FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 02.11.06 11:18
« čerpadlo a vstrikovace..
Tak jsem se dival na čerpadlo do meho mondea a dle prispevku Petra T. jsem zjistil, ze mam v aute puvodni cerpadlo (9004Z033A)...auto jsem koupil pred 2 lety, melo najeto 88 tkm, ted tam mam 162 tkm a zatim zadny problem co se tyce cerpadla, nebo vstriku. jeste mrknu na ty vstrikovace, jestli jsou tam puvodni, nebo jestli byly menene..Jinak naftu beru jenom shell w-power, beru jen ale na 2 mistech a to na dalnici hned za brnem, nebo v brne na herspicke..Jednou jsem vzal take v Mikulove, ale nejak se me ta nafta nezdala..(mozna jen spatnej dojem). -
lordmystic 02.11.06 08:31
« Tvrdost
To já to porovnával s Passatem ročník 1998 (konec) ale najeto stejně jako mám na Mondeu (110k km). A velký rozdíl mi tam nepřišel. Passat na 15-kách, mé Mondeo na 16-kách. Sice je to Mondeo tvrdší, ale i na okreskách si dovede poradit vcelku solidně. Horší sou fakt pak jen příčné nerovnosti nebo nějaké hlubší díry, ale klasicky horší okresní cesta se s tím dá téměř stejně pohodlně jako s Passatem.
Ale hlavní plus je jak bylo již řečeno, i na špatné okresce mám auto pod kontrolou, ihned cítím začínající smyk a to u Passatu roznodně ne! S Passatem jsem měl větší strach než se starym P405, protože Passat je fakt děsně přeposilovanej a minimálně přenáší dění na vozovce zpět na řidiče... :(. -
"-- skrytý --" 02.11.06 08:23
« Re:
Jo, Mondeo je tvrdší. Porovnávám s Passatem, Astrou G, Fabií. OI mi přišla v (ne) komfortu na nerovnostech srovnatelná. Na druhou stranu, v zatáčkách Mondeo sedí daleko lépe než všechna ostatní auta, která jsem měl kdy v ruce.
Přemýšlím, že s naladěním podvozku něco udělám, ale..vlastně jsem si možná už zvykl.... -
martin.z 01.11.06 22:52
« Bez nadpisu
Ja kdyz to srovnam s passatem ktery mi doted slouzil tak krom brzd ktere jsem zminoval uz driv, me mondeo celkem vadi tim ze je znatelne tvrdsi.
Je citit kazda dira ale i spara na dalnici. Kola mam nahustene na 2,3 a 2,1 presne dle prirucky takze tim to neni a tak si jen rikam, ze s takovou se ten interier zakonite musi rozvrzat, rozhrkat a mozna i rozmlatit :-) (Doted jezdilo v nemecku a tam to asi tak nevadi)
Ale co s tim, kola mam 16 cili nejmensi jake jdou, tlak v gumach ok tak snad to auto nema nejaky sport paket nebo neco takoveho, jeslti tedy neco takoveho ford nekdy nabizel.
Jezdit se na to ptat do forda se mi nechce -
lordmystic 01.11.06 22:14
« Re: Re: Re:
No máš pravdu že na hmotnost se to tak úplně přepočítávat nedá, protože jsem zkoušel starty s Octaviema a Passatem - od 1280-1370kg celkem tři vozy a ani jedno se nechytalo - všechny měli 81kW TDI. Jak píšeš, jde také o krouťák.
