Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Ojetá auta

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.11.05  00:30

    « Bez nadpisu

    Pokud se to utrhne, nejprv začne prokluzovat řemen - tzn. blbne dobíjení, servo, klima, a píská to.
    Aha, dobre info. Dobijanie po starte mi v poslednych dvoch mesiacoch nenabehne ihned, ale az po miernom zvyseni otacok, zatial to pripisujem oneskorenemu nabudeniu alternatora. Minule mi vsak ostala svietit kontrolka dobijania asi na 5 sekund a tacho si k tomu aj prislusne zapiskalo. Posilovac sa mi zda OK, klimu nemam a nic zatial nepiska. Budem to vsak sledovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  21:07

    « Re: Re: Re:

    Cose týče vodní pumpy - u 405 (1,9 XUD bez turba) jsem najel 250 tis. km a nemusela se vůbec měnit - na rozdíl od jiných částí auta byla naprosto spolehlivá a nikdy se neporouchala
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  21:05

    « Re: Re:

    U dieselů typu XUD se rozvody měnily po 60 tis. km kvůli kladkám. U Hdi se mění tak, jak jsem uvedl. Přečtěte si manuál!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  20:59

    « Re:

    PŘEDPIS VÝROBCE pro starší komůrkové diesely řady XUD - tedy i pro 20 let staré 205-ky - je 120tis km. Měňte si kdy chcete co chcete, ale předpis výrobce je prostě 120tis. A na HDI je tento předpis 160tis km. 60tis je hovadina, ale když se vám to líbí... Spíš by bylo rozumné doporučit, když už jste tak strašně starostliví na ty motory a měníte to v půlce předepsaného intervalu, taky výměnu VODNÍ PUMPY - na kterou sice tento předpis není, ale dvě doby životnosti rozvodů nedá a ty rozvody může zničit úplně stejně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  20:04

    « Bez nadpisu

    Ten rozvod. řemen s kladkami je lepší měnit po 120 tis. km, po 160 tis. km se má měnit, pokud auto bylo používáno jen na delší jízdy, tzn. v neztížených podmínkách. V servise doporučují výměnu po 120 tis. km. U komůrkových dieslů se měnil rozvoďák po 60 tis. km...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  18:58

    « Re:

    Na výměnu té řemenice žádný předpis není, ono se nepočítalo, že by se něco takového mělo měnit, jenže se ty řemenice poněkud nepovedly. Takže 100tis km se dožije málokterá, při 80 bych jí měnil rozhodně. Ta cena sedí.
    Problém s ní je v tom, že je dvouhmotová - odpružená (dvě kovové části a mezi nimi zavulkanizovaná gumová vložka). Ta guma se časem odseparuje a utrhne. Dřívější modely jí měly taky, ale na HDI je nějaká průserová. Už jsem i zažil, že si jí lidi nechávaj vysoustružit z jednoho kusu, jako neodpruženou, ale nevím, co to pak dělá...
    Pokud se to utrhne, nejprv začne prokluzovat řemen - tzn. blbne dobíjení, servo, klima, a píská to. Pokud to uletí na fest, často se to dostane do rozvodů a motor se potká - v tom případě bych se ale na nějakou opravu za uváděné peníze vys.... a koupil na vrakovišti jiný motor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  15:00

    « Bez nadpisu

    Aha, tak aspon nejaka informacia. Dam to vymenit pri prehliadke na 80 tis. (teraz mam 50), pokial sa bude dat, tak mozno este v zaruke :), mam na to rok a mesiac.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.11.05  14:38

    « Re:

    ved prave toani presne neviem! ked som sa pytal v servise ze preco to nemenia preventivne, tak povedal, ze zakaznikom by vadilo platit preventivne 10.000sk. to samozrejme moze byt pravda, ale nechapem preco nam nedali dopredu vediet? preco sa nas nespytali ci to chceme alebo nie, a ake to prinasa rizika ked to prdne, co sa ma robit ked to prdne. ved s tym autom chodi jeden clovek stale do toho isteho servisu a v podstate ho prijimaju vzdy len 2 ludia... 8-s
    inak nieco naznacoval, tak sa mi zda ta vymena by mala byt bud pri 80kkm alebo 90kkm (teraz neviem presne, ale bolo to v ramci servisnej prehliadky)
    nam to prdlo asi pri cca 105.000km.
    Taky Mm usetril, lebo mu to neprdlo :-) alebo mu to vymenili a ani o tom nevie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  14:16

    « Bez nadpisu

    A aky je predpisany interval vymeny? Mam Berlingo HDi, r.v. 2003 (Berlingo II) a 50 tis. km, dufam, ze este aspon raz tolko ta remenica vydrzi, nie? Radsej ju vymenim skor, ako neskoro, len ma zaujima, preco s tym nieco nerobia, ked je to uz dlhodobejsie znama vec? Existuju inovovane verzie?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 27.11.05  13:32

