FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 25.08.08  17:26

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    DIM:

    no nevim, ale ja bych myslel, ze se asi mylis, aspon pokud se budem bavit o dieselu u dospelych aut volva (tedy ne nejakejch 1,6 a 2,0)
    Ten jejich diesel D5 je 2,5 objem a je to 5-ti valec, nic takovyho ford podle me nema. Je to oproti tomu 2.0 tdci co mam jina liga, jak kultivovanosti, hlucnosti, vykonem, tim jak rychle se to ohreje..Muzu porovnat, sestra ma jak V70 tak XC 90 s tim jejich D5. Mel by to byt jejich vlastni vyvoj, driv pouzivali snad bez nejakych velkych zmen ten koncernovej 2,5 tdi V6 110 kw ale to uz je pomerne dost let zpatky..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.08.08  15:32

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    .....pokud se nemýlím, tak VOLVO bere TDCi od Fordu !!!! :-)

    Ale ono to asi platí o všech nových modelech . Konkurence je obrovská, hledí se hlavně na prodejní cenu a kvalita se dohání na garančních opravách, což ale nikomu nevadí :-) Tedy nikomu z těch, co se tím byznysem živí......což jsem ale do jisté míry i já, takže bych měl vlastně držet ústa a být rád.....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.08.08  14:53

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Byl jsem v Kiruně a tam jede vlak do Narviku. Švédi touhle tratí prodávali přes Narvik ocel Angličanům a přes Švédsko ji prodávali němcům. :-) Celým Norskem pak vede ještě jedna trať ze severu na jih.

    Jinak Norové Fordy moc nekupují za to tam jezdí hodně amerických vozů. I těch klasických amerik. Z Fordů tam jezdí nová Mondea a pár S-MAXů.

    Po této zkušenosti doporučuji Volvo, těch tam jezdí hodně a dětinské problémy jako Ford nemají.

    Nejvíc mě asi dožralo, když kamarád do kapsy na přední sedačce dal notebook a tím se zdeformovalo opěradlo sedačky. K čemu tam teda ta kapsa je. On má Renault a notebook tam v pohodě dává. Fakt Ford šetří na čem může. Hodně fórové, za těch 5500km v autě začalo vrzat kde co. Bohužel již Ford není ta klasická amerika, co vydrží vše a nepotřebuje údržbu.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.08.08  13:50

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Kutile, neměl bys už jezdit tak daleko :-)

    Přece víš, že Mit Ford vor a mit Zug zu !!

    Jsou za polárním kruhem vlaky ??
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 25.08.08  12:38

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    kutil: Tak to je haupt trefa!!!
    Holt mondeo je superspolehlivy vuz a ma jen tech par much..A navic se to urcite nepocita, protoze si nemenil dost casto filtr a nepridaval aditivum!
    Mne zas po servisu (vymena motoroveho a prevodoveho oleje) v autorizovanem servisu auto pod sebou dela v garazi mastne fleky a kdyz sem se dival na podvozek tak je to tam na leve strane, naprava a buhvi co tam vsechno je (prevodovka?) cely zechcany a zamasteny. Takze to vypada ze krom druhe navstevy kvuli uvedeni mot. oleje na spravnou miru bude nasledovat i treti navsteva, hmm...
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.08.08  11:40

    « EGR ventil a nouzový režim.

    Tak jsem byl na dovolené a daleko za polárním kruhem najednou u Mondea začala blikat kontrolka žhavení a motor přestal táhnout a začal neskutečně žrát. Po vypnutí a nastartování kontrolka zhasla a motor jel normálně, ale jen chvíli a pak se zase situace opakovala. Ford assistance mi doporučila návštěvu Ford servisu, ale Norové Fordy nekopují a Ford servisů je v Norsku jen pár a určitě nejsou za polárním kruhem. Takže jsem jel dál a doufal, že auto dojede. Pak odešlo Ford rádio Sony MP3, začalo přeskakovat na MP3 CD (?!?!?). Jako by nefungoval buffer. Nakonec vzala za své sedačka po tom co se jí kamarád zezadu chytil za opěradlo a dal věci do kapsy na její zadní straně. Asi se nějak posunuly pružiny uvnitř opěradla. Navíc auto kolem 90-110km/h hrozně hučí. Nevím ale zda je to pneu, ložiska či převodovka. Ale určitě to před dovolenou nebylo tak slyšet. Podle servisu Ford prý kontrolka blikala protože odešel EGR ventil, prý to Mondea ve 40tis.km dělají. 8-s

    V Norsku jsem navštívil servis Ford, ale neměli nikoho s diagnostikou. Zajímavé je, že v Norsku se prodávají mnohem luxusnější Fordy jak v ČR. Místní Fordy vypadaly opravdu pěkně. Výbava jak u Audi, Mondea na 18" kolech s moc pěkným interiérem. S-MAX s červeno-černým interiérem, atd.
  • 00 Reagovat !

