NOVÁ HONDA CIVIC
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 30.01.06 18:20
« Re: Re: Re: Test redakce
Nechci moc rejpat, ale ten prostor na zadních sedadlech mě něpřišel dostatečný, možná mám malý nohy a delší tělo, ale se svými 182 cm jsem v normální poloze (tj. rovně) na zadních sedadlech hlavou škrtal o strop. Samozřejmě, že pokud si trochu posunu zadek dopředu a ohnu záda v bedrech nebo trochu skloním hlavu tak je to v pohodě... ale netvrdil bych že je to pohodlné, to auto je spíš pro 2 v předu + 2 děti (nebo menší dospšlí) vzadu. -
"-- skrytý --" 30.01.06 18:15
« Kde ho koupit?
Zdravim panove,
byl bych rad, kdyby jste napsali kde jste zakoupili sveho noveho milacka a tim mi doporucili dealera >:D Uvazuji o Mholdingu v Motole, uz jen proto ze udajne davaji na vsechny Hondy zaruku 5 let? Pokud k tomu nekdo vite vice podrobnosti, napiste prosim... Diky -
« Re: Re: Test redakce
Musím len súhlasiť s JC. Ten zvuk vôbec nie je nepríjemný, už som to niekde spomínal, vo vysokých otáčkach motor má krásny, trochu chrapľavý, jemne "pretekársky" zvuk, (určite nie hluk), presne taký, akým som napodobňoval dobré autá keď som bol malý a sníval som o takom aute.
Aj ja som si teraz sadol dozadu a potvrdzujem. V pohode. A ja mám 190 cm, hlavou sa stropu nedotýkam, miesta na nohy bez problémov.
Spotreba závisí veľmi od štýlu jazdy, ja mám dlhodobý priemer 7,7 l, asi polovica mesto, viacero krátkych vzdialeností, samozrejme studené štarty, nechodím ako pretekár, ale tiež nešetrím a rád ho prevetrám. Kto chce, môže naozaj jazdiť eko, t.j. aj pod 6,5 litra (kombinovane), ale bez tých krásnych vyšších otáčkach s príjemným zrýchlením a bezpečným predbiehaním.
Ad tvrdosť podvozku - je to subjektívne, najskôr sa mi zdal tvrdý, teraz každým km mením názor, preto som sa aj včera pýtal na pocity pri zmenených rozmeroch pneu. Či to má vôbec zmysel (aby svokre - tchýni, nevypadla protéza po dvoch jamách) :P
Ešte výhľad dozadu. Samozrejme je čiastočne obmedzený, treba si zvyknút na výhľad nad spojler. Ale má to aj výhodu, nikto zo zadu ma neoslepuje priamo, spojler je približne v úrovni svetiel a láme ich a auto vidím.
Mám najazdených 1400 km, nič nevŕzga, autíčko ide super... -
« Bez nadpisu
Chtěl bych samozřejmě co nejlevnější ježdění, ale v 103kW Hondě Civic, takže díky za nabídku, ale Logan ani Thalia nehrozí.
Já jsem měl zatím samá benzínová auta bez turba a chtěl jsem zkusit přeplňovaný nafťák, protože (jak píšeš opačně Ty) točení a řazení už jsem si užil dosytosti a teď bych chtěl zkusit to šlápnu a jedu – obecně plochej průběh výkonu a krouťáku u turba mě na rozdíl od lineárního nástupu výkonu u atmosférického benziňáku celkem láká. A ta spotřeba je samozřejmě taky výrazné plus i když ekonomika provozu toho benzíňáku není na 1.8/103kW taky vůbec špatná.
Zatracená nerozhodnost >:-[] !
P.S.: Nenarazil jsi někde na webu na grafy výkonu a krouťáku pro ty dva motory? -
jc 30.01.06 15:57
« Re: Test redakce
Jeste par postrehu k recenzi:
Pred 5min jsem si schvalne sednul dozadu (naposledy jsem tam sedel pred showroomem :-) a nad hlavou mam tak 5cm. Moje vyska je okolo 185. Pozor, pokud chcete scitat tak nezapomente ze musite od zadku nahoru, delsi nohy vam v tomhle pripade nepomuzou/neuskodi :)
"...ukazatel spotřeby paliva Eco zbytečně dubluje funkci aktuální spotřeby a navíc počítá za úspornou jízdu prakticky pouze brždění motorem." - driv jsem se zminil o ECO ledkach, ted to muzu poupravit. Ve 160 na 6ku je to pri udrzovani rychlosti po rovine tak na dve LED ze sesti (nebo sedmi?), staci trosku ubrat plyn a naskacou dalsi. Ve 130 to tipuju 3-5. Tahle vec je trosku jina nez ukazatel aktualni spotreby, protoze ten neni tak vysoko (=> jednodussi na sledovani). A na palubnim pocitaci mam vetsinou jinej udaj, hlavne dojezd - mimochodem zajimavy sledovat jak to skace podle stylu jizdy nebo pri tankovani.
