FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.09.11  12:42

    « Re: Help! Engine dead

    Myslím, že napřed předcházejí příznaky, především zvýšená kouřivost a taky pokud to nedrží tlak, mělo by to padat do nouzáku....ale win ví víc :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 23.09.11  12:39

    « Re: Help! Engine dead

    Kdyz uz ste tady natukli zivotnost vstriku...Vyplati se je nechat preventivne zkontrolovat, jestli nekapou a pod., i kdyz auto zatim nevykazuje zadne problemy?
    Zatim mam 120tis. a vstriky strikaji, ale nerad bych dopadl podobne jako Janerad...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.09.11  12:37

    « Re: Help! Engine dead

    ...já bych to nechtěl , koho s tím znám, tomu se to sype......kromě windiesela, naturlich....
  • « 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 23.09.11  10:57

    « Re: Help! Engine dead

    08/2006 - novy tlumice, EGR a spousta dalsich drobnosti... nevim, jestli to mam nechat stat nekde na poli nebo to dat do kupy... (novy blok, nove vstriky, spojka a dvouhmotak) a dal pouzivat...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.09.11  10:16

    « Re: Help! Engine dead

    ...já bych tohle auto 200 tis km neopravoval...Který je to ročník ?
  • 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 23.09.11  10:11

    « Help! Engine dead

    Cau, tak jsem 200 tkm kaslal na vstriky, propalil jsem pist a motor je v tahu...
    Prosim o radu, co s tim... Novy motor a nechat opravit u Fordu?
    Nejaky jiny navrh? Mate nekdo nejake doporuceni, zkusenosti? Kam s tim?

    Diky predem...
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.09.11  09:29

    « Re: Kam to povede dál?

    Wine, ta svíčka, to mi nedošlo.....:-) Nedalo by se to nahradit petrolejovou lampičkou ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.09.11  09:28

    « Re: Kam to povede dál?

    Tak známý to má a jezdí kolem sedmi litrů....To já taky, ale jen na dlouhých trasách , město kolem osmi. Proč to nikdo neopraví ??
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.09.11  08:03

    « Re: Kam to povede dál?

    Zhruba před rokem nasadil Ford nové generace motorů 2,0 TDCi a 2,2 TDCi se 120 kW a 150 kW. Nezlepšují se pouze benzíny. A promiň, to traktorové klišé je už opravdu k smíchu. Mimochodem, ekoboost (jak komické to označení eko) a podobné motory od konkurence jsou dnes tam kde jsou jen díky dieselům. Všechny důležité prvky přebraly od dieselů, jen tlaky jsou o řád nižší, jinak je vše prakticky stejné, a u benzínu se zapaluje svíčkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vakan-1

    Vakan_1 22.09.11  20:08

    « Re: Kam to povede dál?

    Já jsem se k hladkému benzínovému chodu vrátil před rokem a půl po tříleté zkušenosti s TDCi - a k traktoru už mě nikdo nikdy nedostane. Ta radost z jízdy se prostě nedá srovnávat. Se srovnatelně velkým autem jezdím za 7.5 dlouhodobě - a ta o litr větší spotřeba za to určitě stojí.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.09.11  18:00

    « Re: Kam to povede dál?

    Klidně to zkus a potom nebreč že to má vysokou spotřebu, což má. Navíc se tomu mohou pokazit vstřiky, rail, čerpadlo, EGR, turbo atd.... Ale nikdo Ti je neopraví.... :-|
    Rozhodně to nebude jezdit za tabulkové hodnoty, to ani diesel nejezdí. Tak když se připravíš na 8,5 litrů na 100 km, vezmi to.
    Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Je to na Tobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 22.09.11  15:14

    « Re: Kam to povede dál?

    Tak software ještě nemám......

    Slyším poměrně samou chválu na 1,6 Ecoboost , že bych se od uhláků vrátil k hladkému benzínovému chodu ? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.09.11  10:16

    « Kam to povede dál?

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.09.11  10:15

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já měnil EGR ve 40tis.km na záruku a ve 120tis.km už za 9500Kč. Vyčištění nepomohlo, odešel snímač polohy.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 19.09.11  14:00

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Oleo, ta prasklá hadice by mohla být tou správnou diagnozou, dochtore :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 19.09.11  06:42

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Jupíjájájupíjupíjou !
    Příprava na horší časy, které přijdou... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 18.09.11  20:39

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    kutil nejsem, ale když vlítnu s rozbruškou pod mondeo, abych odřízl tyčku stabilizátoru, tak to nikdo z chlapů z garáží nechápe a říkají "...doktore, zase se v tom vrtáš..." :-)
    mám sice doktorát, ale občas potřebuju pracovat i rukama....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 18.09.11  09:41

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Nejsi Ty kutil??? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 17.09.11  20:28

