FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  12:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Na okruhu je maximálka a 0-100 km naprd. Základ je dobrej podvozek a krouták na technické pasáže.
    180 koní v benzínu a origo podvozek Octavie I RS v Brně na okruhu nic neukáže. ST paket u Mondea dělá i u TDCi divy. 4 krát ročně jsem v Brně na okruhu a tvrdím v motoru to fakt není. >:D
    Je to syndrom gumové lano rovinky RS oblouk ST TDCi.
    Úprava ST 18" kola 225/40/18, pružiny -35mm, zadní náprava + 40mm.
    Škoda RS v benzínu je dobrá na letiště a prázdou dálnici jinak je k smíchu.
    S OII jsem ještě nejel.
    Nepřu se že benzín je božský ale je potřeba to posuzovat jako celek.
    Pokud s težkým smradlavým ropákem objedu OI RS v Brně po cílové rovince vnější stopou tak něco není v pořádku. 8)
    To že to jede 235 km/hod a chlemtá 98-100 oktanů fakt nepomůže.
    14 dnů jsem sedlal předváděčku BMW 335d sedan v M paketu motor technologie Variable Twin Turbo 210 kW (286 k) a n 580 Nm již při 1750 ot/min.Prům spotřeba 8l. Cenovka po slevě za 1,2 M Kč. Netvrdil bych že nafta patří do kamen :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  11:39

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    No BMW je iná kategória, aj cenovo. Ale:
    ST 166 kW, 0-100 6,8 s, max: 241 km/h
    BMW325i 160 kW, 0-100 7,0 s, max: 245 km/h
    BMW330i 190 kW, 0-100 6,3 s, max: 250 km/h
    Myslím že minimálne by ST to BMW potrápil. Na okruhu by mal bavorák asi navrh ale na "rally" trati asi naopak.
    Čo sa týka Octavie tak nepochybujem že v Autosalóne na Prime by došli k jednoznačnému záveru, že ak Octaviu RS tak jedine TDI >:D . Ale výkonovo je to jednoznačné. 7,3 s vs. 8,5 s, 240 km/h (predpokladám že obmedzená ) vs. 225 km/h. Myslím že je zbytočné sa zase hádať že papierové hodnoty sú v prípade benzínu nadhodnotené a v prípade nafty podhodnotené >:D Možno sa to niekedy zmení ale zatiaľ je v tejto triede diesel len do počtu. Sú to také kvázi šporťáky.Spotreba je nepodstatná v tomto prípade.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  09:50

    « Re: Re: Re: Re:

    Jsem myslel že Focus se děla jen ST 170... Ale mít přes 200hp a k tomu pořádně tvrdej podvozek a samozřejmě v benzínu, tak pak by to mohlo být skoro RS :). No ale na klasické trochu nadupanější sériove trojkové BMW to stejně nemá - jak v jízdních vlastnostech, tak výkonostně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  09:48

    « Re: Re: Re: Re:

    Jozef35
    Jasné že ani Octavia TDI nie je žiadny šporťák a s benzínovou verziou sa nedá porovnávať.
    Auto tip16/06 Test RS 2.0TDi a RS 2,0TSFI na okruhu Sosnová.Naprosto stejný výsledek. Závěr testu TDi v jízdní dynamice nezaostává.
    Těžší příď o 30kg. Celý okruh se dá jet na 3 stupěň bez řazení.
    Spotřeba na okruhu 21,2L/33,1l. diesel/Natural 98.
    Norm režim 6,1/8,4L. Otáčky 4 800/6 700.
    Rozdíl v základní ceně 25 000Kč.779 900Kč/754 900Kč
    Zas tak blbě bych to s tím TDi neviděl. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  09:24

    « Re: Re: Re:

    Ale 225 HP vo Focuse by už tiež potom mohlo byť potom RS a nie ST. Aspoň si myslím že to musí jazdiť slušne. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  09:12

    « Re: Re:

    Jozef035: Jasně výkonově je na tom možná o krapet lépe, ale jsou to téměř shodná auta. Právě proto by ta Octavie neměla používat označení RS, což je označení pro sportovní auto. Myslím, že ST je nižší stupeň než RS a je to tak správně. Samozřejmě otázkou je ta cena, fakt docela úlet...
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  09:09

    « Re:

    Jasné že ani Octavia TDI nie je žiadny šporťák a s benzínovou verziou sa nedá porovnávať. Ale myslím že s Mondeom je výkonovo porovnateľná.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  08:54

    « Re:

    Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
    Keď si taký kutil prečo si neskúsiš dať sedačku vyskoko a následne ju páčkou pod sedadlom posunúť dozadu? >:D
    Ináč je pravda že aj ja som si strašne dlho hladal vhodnú polohu za volantom. Ale neviem čo máte s tým úzkym priestorom pre vodiča. Neviem o žiadnom súčasnom aute strednej triedy ktoré má miesta viac. Ja mám "problém" dotknúť sa kolenom stredového panela. Mám 186 cm / 100 kg >:D
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  08:51

    « Bez nadpisu

    Jozef035: No je potřeba si neplést ST a RS, to je rozdíl. Ford nedělá ST jako nejostřejší verzi, ale jeko trochu sportovnější rodinné auto a tak je to třeba brát. To už si myslím, že TDI RS u Octavie je větší provar! Tam si hrajou totálně na něco co nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  08:49

    « Re: ST TDCi

    Dúfam že sa Ford konečne spamätá. 155 HP nazývať ST je na smiech. Ak niekto za to dal 1,5 mil. Sk tak musel byť buď strašne bohatý alebo zrelý na psychiatriu. Alebo veľký fanúšik Mondea :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 22.03.07  19:43

    « Re: Oprava deplhi

    Kdyz tak koukam na to pise Petr T., tak zacinam litovat ze sem koupil diesel s CR Bosch...ja sem totiz myslel ze ty jediny se opravuji bez problemu. No zrejme ne... :?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 22.03.07  18:12

