FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.07  10:42

    « Standa pohořel

    Vypadá to na jasnou volbu do budoucna- alespoň pro mě VIF
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.07  10:41

    « "Standa" pohořel!!

    Tak jsem koupil nový AutoDiesel a byl jsem nemile překvapen z testu aditiv do nafty.
    Tolik opěvovaný Stanadyne Perf. Formula nepomohl v testovaném vzorku mazivosti ani o fous.
    Je mi jasné, že testovací procedury by mohly být ještě jiné přesnější, ale vzhledem k tomu, jak dobře dopadl co se týče mazivosti VIF Super Diesel jsem ze Standy dost zklamanej. A to ho mám v garáži ještě 3litry. Přitom jsem Standu právě kvůli deklarovanému zlepšení mazivosti užíval a užívám. Jo a korozi taky nezabrálnil-a já mu tolik věřil.
    Holt nám asi na etiketách neříkaj celou pravdu, to bych do "nich" neřekl. Aspoň, že nepoužívám Ekolube-ten dokonce dělal v testu úsady!
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.05.07  10:19

    « Re: Podvozek.

    to cja:
    neni proc se omlouvat, nic osobniho nevidim :-)
    No neco na tom je, vyvoj asi smeruje timto smerem, kolega ma noveho megana a taky nadava jak je to tvrdy, ale podle me to nesouvisi az tak s tuhosti kastle jako primo s tuhosti perovani.
    Kazdopadne nejsi prvni kdo mi tvrdi, ze ta vymena tlumicu stoji za to tak to beru na vedomi. Na kolik te to zhruba vyslo? Ja koukal ze predni origo stojej cca 1.900 kc/kus bez prace ale jeste tam jsou nejake drobnosti jako prachovky za dalsi treba 1 kkc.. ?
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 16.05.07  10:03

    « Re: Podvozek.

    to martin.z: o pubertácích to není - jestli máš na mysli to, že někdo jezdí 18" a připadají mu celkem bez problémů. Je pravda, že jezdím hlavně v Mondeiích, ve firmě jsou i jiná auta VW, Opel ... ,nějaký srovnání mám , ale uvědomme si, že vývoj aut jde těžce kupředu a všichni výrobci se snáží dělat auta bezpečnější, tudíž s tvdším skeletem - z toho bych řekl, že vyplývá, že asi nelze srovnávat starší auta s novými ( Mondeo už sice není žádný mladík - nové je za dveřmi). Pneumatiky taky prodělaly nějaký vývoj a řekl bych , že i ty se podepisují na výrazném nepohodlí - pro někoho - pro jiného lepší jízdní vlastnosti. Nechci se pouště do nějakého srovnávání, ale tlumiče jsem měnil všechny 4 ve 100t a myslím, že ty ovlivňují chování auta dost zásadně. JO a to Mondeo je moje - nikdo mi náhradní díly neplatí, takže se k němu podle toho chovám a nemyslím, že bych trpěl nějak zásadně oproti 16", které vozím v zimě - je ta guma zase širší a to je taky znát. Myslím, že je to především o výběru auta a osobních prioritách. S o1 jsem jezdil , byl jsem s ní několikrát na horách, uznávám, má profilové číslo pneu 65,tak je měkčí, ale nechtěl bych jí ani zadarmo - taky názor.A netvrdím, že Ford je lepší než ostatní značky. Promiň jastli jsem se tě nějak dotkl.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 16.05.07  09:49

    « Re: Podvozek.

    PP nic moc, ale když vyřadíš , tak to jde na volnoběh a ten palivo dává - když sundáš nohu z plynu a necháš zařazeno, tak elmag tryska ( nebo co je u dieslu) přestane palivo dávat - z čehož by mělo být jasné, že při vyřazení spotřeba stoupá :-)
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.05.07  09:48

    « Re: Podvozek.

    to cja:
    No ja nevim co na to napsat. Nejsem 18ti letej pubertak, uz jsem mel radu aut vlastnich i sluzebnich a mondeo je z nich proste nejhorsi, tak to vnimam ja..kazdy to muze vnimat asi subjektivne a taky zalezi na tom co jsi jezdil predtim ty, ale ja mel astru f, volvo 850, passata, sluzebni felicii, fabii, octavii I a snad krom toho volva 850 na nizkoprofilech ktere bylo taky tvrdsi je mondeo naprosto bezkonkurencni. Nedavno jsem lital sluzebni octavii I nekde na jihu, mistama byla okreska fakt hodne rozbita a to jak tim ta octavie plavne proplouvala me temer sokovalo!
    S mondeem by mi nejspis v tech mistech vybouchla vztekem tykev a tema narazama by se mozna i rozpadlo nekde neco v interieru..
    Je fakt ze by me zajimalo svezeni v nejakem jinem mondeu, jestli bych mel stejne dojmy - mam uz neco najeto a zvazuju vymenu tlumicu, ale uprimne moc neverim ze by to melo velky vliv..
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 16.05.07  09:39

    « Re: Podvozek.

    Superkutil, koukam ze objevujes objevene, chce to kouknout na strechu. Jinak ke spotrebe, nevim jaky rozdil je mezi tvym a moji 04,ale ja kdyz vyradim, tak mi PP naopak zacne spotrebu zvysovat. proste primitovnost fordiho PP je opravdu uboha.
    Jinak me podvozek prijde k vaze vozu v pohode, nemuzete to tu srovnavat s fabii, to je opravdu ulet :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.07  09:34

    « Re: Podvozek.

    Nechci rejpat, superkutile, ale na západě již delší dobu žádné mapy nepoužívají.
    Dokonce i já mám svého Garmina a ten hezky visí na okně, žádný úložný prostor nepotřebuje, leda tak kapsu když auto opouštím... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 16.05.07  09:30

    « Re: Podvozek.

    to martin.z : podvozek na 16" problém :-O Jezdil jsem 16(kola pitomci) 3 roky a teď jezdím 18" hlavně okresky - né Prahu - je to tvrdší, ale , že by to byla nějaká tragedie. Možná příčné nerovnosti, s tím bych souhlasil, ale jinak si myslím, můj názor, mám rodinu 2 děti a zatím si nikdo nestěžoval ( navíc je to kombi ), že má pořád Mondeo jeden z nejlepších podvozků ve třídě - kompromis mezi sportovním a pohodlným. Pokud problém, tak jsou tu přece jiná auta co fungují jako žehličky - C5 ... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 16.05.07  09:23

    « Re: Podvozek.

    Schránka na brýle ve střeše, nebo Tě zase ošidili? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.05.07  09:16

    « Re: Podvozek.

    to superkutil:
    Jo! Tak ted s tebou musim souhlasit, to auto je proste tvrdy jak koza a to mam nejmensi rozmer kol 16 a gumy 205/55. Me na tom aute opravdu vadily dve veci 1)tupy a gumovy brzdy - tem uz jsem prizpusobil styl jizdy, brzdim driv abych nenajizdel kazdymu az do kufru 2)tvrdost a nekomfort podvozku! Kvuli tomu jsem ufoukl vsechny gumy asi o 0,2 proti predpisovemu tlaku pri malem zatizeni, ale ma to spis placebo efekt a navic ty gumy tolik nevydrzej.
    Kdyz jedu jakoukoliv sluzebni skodovkou tak si uplne medim, i fabie zehli nerovnosti krasne proti mondeu - holt mondeo ma naladeni podvozku pro lidi co potrebujou v zatackach driftovat a jezdit 150 do prudkych zatacek..
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 16.05.07  08:57

    « Podvozek.

    Hele, taky vám to po přejetí nerovnosti skáče jak splašená bedna a každá díra a nerovnost je cejtit v celém autě. Včera jsem jel stejnou trasu Fiestou z roku 2001 a Mondeem z roku 2007. Když Fiesta projede dírou nebo přes nerovnost, tak to bouchne v kole ale jinak pohoda. Když to projede Mondeo, tak to bouchne v kole a ještě celé auto poskočí a ráz je mnohem víc cítit. Ford mi tvrdí že zvýšil tuhost karosérie a že 3 generace bude mít ještě o více jak 50% vetší torzní tuhost. Když jsem jel starým Mondeem nebo Fiestou, tak auto plave, ale nerovnosti přejíždí v pohodě. Když jedu s kamarádovým Renaultem, tak nerovnosti přejíždí v pohodě. Ale Mondeo se chová jak auto bez pérování a tlumičů. Každá drobnost na silnici je cítit. Mám teda 17" kola a tak nižší pneu, ale na Fiestě mám také nižší a na starém Mondeu taky a tak by to tím být nemělo. Snad je to tím, že je nové (už nikdy nové auto 8-s ). Jo a mám dobrej vtip, po 3 měsících odešla roleta zavazadlového prostoru. Zasekla se a nenavíjí. :-( Proč nemá Mondeo držák na tužku, když ho má Fiesta z roku 2001 i Mondeo MK II? Ty úložný prostory u MK V to je fakt hrůza. Tam vlastně žádný nejsou. Kam si dáváte tužku a blok? Kam si dáváte brýle? Kam si dáváte mapu? U MK II jsem měl mapu mezi středním tunelem a sedačkou spolujezdce. U MK V to tak nejde, protože u MK V je vše hranaté a ostré.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 16.05.07  08:55

    « Re: Ach ta spotreba

    to superkutil:
    ted si podle me sam protirecis. Proste dojezd neni pocitany ze zobrazovane prumerne spotreby jak pises, protoze potom by ti to vecer nemohlo ukazovat dojezd 150km a rano 20km - tedy pokud jsi rano ten pocitac neresetoval, ale pokud jsi ho resetoval tak by v mereni PP zase nebyl rozpor ktery popisujes, protoze rano za studeneho motoru ta spotreba po vyjeti je samozrejme mnohem vyssi a tim padem i nizsi dojezd...
    Je nanejvys pravdepodobne, ze to pocita z nejake aktualni prumerne spotreby za nejakou posledni dobu (tedy hodnoty kterou ty nevidis).
    Nechci chytracit, protoze u mondea nevim jiste jak to funguje(jen jsem si vsiml, ze obcas se mi behem jizdy napr. z kopce dojezd zvysi a pritom prum. spotreba zustane stejna - coz by svedcilo pro to co pisu) ale u koncernovych aut vw to bylo opravdu tak, ze mereni dojezdu neprobihalo z prumerne spotreby denniho pocitadla(tedy ozn. jako 1) ale pocitalo to z prum. spotreby za poslednich ujetych 50km.
    A u mondea je to jeste pravdepodobnejsi nebot nema denni a dlouhodobe pocitadlo jako koncern, ale jen jedno, ktere se nacita dokud ho uzivatel neresetuje coz nekteri jako napr. ja nedelam a je preci blbost aby ti to ukazovalo tvuj aktualni dojezd na zaklade udaju treba pul roku starych...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 16.05.07  08:23

    « Re: Ach ta spotreba

    To hil: A ty někde PP říkáš, jaké máš obutá kola? Podle mě to dojezd počítá podle průměrné spotřeby a stavu nafty v nádrži podle plováku. To znamená, že je to většinou blbost, protože když budeš mít dlouhodobě průměrnou spotřebu nízkou a pak to poženeš a budeš mít vyšší spotřebu, tak pak ti to bude tvrdit větší dojezd než je skutečnost. Mě se stalo, že večer jsem měl dojezd 150km a ráno když jsem nastartoval, tak 20km. Dnes jsem jel na spotřebu a Praha - Kralupy jsem udělal za 4,5litru (vyřazování, využívání terénu, podtáčení motoru apod). A dojezd mi to ukazovalo 1200km. Takže PP v Mondeu dost out. V elektronice se musí Ford ještě hodně učit. ;-) Snad třetí generace Mondeí je na tom už líp, má barevný display. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 15.05.07  22:30

    « Re: Ach ta spotreba

    No ono kolik toho ujedeš je taky závislé na kolech...
    Každá pneu má jiný obvod a to už nemluvím o 16 a 18.
    Mě při zimních 16 ukazoval PP při plné dojezd přes 800 a 18 pod 800.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.05.07  21:46

    « Re: Ach ta spotreba

    Kamarád má Renault Megane, ten ukazoval spotřebu o litr menší než byla skutečnost. Ne, že by to lítalo, prostě o 1litr nižší. Pak to čipnul a mimo jiné začal PP ukazovat zcela přesně. Takže spíše automobilky nastavují PP aby ukazoval méně. Co mě teda velmi zklamalo, že některá Mondea mají okamžitou spotřebu a jiná ne. A co se týče přesnosti měření, myslel jsem si, že v době CR naopak výrobci dobře vědí kolik paliva do každého válce rvou. Já když vynuluju PP, tak mi spotřeba chvilku lítá a po cca 1000km se usadí na 7,4 a víc se nehne. Z této hodnoty pak také pomocí plováku určuje dojezd. Většinou na plnou nádrž tak 800km.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  19:11

    « Re: Ach ta spotreba

    Máš recht - to mě nenapadlo >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.07  16:19

    « Re: Ach ta spotreba

    No oni přece nemají ten komoun rejl !! To se jim to počítají kapičky, když jich tam šoupnou jen pár za jeden zdvih !!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  15:35

    « Re: Ach ta spotreba

    jasně, ale proč to v jiných autech jde (nerad to zmiňuji - VW), O1 když DOT display, tak to ukazuje přesně - nebo Opel taky nebyl problém, ale jinak je to nepodstatný ;-) Možná by to nebylo složitý, kdyby kalibrovali nádrže a dle úbytku přepočítali na km -.... to nic to je spíš legrace >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.07  15:21

    « Re: Ach ta spotreba

    ..........mimochodem, ono to je totiž technicky opravdu velmi složitý problém, spočítat ty průtoky té mlhy přes vstřikovací systém, který to tam pumpuje několikrát za jeden zdvih, a to krát 2000 otáček a to přepočíst na ujetou vzdálenost............ a to ještě když se Ti třeba občas přidře střik :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  12:17

    « Re: Ach ta spotreba

    po dratech to nejde, ale nápad dobrý - nějaký sraz ;-)
    S tou sptřebou máš pravdu PP je optimista, ale se špatnými informacemi- taky spotřebu neřeším, ale na 18" ukazuje spotřebu 7,2 a když tankuji do plný tak po přepočtu minimálně o 0,5 l víc - v servisu, kde jsem to zmínil, mi bylo řečeno, že je to pouze orientační údaj - asi je to všechno Tćhaiwan ;-) , to víš jsou to jen POLOvodiče
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.07  11:57

    « Re: Ach ta spotreba

    Ať si z CIA nebo ne, máš příspěvek s číslem 3000 !!!! To už bys mohl postavit nějakou flašku......a nebo webmaster :-)

    K té spotřebě : jezdím město tak ale i neměsto, já si na spotřebu nestěžuji, jen temn počítač je VELMI optimistický, rozdíl mezi skutečností v průměrné spotřebě je až jeden litr při vyjetí jedné nádrže. Většinou se rožne oranžový nepřítel a ( neslyšitelné :-( ) pípnutí dříve, než ujedu tak 700 km. A to po natankování hlásí, že mám dojezd tak 1000 km. Asi mi někdo krade naftu.....že bych tam jednou fouknul něco z JZD, ať si taky ten parchnat užije ????
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  11:16

    « Re: 12V

    superkutil: nejsem z CIA :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  11:15

    « Re: 12V

    To DIM: jasně, pokud máš příčníky na daný typ auta není problém, a pokud použiješ nosič, který má nějakou rozumnou specifikaci, tak se to dá, ale běda, jak dáš nosiče no name a jedeš jako bys tam nic neměl - šrouby se rády ustřihnou a pak je to velká legrace, záleží samozřejmě, taky na podmínkách - vítr, děšť ... sníh ;-) kamarád co prodává a servisuje kola, tak občas zavolá ať se stavím, že má nějakou parádu - když někomu něco ulítlo a nebyly to včely - občas je to smutný pohled - a průměrně tak 4 kola ročně - na okresní město to není zas tak málo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.07  11:02

    « Re: 12V

    Sice vždycky při montáži a demontáži nosiče kleju jako pohan, ale že by se mi někdy pohnul jsem si fakt nevšiml........a to jezdím s koly po dálnici tak do 150.......teda teď už jezdím 130 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 15.05.07  09:09

    « Re: 12V

    To cia: Příčníky jsem utáhl stejně jako na MKII, ale MKII mělo hagusy nižší a tak příčníky dosedaly nahoře i dole na větších plochách. Na novém Mondeu jsou hagusy vysoké a divně zkosené, takže na nich nahoře i dole sedí příčníky jen na malé plošce. To způsobilo, že i při dostatečném utažení se příčníky začaly posouvat dozadu až narazily na konec hagusů a tam je odřely. U MKII jsem nikdy takové problémy neměl. Mám 3 sady příčníků, jednu na 4 kola, jednu na box a jednu na katamaran, který vozím na střeše. Ten Scenic Grand má nosič chycený na kouli, opřený o zadní dveře a přitažený k horní hraně zadních dveří pevným popruhem. Ani se to nehne. Když jsme třeba jeli Votický kopec, tak byl rychlejší. Ale to moje Mondeo fakt nejelo. Teď už se to zlepšilo, zřejmě to potřebovalo zajet. Stále se motor zlepšuje a spotřeba klesá.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  07:37

    « Re: 12V

    Kup si Thule, případně Mont Blanc a máš jistotu, do Lidlu bych nešel ani za nic, už jsem pár kol viděl co spadlo. A když to kolo něco stálo, tak nosič by měl být aspoň bezpečný.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  07:34

    « Re: 12V

    2001 GHIA zásuvku v kufru měla, 2005 Titanium ji nemá - 8-s Lze v servise domontovat - za úplatu - u auta za 1mega ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 15.05.07  07:30

    « Re: 12V

    re superkutil: skoro každé auto má, když ho uvedou na trh nový druh hagusů - nechápu, jak jsi mohl jet s kolama na střeše a nemít jistotu, že se to neposune - minule jsi psal, že to nejelo víc, jak 140 - trochu šílený,
    Používám nosič na 4 kola na kouli a nemám problém s tím, že je Mondeo nižší než Scenic - kola není vidět přes obrys střechy - sedla vyndávám a rodle stejně musíš pootočit - jo a kufr otevřít lze - záleží na druhu nosiče - mám sklopný, není problém. A chtěl bych ten Scenic 2,0i vidět, jak je rychlejší než 2,2 TDCI i s kolama na střeše - s kolama na střeše i na tažném se moc závodit nedá a nebo je to zvěrstvo - změna aerodynamiky, hmotnost jinak rozložená - kola ráda padají. Nějak tohle nemůžu pochopit.
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 14.05.07  22:14

    « Pneu

    Tak jsem přezul z 18 na 16 (Turanza 205/55 16) a už je to zase pohoda. Auto jede kam chci já, silnice v okrese jsou najednou "opravené" (necítím každý hrbol).
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 14.05.07  22:09

    « Re: 12V

    Já mám 2006 a zásuvka tam je, asi je ta výbava kus od kusu jiná...

    Dojezd mi vyskočí při plné něco pod 800.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.07  20:12

    « Ach ta spotreba

    DIM2:
    Jazdis asi dost mesto, alebo? Ja som bol cez vikend na vychode Slovenska, v den odchodu som rano natankoval OMV + Standy (standard davka na 50l). Vseho-vsudy som nabehal 730 km a podla PP bol dojazd este realnych 240 km. 60 % dialnica (140-160) 40 % okresky (70-130). Otacky som si zvykol drzat 1500-2500, hore radim pri 2200 (ak samozrejme v tom momente nepredbieham). Subjektivne! Na zaklade osobnych skusenosti spotreba rastie proporcionalne s otackami nad 25OO.Chce to tam proste rychle nahadzat - hlavne ten zaciatok 1,2,3,4. Toto som vsak pred kupou vedel. Vdaka tomuto foru. Dakujem. Radenie je f poho - inak by som kupil automat. Rozdiel v spotrebe je markantny ak si auto vezme priatelka. Predtym sme jazdili OI 81kW a styl jej jazdy - radenia sa moc nezmenil. Ja si ju vsak vycvicim. No a TDI vs. TDCi, 1,9 vs. 2,2? Vitaz je jednoznacne Henryho produkt, na ktoreho kroutak a vyuzitelne spektrum otacok som sa rychlo adaptoval a dlhodobo mi vychadza spotreba o litrik viac ako pri octavke (pravda leto a klima je este len pred nami,ale ziadna tragedia to nebude). Kvalita-komfort jazdy mi vsak za to stoji. Tu sa vsak opakujem. Ja som z toho auta proste nadseny. Dufam, ze tie vstrekovace vydrzia. V lete mame v plane Bulharsko - autom samozrejme. Standy! Verime ti! No a potom to chce najst slusny servis. Jasne je ze takeho Petra T. nikde asi nenajdem, s vyberom si vsak dam zalezat. Octavku mi robil garazista-tu sa nemalo co pokazit, bola vzdy jeho odpoved. TDCi je rozhodne ine kafe. Myslim na cistotu prevedenia napr. vymeny palivoveho filtru - info takisto z fora. ;-)

    BTW
    co hokej? Hosi, nerypem len som zvedavy. Nas ste v podstate zachranili vy, tym, ze ste skoncili siedmi. Vsetci to vnimaju, ze akoze sme lepsi ako vy. Prial som si finale CR-SR. Nabuduce.
    Zdravim vsetkych. A, jazdit opatrne, za to stoji (nie pre kus toho plechu pod zadkom, ale prave kvoli nemu.)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.07  13:59

    « Re: 12V

    No, že to bude na záruku jsem si vyřval a to navíc jen až v tom druhém případě........

    Mimochodem : včera jsem dojížděl podle PP s dojezdem asi 17 km, natankoval jsem potom 52 litrů .... ale podle PP jsem měl mít spotřebu 5,7 l/100, reálně to ale vychází na 6,9 l/100 km. Docela rozdíl !! :-) Taky vždycky když natankuju , tak mi vyskočí dojezd tak na 1000 km a více, ale reálně tak po 700 už jsem u pumpy..... Ta česká nafta !!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.07  13:14

    « Re: 12V

    Jo, jo Dime. Tie chromove kluky vsak boli impulzom u priatelky. Vies, co myslim? Jeej. To je krasne. A tak teda volba padla na MK. Nastastie. Zatial. Aj ked ty a vstrekovace - ;-\ , hlavne ze to bolo na zaruku ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.07  11:38

    « Re: 12V

    Od toho malého faceliftu v r. 2004 ( ? ) už ta zásuvka v kufru opravdu není..... asi ty chromy kolem klik byly důležitější :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 14.05.07  09:42

    « Re: 12V - nosiče na kola

    Použil jsem nosiče z Mondea MKII protože mám 3 sady příčníků. Bohužel má nové mondeo mnohem mohutnější podélné lyžiny a tak mám problém příčníky uchytit. Dokonce při první jízdě se mi příčníky posunuly během jízdy dozadu (mají mnohem menší kontaktní plochu jak u MKII). Kamarád má auto vyšší (Renault Scenic a používá nosič kol připevněný na kouli. Je to super, kola mají mnohem menší odpor, lépe se sundavají. Jediný problém je nemožnost otevření kufru když je nasazený nosič. Ale jinak je se Scenicem 2.0 benzín s koly vzadu na kouli rychlejší jak já s Mondeem 2.2TDCI se 4mi koly na střeše.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.07  23:10

    « Re: 12V

    Dakujem Hile.
    Je to dovoz. Ale zvlastne. Hmm... No tak budem musiet niejak rozbehat tu prednu. Apropo mam Ghiu a vyhrievanie celneho skla nemam :-( , hold dovoz z talianska. A vyhrievanie prednych sedadiel? Tiez nic. Taliani! More, slnko... Ale aj tak som nad mieru spokony. Momentalne riesim niejaky stresny nosic na bike. Viete poradit jednou vetou naco si dat pozor (co by to malo mat, ci staci kupit nieco v Lidl) >:D? A som si 100 % isty ze aj s tym nosicom to proste pojde do kopca, z kopca a tak... add "Výkon motoru", nic v zlom superkutil.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 13.05.07  22:57

    « Re: 12V

    Asi tě ošidili v krámě.
    Teď jsem se tam díval a je tam funkční zásuvka.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 13.05.07  22:54

    « Re: 12V

    Já jsem se tam ještě nedíval :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.07  22:36

    « 12V

    Zdravim vsetkych! Som pravidelnym citatelom Vasho diskusneho fora. Doteraz je auto OK. Samozrejme Standy-ho lejem aj ja (kazda 3-4 nadrz, obcas ShellVPD a OMV). Moj terajsi problem 12V zasuvka. V kombiku by tie zasuvky mali byt dve? Alebo? Kde ju mate vzadu? Odkedy mi namontovali alarm "Meta" tak ta predna obcas blbne. V batozinovom priestore je sice na pravo pod rolovacou zasterou nieco co sa opticky na 12V podoba, ale pod zaslepkou nie je nic. Je to tak aj u Vas?
    Dakujem za radu.
    Tak zatial :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 12.05.07  17:55

    « Ford Mondeo vyprodej

    Nevim jestli jsem to zde uz rikal ale tet je asi ta prava chvile koupit Ford Mondeo >:D nez pride nova generace a je jeste docela z ceho vybirat.

