --" 08.01.06 12:12
« Re: Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM 2/2006
911T: První měření bylo v 28 tis. km! Kromě toho se plně potvrdily mé předpoklady: Řekni mi, kolik to auto váží a já Ti s přesností plus minus 10% povím, jaké výkonové parametry má jeho motor. Bohužel poměrně nepříjemná vloha od přírody, zejména tehdy, když jde o silně blbý pocit ohledně výkonových parametrů motoru vlastního auta... -
jc 08.01.06 10:14
« Re: No mě to v tom testu taky překvapilo
O kolisani vykonu nic nevim. Co se tyce pruznosti tak v 80 na 5ku neni problem, myslim ze v manualu bylo i doporuceny radit 5 (pri klidne jizde) nekde okolo, pak si pamatuju jeste 6 pri 100km/h. Jestli chces tak se ti podivam presne. Ja jsem spis prisel na to, ze radim kdyz to (ted uz) nepotrebuju... navyky z fabie :)
Kufr je pro mne vic nez ok, mne by stacila asi tak polovina na nakupy a petina na ostatni cestovani. Ten kufr je skoro stejne velky jako ve fabce kombi (415 vs 426l). Na oktavku to nema, ale zalezi co vozis, treba pro mne je zbytecne moc i tech 415. -
« No mě to v tom testu taky překvapilo
Byl jsem se v ní svézt a žádný vs SM zmiňovaný kolísání výkonu jsem nezaznamenal....naopak, byl jsem okouzlenej rovnoměrným tahem až k omezovači (bylo to na dvojku, ve městě jsem to nechtěl přehánět). Do auta jsem se zbláznil a uvažuju že objednám a budu tu hříšnou dobu čekat.....chtěl bych se zeptat pánů majitelů na následující:
1. Pružnost na 4, 5, 6..., já jsem to projížděl jen ve městě, tak netuším, co se dějě, když to přišlápneš z 5 ky třeba v 80? je nezbytný řadit dolů, nebo se motor posbírá?
2. Jízdní vlastnosti na limitu. Ve městě se to taky nedá vyzkoušet. V už citované recenzi SM popisovali výraznou nedotáčivost ve srovníní se Seatem Leon?? Mě to subjektivně přišlo jako sportovně udělaný auto včetně podvozku a strmýho řízení....
Za rozptýlení obav dík
PS:Jak se vejdete chlapi do kufru? Jestli přestoupím k Civicu tak to po Oktávce bude s kufrem horší.... -
« Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM 2/2006
Myslím že nemá cenu merať auto na stolici pokiaľ nemá min. 10 000 km. Či namerajú viac, alebo menej ako sa uvádza v papieroch, aj tak to nie je výsledná hodnota ktorou auto bude disponovať po zábehu. Z toho dôvodu nepovažujem takéto merania za objektívne. -
modus ponens 02.01.06 20:02
« Re: RE:srovnávací test v SM 2/2006
Jiri: nemusis byt znepokojeny. :-) Mitsi Ti vysvetli, ako v takom pripade postupovat a ako s trochou stastia prist k original Honda tuningu motora, po ktorom oprasis aj kolegov-Civicov s 2.2 CDTI... :D
I ked u Mitsiho islo o Mitsubishi... ;-) -
"-- skrytý --" 02.01.06 19:36
« RE:srovnávací test v SM 2/2006
U toho měřeného motoru něco muselo být v nepořádku. Přece není normální aby místo výrobcem udávaných 174 Nm naměřili jen 161 Nm (u toho mého Zetecu 1.8 výrobce udával 160 Nm a naměřilo se 168 Nm při přibližně stejných otáčkách).Co jsem sledoval měření prováděná na Jarově v testech pro Autotip, tak v drtivé většině testů byly výsledky lepší než udávali výrobci a taky to byly "syrové" motory. Představa, že bych mohl narazit na takový motor mně znepokojuje. -
modus ponens 02.01.06 17:30
« digitalny rychlomer??
Dostal sa mi do ruky prospekt noveho Civicu (na osobny kontakt som zial este nemal cas) a vsimol som si, ze na vsetkych obrazkoch je vyfoteny digitalny rychlomer. A to som si myslel, ze podobne inovacie ostanu len frantikom... :'-(
Nikto to tu tusim nespomenul. Nikomu neprekaza? -
"-- skrytý --" 02.01.06 14:07
« srovnávací test v SM 2/2006
Jsem zklamán z výkonového diagramu motoru 1.8 naměřeného na brzdě na Jarově. Průběh kroutícího momentu motoru Zetec 1.8 v mém Focusu I změřený tamtéž byl výrazně lepší. Snad je to tím, že mé auto už mělo najeto asi 25 000 km a u Civica šlo o nezajetý motor. Ten motor jsem dosud považoval za plus pro Civica pro mé budoucí rozhodování mezi ním a Focusem II. Teď nevím. -
-
« Bez nadpisu
Chcel by som sa spýtať ešte na záruku. V cenníku Honda Omnia Motors Bratislava uvádzajú, že výrobca poskytuje záruku na pozinkovanú karosériu 6 rokov, na motor a mechanické časti 3 roky, alebo 100000 najazdených kilometrov. V článku [odkaz] píšu "Trojročnú záruku (alebo 100 000 km) na auto doplnila päťročná záruka proti prehrdzaveniu výfuku, desaťročná záruka proti prehrdzaveniu šasi a dvanásťročná záruka proti prehrdzaveniu karosérie. Servisný interval je 20 000 km/ rok. "
Môžete mi prezradiť, ako je definovaná záruka vo Vašej servisnej knižke? Ďakujem a samozrejme verím, že záruka nás nikdy nebude zaujímať pre naše nové auto... -
« Bez nadpisu
diky za odpovedi ohledne pojisteni/financi ale i postrehu z praxe :c)
priznam se, ze kdyz mi v CSOB pojistovne napocitali rocni pojistku cca 35k Kc/rok, tak me to dostalo (a podle online-konfiguratoru zadne velky slevy za pasivni ani aktivni zabezpeceni). nastesti allianz ma krapet lepsi cenove podminky, aspon pro nas neprazaky, cca 23k kdyz si nechate vyleptat ID do skel a namontovat construct. jeste v lednu obejdu cpoj a kooperativu. -
« pojištění
auto mam z části na úvěr, v něm je pojištění zák i havarijní u Allianz cca 19 tisíc ročně na 4 roky,
kufr se mi taky málo otevře, musím mu ručně pomoct, i při zavírání nejsem si kolikrát jistý, zda je dobře zavřenej, musím s ním dooost křápnout, až mě to bolí
ty pásy asi to na ně vypadá, ale ještě to prověřím, topení super, jen jsem jeste v -20 nejel,
ted je miláček v garáži, tak nemám žádné dojmy z jízdy.
Další plusy a zápory zveřejním ihned po zjištění.
Ad "pocity/odhad skutečných hodnot": Když se svezu s autem s benzínovým motorem, tak k tomu, abych se mohl vyjádřit k jeho výkonovým parametrům, logicky potřebuji znát hmotnost auta.