FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.07  13:35

    « Re: jizdni vlastnosti

    martin.z
    mě se zdálo origo měkota tak jsem to snížil a přitvrdil kola 18" a je to vklidu.Nic se nerozpadá vše dřží nápravy a tlumiče origo. 250tis najeto.
    Pro pohodlný pojezd doporučuji Citroen Xantia - hydropneumatický pérování. Pozor nezatáčí to, pouze rovně.
    Na nějakou tu ránu kašlu na funci to jak se zdá nemá vliv. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.03.07  12:06

    « jizdni vlastnosti

    to Jenyk:
    * kde ty vlastne jezdis, kde se pohybujes?
    Mame stejny auto, jen ja mam 16ky 205/55 letni continentaly. Je to po Praze tak kurevsky tvrdy, ze jsem proti predpisovym tlakum ufoukl na vsech kolem 0,2 dolu. Ne ze by se to nejak exaktne projevilo.
    Kdyz jedu nekde po dlazbe kde jsou vlny, tak bych potreboval helmu abych si nerozmlatil drzku jak to se mnou mlati v aute na vsechny strany, kazdej hrbol citim, mam pocit ze ten interier a vubec cely auto se musi brzy rozpadnout tema ranama.
    Vubec si nedokazu ani predstavit ze bych sel jeste o 2 profilovy cisla niz...
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 27.03.07  11:58

    « Re:

    kutil: S jízdou mám podobné pocity na nynějších letních 18. Jsou prostě moc široké a tvrdé. Jedině na kouscích nových rovných silnic to sedí dobře. Těch ale u nás moc není. S 16 zimníma to bylo OK.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.03.07  08:50

    « Bez nadpisu

    Netvrdím, že Mondeo je špatný, jen ten přechod z MK II je problémový. A co je horší, když sednu do svého druhého vozu Fiesta 1.25 16V z roku 2001, tak už mi to taky nejde řídit. Při přecházení mezi starým Mondeem a Fiestou nebyl jediný problém.
    Zkusím ještě obout letní 17" a zkouknout co to dělá. Zimní mám Continental, tak jestli tam není problem.
    Nevím jestli MK V má jiný převod volantu nebo kde je problém, ale jednak mám pocit, že je auto moc široké aby se vešlo kam jedu a jednak když chci někam jet, tak auto míří jinam, musím to stále dotahovat volantem. Jako by bylo auto těžké a vysoké. Chová se podobně jako Renault Scenic Grand, který je ale vyšší a užší.
    Když jsem ho kupoval vycházel jsem ze zkušeností s MK II a z pár možností svezení při předváděčce. Tam se chování auta výrazně neprojevilo.
    Snad to budou ty gumy. :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 27.03.07  07:47

    « Re:

    to kutil chlape nevim nevim, nedrzel ti nekdo zbran u hlavy kdyz sis ho kupoval? nebo to byla objednavka pres net az do domu bez moznosti zkusebni jizdy? Je to vubec mondeo? >:D Opravdu te nechapu, me to zataci naprosto presne a neverim, ze tvoje dela neco jineho.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 27.03.07  00:21

    « Re: Re: Re: Sedačka

    To Jenyk: Já taky, a auto už zase jezdí kam chce samo, v kolejích hrůza a na našich okreskách si to skáče kam chce. Když jsem u Vyškova najel na "betonku", myslel jsem si, že mi upadly kola.
    Už sháním letní 16", zimní Nokiany byly OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.07  23:37

    « Re:

    Nojo, máš to těžký. Auto který se na písku kroutí bych také nechtěl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.03.07  23:02

    « Bez nadpisu

    To cja: Prodal bych, ale je na leasing a staré auto je už pryč. Nové mám 1,5 měsíce a nemůžu se s ním sžít. Ať už jde o řazení nebo řízení, případně výhled z vozu (hlavně dozadu).
    Když jsem jel se starým Mondeem, tak jednak motor přesně reagoval na plyn (líp jak Focus) a když jsem natočil volant, tak auto přesně reagovalo na natočení volantu, třeba šlo do smyku ale jasného.
    U MK V vůbec nevím co to udělá, mám pocit, že MK V je 2x tak těžší než MK II, vůbec nereaguje na volant, nechce zatáčet, rovně jezdí dobře. Vůbec nemám pocit kontaktu se silnicí! Na sněhu se zahrabává, na písku se kroutí. Takové problémy jsem při přechodu z Escorta neměl. Nevím zda je to přechodem z benzínu na diesel nebo zda je to fakt takový rozdíl mezi MK II a MK V. :roll:
    V každém případě mě z MK V bolí záda i kyčle víc jak z MK II.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.03.07  23:02

    « Re: Re: Sedačka

    Nasadil jsem 18", auto zase sedí, jak má. Kdo je někdy nevyzkoušel neví, co Mondeo umí. A to ticho letních gum proti zimním!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 26.03.07  12:22

    « Re: Sedačka

    to kutil: pokud se jedná o šířku sedáku - není to tím, že MK5 má výraznější boční vedení ? - měl jsem MK1(předpokládám, že MK2 - facelift měl stejná sedadla - možná se pletu) a tam bylo sedadlo taky širší, ale preferuji držení těla v zatáčce, takže si myslím, že je to spíš o pocitu a prioritách - a nebo to prodej >:D a kup MK2
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.03.07  11:19