    « Oprava deplhi

    to PetrT:
    Az to budou opravovat a za ty ceny o kterych se psalo tak tomu budu verit, ale zatim se ten termin vzdy odsouval..
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  16:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Tak nevím, ale asi by mi tam ta červená vadila.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.03.07  16:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Jedno naftové ST stává někdy u nás v práci, mohu vám na požádání ještě očíhnout, kde má jakou nit. :-) Ale nevím, komu patří, ani nic dalšího.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Zdravím - už jsem měl možnost s tím jezdit - je to jen o image a podpoře prodejů ST 220 - údajně si to vyžádali zákazníci - dvojitý výfuk lze domontovat - výměna celého zadního tlumiče.
    Moje auto TitaniumX 2.2 TDCI má stejný bodykit, přední i zadní nárazník z ST( kulaté mlhovky), pouze kola mám 10 paprsků, údajně tvrdší podvozek oproti standard verzi.
    Rozdíl oproti ST TDCI - chybí červená nit , logo ST na volantu ..., Recara( i vzadu), kola, a přitvrzený podvozek(určitě + snížení).
    A po Praze jedno černý o kterém vím jezdí - kůži uvnitř taky černou. Cena je jak u Titania v plné náloži >:D - jinými slovy brutální 1 100 000,- +-
    Jinak ten článek samá chvála a pravda :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  16:00

    « ST TDCi

    Misaak :
    Blbost to není, tento vůz šel cca půl roku objednat.Výbava stejná jaku u ST. Červené kožené sedačky atd.
    Řešil jsem to u Charouze 12/05 a nabízeli slevu 250 000Kč při objednání do konce 02/2006.
    Základní cena sedan 1 032 000Kč. :*)
    S doplňky 1 296 900 Kč (plná palba):twisted:
    Čučel jsem na to jako prase a čekám na nové mondeo.
    Petr T:
    Dobrá zpráva Delphi hurá >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:52

    « Opravy vstřikovačů Delphi

    Tak jsem kámové zas něco pro vás vypátral.
    Přesné datum zahájení oprav CR vstřikovačů Delphi: 26.4.2007, tři servisy (Kladno, Praha 7, Poděbrady)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Siemens (prosinec 2007/leden 2008).
    (motory DV4TD PSA-FORD, DW10B TED4 PSA-FORD, DW10TD PSA)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Denso (prosinec 2007/leden 2008).
    (Toyota, Nissan, Mazda, Opel, Ford Transit, Isuzu, Mitsubishi apod.)
    Opravy vstřikovačů CR Bosch jsou omezené, provozuje se oprava "na koleně" a dají se objednat trysky. Většina závad tkví bohužel v nadměrném přepadu ze vstřikovače (velmi podobný problém jako u Delphi, jiná příčina). Tento problém se řeší výměnou přepadového těsnění (nevím proč jej nedodává Bosch, tak se shání v Polsku, Německu, Itálii, Řecku apod., jakžtak se to dá řešit...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:34

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    aktivace overboost viz. pet odkazu zpet od lordmystic.
    Jinak mam takovy dotaz, co si myslite o tomhle clanku?
    [odkaz]
    Neni to nejaka blbost? :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:29

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Overboost nemám ale jinak je Bitpower super. >:D
    Charakteristika využitelných otáček je úplně jiná než u origa.
    Třeba 3 a 4 stupeň funguje od 1 250 ot po 4 700 neuvadajícim tahem.
    5 tku jem zatím naučil táhnout jenom do 4 300 ot/min po rovině ale pracuju na ni. Při 4 500 ot/min to jede 224 km/hod dle GPS ale jenom z kopce po rovině to neudrží. :*)
    Origo jelo po rovině max 198km/hod - 4 000 ot/min. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  15:11

    « Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Kdy se vlastně ten Overboost aktivuje ??
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  14:13

    « Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Pokud chcete ještě trochu ušetřit u Bitpoweru, doporučuju vyrazit na nějaký sraz (tuning show) kde také budou (mají seznam na stránkách) a tam si s nima o tom popovídat - zodpoví také spousty dotazů. A když se tam objednáte, máte slevu 10% místo 5% při objednávce přes net... A to se vyplatí :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  14:11

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    kutil: ja sem se na to u Bitpoweru informoval a bylo mne receno, ze Overboost je zachovan. Posli jim mail, radi te budou informovat, uvidis. A jeste dostanes slevu, myslim 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  12:55

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Okamžitou spotřebu to nemá. OwerBoost se aktivuje jen krátkodobě a to při náhlém a plném sešlápnutí plynu nadoraz. Po chiptuningu by měl OB zůstat. U Bitpoweru si nejsem jist, ale u jiných společností jsem to viděl že to zůstává. A Bitpower je špička, tak myslím že také.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  12:48

    « Okamžitá spotřeba a overboost

    Ahoj, sorry, že se opakuju, ale jak je to s tou okamžitou spotřebou. V návodu k vozidlu ji mám, ale v autě není. A druhý dotaz je overboost. Myslím si, že navýšení momentu o 10% (z 360 na 400Nm) musí být znát. Ale když to rozjedu do kopce určitě na dýl jak 10sec, tak žádný pokles momentu necítím. Jak poznám, že to funguje? A pokud udělám chiptuning od BITPower (navýšení na 461Nm/1750), tak příjdu o overboost nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  09:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to hil: to ovládání je taky v poho -myslel jsem jen oproti té 2,4 , že to jde krásně vše zlehka >:D , ale je jasný , že při používání v dálničním provozu je opotřebení menší (kromě brzd)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    cja: Ano, asi to tak je. Měli jsme tu 2,4 naštěstí jen jako náhradní auto. Měli jsme štěstí při koupi té naší 2,0 TDCi, že jsem šáhl po ní. Jezdíme hlavně dlouhé trasy po dálnicích.
    Tenkrát při koupi (2005) jsem se v tom ještě tak neorientoval a nikdo se neobtěžoval něco vyvětlovat.
    Máme najeto cca 105k a ovládání pořád jako nové. Možná je to tím, že 80% jízd je po dálnicích.
    Jediný problém tak byl s výměnou vstřiků + čerpadlo asi ve 40k, naštěstí v záruce.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:26

    « Re:

    Kutil: Máš pravdu, že je prostor řidiče asi užší, ale už jsem si zvyknul.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  09:13

    « Bez nadpisu

    Ahoj, tak už jsem zjistil, proč se se svými 188cm nevejdu pod volant. Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
    Nedalo mi to a přeměřil jsem šířku sedaček a prostor od dveří ke středovému tunelu a fakt jsou sedačky i prostor u MK V užší jak u MK II.
    Prostor řidiče na šířku je u MK V srovnatelný s C-MAXem. Kamarád má Renault Scénic a díky tomu, že má sedačky přímo u sebe, tak je tam místo jak v Mondeu [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  08:22

    « Re: Kola, gumy...

    srdce benzínu rozum naftě - jasně, ale ten benzín do něčeho na hraní a víkendy - zkrátka pro radost - jinak nafta >:D
    www.reifen.com ceny gum v D pro srovnání a u nás asi nejlevnější
    www.nejlevnejsipneu.cz - ale doporučuji servis(znám jednoho co objednal zimní pneu v říjnu a přišly v lednu) - servisy se dneska už taky snaží ,net jim s cenama zahýbal - 18" za 4000,- bez daně -CSC 3 to je slušný, ale na Mondeo po vlastní zkušenosti Dunlop 9000 tichá a komfortní, CSC po čase hlučnější, ale jinak taky výborná
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  08:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to hil: ve firmě máme 2,4 taky a bylo nám oři prodeji a jsme to i požadovali , že je určen na těžkou práci-těžké náklady na krátké trasy - což je přesně náš případ - jel jsem s ním asi 2x na servis a byl jsem z toho vyděšenej- hluk, těžké ovládací prvky(šaltr - bez lanek, pedály, snad i bez posilovače >:D ) a naproti tomu je ve firmě Transit 2l TDI - taky hluk, ale ve srovnání s 2,4 pohoda a ovládací prvky pusobí, že jsou vychozené - oba Tr mají najeto do 60t km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  01:10

    « Re: Re: Kola, gumy...

    Nevím, levnější ceny na netu jsem nehledal, kolegové z práce, co našli levnější cenu, tak nebylo zboží na skladě... nebo jim to přivezl kolík v kufru, a dvě gumy byly přestárlé, takže to stejně nevzali...
    Já dostal obutý vyvážený kola komplete, pohoda jazz...
    Ale možná jenom proto, že mám konexe :-)
    Mnoho pohody a kilometrů na CZ road přeje Janerad
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  00:47

    « Re: Kola, gumy...

    No teda nic moc
    Koukal jsem trochu na ceny (zatím jen 16´ Barum) a e-pneu je suvérenně nejdrajžší na webu a to celkem o hodně....
    225/40 R18 - to samý, víc než o 1000,- víc než jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  00:05

    « Kola, gumy...

    Pánové, omlouvám se za trochu propagace, ale:
    Na Mondeo jen ta kvalitnější kola, a ještě lepší gumy! Za ten komfort to stojí!
    Chtěl jsem šetřit, tak jsem vzal nějaké hliníky od Rialu a GY UG 7, ale byl jsem zklamán... hlučí, rezonují... Navíc se děsně zadělávají a reznou kotouče... Oproti origo 17" Ghia X 7 paprsků (letní) jsou naprosto tristní...
    Na zadním skle vozím reklamu [odkaz] :-)
    Až Vás někde předjedu, tak mě můžete problikat... Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak asi všechno, co s tím můžete dělat... :-)
    Neberte to osobně, ale co si někdo koupí na vytuzingovanou fiestu na lítání do supermarketu a do školky, na Mondeu na heavy duty (210 km/h Highway king), a rozbité okresky, to opravdu, ale oopravdu neposlouží...
    Holt na některých věcech se nevyplatí šetřit...
    To benzín/diesel flame: mám 2,2 TDCI, a radši bych měl 3.0 V6 , ale spotřeba je jasná!
    I tak si ale užiju spoustu legrace!
    Čím víc mám najeto (21.000 km) tím je diesel tišší, hladší a pružnější...
    Ale moje srdce stále patří benzínu!
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 21.03.07  21:59

    « pro info

    Cago, dneska jsem byl navstivit po pul roce nasi policii, kvuli podani vysvetleni k prestupku za rychlou jizdu (maji fotku).
    Velice me prekvapilo, ze po mem odmitnuti vypovidat, to policista "skoro" v klidu prijal s dovetkem, kdyz mame derave zakony, ono na Vas dojde. :)
    Takze jsem osobe blizke usetril 2500Kč a -3 body.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  21:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jozef035: Nevím jak VW Transporter, ale ten Transit TDI (2,4, rv 2004) mě fakt překvapil.
    Rachot jako ve starým 2l Peugeotu Boxeru bez turba.
    Navíc proti našemu 2,0 TDCi (125 HP) to točilo ve 130 o 1000 víc (3500). Velice špatně zpřevodované - divil jsem se.
    Maximálka u TDI 140km/h (možná by to ještě trochu šlo, ale neměl jsem už odvahu) proti cca 170 kde zapne asi u TDCi omezovač.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  21:16

    « Re: Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper

    Tak: Naš, Vaš. Vsjo eto Taiwan... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  20:58

    « Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper

    hil:
    Souhlas, dneska jelo kolem mě nové Ducato s Transiťáckým motorem 2,2 (JDT rozuměj Puma TDCi).
    Stál jsem na chodníku a vůbec jsem motor nezaslechl.
    Tomu říkám pohoda v dodávce.
    P.S. Nejnovější modely Fiatu, Citroenu a Peugeotu (dodávky) sdílí s Fordem inovovaným motor 2,2 Puma (s japonským vstřikováním Denso). 2,4 si Ford ponechal pro sebe a pro Land Rover Defender.
    Na oplátku bere Ford nové 2,2 HDI od Peugeotu do osobních vozů, MPV a SUV (Land Rover Freelander).
    A zase, Italové vyrábí Ducato, Boxer a Jumper v jedné továrně a za to berou od PSA Fordí motory (to je ale galimatyáš, co?)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  20:54

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Neviem čo máte proti TDI. Mám nového Transita 2,2 TDCI aj VW Transporter 2,5 TDI a nevidím rozdiel. Až na to že ten Transit je nový >:D .
    Obidve autá su slušné na to že sú to dodávky. Ešte mám Mazdu 2,2 hladký diesel a to je iný rachot. Ale to je taká plechová krabica.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  20:50

    « Je ti dobře?

    6969.......
    Podle Tvého nicku i obsahu příspěvku soudím, že jsi buď v žádném moderním dieselu neseděl, ale spíše že jsi nemocný a to na hlavu.
    Benzíny v otáčkách, aby se dosáhlo 200km/hod v absolutní většině ječí jako zubní vrtačky. Diesely mají o více než 1/3 nižší otáčky, a pokud máš ještě 6tku, ž do 180 km/hod neslyšíš vůbec nic, maximálně ostatní hluk provozovaný aerodynamikou a koly.
    Takže se zklidni a nějaké moderní diesely (nemyslím od VW) laskavě vyzkoušej. >:-[]
    P.S. Ano, na volnoběh a za studena může být diesel i slyšet, ale jakmile se zahřeje a jde do otáček, je skvělý (neplatí pro VW !!!)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  20:34

    « Re: Re: Re: Re:

    šestý z devíti: To jsi asi moc dieselů neviděl. TDCi je velice tichý, dokonce i v Transitu.
    Až mě překvapilo, když jsme teď na chvíli měli půjčenýho náhradního transita s TDI - to byl opravdu rachot...
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  17:16

    « Re: Re: Re: Re:

    pouze jsem myslel celkově tišší - i motor 2,5 TDI - ale říkám je to velmi subjektivní a myslím , že to nemá cenu řešit
    Mondeo mi plně vyhovuje, aby nedošlo k mýlce. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  17:13

    « Re:

    to byla ironie, po 6 válci opravdu netoužím - zvlášť ne v době ,kdy se nám zákony stále utahují a výkony motoru moc nevyužiješ, stačí krouťák :D
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 21.03.07  15:29

    « Bez nadpisu

    Nevím co tu řešíte a srovnáváte, jo jo takové V8 nebo V10, to je jiný kafe... A takhle můžem pokračovat ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  15:28

    « Re: Re: Re: Re:

    jo, jo, jo V6 je V6
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  15:21

    « Re: Re: Re:

    Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180.
    No veď aj som tvrdil že Superb sa mi zdá tichšie auto ako Mondeo. Akurát že tam aj na diaľnici počuť trochu že to je diesel. Asi preto že ináč je tichšie ako mondeo. Ja motor pri kľudnej jazde nepočujem nikdy. Samozrejme keď vyradím rýchlosť tak je počuť rozdiel keď človek pozorne počúva >:D Chcel som len toľko povedať že možno na parkovisku je benzín hlučnejší pri 3500 ot. ako nafta pri 3000 alebo koľko točí pri 130, ale pri jazde rozhodne nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto draxxx

    draxxx 21.03.07  14:41

    « Re: Re: Re:

    U 2,5 V6 benzín, jedu 200 km/ hod a můžu se klidně bavit se spolujezdcem aniž bych musel nějak zvyšovat hlas. Nafta je hrůza, z toho rachocení mně po pár kilometrech začala bolet hlava.
    Všechny diesely rachotí stejně hrozně ( teda mimo V6 ) a je jedno jestli je v autě za 200 000 nebo 2 000 000,- .
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  12:12

    « Re: Re:

    Psal jsem nechytat za slovo. :shock: Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180. Ale zpět k Mondeu když jsem jel na hranici 180(ne u nás) ,tak benzín je v otáčkách a v autě nelze bez zvýšeného hlasu hovořit se spolujezdcem. To jsem s 2,2 ještě nezažil - aerodynamický hluk na stejné úrovni - podotýkám - mám zkušenost s oběma druhy motorů - přesedám občas mezi Mondeem benzín a nafta. Dnes raději už jen nafta. >:D A kola zima 16 léto 18. Spokojenost - Dunlop - je třeba zkusit. Ale myslím, že všechno to jsou subjektivní dojmy - a je to vše o prioritách. Žít a nechat ...
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 21.03.07  11:52

    « Bez nadpisu

    to kutil: Pokud chceš max. výkon, tak toč vždy danný rychlostí stupeň na hranici kdy to vadne. U méno 96kW mi to brutálně a naráz zvadne zhruba ve 4200ot/min, tehdy je nejlepší dál přeřadit. Alespoň mé 5-ti kvaltové Mondeo má děsnou převodovku, strašně krátké první dva stupně, trojka vcelku jde, ale pak zase moc dlouhé ty dva poslední. Stává se, že při řazení na čtyřku a na pětku padnou po přeřazení otáčky až moc dolů kdy motor moc nebere :(. Na rozjezdy je to prostě špatný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  11:42

    « Re:

    Pri 130 nepočuť žiadny motor v bežnom aute takže je jedno koľko točí >:D A v Mondeu už vôbec nie lebo bohužiaľ nepatrí asi k najtichším autám. Dosť výrazný je aerodynamický hluk aj hluk od kolies. Neviem či je to spôsobené iba pneumatikami. Letné aj zimné mám Pirelli. Alebo mi to vadí preto že motor je moc tichý >:D To bol ftip. Npr. v Superb TDI je motor na diaľnici počuť viac ale ináč sa mi zdalo to auto tichšie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.07  10:18

    « Bez nadpisu

    To cja: To je v poho. Benzínový motor starého Mondea byl opravdu hodně hlučný proti jiným benzínům. Ale zvykl jsem si a ve 160km/h na dálnici točil 4000ot. a to bylo v pohodě. TDCI je mnohem víc až nepřirozeně zatlumené (připomíná mi to staré BMW) a tak reprodukce hudby je jiná. O TDCI motoru je znát zvenku ráno, ale uvnitř při jízdě ani hluk ani vibrace nejsou. Jen když sešlápnu spojku, tak se ozve klapavý zvuk.
    To DIM: Máš pravdu, jde o zvyk. Nejhorší je, že ten zátah v nízkých otáčkách zase není tak brutální a snaha podřadit se mine účinkem. Jezdil jsem s Meganem 1.9 s čipem a tam se po sešlápnutí plynu i na 3ku protáčely kola. Tomu se dalo říkat brutální zátah. U benzínu když to nejelo na 4ku, tak jsem dal 3ku nebo 2ku, vytočil to a pak zase jel na 4ku. Ale co u dieselu, když to na 5ku nejede? Dám tam 4ku, ale ta už má 3500ot a už se jí také nechce. >:D
    Máte někdo vyzkoušené při jakých otáčkách už zabírá vyšší rychlost více (kdy je výkon na nižší stupeň stejný jako na vyšší)?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  08:50

    « hlučnost

    to: kutil
    Psal jsem mírně hlučnější - a tím myslím v učitých otáčkách a při studeném startu - a protože v 2.0l v benzínu ještě občas popojedu, tak si myslím, že to srovnání mám celkem objektivněsubjektivní :-) . Je jasný, že na dálnici při 130 je diesel tišší protože méně točí( obecná rovina - nechytat za slovo).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.07  13:24

    « Re:

    ..... je to všechno zvyku. Věř mi. Taky jsem byl ze začátku zklamaný. Tam jde o to, že člověk je z benzinu zvyklý jezdit úplně jinak......
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.07  11:34

    « Bez nadpisu

    Jozef035: 2.2TDCI jsem bral proto, že mi Mondeo 1.8 na dálnici při plném obsazení na 5ku nejelo a musel jsem často řadit na 4ku a pak to bralo 9,2litru. Byl jsem zvyklý to moc netočit, ale v posledním roce, jsem se to naučil točit v plném rozsahu a klikaté silničky jsem jel v rozsahu otáček 2000-5500. Bez nutnosti řazení.
    Protože TDCI má moment 360-400Nm/1800ot. a staré Mondeo mělo moment 158Nm/3800ot tak jsem počítal s tím, že v optimálních otáčkách 1800-3500 bude největší moment a snad i nižší spotřeba. Když mi někdo tvrdil, že jezdí s TDCI po dálnici za 5litrů a s Passatem za 4 tak proč ne.
    Jenže včera jsem jel s TDCI klikaté silničky a ouha, buď jsem se stále dostával pod 1750ot. a nebo to řvalo a motor točil ke 4000. A dle rady udržovat otáčky mezi 1800-3000 jsem musel řadit mezi 3 a 4 a v ostrých zatáčkách i 2ku.
    Na dálnici zařadím 5ku nebo 6ku a jedu, ale na okreskách s tím mám problémy. Buď to točí moc (což by diesel neměl kvůli spotřebě) nebo jdu pod 1500ot. a to už nechce brát. Zřejmě se to časem usadí a ty problémy jsou proto, že je auto nové. Jezdím často s Oktávkou TDI PD 77kW a tam problémy nemám, snad až na to, že to jede hůř jak mé minulé Mondeo, ale zase spotřeba při 160km/h na dálnici je kolem 5,5litru.
    To lordmystic: Jen mne překvapilo, že u MK V mám na nohy méně místa jak u MK II (dle prodejce je to marketingový tah aby na zadním místě mohli uvádět více místa pro nohy). Taky mě zklamaly užší dveře do kufru a nižší strop v kufru. Dle papírů vypadá MK V větší jak MK II a nenapadlo mne, že např. zmenší dveře do kufru a zvětší palubní desku. To že jsem si Mondeo pořádně neprohlédl byla moje chyba, protože to bylo ve spěchu jako náhrada za S-MAX. Překvapila mě tvoje věta: No rozsah použitelných rychlostí na čtyřku u mého auta je od 40-160km/h. To je ale v případě, že točíš od 1000-4000ot. a to asi pro TDCI není moc dobrý rozsah. Pokud bych bral od 1500-3500ot. tak je to rozsah od 60-140km/h. Kolik je rozumný rozsah TDCI použitelný pod zatížením? Někdo tu přece psal, že i 1500ot mu připadá málo.
    To Jenyk: vica má pravdu, chce to zajet. Dám vědět, až najedu 20000km.
    To cja: Tak to mám proti tobě výhodu, TDCI je tišší jak předchozí benzín.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.07  11:10

    « Re: Re: Sterace

    Řekl bych, že ty stěrače mají větší plochu a při rychlejší jízdě už je proudící vzduch kolem předního skla začíná nadlehčovat a ony pak poskakují.............to si nevybereš .
    Ty hodiny jsou naopak velmi osvěžující prvek, co proti nim pořád máte ??
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 20.03.07  10:53

    « Re: Sterace

    Uz se to tu mnohokrat probiralo, sterace (+ ty hodiny uprostred >:D ) jsou asi nejslabsi cast tohoto auta s tim se musis smirit :)
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 20.03.07  10:50

    « Re:

    kutil jeste se porad divis, ze ti to pri 160ti zere 7,5 litru? >:D Naftak neni benzin, nauc se jezdit.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 20.03.07  10:49