Ale pokud máš možnost pořídit takto nové auto a velikostně stačí, volba je pak pro tebe jasná. O tom bez debat. -
Moik 01.11.06 21:27
« Re: Re:
Ještě jsem lorde zapoměl na 5* v crash-testech ;-)
Focus má 1300kg cca a výkon 109k = 11.93kg/k
Mondeo má 1547kg a 130k = 11,9 kg/k
V jednom rozdíl je, Mondeo je o dost svižnější od 150kmh a nemusí se s ním tolik řadit-má o dost větší krouťák....
ale abych nevyvolával flame, je jasný, že vše je věcí preferencí a u mě hrálo velkou roli i to, co tu mnozí neřeší - Focus nebyl ještě ani na první garančce, ta čeká až mě. -
lordmystic 01.11.06 15:23
« Re:
Jízdní vlastnosti TDCi Mondea jsou ne výborné úrovni a pro lehčí Fokus se víc hodí benzínový motor než diesel. A že by v Mondelu bylo někde málo místa - ehm, no nevím komu to nestačí - osobně měřím 192cm a problém nemám absolutně žádný. Ohledně motoru budeš asi klidnější, to je pravda. A ta tvá poslední věta, nevím, mám bezproblémové ranní starty i teť když je zima, volnoběh je také úplně bez problému a spotřeba - to raději preferuji o litr větší, ale mít po ruce potřebný výkon co ty nemáš a mnohem větší a komfortnější auto. To už je každého věc na co auto potřebuje. -
Moik 01.11.06 15:13
« Bez nadpisu
Tak jsem definitivně emigroval na Focus II 1,6TDCi 80kW. Motor o poznání slabší, jízdní vlastnosti o poznání jistější, kufr o poznání menší, prostor pro pasažéry o poznání větší(krom kolen vzadu). Ale co hlavně, vstřikovače ať PD nebo CR vč. čerpadla o dost odolnější.
Ranní starty - báseň, volnoběh - báseň, spotřeba - báseň :-)) -
Moik 31.10.06 16:11
« 1.6 TDCi 80kW
Včera jsem koukal pod kapotu Focuse 1.6TDCi 80kw. Má to být common-rail motor, ale nahoře nikde není rail jako na Mondeu. Naopak jsou velký trysky, jako by to bylo PD :-o jsem z toho vedle.
Ten motor jede, žere a hlučí jako PD od VW a ne jako CR motor.
Víte o tom něco bližšího? -
lordmystic 31.10.06 15:07
« Bez nadpisu
martin.z:
Svou objednávku si rušit neměl. Stanadyne Performance Formula je totiž nejlepší aditivum pro naši naftu - je nejkomplexnější jak říkal PetrT. Lubricity není tak komplexní a navíc přidáva jen větší mazivot pro naftu s extrémě nízkou mazivostí. To není náš případ, naše nafta je často nekvalitní, ale zase takový extrém není. A Stanadyne Performance Formula již mazivost také zvyšuje.
Mám přímo Stanadyne Performance Formula v menším balení - to vyjde dráž, viz. obrázek: [odkaz]%2FStanadyne+… /> Poměr je opravdu 1:500 (do 240l nafty se naleje 470ml aditiva). Cenu už přesně nevím, ale je to jedno, příště koupím velké balení a vyjde to opravdu kolem te koruny na litr... -
"-- skrytý --" 31.10.06 15:01
« Re:
martin.z:
Co já vím lahvička 235 ml / 262 Kč je na 2 nádrže, tj na 120 l nafty. Tj 2 Kč na litr.
Nezapomeň ale použít matematiku 70% ceny se Ti vrátí ve snížení opotřebení součástek motoru.
Tj. ve skutečnosti platíš 0,70 Kč na litr. Můžeš tomu věřit nebo ne... V každém případě nárůst u Shellu je o 1 Kč vyšší.
Za další, větší balení jsou levnější !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Existují balení 235 ml, 470 ml, 940 ml a 1880 ml, vidfěl jsem i průmyslové balení 5 l. -
martin.z 31.10.06 14:51
« Bez nadpisu
To Petr T:
Tak snad naposledy, mas pravdu, Cernik v Plzni prodava modrej Performance formula, ten ma v sobe vic slozek byt ne tu obecnou zvysenou mazivost(posledni polozka)-jen mi nesedi ten pomer co tvrdil Jenyk-tzn. 1 litr na 1.000 litru nafty.
Ma to totiz michaci pomer 1:500 tedy 0,5 litru cca na 250 litru nafty.
Tech 0,5 litru stoji cca 240,-kc
Mondeo jede líp, bez debat - Focus jede víc než dobře 8)