    « Sedačka

    Ahoj, tak jsem to oměřil. Pokud je sedačka dole, tak je hrana mezi sedákem a opěradlem 82cm daleko od palubky pod volantem. Pokud je sedačka nahoře, tak je tato vzdálenost 75cm. To ale už narážím na ovládání rádia. Vzdálenost přední hrany sedáku je při poloze dole 26cm, při poloze nahoře 30cm.
    Až najdu MK II, tak změřím jak je to u něj. Včera jsem vezl známé a taky říkaly, že šířka sedáku u MK V je menší jak u MK II. Není to tedy jen můj pocit.
  • 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 26.03.07  10:21

    « EURO3 nebo 4

    Hola!
    Mam otazku na jiz nekolikrat diskutovane emisni normy u TDCi.
    Od ktereho data vyroby je motor 96 kW / 130 k EURO 4?
    Jde mi o rozpoznani u auta na prodej, u ktereho se nedostanu k VIN nebo technicaku.
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 26.03.07  08:24

    « Re: Re: Re:

    Já bych byl nejradši, kdyby v žádném autě nebylo místo na klobouk. Jenom na voze a opratě do ruky, nebe nad hlavou. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.03.07  11:52

    « Re: Re:

    oleowr1: Přesně tak, samotná výška člověka nic neříká o poměru délky nohou a zbytku trupu, což je pro prostor nad hlavou při sezení v autě podstatné. A protože v sedačce sedíte na zadku, tak lidi s velkou pr*elí budou sedět ještě o něco výš ;-) . Jediná možnost je osobně si to auto vyzkoušet, nespoléhat na to, že když tam někdo se 192cm má nad hlavou místo na klobouk, tak že já ho musím mít taky.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.03.07  11:36

    « Re:

    Mám 188cm, sedadlo nemám ani úplně vzadu ani úplně dole a poloha mi vyhovuje. Brácha má 196cm a po posunutí sedadla dolů a dozadu vyhovuje taky. Záleží totiž nejen na výšce těla, ale i na délce nohou. Málokdo je typický "konfekční typ". U mne s bráchou, je to tak, že sedneme-li si na stejnou židli, je přesně stejně vysoký, postavíme-li se vedle sebe je o 8cm vyšší - má prostě dlouhé nohy. Když si kupuje oblek, musí mít kalhoty o číslo větší...
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 24.03.07  17:20

    « Bez nadpisu

    to lordymystic:
    no neco malo fakt snizuje to stresni okno, jehoz zacatek jehoz hranice je presne nad hlavou a taky kazdy ma jine drzeni tela pri sezeni.
    Zkus si sednout zadkem az uplne dozadu, nadoraz k operadlu a pater uplne naprimit podelne s operadlem, tzn. i vystrcit bederni oblouk dopredu a narovnat ramena. Hned mas hlavu o par cm vys nez pri klasickem sedu s kulatejma zadama.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 24.03.07  16:25

    « Re:

    :D jó my malí a šikovní >:D
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 24.03.07  14:05

    « Bez nadpisu

    Chlapi, asi máme každej úplně jiné Mondeo... Měřím 192cm a sedačku nemám úplně dole ani úplně vzadu a jsem úplně v pohodě a úplně v pohodě se tam vejdu a hlavou se o strop nemlátím. To buď někomu fakt divně měří metr nebo máte úplně divný těla :))))))))).
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 24.03.07  11:57

    « Re: Re:

    Vyskúšajte nový Passat a potom zhodnoťte kde je koľko miesta.
    martin.z: To bude tým strešným oknom. To znižuje strop. Ja ho nemám, meriam 186 cm a za volantom môžem sedieť aj v klobúku aj v najvyššej polohe sedačky :D
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 24.03.07  07:23

    « Re:

    kutil to je fakt blbost, mam 197cm a kdyz dam sedacku az dozadu a volant nahoru, tak jsem silne v pohode. Chce to do sedacky trosku vic zatlacit, kdyz ji davas dozadu. >:D Je teda pravda, ze ja zas pro zmenu sedim uplne dole.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 24.03.07  07:22

    « vyska

    Ja merim 192 cm, proto mam sedacku take uplne dole a presto sem hlavou ve strope, normalne mi calouneni cucha vlasy.
    Pritom sedim celkem nalezato a jeste mam uplne vysunuty volant ve vodorovnem smeru abych si mohl vic polozit sedacku a stale na nej dosahnout.
    Taky bych uvital vic mista..
    Zajimavy je ze kdyz jsem to kupoval tak jsem nad hlavou misto mel a od ty doby co jsem to vlastnil uz jsem takovou polohu nikdy nenasel.
    Posledni nadeje je ze az bude tepleji a trochu casu tak mrknu pod sedadlo jestli se do mechanismu vyskoveho nastaveni nedostala nejaka prekazka a tim padem se nemuze dostat na dolni doraz ale moc tomu neverim.
    Je to cele o tom jak rovne sedite a vetsina lidi se asi hrbi.
    Pokud vyjedu se sedadlem nahoru tak se pod strop absolutne nevejdu, hlava by me koukala ze stresniho okna ven
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  22:44

    « Re:

    kutil:
    je to nějaký divný,měřím 190 cm, mám rád nízký posaz tak mám sedačku úplně dole a mám ještě tak 8 cm vůli dozadu. V horní poloze jdu hlavou skoro do stropu ale k rádiu a palubce mám tak 8 cm >:D tak nevím.
    Někdy se stane že se nevyužívá celý rozsah kolejnice a pak to nezajíždí.
    Což u nového auta asi neplatí nebo právě proto. :o
    Pokud se člověk v sedačce válí tak potom asi narazí. Zádům zdar. :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.07  20:29

    « Bez nadpisu

    To Jozef035: Sorry ale to že se dá sedačka posunout dopředu a dozadu ví snad každý. Napíšu to tedy ještě jednou. Když posunu po kolejnicích sedačku úplně dozadu a pak ji začnu zvedat, tak než dorazí do horní polohy, tak narazí moje kolena na palubku pod volantem a na ovládání rádia.
    U Monea MK II byla kolejnice vzadu delší a sedačka se na úkor osob na zadní sedačce dala posunout dál o cca 3-6cm.
    Schválně někde najdu Mondeo MK II a změřím šířku sedáku a pak ji změřím u MK V. U MK V je mezi sedačkama i mezi sedačkou a dveřmi zbytečně velká mezera.
    Mám pouze jediné tlačítko na zvedání a to posouvá sedačku nahoru a současně dopředu. Zítra ti změřím o kolik to je. Určitě ale o víc jak o 2-3cm.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  19:14

    « Re: Re: Re:

    Jiri: Stačí si do tých áut sadnúť a rozdiel je evidentný.
    Tú páčku pod sedačou asi má >:D :
    A tak i když si sedačku posunu co nejvíce dozadu (páčkou pod sedačkou), tak když ji zvedám nahoru, tak se zase sune dopředu.
    A keby ju nemal tak má ďalšie gombíky ktorými si posúva sedačku v horizontálnom smere. Ale to by asi mal tých gombíkov viac a vertikálne by si nastavoval prednú aj zadnú časť sedáka plus horizontálny posun.Predpokladám že aj Mondeo vo vyššej výbave, keď má nastavovanie full v elektrike to má. To že sa pri vertikálnom nastavovaní sedačky posúva čiastočne aj horizontálne nijako nesúvisí s tým že sa dá ešte nezávisle posunúť horizontálne. A keby si sedaču posunul úplne dozadu tak pri dvíhaní sa posunie maximálne možno o 2 - 3 cm ale nie o 10 - 15. Teda neviem aký vysoký. Ak má 230 cm tak potom možno aj tie 2 cm sú podstatné :D. Ja mám 186 a mám min. 10 cm rezervu aby som mohol sedačku posunúť ešte dozadu aj keď je v najvyššej polohe. Pochybujem že je niekto tak vysiký aby mal sedačku úplne vzadu a stále mal málo miesta na dĺžku. Jednoduchšie už nastavovanie sedačky vysvetliť nedokážem :'-( Treba si prečítať manuál, tam sú aj obrázky :D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 23.03.07  18:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to vica : souhlas
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 23.03.07  18:46

    « Re: Re:

    to : Jozef035
    Nevím, ale nebude to tím , že pod sedačkou žádnou páčku posuvu nemá a posouvá vše elektrikou >:D dopředu i vzad? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  18:18

    « Bez nadpisu

    Žádná papírová šířka a šiřka v reálu, ale vnější šířka a vnitřní šířka.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  17:42

    « Re:

    V reále ten Focus širší nie je. Papierovo je širší ako Mercedes E. Ja ´mám tiež elektrické výškove nastavenie sedačky. Tiež sa posúva dopredu keď sa dvíha. Ale pozdĺžne sa dá posúvať po koľajnici dopredu a dozadu páčkou pod sedadlom. Zdvíhanie a posúvanie funguje nezávisle :!: Najskôr si ju zdvihni a potom si ju pozdĺžne posuň dozadu :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.03.07  16:58

    « Bez nadpisu

    To Jozef035: Problém se sedačkou je v tom, že mám elektrické zvedání, které při zvedání sedačky nahoru posunuje sedačku i dopředu. A tak i když si sedačku posunu co nejvíce dozadu (páčkou pod sedačkou), tak když ji zvedám nahoru, tak se zase sune dopředu.
    Také Mondeo MK II mělo taky elektrický posun sedačky, ale ta šla celá posunout dále dozadu o 6cm.
    Také šířka sedáku u MK II je menší jak u MK V. Nenapadlo mě, že MK V bude uvnitř menší jak MK II. Všechno se přeci zvětšuje. Vždyť u Mondea je místo řidiče jak ve Focusu. Vždyť Focus je o 28mm širší jak Mondeo!!!
    Mám 190cm/110kg. Mondeo MK II bylo v pohodě. Fiesta z roku 2001 je v pohodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  12:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Na okruhu je maximálka a 0-100 km naprd. Základ je dobrej podvozek a krouták na technické pasáže.
    180 koní v benzínu a origo podvozek Octavie I RS v Brně na okruhu nic neukáže. ST paket u Mondea dělá i u TDCi divy. 4 krát ročně jsem v Brně na okruhu a tvrdím v motoru to fakt není. >:D
    Je to syndrom gumové lano rovinky RS oblouk ST TDCi.
    Úprava ST 18" kola 225/40/18, pružiny -35mm, zadní náprava + 40mm.
    Škoda RS v benzínu je dobrá na letiště a prázdou dálnici jinak je k smíchu.
    S OII jsem ještě nejel.
    Nepřu se že benzín je božský ale je potřeba to posuzovat jako celek.
    Pokud s težkým smradlavým ropákem objedu OI RS v Brně po cílové rovince vnější stopou tak něco není v pořádku. 8)
    To že to jede 235 km/hod a chlemtá 98-100 oktanů fakt nepomůže.
    14 dnů jsem sedlal předváděčku BMW 335d sedan v M paketu motor technologie Variable Twin Turbo 210 kW (286 k) a n 580 Nm již při 1750 ot/min.Prům spotřeba 8l. Cenovka po slevě za 1,2 M Kč. Netvrdil bych že nafta patří do kamen :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  11:39

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    No BMW je iná kategória, aj cenovo. Ale:
    ST 166 kW, 0-100 6,8 s, max: 241 km/h
    BMW325i 160 kW, 0-100 7,0 s, max: 245 km/h
    BMW330i 190 kW, 0-100 6,3 s, max: 250 km/h
    Myslím že minimálne by ST to BMW potrápil. Na okruhu by mal bavorák asi navrh ale na "rally" trati asi naopak.
    Čo sa týka Octavie tak nepochybujem že v Autosalóne na Prime by došli k jednoznačnému záveru, že ak Octaviu RS tak jedine TDI >:D . Ale výkonovo je to jednoznačné. 7,3 s vs. 8,5 s, 240 km/h (predpokladám že obmedzená ) vs. 225 km/h. Myslím že je zbytočné sa zase hádať že papierové hodnoty sú v prípade benzínu nadhodnotené a v prípade nafty podhodnotené >:D Možno sa to niekedy zmení ale zatiaľ je v tejto triede diesel len do počtu. Sú to také kvázi šporťáky.Spotreba je nepodstatná v tomto prípade.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  09:50

    « Re: Re: Re: Re:

    Jsem myslel že Focus se děla jen ST 170... Ale mít přes 200hp a k tomu pořádně tvrdej podvozek a samozřejmě v benzínu, tak pak by to mohlo být skoro RS :). No ale na klasické trochu nadupanější sériove trojkové BMW to stejně nemá - jak v jízdních vlastnostech, tak výkonostně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.03.07  09:48

    « Re: Re: Re: Re:

    Jozef35
    Jasné že ani Octavia TDI nie je žiadny šporťák a s benzínovou verziou sa nedá porovnávať.
    Auto tip16/06 Test RS 2.0TDi a RS 2,0TSFI na okruhu Sosnová.Naprosto stejný výsledek. Závěr testu TDi v jízdní dynamice nezaostává.
    Těžší příď o 30kg. Celý okruh se dá jet na 3 stupěň bez řazení.
    Spotřeba na okruhu 21,2L/33,1l. diesel/Natural 98.
    Norm režim 6,1/8,4L. Otáčky 4 800/6 700.
    Rozdíl v základní ceně 25 000Kč.779 900Kč/754 900Kč
    Zas tak blbě bych to s tím TDi neviděl. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  09:24

    « Re: Re: Re:

    Ale 225 HP vo Focuse by už tiež potom mohlo byť potom RS a nie ST. Aspoň si myslím že to musí jazdiť slušne. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  09:12

    « Re: Re:

    Jozef035: Jasně výkonově je na tom možná o krapet lépe, ale jsou to téměř shodná auta. Právě proto by ta Octavie neměla používat označení RS, což je označení pro sportovní auto. Myslím, že ST je nižší stupeň než RS a je to tak správně. Samozřejmě otázkou je ta cena, fakt docela úlet...
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  09:09

    « Re:

    Jasné že ani Octavia TDI nie je žiadny šporťák a s benzínovou verziou sa nedá porovnávať. Ale myslím že s Mondeom je výkonovo porovnateľná.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  08:54

    « Re:

    Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
    Keď si taký kutil prečo si neskúsiš dať sedačku vyskoko a následne ju páčkou pod sedadlom posunúť dozadu? >:D
    Ináč je pravda že aj ja som si strašne dlho hladal vhodnú polohu za volantom. Ale neviem čo máte s tým úzkym priestorom pre vodiča. Neviem o žiadnom súčasnom aute strednej triedy ktoré má miesta viac. Ja mám "problém" dotknúť sa kolenom stredového panela. Mám 186 cm / 100 kg >:D
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 23.03.07  08:51

    « Bez nadpisu

    Jozef035: No je potřeba si neplést ST a RS, to je rozdíl. Ford nedělá ST jako nejostřejší verzi, ale jeko trochu sportovnější rodinné auto a tak je to třeba brát. To už si myslím, že TDI RS u Octavie je větší provar! Tam si hrajou totálně na něco co nejsou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 23.03.07  08:49

    « Re: ST TDCi

    Dúfam že sa Ford konečne spamätá. 155 HP nazývať ST je na smiech. Ak niekto za to dal 1,5 mil. Sk tak musel byť buď strašne bohatý alebo zrelý na psychiatriu. Alebo veľký fanúšik Mondea :D
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 22.03.07  19:43

    « Re: Oprava deplhi

    Kdyz tak koukam na to pise Petr T., tak zacinam litovat ze sem koupil diesel s CR Bosch...ja sem totiz myslel ze ty jediny se opravuji bez problemu. No zrejme ne... :?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 22.03.07  18:12

    « Oprava deplhi

    to PetrT:
    Az to budou opravovat a za ty ceny o kterych se psalo tak tomu budu verit, ale zatim se ten termin vzdy odsouval..
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  16:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Tak nevím, ale asi by mi tam ta červená vadila.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 22.03.07  16:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Jedno naftové ST stává někdy u nás v práci, mohu vám na požádání ještě očíhnout, kde má jakou nit. :-) Ale nevím, komu patří, ani nic dalšího.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Zdravím - už jsem měl možnost s tím jezdit - je to jen o image a podpoře prodejů ST 220 - údajně si to vyžádali zákazníci - dvojitý výfuk lze domontovat - výměna celého zadního tlumiče.
    Moje auto TitaniumX 2.2 TDCI má stejný bodykit, přední i zadní nárazník z ST( kulaté mlhovky), pouze kola mám 10 paprsků, údajně tvrdší podvozek oproti standard verzi.
    Rozdíl oproti ST TDCI - chybí červená nit , logo ST na volantu ..., Recara( i vzadu), kola, a přitvrzený podvozek(určitě + snížení).
    A po Praze jedno černý o kterém vím jezdí - kůži uvnitř taky černou. Cena je jak u Titania v plné náloži >:D - jinými slovy brutální 1 100 000,- +-
    Jinak ten článek samá chvála a pravda :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  16:00

    « ST TDCi

    Misaak :
    Blbost to není, tento vůz šel cca půl roku objednat.Výbava stejná jaku u ST. Červené kožené sedačky atd.
    Řešil jsem to u Charouze 12/05 a nabízeli slevu 250 000Kč při objednání do konce 02/2006.
    Základní cena sedan 1 032 000Kč. :*)
    S doplňky 1 296 900 Kč (plná palba):twisted:
    Čučel jsem na to jako prase a čekám na nové mondeo.
    Petr T:
    Dobrá zpráva Delphi hurá >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:52

    « Opravy vstřikovačů Delphi

    Tak jsem kámové zas něco pro vás vypátral.
    Přesné datum zahájení oprav CR vstřikovačů Delphi: 26.4.2007, tři servisy (Kladno, Praha 7, Poděbrady)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Siemens (prosinec 2007/leden 2008).
    (motory DV4TD PSA-FORD, DW10B TED4 PSA-FORD, DW10TD PSA)
    Zahájení oprav CR vstřikovačů Denso (prosinec 2007/leden 2008).
    (Toyota, Nissan, Mazda, Opel, Ford Transit, Isuzu, Mitsubishi apod.)
    Opravy vstřikovačů CR Bosch jsou omezené, provozuje se oprava "na koleně" a dají se objednat trysky. Většina závad tkví bohužel v nadměrném přepadu ze vstřikovače (velmi podobný problém jako u Delphi, jiná příčina). Tento problém se řeší výměnou přepadového těsnění (nevím proč jej nedodává Bosch, tak se shání v Polsku, Německu, Itálii, Řecku apod., jakžtak se to dá řešit...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:34

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    aktivace overboost viz. pet odkazu zpet od lordmystic.
    Jinak mam takovy dotaz, co si myslite o tomhle clanku?
    [odkaz]
    Neni to nejaka blbost? :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  15:29

    « Re: Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Overboost nemám ale jinak je Bitpower super. >:D
    Charakteristika využitelných otáček je úplně jiná než u origa.
    Třeba 3 a 4 stupeň funguje od 1 250 ot po 4 700 neuvadajícim tahem.
    5 tku jem zatím naučil táhnout jenom do 4 300 ot/min po rovině ale pracuju na ni. Při 4 500 ot/min to jede 224 km/hod dle GPS ale jenom z kopce po rovině to neudrží. :*)
    Origo jelo po rovině max 198km/hod - 4 000 ot/min. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  15:11

    « Re: Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Kdy se vlastně ten Overboost aktivuje ??
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  14:13

    « Re: Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Pokud chcete ještě trochu ušetřit u Bitpoweru, doporučuju vyrazit na nějaký sraz (tuning show) kde také budou (mají seznam na stránkách) a tam si s nima o tom popovídat - zodpoví také spousty dotazů. A když se tam objednáte, máte slevu 10% místo 5% při objednávce přes net... A to se vyplatí :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.07  14:11

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    kutil: ja sem se na to u Bitpoweru informoval a bylo mne receno, ze Overboost je zachovan. Posli jim mail, radi te budou informovat, uvidis. A jeste dostanes slevu, myslim 5%.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 22.03.07  12:55