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    řemen od altíku jsem měnil preventivně v cca. 160tis., řemen od serva a vodní pumpy jsem měnil trochu později s vodní pumpou, jemně tekla. Hadice turba nesyčí, podle mně je ta prasklina jen povrchová, omotal jsem ji zatím gumovou páskou.... EGR jsem nedal dolů, protože jsem neměl po ruce vhodný 8mm nástrčkový klíč s nástavcem, abych ho odšrouboval, ale brzo se na to vrhnu...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 17.09.11  20:03

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já měnil EGR v 15 tkm (na záruku) a je tam doteď. Vyčištění by mohlo dosti pomoci. Hadice od turba se prozradila syčením a úbytkem výkonu asi v 200 tkm. Přesně ve 100 tkm a 200 tkm mi praskl řemen k alternátoru. pozor na to.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 17.09.11  12:01

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    vypadá to na kombinaci EGR/Turbo, hadice od intercooleru je před EGR podélně prasklá, když ji budu měnit vyčistím i EGR, přece jen tam bude asi po těch 195tis, trochu více karbonu než je zdrávo, viz. [odkaz]

    Mám EGR ovládané podtlakově (Euro3), snad by neměl být s ním jiný problém.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.09.11  19:23

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    EGR ??? Turbo ???
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.09.11  14:17

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Zkus novou kalibraci.....ale mně to na starém Mondeu dělalo taky, v podstatě od novoty. Dokonce jsem přesně poznal podle skokové změny tahu tahu motoru a jeho (ne)pravidelnosti, že se zahřál :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 16.09.11  10:39

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    vyjezdil jsem nádrž, nabral 58,5l V-power, zatím ujeto 100km a škube to pořád.... v otáčkách kolem maxima krouťáku (1700-2100), při ustálené rychlosti případně malém zrychlování... jinak nekouří, startuje dobře a volnoběh se nehoupe.

    ráno studený motor neškube, jakmile je ručička teploměru mezi druhou a třetí ryskou (bílé pole) tak to pomalu začne, je znát i mírný pokles výkonu
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 06.09.11  13:27

    « Nový software

    Nezkoušeli jste někdo aktualizaci softwaru ? Já to tam zkusím přehrát, snad to nebude k horšímu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 01.09.11  13:16

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Wine díky za info. Mě hlavně zajímalo, jestli TDI dělá taky hliníkové bloky, ale rád se kouknu na vše, co jsi poslal. :yes:
    Jestli máš 2,0TDCI (HDI), tak může být obojí. O E5 něco psali v autodieslu, 2,0 a 1,6.
    E4 nemám...

    Kutil: ten ecoboost žere málo, když jedeš úsporně. Výhoda je oproti atmosféru, že nějakou sílu to má i dole, ale jak na to šlápneš, saje to jednou tolik. Pocitově ten "záběr" není takový jako u dieslu, ani spotřebou se nemůže přiblížit k dieslu při srovnatelném stylu jízdy. Je ale nádherně tichý.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:58

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Štíreček1: Doufám že jsi se nespletl a chěl info o 1,6 TDI a ne o 1,6 HDI/TDCi. K 1,6 HDI zatím nic nemám, jen systém vstřikování je velmi podobný jako u 1,6 TDI (u 1,6 HDI 82 kW €5).

    Ten 2,0 HDI má být €4 nebo €5?????
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:54

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Štíreček1: Doufám že jsi se nespletl a chěl info o 1,6 TDI a ne o 1,6 HDI/TDCi. K 1,6 HDI zatím nic nemám, jen systém vstřikování je velmi podobný jako u 1,6 TDI (u 1,6 HDI 82 kW €5).
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:51

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Vím jen to, že s 2,0 Ecoboost se pod 9 litrů nedostaneš (v průměru a S-MAX). Pojede to dobře, ale jakmile se na to šlápne, vír v nádrži. Totéž platí pro 1,6 Ecoboost s tou výjimkou, že když se pojede šetrně, bude spotřeba dobrá, jakmile se na to šlápne, bude i horší než u 2,0 ECB.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:48

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    štíreček1: máš to tam
    kutil: kam to mám poslat?
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 31.08.11  14:09

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Info mám na 1,6HDI/TDCI 82kw - osmiventil, přepracovaná hlava, mokrá monovložka dole zalitá v bloku nahoře přesahuje, kde je přímo napojená na kanál v hlavě, tím je dosaženo nejúčinější chlazení v rovině spalování. Odlišný úhel vstřikovačů a odlišné proudění plynů a průběh spalování, komprese 16:1, odolnější písty, odpojitelná vodní pumpa - jen HDI (TDCI ji ponechal spojenou s klínovým řemenem), přesnější řízení EGRu - týká se jak silnější verze 82kw,tak i 68kw, liší se jen turbem VGT a dvouhmotou + overboost. Slabší verze bosh soleonid 1600barů, silnější continental 1700barů a piezoelektrické ventily se sedminásbným zdvihem. Systém continental je autoadaptabilní a za jízdy zjišťuje odchylky od požadovaných parametrů spalování.(něco jako audi Q7 clean diesel nebo opel motor 1,3CDTi ecoflex) K úspěšnému provádění autokalibrace je třeba čas od času motoru dopřát souvislé brzdění motorem.Automobilka ručí 160tis km na udržení homologovaných hodnot emisí. HDI stále používá aditivum ke snižování teploty spalování pro vypálení fitru, TDCI 1,6 už aditiv nepoužívá, jen dovstřik do výfuku. Některé větší motory TDCI mají vaporizér a nafta se vstřikuje přímo do filtru, což vylučuje ředění oleje naftou. No jinak dobře odstupňovaný šestikvalt, ale od volnoběhu se mu moc na rozdíl motoru euro4 moc nechce, norma euro5 ho víc přidusila, pak už je rozdíl v tom krouťáku znatelný a převodovka nemá chybu.

    Ecoboost nevím, jel jsem v tom, ale na rozdíl od dieslu mi připadá takový vlažný. Možná ten krouťák tam někde má, ale kvůli velkému rozsahu otáček přichází tak nějak pomalu, takže pocitově o ničem :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.08.11  11:36

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Máte nějaké informace o 1.6TDI? Tak sem s nimi. Ten motor mě zajímá! A nemáte něco k novým Fordím 1.6 Duratorq TDCI 85kW a 1.6 EcoBoost 118kW [odkaz]

    Jinak na Mondeu 2.2TDCI 114kW mám najeto 140tis.km a vstřiky jsou původní. Ale po startu hodně bíle kouří a otáčky hodně kolísají. Po zahřátí je to dobré, jede perfektně a spotřeba je podle PP 5,5litru.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 31.08.11  11:13

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Wine adresa je stirecek7@seznam.cz
    díky za info ohledně té 1,6TDI. Kdybys měl i motory 2,0 PSA budu rád

    Co se týká těch vstřikovačů delphi, moc si polepšili po instalaci kvalitních čerpadel, problémy vstřiků ustaly. No já doufám, že i ten bosh mi vydrží alespoň do doby než auto vyměním :-) ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 30.08.11  14:42

    « Re: Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    Dojde ropa, potom voda a potom dojde na nás. Konec hlášení :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.11  14:30

    « Re: Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    Jako větší hrozbu vidím strmý nárůst spotřeby nafty a benzínu v rozvojových zemích. Příbuzný hodně cestuje - Indie, Malajsie a tam v těch končinách a říkal, jak se za poslední 3 roky výrazně zvýšil počet automobilů. Jak Indové začínají cestovat. Prostě se v rozvojovém světě začíná zvyšovat životní úroveň a to je největší nebezpečí pro naši planetu. Až budou chtít víc jak 10 litrů vody na osobu a den, tak dojde ropa a pak voda... Konec katastrofického hlášení.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 30.08.11  11:47

    « Re: Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    .....Čína taky nebude chtít věčně pracovat za tři hrsti rýže . Také se budou vymýšlet různá omezení a certifikace, které nebude moci splnit ... nejenom technicky, ale také např. co se týče bezepečnosti práce, nebo podílu energie z recyklovatelných zdrojů , nebo minimální výška pracovníků na lince..... Pak se čína nas...., a začne zbrojit...... Konec katastrofického hlášení.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.11  10:10

    « Re: Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    Jo pánové, až začne Čína vyrábět kvalitněji, tak celá EU i USA půjdou s ekonomikou do háje. Ekonomové to ví a jen se děsí a neví co s tím. Mám kamaráda co dováží z Číny a říká, že se kvalita za poslední rok strašně zlepšila a ceny zůstávají tak na 20-25% evropských cen. Dováží vše možné, od elektroniky po stroje. Ale hlavně říká, že v Číně je elektronika o které se nám jen sní. Jen není na vývoz, je jen čínsky. ;-)

    Jinak, pokud se vrátíme do EU, tak by se mi líbil Ford Maverick nebo Mazda Tribune s TDCI. Nebo třeba [odkaz] a to v přepočtu vyjde asi na 650tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.11  10:07

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Ten EGR, to je hrozná sviňárna. Mě odešel 2x a vždy to bylo tím, že se na dráhu snímače polohy dostala voda a on přestal ukazovat. Vyměnitelný monoblok tak za 300Kč a ti * od Forda mění celý EGR za 8500Kč. Dobrej vejvar! ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.11  15:40

