hydrostely v 3.0 L 6g72
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Mitsubishi
-
-
"-- skrytý --" 26.11.2005 21:51
« Re: hydrostely v 3.0 L 6g72
Najeď si na fórum mitsubishi.megaherz.cz. Tam se ledaccos dočteš. V tuto chvíli Ti jen rovnou říkám, že všechny Tebou uváděné informace jsou mylné!-
« Re: Re: hydrostely v 3.0 L 6g72
Hoj Mitsi,
dik za odkaz.Mam sice 6g72,ale SOHC takze sem myslel,ze se ozve nekdo s Pajerem atp.DOHC maj zdvihatka ulozeny v hlave,narozdil od SOHC.Vetsinu informaci mam z fora na Allpar.com.A tam sem se docet o tom zavzdusneni atd,jak pise tvuj kamos Placenta :P .Je zajimavy,ze podobny nazory maj i lidi na druhym konci sveta,ne?-
"-- skrytý --" 27.11.2005 12:26
« Re: Re: Re: hydrostely v 3.0 L 6g72
Placenta čerpá informace právě z takových fór za velkou louží. Dočteš se na nich např. i to, že nejlepším způsobem výměny oleje je po vypuštění vany a demontáži olejového filtru motor nastartovat a nechat obsah hlavního olejového kanálu vystříkat dírou po filtru. Jiný, opravdu velmi unikátní návod, jak dostat z automatu "všechen" ATF: odmontovat přívodní trubku/hadici k chladiči oleje/ATF a při běžícím motoru (opět) nechat vystříkat. Inu, Amerika!
A úplně nejabsurdnější mi připadá trvzení, že problém cvakajících hydroštelů souvisí s velikostí jejich dírek na styku s vahadly. Prostě si musíš vybrat sám, čemu věřit.
K rozdílu mezi umístěním hydroštelů v hlavě a přímo ve vahadlech:
- umístění v hlavě trpí problémem "ocelové tělo hydroštelu pohybující se v hliníkové nevypouzdřené díře v hlavě", kdy každý problém s mazáním způsobí prakticky okamžitě vzájemné přidření;
- umístění přímo ve vahadle si vyžaduje menší "neodpruženou" hmotu (hmotu vykonávající vratný pohyb), tudíž i menší a tím také choulostivější hydroštel; kromě toho jsou hydroštely v tomto případě napájeny tlakem oleje přes hřídel vahadel, přičemž olej ze stejného zdroje musí zajistit mazání i v uloženích vahadel - v důsledku postupujícího opotřebení se ovšem stává, že hydroštely na konci mazací cesty (tj. na protější straně hlavy ve vztahu k pozici hlavního olejového kanálu) už nedostávají olej pod dostatečným tlakem pro svou správnou funkci. Pokud je právě toto Tvým problémem, napiš mi SZ a já Ti poradím, jak na to. Nechci to ale příliš zvěrejňovat, neboť mne pak někteří znovu označí za blázna.
-
-
-
zrovna resim problem,co se tu probiral v loni.Mam velmi hlucny hydrostely,po skoro generalce motoru sem nalil polosynt. 15W40,ujel sem asi 500 km.Na jinym foru sem cet,ze je lepsi pouzit ridsi olej (5W30) a ze hlucny hydrostely muze spusobovat slabej tlak oleje,prip.zavzdusneni mazaciho okruhu.Slysel sem,ze existujou i aditiva primo na hlucny hydrostely.Tak nevim,ma s tim nekdo skusenosti?