NOVÁ HONDA CIVIC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: Re: zdravím
nejde o dveře od garáže, mám garaž ¨v suterenu a a příkrý sjezd se stěnami na němž je 15cm ledovateho snehu= nejde odskrabat, no jinak jsem jeste cvok a radej svadim boj o druhe auto, abych nemusel chodit pesky, za rok to bude lepsi, necham ho na zahrade v soli -
"-- skrytý --" 27.01.06 22:53
« Re: Re: zdravím
Na to sklo bych se vprdl, za chvili to tam budes mit zas... Ani se nenadejes a neco ti na to spadne, nekdo ti to na parkacu vojede zboku, takze takovy detaily sou zbytecny ;-)
Na sul bych se vyprd, bude dlouho tvrat, nez se kompletne smyje. A co pristi rok, preventivne si budes dvere od garaze polivat vodou, aby zamrzla? >:D -
« Re: zdravím
nojo je to asi láska na celej život a občas s ní trávím večery a představuju si jak jedu )))) no sem do ní blázen, v garáži se válej fkašky a vajgly, asi upiju )))) ale ta silná vrstva ledu mi proste nedovoli vyjet na ty naše super silnice, no zase nechci aby byla cela bílá od soli, těším se až si pojedu dát vymět přední sklo a vyreklamovat zadní tlukot )))) -
jc 27.01.06 21:55
« Re: zdravím
To je hruza, na samotce v garazi. Chodis aspon koukat? ;)
Ja uz mam pres 2100km a zejtra bude dalsi stovka. Btw u dealera mi slibili ze mi zjisti olej, nikde jsem nenasel zadnej stitek. Ale podle toho co jsem koukal a bavil se s technikem tak do 10k (doporucena vymena oleje mimo plan) nejspis vydrzim bez doliti. -
« zdravím
poděkování na Slovensko za ty informace, hlavně Feroh je psavý, pekne se to čte. Já mam 8G v garazi - mam zamrzlý vjezd, ale hned jak mrazy poleví, vyrazím. No už mám za tech 500km dvě dirky ve skle, klepe mi to vzadu taky, servis na Jarově prý o ničem neví, ted musime to všichni nahlasit a reklamovat..reklamovat...reklamovat, jinak budou děla mrtvy brouky. S kamošem jsem na letišti zkoušel objevit příčinu klepání nebo vibrací v zadní části, ale marně, veškeré věci jsem vyndal - kamoš ležel v kufru(je tam dost místa), poslouchal, ošmatal co mohl a NIC nenašel. Kluci jsem zvědavej jak to dopadne, ale kdo ji má tak at to reklamuje, jinak se nehnem. Ale jinak je to krasavice. Oproti jiným autum má Civic SUPER bezpečné sedačky, takové nemá ani nejnovější řada BMW a Mercedes, jedinej konkurent je nova Alfa R 159, Renault a ML Mercedes, dle testů. Zdravím Slovensko a neprestavejte psat.RT -
« Re: Re: zoznamenie
teda feroh, tleskám, vypsal jsi to pěkně... ;-) ..těším se na tu svou čím dál víc...ad zadní náprava - problém zřejmě postihuje Všechny mě známé vozy, tj. určitě výrobní chyba a tu bude muset Honda řešit nějakým standardním způsobem, tj. u všech aut stejně...takže si jen přejmě, ať na to přijdou co nejdříve... :*)
to SirAnton: Jak říká feroh, první sednutí je divný, i já se v tom kokpitu napoprvé cítil podivně....ale jízda je absolutně návyková..