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    štíreček1: zpaměti to nevím, ale mohu Ti poslat popis motoru a systému, stačí mi připomenout e-mail......
    Tvoje poznámka je pravdivá, pro dieselservisy je to špatná zpráva, ale ještě takových 4-5 let nebudou mít problém .............. a potom se uvidí. Probíhá tam dost velká boj mezi značkami, třeba před 10 lety to bylo v prvovýrobě 90 ku 10 pro Bosch, dnes je to 40 ku 30 ku 20 ku 10 (Bosch - Continental - Delphi - Denso) - což bude určitě znamenat veliké problémy pro dieselservisy zaměřené pouze na značku Bosch.
    Dnes je např. koncern VW zásobován 3 značkami - 1,2 / 1,6 / 2, 0 Delphi - Continental - Bosch (větší motory také Bosch) - rozdělení je asi tak 5% Delphi, 45% Continental a 55% Bosch. Jenže Delphi vezme od příštího roku 2,0 TDI - což znamená radikální změnu absolutně na všech úrovních - tedy pro servis v ČR. Nicméně, systémy Delphi jsou nyní opravdu velice bezporuchové - poučili se kluci řádně - takže to také nemusí znamenat nic - dovedu si představit že vůz půjde do šrotu s originálním původním vstřikováním.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.08.11  14:43

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    SHELL dávám teď taky, jsem s ním spokojený, i projev motoru se mi zdá subjektivně lepší...... Ale když dám kola na střechu a naložím to,. tak to stejně při 130 km/h na dálnici to žere - jak se říká - i trávu kolem cesty :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.08.11  14:20

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Wine, odbočím trochu od tématu, Ty bys to mohl vědět, zajímá mě, jaký má blok koncernová 1,6TDI...někde jsem se dočetl litina, jinde zase hliník...???

    Jinak co se týká pokut u některých čerpaček, jsou fakt směšné a návratnost je taková, že se to zkrátka pořád vyplatí. Dokud nebudou pokuty citelné nebo důrazné, tak poctivost pro některé bude stále cizí pojem. Souhlas s tím, že od roku 06 jde odolnost vstřikovacího systému hodně nahoru. Nebýt starých motorů, diesel servisy nemají co dělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.11  10:48

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Tady u nás dostala nyní jedna čerpačka rokordní 1,5 mil. pokutu po řadě dalších pokut, zdá se že se to i tak vyplácí. ;-\
    Někteří výrobci vstřikovacích systémů zareagovali na skutečnou situaci na trzích dříve, někteří později. (2003 / 2006 / 2008) Nicméně nejpozději od roku 2008 jsou všechny vozy vybavovány výrazně zodolněnými vstřikovacími systémy, ty přežijí až neuvěřitelně nakvalitní naftu - řekněme všechna mírná až střední vybočení z normálu. Tudíž pro majitele novějších vozů je to dobrá zpráva. Pro nás, co máme starší vozy nebo vozy s motory, jejichž design spadá o emisní normu níže, to znamená že musíme hlídat co tankujeme a musíme častěji měnit filtry.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.11  10:40

    « Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já dal jednu nádrž FuelSave a musím konstatovat že dobrý, spotřeba o fous nižší než mám normálně. Bez dalšího přidání aditiv. Typnul bych si, že se Ti popraly aditva v naftě s Vifem.
    Jinak pokud by byl zájem, podařilo se mi získat velmi zajímavou prezentaci o vlivu paliv na vstřikovací systémy včetně vlivu biosložek a různých typů kontaminant.
  • « 00 Reagovat !

    foto jurkoboss

    jurkoboss 29.08.11  10:12

    « Re: škubání kolem 2000ot/min

    Mne to tiez tak sklbne, dufam, ze to je len nekvalitnym palivom.
    Je to len obcas, sporadicky, nevidim tam logiku casovania.

    A necuduj sa, na Slovensku sa uz neda nicomu verit!!! :-) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 29.08.11  08:22

    « škubání kolem 2000ot/min

    v pátek jsem natankoval v Prešově na Shellu plnou nádrž (58,3l) FuelSave Dieselu, doplnil VIFem a od té doby se mi projevuje škubání mezi 80-100km/h (t.j. kolem 2000ot/min). Nedělá to při zrychlování, jen při udržování ustálené rychlosti a jemném dávkování plynu. Motor se mi zdal lenivější, ale byl jsem dost naložený, takže to nemůžu objektivně říct. Kontrolka žhavení ani neblikla, volnoběh je stabilní...
    Je to naftou nebo by to mohlo být něco jiného, EGR, zaseklé lopatky turba....?
  • 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.08.11  11:10

    « Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    Toto jsem nalezl na oficiálních stránkách Delphi a myslím že Kutil by mohl mít vše co potřebuje - diesel, 4x4, ať na to nahodí boudu, interiér pro 5 osob ....... a láci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A náhodou, vypadá to dobře, našel jsem fotky ale neumím je sem dát.