    « věčné dohady

    Zdravím, na tuto diskuzi chodím často, ale neměl jsem potřebu se zůčastnit. Ale zdá se mi poslední dobou úsměvná pře mezi majiteli benzínu a dieselu. Jenom na okraj - 7 let benzínová Mondea vše 2,0i 16V MK2 1995 a MK4 2001 vše v kombi, 2. ruka - teď rok 2,2 TDCI a při srovnání, mě ,kromě mírně vyšší hlučnosti, vychází diesel jako jasná volba. Pominu náklady-neřeším, vstřiky dělány ve 100 000km, ale pružností ,zrychlením, jízdními vlastnostmi(možná těžší na předek) si myslím , že do dnešního provozu se jednoznačně hodí více diesel než atmosferický benzín. A myslím, že 2,2 i 2,0 TDCI tomuto autu bohatě stačí. Omlouvám se jestli se to někoho dotklo. 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.07  08:59

    « Sterace

    Nechci vam skakat do reci, ale potrebuju se podelit o problem ktery me trapi a nevim co s nim. Strasne blbe mi stiraji sterace..
    Predchozi Valeo stiralo celkem dobre ale pouze do 130km/h, nad tuto rychlost pred ridicem vynechavaly. Koupil jsem si tedy ve Fordu ty celogumove * za 1200 a ty setrou vschno i pri 180, ale zpatky drhnou uplne neuveritelne (jako by to drely nasucho)
    Tak nevim, jestli je problem ve skle, v motorku nebo ve steracich..
    Na predchozim Mondeu fungovaly jakekoli sterace celkem obstojne.
    Kde je chyba??
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.03.07  08:39

    « Bez nadpisu

    to Jozef035: No ten benzín byl 6-ti kvalt a tam ze šestky musím pro trojku, pokud chci ve 130km/h pořádnej výkon. Ale pokud bych měl 6-ti kvalt i diesel, tak tam taky podřadím. Ale vždy jeden až dva rychlostní stupně s dieslem ušetřím. Navíc jak píše vica, pokud se někdo honil s někým po dálnici v provozu, tak tam stačí u dieselu pětka (vyjímeeně čtyřka) a kličkuju, ale u benzínu se musí řadit stále (3-5) - a to myslím opravdu stále!
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 20.03.07  08:32

    « Re:

    No ja mám iba 92 kW a pri 130 nemám problém výjsť na 5 žiadny diaľničný kopec. Pokiaľ nie som plne naložený samozrejme. Ešte sa mi nestalo aby som radil niekedy z 5 na 2 >:D To je samozrejme nezmysel. Na 3 to áno. Ale buď trošku reálny, v takom prípade potrebuješ podradiť aj ty, aj keď nie na 3 ale len na 4. Ináč samozrejme sú situácie kedy ten KM chýba. Ale to je skôr pri kľudnej jazde keď musím radiť a s dieslom by som nemusel.
    Problém kutila je že mal prehnané očakávania a teraz je asi sklamaný. Ja som vyskúšal viacero dieslov okolo 96 kW a tiež som bol prekvapený že to nie je taký rozdiel ako som očakával. Žiadny brutálny výkon, ťah a podobne oproti benzínu. Ale nie je to taká tragédia ako píše kutil samozrejme. Diesel ťahá lepšie v nízkych otáčkach a nemyslím že ta potreba radenia je tam väčšia ako pri benzíne. Treba si zvyknúť na iný štýl jazdy a nemať prehnané očakávania. No a keďže kutil potrebuje aby mu auto zrýchlovalo aj pri 180, turbodiesel nie je na jeho štýl jazdy moc vhodný. Mal ostať pri benzíne, alebo mal prejsť na turbobenzín >:D
    Treba sa s tým zmieriť že v dnešnej dobe je 140 HP na strednú triedu ledva priemerný výkon. Navyše vzhľadom na to aké je Mondeo veľké auto. 140 HP má dokonca aj Octavia TDI. Takže Mondeo fakt nie je žiadne extra výkonné auto ani s 2,2 TDCI :'-( V rámci modelu je to špička ale v rámci triedy len priemer.
    Čo sa týka veľkosti tak vrámci triedy je suverénne najväčšie. Myslím v predu. S Lagunou neporovnateľne, so Superbom na šírku ( pre nohy )tiež. Superb je dlhé iba vzadu. Npr. som sedel v novom Passate a ten je v predu prekvapujúco stiesnený. Mal som pocit že je tam menej miesta ako v Kii Ceed.
    Kutil: Skús porovnať namiesto rozsahu otáčok, rozsah rýchlosti. Ja chodím na 5 od 2000 ot. ( cca 75 km/h) do max. Myslím že na 6 môžeš ísť takisto od 80 km/h. Keby si mal iba 5 tak určite. Rozsah otáčok máš nišší, ale vzhľadom na vyšší krútiaci moment a iný prevodový pomer je rozsah rýchlosti rovnaký. A KM máš určite vyšší ako pri tom tvojom starom benzíne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.03.07  07:55

    « Re:

    Tak,tak než jsem prodal Calibru 2.0 16V 110 kW tak jsem pořád závodil na dálnici s TDičkama 96-110 kW abych držel krok tak to bylo furt 5-4-3. Ve finále jsem byl rychlejší ale TDi jelo bez řazení jenom 5 tka. A v kopci když uhnul kamion na 5 tku zrychlit? :x nemyslitelné podlaha a nic. Jinak na maximálku jsem tomu výrazně odjel 225km/hod dle GPS tam se už Tdi nechytalo. >:D
    Taky jsem s tím autem nebyl od novoty úplně spokojenej, ale chce to zajet 20 000-40 000km. Taky mi to žralo olej, naftu tankoval jsem tak 55l max. a spotřeba 7,5 l.Dá se tam běžně nalít 65l a dojezd kolem 1 000km ale až po záběhu.
    Takže jezdit, jezdit, jezdit. ;-)
    PP je většinou optimista tak o 0,5l ale dojezd sedí.Při eko jízdě se dá na 0km ujet ještě 50 km, při palbě se to po 10 km zastaví. Osobní zkušenost.
    Je výhoda,že se tam doleje z petky 2l a jede se dál.Žádný zavzdušnění s TDi nezkoušet ta nejede.:lol:
    Jinak Kutil ty grafy Ti nepošlu, protože ten email se pořád vrací jako nedoručitelné :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.03.07  07:31

