FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 01.10.07 21:16
« Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW
Tak už je to tady pánové... Smutná zpráva pro majitele Fordů Mondeo. Mazda stále samostatná !!!!!!!!!!!!!
Nová M6 a CX-7 dostane zcela nový dieselový motor 2,2 MZRCD o dost vysokém výkonu 136 kW !!!!!!!!!!
Vstřikování common rail Denso, 2000 bar maximálního tlaku ve společném rozvodu (railu).
Tak to mi přijde jako docela slušný nářez !!!!! -
hil 01.10.07 17:25
« Prodloužení záruky o servis
Tak auto už je v servisu v OL. K Sobkovi zřejmě až na vlastní náklady po záruce.
Dneska se mi z nich podařilo vyloudit i zakázkový list.
Oni vůbec netušili (nebo nechtěli tušit), že se záruka automaticky prodlužuje o dobu, kterou auto stráví v servise při reklamaci=záruční opravě . V systému Ford na to prý není kolonka. :-) -
eda.nezbeda 01.10.07 12:32
« oprava vstrikovacu - zaruka
Tak mam 3 novy vstrik a hlucny je to porad. Situace je takova, ze se jeden vstrik nevesel do tolerance reakcniho casu, coz je problem elektroniky, a to lze resit jen vymenou. Tak je tam novy. Hlucne je to nejspis kvuli poslednimu vstriku, ktery je ale stale v toleranci ve vsech merenych hodnotach.
Co se tyce zaruky tak pan Cerny z Auto ZM tvrdi, ze tento posledni mi zarucne opravi v kteremkoliv servise Delphi. Jinak tak jak ostatni pisete, pres Ford. -
hil 01.10.07 10:42
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
Tak bohužel, ani Sobek neumí garance přímo. Je to stejný systém jako PAS, musí jim to předat autorizovaný servis Ford.
Navíc: Mluvil jsem s Dankarem (Ostrava - Pavelek), a stejně by to prý k Sobkovi nedali. Přišel jim prý nějaký přípis od Forda a musí to dávat k Hale.... -
WinDiesel 28.09.07 21:01
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
hil: Co já vím, jedinou smlouvu s Fordem v ČR má na opravy a kalibrace vstřikovačů HALE Praha 7. PAS prostě nemá šanci, musel by mít oprávnění od Delphi, a to zjevně nemá, koukni na stránky dovozce www.tadpraha.cz.
Pokud PAS tvrdí, že tyto garance pro Forda dělá, tak klame veřejnost a to by se jim asi mělo zatrhnout. -
hil 28.09.07 12:01
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
PetrT: Já vím, že do PASu to já dát na záruku nemůžu. Pro mě je partner pro záruku autorizovaný servis Ford. Ten si to tam chce dát. Ten Olomoucký to tam vozí.... Schvaluje jim to vždy zastoupení Forda.
A na toho Transita, kterýho tam dělali (taky záruka přes Forda) si nemůžu stěžovat. Výměna vstřiků a oprava čerpadla a auto jezdilo navíc líp než předtím. Před opravou třeba turbo pořádně zabíralo až od 3000, spotřeba se snížila o 1 litr.
Ale popřemýšlím o tom Frýdku. Jsou tam v sobotu? -
cja 28.09.07 09:07
« Re: Problémy s B2 (2% bio v naftě) v Minesotě
to PETR.T. bojím se , že u nás se s tímto problémem budou zabývat jedině až přijde nějaký velký prů.ser - nějaká velká dopravní společnost, která by si uměla trochu dupnout a potom snad .......... tohle by pro české prostředí byl další krok ke korupci, V Americe je otázka paliv spojena s mocí ve státě, u nás je tento problém a s ním související kontrolní mechanismy asi odpovědným orgánům celkem fuk ;-\ -
WinDiesel 28.09.07 08:14
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
hil: Ale PAS Zábřeh neumí záruky, nemá oprávnnění... Dělají pouze neautorizované placené opravy.
Takže - nejlepším adeptem bude asi Sobek ve Frýdku. Ti vědí, dělají totiž pro Fordy v širokém okolí a mají oprávnění dělat záruky.
Také Pento ve Zlíně umí hodně, techniku na kalibrace vstřikovačů by měli mít do 1 měsíce. Opravdu dobře vybavených servisů prostě není mnoho a zkušených s autorizací ještě méně. -
WinDiesel 27.09.07 20:04
« Problémy s B2 (2% bio v naftě) v Minesotě
Doporučený akční plán organizací zabývajících se výrobou a distribucí bionafty na odstranění problémů s její jakostí v Minesotě
12. leden 2006
Národní výbor pro bionaftu (NBB) a Minesotská rada pro bionaftu (MBC) dnes představily minesotskému ministerstvu obchodu akční plán ke zvýšení kontrolních měření kvality a k zajištění toho, aby do státních palivových nádrží byla napouštěna pouze bionafta vysoké kvality.
Problémy s kvalitou, které vedly k zanesení palivových filtrů, způsobily 21denní odložení nových státních předpisů B2, které vyžadují, aby veškerá nafta prodávaná ve státě obsahovala minimálně 2% biosložky. (Dřívější příspěvek.)
NBB a MBC spolupracovaly se státními orgány a ropnými společnostmi na analýze situace a došly k závěru, že zanesení přinejmenším několika palivových filtrů bylo způsobeno bionaftou, která nevyhovovala příslušným specifikacím.
Jejich doporučení zahrnuje:
· Metody, které vyžadují po společnostech vyrábějících bionaftu, aby opatřily každou dávku bionafty certifikátem o analýze ;
· Nechat všechny výrobce bionafty akreditovat u existujícího programu BQ-9000. Tento program je kombinací standardu ASTM pro bionaftu, ASTM D 6751, a programů systému kvality, které zahrnují skladování, vzorkování, testování, smíchávání a postupy při zacházení s palivem.
· Přísné donucovací postupy ze strany Ministerstva obchodu Minesoty. Ty budou zahrnovat zrušení licence a pokuty pro výrobce prodávající bionaftu, která nesplňuje potřebné specifikace.
Chceme, aby minesotští řidiči kamionů, distributoři nafty a další obyvatelé věděli, že bereme problém kvality bionaftového paliva extrémně vážně. Přijímáme přísná opatření, abychom zajistili, že bionafta vyrobená a používaná ve státě bude vyhovovat požadavkům národních specifikací pro paliva a nezpůsobí žádné další problémy. Naše organizace děkují tisícům věrných zákazníků v Minesotě a v celých Státech, kteří úspěšně používají bionaftu ve všech možných klimatech a podmínkách.
— generální ředitel NBB Joe Jobe
NBB a MBC původně volaly po dočasném pozastavení účinnosti předpisu B2 již 22. prosince, aby umožnily koncovým stanicím testovat svoji bionaftu a pokud by to bylo nutné, tak ji znovu dodat. Ministerstvo obchodu dočasné pozastavení platnosti schválilo s tím, že konec této výjimky je plánován na 13. ledna 2005.
Ačkoliv průzkumy naznačily, že k nejméně k některým zprávám o zanesení filtru mohly vést jiné faktory netýkající se bionafty, není pochyb, že bionafta, která nesplňuje potřebné specifikace, může mít vážné negativní účinky v chladném počasí, a to i v malé koncentraci.
Na trhu není místo pro nekvalitní bionaftu.
—Steve Howell, technický řiditel NBB
NBB a MBC jsou přesvědčeny o tom, že by ministerstvo obchodu mělo dočasné pozastavení účinnosti předpisu B2 zachovat dalších 30 dní nebo do té doby, než se naprosto jasně přesvědčí, že jsou všechny kontroly jakosti bionafty v pořádku a že se jakostní požadavky specifikací bezvýhradně dodržují.
Středisko pro výzkum motorové nafty minesotské university zřídilo pomocnou linku pro problémy s motorovou naftou. Obyvatelé Minesoty, kteří mají problémy tohoto druhu, mohou zavolat na telefonní číslo 800-929-3437. Tato pomocná linka slouží k dokumentování, potvrzování a kvantifikaci problémů s naftovým palivem.
-
WinDiesel 27.09.07 19:56
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
hil Do Zábřehu v žádném případě neeeeeeeeeeee, nejsou součástí autorizované sítě a už byl u nich mockrát malér. Dělají to našedo a tvrdí že všechno umí ale zprasili tady z fóra už klukovi auto za 80000 a neznali se k tomu!!!!!
VARUJI VARUJI VARUJI !!!!! -
"-- skrytý --" 27.09.07 14:10
« Re: Alarm
Kutil, mame podobne auta, tak u teba by to mohlo fungovat asi tak ako u mna..... takže, po prvom zatlaceni sa zamknu dvere a aktivuje alarm bez priestorovych snimacov, pri druhom zatlaceni sa sa aktivuje priestorovy snimac a dvere sa zamknu takym sposobom za ani z vnutra ich nie je mozne otvorit /dvojite uzamkynanie sa to vola/. ak chces zamkut dvere bez alarmu tak ich zamkni klucom. -
superkutil 27.09.07 13:36
« Re: Alarm
Mě se po odemčení a neotevření dveří auto po čase zamkne a zaktivuje alarm. No a nedávno jsem dálkovým otevřel kufr ale nezvedl jsem ho. No a za chvíli začalo auto ječet.
V souvislosti s tím mš napadá jedna otázka. Mám dvojté zamykání a vnitřní alarm. Jak to funguje? Při prvním zavření se aktivuje jen alarm na otevření dveří a na druhé prostorový alarm? Jak můžu zamknout auto s pidma uvnitř aby se neaktivoval prostorový alarm? Je možné auto zevnitř otevřít, když je zamčené zvenku aniž by řval alarm? -
cja 26.09.07 10:23
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
To DIM: přes tu JETku jezdím taky, ale vždycky jsem se jí radši vyhnul - mám nějaké vazby na Mohelnici a ten předchozí majitel(nájemce) nebyl zrovna vzorem ... , teď nevím , ale jelikož JET neaditivuje, tak taky radši výhradně beru OMV, případně od Benziny ten jejich TOP Q nebo jak se to jmenuje - jsem hlavně zvědav, jak se to projeví až nastanou mrazy - co na to budou říkat ranní starty :-) -
DIM 26.09.07 10:07
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
Nic jim není ale blbnou ?? :-)
Nebereš naftu v Mohelnici u Jetu ? Nějak mám pocit, že se tam v tom kraji kolem té pumpy nějak nedaří....já už tam nějak ze zásady neberu, raději OMV v M.Třebové...
Mohl bych napsat, čím si myslím že to je, ale nenapíšu, hned bych zase dostal kapky :-) -
hil 25.09.07 15:26
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
Tak jsem byl v servisu, trochu jsme to projeli a mechanik potvrdil, že to nejsou moje fantazie. Načtení auta do PC ukázalo nějaký problém s čerpadlem. Asi půjde na stolici do Zábřehu (PAS). Tam mi dělali i Transita (vstřiky a čerpadlo) a už 80.000 km spokojenost.
Mimochodem, tam byly, (tedy v tom servisu) další 2 Mondea, nic jim prý není ale blbnou. Že by Bio...?
-
cja 25.09.07 12:09
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
to lordmystic: jasně, že to není u všech motorů a pokaždé, když si člověk trochu zadovádí, ale v obecné rovině to možné je a servisy to tím i zdůvodňují. Moje 1. Mondeo z roku 1995 2,0i 16v
si do 180000 km nevzalo ani kapku , potom jsem použil Militec do oleje - kvůli ztišení motoru - a buch po 20t dalších si začal potvora brát 0,5 l na 1000 km, tak jsem to prodal , ale jezdí do dneška :-) -
lordmystic 25.09.07 11:28
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
cja: Také všichni říkali že např. po přečipování motoru a ostré jízdě si každý motor bere olej. Má vlastní zkušenost je ale zatím v tomto extrémně pozitivní, co mám po chipu najeto cca. 5000km, tak nepozoruji viditelný úbytek oleje, stále mám olej někde na 3/4 mezi ryskamy a tam byl i po výměně oleje :). Uvidíme po dalších 5000km. -
lordmystic 25.09.07 07:53
« Ford Mondeo Sampler
Bohužel nějak nezbývá čas na tuto diskusy, stěhuji se, současně měním zaměstnání, takže opravdu hektické dny. Autočko ale slouží výborně a dokonce se mi povedlo konečně dostříhat pár záběrů Mondea z léta. Kdo by měl chuť se podívat na pár testovacích záběrů, může si stahnout mé video:
[odkaz] -
superkutil 24.09.07 22:59
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
To cja: Po zkušenostech s předchozími auty jsem se naučil olej kontrolovat a proto mě překvapil ten pokles během 5000km. Bohužel je měrka u TDCI taková dost divoká, takže odečíst správně výšku hladiny moc nejde. Měrka je hodně šikmo.
Mě se 10sec po tom co se rozsvítila kontrolka oleje zadřel u Passata motor. Ale tam odešel jeden opěrný kroužek a motor nemazal. ;-\ -
cja 24.09.07 21:13
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
To kutil: souhlasím(sice nevím jestli je to tlak nebo hladina), a v manuále je psáno, že kontrola oleje při každém tankování, aspoň myslím , že to tam bylo :-) ;-), a pokud se kontrolka oleje rozsvítí, bývá už dost často pozdě, nevím, jak kdo, ale já čas od času tu měrku vytáhnu a pro jistou se podívám(hlavně před delšími cestami) - mohl by to být celkem drahý špás... Jinak moje auto najeto 115 000 km a olej nebere zatím žádný . -
superkutil 24.09.07 19:46
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
To Jozef0351: Úvaha s kontrolkou oleje dobrá, ale ne úplně správná. Většina kontrolek ukazuje pokles kapaliny v systému a pokud svítí, tak je čas pro dojetí do servisu. Kontrolka oleje ukazuje pokles tlaku oleje. To může mít problém v čerpadle nebo v chybějícím oleji. A proto pokud se ti rozsvítí kontrolka oleje, tak je to krizové a je nutno okamžitě vypnout motor. -
hil 24.09.07 19:02
« Dušení. Tak nevím, servis...?
Nějak v servise na nic nepřišli, nahráli mi tam prý nový soft. Ale nic se nezměnilo. Diagnostika jim ukázala že je vše OK, včetně vstřiků.
Studený auto jim jak na potvoru chytlo hned napoprvé, což se občas, než jsem jim to dal, stalo i mě. Hned druhý den jsem ho ale zase studený startoval cca 20x.
Dušení při akceleraci z jízdy se zařazenou rychlostí bez plynu taky nepřestalo, ale projevuje se jen občas. Chvíli to jede, že z toho mám radost, potom zastavím a rozjezd je jak se 3 válcema. Dokonce mi to jednou už zase spadlo při takovém rozjezdu do nouzového režimu. A potom to zase třeba 50 km jede ok.
Mám takový dojem, že toho o moc víc než výměnu oleje v tom našem servisu neumí.
Nevíte o nějakým dobrým Ford servisu v okolí Olomouce? -
-
lulipin 24.09.07 15:09
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
no musím přiznat, že si vaše fórum čtu často, ačkoliv mám focuse a to ze dvou důvodů, bývá to tu mnohdy zábavné a taky se tu pořád něco diskutuje, v našem fóru to poněkud stagnuje. Dost mě ale překvapuje to, že když se někdo v dobré víře na něco zeptá nebo předá své zkušenosti, že mu za to někdo obratem nadá. No nejsem ovšem expert na lidské duše, ale snižuje to dost mou touhu se o něco podělit nebo dokonce se na něco zeptat.. -
Jozef0351 24.09.07 14:29
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
Presne tak. Keď sme mali Š 105 S tak pred každým naštartovaním sme kotrolovali stav oleja. Potom som mal Felíciu, Mitsubishi a teraz Ford a kapotu otváram len keď dolievam vodu do ostrekovačov. Otváral som ju ešte pri výmene žiaroviek v predných svetlách ale teraz už aj to nechám na servis >:D >:D >:D
Pepek správne poznamenal že nie som žiadny expert na autá. Mám na to servis. Ale nerozumiem prečo by som mal v novom, previdelne servisovanom aute "manuálne" kontrolovať olej. Keď niečo nefunguje tak sa rozsviet kontrolka predpokladám.
-
superkutil 24.09.07 14:07
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
To pepek: Kontroloval jsem při 16tis.km a bylo to OK. Nevím co jseš zač, ale tvoje příspěvky jsou o h*vnu. Jen prudíš a tím to končí. Jseš fakt takovej b*b nebo se jen děláš?
Neznám nikoho z běžných uživatelů aut, kdo by u auta mladšího 3ti let lezl pod kapotu. Prostě jezdí a servis za ně dělá autorizovaný servis. Oni se čímkoliv kolem auta nechtějí zabývat, zaplatili za servis při koupi auta. Je to pro ně dopravní prostředek a výdělečný nástroj, ne hračka. -
-
Jozef0351 24.09.07 11:51
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
Nerozumiem prečo v dnešnej dobe treba kontrolovať olej mierkou. 10 rokov som to nerobil a nikdy nechýbal. Keby bol problém tak zasvieti kontrolka. Viem že nové Octavie majú problém z olejom, aj Mercedes Vito ho žerie skoro ako naftu, ale nechápem prečo je to normálne. -
Jozef0351 24.09.07 11:45
« Re: Re: šrouby
Neviem či to je problém aj neoriginál plecháčov. Originál Ford disky majú zrazenú hranu v otvoroch na šróby takže podložky zapadnú. Bežné disky na väčšinu áut to nemajú. Takže potom disk nedolieha priamo na kotúč ale na podložku čím sa mierne vyosí. Sú to obyčajné plechové podložky hrubé možno 0,5 mm a dajú sa jednoducho vybrať. Sú tam absolútne zbytočné. Slúžia len pri montáži vo fabrike. Je to taká špecialita Forda. Asi je jednoduchšie zraziť hrany na diskoch ako uchytiť disk vo výrobe sotisfikovanejším spôsobom 8-s
V pneuservise by to mali vedieť a vo Forde to vedia moc dobre :-)
Hneď vedeli o čo sa jedná keď som reklamoval kotúče. Nebol som prvý ani posledný. -
pepek 24.09.07 10:59
« Re: Spotřeba podle objemu motoru vozu.
polokutil napsal - "Kolik vám žere motor oleje? Mám najeto 18tis a měrka je na suchu."
Tohle může napsat opravdový "inteligent". Chtěl bych být tím "šťastným" majitelem Mondea po takovým bl.bovi, co si neumí zkontrolovat olej a nechá hladinu klesnout pod úroveň měrky. -
martin.z 24.09.07 09:14
« Re: Re: šrouby
to DR, Josef0351:
tak ja si to porad neumim predstavit s tema podlozkama. Napr. ja mam ted nasazene origo lite kola ford, ale zanedlouho budu chtit prezouvat na plechace, ktere jsem si koupil nekde v e-shopu, jestli jsou to presne ty same plechace co prodava ford nevim jiste?
Na co si mam dat teda presne pozor? Nevim jestli tam ty podlozky mam nebo ne.
Pokud tam jsou, jdou sundat? Pokud sundat nejdou tak co s tim??
-
superkutil 24.09.07 09:08
« Spotřeba podle objemu motoru vozu.
Ahoj, tak se auto konečně zajelo, najednou se výrazně zlepšil zátah motoru, sice motor více zaduní ale objeví se výrazný zátah až do 3500ot.
Chtěl jsem se ale zeptat, zda někdo neporovnával spotřeby různých výkonnových TDCI u Mondea při úsporném stylu jízdy.
A taky jsem, se chtěl zeptat, za kolik s 2.2TDCI jezdítě, protože mě někdo přesvědčoval, že jezdí za 5,5litru a to se mi moc nezdá. 8-s
Kolik vám žere motor oleje? Mám najeto 18tis a měrka je na suchu. -
Jozef0351 24.09.07 08:16
« Re: Re: šrouby
TomanGHIA:
Ako píše DR. Akurát som si myslel že to majú všetky Mondea a nie len niektoré. Tie podložky tam plnia dočasnú funkciu pri montáži na linke, pridržiavajú kotúč kým sa nenasadí koleso. Takže ak niekomu rýchlo odídu brzdy môže to byť aj neoriginálnymi diskami. -
"-- skrytý --" 23.09.07 19:35
« Re: Re: šrouby
TomanGHIA: není zač, u nás se před nějakým časem řešilo to samé.
BTW, škoda, že jste nebyli na pradubickém srazu, dohromady s focusáky (a jedním fusionistou) se nás tam sjelo 38 aut. Měli jsme od AutoIn na půl dne 8 aut, především 2x nové mondeo, 2.0TDCi (liftback) a 2.5T (kombi). Pánové, to auto už je úplně jiná liga. -
g_m 23.09.07 17:00
« Re: šrouby
DR:
Díky moc, DR!
My jsme o tom kecali s Martinem.z na ICQ a shodli jsme se, že to asi Jozef myslel jinak nebo že to blbě napsal. (Protože jsme na to oba nepřišli. :-) )
Navíc - nemohli jsme vědět, že Jozef tam nahodil asi neorigo elektrony a tím pádem mu ty nevytáhnuté podložky poškodily kotouče, jak píše.
No jo no, tuning... :-) -
"-- skrytý --" 23.09.07 16:44
« Re: Re: šrouby
TomanGHIA: některá nodea mají brzdový kotouč připevněný k náboji speciálními podložkami (2 ks úhlopříčně proti sobě), které jsou nasazené na šroubech pro kola. Fordí disky mají na dosedací ploše pro tyhle podložky vybrání, takže s nimi nemají problémy. Ale neoriginální liťáky obvykle žádné vybrání na dosedací ploše nemají,takže když tam ty podložyk necháš a takovýá kola namontuješ (a utáhneš matky), tak se zkřivé buď kola, nebo náboj, občas oboje.
kutil: Světla svítí obě stejně vysoko, levé i pravé. Ale ty reflektoroy jsou asymterické. [odkaz] Takové roky děláš pro automobilový průmysl .... -
g_m 21.09.07 17:33
« Re: šrouby
martin.z:
Martine ještě k tomu našemu ICQ rozhovoru - dívám se na fotky v PC ze zimy a je to tak, z plecháče (zimního) čumí pět hnusných žlutých matek - jako Tobě.
Takže mi prodali sadu matek a ne šroubů, jak mi řekli. Já to převzal zabalené a mám to v garáži, takže chyba v terminologii.
Furt ale nechápu Jozefa s tím, že mu nedali dolů podložky a tím mu zničili kotouče - dyt' na elektrony je třeba delších šroubů, potažmo podložku pryč, ne? Tak jak mohly kotouče přijít k újmě? Kdyby nesundali podložky, jak píše Jozef, tak by to nemohli ani utáhnout, ne?
Prosím Vás rozumí tomu někdo? Když Jozef nepíše...
Já už taky moc při pátku nefunguju... -
g_m 21.09.07 14:38
« Re: brzdy
Jozef0351:
"Štifty" myslíš jako šrouby?
Jako že máš jen jednu sadu šroubů na zimní a letní kola a po přezutí na elektrony Ti ty dlouhé šrouby udělaly rýhy do kotoučů, protože Ti tam zapomněli dát podložky???
Moc to nechápu, bylo to tak?
To musel být děsný zvuk, ne?
No a reklamoval jsi to v tom pneuservisu, když to zdupali? Jaký byl výsledek? -
superkutil 21.09.07 14:30
« Re: Proměnlivý tah motoru
To cja: A je to nadechování nějak technicky vysvětlitelné nebo je to axiom? Prostě se to děje i když nikdo neví proč?
ToAll: Prosím, nevíte někdo jak je to se seřízením xenonů? Má být pravý výš nebo ne. Co jsem hledal na fórech, tak často uvádějí, že u xenonů je pravý výš. -
Jozef0351 21.09.07 11:14
« Re: brzdy
Mne odišli kotúče pri 20 tis. km hneď keď som prezul na letné gumy a nové elektróny. Nedali mi v pneuservise dolu také podložky zo štiftov. Je to debilná špecialita Forda ale mali to vedieť a aj si to priznali. Zadné kotúče mi iba zbrúsili, už majú 80 tis. a sú v pohode. Pri normálnom jazdení musia vydržať brzdy min. 100 tis. km. Kolegovi na Octavii vydržali podstatne viac. Mondeo je porovnateľné hmotnosťou s akýmkoľvek autom strednej triedy, dokoca aj s Octáviou. Takže vyhovárať sa na hmotnosť je blbosť. -
"-- skrytý --" 21.09.07 10:44
« Re: brzdy
To co jsem videl pres disky kol vypadalo opravdu jako kompletne nove brzdy.Jestli jsou nejake dve varianty(economy a normal ci sport) to vubec netusim.Prijde mi prave neskutecny ze mi relativne nove brzdy v klidu zbrousi, kdyz vi ze to je pravdepodobne k nicemu.Podle me se jim to nechce na nejakou zaruku menit tak ten problem brousenim odsouvaj na dobu kdy si to uz opet zaplatim sam.Jsem naprosto rozcilen z pristupu servisu,z jejich komunikace se zakaznikem.(myslel jsem ze to nikdy nereknu a takhle stezovat nikdy nebudu).Porad aby se clovek neceho dovolalval,kontroloval je, hadal se snima, delal NA NE BUBUBU.Ja nevim, ale jinak to fakt dnes asi nejde.Jenom na to mit silu a bunky.
Treba je vsechno v poradku,bylo vse udelano lege artis,pristup servisu byl spravny.Ale proc z toho takovy pocit NEMAM!! -
lordmystic 21.09.07 10:25
« Re: brzdy
Mám také najeto 130k, poslední dobou také hodně plyn-brzda a kotouče v poho bez vibrací. Po výměně destiček začalo auto lépe brzdit a také jsem si na to více zvykl, takže jak moc jsem na brzdy nadával z počátku, tak teď překvapivě relativní spokojenost!