    « Re: Okamžitá spotřeba a overboost

    Okamžitou spotřebu to nemá. OwerBoost se aktivuje jen krátkodobě a to při náhlém a plném sešlápnutí plynu nadoraz. Po chiptuningu by měl OB zůstat. U Bitpoweru si nejsem jist, ale u jiných společností jsem to viděl že to zůstává. A Bitpower je špička, tak myslím že také.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  12:48

    « Okamžitá spotřeba a overboost

    Ahoj, sorry, že se opakuju, ale jak je to s tou okamžitou spotřebou. V návodu k vozidlu ji mám, ale v autě není. A druhý dotaz je overboost. Myslím si, že navýšení momentu o 10% (z 360 na 400Nm) musí být znát. Ale když to rozjedu do kopce určitě na dýl jak 10sec, tak žádný pokles momentu necítím. Jak poznám, že to funguje? A pokud udělám chiptuning od BITPower (navýšení na 461Nm/1750), tak příjdu o overboost nebo ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  09:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to hil: to ovládání je taky v poho -myslel jsem jen oproti té 2,4 , že to jde krásně vše zlehka >:D , ale je jasný , že při používání v dálničním provozu je opotřebení menší (kromě brzd)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    cja: Ano, asi to tak je. Měli jsme tu 2,4 naštěstí jen jako náhradní auto. Měli jsme štěstí při koupi té naší 2,0 TDCi, že jsem šáhl po ní. Jezdíme hlavně dlouhé trasy po dálnicích.
    Tenkrát při koupi (2005) jsem se v tom ještě tak neorientoval a nikdo se neobtěžoval něco vyvětlovat.
    Máme najeto cca 105k a ovládání pořád jako nové. Možná je to tím, že 80% jízd je po dálnicích.
    Jediný problém tak byl s výměnou vstřiků + čerpadlo asi ve 40k, naštěstí v záruce.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  09:26

    « Re:

    Kutil: Máš pravdu, že je prostor řidiče asi užší, ale už jsem si zvyknul.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  09:13

    « Bez nadpisu

    Ahoj, tak už jsem zjistil, proč se se svými 188cm nevejdu pod volant. Mám rád když sedím vysoko a u nového Mondea když chci být vysoko, tak se sedačka posune i dopředu. Když sjedu se sedačkou úplně dolů, tak odjedu i hodně dozadu a místo na nohy je. Ale jsem moc nízko.
    Nedalo mi to a přeměřil jsem šířku sedaček a prostor od dveří ke středovému tunelu a fakt jsou sedačky i prostor u MK V užší jak u MK II.
    Prostor řidiče na šířku je u MK V srovnatelný s C-MAXem. Kamarád má Renault Scénic a díky tomu, že má sedačky přímo u sebe, tak je tam místo jak v Mondeu [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  08:22

    « Re: Kola, gumy...

    srdce benzínu rozum naftě - jasně, ale ten benzín do něčeho na hraní a víkendy - zkrátka pro radost - jinak nafta >:D
    www.reifen.com ceny gum v D pro srovnání a u nás asi nejlevnější
    www.nejlevnejsipneu.cz - ale doporučuji servis(znám jednoho co objednal zimní pneu v říjnu a přišly v lednu) - servisy se dneska už taky snaží ,net jim s cenama zahýbal - 18" za 4000,- bez daně -CSC 3 to je slušný, ale na Mondeo po vlastní zkušenosti Dunlop 9000 tichá a komfortní, CSC po čase hlučnější, ale jinak taky výborná
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 22.03.07  08:09

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    to hil: ve firmě máme 2,4 taky a bylo nám oři prodeji a jsme to i požadovali , že je určen na těžkou práci-těžké náklady na krátké trasy - což je přesně náš případ - jel jsem s ním asi 2x na servis a byl jsem z toho vyděšenej- hluk, těžké ovládací prvky(šaltr - bez lanek, pedály, snad i bez posilovače >:D ) a naproti tomu je ve firmě Transit 2l TDI - taky hluk, ale ve srovnání s 2,4 pohoda a ovládací prvky pusobí, že jsou vychozené - oba Tr mají najeto do 60t km
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  01:10

    « Re: Re: Kola, gumy...

    Nevím, levnější ceny na netu jsem nehledal, kolegové z práce, co našli levnější cenu, tak nebylo zboží na skladě... nebo jim to přivezl kolík v kufru, a dvě gumy byly přestárlé, takže to stejně nevzali...
    Já dostal obutý vyvážený kola komplete, pohoda jazz...
    Ale možná jenom proto, že mám konexe :-)
    Mnoho pohody a kilometrů na CZ road přeje Janerad
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 22.03.07  00:47

    « Re: Kola, gumy...

    No teda nic moc
    Koukal jsem trochu na ceny (zatím jen 16´ Barum) a e-pneu je suvérenně nejdrajžší na webu a to celkem o hodně....
    225/40 R18 - to samý, víc než o 1000,- víc než jinde.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.03.07  00:05

    « Kola, gumy...