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.05.07  15:50

    « Životnost brzdových kotoučů

    Jezdím s 2.0 TDCi celkem úsporně, pohodově - dlouhodobý průměr 6,28l/100km podle tankování (PP nemám), ale překvapilo mně, že tak málo vydrží přední kotouče, v pondělí je dávám vyměnit ikdyž má auto jen 126tkm. Předtím jsem měl Sierru 1,8TD a kotouče jsem měnil po 250tkm.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.07  14:49

    « Re: 2.2 TDCi, výkon, otáčky

    to superkutil: Berme tyto odkazy jako informativní a spíše pro srovnání. Je to webová stránka jakéhosi chiptunera, to je pro mě rovnou napůl zločinec. Nevíme nic o konkrétním autě. Co tam bylo za naftu, co majitel už s vozem dělal (filtry, výfuk, …), než se rozhodl pro chiptuning….
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.05.07  10:57

    « Re: 2.2 TDCi, výkon, otáčky

    To hope: Velmi dobrý příspěvek. Před návštěvou servisu jsem chtěl vědět, zda právě není závada mezi sedačkou a volantem. Pokud ale má graf momentu vypadat tak jako na tvém odkazu, kde je maximální moment motoru 2.2TDCI 431Nm/2650ot. ?!?! (moc se neshoduje s uváděnými hodnotami 360Nm/1800ot.), tak skutečně mému motoru není dobře. Ten má slušný zátah mezi 1800 - 2600ot. nad i pod to jde rychle dolů. Víc táhne na 6ku okolo 2000ot, než na 5ku ve 3000ot. Podle tvého grafu má ale motor ve 3000ot skoro stejný moment jako ve 2000ot. Nechám změřit ten můj a uvidím. Pokud teď dojdu do servisu a řeknu motor netáhne ve vyšších otáčkách, tak to bude jako minule, technik objede blok a řekne, že to táhne. S grafem to bude jasnější. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  23:41

    « 2.2 TDCi, výkon, otáčky

    Tyto řádky rozhodně nepíšu pro superkutila, to je pro mě ztracený případ. K návštěvě servisu ho asi nikdo nedonutí. I když dle některých jeho příspěvků by opravdu mohla být závada i mezi volantem a sedačkou, která nejde seřídit.

    Maximu výkonu v 3500 otáčkách za minutu osobně nevnímám vůbec negativně. Pokud totiž vemu použitelné otáčky, tak stejný pocit z motoru 2,2 TDCi v 1400 ot./min., mám u zde srovnávaných motorů (1,9 TDi PD, 2,0 TDCi, 2,0 TDi PD) někde okolo 1800 ot./min. Tedy nikde mi 500 ot./min. nechybí. Také to není nic neobvyklého, pro info několik motorů s maximem výkonu pod 4000 ot./min. (zdroj ZTP):
    Toyota Avensis 2,2 130,110kW/3600 ot/min.
    Audi A6 2.7 132kW/3300 ot/min.
    Jeep Grand Cherokee 3.2 103kW/3600 ot./min.
    Mercedes 220 CDI 125kW/3800 ot./min.
    Mercedes 320 CDI 173kW/3600 ot./min.
    Mercedes 420 CDI 225kW/3600 ot./min.
    Opel 1.9 CDTi 88kW/3500 ot./min.

    Pokles výkonu, nebo dokonce prudký, či dramatický, po 3500 ot./min. také nemám a nevidím. Hezká sbírka grafů je např. zde:

    [odkaz]
    [odkaz]

    Pokud si dáte tu práci a vyhledáte srovnatelné motory, tedy 4 válce, výkon okolo 100kW a jedno turbo zjistíte, že rozdíl mezi maximem výkonu a výkonem v 4.500 ot./min (většinou začíná červené pole) je mezi cca 22-16%. 2.2 TDCi má asi 18% a to má maximum už v 3500 ot./min. Další zajímavá vlastnost je, že u všech měřených grafů, které jsem viděl, má 2.2 TDCi výkon okolo 120kW místo deklarovaných 114 kW.

    Na dálnici nemám s řazením žádný problém, ale stav, který je zde popisován znám. Typicky když řídí manželka, jede na šestku asi 130km/h a do kopečka chce najednou prudce zrychlit. Sešlápne plyn na podlahu a ono se nic nestane. To mi ale nepřijde nijak zvláštní. Podle mě to má hned dvě vysvětlení. V cca 2200 ot./min. má motor pod 80kW se zařazeným těžkým převodem to na velké zrychlování nestačí. Za druhé to je Euro4, takže asi nemůže pořádně „začoudit“. Já s tím ale problém nemám, podřadím na 5 (vyšší otáčky, lehčí převod), která mě vytáhne v pohodě někam ke 170 km/h a můžu klidně vrátit 6 a pokračovat ke 200 km/h. Dále se většinou nemám potřebu dostávat. I v jiných rychlostech a převodech u tohoto auta rozhodně platí, že lépe zrychlím, když postupně přidávám plyn, než když sešlápnu na podlahu a čekám, co to udělá.

    A na konec spotřeba. Opravdu záleží na stylu jízdy, po Holandsku jsem udělal nádrž za 5,6 l/100 km, pro toho kdo zná tamější silnice a omezení není třeba více popisovat. Udržet 8,5 l/100km dlouhodobě, třeba na celou nádrž se mi nikdy nepovedlo. Takto hardcore město není ani Praha s denními přejezdy Chodov-Smíchov přes Baranďák a na německé dálnici se také nikdy nedá jet tak dlouho nad 180km/h, vždy mi to zkazí nějaké předjíždění, zúžení silnice či jiné omezení, takže většinou těsně pod 8l/100km.
    Spotřeba mi přijde naprosto adekvátní ostatním srovnatelným naftovým motorům plnícím Euro 3, nebo 4. Můj pocit při studování technických parametrů je, že čím ekologičtější motor, tím větší spotřeba. Pro mě zajímavé porovnání spotřeby je zde [odkaz]
    Třeba z následujících dvou odkazů vyplývá, že Passat 96 kW má větší spotřebu než Mondeo 96kW, sice o málo, ale …. :
    [odkaz]

    [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  23:19

    « Re: opět vstřikovače

    vica: co já vím tak je pouze nedostatek klíčové součástky (přepadový ventilek). Slyšel sem, že do 4-5 týdnů by měly být tyto díly k dispozici. Je po nich velká poptávka ve všech zemích, kde již opravy zahájili, velké země jako Itálie mjí velkou spotřebu dílů. Samozřejmě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  16:33

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To superkutil: Maximální rychlost beru tu při které auto na rovině již nezrychluje,nebo po přechodu z kopce na rovinu se rychlost ustálí za normálních povětrnostních podmínek. Prostě jsou nové úseky dálnice kde se dá jet třeba 10 min podlaha a rychlost se nemění. Ideální je dig. měření přes GPS.Já se třeba z kopce rozjedu na 222 ale na rovině udržím jenom 217 km/hod - 4 250 ot/min.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.05.07  14:00