Jinak vstřiky, když se to tu zase řeší. Tři mám nové a ten čtvrtý mi už také blbnul, při startování kontrolka žhavení. Tak jsem přečipoval a čekal že to začne blbnout při akceleraci - padat do nouzáku. Ale opak je pravdou, auto se sorvnalo, po chipu žádný nouzový režim a to ani při startování, motor stále tichej, i když teď za chladných rán je zvuk hlučnější, ale to je normální. Si tak říkám, jestli opradu ty vyšší tlaky na railu po chipu nemohou mít na tyto vstřiky pozitivní vliv... Třeba tak, že je elektronika benevolentnější a funguje vstřik do většího poškození nebé ten větší tlak nafty je lepší při zadřeném vstřiku... No nevím, budu pozorovat dál. -
cja 21.09.07 09:09
« Re: brzdy
m.leky: díval jsem se dozadu v diskuzi - oni ti je zbrousili? - nové kotouče - pídil bych se jestli dali origo - dělají se dvě verze(u desek určitě - Ekonomy a cosi - myslím, že i kotouče tak byly - ale ruku za to do ohně nedám), ale rozhodně bych nenechal nové kotouče brousit - myslím, že výměna je jediné rozumné řešení
nevím kolik zbrousili, ale zeslabili ti kotouč- snížili jeho životnost a po dotazu u nás v servisu, mi bylo sděleno, že to stejně nic neřeší - to zbroušení(soustružení)
A s tou intenzitou brzdění - bylo mi řečeno toto - "asi 200km trvá než si sednou nové kotouče s novými deskami a odstraní se jakási povrchová úprava", samo záleží na způsobu brzdění, ale jsou to brzdy a když potřebuješ zastavit, tak zkrátka musí brzdit a nic o postupném zatěžování mi nikdo nic říkat nebude, to zvlnění není v tak krátkém čase při normálním užívání možné(mimo okruh a nebo brzdění z 200 na 0 opakované) -
"-- skrytý --" 21.09.07 08:34
« Re: brzdy
ja rozumim a vim ,ze vsude se pise o velke vydrzi brzd u Mondea.Prave proto mi nejde do hlavy proc se po vymene hned postupne zacaly kazit,zvlast kdyz u novych brzd davam pozor a zatezuji je postupne a co nejmene intenzivne.Ted je to v pohode.Uvidim jestli se zase zkrivy,snad ne ;-) -
cja 21.09.07 08:25
« Re: brzdy
m.leky: přidávám s k PetruT. - na 2,0i 16v vydržely origo kotouče
- byl jsem druhý majitel a s původním majitelem jsme to probírali a servis to potvrdil - 160 000 km a žádné vlnění, na 2,2TDCI někteří po 40 000 km ???? , taky předchozí majitel - jinak , když jsem měnil desky , kotouče , tak vždy origo - nikdy jsem nic nenechával soustružit - a zatím vždy v poho čeče
a k těm dílům z prvovýroby - věřil bych , že o něco kvalitnější budou, ale já jsem ten problém nikdy nepocítil(kotouče) -
superkutil 21.09.07 08:11
« Proměnlivý tah motoru
Ahoj,
chci se zeptat na věc, kterou jsem pozoroval i u předchozího vozu a najednou se objevila i u současného. Jedu do kopce, plyn na podlaze a najednou motor ubere a zase přidá a zase ubere a zase přidá. Nejřív jsem myslel, že je to overboost, ale to by nepřidával. Je to normální nebo má motor problém? -
"-- skrytý --" 20.09.07 23:15
« Re: brzdy
O brzdy se nebojim,to dopadne urcite dobre.Jen si to musim sam vyresit se servisem a ja ted nemam cas tam jezdit a handrkovat se snima.Stoji to zbytecne cas a penize.Ja mam nerva a v servise jsou naprosto v klidu.ok uz dost.
O premereni mam velky zajem.Ja chci vzdy vedet na cem jsem.Otazka je kdy?Neco prosim navrhni, ja se pokusim nejak prizpusobit.Zatim moc diky.
Delphi přímo udělá záruku, pokud záruku uzná. Což se stává málokdy.
Oproti tomu, Ford kryje téměř vše, pouze to předává do servisu Hale aby opravami ušetřil na servisních nákladech. Opravuje se opět na zařízení Delphi v autorizovaném servise Delphi.