    Pánové, omlouvám se za trochu propagace, ale:
    Na Mondeo jen ta kvalitnější kola, a ještě lepší gumy! Za ten komfort to stojí!
    Chtěl jsem šetřit, tak jsem vzal nějaké hliníky od Rialu a GY UG 7, ale byl jsem zklamán... hlučí, rezonují... Navíc se děsně zadělávají a reznou kotouče... Oproti origo 17" Ghia X 7 paprsků (letní) jsou naprosto tristní...
    Na zadním skle vozím reklamu [odkaz] :-)
    Až Vás někde předjedu, tak mě můžete problikat... Můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak asi všechno, co s tím můžete dělat... :-)
    Neberte to osobně, ale co si někdo koupí na vytuzingovanou fiestu na lítání do supermarketu a do školky, na Mondeu na heavy duty (210 km/h Highway king), a rozbité okresky, to opravdu, ale oopravdu neposlouží...
    Holt na některých věcech se nevyplatí šetřit...
    To benzín/diesel flame: mám 2,2 TDCI, a radši bych měl 3.0 V6 , ale spotřeba je jasná!
    I tak si ale užiju spoustu legrace!
    Čím víc mám najeto (21.000 km) tím je diesel tišší, hladší a pružnější...
    Ale moje srdce stále patří benzínu!
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 21.03.07  21:59

    « pro info

    Cago, dneska jsem byl navstivit po pul roce nasi policii, kvuli podani vysvetleni k prestupku za rychlou jizdu (maji fotku).
    Velice me prekvapilo, ze po mem odmitnuti vypovidat, to policista "skoro" v klidu prijal s dovetkem, kdyz mame derave zakony, ono na Vas dojde. :)
    Takze jsem osobe blizke usetril 2500Kč a -3 body.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  21:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Jozef035: Nevím jak VW Transporter, ale ten Transit TDI (2,4, rv 2004) mě fakt překvapil.
    Rachot jako ve starým 2l Peugeotu Boxeru bez turba.
    Navíc proti našemu 2,0 TDCi (125 HP) to točilo ve 130 o 1000 víc (3500). Velice špatně zpřevodované - divil jsem se.
    Maximálka u TDI 140km/h (možná by to ještě trochu šlo, ale neměl jsem už odvahu) proti cca 170 kde zapne asi u TDCi omezovač.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  21:16

    « Re: Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper

    Tak: Naš, Vaš. Vsjo eto Taiwan... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  20:58

    « Nový Transit, Ducato, Boxer, Jumper

    hil:
    Souhlas, dneska jelo kolem mě nové Ducato s Transiťáckým motorem 2,2 (JDT rozuměj Puma TDCi).
    Stál jsem na chodníku a vůbec jsem motor nezaslechl.
    Tomu říkám pohoda v dodávce.
    P.S. Nejnovější modely Fiatu, Citroenu a Peugeotu (dodávky) sdílí s Fordem inovovaným motor 2,2 Puma (s japonským vstřikováním Denso). 2,4 si Ford ponechal pro sebe a pro Land Rover Defender.
    Na oplátku bere Ford nové 2,2 HDI od Peugeotu do osobních vozů, MPV a SUV (Land Rover Freelander).
    A zase, Italové vyrábí Ducato, Boxer a Jumper v jedné továrně a za to berou od PSA Fordí motory (to je ale galimatyáš, co?)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  20:54

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Neviem čo máte proti TDI. Mám nového Transita 2,2 TDCI aj VW Transporter 2,5 TDI a nevidím rozdiel. Až na to že ten Transit je nový >:D .
    Obidve autá su slušné na to že sú to dodávky. Ešte mám Mazdu 2,2 hladký diesel a to je iný rachot. Ale to je taká plechová krabica.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.07  20:50

    « Je ti dobře?

    6969.......
    Podle Tvého nicku i obsahu příspěvku soudím, že jsi buď v žádném moderním dieselu neseděl, ale spíše že jsi nemocný a to na hlavu.
    Benzíny v otáčkách, aby se dosáhlo 200km/hod v absolutní většině ječí jako zubní vrtačky. Diesely mají o více než 1/3 nižší otáčky, a pokud máš ještě 6tku, ž do 180 km/hod neslyšíš vůbec nic, maximálně ostatní hluk provozovaný aerodynamikou a koly.
    Takže se zklidni a nějaké moderní diesely (nemyslím od VW) laskavě vyzkoušej. >:-[]
    P.S. Ano, na volnoběh a za studena může být diesel i slyšet, ale jakmile se zahřeje a jde do otáček, je skvělý (neplatí pro VW !!!)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 21.03.07  20:34

    « Re: Re: Re: Re:

    šestý z devíti: To jsi asi moc dieselů neviděl. TDCi je velice tichý, dokonce i v Transitu.
    Až mě překvapilo, když jsme teď na chvíli měli půjčenýho náhradního transita s TDI - to byl opravdu rachot...
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  17:16

    « Re: Re: Re: Re:

    pouze jsem myslel celkově tišší - i motor 2,5 TDI - ale říkám je to velmi subjektivní a myslím , že to nemá cenu řešit
    Mondeo mi plně vyhovuje, aby nedošlo k mýlce. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  17:13

    « Re:

    to byla ironie, po 6 válci opravdu netoužím - zvlášť ne v době ,kdy se nám zákony stále utahují a výkony motoru moc nevyužiješ, stačí krouťák :D
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 21.03.07  15:29

    « Bez nadpisu

    Nevím co tu řešíte a srovnáváte, jo jo takové V8 nebo V10, to je jiný kafe... A takhle můžem pokračovat ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  15:28

