NOVÁ HONDA CIVIC

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.07  22:45

    « 1. sraz Honda Civic 8G v Luhačovicích 01. - 03. 06. 2007

    Veškeré dostupné informace k účasti a objednávky ubytování najdete zde:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  02:58

    « Re: Výhled z Civica

    Iček: Ja viem, Ty máš tú exkluzívnu verziu Comfort ;-)
    Problém s výhľadom mám nielen dozadu, ale hlavne šikmo dopredu cez stĺpiky. Paradoxne obrie spätné zrkadlá tomu v tomto smere nepomáhajú, práve naopak. Mŕtvy uhol pri pohľade späť ale zmenšujú výborne!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « Sorry!

    Error!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « 1. Sraz majitelů a přátel HONDA CIVIC 8G v Luhačovicích

    Pánové!
    Většina z Vás horovala pro setkání 8G a vznikl sraz v Luhačovicích (01. - 03. 06. 2007). A jak se ukazuje zájem přijet už v pátek 01. 06. je nevalný. Důvody, které mohou být rozličné nezkoumám, ale předesílám, že jakmile 25. 04. nebude v hotelu obsazeno alespoň 20 pokojů, objednávku zredukujeme z rezervovaných 35 pokojů na skutečnost v danou chvílí (počet objednaných pokojů k 25. 4. 2007). Pokud nás k tomuto kroku vyzve dříve hotel, učiníme totéž.
    Napadla mě taková kacířská myšlenka: Co by se stalo, kdyby sraz byl jen od dopoledne 02. 06. do poledne 03. 06. 2007? To by přece vyhovovalo většině?
    Přátelé značky jsou vítání!
    Srazíčku zdar!!
    Iček
    Za organizační a uvítací výbor
    (ještě jc a koly)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  00:58

    « Výhled z Civica

    Koly wrote: Inak si to vystihol, výhľad je podľa mňa (po viac ako pol roku užívania) jasne najväčšie negatívum, a to nielen dozadu a ale aj šikmo dopredu a doboku.
    To mi také vadilo, ale kupodivu již jsem se naučil správně v pravý čas kroutit krkem a ohromně mi to svědčí. Hodně pomáhají obrovská venkovní zrcátka.
    No a volant a športové pedály priam milujem Tak tyhle ty efekty miluji nepřímo, poněvadž je tam nemám! Joóó!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.07  15:15

    « Re:

    IT: Isteže tie detaily auto dokresľujú, viečko nádrže sa páči aj mne, rovnako hmlovky, výfuky alebo kľučky. No a volant a športové pedály priam milujem ;)
    Ale napríklad vpredu by som mal radšej mriežku, aj keď presklenie mi nejako extra nevadí. A o tom ako zadný plast medzi svetlami vymeniť alebo inak upraviť uvažujem už od začiatku, na nič rozumné som ale zatiaľ neprišiel... Podstata je to, že to auto má omnoho viac podstatných pozitívnych vlastností ako tieto detaily, takže to považujem za prkotiny.
    Inak si to vystihol, výhľad je podľa mňa (po viac ako pol roku užívania) jasne najväčšie negatívum, a to nielen dozadu a ale aj šikmo dopredu a doboku.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  20:20

    « Bez nadpisu

    2 koly: stále si myslím,že auto děljí i detaily,jako doplňky v odívání,např.
    Skleněný přední pás vypadá na obr. ale i naživo jinak, než pokud je tam maska.Víko nádrže je už téměř tovární tunění ;-) Zadní okno a spojler také něco jiného,byť nějak jinak to už občas bylo...
    Interiér-mně se o něm nechtělo psát.Pokud to auto bylo na seznamu,teda stále je, musel jsem vyzkoušet 1,8 i 2,2 chrochtadlo. Nafťák je tichý téměř po stovkách metrů...
    Interiér je dobrý,je originální,sice některé ovladače jsou trochu nezvykle,ale zase po ruce,takže bez problému. Místo řidiče působí dojmem-od člověka se odvozovalo jak,co kde bude, dobrý.
    Výhled dozadu ....ať jenom nechválíme víme,že?
    Jízdní vlastnosti výborné,nic neblikalo.Bylo to na papíry,to je jasné.
    Tvrdost podvozku,neb u benzínu je to trochu jinak,u nafty se mi zdála solidní,i na těch 17" kolech.Auto působí stabilněji s těžším předkem,ale je to možná jen pocit,nevím...
    Na kostkách nic nedrnčelo.Kastle je tuhá.
    Shrnu to do jedné věty,neb jsem si na tohle auto nechával delší odstup, když je na seznamu:
    "Pojďte se někteří,co vyrábíte vozy střední třídy podívat,jak má vypadat precizně udělané auto".Nebo-li: místy to překonává střední třídu,což je dobré. Že dokáži setřít auto je snad jasné, viz.diskuse o Swiftovi,kam už nepíši možná i půl roku,neb to nemělo smysl. A to jsem psal o autě doma.
    OT: stejnou trať,resp návrat má Honda v městě X stejnou jako Mercedes. Trochu jsem zvolnil a něco zkoušel a ono se na mne cosi lepilo. :shock: Předváděčka od M-B typ CLS. V zatáčkách nestíhal, oba jsme byli vysoko nad limity, na technické trati neměl nárok. Pak mne předjel dolů kopcem,ale to já už jel vzorových 50... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 19.03.07  15:36

