FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 11.09.07  15:59

    « Re: Dusí se to

    hil:
    VIF jde koupit na drtivé většině čerpaček značky BENZINA. Zkus se podívat. Obsluha to někdy ani neví, že to tam mají, ale v regálu mezi autokosmetikou či kapalinami bývá.

    Jinak oceňuji odvahu tankovat neaditivovanou naftu Shell a přidávat aditivum, které mazivost podle testu z AutoDieselu spíše zhoršuje. VIF prokazatelně mazivost vylepší, dle testu tedy. A já nemám problém tomu časáku, potažmo Vaculíkovi, věřit. Už mě naučil i startovat bez vyšláplé spojky.

    DIM:
    Dime, zkoušel jsi jezdit delší dobu na Benzina naftu TopQ diesel? Já na ni ujel 21k Km, nic jiného jsem nenatankoval, tak si myslím, že 21k Km je slušný vzorek - a pohoda. Mají ji aditivovánu, prý i OMV a Shell aditivuje, ale já mám nejblíže domovu tu Benzinu. Zkus tedy jejich naftu.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.09.07  13:37

    « Re: Ach jo

    Hmh, akorát že si připadám jak zloděj přichycený při činu , při té otázce : co tam do toho, prosímvás, lijete za svinstvo ??

    Už jsem to psal tolikrát, já si budu klidně posílat naftu letecky , ale KTEROU ??????????
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 11.09.07  13:36

    « Re: Dusí se to

    cia: Pod 1500 to netočím, to je trápení motoru a převodovky cukaturou... Dělá to v jakýchkoliv otáčkách. Prostě pustím plyn a po chvilce chci přidat, na chvilku se to zadusí ale potom to normálně zabere jak má.

    Mám tam teď normal Shell + Standu. Zkusím po vyjetí nabrat zase VPD.

    Jo, nevíte někdo kde v Olomouci nebo okolí sehnat VIF?
    Všude na mě koukají jak zjara (benzínky + Autobenex).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  13:14

    « Re: Ach jo

    Když jsem psal o dynamice, očekával jsem srovnání Mondeo x Accord.
    S řetězem si jistý nejsem, psal jsem „myslím“.
    O záruce by jsi měl poučit i prodejce Hondy, nebo alespoň jejich webmastery:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.07  12:54

    « Re: Dusí se to

    Hil: nevím o tom nic moc , ale pán co má taky 2,2TDCI najeto asi 80t km , tak mu to začalo dělat též(bez výměny 3kombinace) - pravděpodobně opotřebení vstřiků - ale on to auto podtáčí - tenhle stav u něj nastává v asi 1400 rpm , kdy tomu vsadí a ono se to zadusí, nic moc dobrýho pro motor , ale to ve tvém případě nebude asi ten problém. vím to protože jsme porovnávali jeho a moje auto - subjektivně , jak jinak - on to potom řešil se servisem - ale nevím jak dopadl.
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 11.09.07  12:38

    « Dusí se to

    Nějak ve vášních zapadl můj dotaz:
    Místo akcelerace se mi po přidání auto na chvíli zadusí.
    Když jedu kousek bez plynu a přidám, tak asi na 1s se to zadusí a teprve potom vyrazí...
    Máte někdo zkušenosti? Dělá mi to v podstatě od výměny kladky a řemenu. Mohli tam něco podělat/rozhasit?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.07  12:37

    « Re: A už je to tady zase ...

    :-) :-) :-) Bez urážky. Můj je taky zlej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  12:16

    « Re: A už je to tady zase ...

    DR: Muzes se vratit do diskuse! Vsechno jsme si tu vyrikali a vyslo z toho, ze nejsilnejsi je muj otec.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  11:35

    « A už je to tady zase ...

    Já jenom kroutím hlavou, kam až se tahle diskuze zase dostala ...
    Teď si zase bude každý přihřívat svou polívčiku a provokatér se bude za břicho popadat. Už se perou?

    Až si to vyříkáte a vrátí se to tady zase do normálních kolejí, dejte mi prosím někdo vědět, z hádek o tom, čí taťka je silnější se mi nedělá volno.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.07  11:26

    « Re: Ach jo

    Jen si tak matně pamatuji, že když se objevil po 2,0 TDDI nový 2,0 TDCI , tak se v motoristických časopisech psalo o tom , jak Ford udělal dobře , že nikam nespěchal a počkal si na druhou generaci CR a ten motor byl dost vychvalovaný - já tehdy jezdil benzín ,ale řešil jsem to, tak si to pamatuji. Takže nemějme krátkou pamět. Problém vstřiků se týká všech a bude se týkat všech, zkrátka to opotřebení se musí na této součástce projevit, tak jako ojedeš pneu tak zkrátka ohobluješ vstřiky - je to spotřební záležitost, drahá, s*re mě to , ale mám možnost volby. Tak to nechme být a nenechme sebou cloumat, kvůli lidem, kteří chtějí provětrat vody TDCI :-)A je mi úplně Accord fuk. Nejsem zarytej majitel Fordu, ale mám na zdejší zastoupení FMC nějaké vazby, využívám možností, které mi to skýtá , auto je pro mě výdělečný prostředek i když nepřímo - nemusím řešit problém jako Kutil, když je auto v servisu, vždy se domluvím. Kdyby ch tyto věci mohl využít u jiné značky, která by mě nebyla proti srsti, tak to budu řešit jinak. Zatím jezdím3 Mondeo, jsem víceméně spokojený majitel, oceňuji přednosti - vím o stinných stránkách - ale to je u všech aut a všech věcí v životě, tak vo co de?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  11:12

    « Re: Ach jo

    2hope :Mylíš se, ano Honda má řetěz....a záruka je do 150 000.Ano Honda má "jen" 103Kw, ale 340 Nm.To vypadá jako nic moc , jen do doby než se svezeš, nekope to a průběh to má jkao silný benzín a v nizkých otáčkách nechcípe.(např-Civik sprintuje za 8,6/100km/h)Výkon v těchto případech není vše...např Toyota ma 130 kw, ale jako celek je Honda lepší- čimž netvrdím že toyota je špatná.Turbo od Hondy ...nevím proč by mělo odejít , pokud se k němu nebudu chovat jako prase, což nebudu.Jinak co vím, tak Honda má jiné turbo než ostatní. (detaily jsem věděl, ale nechce se mi hledat)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.09.07  10:58

    « Re: GOES

    WinDiesel:
    Človeče ja som nevedel že Mondeo je iba TDCI. Zajtra idem na políciu prihlasovať nové auto ( CDTI >:D ) tak si dám z techničáku vymazať Mondeo. Poraď mi čo si tam mám napísať.
    Netvárim sa ako odborník na autá a pracujem v inej oblasti. Ale na rozdiel od teba viem aký je rozdiel medzi momentom a výkonom :-)
    A tiež nie som ortodoxný fanúšik Forda. Dokáže sa pozerať na to auto triezvo.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.09.07  10:55

    « Re: GOES

    DIMe, no ale, nic takového takto kategoricky jsem nikdy neřekl!!! :-O
    Já bych mohl zase říci že již začínám být alergický na lidi, kteří jedou již třetí vstřiky a nepřipuští žádnou jinou možnost než zavinění výrobce vozu či výrobce vstřikování...
    Mimochodem, mám 170000 km a stále jedu své první vstřiky... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.09.07  10:50

    « Re: GOES

    Chlapci chlapci,

    už je to tady jako v diskuzích o nové Fabii :-) Někdo ji miluje, někdo nenávidí......

    První Mondeo 2,0 TDCi jsem hodnotil jako katastrofální - a to nejenom kvůli motoru a vstřikování.

    Druhé Mondeo 2,2 už je mnohem lepší, ale vstřiky , kladky, dvouhmoťák, spojka, přístrojovka, dokonce i převodovka už měly menší nebo větší problémy, což při 80 tis km neměl ani ten Fiat 125p, na kterém jsme začínal.

    Chválit se dá rozhodně za obrovský prostor a dynamiku, podvozek sice snese závodnické zacházení, ale na příčných nerovnostech je to tvrdé, hrkavé.. Interiér nic moc nápaditého nepobral.....

    Suma sumárum,, Mondeo je pro mě spíše zklamáním, jestli půjdu do třetího si ještě mooooc rozmyslím. Designově se mi sice docela líbí, to jo......

    A poslední větu pro Windiesela : už začínám být alergický na větu typu : problémy se vstřiky mají jenom šetřílci a " hlupáci", kteří tam lijou "lampový olej" a pak jim to odchází.
    Já se mezi takové nepočítám, a stejně jedu už třetí vstřiky, jak víš...........
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.09.07  10:31

    « Re: GOES

    Teda pánové, tady to žije. :-) Co si budeme povídat, technika jde do předu, je stále složitější a přesnější a potřebuje také lepší paliva. A je jedno zda je to TDI, TDCI nebo SCi, FSI a TSI. Prostě motor už není z kovárny a nesnese cokoliv, je to hodinářská práce s mnoha čidly a řízením počítačem. A čím je stroj více složitý, tím je náchylnější na závadu.

    Ford hotl některé diesely nezvládl 1.8TD apod, ale od roku 2003-2004 se mu už celkem daří a myslím, že problémy jsou spíše dané způsobem užívání aut a palivem. Bohužel si prvními TDCI vybudoval Ford špatnou vizitku o TDCI a ta se s ním zřejmě dlouho potáhne. Já už jsem si na motor zvyknul a vě většině případů stačí. Je tichý a žravý, ale umí zabrat i když se rychle zadejchá. Ale motory 1.8TDCI a 2.0TDCI v novém Mondeu jsou už zase o hodně dál a za pár let už bude jedno zda je to TDI nebo HDI nebo TDCI protože to budou stejné motory neb v kooperaci se síla. ;-)

    PS.: Doufám, že Ford konečně uvede ten 2.7TDCI.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.09.07  09:54

    « Re: GOES

    Ty se Josefe moc neozývej, mezi Tebou a Kutilem je jeden podstatný rozdíl - on má Mondeo a Ty ne, my Kutila sneseme ale Tebe stěží, protože pořád jen prudíš. Jseš tady něco jako host, který se na návštěvě nechová slušně, zatímco Kutil je něco jako člen rodiny, který se dělá problémy. Ale my, rodinka, si ho vycvičíme. Nad Tebou jsme dávno zlomili hůl a vlastně nám za to ani nestojíš, coby majitel jiné značky a ještě benzínu. Celkem mi vrtá hlavou co vlastně děláš, čím se živíš, že máš dost času zavirovat svými příspěvky celé Auto.cz .
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 11.09.07  09:47

    « GOES

    Človeče taký rozruch by sme tu nedokázali spraviť ani ja a Kutil dokopy na druhú >:D >:D >:D
    Ináč si myslím že si nemáte čo vyčítať. Fakt je v podstate jedno či odíde vstrekovač alebo turbo. Ak sa rozšíria maoobjemové prepĺňané benzíny a VW s Fiatom neostanú jediné lastovičky, tak o pár rokov sa tiež asi pridám do klubu a budem riešiť na nejakom fóre podobné problémy. Som trošku rozmaznaný a za sedem rokov čo som mal Mitsubishi som za spotrebák považoval iba olej a filtre.
    A keby niekto napísal že Ford nerobí najlepšie benzínové motory tak by som sa asi tak nerozčuľoval. Naozaj sú lepšie aj v menej exkluzívnych značkách ako BMW.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.09.07  09:31

    « Re: Ach jo

    Hele Goesi, tady je Krakonošovo, víme? No a v čom jezdí Krakonoš? No přece v Mondeu TDCi!!!
    Tak si dej pozor abys nedopadl jako Trautononcberg.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.07  09:27

    « Re: Dvouhmotak + spojka

    to batman: vždy předepsána výměna setrvák + spojka - aspoň u 2,2 - děláno známo - akorát na záruku, takže bez ceny :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  09:19

    « Re: Ach jo

    GOES: tak jsi trochu pootočil, začínal jsi s tím, jak Ford neumí naftové motory ve fóru o 2,2 TDCi. Já si myslím, že v roce 2003 v tomto segmentu moc srovnatelných naftových motorů nebylo. Honda je určitě jeden z adeptů, ale dynamikou, odezvou a výkonem vítězí Mondeo.

    Pokud se vstřiky kazí jenom u Delphi, nebo dokonce jenom u Ford + Delphi proč se začal nabízet repas Delphi prakticky společně s repasem vstřiků Bosh? Asi jenom pro strýčka Příhodu.:-)

    To že ti to točí do 5 tisíc otáček za minutu by nadchlo asi jenom Superkutila, ostatní tak vysoko točí jenom občas. Záruka sice je 5let a pokud nemáš ještě dokoupenou nějakou další, tak standardně je to 5 let nebo 100.000 km, takže až/když ti ve 150 tis. odejde turbo, tak v servisu u kasy zjistíš nevýhodu spolehlivých japonských aut. Ostatně to pocítíš i dříve, až při pravidelném značkovém servisu (jinak by nebyla ta záruka 5 let) ti budou dělat rozvody. Myslím, že tvůj Accord bezúdržbový řetěz nemá.
    Jo spousta lidí chválí 7 letou záruku Kia a nějak nedomýšlí, že auto s obecnou cenou 150.000 Kč budou servisovat ve značkovém=drahém servisu, ještě další 2 roky kdy bude nějaká záruka jenom na motor. Myslím že tu možnost servisovat jinde a kontrolovat ve značkovém si Kia ošéfuje.

    A že na tebe útočíme? A cos čekal? Skus si na sparťanské tribuně zakřičet „Slavie do toho“. Pak nám napiš, jak to dopadlo, pokud ještě budeš moci psát.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  09:02

    « Dvouhmotak + spojka

    Informace pro vsechny ktery to ceka: Dal mondeo do servisu na vymenu dvouhmotaku... bylo mi receno vzhledem k tomu ze mam najeto 160tkm at to necham vymenit i se spojkou tak jsem rek ok cena 28 000,- i s praci. :-( Tak jen pro info.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 11.09.07  08:26

    « Re: Prostě tak to je...

    PetrT.: dík za info a opravu mého povědomí o PD :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 11.09.07  08:09

    « Re: Prostě tak to je...

    cja: Passat rozhodně ještě nemá common rail. Tak to jim odešly PV vstřikovače (sdružené elektronicky ovládané vstřikovače čerpadlo-tryska) bratru jeden za 25000 Kč nový, cca 12000 Kč repas.
    Tak co chlopi, je lepší mít common rail, nééééééééé?????
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  22:48

    « Ach jo

    Ach jo...já nemám nic proti Mondeu, je to skvělé auto.Jen jsem zkritizoval problémy u jejich CR motorů.Nic víc.Vím moc dobře jaké má Mondeo přednosti a jako KAŽDÉ auto nectnosti.Neřišel jsem sem provokovat.Co se týče VW, myslím že ten motor bude hodně dobrý (mohu se mýlit), z důvodu že ty mouchy tak nějak odchytali jiní a oni nemusí opakovat chyby, které dělali ostatní.To je snad logické....
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.09.07  22:39

    « Re: Nemoc

    To GOES: Nemám problém s VW. Jsem popleta "tati" a VW určitě bude mít nej CR. A co dál - co tam máš ještě. Hodná(jak pravil Jára Cimrman)Accord CTDi je určitě dobrý auto, ale nějak nemám potřebu s tím prudit. Je to jejich první diesel, povedený, ale co s tím - nějak se to nechce u nás projevit v prodejních statistikách. Možná , kdyby jich jezdilo o nějaké procento více, že by občas ... , no nic , zkus příště třeba forum někoho jiného, třeba budou rádi za názor, že ?
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 10.09.07  22:24

    « Re: Nemoc

    GOES:

    Myslím si o té tvojí Hondě svoje... 1:18?

    I o tobě si myslím svoje. Napřed tu křičíš do tmy o průserech TDCi a ted' píšeš, že už nemáš moc času a věštíš tady budoucnost CR od VW, který ještě nejezdí.

    Ztráta času, nereaguju už na tebe. Piš si co chceš.

    Jozefa na tebe, woe. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.09.07  22:24

    « Re: Nemoc

    To Goes: Já vím, že jsou určitě lepší auta, než je Mondeo. A je mi to celkem jedno. Ale nechápu proč ty máš potřebu nám to sem přijít napsat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  22:23

    « Re: Nemoc

    Rekneme si to uprimne. Prisel jsi s revolucnim poznatkem do fora, kde je momentalne vyhrocena situace protoze polovine z nas s prichodem repkove nafty nezbude nez jezdit MHD a ocekavas ze v takove atmosfere s tebou bude nekdo klidne diskutovat o prednostech tech ci onech autaku? Nebude.Repka je svinstvo kamo a kazi nam charakter. Priste to rozflejmuj ve vhodnejsi chvili.
    Ostatne, jestli CR nebo TDI Honda nebo Tonda je ted uz stejne jedno. Sit se stahuje, svet se hrouti, potrebujeme Jezise..

  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.09.07  22:17

    « Dusí se to

    Tak jsem dnes najel asi 300 km a je to dost znát.
    Když jedu kousek bez plynu a přidám, tak asi na 1s se to naopak zadusí a teprve potom vyrazí...
    Máte někdo zkušenosti? Dělá mi to v podstatě od výměny kladky a řemenu. Mohli tam něco podělat/rozhasit?
    Jdu za chvíli na olej, tak doufám, že stím zároveň něco udělají..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  22:13

    « Re: Tož klídek...

    GOES: nějak nechápu, o co ti jde. Máme provolat 3x sláva Hondě a BMW? >:D Klidně, když ti to udělá radost.

    Ale asi sotva všichni prodáme mondea a koupíme si hondy a bavoráky (i když citrus ...). Co bys nám doporučil jako finančně i užitnými vlastnostmi rovnocennou náhradu mondea? A se skvělým dieslem?

    Jinak nemá cenu se tady bavit o tom, kdo vejš dočůrá :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  22:05

    « Nemoc

    2CJA : Ty máš klasický problém s koncernem viď...no jo no, je to kapku nemoc IMHO zbytečná.Chce to bejt nad věcí...jinak CR-ko v 2,0 VW ještě nemá na trhu.Takže si to spíše popletl...a uvidíte, CR-ko od VW bude na špici, uvidíte....

    Nevím proč se řeší u Hondy turbo...nemyslím že mi může do 150 000 odejít a i kdyby ,auto je v 5 let záruce a pak jde stejně z domu....
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.09.07  22:04

    « Re: Tož klídek...

    Však se taky dočkáš - né že né. :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  21:55

    « Tož klídek...

    Tož dnes chlapy nemám moc času a aby bylo jasno, nechci se hádat, nechci provokovat, ale chci diskutovat.Jenom podotýkám, že nikomu necpu HONDU ani BMW.Jen jsem konstatoval, že jsou oboje lepší.Jinak v čem jezdím??Jak kdy, ale prozradím že mám krom jiného doma Hondu 2,2.Výborný motor...pravda BMW ho má jako komplet o kapku lepší,ale zatím jsem nejel v "točivějším" dieselu.Zbytek mám v benzínu, k naší diskuzi irelevantní...
    2Windiesel :Vzhledem k tomu , že jediné co umiš je bejt sprostý, nazíváš mě volem a chovaš se arogantně diskuze zřejmě nebude možná.Vím že o motorech víš hodně, léta to tu čtu a nejen zde.Takže vím docela dost.... tvejch najetejch 170 000 tisíc neznamená vůbec nic.Statistika není jeden.Podle jednoho auta nejde posuzovat vůbec nic ...fakt se musím smát jak tady někdo obhajuje neobhajitelné.Prostě se to "sralo" no a co , tak to přiznám a je to.Vždyť o nic nejde...Ford spoustu jiných předností..diesel to však není.

    2CJA : HONDA s CR-kem problemy rozhodně nemá.. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  21:53

    « Re: Prostě tak to je...

    Také jsem si toto fórum pročetl a pak jsem šel do autosalonu a Mondeo TDCi jsem si koupil. Kolik sem přispívá lidí, kolik km máme dohromady najeto a kde jsou problémy s turbem, váhou vzduchu, nadměrnou spotřebou oleje, tekoucí olej, problémy s elektrikou? Tyto všechny problémy TDCi nemá.
    A teď si GOES porovnej opravu repasovatelného vstřikovače Delphi s cenou turba, cenu náhradních dílu a práce u Mondea a Accordu.
    A když jsme tu zmínili BMW, v diskuzích o nich se vstřikovač také považuje za spotřební materiál.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.09.07  21:47

    « Re: Prostě tak to je...

    To PetrT. : zjistili, že PD již nelze dále inovovat a jeho konstrukce dosáhla maxima, takže pokud chtějí jít s dobou - musel přijít přechod na CR - akorát nevím, ale mám pocit, že v novém Prasatu je už 2,0 TDI v common railu - protože, jedná známá celebrita jej dostala jako referenční vozidlo a ve 20t km ji odešly vstřiky - ale možná střílím naprázdno - konec konců je to šuma fuk :-) Hlavně pokud přejdou na CR ať jim drží vstřiky nebo se někteří z nás umlátí lehkou škodolibostí ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 10.09.07  21:08

    « Re: Prostě tak to je...

    DR má pravdu v tom, že jsme se nechali unést.
    WinDiesel uvádí pravdivé argumenty.
    Krkovička má skvělý humor
    a cja má prostě pravdu.

    A za sebe můžu napsat, když o BMW už tady zazněla fundovaná odpověd', něco ohledně Hondy.
    Accord:
    a) se nenabízí jako liftback
    b) mě nepřesvědčil jízdními vlastnostmi
    c) má dražší servis
    d) nemá tak hustou servisní sít'
    e) nemá tak hezký interiér
    f) je dražší s tím 2.2 dieselem (jediný diesel)
    g) a to auto se mi vůbec nelíbí.

    Tudíž je mi šumafuk, že je Hondy diesel podle GOESe lepší. Asi je tak dobrej, že ho Honda cpe i do malého Civica... :o)))

    Já jsem spokojený s Fordem a počítám s možnými riziky TDCi. Accorda bych si rozhodně nevybral.

    Btw. GOESi, v čem jezdíš ty?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.09.07  21:03

    « Re: Prostě tak to je...

    cja: koncern včetně Schade začíná přecházet na common rail tento podzim - Audi A4, VW Tiguan - to jsou dvoulitry a následovat budou nové common raily 1,6 TDI.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 10.09.07  20:30

    « Re: Prostě tak to je...

    HM a tak je to se vším - kdo chvíli stál, již stojí opodál. Škoda , že s CR mají problémy všichni. I značky věhlasné, jejichž sláva hvězd se dotýká. ............ tomu říkám píchnout do vosího hnízda - určitě nějakej borec co jezdí s TDI 200 za 4,5 l nafty :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.09.07  20:22

    « Re: Prostě tak to je...

    Hele Goesi, na to, aby jsi si hrál na machra, víš o Fordech moc málo. Usuzuješ na bázi "něco jsem někde zaslechl". Tímto způsobem se nedá na nic usuzovat. Já sám mám na Mondeu 170000, a protože s ním zacházím tak jak se má, nemám prakticky žádné problémy (kromě právě vyskleného okna zlodějěm). Takže zklidni hormon a hlavně s žádnou spotřebkou jako je Ford nesrovnávej BMW. Kdyby mohly všechny spotřebky vrazit do dieselů ty peníze co do nich vráží BMW, měly by všechny do jednoho prakticky stejně dobré diesely. Nesrovnávej nesrovnatelné.
    A až budeš mít nějaká čísla, jako počty poruch toho a onoho ve srovnání s konkurencí, ozvi se. Do té doby jsou Tvoje výroky zcela irelevantní řečeno právnicky...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  19:55

    « Re: Prostě tak to je...

    Neříkám že to bylo všechno zprasené, to ne.Ale chválit moc co nebylo.Ano CR-ko je háklivé všeobecně.Vim jak to bylo s těmi vstřikovači.Jenže ono těžko řešit že to nedělá FORD, beru to jako celek, ač chápu že FORD za to až tak nemůže...ale ono když to tady spousta lidí musela pak zacálovat, tak je pak potřeba říci , že chyba je na jeho straně.Mohl to vyřešit jinak a brát je jinde.Ale stane se...nic není dokonalé, jen to stačí přiznat.Naladěním ty motory taky nejsou žádná hitparáda. (netvrdím že jsou špatné, ale existují lepší)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  18:45

    « Re: Prostě tak to je...

    Ale pánové, nenechte prchlivost cloumat Vaším majestátem :-!

    S těmi nepvedenými fordími diesly bych to já osobně neviděl až tak černobíle. Nepovedený motor byla 1.8 TD endura v první generaci mondea (1993-2000). To byl motor opravdu konstručně zprasený. U TDCi v tom byl Ford z velké části nevině, za špatnou kvalitu materiálu vstřikovacích čerpadel u prvních TDCi opravdu nemohl, to nebyl jeho výrobek. Stejně tak nemohl za to, že ve východní evropě do CR motorů spořiví koumáci lili kdeco, jen ne kvalitní naftu. On ve východní evropě je ještě dneska problém kvalitní naftu koupit za běžnou cenu u každé pumpy.

    CR systémy jsou na kvalitu nafty háklivé obecně, kdybch to bral takhle paušálně, tak ani slavný mercedes nafťáky neumí, protože jemu ty CR motory odcházejí taky.

    BTW, goes byl nick jednoho z adminů fóra na autorevue ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  18:30

    « Re: Prostě tak to je...

    Nechápu proč bych tě měl poučovat.Jestli si si nevšiml, tak Ford měl prostě problematický diesely.Jestli jsi to nezaregistroval, tak sorry, s tebou se hádat nebudu.S lidma co fanděj Fordu jak fanoušek na fotbale a to se tě týká, to nemá smysl.Třeba u Hondy se zeptej, jak se dělá dobrej naftovej motor + téměř bezporuchovej..pak zkus třeba BMW.Sem si nějak nevšiml, že by Ford někdy byl v poředí, když hodnotí dieselové motory.To raději začal "nakupovat" u PSA že jo...když Ford, tak v benzínu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.09.07  18:18

    « Re: Prostě tak to je...

    GOES: Ty voe, já sem nějak natvrdlej a Ty vypadáš namakanej - coto Ty voe vlastně znamená "umět" motory?
    Sím pouč mě, díkes !!!!!! :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 10.09.07  18:02

    « Re: Prostě tak to je...

    Krkovička:
    Noo hezky pane.... :o)))
    S takovým kalibrem asi nepočítal...
    Ale mám obsedantní potřebu Ti sdělit, že on to asi stejně nepochopí.
    Nechme jej tedy vyhrát jeho boj.

    Jinak "GOES" znamená česky "jde", "chodí".

    Tak si myslím, že šel pryč. :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  17:54

    « Re: Prostě tak to je...

    Jako proste..fakt je to tak a je to opravdu uplne klasicka ukazka. Mas pravdu v tomhletom s tema bazarnima zmrdama. Daji tam mizerny motor v nafte a prodavaji to jako by se nechumelilo. My to pak kupujeme, chceme jezdit a misto toho..minuly rok jsme my Fordaci usporadali soutez o nejvyssi servisni koeficient (cas straveny v servisu (min)/ujete km) Uplne nejhur z toho vysel uzivatel "WkarelW" ktery na jeden ujety kilometr potreboval ctyri sekundy v servisu. Prakticky porad pendloval mezi servisy do doby nez mu doslo, ze Ford neumi naftove motory. Bohuzel uz bylo pozde, protoze financne vykrvacel na ceste mezi Janis Olomouc a Hale Praha. Udelal jedine co mohl-prodal to do bazaru, zjistil si, ktery auto ma nejnizsi servisni koeficient a koupil si Subaru. Od te doby nebyl v servisu, ma to na mojeauto.cz a dostava samy desitky.. Joo japonci..
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 10.09.07  17:44

    « Re: Prostě tak to je...

    GOES:

    No, já osobně si myslím, že bude jedině dobře, že tvor jako ty si nikdy diesela od Forda nekoupí.

    Napiš podobný příspěvek ještě vedle Focusákům, hm?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  17:24

    « Prostě tak to je...

    Tak jsem si to tu tak nějak přečetl(a nejen zde) a je to klasická ukázka jak FORD neumí(ěl) naftové motory.Neberte si to prosím osobně, není to žádný rejpaní, jen konstatovaní faktu.Holt ne vše se povede.....

    PS - Hned je mi jasné, proč je tolik "výhodnyćh" Mondeí v naftě po bazarech. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.09.07  17:23

    « Re: CR sensor

    radek: Mění se tlak a mění se množství paliva dodávané do railu a následně do vstřikovačů. A to vše má na starosti vysokotlaké čerpadlo a IMV ventil. Tento ventil pak musí velice rychle reagovat na podněty z řídící jednotky dle palivové mapy - ta vlastně obsahuje všechna data o provozu motoru za všech možných i nemožných podmínek. Když ventil nestíhá, je vstřikování mimo palivovou mapu a ŘJ nařídí náhradní režim, kdy vše pracuje s nižším zatížením. Typicky šlápneš na plyn a IMV se zpozdí - nedostatek tlaku v railu a BÁC!!! Náhradní režim. Nebo - vstřikovače tečou hodně z přepadů - šlápneš na plyn, IMV rychle reaguje ale už jr NA DORAZ, už nemůže napumpovat víc paliva - BÁC!!! Náhradní režim.
    Nárůst tlaku v railu je přibližně od 200 barů při startu do 1400/1600/1800 barů při přibližně 1600 ot/min lineární - potom je na stejné výši regulován asi do 3600 ot/min a potom strmě klesá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  15:55

    « otvaranie 5-tych dveri

    Ahojte fordaci, mam Mondeo combi 2004 2,0 85KW s automatom, zatial uplna spokojnost, akurat sa mi uz par dni niekolkokrat po sebe otvara kufor. Otvara sa iba ak je auto odomknute, ked je zamknute tak je vsetko ok. Zo zadnych dveri pocujem tak 3x po sebe zvuk ako ked zmacknete tlacidlo na zadnych dverach a zasvieti kontrolka otvorenych dveri. Ked vystupim a dvere zabuchnem a kym sa vratim za volant, otvoria sa znovu (neotvoria sa dokoran, len sa uvolni zamok) ... takze si pripadam ako v nevydarenej komedii a beham zatvarat kufor. Skontroloval som kluc aj tlacidlo na dverach, vsetko vyzera v poho. Nema niekto podobne skusenosti?? Co s tym moze byt?? Do servisu sa mi kvoli tomu nechce, cca o 2 mesiace pojdem na vymenu oleja, takze by som to poriesil vtedy. ahoj
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  15:52

    « Re: Víno

    V novem Mondeu jsem si posedel, kdyz mi posledne u Charouze spravovali uvolnenou hadici od turba. Vizualne se mi nelibi utopena zadni kola (musi tam byt snad aspon 20" aby to tak blbe nevypadalo),hodne ujeta imitace dreva a stisneny prostor v oblasti hlavy - A sloupky jdou hodne sikmo dozadu a to mi pri me vysce vadi. Jinak tam byla pekna recepcni..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.09.07  15:25

    « Re: Víno

    ..............ale když ono to nové Mondeo se mi docela líbí :-) Mám ale ještě rok na rozmyšlenou............zatím jsem to viděl na Superb Combi, benzínová 1,8 Turbo .....Ale to ještě není mezi námi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  15:19

    « Re: Víno

    DIM: Popsal jsi to hezky a vystizne. Zatim mi to neskace, ale verim, ze po ranu a do kopce by i mohlo. Jesteze vetsinu studenych startu provadim na vyvysenem miste, takze mi v podstate staci dohopsat na silnici a ficim z kopce dolu:)

    TomanGHIA: Myslim, ze Mondeo uz si nekoupim. Ctyrka je nestastne cislo a jak vime, je to i dost nepovedene auto.Koupim si nejaky benzinacek na nakupy nebo starou poctivou MkII s dobrym kroutakem na kolech.
    Vse zalezi na tom, jak se bude vyvijet moje paranoia:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  15:02

    « Re: CR sensor

    Díky. A to v tom společném rozvodu je pořád stejný tlak nebo se mění?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.09.07  14:23

    « Re: Víno

    Hmh, tak to je přesně ono, co znám i já....... Několik sekund po startu se to občas úplně dusilo jako by to jelo na tři válce - tak 1 - 2 sekundy. Potom pomalé přidávání plynu od volnoběhu na 1500 otáček bylo v podstatě nemožné, do 1500 se to dusilo, pak to vylétlo na 2500. A když jsem to zkoumal, a po nastartování jsem hned nevyjel a zkoušel to pomaličké přidávání plynu a ubírání a tak , tak jsem se občas zahalil do neproniknutelného oblaku bílého dýmu, ktérý smrděl jako spálený fritovací olej .... Po rozjezdu se to ale za chviličku uklidnilo.........Taky to občas vynechávalo, třeba při pomalém výjezdu do kopce z podzemního parkoviště to třeba úplně vyskákalo...........A pak mi vyměnili u Sobka všechhny ty stříkačky, a dobrý. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 10.09.07  14:21

    « Re: Víno

    "Riešiš to v podstate len ty, PetrT a Nova. Len som ťa chcel ukľudniť."
    Jozef0351:
    Ano, řešíme to jen my "tři" - já, PetrT a Nova. :-) Sám bych to nenapsal líp. Díky.
    A k tomu uklidnění - to bohužel nejde, na to nezaberou už ani silné léky... :o)))
    Ale dík za péči o mé zdraví. :-)

    Krkovička:
    Kouření po ránu, koukám, může být i nepříjemná záležitost...
    Zkus tomu dýmu ujet. :-)
    Snad to nebude nic vážného.
    Mi od nova auto taky kolem 1700 - 2000 rpm na trojku a čtyřku pocukává, hlavně při plynulé jízdě, po chvíli vše O. K. Ale klima je off. Dým ani smrad nemám.
    Budeš Olinu prodávat? Jaké bude čtvrté Mondeo? ST 220, ne?
    A s tím "paa" zlobivému autíčku jsi mě rozesmál, protože jsem si vzpomněl na jeden slušnej vtip, kde "paa" je v pointě. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  13:37

    « Re: Víno

    DIM: Tak koureni po STUDENEM startu uz znam taky-sleduju ho ve zpetnem zrcatku uz tak 14dni. Trosku jsem to pricital chladnejsimu pocasi, protoze doted to byl max maly modry oblacek co se zahy rozplynul. Ted je to jako kdyz jedu s fichtlem na sytic..a smrdi to jako spatne spalena nafta.
    Po uplne studenem startu to taky cuka, kdyz se snazim plynule pomalu pridat plyn. Po minute je vse v normalu.
    Tak nevim..Asi budu muset do Hale driv nez jsem planoval, protoze risk v tomto pripade jiste nebude zisk ;-\
    Uvidime co se bude dit pak, vypada to, ze zlobive auticko brzy pujde paa..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  13:13

    « Re: V-Power a hopsani

    Kazdopadne jsem ted zjistil, ze to hopsani se projevuje opravdu pouze u vychladleho motoru hned po startu - po cca 6ti hodinach vychladleho motoru to nedelalo - ale o vikendu kazde rano po vychladle noci - palubni pocitac ukazoval max 12stupnu.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.09.07  12:05

    « Re: V-Power a hopsani

    To jarda.suchy: Bral jsem skoro celé léto výhradně jen V-PD. Teď jsem našel ještě pár flaštiček Standy a zdá se mi (subjektivně) že s normální Shell naftou + Standa je chod motoru lepší.
    Na druhou stranu od "Bionafty", ale zároveň od výměny kladky, řemenu aspol, se mi zdá, že se objevuje sem tam hluché místo při přidání plynu. Dokonce jsem jednou spadnul do nouzového režimu. Ale to jsem přičítal tomu, že mi to předtím na 2 chcíplo...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.09.07  11:25

    « Re: Víno

    Člověk chvíli zajišťuje dodávky pro autoprůmysl, a už to tady nestačí zpětně kontrolovat !!!! :-)

    Kutile : ostřikovač je tam proto, že na prachu a špíně se rozptyluje xenonové světlo do všech nechtěných směrů a pak oslňuje....tvoje teorie úzkého paprsku je - jak jinak - velmi originální .....

    No a teď už ty důležité věci : Vavřinec mám nejraději r. 2000.

    impaler : ideální stav , u tebe doma, popíjíš si sám a čekáš, až tě žena ukojí ( nebo se ukojí ) :-) Alespoň máš klid :-)

    M.Leky : tak jak ???

    Jarda suchý : jo, ten SHELL jsem bral svého času téměř výhradně, stejně jsem dostříkal :-), takže teď to střídám, Benzina se mi zdá pocitově nejtišší, SHELL naopak nejklapavější. Pro SHELL mluvila jedině ta natahovací autíčka pro děti :-)

    Cukání je první předzvěstí dostřikování.....toť můj názor a zkušenost, pak se ještě objevovalo silné kouření po startu, a taky když jsem šlápl pořádně na plyn, tak následovala výluka výkonu a kontrolka žhavení....

    Mimochodem , nechápu, proč kontrolka žhavení, když je tam kontrolka motor managmentu, která ale zásadně nesvítí a nesvítí, i když je auto dávno mrtvé.........
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.09.07  09:35

    « Víno

    Pánové, to mě teda mrzí, že sem se nezapojil! Mám v lednici rozpité Bordeaux Supérieur z těch levnějších, škoda přeškoda, že sem to prošvihl. Žena mi to neupíjí, protože kojí. :-) Jinak by tam nebylo, to je jasné. Ovšem colu bych skutečně netoleroval.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.07  09:19

    « V-Power a hopsani

    Jiz pred nejakou dobou jsem tady cetl, ze mate nekdo problem pri tankovani Shwell V-Power Diesel, ze vam cuka motor pri jizde bez plynu a zarazenem rychlostnim stupni 1 nebo 2 "na volnobeh". S normalni naftou to nedelalo a V-Power ano. A ted nevim jestli to byl nekdo kdo mel problem i se vstrikama atd.. Ja jsem to vyzkousel az ted a po natankovanych dvou nadrzich po sobe V-Power, jsem to dnes rano zjistil taky. Auto zacalo gradujicim zpusobem poskakovat a kopat v rytmickych itervalech hop hop hop. Mate podobne zkusenosti? Najeto skoro 70t 2,2TDCi 2005 po faceliftu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 10.09.07  08:47

    « Re: CR sensor

    Radku, nenech se zbláznit. Senzor (čido) tlaku paliva na společném rozvodu (railu) většinou neodchází. Většinou to znamená že tento senzor právě indikuje pokles nebo nadměrné zvýšení tlakou ve společném zásobníku tlaku.
    Skutečnou závadou bývá:
    - porouchaný ventil IMV škrtící palivo na vstupu do vysokotlakého čerpadla, ventil nestíhá regulovat dle požadavku z řídící jednotky...
    - příliš vysoký přepad vstřikovačů, tlaku v zásobníku ubývá rychleji, než je čerpadlo + IMV schopno dočerpat...
    - ucpané vstřikovače nečistotami, tehdy dojde k tlakové špičce v zásobníku a senzor to zaregistruje...
    - tekoucí, stále otevřená tryska (nečistoty, vysoké opotřebení) - vyprazdňuje zásobník, ale v tento okamžik bezpečnostní strategie řídící jednotky VYPÍNÁ motor a nedovolí jej znovu nastartovat...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.09.07  08:27

    « Re: Výměna žárovky

    To pepek: Startovací napětí máš jen chvíli, než se nahodí oblouk. A v té době xenon nevyměňuješ. Teda ty možná ano (úraz vysokým napětím by mohl být důvod tvého chování). Pokud je měnič bez napájení tak na xenonce žádné zbytkové napětí není. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 10.09.07  08:14

    « Re: Ještě jednou xenony

    TomanGHIA:
    Riešiš to v podstate len ty, PetrT a Nova. Len som ťa chcel ukľudniť.
    Cja: Hanbím sa. Myslel som jeho kámoša :-)
    pepek: Veď som sa ospravedlnil. Máte púravdu. Nie v xenónoch je chyba. Máš pravdu aj s Kutilom. To je predsa normálne že pri výmene svetiel chytíš do ruky drát a požiadaš kámoša aby ti zasvietil. Podľa novej normy už budú zabudované svietidlá aj v bytoch lebo tam je napätie. A zásuvky sa zrušia. Skús strčiť drôt do ľavej dierky. Alebo pravej ? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 09.09.07  21:17

    « Re: Ještě jednou xenony

    to Jozef0351: á pán na dějepis chyběl......... :-)
    No nic ve zlým ,myslim, že nový týden by jsme mohli začít něčím jiným - co třeba ............ 3% MEŘO - už to nechme být , stejně nic nevyřešíme - někdo má holt rád vdolky jinej holky ... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 09.09.07  21:17

    « Re: Výměna žárovky

    Milý polokutile, tak vysvětli všem, co to je tedy to startovací napětí na výbojce, když už tomu tak rozumíš.
    btw. Opravdu ti doporučuji, aby sis vzal do ruky dva přívodní dráty od měniče napětí a požádal druhého, ať ti rozsvítí světla. Snad už se ti pak konečně v té tvé kotrbě rozsvítí a pomůže ti to :-!