    2011-08-25 Vstřikování common rail DELPHI poprvé v Evropě ve vozidlech čínské značky GREAT WALL

    Společnost DELPHI dodává značce GREAT WALL systém řízení motoru (EMS) včetně vyspělého vysokotlakého systému vstřikování nafty common rail.

    Tyto systémy jsou využity na 3 typech vozidel (pick-up WINGLE, SUV HOVER & MPV COWRY), z nichž již pick-up WINGLE dorazil do Evropy a vylodil se v Itálii jako první evropské zemi.

    Motor 4D20 byl kompletně vyvinut v Číně, následně vybaven systémem common rail a dalšími prvky EMS značky DELPHI. Tento 16 ventilový motor dosahuje výkonu solidních 110 kW ve 4 400 otáčkách a plní nejpřísnější evropské emisní normy. Komerčně je tento motor označován jako 2,0 T. Evropské emisní standardy mu pomáhají splnit vstřikovače DFI1.5 a čerpadlo DFP3.5, pracující s maximálním vstřikovacím tlakem 1 800 bar.

    Značka GREAT WALL je do té míry spokojena se systémy common rail DELPHI, že došlo k podpisu dlouhodobého kontraktu - obě strany budou společně vyvíjet nový dieselový motor V6 plnící normy EURO 6.

    V Číně samotné dodává společnost DELPHI systémy common rail, EUP a EUI celé řadě značek, ale toto JE POPRVÉ, KDY SE SYSTÉM COMMON RAIL DELPHI DOSTÁVÁ DO EVROPY Z ČÍNY.

    Čínské značky používající vysokotlaké systémy vstřikování značky DELPHI:

    ANKAI, CAKY, DFAC, DONGFENG, FORTA, FOTON, GOLDEN DRAGON, GREAT WALL, HUANGHAI, JAC, JINBEI, JMC, JMGE, KING LONG, MUDAN, SHUANGHUAN, SHUGUANG, TIANMA, WUZHOULONG, YAXING, YUEJIN, YUCHAI, YUTONG, ZHONGXING >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 26.08.11  10:28

    « Re: Re: ???

    Myslíš, že z toho uděláš neovladatelné letadlo? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 24.08.11  14:26

    « Re: Re: ???

    ........... a na riziko všech ostatních kolem .
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 24.08.11  14:01

    « Re: Re: ???

    Jistě, ale na Tvé vlastní riziko. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 24.08.11  11:36

    « Re: Re: ???

    Takže když je múj, tak bych do něj mohl vstoupit a některé věci si změnit k obrazu svému ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.08.11  22:23

    « Re: Re: ???

    OK, věci se mají posírat mimo záruku, ne v záruce.... >:D
    Co se týče softwérů, můj diagnostický nástroj by to měl umět nahrát do roka a do dne, protože vstoupily v platnost nová nařízení EK a Ford to musí respektovat. Jinak jsem si jistý, že tento SW se dá za peníze stáhnout již dnes a nahrát do ŘJ.
    NOVĚ PLATÍ PRAVIDLO, ŽE SW AUTOMOBILU JE V MAJETKU KUPUJÍCÍHO, do teď automobilky razily heslo, že SW patří stále jim.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.08.11  11:47

    « Re: Re: ???

    Tak, tak, nová generace Mondea mně taky jezdí a jezdí ..... Mám 60 tis km, Wine, takže máš pravdu, kam se hrabu ! :-) Jse nervozní z toho, že mi za chvíli končí záruka a já nic neměnil ani neopravoval . A v servisu jsem to zkoušel, jestli něco preventivně nezkontrolovat o čem se ví, že by možná nemuselo vydržet věčně....jenže prý o ničem takovém neví . Nový software že mají, tak alespoň ten si nechám zaktualizovat. Nevíte někdo, jestli mi to nepřehraje i novější Convers+ ??
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 23.08.11  09:50

    « Re: ???

    Včeeeera Dime...kontrolka žhavení:O) už dlouho nebyla...naposledy před rokem, ale opět ta samá situace, dlouhou dobu 90, lehké sešlápnutí 5x to zacukalo a bác, žádné brutální sešlápnutí plynu jak normálně dělám. Je to EGR, já to vím, oni to ví...už se mi nějak nechce investovat, ještě dva roky a přesednem do nové generace. Abys neřek že se nic neděje
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.08.11  18:06

    « Re: ???