    « Bez nadpisu

    to kutil: tak parádně jsi to vysvětlil proč je nové Mondeo horší, máš v tom opravdu přehled. O to víc nás tu zaráží proč sis tedy nove Mondeo kupoval, když víš že je tak špatné oproti tvému starému. A s tím častějším řazením ti nevěřím ani slovo. Osobně mám zkušenost s Nissanem s benzínem 103kW a svým Mondeem 96kW a mohu tě ubezpečit, že při jízdě benzínem po dálnici při 130km/h točíš relativně málo otáček (2500-3000) a když budeš chtít předjet nebo budeš mít nějaké lehké stoupání, tak nemáš nejmenší šanci než řadit dolu a často i o tři rychlostní stupně když chceš rychle předjíždět! A u Mondea jen šlápneš na plyn a auto je v nejlepších otáčkách a krouťáku. A to co udělá tvůj benzín na trojku... No rozsah použitelných rychlostí na čtyřku u mého auta je od 40-160km/h - prosím pouze čtyřka, o tvém silnějším autě ani nemluvě! Tak sakra co máš za problém s řazením?
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.07  23:45

    « Bez nadpisu

    To Jenyk: Od té doby co jsem psal, že to nad 180km/h nejede jsem najel cca 1000km a motor se stále zlepšuje. Už táhne nad 3000ot a dá se použít až ke 4000ot.
    To že je prostor pro řidiče u MK V menší pro nohy než u MK II je jasné i z papírů.
    To že musím u TDCI řadit víc jak u benzínu je snad taky jasné, protože rozsah otáček TDCI je 1800-3500 (max. 4000) zatímco u benzínu je to 1800 - 6500. Tam kde jsem se v kopcích promotal na 3ku, tam u TDCI řadím mezi 2 až 4.
    Netvrdím, že TDCI má vyšší spotřebu než benzín, jen že častěji tankuju ale zase míň. MK V má o 5litrů menší nádrž a ručička palivoměru se asi chová jinak než u MK II. Dotaz byl jen zda PP odpovídá skutečné spotřebě. Máte někdo na PP okamžitou spotřebu, tak jak je uvedeno v návodu?
    A důvod proč se MK II přestal vyrábět je jednoduchý. Jeho výroba byla nákladná (hledalo se levnější řešení) a zákaznící volali po nových tvarech, americké obliny se už nelíbily. Ford byl obviňován, že nepřišel s ničím novým a jen oprašoval auto z roku 1993. Jestli si pamatuješ, tak uvedení Mondea v roce 2001 předcházeli posuny data uvredení a také v roce 2001 bylo na interiéru tak moc vidět šetření na výrobních nákladech, že se během krátké doby objevil nový interiér.
    Zásady výroby a prodeje aut jsou jasné. Nabízet stále nové modely ale tak aby jejich vývoj stál co nejmíň, aby jejich výroba byla co nejlevnější a zaručena výdrž po dobu záruky. A Ford v roce 2001 zlepšil svoji situaci náhradou Escorta Focusem, ale to bylo vše. Nové Mondeo mělo jako Focus vytáhnout Forda ze ztráty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  21:46

    « Re: Stanadyne u Autobenexu OL

    Uz som nasiel ....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  21:09

    « Re:

    kutil: Zkušenost s čipy nemám. Podle mne je už 2.0 TDCi na to auto úplně dostačující, nedostatkem výkonu fakt netrpím. Ani nedostatkem prostoru. Vždyť je auto zevnitř velké a prostorné jako skleník! Pravda, jednou mi to malé připadalo. Přesedl jsem ale právě z Lincolnu TownCar >:D >:D >:D .
    Mám na tvoje výkřiky svůj názor, ale protože se starším Mondeem zkušenosti nemám, budu slušný. Jen mi není jasné, proč Ford ten zázrak, který byl větší, s lepšími jízdními vlastnostmi, menší spotřebou a větším výkonem přestal vyrábět...
    A až příště napíšeš, že to nad 180 netáhne a že přitom jsi jel do kopce od Loděnice k Praze 200 (kdo to zná, tak ví, že je to na Mondeo fakt slušný výkon), tak si to po sobě přečti, pak se trochu zamysli.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 19.03.07  20:28

    « Bez nadpisu

    kutil: fakt to máš rozbitý, pokud musíš řadit s TDCi víc než s benzínem. A co čekáš od auta střední třídy ohledně velikosti? Měřím 192cm a nemám nejmenší problém se do Mondea vejít včetně čtyř stejně velkých bratránků! Vůbec nechápu, proč by měl Ford a další výrobci (viz. Laguna) vyrábět tak obrovská auta ve střední třídě. To sis měl koupit Superb či jiná auta vyšší třídy, tam je místa víc. Fakt pláčeš na špatném hrobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 19.03.07  19:56

    « Re:

    Mě zase S-Max přijde taková vysoká bedna...
    A zadní sedačky jsou asi za trest...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.07  19:55

    « Bez nadpisu

    To Jenyk: No třeba zda nemáš zkušenost s BitPower. Ostatní má být informace, pro ty, co se budou rozmýšlet co koupit za auto kolem 6ti let stáří. Prodat auto nemohu, je na leasing. Takže budu 3roky jezdit a pak se uvidí co dál. Jen jsem chtěl poukázat na to, že stávající Mondeo MK V je vnitřně menší jak MK II a pro přechod z MK II doporučuji S-MAX nebo si počkat na nové Mondeo. Ale zmenšení interiéru není problém jen u Mondea, nová Laguna je také vnitřně menší jak stará. Dnešní standard je široký a mohutný středový tunel.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 19.03.07  19:46

    « Re: Re: Re: Jak nám to táhne.

