NOVÁ HONDA CIVIC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
-
« jo a ta co jsem ji jel já taky bouchala ze zádu
...někdo tu kvůlivá tomu přeskládával kufr......dealer tvrdil, že to bouchá zadní náprava (krátký příčný nerovnosti - koleje, zpomalovací prahy - spolehlivě rána ze zadu) a že to dělaly všechny kusy v kterých jel..:-(...to je zatím největší mínus co jsem na tom našel....btw - to samý dělá otřískaný Punto mojí ženy, ale protože to je auto na suchej zip tak to neberu moc vážně...:-)..u týhle vymazlený Hondy je to hloupá chyba... -
jc 08.01.06 17:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM
Jop na zimu mam 16ky, original letnaky jsou 17. Parkoviste jsem nezkousel, nejak nebyla prilezitost (asi jsem ji malo vyhledaval). I tak si uzivam kazdou cestu :-) Btw uz mam cca 1300km.
To parkoviste nekdy muzu otestovat, ale bojim se ze mi to nerekne o moc vic nez ze to na snehu pod plynem vic klouze. To mam nakonec uz prece jen trosku otestovany, v malych rychlostech a bezpecnych mistech uz jsem testoval VSA a obcas blikne i kdyz se nesnazim. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM 2/20
K nedotacivosti nemuzu nic napsat, nic takovyho jsem nazaznamenal, nejspis proto ze do zatacek nejezdim na hrane, zvlast v tomhle pocasi.
to je jasný, ale určitě jsi to třeba na parkovišti zkusil vohnout trochu ostře....ale z toho co píšeš je zřejmý, že nemáš s jízdními vlastnostmi problémy...-)...btw, jezdíš 17 kola, nebo 16? psal tu někdo, že 16 je lepší i pro variantu sport (pohodlí)...já jel ty 17 tky a byla to teda drncačka.....jenže
co v létě na suchým asfaltu? jestli ty široký 17 neposunou jízdní vlastnosti markantně nahoru? A na zimu pak přezout na užší 16? Tak to tu myslím někdo má, ne? -
"-- skrytý --" 08.01.06 16:55
« Re: Re: Re: Re: digitalny rychlomer??
UFF: tak to mi teda přijde přinejmenším podivný , navíc ten Civic má v základu ESP (VSA) a že by na tom byl se stabilizací a na 17" kolech stejně jak C4 a hůř než Leon bez stabilizace? Dost podviný a vzhledem k tomu, jaký časopis test dělal a kdo vyrábí Leon bych tomu moc nevěřil (ještě že to nesrovnávali s OII, to by byl vítěz jasný >:D ).
Taky bych rád věděl jak to je ve skutečnosti (sám sem Civica testoval taky jenom ve městě, ale ještě to určitě zkusím na větší trase...). -
jc 08.01.06 16:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE:srovnávací test v SM 2/2006
Mitsi ok, uz jsem se lek ze chces z kristalove koule vestit vykon jen podle hmotnosti.
K nedotacivosti nemuzu nic napsat, nic takovyho jsem nazaznamenal, nejspis proto ze do zatacek nejezdim na hrane, zvlast v tomhle pocasi.
Jinak souhlasim s ergonomii, ovladani, sedacky etc. jsou proste supr. -
« Re: Re: Re: digitalny rychlomer??
vím co je nedotáčivost, ve zmiňovaném testu SM to vyšlo tak, že Civic nestačil Seatu Leon při slalomu mezi kuželi, jinýmy slovy stal se nedotáčivým dříve než Leon a to mě od kluků co s tím jezdí zajímá. Jel jsem příliš krátce na to abych to poznal a neměl možnost nikde bezpečně dovést na limit, kde už půjde ze zatáčky ven....prostě, v SM napsali že podvozek vlastně nestačí celku, kromě toho zmińují špatnou odevu volantu kolem střední polohy což mi nepřipadlo...jestli si tohle auto koupím, tak kvůli tomu správnýmu mixu sportovního auta s kterým jde ale běžně pohodlně cestovat... -
"-- skrytý --" 08.01.06 15:20
« Re: Re: digitalny rychlomer??
ad nedotáčivost: podle mě typický motožurnalistický žvást... jinak netotáčivost je smyk na předních kolech, tj. v zatáčte přestaneš zatáčet, na rozdíl od přetáčivosti, kdy tě "předjíždí" zadní sedadla... ale nedotáčivost se lépe zvládá a při nezvládnutí většinou narazíš čelně což je nesrovnatelně bezpečnější než boční při přetáčivém... -
« Re: digitalny rychlomer??
njn, digitálních nesmyslů na palubce jsem se bál a první dojem byl taky divnej...pak s tím jedeš a stejně koukáš jen na ten báječnej otáčkoměr.::-)..a ty červený ledky před limitem otáček jsou taky skvělý, když chceš jet tak fakt můžeš koukat jen před sebe, blikne ti červená, zashiftuješ a jedééém..:-)..ne vážně, je to jako ve Star Treku, ale ergonomie je vynikající, čitelnost přístrojů a sedadla taky. -
« Re: Re: No mě to v tom testu taky překvapilo
díky za info, no já mám děti, jezdím často na lyže a tak, furt něco vozím, pro mě je tohle absolutně nevhodný auto, jenže jsem se zamiloval :-)..takže rozum půjde asi stranou....kufr mi po zkoumání v autosalónu přijde tak 60-70% Oktavie liftback, myslím, že je změřenej objem 415 l hooodně "natěsno"...njn, rakvi na střechu každou chvilku se nevyhnu..:-(...nevíte někdo, kolik na to stojí zahrádka? A co ta nedotáčivost jc? když to nasurovo nahrneš do zatáčky jak se chová?