    Kam se hochu hrabeš, zrovna jsem udělal 3000 km, Anglie (Leamington Spa) a zpět. :-) A velmi jsem se několikrát pobavil, když jsem ve jejich rádiových stanicích zaslech německý slogan Audi se silným anglickým přízvukem (fóršprunk túrch teknyk). Bylo to ještě lepší naž naše simpli klefa. >:D skvělá odveta za simpli klefa
    P.S. Něco na těch Mercedesech bude, mám skoro 100 000 km a ani nejmenší prd. Takže jak říkáš, jezdím a jezdím. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 22.08.11  14:25

    « ???

    Copak , přátelé, všem to už jenom jezdí a jezdí ?? Nebo už to auto mám jenom já ?? Že bych založil nějakou jiné stejně úspěšné téma ?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.08.11  10:37

    « Re: VW 1,9 TDi 81 KW

    Díky za názor. Už se na tom pracuje :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 15.08.11  18:25

    « Re: VW 1,9 TDi 81 KW

    Tyto motory Dime vydrzi dost, znamy ma najeto 500 000 km. Proste materialova vada. Oprava se vyplati. Do rady Mondei TDCi se vrazilo vic. Mechanicky vstrikovac stoji trojku, kdyz se oprava udela dobre, dalsich 300 000 se da najet.
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.08.11  11:04

    « VW 1,9 TDi 81 KW

    Ahoj Windiesle, u legendární 1,9TDi 81 KW se ulomil ventil , ve válci pak vyrazil vstřikovač.... Má to najeto cca 300 tis km, servisované.... Má to smysl opravovat? Údajně by to stálo tak cca 30 tis Kč, což by asi ještě mělo smysl..... Ale není to pro ten motor začátek úplného konce? Co se asi mohlo stát, že se ulomí ventil a spadne do válce ? Únava materiálu ? Nebo se asi musel napřed s něčím potkat ? Dík za názor.....
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.08.11  16:05

    « Teře mi posilovač řízení u Fiesty

    Nevíte zda je možné hydralické oleje v posilovači řízení míchat a zda neexistuje něco, co by netěsnost řízení ucpalo? Nedá se to opravit, pouze výměna repasí za 15tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.08.11  15:36

    « Re: Hele, kolik vydrží Mondeo 2.2TDCI(r.v. 2006), než odejde?

    Mně to vždycky drželo v periodě cca 70 tis km. Pokud máš 140 tis, tak to je jasné :-)

    Na novém Mondeu mám necelých 60 tis, končící záruku .....tak uvidíme ....
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.08.11  15:21

    « Hele, kolik vydrží Mondeo 2.2TDCI(r.v. 2006), než odejde?

    Mám ho běžně jezděné, najeto cca 140tis.km. Po startu hodně bíle kouří a nepravidelný chod a chrastění. Když se ohřeje, tak se zklidní a jede. Spotřeba podle PP 5,5 litru. Jsou cítit vůle na předku a vpravo vzadu něco občas bouchne. Bylo to tam opravované, oprava za 10tis. před cca 2 měsíci. Kdy můžu očekávat, že zase něco odejde? Samozřejmě něco o čem se ví.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.08.11  12:11

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Zdar, jel jsem s celou rodinou na dovolenou, průměrná rychlost 785 km/h :-) Spotřeba asi 1200 kg kerosinu :-) Není to špatné ten volant na pár dnů nechat odpočívat .....

    Chtěl jsem si dokoupit prodlouženou záruku na Mondeo a ono to už údajně nejde, Ford to zrušil, údajně rozesílali všem informaci...jenom mě ne ! :-( Tak musím ještě všechno vyreklamovat do září......jen nějak nemám moc co. Zadrhává se víko schránky před spolujezdcem ( údajně skoro všem ), občas zazlobí rádio Sony ( pořád ještě nevyměněno ) ......jinak nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 05.08.11  17:07

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Na výkon si nestěžuji táhne jako lokomotiva. Pokud nejsem v S režimu nechá předodovka padnout otáčky klidně na 1100. A to pak jedu skoro ,,zadarmo ."Ikdyž takový benzínový pětilitr přepňovaný kompresorem co se dá dát do XfR to byko zase něco jiného. Bohužel i ve spotřebě. 8-s >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.08.11  09:40

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Aha, já jsem zapoměl. Původní 2,7 byl v Continentalu, upsizing 3,0 je v Boschi. To máš víc než Mercedes (190 / 600). Mimochodem ten motor nemáš od PSA ale od Fordu. Kuratelu nad tímto motorem měl Ford a prvoplánově ho dostaly vozy PAG (Volvo, LR, Jag) - dnes již neexistující to skupiny. Aby nedošlo ke konkurenci uvnitř skupiny Ford-PAG, Ford tento motor nikdy nedostal. A Volvo si udrželo svoje 5válce. Nyní dochází k výběhu těchto jednotek z PSA, s Euro 5 se plánují pouze nové 2x přeplňované 4válce 2,2, výkon je dostatečný. 3,0 a 4,4 nyní používají pouze jaguar a Land Rover / Range Rover, ale i zde vše asi skončí s Euro 6, pan Ratan Tata uvažuje o vlastních motorech.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 04.08.11  17:55

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Olalala... Tak to je super. Uvidíme jak se podařil . Jo k tomu motoru. Mám 3.0 od PSA 2xpřeplňovanou. Kr.moment 600Nm.Max výkon 202kw. Emisní norma by to měla být 5. Toť asi vše. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.08.11  19:26

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Dobrá zpráva, Radku, Autodiesel jde příští týden do tisku.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.08.11  21:37

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Jo, to zvládnu, co přesně máš? Ročník výroby, objem, výkon, krouťák, emisní norma...
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 02.08.11  18:31

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Ty děláš i bosch-e? Teda alespoň se domnívám že ho mám. :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.08.11  20:16

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Jejda, no, jsem jen člověk... Ale když nadávám, tak slušně. A bylo tam pár lidí s idiotskými názory.
    Hlavně mi nesmí nikdo šahat na diesely a už vůbec ne panáci s 6-8 válcovým benzínu BMW.
    Ale teď nevím, jestli sem ještě mohu přispívat, Mondeo šlo z firmy s 250 000 km a prvními vstřikovači. :-( Ale v dobré formě a člověk který ho koupil zřejmě ještě 250 000 km najede. O motor nemám obavy, pan vaculík ho testoval pro článek s ojetinami a hned ho chtěl kupovat pro známého. Motoricky je fakt toto Mondeo super. Kdyby nemělo rez ve dveřích (dětská choroba tohoto ročníku), už by šlo před rokem. osoba, která ho koupila teď, nekouká na rez ale hodlá s tím jezdit a potřebuje dobře řiditelné auto. Než Mondeo prošlo předprodejní kontrolou (neprodávám zajíce v pytli), kupec jezdil půjčeným novým MB A s benzínem 1,8 a málem z toho umřel, benzín je pořád o ničem.
    i když snahy tady jsou, různé TSI, THP, ECO boost tady jsou, ale prodeje dieslů neklesly a je tu Mazda s úžasným novým motorem Euro 6. Uvažuji že by rodinný Kaškaj šel a že bych Mazdu, která je mi velmi sympatická, podpořil nákupem nové CX-5.
    Jsem se nějak rozkecal, sorry. Rozhodně se stav. Kdybys chtěl skouknout auto diagnostikou, dej vědět.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 01.08.11  19:54

    « Re: Otáčky a spotřeba

    To Win:díky za nabídku. Pokud však bude časopis podobný Autodieselu tak jak píšeš, objednám si ho .
    Jakmile budu mít cestu do Prahy dám ti vědět a zastavim se . Jo a abych nezapoměl,četl jsem tvoji reakci ve vláknu o MB třídy S 250 cdi. No rozparádil jsi se tam slušně. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.08.11  15:01

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Kutil: chtělo by to méně kutit a více přemýšlet - prostě máš těžší motor který má lepší záběr na kluzkém podkladu, o tom jsi nikdy neslyšel, že mají diesely tuto výhodu v zimě?
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 01.08.11  13:16

    « Re: Otáčky a spotřeba

    kutil: za čtyřku jezdím normálně do cca 110kmh, ale na tvůj obsah hodně slušné. Minulý týden jsem jel v pěti lidech a plným kufrem po strop 300km za 4,3, zkazil to hornatý terén 8-s dalších 200km jsem přidal va městském provozu, krátké trasy a už to jde nahoru, dle pc 5,0.
    Včera jsem jel na houby, kousek po poli a mně to klouzalo hodně, bylo mokro, tak jsem měl i strach, abych nezapadl, naštěstí jsem stihl ještě odjet, než začalo pršet úplně. Gumy mají dva mm po značku, dvacítku musí ještě vydržet. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.08.11  09:55

    « Re: Otáčky a spotřeba

    štíreček1: Tak včera Jablonec - Praha za 4,1l/100km podle PP při jízdě na tempomat 100km/h. Fakt je to o té rychlosti nad 100km/h.

