FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 01.04.08 15:51
« Re: Max rychlost a zuby na momentové křivce.
No čekal jsem, že se otočí na židli, otevře si Dialogys či jiný vnitrofiremní informační software a dohledá jak to s omezovačem je a co by mohlo být problémem omezení rychlosti (např filtr vzduchu nebo nízký tlak paliva) a doporučí mi návštěvu servisu s dianostickým přístrojem. Vždyť jim projde rukama tolik aut, tak už by něco měli vědět. Místo toho mi technik řekne, že informace o rychlosti z GPS je méně přesná jak z tachometru.
Mám zkušenost od Renaulta, kde stahují diagnostikou informace ze všech aut do centrálního serveru ve Francii, tam z toho dělají databázi informací a na základě diagnostiky jim vypadne seznam možných závad.
Ale co jsem pochopilm ze slov techniků, tak diagnostika u Forda neobjeví nic. -
martin.z 01.04.08 13:41
No jo a cos cekal, dyt v servisech delaj neangazovany lidi ktery se vetsinou o to nezajimaj nebo se to rozhodne neda srovnat s lidma napr. na diskuzi.
Me treba na sluzebni fabii 1,4 16v 74kw vzdy po otevreni ridicovych dveri vzdy na chvili bezelo jakesi servo, asi palivovy cerpadlo. Bylo to proste slysitelne i pri stani venku z auta a delalo to pokazde a prijimaci technik na jarove mi pri pravidelnem servise tvrdil ze tam fabie zadne cerpadlo spoustene otevrenim dveri nema.. -
superkutil 01.04.08 13:29
Tak jsem obvolal servisy Ford a názory na omezení rychlosti jsou opravdu velmi rozdílné až odporující si. Dokonce ani nebyli jednotni v odpovědi zda má Mondeo omezovač rychlosti a pokud ano, tak v kolika km omezuje. Nejčastější odpověď byla, že s Mondeem ještě 200km/h nejeli. :-O -
superkutil 31.03.08 14:12
« Max rychlost a zuby na momentové křivce.