    « Re: opět vstřikovače

    To lordmystic: Ano, to je přesně ono. Mondeo s tímto motorem se chová jako náklaďák. Velký zátah, ale na předjíždění chybí výkon ve vyšších otáčkách. Chybí možnost podřadit. Prostě 2,2 jezdí super v rozsahu 1800 - 2600ot. To znamená při povolených rychlostech 90 a 130km/h je to v pohodě. Na tyto rychlosti je ale zase objem zbytečně velký a motor má vysokou spotřebu a déle se ohřívá. Vysoká spotřeba se projeví i na volnoběh při popojíždění. Ale pro tahání přívěsů je to super motor. Překapila mě jeho kultivovanost a chování mezi volnoběhem a 1800ot. Fakt by mě zajímalo, proč Ford naladil ten maximální výkon tak nízko. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.05.07  13:49

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To vica: Je otázka, co je to maximální rychlost. To je rychlost kterou můžeš maximálně jet nebo rychlost jakou auto vyvine nebo co. Je jasné, že když pojedeš po z kopce s větrem v zádech, tak potřebuješ menší výkon než když pojedeš po rovině s protivětrem. Proto je 2,2 schopné jet i více jak 200km/h, ale je otázkou, jak dlouhou potřebuje silnici na rozjetí. Maximální výkon na 6ku je ve 210km/h a maximální rychlost 2,2 kombi je 216km/h. Při této rychlosti točí motor 3600ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  12:28

    « Re: opět vstřikovače

    S blikající kontrolkou jsem už kamarád.Když to přijde tak se s tím dá jet souvisle 180 km/hod ale moc to nezrychluje.Většinou zastavím vypnu a zapnu motor a jede se dál.Kadence tak 1x za 2000 km.Horší by bylo kdyby se to zastavilo úplně. Na kontrolku už vím co ji vadí, náhlá změna rychlosti ve stoupání. Jinak po rovině to nic nedělá. :*) Jednou bude sranda až to nepůjde resetovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  11:27

    « Re: opět vstřikovače

    Tak hlavně už vyjíždět s tím pocitem , že se může rozblikat kontrolka a pak se s tím, dá jet jen tak 60 :-)¨, to by mě v takových dálavách budilo za spaní.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  10:14

    « Re: opět vstřikovače

    je pravda, že z Portugalska mám trochu strach, možná i vítr ale co se dá dělat.Kdyby se to vysralo na dovolené tak to by byl fakt pech. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  10:02

    « Re: opět vstřikovače

    ...........no, alé moc daleko raději nejezdi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  09:43

    « Re: opět vstřikovače

    No tak jestli čekám zbytečně na repas origo vstřikovačů 11/2002 tak se na to už vykašlu a nechám to tak. 300 tis. tento rok najedu a půjde z domu.Jsem je chtěl nechat v Hale zaběhnout a pak zajít na diagnostiku a repas. A vidím,že budu dál točit 7000 km za měsíc a tvářit se že mi mírný rachot při akceleraci nevadí. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 10.05.07  08:46

    « opět vstřikovače

    VSTŘIKOVAČE:
    Takže pokračujeme. Při 112k mi měnili vstřikovač č.2. Včera při 120k mi měnili vstřikovače č.3 a 4. Byli opa úplně zničený, se mi divili že jsem na to ještě dojel. Vstřikovač č.1 je prej jako novej, dokonce lepší, než č.2, kterej je starej jen 8k km! Pro vstřiky r.v. 10/2002 originální nelze použít opravu co dělají v Hale, tedy jediná možnost jen výměna! Takže jsem čekal zbytečně. Jinak cena 22k, výborná práce v Hale, kontrola čerpadla na přítomnost pilin (naštěstí v pohodě), výměna trubek k válcům, filtr, atd. Prostě kompletní oprave se vším všudy jak má být, tak jsem alespoň trochu klidnej za ty prachy...

    NOVÝ SOFTWARE ŘJ:
    Velice podivná věc. Je možné, že mi v servisu nahráli nejnovější sw do ŘJ a změnil se mi průběh výkonu? Chci říct, že dřív mi motor umíral dost náhle v 4200ot/min. Včera cestou domů mi točil plynule až ke 4500ot/min!!! Ale pozoruji zase jiný negativní jev. Když při akceleraci při 4 nebo 5 mám plný plyn, tak auto zrychluje solidně, ale pokud trošku plyn povolím, auto se jako by nadechne a tahne o trošku víc... To mi dřív nedělalo a je to divné. Co vy na to, je to možná takovéto změny po výměně softu? A nebo si říkám, že si auto musí sednou než si ŘJ doladí nastavení těch dvou nových vstřikovačů...

    SPOTŘEBA:
    Včera Praha-Strakonice. Po Praze zácpa, přes půl Prahy v kolonách spotřeba se studeným autem skoto 15l. Dálnice do Příbrami honička s Mercedesem stále160-210km/h dle provozu klesla průměrná spotřeba z těch 15l na necelých 9l. Příbram-Strakonice cca. 50km ostrá jízda honička s namachrovanou Octavii (sem jí vždy ujel a v obci mě dohnala, holt jezdím 60 - mám 5 bodů a on 90), rychlosti cca. 90-150km/h podle provozu, tak celková průměrná spotřeba ještě klesla na celkových pěkných 7.2l/100km. Před novým SW jsem při podobné jízdě nešel přes 6.6l/100km, takže mi i spotřebu ukazuje pal.poč. vyšší a reálnější. Jinak za posledních 5000km klidné jízdy ale přes zimu a jen popojezdy se studeným motorm po okreskách mám průměrnou spotřebu dle tankování 6.2l/100km.

