FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

• « 00 Reagovat !

foto Jozef0351

Jozef0351 27.02.07  07:57

« Re: Re: Musí

Jde o to , jak se bude vyvíjet cena benzin x nafta ?
    Někde jsem slyšel , že je naturalu všude moc a nafty nedostatek .
    Nákladní doprava roste stále více tak uvidíme .

To je úplne jedno koľko stojí keďže benzín má spotrebu nad 10 l. A keby to náhodou finančne nevychádzalo tak bude mať benzín spotrebu 15l. :D
  • 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 27.02.07  07:28

« Dobrá zpráva

Včera jsem se zastavil u techniků v Hale. Na můj dotaz zda to rozdělat diagnostikovat,nebo tak něco. Mi bylo sděleno, že pokud to nerachotí, nebliká kontrolka žhavení tak to nechat být. Jinak se to akorát podělá celý. Jinak opravy koncem března jsou potvrzeny tak do 4 000kus. >:D
    Koukali že 245 000tis je prý fakt hodně na origo. Ale pokud se tam lije kvalitní nafta není životnost nějak omezena. Byl jsem poučen jak poznám kapavou trysku (po zvuku). Takže budu jezdit dál a nechám to až na tu opravu. ;-)
    Včera se mi na dálnici podělalo ložisko(pěkný rachot). Nic není věčné.
  • « 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 26.02.07  21:27

« Re: Musí

Jde o to , jak se bude vyvíjet cena benzin x nafta ?
    Někde jsem slyšel , že je naturalu všude moc a nafty nedostatek .
    Nákladní doprava roste stále více tak uvidíme .
  • 00 Reagovat !

foto

"-- skrytý --" 26.02.07  14:51

« Musí

DIM:
    Musí, jinak to není dobrý diesel. A nemyslím tím vstřikovače. :shock: >:D :-! :-( :-O :P >:-[] :roll:
  • « 00 Reagovat !

foto lordmystic

lordmystic 26.02.07  13:12

« Re: Re: Re: Re:

DIM: jak myslíš že je benzín sportovnější? To musíš upřesnit, protože i v ryzím sportu tyto míty padají - viz. závod na 24 hodin, kde vyhrála dieselová Audina která točila max. 5 tis/ot za min. :). Pokud myslíš sportovní jako točivější s neustálým řazením, tak pak to ano.
  • « 00 Reagovat !

foto

26.02.07  12:43

« Re: Re: Re: