FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  10:14

    « Re: opět vstřikovače

    je pravda, že z Portugalska mám trochu strach, možná i vítr ale co se dá dělat.Kdyby se to vysralo na dovolené tak to by byl fakt pech. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  10:02

    « Re: opět vstřikovače

    ...........no, alé moc daleko raději nejezdi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  09:43

    « Re: opět vstřikovače

    No tak jestli čekám zbytečně na repas origo vstřikovačů 11/2002 tak se na to už vykašlu a nechám to tak. 300 tis. tento rok najedu a půjde z domu.Jsem je chtěl nechat v Hale zaběhnout a pak zajít na diagnostiku a repas. A vidím,že budu dál točit 7000 km za měsíc a tvářit se že mi mírný rachot při akceleraci nevadí. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 10.05.07  08:46

    « opět vstřikovače

    VSTŘIKOVAČE:
    Takže pokračujeme. Při 112k mi měnili vstřikovač č.2. Včera při 120k mi měnili vstřikovače č.3 a 4. Byli opa úplně zničený, se mi divili že jsem na to ještě dojel. Vstřikovač č.1 je prej jako novej, dokonce lepší, než č.2, kterej je starej jen 8k km! Pro vstřiky r.v. 10/2002 originální nelze použít opravu co dělají v Hale, tedy jediná možnost jen výměna! Takže jsem čekal zbytečně. Jinak cena 22k, výborná práce v Hale, kontrola čerpadla na přítomnost pilin (naštěstí v pohodě), výměna trubek k válcům, filtr, atd. Prostě kompletní oprave se vším všudy jak má být, tak jsem alespoň trochu klidnej za ty prachy...

    NOVÝ SOFTWARE ŘJ:
    Velice podivná věc. Je možné, že mi v servisu nahráli nejnovější sw do ŘJ a změnil se mi průběh výkonu? Chci říct, že dřív mi motor umíral dost náhle v 4200ot/min. Včera cestou domů mi točil plynule až ke 4500ot/min!!! Ale pozoruji zase jiný negativní jev. Když při akceleraci při 4 nebo 5 mám plný plyn, tak auto zrychluje solidně, ale pokud trošku plyn povolím, auto se jako by nadechne a tahne o trošku víc... To mi dřív nedělalo a je to divné. Co vy na to, je to možná takovéto změny po výměně softu? A nebo si říkám, že si auto musí sednou než si ŘJ doladí nastavení těch dvou nových vstřikovačů...

    SPOTŘEBA:
    Včera Praha-Strakonice. Po Praze zácpa, přes půl Prahy v kolonách spotřeba se studeným autem skoto 15l. Dálnice do Příbrami honička s Mercedesem stále160-210km/h dle provozu klesla průměrná spotřeba z těch 15l na necelých 9l. Příbram-Strakonice cca. 50km ostrá jízda honička s namachrovanou Octavii (sem jí vždy ujel a v obci mě dohnala, holt jezdím 60 - mám 5 bodů a on 90), rychlosti cca. 90-150km/h podle provozu, tak celková průměrná spotřeba ještě klesla na celkových pěkných 7.2l/100km. Před novým SW jsem při podobné jízdě nešel přes 6.6l/100km, takže mi i spotřebu ukazuje pal.poč. vyšší a reálnější. Jinak za posledních 5000km klidné jízdy ale přes zimu a jen popojezdy se studeným motorm po okreskách mám průměrnou spotřebu dle tankování 6.2l/100km.

    VÝKON 2.2TDCi:
    superkutil: Jasně, máš pravdu, u Mondea si při testování recenzenti hodně stěžovali, že má max. výkon hodně brzo, že to rozhodně není závodní průběh motoru, to by se hodilo kdy by měl max. výkon až později, přesně jak píšeš. Ale na závodění nebyl motor Mondea naladěn, tohle naladějí je absolutně ideální při jízdě povolenýma rychlostma, tedy 90 a 130 km/h, kdy se pohybuje kolem max. krouťáku i výkonu a to je super v těchto rychlostech. Navíc je tohle ideální průběh pro tahání karavanů a těžkých přívěsů, zde nemá tenhle motor s rychlým nástupem výkonu konkurenci!!! Osobně myslím, že vhodnou úpravou průběhu (chiptuning) lze protáhnout max. výkon do vyšších otáček a pak to bude hukot...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  08:08

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To superkutil:Potom teda nechápu proč má 2,2 v techničáku 220 km/hod. Mě to jede po rovině max 217 km/hod dle GPS.A hlavně v Německu ty 2,2 fakt fičí. Jinak pozdravuj na Jarově pana Krejsu, fakt tomu rozumí. Když bude mít dobrou náladu tak Ti výkon změří na 5 i 6tku pro porovnání za jednu cenu(1990 Kč). Minule mě trochu mrazilo jestli to ten motor vydrží. Přeci jenom točení po omezovač na 4ku(5tku) v zavřený garáži je mazec.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  23:27

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To jack007: Motor 2.2TDCI má mnohem rychlejší pokles momentu než 2.0TDCI 85kW. Proto má 2.2TDCI max výkon jen v 3500ot a 2.0TDCI až v 4000ot. Protože má motor 2.0TDCI moment i ve vyšších otáčkách nepotřebuje 6ku. Respektive tvoje 5ka je zpřevodovaná tak, aby maximální rychlost byla při maximálním výkonu. Protože ale 2.2TDCI má tak rychlý pokles momentu, tak by na 5ku nebyl schopen již potřebného výkonu. Proto je tam 6ka, která umožní ve vyšších rychlostech využít moment v nízkých otáčkách. Potíž je v tom, že můj motor na 6ku nad 3500ot již není schopen výkonu (malý moment). Je otázkou, proč nemá motor 2.2TDCI maximální výkon až ve 4000ot nebo ještě výš. Pokud ale motor z kopce rozjedeš, tak se i s menším momentem roztočí a pak v kopci drží. Pokud ale do kopce použiju 5ku, tak se motor roztočí na 3500ot. ale moment na kolech je menší jak při zařazení 6ky.
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 09.05.07  22:02

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    superkitule zase mi to neda, ale ta 6ka tam je jako rychlostni prevod a ne vrcharsky.. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  17:23

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To vica: To je jednoduchý, tvůj čip udělá 370Nm/1800ot a výkon 105kW/4100ot. Moje auto má 360Nm/1800ot. ale maximální výkon jen v 3500ot. Proto je moje auto stejně silné v nízkých otáčkách, ale ve vyšších už je tvoje silnější. Proto má 2.2TDCI 6ku, ale ta zřejmě ve vyšších rychlostech nestačí. Z kopce to taky roztočím nad 3500ot. ale do kopce nechce. Nechám změřit ty křivky a uvidím. Prostě není důležitý maximální moment ale celá momentová křivka. Buďto není můj motor ještě zajetý nebo EURO IV není to pravé nebo mu něco je. Dám vědět, jak jsem dopadl na Jarově.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  16:27

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To superkutil:Ten tvůj motor fakt nechápu.Teď jsem se vrátil z Německa a užil jsem si jízdu z dlouhýho kopce 4700ot/ 231 km/hod dle GPS tacho 245km/hod a po rovině to drží 4300 ot/min kopec nekopec. Vše ve 4 pasažérech. Ta 2,2 musí jet ještě víc. Mám připosranou 85kw verzi s čipem s 260tis najetýma a není problém.Chci předjet tak prostě předjedu.Pořád stejná odezva.Jsem to sledoval v Německu tak 2,2 jezdí stabilně 220km/hod a pořád. Celkem jsem s něma bojoval takže to vídím na vrácení vadného kusu. Dokonce mi jedna 2,2 z kopce pouze s řidičem ujíždela, což chápu nemám 6 tku a v 4750 ot/min končím. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  15:29

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To lordmystic: Ten graf 2.2TDCI je nějaký divný. To vypadá jak po čipu Wolf. Má moc vysoko maximální moment. Auto jsem měl přes víkend na Šumavě a tak jsem testoval. Dobrá zpráva je, že se motor zlepšuje. Horší je, že se při každém přidání chová jinak. Jednou vyrazí, jindy nezrychlí. Jako by nějak elektronika hlídala emise a občas nedovolila zrychlit. Takže každé předjíždění je sázka do loterie a občas se člověk musí vrátit a zkusit to jindy. Nenašel jsem žádnou závislost. Vždy jsem zrychloval z cca 2000ot a na 5ku. Udělal jsem ale jinou zkušenost, podřadit nemá smysl. :o) Ten motor 2.2TDCI prostě nad 3000ot. na 5ku a 6ku nechce. Nezbyde mi nic jiného než si zajet na brzdu na Jarov, potřebuju tu momentovou křivku. Na 6ku motor točí 3000ot ve 180km/h. To je taky rychlost nad kterou to jet už nechce. Nechápu, proč má motor 2.2TDCI maximální výkon už v 3500ot když 2.0TDCI 85kW ho může mít až ve 4000ot. a hlavně většina dieselů ho má okolo 4000ot. Jinak auto jezdí dobře, na můj vkus trochu moc žere a je moc těžké. Uvidíme co s tím udělá čip. Ale kdyby se našel někdo, tak rád vyměním Mondeo za S-MAX :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 09.05.07  14:55

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    to Dim:

    co mas za motor, kolik mas najeto km? P.S. jeskoda ze vyhucely ty podpisy, takhle clovek nevi kdo o cem pise
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  14:14

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    No me se zacalo objevovat drnceni zhruba po najetych 40tis. - je pravda ze je to slyset jen lehce a kdyz mam vypnute radio a zavrena okna. Pri studenem motoru se to ozyva vice - pokud se ujede alespon 50km, tak to potom neni slyset vubec, ale chce to opravdu dukladne zahrati motoru. Dokonce jsem posledni dobou vypozoroval, ze kdyz stojim na krizovatce a dam blinkr, tak presne v intervalu kdy se rozsviti kontrolka odbocovani, se podivny zvuk jakoby zintezivni a v tech pulvterinovych intervalech kolisa i intenzita toho hluku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:49

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Za rok uz je bude menit nekdo jiny:) Zajimavy, ze na 2.0 TDCi mi to nerachtalo ani po 130tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:29

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    ...... ty kladky začnou do roka znovu, ale úleva je to příjemná, já už jedu třetí kladky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  07:21

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    jarda.suchy:
    Standa v tom nejede. To vím na 100%. V pátek vychází nové číslo Autodieselu, tam se to dozvíš, já si ty 2 typy aditiv, co negativně překvapily nepamatuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  23:05

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nezname vibrace pri volnobehu mi byly odstraneny pred tydnem spolecne s mohutnym rachtanim pri zapnute klimatizaci. Na vine byla napinaci kladka jejiz vymena oboji odstranila. Drnceni jakobyplastu bylo slysitelne na volnobeh ve vicemene pravidelnych intervalech, jestli myslis tohle. Vymena znackoveho dilu v neznackovem servise stala 5tis. a trvala asi 90min.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  21:31

    « aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nekdo tady psal, ze kdosi z redaktoru v Autodieselu zjistil skodlivy ucinek nekterych aditiv. Chci se zeptat zdali nahodou mezi ne nepatril i Standa (STANADYNE)?

    Dalsi ma otazka - resil se tu problem neznamych vibraci jakoby plastu pri volnovehu - prisli jste na to cim tobylo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  21:29

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Dime, motorová paleta samozřejmě obsahuje i 2,2TDCi:
    1,8TDCi - 92kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 96kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 103kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 110kW (později, Delphi)
    2,2TDCi - 125kW (později, Bosch)
    2,7TDCi - 150kW (později, Siemens)
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:53

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:51

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  11:44

    « V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    ........fakt už nemá Mondeo 2,2 TDCi v tom novém modelu ?
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 07.05.07  09:45

    « graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    Stále se tu někdo sháněl po grafu průběhu motoru. Tak z jednoho čísla AutoDiesel jsem našel graf, kdy to přímo redakce měřila na brzdě. Jednalo se o článek s porovnáním výkonu současných top dieselových čtyřválců... No Mondeo bylo jedno z nejhorších :(.

    [odkaz]
    [odkaz]

    superkutil: Jinak nemáš v čoudu opravdu tu váhu vzduchu? To jak se chová tvé auto že nejede, to by mohlo být přesně ono... Na Passatu se to chovalo hodně podobně.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 03.05.07  06:44

    « Re: Výkon motoru.

    A nedal jsi tam ty kola i s dětskými sedačkami :-), myslím, že se znovu snažíš rozproudit diskuzi jak na minulém/starém/ fóru. S 2,2 jezdím, celou zimu ski box - přes celou střechu a kromě vyššího aero hluku nad 130 bez problému - dokonce nižší spotřeba na zimních 16" s boxem , než bez boxu na letních 18". A jestli ti to nejede víc než 140, tak máš fakt jiný auto než ostatní, a divím se , že ještě ve Fordu jezdíš a srovnání s 1,8 - dovol abych se pousmál - měl (opakuji se) jsem 2,0i 16v a myslím si , že ten jel slušně , ale s 2,2 bohužel nelze srovnávat - a mě táhne bez problému do 4000 ot/ min-1, ale nevidím důvod to využívat - pokud chceš závodit měl jsi si vzít zase benzín. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.05.07  00:22

    « Re: kutil

    Hele Pepek, když už taková slova, tak si v tom udělej pořádek. Prodloužená záruka byla za problémy a za to, že nějaký blbec zapoměl dát ve výrobě do podběhu záslepku a došlo k vytopení celého vozu. K výměně vozu nedošlo z důvodu protahování ze strany FMC a nakonec k odmítnutí z jejich strany. Já jsem chtěl auto vrátit den po koupi, protože mělo a mnoho vad již z výroby. Navíc nevím, co je za problém, že auto stálo 6měsíců. Nové Mondeo bylo kompenzací od Forda za problémy s předchozím. Fordy nejsou špatná auta, ale některé kusy jsou problematické a FMC místo aby je vyměnilo za jiné, tak se dokážou 4roky tahat a dohadovat. ;-) Potřeboval jsem jen vědět, zda je normální chování mého TDCI a nebo má problém. Pokud by bylo auto v pohodě, tak nic neřeším. A pokud mám porovnávat s Oktávkou 96kW, tak ta mi ujede. A pokud jde o porovnání interiéru MKII a MKV, tak je to opravdu v některých bodech krok zpět, ale celkově je MKV samozřejmě lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 02.05.07  23:11

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    To Krkovička: Jo přesně takhle jsem boural s Favoritem před 15 lety. V Praze u parlamentu (Muzea). Jel jsem v prostředním pruhu, koukal zrovna někam dolů, asi na rádio a periferním viděním jsem viděl, že to kolem mě jede. když jsem se zase podíval dopředu, zjistil jsem, že můj pruh stojí a já mám asi 3 metry na zastavení z cca 70. Odnesli to dva chudáci přede mnou, nejvíc ten uprostřed (škoda 120...). Naštěstí tedy bez zranění. Favorit dokonce i jel, takže jsem dojel i do Olomouce, sice bez světel, ale tehdy to ještě nevadilo, a to jsem ještě po Brně rozvážel zboží, co jsem vezl z Prahy :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:20

    « Re: kutil

    dík, námořníku, měli jsme takový nějaký dojem který souhlasí s Tvým popisem... Jinak nic proti Kutilovi, každý jsme nějaký.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:18

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Máš absolutní recht, DIMe, já mám těch 96 kW a také pociťuji rezervu, a velkou >:D
    Ještě se mi fakt nestalo, aby mi Mondeo nevyhovělo.
    Pamatuji že jsem vezl 3 přesvědčené VW many do Paříže na EQUIP AUTO, poté, co jsem udělal zpáteční cestu za 10 hodin s přestávkami, podotkli, že musí na Ford změnit názor.
    Můj dlouhodobý průměr dle PP - 6,2 l/100 km. Najeto 155000 km.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 02.05.07  16:56

    « kutil

    to Petr T.: Se znalcem Fordů kutilem alis superkutilem nemá cenu o něčem diskutovat. Jeho bývalou 1.8 znalo osazenstvo FMC jak své boty - vždyť ji reklamoval asi 4 roky - dostal speciální prodlouženou záruku (nepřistoupil na nabízenou výměnu) - kupoval víc jak půl roku starou uloženku jako novou, jen aby ušetřil penízky a pak se dušoval, že mu už Mondeo nesmí do baráku ale.... najednou byla síla ušetřených korunek silnější a tak náš kutil zase koupil Mondeo. Bylo sice hranaté, nepohodlné, nejelo, ale bylo LEVNÉ. Teď si jen musí co nejvíc postěžovat, jak to nejede, žere ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  16:39

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    ..tak hlavně že už to nerachotí :-) Alespoň tady jsem se , zdá se , nezmýlil :-) Ale vážně, tohle nikomu nepřeji ale stát se to asi taky může každému ... Petře : Jen si rýpni :-) , já si na výkon nestěžuji, podle mě má to auto tak o 100 koní víc, než bych te´d potřeboval, a to už mi stejně vzali dva body a tisícovku za rychlost 62 km/h v obci .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  16:21

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Zdar kolezi. Mam to za sebou- uz nic nerachoti ale ani nejezdi:( Byl jsem ve Fordu s tim rachotem kladek- zavadu po otvreni kapoty ihned identifikovali zkusenym uchem zasvecenych a pripravili mi rozpoct na 9tis bez prace s tim, ze vymeni uplne vsechny kladky vcetne remene a musim se objednat 14dni dopredu. Asi uz to parkrat delali, ale rozhodne nepusobili dojmem profesionalu:) Druhy den jsem to nechal vymenit u osobniho mechanika, ktery ovsem usoudil, ze staci vymenit pouze napinaci kladku (SKF 4130Kc) coz nakonec za 1.5hod udelal. Celkem me to stalo 5tis Kc i s praci.Rachot je fuc. Doufam jen, ze to vydrzi aspon 30tis km a ze ostatni komponenty nejsou rovnez nacate. A jinak jsem vcera stihl nabourat (poprve za 14let) a to tak, ze jsem napalil zazadu do prudce zastavivsiho Seatu Toledo, ktereho jsem timto v cca 30km rychlosti znacne zdeformoval a ten posleze zdeformoval naraznik pred nim jedouciho Citronu C3.Koukal jsem jinam nez jsem mel a tak jsem ani nestihl zabrzdit-jen jsem to svihnul doprava a tim se vyhnul taznemu zarizeni. Odnesl to naraznik, svetlo vcetne uchyceni a blatnik. Na to jaka to byla prda celkem uspech.. Uvidime co za prekvapeni najde likvidator, az se sunda naraznik. Mam trochu obavy z toho, ze nahradni dily nebudou skladem nebot naraznik i blatnik jsou totozne s modelem ST a tech tu moc nejezdi:( No, za blbost se plati..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:33

    « Re: Common Rail

    lordmystic: jak říkáš, zavést to do velkého a dobrého servisu a nechat je to opravit, jenomže to není tak jednoduché, protože ta porucha se vyskytuje dost nepravidelně a tím dost, myslím opravdu dost. Většinou po delší trase, někde v kopci nebo ve vyšší rychlosti a skoro vždy byli v autě aspon čtyři lidi. Oni to auto prostě projedou, parkrát tomu dají do plných a je opraveno. No jenomže ja si do toho sednu,ujedu 100km, začnu někde předjíždět a sem v nouzovém režimu. Takže tvůj návrh dát to někam ať to opraví není zas takna místě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:17

    « Re: Výkon motoru.

    superkutil: subjektivní pocity řidičů jsou velmi ošidná věc ale to Tvoje auto se mi vážně nezdá. Vždyť ani DIM/DIM2 si stěžuje na ledasco, ale NE NA VÝKON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( Nedalo mi to, DIMe, a musel jsem si rýpnout :-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:14

    « Re: Common Rail

    Dim2: No zdá se že mít diagnostiku a správně data interpretovat jsou 2 věci. Nejhorší je, když data nejsou, kódy chybí a je závada. Co Sobek? Ten má jiný druh stanice než servisy v Čechách, teprve se myslím praczje na autorizaci těchto stanic. Takže tak do roka, když to půjde hladce. Zatím rozhodně může tuto stanici použít na rozeznání závady. Teď k aditivům - pan Vaculík z AutoDieselu vypátral minimálně 2 aditiva, která ŠKODÍ. Dočteš se to v novém AutoDieselu, který se právě tiskne. Také pan Vaculík pracuje na nějakém materiálu pro běžné autoservisy co se týče servisu Focus/Mondeo/Transit/Connect se vstřikováním Delphi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:07

    « Re: Common Rail

    lordmystic: Ale jemu udělali diagnostiku vstřikovačů na stanici CRI-PC, viděl jsem výsledky a přišly mi v pořádku. Na lepší diagnostiku by musel do Prahy. Neeeeeee, vstřikovače to nejsou, rychlost odezvy, dodávky paliva i přepady jsou v úzkých tolerancích.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.05.07  14:58

    « Re: Výkon motoru.

    To Petr T.: Souhlasím plně s tebou, taky bych očekával, že motor 2.2TDCI bude mít výrazně vyšší tah oproti benzínu 1.8 a bude mnohem méně náchylný na vliv kol na střeše. Proto mě to překvapilo a píšu to sem. Podle momentové křivky má 2.2TDCI menší rozsah použitelných otáček a hlavně moment rychleji s otáčkami klesá. Zátah okolo 2000ot, který je opravdu slušný, tak rychle klesá a kolem 3000ot. už moc není. Největší je mezi 2000-2500ot. Možná, že u 2.0TDCI není ten pokles tak výrazný. Nemohu ale stále sehnat naměřené křivky od 2.2TDCI. Abych si ověřil své subjektivní pocity, nechám změřit momentovou křivku. Jen mi jde o to, kolik je potřeba najet km, aby už motor neměnil parametry. Pokud je auto osazené řidičem bez kol na střeše, je schopné se na rovině snadno rozjet na 180km/h a na dlouhé trati se rozjet i přes 200km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  14:42

    « Re: Common Rail

    Už jsem si mnohokrát říkal, že to dám do servisu že to prostě dělá to a to a že to chci opravit. Ať si závadu hledají, jak umí, a když to bude dělat dál, budu žádat opravu opravy atd. Takhle už se mi taky stalo, že řekli : Chtěl jste vyměnit ložiska, tak jsme je vyměnili...........že to hučí dál ale bylo asi něčím jiným....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  14:38

    « Re: Common Rail

    Možná že se mýlím.............. ale proč píšeš že jako obvykle ?? :-) Já mám pocit, že je skóre spíše na mé straně !! Lirmystic jenom mystifikuje .... nebo místy fikuje... Kutil : Jestli jede 2,2 s koly jen 140 km/h , tak to je fakt divné ...... Máš nastartováno ? Necouváš ? Nemáž zařazenou pořád trojku ? ........................nenalil jsi tam nějaké aditivum ?? :-)......... ( Promiň, Petře T., ale to bylo tak neodolatelně lákavé :-) Petře , mě se ale taky líbil celý ten životopis, co jsi z těch dat načetl. Umí to i Sobek ? Píšeš že kalibraci dělají jen servisy v Čechách , předpokládám ale, že to ve F-M umí taky , jinak jsem bez :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.05.07  09:02

    « Re: Výkon motoru.

    Petr T.: Taky mi to přijde jak píšeš, buď to auto opravdu nemá nebo je to kombinace bodu dvě a tři... Nevěřím tomu, že by si tohle ale vymýšlel, to je fakt už hodně zcestný... Osobně jsem byl loni na dovče a mé TDCi 96kW se dvěma horskými koly na střeše si to sfištělo bez problémů do mírného kopce 160km/h a pak už jsem se jen bál, že mi spadnou... A s tou spotřebou je to tak, když jsou kola nahoře, hned je na spotřebě přes půl litru víc...
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.05.07  08:57

    « Re: Common Rail

    Misaak: No tady bych si téměř na 100% tipnul vadný vstřikovač. Mám také 10/2002, také jsem měnil všechno možné a ve dvou servisech mi také radily vyměnit všechno možné a vždy to sklouzlo zpět ke vstřikům. Osobně bych to odvezl do opravdu velkého a dobrého servisu a nechal je to opravit - a ať začnou kompletní pořádnou diagnostikou vstřikovačů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  08:55

    « Re: Výkon motoru.

    Superkutile, začínám vážně uvažovat nad tím, jestli vůbec nějaké Mondeo 2,2TDCi máš, jestli jsi si to vše nevymyslel. Jsou 3 možnosti: 1 - žádné 2,2TDCi nemáš 2 - Tvé 2,2TDCi je nemocné 3 - Ty sám jsi nemocný Není absolutně možné, aby jelo 2,2TDCi hůře než moje 2,0TDCi, případně než benzín 1,8. Výkon a krouťák umožňují 2,2TDCi jet prakticky bez pocítění vysoké nástavby (kola, box). Jedině se to může projevit zvýšenou spotřebou, jinak ne. Opakuji, to co moje 2,0TDCi zvládne, musí 2,2TDCi zvládnout hravě.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.05.07  02:36

    « Výkon motoru.

    Ahoj, měl bych 2 dotazy: Jednak jak se pozná, že funguje overboost a za druhé, po kolika ujetých km se motor usadí a jede na plný výkon. Jde mi o to, že mám Mondeo 2.2TDCI a pokud dám na střechu 3 kola, tak auto jede stěží 140km/h a do kopce jen 120km/h. Mohu jet na 6ku i 5ku, je to stejné - nezrychluje, jen duní a žere kolem 8mi litrů. Na stejných místech mi Mondeo 1.8 benzín jelo stejnou rychlostí i když mělo o 19kW menší výkon. Počítal jsem s tím, že 2.2TDCI bude mít výrazný zátah a bude schopné jezdit o hodně lépe jak benzín 1.8. Zatím ale narážím na to, že se sice ve 2000ot objeví pěkný zátah, ale už ve 2500ot mizí a ve 3000ot už není. Tam kde u 1.8 stačilo podřadit nedá se u 2.2TDCI už udělat nic. Nedá se s ním předjíždět, ale dá se jet klidnou jízdou. Bohužel ale ani v kopci není schopné jet a předjíždějí ho i slabší vozy. Pokud podřadím, tak to nepomůže. Je možné, že jsem zvyklý na benzín a mám problém jezdit s TDCI a tak jsem chtěl poprosit, zda mi někdo může napsat, jak s 2.2TDCI jezdit. Jezdím i s Oktávkou TDI PD 96kW, ale tam je to v pohodě, motor táhne až do 4000ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  17:07

    « Re: Common Rail

    To Petr: Tak takhle nějak sem si představoval odpověď ;-) :yes: Moc dík Petre a kdybys mně ještě poslal nejakě ty materialy co se týče těch oprav, budu moc rád. mail: misak.kohut@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  15:08

    « Re: Common Rail

    To Misaak: Tak jsem na to kouknul a vidím vstřikovače skutečně bez problémů. Lepší test než v Brně mají bohužel zatím pouze v Čechách, Hale Praha 7, TP Spol Kladno, Beneco Poděbrady. Ti mohou i opravovat a kalibrovat. Co se týče ostatních závad: P1664 - porucha napájení ICU (řídící jednotky vstřikování) - mohlo být způsobeno odpojením baterie (stalo se před 119 dny). Zkus si vzpomenout. Také by se dalo pouvažovat o pročištění konektorů kabelu řídící jednotky ICU. P0251 - typická závada, kdy z nějakého důvodu není správný tlak ve vysokotlakém zásobníku. Koukal jsem na strategie oprav a na 1. místě je uvedea výměna ventilu IMV. Pokud by jsi chtěl vidět výpis strategií oprav ke všem 3 závadám, musel by jsi mi poskytnout svůj e-mail a poslal bych ti to, můžeš se v tom porýpat. Vstřikovače vypadají velmi dobře, zdá se, že pouze nestíhá IMV ventil (zasekává se, takže nedostatečně rychle - občas - reaguje na povel z ICU).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  14:15

    « Re: Common Rail

    Myšáku, máš to dobře udělané, pochvala. Jdu se na to podívat, je to velmi zajímavé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  10:39

    « Re: Common Rail

    Jo Petře, tak nějak to je, už sem za to dal asi 9000,- (a to jen za diagnostiky, měření trysek a práci + ten okroužek za 20,-kč) a nic se nevyřesilo, protože prostě neví co by měli vyměnit aby to pomohlo a div se nebo ne, ale na takové pokusy jakože vyzkoušíme vyměnit čerpadlo, když to nebude ono, tak vyzkoušíme trysky, fakt nemám peníze. Vyzkouším vyměnit ještě ten ovládací ventyl a uvidíme jak to dopadne. Prozatím sem si zvyknul jezdit trochu pomalej a auto je v pohodě, ale to mně asi dlouho nevydrží :-) Koukal někdo na ty trysky? Co si o tom myslíte, v jakém jsou stavu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:43

    « Re: Common Rail

    Když já mám pocit že myšák byl na různých diagnostikách ale ještě nic neměnil a chtěl by mít jistotu že to co vymění je ono. Takže zatím nemůže nikdo za nic ručit neb žádná oprava se asi nekonala, tak tomu rozumím já.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:41

    « Re: Common Rail

    Mýlíš se, DIMe jako obvykle. Zase přeceňuješ četnost havárií vstřikovačů. To už je minulostí. Nyní není poruchovost vstřikovačů Delphi o nic vyšší než u konkurence, původní typ čerpadla je razantně zodolněn a nový typ čerpadla používaný např. na 2,0HDI Peugeot Citroen, Mercedes Benz C a E a na novém motoru 2,0HDI/TDCi 110kW (premiéra na nové 308 na podzim) je zcela jiné konstrukce vylučující tento typ závady.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 30.04.07  20:54

    « Re: Common Rail

    No, jo, ale jak dokážeš servisu, že tím to nebylo? Buď jim to musíš dát ať to prostě opraví, nebo si poroučet co chceš vyměnit a pa je to na tobě. Minimálně práce, i když já jako další zákazník bych už taky ten tvůj vyzkoušený díl nechtěl..
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.04.07  19:59

    « Re: Common Rail

    to Petr T: Petre servis by snad mel za opravu a jeji vysledek rucit, ne? Tzn. vymeni neco cim se pak ukaze ze to nebyla pricina problemu, tak by si meli dil vzit zpet a resit dal nebo se mylim a vsechno riziko nese ten laik co do servisu prijde jako zakaznik??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  11:39

    « Re: Common Rail

    .....a mě stejně připadá, že všechny cesty vedou do Říma :-) Takže bych si vsadil na tu hlášku chyby u vstřiku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  10:15

    « Re: Common Rail

    Myslím myšáku že kolem toho chodíš jak kolem horké kaše. Máš tam problém a nikdo Ti tady určitě neřekne, co vyměnit, aby to bylo na 100 pro vyřešeno. Budeš muset nějaký peníz utratit. Vzhledem k tomu, že u všech typů čerpadel všech výrobců (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) je ovládací ventil relativně dost poruchový, myslím, že bys měl vyměnit ventil. Myslím, že není příliš drahý, tak zase moc neriskuješ. Když to zabere, OK, když nezabere, alespoň 100% víš kde problém není. Nic lepšího mne nenapadá, sorry.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 30.04.07  06:51

    « Re: superkutil a moment

    zdravím, nejsem ani v nejmenším odborník na motory, ale díval jsem se na CDI od MB 420 CDI - vím je to 8 válec ... - ale max výkon v 3600 ot/ min -1 a max MK v rozsahu 2000 - 2600 ot/min-1, takže nevím co si myslet o řešení Fordu s 2,2 TDCI - když i MB má hodnoty MK a výkonu v těchto otáčkách - nebude to tím, když hodnotíte TDI vs TDCI , že jedno je pumpe duse a druhé common rail? Pořád jste někteří nespokojení s 2,2 a jejími chatakteristikami, tak jsem se rozhlédl i někde jinde a myslím, že to zase taková tragedie od Forda nebude ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.07  22:36

    « Common Rail

    Zdravím pánové, potřeboval bych helpnout... Se svým autem už nějakou dobu řeším problém. Přechází do náhradního režimu, ale velmi nepravidelně. Někdy s ním můžu frčet na plné kulky a je to bez problémů, někdy ujedu 40 km a hop a je tam a pokud ho nenechám schladnou tak dvě hodinky, tak to udělá při každém větším šešlápnutí plynu. V servisu si s tím nějak neví rady, řekli mně že to může být čerpadlo nebo jeden ze vstříků, ale na to, abych měnil při každé návštěvě servisu nějakou součástku fakt nemám. Poprvé když sem tam byl, tak provedli nějaké vyčištění, podruhé vyměnili okroužek 6407-93 s tím, že už to bude určitě v pořádku. No za týden mě tam měli znova... Na tuhle adresu [odkaz] sem hodil výpis diagnostiky a měření trysek a prosím ty co tomu rozumí, ať na to kuknou a popřípadě mně poradí jestli už něco podobného neřešili. Jo a ještě sem dostal takovou radu, že by to mohl být ventyl IMV 9109-903 a pokud ne, tak že by mohl být problém v ICU, myslím v kontaktech mezi ICU a hlavní řídící jednotkou. Ale to si nemyslím, protože pokud mám správné informace, tak problém v kontaktech mezi těmito jednotkami byl ve vozech do 6/2002,pak byly tyto kontakty pozlacené, můj vůz je vyroben 10/2002. Předem dík za vaše info.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.04.07  15:46

    « Re: trojkombinace

    to DIM: Dik, rozumime si na 100% super!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  14:08

    « Re: trojkombinace

    Tak to jsem se asi špatně vyjádřil, takže stručně : - pokud je oprava v rámci záruky, nic neplatíš a záruční doba auta se také nijak nemění. - pokud ti vymění něco za tvoje peníze, tak by na tu opravu měla být záruka nová, počítána datem opravy. Pochopitelně by ti měli ten starý vyměněný díl dát. Myslíme to asi oba stejně...........
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.04.07  12:34

    « Re: trojkombinace

    to DIM: tak tohle mi vysvetli detailne prosim. Jak proboha poznaj jestli bylo v zaruce neco menene?? Auto nebylo servisovano u nich, v servisce jsem si nevsiml ze by tyhle veci dusledne psali, v tom jejich globalnim systemu mam asi 3 opravy, ale je to v nemcine tak si nejsem jistej. Ale hlavne jakou to ma spolu souvislost? To jako kdyz se neco sere tak te jeste potrestaj tim ze dily po vymene ti nedaj zaruku?? Tohleto se tyka tebe, ne? Ale ja kdyz jsem si ted nechal trojkombinaci vymenit po zaruce za svoje a pripadne treba za rok budu mit s ni problemy znovu tak mi jako reknou ze mam smulu, ze dil co mi menili a ja jim za to zaplatil neni v zaruce protoze uz byl meneny jeste predtim jednou nekdy kdysiv zaruce???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  11:56

    « re: oprava vstriku

    oprava se odehrala u mondea 12/2002, rekli, ze vstriky sou neopravitelny, ze sou uplne v *..... Dali mi je nazpet, ale jejich cisla neodpovidaji tem, na nalepce na motoru..... S tim cerpadlem, rekli, ze pokud se na nej nepodivaji, tak mi nedaji zaruku. tak ho rozdelali a pry jako novy......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  11:09

    « Re: trojkombinace

    Tak uvidíme, jestli jsou jiné , tak už by mě snad jejich obvyklá výměna při výměně oleje nečekala...:-) Na nové díly máš novou záruku, pokud ale nebyly v záruce vyměněny. Pak se ti akorát prodlužuje záruka o dobu, kdy jsi auto nemohl používat, takže o dobu opravy.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 27.04.07  10:33

    « opravy vstřikovačů hale

    Tak jsem objednán do Ford Hale v Praze na tu opravu vstřikovače. Mají tam teď docela nával (ani se nedivím) tak mě objednali až na 9.5. Tak vám pak hned poreferuju co to obnáší a jak to v praxi vypadá - tedy jestli do té doby někdo už neporeferuje dřív. No a pak ještě jedu nechat si to trochu chipnout do Bitpoweru a hned mám super dárek ke svým 30-tinám :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  08:58

    « Re: trojkombinace

    Zdravím, Dime. Mám tu pár postřehů. Pár chlapů, co si nechalo provést upgrade čerpadel z ročníků 2002 a 2003 hlásí zlepšení. Zdá se, že se skutečně podařilo spustit opravy vstřikovačů Delphi ve 3 servisech. Takže Ti, co mají problémy, ať nekupují nové, když se to dá ošetřit opravou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  08:56

    « Re: opravy vstřikovačů hale

    Jak to s Tebou vypadá, Lorde? Slyšel jsem že do oprav vstřikovačů nastoupily 3 servisy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  08:54

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Čau Chlopi, Já se z tohoto fóra asi zblázním. Dostat se do něj je zázrak a když v něm jsem, tak to se mnou nechce mít nic společného, změním si nick na Petr T. - vetřelec.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 26.04.07  17:16

    « Re: Popis aut....

    Zkusil jsem vyplnit moto a nic...
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 26.04.07  17:01

    « Popis aut....

    Kam nám zmizel z podpisu popis našich strojů? Teď člověk neví, o čem je řeč. bude se to nějak řešit?
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 26.04.07  15:34

    « Re: trojkombinace

    me tvrdili v charouzovi ze jsou uz jine :-) A jinak pokud ti vymeni nejaky dil tak by mela byt jak na ten dil tak i na praci separatni zaruka, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.07  14:21

    « Re: trojkombinace

    Klimatizace je zátěž pro ten řemen a tudíž i ty kladky, a obecně jakákoliv zátěž, i od alternátoru....například když jsem pustil xenony, tak se zvuk změnil. Přepracované ty díly údajně nejsou, prý se jenom vyměňují pořád dokola.... naštěstí na ně platí záruka, i ta prodloužená, zaplacená.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 26.04.07  14:00

    « Re: trojkombinace

    u me ty vibrace na volnobehu s klimou vubec nesouviseli, resp jsem ji snad jeste nemel zaplou. Ale chci se zeptat, kdyz sis to ted nechaval menit tak ses jich ptal jestli ty dily jsou uz nejak prepracovane aby to vydrzelo?
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 26.04.07  13:58

    « Re: trojkombinace

    u me ty vibrace na volnobehu s klimou vubec nesouviseli, resp jsem ji snad jeste nemel zaplou. Ale chci se zeptat, kdyz sis to ted nechaval menit tak ses jich ptal jestli ty dily jsou uz nejak prepracovane aby to vydrzelo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.07  13:33

    « Re: oprava vstriku

    Jen rozdělání čerpadla ?? Který rok výroby to je ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.07  10:41

    « oprava vstriku

    doslo i na me, menil sem 4 vstriky v PAS Zabreh, cena i s rozdelanim cerpadla 38000 s dph. Cerpadlo pry jako nove, jen ty vstriky ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.04.07  09:51

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Čau Petře T. !! Tak jsi tady nebo nejsi ?? :-) Ty periodické vibrace na volnoběhu jsem už potřetí vyřešil výměnou těch kladek....v garanci. Je to pořád dokola.
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 25.04.07  23:28

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Cau Petre, vitej zpet u tak bajecneho fora ,kde zmacknes odeslat a nic se nestane :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  23:20

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Diky za postrehy. Nepotesili jste me..Objednal jsem se do Olomouckeho servisu AMH na prohlidku. Treba to vyresi softwarovy upgrade:) Nemate nekdo s timhle servisem zkusenosti? drive jsem jezdil do Ford Atoma v Brne, ale od doby, co mi natrikrate marne spravovali klimu a odreli auto tam nemusim. Za podminek se vlastne da uplatnit zaruka? Auto jeste nema tri roky je servisovane ve Fordu ale ma 104tkm. Nikdy jsem se o to nezajimal, ale v pripade, ze by mi to usetrilo 20tis za setrvacnik, bych mozna nejakou sanci uvital.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  22:32

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Krkovičko, toto rády dělají dvouhmotové setrvačníky. Zdar všem, jsem zase tady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  21:56

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Krkovičko, toto rády dělají dvouhmotové setrvačníky. Zdar všem, jsem zase tady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  21:56

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Krkovicko, toto rády dělají dvouhmotové setrvačníky. Zdar všem, jsem zase tady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  13:50

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Zdar všem..............to víte, že vás tady nenechám bez dozoru . Jen jsem se převtělil do Dim- dvojka. Rachotí napínací kladky, měnili mi je zrovna včera, v záruce, už podruhé.......vydrží to tak rok, neboli tak 30 - 40 tis km. Stojí to údajně asi 8 tis Kč. Dělá jim to už roky, ale pro Ford je zřejmě jednodušší to měnit, než hledat nějaké řešení.. když si to navíc lidi zaplatí, když nemají záruku.....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.07  11:15

    « Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Cest praci. Minuly tyden jsem prodal 2.0 TDCi a koupil si v Koelnu 2.2TDCi 11/2004 Titanium Euro3. Motor tahne dobre uz od 1300ot, podvozek ST je tvrdy jak prase ale jede jak po kolejich:)Jediny dosud zjisteny nedostatek je sverazny zvukovy projev.. Pri volnobehu to vydava divne zvuky v periodickych intervalech asi 2s (na to jsem si ostatne uz zvykl u 2.0) ale ten pravy koncert prijde az kdyz pustim klimu. Rachoti to jak stara plecka, tak ji radsi vypinam. Myslim, ze jsem tu kdysi o tom cetl (napinaci kladka, trojkombinace atd..) a tak se chci zeptat, jestli to nekdy nekdo resil, jak dlouho trvala oprava, jestli byla jenom docasne ucinna a kolik to stalo. Diky za rady S pozdravem Krkovicka-reznik, kupec a sedlak v jedne osobe
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 25.04.07  11:14

    « opravy vstřikovačů hale

    Tak dnes by mělo ve Ford servisu Hale Praha proběhnout školení na opravdu vstřikovačů. Hned zítra volám a objednávám se, tak uvidíme. Pak poreferuji jak to vypadá...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.07  23:07

    « Novinka pro kutily !

    Vyšla nová knížka "FORD MONDEO • od 11/00 • Jak na to? č. 85" [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…