    VÝKON 2.2TDCi:
    superkutil: Jasně, máš pravdu, u Mondea si při testování recenzenti hodně stěžovali, že má max. výkon hodně brzo, že to rozhodně není závodní průběh motoru, to by se hodilo kdy by měl max. výkon až později, přesně jak píšeš. Ale na závodění nebyl motor Mondea naladěn, tohle naladějí je absolutně ideální při jízdě povolenýma rychlostma, tedy 90 a 130 km/h, kdy se pohybuje kolem max. krouťáku i výkonu a to je super v těchto rychlostech. Navíc je tohle ideální průběh pro tahání karavanů a těžkých přívěsů, zde nemá tenhle motor s rychlým nástupem výkonu konkurenci!!! Osobně myslím, že vhodnou úpravou průběhu (chiptuning) lze protáhnout max. výkon do vyšších otáček a pak to bude hukot...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.07  08:08

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To superkutil:Potom teda nechápu proč má 2,2 v techničáku 220 km/hod. Mě to jede po rovině max 217 km/hod dle GPS.A hlavně v Německu ty 2,2 fakt fičí. Jinak pozdravuj na Jarově pana Krejsu, fakt tomu rozumí. Když bude mít dobrou náladu tak Ti výkon změří na 5 i 6tku pro porovnání za jednu cenu(1990 Kč). Minule mě trochu mrazilo jestli to ten motor vydrží. Přeci jenom točení po omezovač na 4ku(5tku) v zavřený garáži je mazec.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  23:27

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To jack007: Motor 2.2TDCI má mnohem rychlejší pokles momentu než 2.0TDCI 85kW. Proto má 2.2TDCI max výkon jen v 3500ot a 2.0TDCI až v 4000ot. Protože má motor 2.0TDCI moment i ve vyšších otáčkách nepotřebuje 6ku. Respektive tvoje 5ka je zpřevodovaná tak, aby maximální rychlost byla při maximálním výkonu. Protože ale 2.2TDCI má tak rychlý pokles momentu, tak by na 5ku nebyl schopen již potřebného výkonu. Proto je tam 6ka, která umožní ve vyšších rychlostech využít moment v nízkých otáčkách. Potíž je v tom, že můj motor na 6ku nad 3500ot již není schopen výkonu (malý moment). Je otázkou, proč nemá motor 2.2TDCI maximální výkon až ve 4000ot nebo ještě výš. Pokud ale motor z kopce rozjedeš, tak se i s menším momentem roztočí a pak v kopci drží. Pokud ale do kopce použiju 5ku, tak se motor roztočí na 3500ot. ale moment na kolech je menší jak při zařazení 6ky.
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 09.05.07  22:02

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    superkitule zase mi to neda, ale ta 6ka tam je jako rychlostni prevod a ne vrcharsky.. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  17:23

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To vica: To je jednoduchý, tvůj čip udělá 370Nm/1800ot a výkon 105kW/4100ot. Moje auto má 360Nm/1800ot. ale maximální výkon jen v 3500ot. Proto je moje auto stejně silné v nízkých otáčkách, ale ve vyšších už je tvoje silnější. Proto má 2.2TDCI 6ku, ale ta zřejmě ve vyšších rychlostech nestačí. Z kopce to taky roztočím nad 3500ot. ale do kopce nechce. Nechám změřit ty křivky a uvidím. Prostě není důležitý maximální moment ale celá momentová křivka. Buďto není můj motor ještě zajetý nebo EURO IV není to pravé nebo mu něco je. Dám vědět, jak jsem dopadl na Jarově.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  16:27

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To superkutil:Ten tvůj motor fakt nechápu.Teď jsem se vrátil z Německa a užil jsem si jízdu z dlouhýho kopce 4700ot/ 231 km/hod dle GPS tacho 245km/hod a po rovině to drží 4300 ot/min kopec nekopec. Vše ve 4 pasažérech. Ta 2,2 musí jet ještě víc. Mám připosranou 85kw verzi s čipem s 260tis najetýma a není problém.Chci předjet tak prostě předjedu.Pořád stejná odezva.Jsem to sledoval v Německu tak 2,2 jezdí stabilně 220km/hod a pořád. Celkem jsem s něma bojoval takže to vídím na vrácení vadného kusu. Dokonce mi jedna 2,2 z kopce pouze s řidičem ujíždela, což chápu nemám 6 tku a v 4750 ot/min končím. :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  15:29

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To lordmystic: Ten graf 2.2TDCI je nějaký divný. To vypadá jak po čipu Wolf. Má moc vysoko maximální moment. Auto jsem měl přes víkend na Šumavě a tak jsem testoval. Dobrá zpráva je, že se motor zlepšuje. Horší je, že se při každém přidání chová jinak. Jednou vyrazí, jindy nezrychlí. Jako by nějak elektronika hlídala emise a občas nedovolila zrychlit. Takže každé předjíždění je sázka do loterie a občas se člověk musí vrátit a zkusit to jindy. Nenašel jsem žádnou závislost. Vždy jsem zrychloval z cca 2000ot a na 5ku. Udělal jsem ale jinou zkušenost, podřadit nemá smysl. :o) Ten motor 2.2TDCI prostě nad 3000ot. na 5ku a 6ku nechce. Nezbyde mi nic jiného než si zajet na brzdu na Jarov, potřebuju tu momentovou křivku. Na 6ku motor točí 3000ot ve 180km/h. To je taky rychlost nad kterou to jet už nechce. Nechápu, proč má motor 2.2TDCI maximální výkon už v 3500ot když 2.0TDCI 85kW ho může mít až ve 4000ot. a hlavně většina dieselů ho má okolo 4000ot. Jinak auto jezdí dobře, na můj vkus trochu moc žere a je moc těžké. Uvidíme co s tím udělá čip. Ale kdyby se našel někdo, tak rád vyměním Mondeo za S-MAX :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 09.05.07  14:55

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    to Dim:

    co mas za motor, kolik mas najeto km? P.S. jeskoda ze vyhucely ty podpisy, takhle clovek nevi kdo o cem pise
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  14:14

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    No me se zacalo objevovat drnceni zhruba po najetych 40tis. - je pravda ze je to slyset jen lehce a kdyz mam vypnute radio a zavrena okna. Pri studenem motoru se to ozyva vice - pokud se ujede alespon 50km, tak to potom neni slyset vubec, ale chce to opravdu dukladne zahrati motoru. Dokonce jsem posledni dobou vypozoroval, ze kdyz stojim na krizovatce a dam blinkr, tak presne v intervalu kdy se rozsviti kontrolka odbocovani, se podivny zvuk jakoby zintezivni a v tech pulvterinovych intervalech kolisa i intenzita toho hluku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:49

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Za rok uz je bude menit nekdo jiny:) Zajimavy, ze na 2.0 TDCi mi to nerachtalo ani po 130tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:29

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    ...... ty kladky začnou do roka znovu, ale úleva je to příjemná, já už jedu třetí kladky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  07:21

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    jarda.suchy:
    Standa v tom nejede. To vím na 100%. V pátek vychází nové číslo Autodieselu, tam se to dozvíš, já si ty 2 typy aditiv, co negativně překvapily nepamatuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  23:05

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nezname vibrace pri volnobehu mi byly odstraneny pred tydnem spolecne s mohutnym rachtanim pri zapnute klimatizaci. Na vine byla napinaci kladka jejiz vymena oboji odstranila. Drnceni jakobyplastu bylo slysitelne na volnobeh ve vicemene pravidelnych intervalech, jestli myslis tohle. Vymena znackoveho dilu v neznackovem servise stala 5tis. a trvala asi 90min.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  21:31

    « aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nekdo tady psal, ze kdosi z redaktoru v Autodieselu zjistil skodlivy ucinek nekterych aditiv. Chci se zeptat zdali nahodou mezi ne nepatril i Standa (STANADYNE)?