S tim trosku souvisi spotreba. Mne dlouhodoba (po 2300km cca) vystoupala na 8.3. A to uz nejen ze nejezdim ECO runy, ale naopak uzivam si toho v recenzi zminenyho "nepeknyho" zvuku :P ve vysokych otackach. Mimochodem, omezovac je tesne pod hranici sedmi tisic. -
jc 30.01.06 15:15
« Re: Test redakce
S hlucnosti nesouhlasim. Ano, motor je slyset, pokud ho vytacis vic nez je pro pohodlny cestovani potreba. Ale ze ma osklivej zvuk? To slysim poprve :-) U mne ma motor za tuhle popisovanou "hlucnost" rozhodne kladny body.
Vyhled vzad je samozrejme zhorsenej, je otazka komu a jak moc to vadi. A podvozek? Ze je tvrdej to vi kazdej - je to vlastnost tohodle auta. Je to stejny jako fakt, ze Porshe ma (obvykle) malej kufr. Nejde dost dobre udelat auto ktery bude vyhovovat vsem a ve vsem. -
jc 30.01.06 09:24
« Re: Re: Re: Focus-auto roku-Focus porazil Hondu
Ja na 17" moc nenajel, jel jsem to hned prezout. Na prvni pohled se mi to nezdalo jako moc velkej rozdil, ale ten opravdu malej kousek co jsem jel byl zrovna po dobry silnici... :-) Myslim ze jeden prispevek tykajici se vymeny na 16" tu byl nekdy na zacatku, zkus se podivat tak na 3. stranku a okolo. -
jc 30.01.06 08:42
« Re: Focus-auto roku-Focus porazil Hondu
ps> Ja mam dobrou (i kdyz zatim prvni) zkusenost se servisem v Pribrami. Byl jsem u zminovane montazi constructu.
feroh> Mam elektrony 205/55 R16 a na nich Nokiany WR.
skelb> Vsechny z tech informaci ted nemam, ale to moje je 1.8 sport za cenikovou cenu (tzn 550 cca), leasing i pojisteni od CSOB. Garancka je po 20tkm, ale pri 10tkm mam v planu jit dobrovolne na vymenu oleje.
TK> Ten Focus klidne moh vyhrat, ono zalezi kdo hodnoti a hlavne jak hodnoti. Vite snad nekdo co a jak meli hodnotit? Pokud dostanes zadani ze auto na 1. miste ma mit v nazvu ST (uz to byl mensi podraz, postavit ST proti "normalnim" autum, skoda ze uz neni TypeR) a ze to auto ma bejt oranzovy, tak je asi jasno. -
« Focus-auto roku-Focus porazil Hondu
Jen se divím jak je to možné.Focus není špatné auto,ale pořadí bych jednoznačně obrátil: č:1 Honda Civic,Focus až za ní.
Nechápu,jak člověk -novinář,živící se touto problematikou může dospět k tomuto výsledku.
Jen kroutím hlavou-Jak je to možné??? Jak je to možné???
Kluci od Forda propuštěj v Americe 25% zaměstnanců-asi potřebují píchnout- to je logický možný vysvětlení- nebo ti novináři jsou magoři.To je druhé možné vysvětlení. Ale to je jistě jejich nemalý problém,dopřejme jim ho. -
« Re: info
myslím že na trěch zimácích tvýho rozměru jezdí jc...není-liž pravda jc?...jinak jako čekatel na novou Honda taky oceňuju informace, díky feroh....ad vzpěry u kufru - vypadá to že ušetřili a poddimenzovali to, na totéž si tu už někdo na MC stěžoval....* já už z toho těšení na novou káru blbnu, dneska jsem skoro nedošel za kámošema na pivko, páč jsem oblízal Ciivica 8G v Champagne metle v Růžový ulici..,....... :idea: :roll: ;-) -
« Re: diesel vs. benzín
nemyslím, že u tohohle auta je ekonomika nafta/benzín jiná než u jiných, kdo jezdí hodně, nafta se mu vyplatí - já to vidím jasně, naftu mám teď, chci benzín, otáčky a řadit....šlápnu a jedu(jak říká king na hondaclub) jsem si užil do teď...:-)...jo a myslím, si, že jestli chceš nejlevnější ježdění, kup si Logana, Thalii, já nevím co ještě....jhestli chceš radost z jízdy a dokonle vybavenýho středního auta, ber Hondu...já už objednal... ;-)
PS:Nafta v tomhle autě pojede víc než ten benzín, (stejnej výkon, dvojnásobnej krouťák), ale Honda, to jsou otáčky a benzín...si myslím...:-)