    « Re:

    ta remenica prdla aj nam na picasse a stalo to tiez okolo tych 9000sk
    len tu treba povedat 2 veci: 1. ono to prdne preto, lebo dojde k unave materialu. servis totiz tu remenicu nemeni preventivne!
    2. ked to prdne, tak treba odstavit auto a do servisu ho nechat ho tam doviest na odtahovke!
    v servise hovorili priklad ked manik s tym isiel a roztrhnuta remenica sa zapiekla a sposobila preskocenie rozvodaku = ventily papa a oprava cca 70tisic sk
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.11.05  13:11

    « Bez nadpisu

    Mal som 307 2,0 HDi 66 kW. Za 3 roky som najazdil 175 000 km. S motorm neboli žiadne problémy. Dokonca ani remenica na kľuke mi neodišla. Teraz mám 307 SW 1,6 HDi. Okrem to mám aj partner 2,0 HDi. Tam som menil remenicu za 9200,- Sk. Partner má len 125 000 km a je to ročník 2000. Tá 307 je výborná aj napriek tomu, že mala rôzne poruchy "krásy" ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  11:35

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

    tak to asi skusim. objednám servis a pockam na protokol.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.11.05  10:18

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

    ICASK: V Citroene Picasse je tento motor veľmi dobrý, ale čo tu?
    - no co myslíš, jaký bude tady, když jde o úplně stejný motor od jednoho a téhož výrobce? Co se týče zkušeností s tímhle motorem: mechanicky super, o několik tříd lepší než jeho předchůdci 1,9TD, na rozdíl od těch předchůdců jsem ještě neviděl HDI s prasklou hlavou nebo lízlou klikou. Jinak nejčastější závady na HDI jsou regulace na vysokotlaku (čidla), turbo, a rozpadající se řemenice altíku. Interval výměny rozvodů je 160tis km, ne 120, jak tu bylo uváděno, 120 měly staré komůrkové diesely.
    Prohlídku v servisu v každém případě - jak na zvedáku, tak na diagnostice. Sám bez toho poznáš prd.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 25.11.05  22:41

    « Re:

    ja by som buchnute auto nekupoval, pokial by som nemal kamarata servisaka, ktory by ho dokladne obhliadol este v havarovanom stave.
    (i ked to bola mala rana, ze nebuchli bagy)
    PS: imho 99% aut co sa vozia z vonka su havarovane vozy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.05  20:24

    « Bez nadpisu

    a este otazka do plena co by ste mi poradili za kombicko s dieselom? velkostne ako 307.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.05  20:22

    « Bez nadpisu

    diki za rady. este som sa nerozhodol ci to kupim. sam si netrufnem odhadnut auto a zohnat cloveka je sakra problem. najprv je kazdy husty a ked pride na lamanie chleba tak skutek utek.
    chcem ho dat do peugeot servisu na prehliatku, co myslite ma to cenu?
    auto je z belgicka aka je to oblast na dovoz?
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 25.11.05  16:45

    « Re: Re: Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

    u ojazdeneho auta je to podla mna jednoduchsie, pretoze vacsina problemov 307 sa da zistit pocas skusobnej jazdy: zvuky z prevodovky, trasenie volantu pri 130km/h, zle packy smeroviek, vrzgajuce sedadla+interier
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.05  08:17

    « Re: Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

    Pozri na fórum o 307 a porozmýšľaj, či kúpiš 307. Hoci ju mám aj ja /benzín / a zatiaľ bez problému/ 3roky/, ale keď čítam aké s ňou majú ľudia problémy a koľko ich je, tak o tom aute by som už neuvažoval ani v sne. (viď aj posledný prieskum nejakého britského čas. , kde 307 bola po 807 druhé najhoršie auto, čo sa týka spokojnosti ).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.11.05  00:11

    « Bez nadpisu

    Ahoj,
    teď v prosinci tomu budou 4 roky, co P 307 HB s tímto motorem budu vlastnit. Nyní mám najeto 92200 km bez jediného problému s motorem. Průměrná spotřeba se pohybuje kolem 6 l/100 km, záleží na tom, jak moc se vytáčí. S akcelerací jsem spokojen, auto s tímto výkonem jede poměrně svižně a po dálnici se dá jet stále 150 - 160 km/h kopec nekopec - při této rychlosti v plném obsazení a se zapnutou klimatizací si motor říká o 7,5 l/100 km, což se mi nezdá moc. Problémy s váhami vzduchu se nevyskytují, rozvodový řemen vč. kladek se mění po 120000 km za necelých 10000,- Kč. Zpočátku jsem měl s tímto autem docela problémy s elektronikou a díky nekvalitní práci při výrobě, nicméně od cca 30000 km jezdím naprosto v pohodě a mění se jen díly podléhající přirozenému opotřebění (brzdové destičky, filtry, atd.) Pokud předchozí majitel s motorem zacházel ohleduplně, pak koupi na základě svých zkušeností doporučuji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.11.05  22:19

    « Peugeot 307 2.0 HDi 66 kW

    Uvažujem o kúpe tohto auta a neviem čo si mám myslieť o tomto motore. Zatiaľ sa mi nepodarilo zistiť nič o jazdných vlastnostiach tohto motora. V Citroene Picasse je tento motor veľmi dobrý, ale čo tu?
    Ak viete niečo prosím o vaše názory a skúsenosti.
    Dík veľmi pekne...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…