    Zažil jsem o víkendu zajímavou situaci. Kamarád má Scenic 2.0 benzín na pneu Continental, Já Mondeo 2.2TDCI na Nokianech. Po těch šílených deštích jsme chtěli vyjet po louce od chalupy na silnici. Já vyjel bez hrábnutí, ale kamarád nemohl vyjet ani popředu ani pozadu. Kola na trávě klouzala. Vzorek máme stejný, já na Nokianech mám příčných rýh míň.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.07.11  21:29

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Pokud Tě Radku uspokojí speciál Světa Motorů, který je velmi dobrý a rukopis pana Vaculíka je znát, dostávám 1 výtisk pokaždé když speciál vyjde. Když mi pošleš adresu do SZ, mohu Ti je posílat (pardon po 1 přečtení). Co Ty na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 30.07.11  20:34

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Díky za reakci. A co moje předplatné :-O ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 30.07.11  11:19

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Kauza Autodiesel: Radku, do Světa motorů odešli oba redaktoři, pan Vaculík je na volné noze, pan Frei je zaměstnanem spol. Axel Springer. Bez redaktorů to má pan Vacek těžké, uvidíme, zda to zvládne ale dost o tom pochybuji.
    Pan Vaculík mezitím přetavil své znalosti a zkušenosti do speciálů vydávaných Světem motorů - na jeden zrovna běží všeude reklama (běžela - speciál Diesel). Pan Vaculík měl v plánu vydávat 3 až 5 speciálů Diesel ročně, k tomu speciál Motocykly a speciál Ojetiny.
    Tak uvidíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.07.11  13:32

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Kutil: takže ta spotřeba u toho dvoulitru těch 7,8 bude asi taky normální, navíc když si člověk na to teprve zvyká. Nyní s c maxem za posledních třiapůl tisíce km jsem jezdil za 5,39 dle dotankování, většinou město, tak se mi zdá, že to pomalu s těma km klesá, mám na tacho 40tis km. Na volnoběh to ukazuje 0,3-0,4 kydž je teplý, s klimou 0,8-0,9. Jinak jezdil jsem s 2,2HDI peugeot GT a opravdu tam ta reakce a zátah je znát, to je radost s tím jezdit a navíc automat, ani není poznat, že to řadí. Ten motor je oproti dvoulitru HDI někde hodně jinde, kdybych potřeboval něco výkonějšího, dvoulitr bych asi přeskočil, ale je to samozřejmě otázka peněz. S tou dvadvojkou nevím, jestli bych se dostal na těch osm litrů, já jsem to proháněl za 15-16, takže za tu radost z jízdy docela hodně. Mít to auto focusácký podvozek, tak je bez chyb, v zatáčkách jsem si moc jistý nebyl.

    Radek: autodiesel jsem si taky občas kupoval a bylo mi divné, že už jsem ho dlouho neviděl, takže už vím, kde je chyba.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 28.07.11  16:53

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Zdravím Vás, dovolím si úplně odbočit od témat , které tady řeší Kutil :-) (nic proti)
    Již dlouho jsem nedostal časopis Autodiesel. Mám ho předplacený a tak jsem si myslel, že mi ho distributorská společnost zapoměla poslat, nebo že se jen ztratil. Napsal jsem tedy na reklamační oddělení a tam mi řekli, že poslední výtisk vyšel v lednu . Byl jsem ubezpečen, že jakmile vyjde další číslo tak ho rozešlou, ale co když nevyjde? Je to konec Autodieselu?
    Wine víš něco bližšího? Vím , že jsi byl kdysi v kontaktu s redaktorem . Byla by to přece škoda kdyby jeden z mála ,,odborných" časopisů opravdu zmizel :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.07.11  13:39

    « Re: Otáčky a spotřeba

    štíreček1: Když jsem koupil 2.2TDCI a přecházel jsme z benzínu, tak jsem jezdil za 7,5 litru. Pak to slezlo na 7litrů a dlouho jsem se nemohl dostat pod 6,5 litru. Ale po najetí cca 100tis.km to najednou slezlo a není problém jezdit pod 6 litrů. S trochou umu se dá jezdit za 5,5litru. A dovolená ve Skandinávii byla za 5 litrů. Prostě třeba ta 2.2TDCI hodně žere ve městě, hlavně při čekání na semaforu. Tam už by se vyplatil systém START-STOP. >:D

    Ten tvůj C-MAX je přece jenom lehčí. Kolega má nové Mondeo 2.2TDCI a jezdí za 7,5-8litrů a říká, že to nejde za míň. Je to daň za vyšší výkon a lepší reakci motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 26.07.11  12:48

    « Re: Otáčky a spotřeba

    Já ho držel kolem dvou tis i ve městě, je ale fakt, že někdy jsem ho pustil i na cca 1500ot, to se pak dlouho rozjížděl, ale nijak zvláš´t jsem ho netrápil. Za ty dva týdna jsem si na ten motor ale nezvykl a když jsem kupoval maxe, taky byla spotřeba vyšší a dlouho mi trvalo, než jsem se s tím nějak optimálně sžil. Teď jsem měl spotřebu za posledních 3500km 5,39litru, takže těch 7,8litru u stejně výkonného mondea mě dostalo. Soused má nové picaso 2,0hdi a říkal 7,5 a teď tam má asi pět tis km, tak už je to míň 7,2. Předtím měl C5 se starším stejným motorem a tam se vlezl na 6,5, tož taky nebyl rád.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…