    Milý Jozefe, s tebou se nedá opravdu než souhlasit, protože staré české přísloví říká, že dětem a duševně nemocným se nemá odporovat :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.07  19:56

    « CR sensor

    Ahoj, mám TDCI a asi mi odešlo CR čidlo. K čemu slouží a co uvnitř? Je to nějaké tlakové čidlo na rozvodu nafty ke vstřikům.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 09.09.07  19:53

    « Re: Ještě jednou xenony

    Jozef0351:

    Že Ty si myslíš, že popíjím i dnes večer a chceš mi to zase zkusit pokazit? :-!

    Dívej, co sám ted' píšeš:
    směrnici neznáš, nezajímá Tě, nevíš, jestli píšeme s Petrem pravdu nebo domněnky, nevíš, jestli Benzina bude ochotná dodávat čistou naftu, ... ale víš, že to bude pro pár lidí... u Vás vše prý funguje a nikdo nic neřeší... tak proč to řešíš Ty a ještě reaguješ, když konkrétně do Tvého Mondea bys nemohl nalít ani tu nejmazivější naftu - lhostejno jestli s MEŘO či bez...

    Prostě už to neřeš.

    Člověče já bych s Tebou chtěl mít dvojdomek...

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.09.07  19:47

    « Re: Výměna žárovky

    To DR, pepek: No, jen si rejpněte. :-) Je zajímavé, že u VW ani Renault není potřeba pro výměnu xenonu nářadí. Renault má měnič mimo reflektor. U vypnutých světel otevřeš reflektor, odpojíš konektor od xenonu, vyměníš xenon, připojíš konektor od měniče na xenon a zatřeš reflektor. Snadné a rychlé. Možná by někdo mohl pepkovi vysvělit, jako vlastně napětí na xenonu je.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 09.09.07  19:47

    « Re: Ještě jednou xenony

    Pepek a spol:
    Ospravedlňujem sa že som napísal že tie xenony nie su homologizované. Naozaj som napísal nezmysel. Homologizované sú a jediný problém je s ostrekovačmi a automatickým nastavovaním svetiel. Takže keď niekoho zastaví policajt treba mu povedať že xenony sú OK ale že nemáte ostrekovače. A keďže ostrekovače nie sú povinné pustí Vás ďalej. >:D >:D >:D >:D >:D
    Prepáčte že mám benzín 8-s
    Nedávno ste ma dávali na hranicu ako Žišku lebo sa mi zdalo uletené a komplikované ako sa mení žiarovka v prednom reflektore...martin.z vám napísal aké to je jednoduché.
    DR: Nie som si istý že za komplikovaný spôsob výmeny žiarovky môže vysoké napätie. Na Carisme som odistil žiarovku, odpojil svorku, vymenil žiarovku a zapojil svorku. Bezpečnejšie ako meniť klasickú žiarovku doma. Ale súhlasím že komplikovaný prístup k žiarovke je zámer výrobcov. Príčinu ale treba podľa mňa hľadať inde.
  • 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 09.09.07  19:41

    « mondíjóó

    hele v pátek jsem viděl to nové mondeo, to je náramně elegantní auto, ani nevypadá že je tak velké. Design se povedl :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 09.09.07  19:28

    « Re: Ještě jednou xenony

    TomanGHIA:
    Nepoznám tú smernicu a ani ma nezaujíma. Či to čo tvrdíš je pravda lebo len domnienka PetraT neviem. Každopádne Slovnaft inú naftu nerobí a nieviem či Benzina bude ochotná dodávať čistú naftu kvôli pár ľuďom. U nás to funguje, nič sa nekazí, nikoho to netrápi a takmer nikto o tom ani nevie. Robíte z komára somára. Včera to bolo aj u nás v správach. Že Nova spravila škandál s bionaftou a u nás to rok v pohode funguje a nikoho to netrápi.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 09.09.07  18:49

    « Re: Výměna žárovky

    To bysme pak koukali na ty momenty.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.07  18:44

    « Re: Výměna žárovky

    to pepek:nja :-) :-) :-) :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 09.09.07  17:32

    « Re: Výměna žárovky

    Speciálně u polokutilova auta bych ten šroubek odstranil, aby se tam aktér mohl dostat a snad by se mu po zásahu 20 - 25 kV trochu rozsvítilo a třeba by mu to pomohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.07  15:42

    « Re: Výměna žárovky

    Zřejmě kutilova sláva dorazila až do forda, tak tam kvůli němu dali extra krytku, aby se nesnažil vyměnit si výbojku někde na silnici.

    Ford (a nejen ford)nechce, aby se lidi sami vrtali v reflektoru, do kterého jde vysoké napětí. Proto si nemůžeš sám vyměnit ani H1 v dálkovém světle. Já na tom nevidím nic nepochopitelného.

    To není chyba, nebo konstruční nedostatek, to je úmylsná vlastnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.09.07  15:25

    « Výměna žárovky

    To martin.z: Já mám ale šroubek na krytu H1 a xenonu, až na reflektoru ;-) . Až to budu mít vyndané, tak to nafotím.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 09.09.07  15:03

    « 5% MEŘO v naftě

    Oficiální vyjádření od Forda k otázce naší nové nafty bylo - zasláno dealerům - že do 5% MEŘO by to nemělo mít vliv na motor. Potud informace, která se ke mě dostala od vedení pobočky Ford u nás. Takže pokud čerpací stanice a rafinerie se budou chovat zodpovědně a nebudou tam toho dávat o kbelík víc, tak bude vše v poho. Toliko můj optimismus.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 08.09.07  21:50

    « Re: vymena zarovky

    RADEK1, cja:

    Měli bychom těm našim lepším polovičkám zkrátit řetězy od kuchyně. :o))

    Jinak s tou černou barvou - je na Mondeích krásná. Normálně Vám ji i závidím, já mám tmavě modrou metlu a ta se špiní taky svinsky, akorát že i kdybych ji leštil třeba kůží od špeku tak ji nebudu mít nikdy tak pěknou, jako kdyby to byla černá.

    Tak laskavě přestaňte nadávat a neloudejte se s tím chlastem. :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 08.09.07  21:36

    « Re: vymena zarovky

    Ok, ale předchozí Mondík ve stříbře byl na údržbu lepší. Hm a pít už není co páč mi žena všecno vypila :-) :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…