;-) ..projeď se a napiš....btw, nemůžu posoudit, jak se tam vejde 2.00 m velkej chlap, mám 178 a pro mě je to prostorově ok i vzadu, tj: sednu si pohodlně jako řidič i za místo řidiče dozadu...jo a mě teda nikde nenechali jet zkušebku samotnýho, kdybych já ty auta prodával, tak to taky neudělám, představ si co musí přijít za materiál z tý ulice, oni nemůžou vědět, jestli si při smyslech a umíš řídit.... -
« Re: zoznamenie
Prvýkrát v Civicu som sedel ešte na Mikuláša, ale určite ho treba vyskúšať na ceste. Dnes už na ňom týždeň jazdím a po 900 km môžem napísať: Som veľmi rád, že ho mám. Keď som ho videl prvýkrát na fotkách, ale aj prvýkrát naživo, zdal sa mi zvláštny, iný, krásny. Dnes keď ho vidím každý deň, už sa mi zdá len krásny. Aj zadná časť (tú som prijal až nakoniec) - je široká, má pekný sklon, zvláštny odskok (spojler), zaujímavú spodnú časť - plást, výfuky. Už som odpustil aj obmedzený výhľad, rozdelené zadné okno, na sledovanie mi stačí horná časť (tá je len vyhrievaná a chránená spojlerom pred priamym zašpinením). Jazda - už si ju užívam, už som si zvykol na spojku, radenie, volant, obsluhu rádia, dokonca aj počítača (za jazdy). Čítal som veľa názorov, že prístrojovka je ako v lietadle, či v kozmickej lodi. Je to naozaj ale len prvý dojem. Všetky páčky a tlačidlá sú veľmi dobre situované, aj ovládanie na volante (porovnávam s mojími skúsenosťami s inými autami - Škoda, Fiat, Opel, Hyundai, Toyota). Je veľmi dobré, že sa dá nastaviť aj možnosti úpravy zobrazenie prístrojovej dosky - nechcete zelené a ružové signalizácie (REV a ECO)? Dajú sa vypnúť. Chcete zobrazovať len základné údaje na palubnom počítači? Nie je problém - dá sa nastaviť. A ostane vám len štandartná palubovka - ukazovateľ rýchlosti, otáčkomer, teplota, palivo, km, vonkajšia teplota.
Musel som si zvyknúť na štartovanie tlačidlom ľavou rukou, ale všetko je len otázka návykov.
Čo by som zmenil:
- centrálne uzamknutie vozidla aj na strane spolujazdca (zaistením si zamkne len svoje dvere)
- nastavenie opierky hlavy vo vodorovnom smere
- chýba mi špeciálna schránka na okuliare (nechcem ich dávať do stredového panelu)
- pravý stierač by som urobil o 7 cm dlhší - väčšia plocha zotretia
- už aby ich viacej jazdilo, nie som zvyknutý, že sa po mne toľko ľudí obzerá
Na čo som si zvykol:
- podvozok je tvrdší (pôvodné pneu 225/45 R17)
- ovládanie palubného počítača s rôznymi funkciami nastavenia
- svetlá za zapínajú v štvrtej polohe (tretia je auto)
Ešte malé postrehy z jazdy a spotreba:
- auto výborné sedí v zákrutách, máte výborný pocit bezpečia
- zatiaľ celková priemerná spotreba 7,7 (cca 1/2 mesto, 1/4 diaľnica, 1/4 ostatné cesty)
- ranné štarty - 19 úplne v pohode, otáčky po naštartovaní 1300, zvuk krásny, žiadne chvenie, radnie ľahké, perfektné aj v mrazoch
Spotreba podľa PP so zapnutým tempomatom, jedna osoba, cesty suché, teplota - 5:
90 km/hod - 5,4 l, 130 km/hod - 7,2 l, 140 km/hod - 8,0 l, 150 km/hod - 9,0 l. Dúfam, že si to dobre pamätám.
Ale s tempomatom sa naozaj nedá jazdiť, s tým plynom a otáčkami sa treba hrať, podraďovať, zrýchlovať, je to naozaj veľmi nákazlivé...
P.S. Dnes som vyskúšal aj otáčky cca 6500, krásna zvuková kulisa.
Ale zas aby to nevyznelo celé až tak veľmi ideálne, tie zvuky pri pomalej rýchlosti zo zadnej nápravy budem konzultovať v servise. Prajem pekný večer. -
modus ponens 26.01.06 21:27
« zoznamenie
Tak som sa konecne dostal k osobnemu zoznameniu sa s novym Civicom. Bolo to sice len v autosalone, ale aspon som si skusil v nom posediet. Hned na uvod uvediem, ze som do predajne Hondy isiel ako vecny (bez makcena) pozorovatel, bez stopy nadrzania ci nadsenia z novinky na trhu.
Mali tam len jeden kusok, v tmavomodrej metalize. Moc sa mi v tejto farbe nepacil - myslim, ze sive metalicke farby mu seknu ovela viac. Musim povedat, ze je to pekne auto, ale po tunajsich prispevkoch som cakal trochu viac. ;-) Asi je vsak potrebne na novy Civic nazerat ako na NST so vsetkym, co k tomu patri (o.i. porovnavat ho s autami NST). Mozno aj preto trosku "chladnejsi" dojem, nez sa nachadzaju na tomto fore.