    Dalsi ma otazka - resil se tu problem neznamych vibraci jakoby plastu pri volnovehu - prisli jste na to cim tobylo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  21:29

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Dime, motorová paleta samozřejmě obsahuje i 2,2TDCi:
    1,8TDCi - 92kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 96kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 103kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 110kW (později, Delphi)
    2,2TDCi - 125kW (později, Bosch)
    2,7TDCi - 150kW (později, Siemens)
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:53

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:51

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  11:44

    « V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    ........fakt už nemá Mondeo 2,2 TDCi v tom novém modelu ?
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 07.05.07  09:45

    « graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    Stále se tu někdo sháněl po grafu průběhu motoru. Tak z jednoho čísla AutoDiesel jsem našel graf, kdy to přímo redakce měřila na brzdě. Jednalo se o článek s porovnáním výkonu současných top dieselových čtyřválců... No Mondeo bylo jedno z nejhorších :(.

    [odkaz]
    [odkaz]

    superkutil: Jinak nemáš v čoudu opravdu tu váhu vzduchu? To jak se chová tvé auto že nejede, to by mohlo být přesně ono... Na Passatu se to chovalo hodně podobně.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 03.05.07  06:44

    « Re: Výkon motoru.

    A nedal jsi tam ty kola i s dětskými sedačkami :-), myslím, že se znovu snažíš rozproudit diskuzi jak na minulém/starém/ fóru. S 2,2 jezdím, celou zimu ski box - přes celou střechu a kromě vyššího aero hluku nad 130 bez problému - dokonce nižší spotřeba na zimních 16" s boxem , než bez boxu na letních 18". A jestli ti to nejede víc než 140, tak máš fakt jiný auto než ostatní, a divím se , že ještě ve Fordu jezdíš a srovnání s 1,8 - dovol abych se pousmál - měl (opakuji se) jsem 2,0i 16v a myslím si , že ten jel slušně , ale s 2,2 bohužel nelze srovnávat - a mě táhne bez problému do 4000 ot/ min-1, ale nevidím důvod to využívat - pokud chceš závodit měl jsi si vzít zase benzín. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.05.07  00:22

    « Re: kutil

    Hele Pepek, když už taková slova, tak si v tom udělej pořádek. Prodloužená záruka byla za problémy a za to, že nějaký blbec zapoměl dát ve výrobě do podběhu záslepku a došlo k vytopení celého vozu. K výměně vozu nedošlo z důvodu protahování ze strany FMC a nakonec k odmítnutí z jejich strany. Já jsem chtěl auto vrátit den po koupi, protože mělo a mnoho vad již z výroby. Navíc nevím, co je za problém, že auto stálo 6měsíců. Nové Mondeo bylo kompenzací od Forda za problémy s předchozím. Fordy nejsou špatná auta, ale některé kusy jsou problematické a FMC místo aby je vyměnilo za jiné, tak se dokážou 4roky tahat a dohadovat. ;-) Potřeboval jsem jen vědět, zda je normální chování mého TDCI a nebo má problém. Pokud by bylo auto v pohodě, tak nic neřeším. A pokud mám porovnávat s Oktávkou 96kW, tak ta mi ujede. A pokud jde o porovnání interiéru MKII a MKV, tak je to opravdu v některých bodech krok zpět, ale celkově je MKV samozřejmě lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 02.05.07  23:11

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    To Krkovička: Jo přesně takhle jsem boural s Favoritem před 15 lety. V Praze u parlamentu (Muzea). Jel jsem v prostředním pruhu, koukal zrovna někam dolů, asi na rádio a periferním viděním jsem viděl, že to kolem mě jede. když jsem se zase podíval dopředu, zjistil jsem, že můj pruh stojí a já mám asi 3 metry na zastavení z cca 70. Odnesli to dva chudáci přede mnou, nejvíc ten uprostřed (škoda 120...). Naštěstí tedy bez zranění. Favorit dokonce i jel, takže jsem dojel i do Olomouce, sice bez světel, ale tehdy to ještě nevadilo, a to jsem ještě po Brně rozvážel zboží, co jsem vezl z Prahy :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:20

    « Re: kutil

    dík, námořníku, měli jsme takový nějaký dojem který souhlasí s Tvým popisem... Jinak nic proti Kutilovi, každý jsme nějaký.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:18

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Máš absolutní recht, DIMe, já mám těch 96 kW a také pociťuji rezervu, a velkou >:D
    Ještě se mi fakt nestalo, aby mi Mondeo nevyhovělo.
    Pamatuji že jsem vezl 3 přesvědčené VW many do Paříže na EQUIP AUTO, poté, co jsem udělal zpáteční cestu za 10 hodin s přestávkami, podotkli, že musí na Ford změnit názor.
    Můj dlouhodobý průměr dle PP - 6,2 l/100 km. Najeto 155000 km.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 02.05.07  16:56

    « kutil

    to Petr T.: Se znalcem Fordů kutilem alis superkutilem nemá cenu o něčem diskutovat. Jeho bývalou 1.8 znalo osazenstvo FMC jak své boty - vždyť ji reklamoval asi 4 roky - dostal speciální prodlouženou záruku (nepřistoupil na nabízenou výměnu) - kupoval víc jak půl roku starou uloženku jako novou, jen aby ušetřil penízky a pak se dušoval, že mu už Mondeo nesmí do baráku ale.... najednou byla síla ušetřených korunek silnější a tak náš kutil zase koupil Mondeo. Bylo sice hranaté, nepohodlné, nejelo, ale bylo LEVNÉ. Teď si jen musí co nejvíc postěžovat, jak to nejede, žere ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  16:39

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    ..tak hlavně že už to nerachotí :-) Alespoň tady jsem se , zdá se , nezmýlil :-) Ale vážně, tohle nikomu nepřeji ale stát se to asi taky může každému ... Petře : Jen si rýpni :-) , já si na výkon nestěžuji, podle mě má to auto tak o 100 koní víc, než bych te´d potřeboval, a to už mi stejně vzali dva body a tisícovku za rychlost 62 km/h v obci .
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…