    « Re: Re: Re: Re:

    jo, jo, jo V6 je V6
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  15:21

    « Re: Re: Re:

    Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180.
    No veď aj som tvrdil že Superb sa mi zdá tichšie auto ako Mondeo. Akurát že tam aj na diaľnici počuť trochu že to je diesel. Asi preto že ináč je tichšie ako mondeo. Ja motor pri kľudnej jazde nepočujem nikdy. Samozrejme keď vyradím rýchlosť tak je počuť rozdiel keď človek pozorne počúva >:D Chcel som len toľko povedať že možno na parkovisku je benzín hlučnejší pri 3500 ot. ako nafta pri 3000 alebo koľko točí pri 130, ale pri jazde rozhodne nie.
  • « 00 Reagovat !

    foto draxxx

    draxxx 21.03.07  14:41

    « Re: Re: Re:

    U 2,5 V6 benzín, jedu 200 km/ hod a můžu se klidně bavit se spolujezdcem aniž bych musel nějak zvyšovat hlas. Nafta je hrůza, z toho rachocení mně po pár kilometrech začala bolet hlava.
    Všechny diesely rachotí stejně hrozně ( teda mimo V6 ) a je jedno jestli je v autě za 200 000 nebo 2 000 000,- .
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  12:12

    « Re: Re:

    Psal jsem nechytat za slovo. :shock: Mám se Superbem jinou zkušenost - ticho i ve 180. Ale zpět k Mondeu když jsem jel na hranici 180(ne u nás) ,tak benzín je v otáčkách a v autě nelze bez zvýšeného hlasu hovořit se spolujezdcem. To jsem s 2,2 ještě nezažil - aerodynamický hluk na stejné úrovni - podotýkám - mám zkušenost s oběma druhy motorů - přesedám občas mezi Mondeem benzín a nafta. Dnes raději už jen nafta. >:D A kola zima 16 léto 18. Spokojenost - Dunlop - je třeba zkusit. Ale myslím, že všechno to jsou subjektivní dojmy - a je to vše o prioritách. Žít a nechat ...
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 21.03.07  11:52

    « Bez nadpisu

    to kutil: Pokud chceš max. výkon, tak toč vždy danný rychlostí stupeň na hranici kdy to vadne. U méno 96kW mi to brutálně a naráz zvadne zhruba ve 4200ot/min, tehdy je nejlepší dál přeřadit. Alespoň mé 5-ti kvaltové Mondeo má děsnou převodovku, strašně krátké první dva stupně, trojka vcelku jde, ale pak zase moc dlouhé ty dva poslední. Stává se, že při řazení na čtyřku a na pětku padnou po přeřazení otáčky až moc dolů kdy motor moc nebere :(. Na rozjezdy je to prostě špatný.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 21.03.07  11:42

    « Re:

    Pri 130 nepočuť žiadny motor v bežnom aute takže je jedno koľko točí >:D A v Mondeu už vôbec nie lebo bohužiaľ nepatrí asi k najtichším autám. Dosť výrazný je aerodynamický hluk aj hluk od kolies. Neviem či je to spôsobené iba pneumatikami. Letné aj zimné mám Pirelli. Alebo mi to vadí preto že motor je moc tichý >:D To bol ftip. Npr. v Superb TDI je motor na diaľnici počuť viac ale ináč sa mi zdalo to auto tichšie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.07  10:18

    « Bez nadpisu

    To cja: To je v poho. Benzínový motor starého Mondea byl opravdu hodně hlučný proti jiným benzínům. Ale zvykl jsem si a ve 160km/h na dálnici točil 4000ot. a to bylo v pohodě. TDCI je mnohem víc až nepřirozeně zatlumené (připomíná mi to staré BMW) a tak reprodukce hudby je jiná. O TDCI motoru je znát zvenku ráno, ale uvnitř při jízdě ani hluk ani vibrace nejsou. Jen když sešlápnu spojku, tak se ozve klapavý zvuk.
    To DIM: Máš pravdu, jde o zvyk. Nejhorší je, že ten zátah v nízkých otáčkách zase není tak brutální a snaha podřadit se mine účinkem. Jezdil jsem s Meganem 1.9 s čipem a tam se po sešlápnutí plynu i na 3ku protáčely kola. Tomu se dalo říkat brutální zátah. U benzínu když to nejelo na 4ku, tak jsem dal 3ku nebo 2ku, vytočil to a pak zase jel na 4ku. Ale co u dieselu, když to na 5ku nejede? Dám tam 4ku, ale ta už má 3500ot a už se jí také nechce. >:D
    Máte někdo vyzkoušené při jakých otáčkách už zabírá vyšší rychlost více (kdy je výkon na nižší stupeň stejný jako na vyšší)?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.03.07  08:50

    « hlučnost

    to: kutil
    Psal jsem mírně hlučnější - a tím myslím v učitých otáčkách a při studeném startu - a protože v 2.0l v benzínu ještě občas popojedu, tak si myslím, že to srovnání mám celkem objektivněsubjektivní :-) . Je jasný, že na dálnici při 130 je diesel tišší protože méně točí( obecná rovina - nechytat za slovo).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…