Najprv som sa posadil na miesto vodica. Aby som si vobec sadol, musel som este vonku posunut sedadlo uplne dozadu. Vzapati islo sedadlo uplne dole (volant bol nastaveny uplne hore), no aj tak som mal trochu stiesneny pocit (nohami som sa odspodu dotykal volantu, cim sa stracal efekt jeho sportovej velkosti). Mozno je to tym, ze som zvyknuty na Avensisa, ktory patri k tym vacsim autam ST a mozno mam iba vacsie rozmery (nieco pod 2m), ako planovali navrhari v Honde. Interier ma celkovo az tak moc nenadchol, i ked displej je pekne priestorovo spraveny (a najma na prvy pohlad urcite dokaze nadchnut) a par detailov (chromove pedaly, startovacie tlacidlo, riadiaca paka a pod.) tiez potesi oko. Mozno mi interier neprisiel taky uzasny preto, ze som pred tyzdnom pozeral obrazky interieru novej M6. Viem, je to ST...
Dalsim krokom bolo sadnut si za seba. S prednym sedadlom som ako vodic nemohol nic robit, fakt by som sa tam inak nezmestil. Vzadu ma najprv neprijemne prekvapil otvor na nastupovanie. Kvoli posunutiu zadnej napravy dozadu su zadne sedadla posunute dozadu viac ako dvere. Vzadu sediaci cestujuci ma potom pocit, akoby nemal bocne okno, vedla hlavy ma zadny C stlpik. Nastupovanie a vystupovanie je pre nezvyknuteho (a najma vyssieho) cloveka kusok gymnastiky, ale vsetko sa zvladlo, k comu vyrazne prispel aj predajca viacnasobnym upozornenim, aby som si dal pozor na hlavu. ;-) Nohami som trochu "objimal" predne sedadlo, ale pri jeho maximalne "zadnej" polohe je to asi aj pochopitelne. Miesto na hlavu vcelku slusne, dokonca mam matny dojem, ze cca rovnako velke ako v Avensise. Viac by vsak povedala viachodinova jazda.
Ked som otvoril kufor, bol som dost prijemne prekvapeny. Auto zvonka vyzera, akoby kufor ani nemalo, ale on tam nielenze je, ale je aj celkom slusny. Mozno v porovnani s Octaviou maly, ale oproti inym autam NST stale dost velky.
Pacilo sa mi, ze Civic prakticky nema previsy (vdaka ktorym ma prave Octavia taky velky kufor), co bude mat na jazdne vlastnosti dobry vplyv. Nepacili sa mi vsak klucky, resp. sposob ich stlacania. Take to vnutorne pritlacanie k vonkajsej casti. Inak zvuk zatvarania dveri prijemny, dost sa priblizujuci k autam ST.
Ked som sa pytal na skusobnu jazdu, tak ma trochu rozladilo, ze sa neda spravit bez pritomnosti predajcu. Neviem, ako je to inde. Predajca bol slusny, ochotny, a tak mam dojem, ze to nejde kvoli ich predpisom. Skoda. Momentalne maju na predvadzacku len 2.2 CDTi motor, co nie je zle, ale bol som zvedavy najma na 1.8-ku. Dalsia vec, ktora ma rozladila, bola trasa skusobnej jazdy. Najprv som pocuval reci o nejakom okruhu okolo, kusok dialnice a pod., ale nakoniec som vyjednal cca 20-30km trasu podla uvazenia. Snad to neboli len sluby. Asi naozaj nie je EU ako EU. Ked som pred par rokmi v DE testoval M6 a Avensisa, tak som dostal auto na par hodin a isiel som, kam ma napadlo. :?
Predajca mi vravel, ze 2 mesiace pouzival predvadzacieho Civica s motorom 1.8. Priznal sa, ze jazdil najma po meste, moc to netocil, ale ani nehladel na spotrebu. Priemer mal 8 litrov. Motor bol vsak nezabehnuty.
Pisem to dost narychlo, a tak sa to mozno tazsie cita. Celkovo vyzera byt Civic velmi vydareny model. Pre toho, kto sa vnutri netlaci, t.j. nepotrebuje viac miesta, bude dobrou volbou. Ja osobne by som vsak pozeral po akciovych cenach modelov ST (vid akcia na M6). Berte tento zaver s rezervou, este som v Civicu nejazdil. ;-)







