FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 02.11.06  14:02

    « Auto

    lordmystic: jediné, kde postrádám je kufr, ale dá se zvyknout. Máme jedno dítě, kočárek v pohodě i s bagáží. Na zadních sedadlech to neřeším, malé je 7 měsíců :-) a (Josef35) Focus je o 4 roky mladší model a opravdu je širší jak Mondeo - i zvenku i zevnitř. A nedivil bych se, kdyby nová Fiesta šlapala na paty Focusu I. Seděli jste někdo v nové Corse? To nemá s malým autem nic společnýho, je to prostě gigant.
    Mondeo jede líp, bez debat - Focus jede víc než dobře 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.11.06  11:28

    « Re: čerpadlo a vstrikovace..

    Se vracím k tomu m.lekymu : jak může někdo říct, že je motor "normálně přopotřebovaný" po 60 tisících ? Je to auto celé ještě v záruce ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  11:18

    « čerpadlo a vstrikovace..

    Tak jsem se dival na čerpadlo do meho mondea a dle prispevku Petra T. jsem zjistil, ze mam v aute puvodni cerpadlo (9004Z033A)...auto jsem koupil pred 2 lety, melo najeto 88 tkm, ted tam mam 162 tkm a zatim zadny problem co se tyce cerpadla, nebo vstriku. jeste mrknu na ty vstrikovace, jestli jsou tam puvodni, nebo jestli byly menene..Jinak naftu beru jenom shell w-power, beru jen ale na 2 mistech a to na dalnici hned za brnem, nebo v brne na herspicke..Jednou jsem vzal take v Mikulove, ale nejak se me ta nafta nezdala..(mozna jen spatnej dojem).
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.11.06  08:31

    « Tvrdost

    To já to porovnával s Passatem ročník 1998 (konec) ale najeto stejně jako mám na Mondeu (110k km). A velký rozdíl mi tam nepřišel. Passat na 15-kách, mé Mondeo na 16-kách. Sice je to Mondeo tvrdší, ale i na okreskách si dovede poradit vcelku solidně. Horší sou fakt pak jen příčné nerovnosti nebo nějaké hlubší díry, ale klasicky horší okresní cesta se s tím dá téměř stejně pohodlně jako s Passatem.
    Ale hlavní plus je jak bylo již řečeno, i na špatné okresce mám auto pod kontrolou, ihned cítím začínající smyk a to u Passatu roznodně ne! S Passatem jsem měl větší strach než se starym P405, protože Passat je fakt děsně přeposilovanej a minimálně přenáší dění na vozovce zpět na řidiče... :(.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.11.06  08:23

    « Re:

    Jo, Mondeo je tvrdší. Porovnávám s Passatem, Astrou G, Fabií. OI mi přišla v (ne) komfortu na nerovnostech srovnatelná. Na druhou stranu, v zatáčkách Mondeo sedí daleko lépe než všechna ostatní auta, která jsem měl kdy v ruce.
    Přemýšlím, že s naladěním podvozku něco udělám, ale..vlastně jsem si možná už zvykl....
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 02.11.06  08:14

    « Re:

    Ja si idem kúpiť Fiestu. Tam bude istotne ešte viac miesta ako vo Focuse :D
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 01.11.06  22:52

    « Bez nadpisu

    Ja kdyz to srovnam s passatem ktery mi doted slouzil tak krom brzd ktere jsem zminoval uz driv, me mondeo celkem vadi tim ze je znatelne tvrdsi.
    Je citit kazda dira ale i spara na dalnici. Kola mam nahustene na 2,3 a 2,1 presne dle prirucky takze tim to neni a tak si jen rikam, ze s takovou se ten interier zakonite musi rozvrzat, rozhrkat a mozna i rozmlatit :-) (Doted jezdilo v nemecku a tam to asi tak nevadi)
    Ale co s tim, kola mam 16 cili nejmensi jake jdou, tlak v gumach ok tak snad to auto nema nejaky sport paket nebo neco takoveho, jeslti tedy neco takoveho ford nekdy nabizel.
    Jezdit se na to ptat do forda se mi nechce
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 01.11.06  22:14

    « Re: Re: Re:

    No máš pravdu že na hmotnost se to tak úplně přepočítávat nedá, protože jsem zkoušel starty s Octaviema a Passatem - od 1280-1370kg celkem tři vozy a ani jedno se nechytalo - všechny měli 81kW TDI. Jak píšeš, jde také o krouťák.
    Ale pokud máš možnost pořídit takto nové auto a velikostně stačí, volba je pak pro tebe jasná. O tom bez debat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 01.11.06  21:27

    « Re: Re:

    Ještě jsem lorde zapoměl na 5* v crash-testech ;-)
    Focus má 1300kg cca a výkon 109k = 11.93kg/k
    Mondeo má 1547kg a 130k = 11,9 kg/k
    V jednom rozdíl je, Mondeo je o dost svižnější od 150kmh a nemusí se s ním tolik řadit-má o dost větší krouťák....
    ale abych nevyvolával flame, je jasný, že vše je věcí preferencí a u mě hrálo velkou roli i to, co tu mnozí neřeší - Focus nebyl ještě ani na první garančce, ta čeká až mě.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 01.11.06  15:23

    « Re:

    Jízdní vlastnosti TDCi Mondea jsou ne výborné úrovni a pro lehčí Fokus se víc hodí benzínový motor než diesel. A že by v Mondelu bylo někde málo místa - ehm, no nevím komu to nestačí - osobně měřím 192cm a problém nemám absolutně žádný. Ohledně motoru budeš asi klidnější, to je pravda. A ta tvá poslední věta, nevím, mám bezproblémové ranní starty i teť když je zima, volnoběh je také úplně bez problému a spotřeba - to raději preferuji o litr větší, ale mít po ruce potřebný výkon co ty nemáš a mnohem větší a komfortnější auto. To už je každého věc na co auto potřebuje.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 01.11.06  15:13

    « Bez nadpisu

    Tak jsem definitivně emigroval na Focus II 1,6TDCi 80kW. Motor o poznání slabší, jízdní vlastnosti o poznání jistější, kufr o poznání menší, prostor pro pasažéry o poznání větší(krom kolen vzadu). Ale co hlavně, vstřikovače ať PD nebo CR vč. čerpadla o dost odolnější.
    Ranní starty - báseň, volnoběh - báseň, spotřeba - báseň :-))
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 31.10.06  16:11

    « 1.6 TDCi 80kW

    Včera jsem koukal pod kapotu Focuse 1.6TDCi 80kw. Má to být common-rail motor, ale nahoře nikde není rail jako na Mondeu. Naopak jsou velký trysky, jako by to bylo PD :-o jsem z toho vedle.
    Ten motor jede, žere a hlučí jako PD od VW a ne jako CR motor.
    Víte o tom něco bližšího?
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 31.10.06  15:14

    « Re:

    Martin.z: takže si to koupil v tom [odkaz] a tam to je nejlevnější že?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 31.10.06  15:12

    « Bez nadpisu

    to lordymystic:
    Ja to objednal misto puvodni v te Plzni levneji :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  15:09

    « Re: Re:

    Mea culpa, je to dvoulitrovka. Stála okolo tisíce a je na 960 litrů nafty.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 31.10.06  15:07

    « Bez nadpisu

    martin.z:
    Svou objednávku si rušit neměl. Stanadyne Performance Formula je totiž nejlepší aditivum pro naši naftu - je nejkomplexnější jak říkal PetrT. Lubricity není tak komplexní a navíc přidáva jen větší mazivot pro naftu s extrémě nízkou mazivostí. To není náš případ, naše nafta je často nekvalitní, ale zase takový extrém není. A Stanadyne Performance Formula již mazivost také zvyšuje.
    Mám přímo Stanadyne Performance Formula v menším balení - to vyjde dráž, viz. obrázek: [odkaz]%2FStanadyne+… /> Poměr je opravdu 1:500 (do 240l nafty se naleje 470ml aditiva). Cenu už přesně nevím, ale je to jedno, příště koupím velké balení a vyjde to opravdu kolem te koruny na litr...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.10.06  15:01

    « Re:

    martin.z:
    Co já vím lahvička 235 ml / 262 Kč je na 2 nádrže, tj na 120 l nafty. Tj 2 Kč na litr.
    Nezapomeň ale použít matematiku 70% ceny se Ti vrátí ve snížení opotřebení součástek motoru.
    Tj. ve skutečnosti platíš 0,70 Kč na litr. Můžeš tomu věřit nebo ne... V každém případě nárůst u Shellu je o 1 Kč vyšší.
    Za další, větší balení jsou levnější !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Existují balení 235 ml, 470 ml, 940 ml a 1880 ml, vidfěl jsem i průmyslové balení 5 l.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 31.10.06  14:54

    « Bez nadpisu

    To Petr T:
    mas to tam
    To lordmystic:
    jo to je ta modra performance formula s redenim 1:500
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 31.10.06  14:51

    « Bez nadpisu

    To Petr T:
    Tak snad naposledy, mas pravdu, Cernik v Plzni prodava modrej Performance formula, ten ma v sobe vic slozek byt ne tu obecnou zvysenou mazivost(posledni polozka)-jen mi nesedi ten pomer co tvrdil Jenyk-tzn. 1 litr na 1.000 litru nafty.
    Ma to totiz michaci pomer 1:500 tedy 0,5 litru cca na 250 litru nafty.
    Tech 0,5 litru stoji cca 240,-kc
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 31.10.06  14:49

    « Re:

    No já mam ten presne uprostred an tomto obrazku - [odkaz] - ten s modrou etiketou to střední balení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…