    To Vica: 1000-1250 Není to málo? Já mám klidný chod motoru až od 1500. Pod mám strach abych to "neucukal". Rázy musí trpět snad vše...
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 19.03.07  19:44

    « Re: Re: Re: Jak nám to jede

    To Jenyk. Asi tak.
    To Kutil: Sis to při koupi spletl s F1 :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.07  19:38

    « Re: Re: Re: Jak nám to jede

    Tak nějak s tím musím souhlasit,........... s výkonem , jízdními vlastnostmi a s prostorem jsem nadmíru spokojený..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  18:40

    « Re: Re: Jak nám to jede

    A co od nás čekáš? Jestli ti Mondeo 2,2 TDCi jede hůř než S-Max 1,8 TDCi, tak to máš rozbitý. Jestli ti ujela Fabia a přitom jezdíš do toho kopce 200, tak to nemáš rozbitý, ale neumíš jezdit. Jestli ti 2,2 TDCi jezdí za víc než starý 1,8 benzín, tak se ti něco zdá. A jestli jsi měl ve starém Mondeu více místa než v novém, tak to nové prodej a kup si znovu staré.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.03.07  18:23

    « Re: Jak nám to jede

    Ahoj, tak nevím čím to je, ale i když má moje nové Mondeo motor 2.2TDCI tak výrazný rozdíl ve zrychlení proti 1.8 16V v mém předchozím Mondeu nevidím. Předchozí Mondeo mělo zrychlení z 0-100km/h za 10,2sec, nové má za 9sec. U nového je ale značně cítit turboefekt a musím stále řadit abych se s otáčkama udržel mezi 1800-3500ot. Je pravda, že předchozí Mondeo bylo o více jak 150kg lehčí. Navíc mám u nového problém s výhledem, nové Mondeo má menší okna a řidič je více utopený uvnitř, ale naopak prostor mezi sedačkou a volantem je menší (nemůžu se tam vejít).
    Myslel jsem, že s motorem 2.2TDCI v pohodě všechny předjedu , ale nestačí to. Už zvažuju i chiptuning od BitPower, ale nechci ztratit záruku a taky chci nejdříve motor zajet. Máte někdo 2.2TDCI s BitPower? Ztratí se chipováním funkce overboost?
    Na druhou stranu je pravda, že dnes kopec z Loděnice do Rudné jsem jel 200km/h. Nové Mondeo je vhodné na dálnice, ale do klikatých silniček je moc těžkopádné. Stávající Mondeo má menší kufr a vnitřní prostor pro řidiče jak staré Mondeo.
    Spotřebu mám 7litrů/100km při 30% ve městě a 70% na dálnici 140-160km/h. Dá se věřit PP nebo ukazuje míň? S novým Mondeem tankuju v kratších intervalech jak s předchozím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.03.07  15:48

    « Re: Re: Jak nám to táhne.

    při ekonomické jízdě běžně točím jen kolem 1250 ot/min.Po městě se drží i 5tka na 1000 ot/ 50km /hod. Nic neklepe a zatím se nic moc neděje.
    Dneska se mi povedlo natankovat 65,43l (rekord),ale už to cukalo.Dojezd 1 158km. - 5,65l. Bylo to taková kochací jízda 1250ot - 2250ot/min. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.07  15:28

    « Re: Jak nám to táhne.

    Píst se propaluje, když na něj z vadného vstřiku kape palivo, které se tam pálí.......... Podle mě nízké otáčky s tím nemají moc společného. To trpí mechanicky jiné věci,...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.03.07  20:23

    « Jak nám to táhne.

    Dnes jsem jel zase delší štreku, tak jsem pozoroval, jak to táhne.
    Nyní mám asi 32tis km, cca 6tis km po výměně všech vstřiků. Trojka bez protestů bere od 1500, pak okolo 1900 přijde zhoupnutí od turba a plynulý tah cca k 3500 s tím že cca okolo 2500 se přidá jakýsi lehce řezavý zvuk turba(jen při plné náloži). Pak to ke 4000 pomalu přestane tak razantně táhnout ale zrychluje dál. Čtyřka se bez trápení sbírá od 1800 ot., pouze okolo těch 1700 při zrychlování občas to protivné kovové tatatata do normálního zvuku motoru-jedu do Hale v pátek aby mi přehrály kalibrace. Pětka razantněji táhne od 2000 a šestka je rychloběhna.
    Jen to dementní tatata-mám pocit, že nějaký vstřik je asi blbě zkalibrovaný jak říkal Petr T. Uvidím , ale ty kalibrace si chci tak jako tak nechat přehrát.
    Jinak co si myslíte o možnosti propálení pístu při trápení na nízké otáčky?
    V jaké situaci by to mohlo nastat? Pod 1500 ot? pod zátěží ???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  19:48

    « Olomouc

    hil:
    CHA !!! :D
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 16.03.07  17:30

    « Stanadyne u Autobenexu OL

    Tak jsem nakonec Stanadyne u Autobenexu Olomouc koupil.
    Stavil jsem se tam dnes, vedoucí a prodavač asi 10 minut hledali na svém webu o co jde a potom přišel druhý prodavač a řekl jim, že to je ve skladu "tam dole pod olejema". :-)
    Flaštička na 120l za 227,- Kč.
    Koupil jsem 3, doufám že ještě mají, protože když jsem se ptal, zda to už budou mít normálně, řekli že jo, že to ještě objednají...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.07  10:33

    « Re: Re: Re: Re:

    lordmystic:
    jasně pošli email mám to naskenováno. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 16.03.07  07:37

    « Re: Re: Re:

    vica: ale stejně, mohl bys mi poslat ten ofocený nebo oskenovaný průběh momentu pro ten tvůj dvoulitr? Fakt se to těžko někde shání a sám chci také na čip a stále se rozhoduju jaký průběh si nechat nastavit... Nechci to moc přidávat na jedničku a dvojku - ty jsou už takhle krátké a nestačí přenášet výkon na silnici, spíš bych chtěl plochou křivku, zvýšit záběr hlavně pro 3 až 5 a prodloužit efektivní otáčky, aby to nevadlo ve 4200 jako teď ale aspon až ve 4500 či 4600...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…