    « Bez nadpisu

    Podla SK cenniku Honda pomerne slusne znizila ceny Civicu - napr. Exe verzie az o viac ako 60 000 Sk. Aspon niekto reaguje na zmeny kurzu EUR/SKK.
    V cenniku Toyoty zatial ziadna zmena :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  15:23

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    kolly: :*) :*) :*) Odvolavam co jsem napsal - nevim kam jsem se to dival, ale byl jsem presvedcen, ze Civic 1.8 Comfort je za 579 000. Kam jsem to dal oci opravdu netusim. Koukal jsem na to v nedeli v noci a prispevek jsem psal rano. Mozna to byl jen zly sen, co ja vim. :*) :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  14:30

    « Re: Re: Re: Re:

    shi: Ja pozerám na toyota.cz a honda.cz a 1.8 5D Comfort stojí 519.000Kč, kým 1.6 5D Sol+ 510.000+14.000Kč (farba). Civic má naviac stabilizačný systém, Auris kožený volant, výškové repro, hmlovky, tempomat a kolenný airbag u vodiča. Klímu má dvojzónovú. Čiže ak neberieme do úvahy výkonnejší a úspornejší motor a kopu ďalších vecí, je to zhruba fifty-fifty. Podobne je to pri výbave Lux vs. Sport, oproti Executive Toyota nič nemá. Prekvapivo aj 1.4 Comfort je cenovo viac než konkurencieschopný voči 1.4 Sol, a o diesloch škoda hovoriť, tie má Toyota voči Honde hrozne predražené. 3D sa úplne míňajú, tam kde Civic začína Toyota už dávno skončila, o Type-R ani nehovoriac.
    Kde si vzal tých 70.000?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  10:11

    « Re: Re: Re:

    Koly: V podstate jsem porovnaval Auris 1.6 Sol a Sol+ a Civic Comfort 1.8, ale plati to v podle me obecne pro libovolne kombinace vybav. Civic ma lepsi motor i vybavu, ale napriklad rozdil v cene mezi Sol+ a Comfort ve vysi 70 000 Kc podle me neni adekvatni a to i s ohledem na rozdil mezi motory 1.6 a 1.8.
    Navic predpokladam, ze Toyota CR casem dostane rozum (tj. do roka a do dne - podobne jako u Avensisu :roll: ) a ESP bude u vybavy Sol zase standardem. Po pridani ESP zvednou cenu vybavy o 20 000, pak pochopi, ze je to nesmysl, a vrati se na dnesni ceny. Historie se bude opakovat >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:40

    « Re: Re:

    shi: Ktoré verzie si porovnával?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:38

    « Re:

    IT: To je zaujímavé, pretože pokiaľ môžem z diskusíí na internete aj osobných rozhovorov usudzovať, tak väčšina majiteľov by sa naopak bez toho predného a zadného presklenia celkom rada zaobišla. Po predstavení Type-R, ktoré toto nemá, je napríklad dosť horúcou témou výmena predného skla za mriežku. Pokiaľ sa to Tebe takto páči, tým lepšie, ale čo chcem povedať je to, že toto auto naozaj nerobia spomínané detaily.
    Dotknem sa len Tebou spomínaného interiéru, nejde o extravagantný dizajn, ale o to, že podľa mňa je toto riešenie jednoducho ergonomicky prevratné a nemá absolútne žiadnu konkurenciu. Iste si človek musí chvíľu zvykať, keďže ovládače sú inde ako je bežné, ale potom je to skrátka paráda, a to ako zobrazovaním informácií v zornom poli vodiča, tak dostupnosťou a ovládateľnosťou všetkých ovládačov iba s minimálnym vyžadovaním pozornosti. Keď sa pozerám na riešenie palubovky v Aurise, ktoré sa mi dizajnovo naozaj veľmi páči, tak musím nad ergonómiou iba horko zaplakať. Spústa malých gombíkov na stredovej konzole na ovládanie rádia a klimatizácie, minatúrne ovládače na volante, nezmyselne umiestnené ovládanie tempomatu alebo spätných zrdadiel. Čím ďalej tým viac si uvedomujem, že si ani neviem predstaviť výmenu Civica za auto s konvenčnou palubovkou...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:16

    « Re:

    Ta skleněná maska je to, co mi na novým civikovi šíleně vadí. S normální maskou (H v černém poli mezi reflektory) se mi líbí mnohem víc.
    Interiér jsem viděl jenom u sedanu (ve světlém provedení) a líbil se mi asi tolik jako interiér nového Passatu - neurazil, ani nenadchl.
    V porovnání s Aurisem se mi Civic jeví jako mírně předražený (asi tak o 30 000 Kč).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  23:14

    « Re:

    JOE: Snažil som sa zistiť niečo o tom motore BMW a dostupných informácií je veľmi poskromne. Ide o jeden z prvých motorov BMW s priamym vstrekovaním benzínu, momentálne je použitý v 320i coupe a 118i a 120i. Dá sa očakávať, že v blízkej budúcnosti bude implantovaný aj do ostatných modelov.
    Z prevratných údajov o spotrebe (zniženie oproti bežnej 320i o viac ako liter) a miernych PR náznakov je jasné, že motor má úsporný režim založený na spaľovaní chudobnej zmesi. Je to dlho známy spôsob ako radikálne znížiť spotrebu palivu pri benzínových motoroch, prvýkrát na Európskom trhu zavedený pred zhruba desiatimi rokmi automobilkou Mitsubishi s ich pionierskym počinom GDI. Lenže problém so spaľovaním chudobnej zmesi je vysoký podiel NOx, ktoré nie sú katalyzátory schopné zvládnuť pri v Európe dostupnom palive (vysoké množstvo síry). Preto sú motory spaľujúce chupobnú zmes bežnejšie v Japonsku, kde problém so sírou neexistuje, pokiaľ viem aj Honda tam má nejaké motory, ktoré využívajú VTEC na režim spaľovania chudobnej zmesi. Naopak, v Európe automobilky, ktoré motory s priamym vstrekovaním majú (VW group, Alfa Romeo) ich nevyužívajú týmto spôsobom práve z uvedeného dôvodu a preto aj Mitsubishi muselo z trhu stiahnuť GDI.
    Zásadná otázka teda je: čo sa podarilo BMW, že dokázalo vyriešiť tento dlhodobý problém? Pokiaľ je to niečo, čo aj ostatné automobilky môžu relatívne jednoducho a lacno aplikovať, tak možno stojíme na prahu revolúcie pri spotrebe benzínových motorov a výraznej strate atraktivity dieslov.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  19:59

    « Bez nadpisu

    Ono to nic víc než auto to opravdu není,a to nechci provokovat. Kdyby nebyla přední skleněná část s písmenkem H uprostřed,ale jiná maska,je to dost bodů dolů.Totéž pro zadní sklo se spoilerem a světly,přihoďme víko nádrže... Jo,jsou to detaily, které z tohoto auta dělají zcela vážně "něco víc", než jen poposunovadlo. Vynechávám inetriér. Mně se líbí.
    Loni se prodalo 1135 ks:
    215 - 1,4 benzín
    572 - 1,8 benzín
    348 - nafta
    Abych nebyl majiteli napadnut,že jsem napsal,že je to "jenom" auto,tak to auto,pokud nás neskolí nějaká choroba nebo něco jiného, tak se do roka koupí.Počkám na model. rok 2008. Rozhodnutí padlo.
    Nicméně Auris je opravdu hodně solidně udělané auto,to beru,neb byl kandidát č.1 a nějak se posunul na č.2.
    Stránky-klubovky jsou dobré,ale registrace až,pokud to bude doma,teď mi to přijde hloupé.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.03.07  19:16

    « Bez nadpisu

    Tak musím bohužel vyvrátit sebe sama! :-) Právě jsem zjistil, že nové BMW320i coupe má parametry 0-100 za 8,1, maximálka je určitě přes 205 a spotřeba je 6,3 l/100km!!! Nezbývá než říct, bravo BMW! :-) Škoda jen, že pořizovací cena je 2x vyšší! :-)
    Iček:Díky. Doufám, že to není ironie :-)
    Koly:Ano, vím o čem mluvíš! Ikdyž je pravda, že mnoho majitelů Civica ho nejspíš bere pouze jako auto (i proto nás je v "klubu" jen necelá stovka). Já osobně to ale nechápu. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.03.07  00:17

    « Re:

    JOE: Trochu polemiky je to, čo nám možno na 8G.hondaclub.cz občas chýba, tam sú všetci spokojní a je to väčšinou vecné ;)
    Autá s lepším zrýchlením a menšou spotrebou síce sú, ale len diesle >:D
    Je pravda, že nový Civic oslovuje široké spektrum zákazníkov rôznych vekových kategórií, ale myslím že ich spája to, že auto považujú za čosi viac iba ako prostriedok prepravy z bodu A do B. Požadujú od neho dávku individuality a charakteru. Ale myslím, že dobre vieš o čom hovorím ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  21:06

    « Re: Re: to administrator:

    bingo: Idilku nám kľudne ruš, ja mám diskusiu rád ;)
    Tvojmu vysvetleniu iracionality príliš nerozumiem, veď si hovoril o rozhodovaní kupujúceho. Ale je to jedno, skôr ma zaujíma ako si to myslel s tým, že Civic 8G je ústupok od športového charakteru. Môžeš to nejako upresniť?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.07  17:15

    « Re: to administrator:

    Koly: Tak s tou iracionalitou jsem to myslel tak, ze to ze nejake auto je v x parametrech objektivne lepsi nez jine (Civic - Auris) jeste neznamena, ze se ho proda vic.
    Ale jinak uz vam nebudu bourat idilu, koukam, ze je ze me hned prodejce Toyoty :)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…