    foto Ingister2

    Ingister2 21.08.08  19:34

    « Bluetooth

    A bavíme sa o novej generácii?
    Ja som si ho priviezol v piatok od predajcu, zatiaľ nejakých 700 km, ale čo ma prekvapilo je fakt dosť dobré odhlučnenie.
    Naopak dosť ma štve bluetooth.
    Neviete niekto ako spraviť, aby bolo v rádiu počuť aj zvonenie???
    Keď vytočím nejaké číslo zo zoznamu, tak sa začne vytáčať, ale nikde to nie vidieť až sa naraz ozve hlas z reprákov... je tio trochu nepraktické a divné...
    Neveiete niekto ako sa to nastavuje???
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.08.08  17:10

    « Re: Nové Mondeo

    DIM: neměřil jsem to, ale nepůsobí tak ani z venku a uvnitř jsem měl pocit mega prostoru. Záleží jak jsou tvarovány i dveřní prolisy a záleží jakou jsi zvolil metodiku měření - to bych považoval u automobilek za velmi důležité - občas mám pocit intelektuální nedostatečnosti, když vezmu do ruky metr a něco přeměřím >:D . Nebo i v případě deklarované spotřeby se mi zdá , že to někde v té laboratoři ulítlo. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto Deadlift

    Deadlift 21.08.08  15:40

    « Re: Nové Mondeo

    Nový Superb 3,6 FSI V6 versus Ford Mondeo 2,5T
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.08.08  14:59

    « Re: Nové Mondeo

    Tak jsem si dal tu práci : Moje Mondeo má teď vpředu 1470 mm. Nové Mondeo 1448 ( ! ) mm, nový Superb 1470 a nová Octavia 1440.

    Takže Superbu se musím omluvit, naopak nové Mondeo je fakt tak úzké ???
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.08.08  14:45

    « Re: Nové Mondeo

    No, mě pořád ještě u toho Superbu hodně zaráží, že vnitřní šířka vpředu je o dost menší , snad je to dokonće srovnatelné s Octávií .... no a vždycky mě nemile překvapí, že když jedu s kolegou v Octávii , tak se vepředu opíráme lokty uprostřed sedadel......To v Mondeu ani náhodou....řeklo by se pitomých pár cm
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.08.08  13:02

    « Re: Nové Mondeo

    DIM: měl jsem možnost se v tom i projet bylo to Titanium S a právě s tou novou 2,2 - odspodu to moc nejelo jako ta naše stará 2,2 ale líp se to točilo a jelo to pěkně - měl jsem z toho takový benzínový pocit - >:D Podvozkově je to opět špička - bylo na 19" 245/40 a byl jsem překvapen jak ta kola fungovala - měl jsem obavu, aby to nebyl kostitřas jako na současném Titaniku. Interiér ´v této verzi už dosahuje slušnou kvalitu. Bylo mi nabídnuto jako předváděčka, ale musel bych doplatit předčasně leas a nechce se mi do toho - zatím. Počkám, ale uznávám , že ve verzi S je to velmi zajímavé a ten motor je příjemnej. Ale počkám. I když , na Superb to nevidím >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 21.08.08  12:28

    « Nové Mondeo

    Tak jsem obhlížel to nové Mondeo....má to 2,2 s vyšším výkonem.hmh, tak že by přece jen ´......Superb má být až za rok :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 19.08.08  10:16

    « Re: Lak na Mondeu

    Já jsem ten senzor chtělmjednou odlepit sám, abych si zajistil furtsvícení v poloze AUTO, je to tam nalepené fakt poctivě, když se to začalo mou hrubou silou lámat, tak jsem to raději rychle přitlačil zpátky...... Funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.08.08  09:12

    « Re: Lak na Mondeu

    marti.z: auto taky jetý - rok starý v době koupě - lakovali ve Fordu, ale jako subdodávku z lakovny a dobrý - okno jsem měnil již 2x na tomhle autě a problém se senzorem a zrcátkem řešili bez problému - takže bych doporučil pokud neumějí tuto základní věc rychle od nich pryč - a co se týče toho oleje , poněkud divné - jsou to taky jenom lidi, ale zkontolovat si po sobě práci by mohli umět. Hledal bych solidní servis s dobrým přístupem k zákazníkovi. Ty orezlý dveře jsem měl taky - řešeno asi na 3x - nakonec výměna dveří, ale to je na delší dobu.
    A bohužel co se týče poklesu ceny, nejsem odborník, ale Fordy ji vždy ztráceli o něco rychleji než vozy od jiných značek, ale jsou i značky , kde ten pokles a propad ceny je ještě markantnější. A většinou ten pokles u Forda ti vyrovná už nákup - slevy a v našem případě ojetina, kterou jsi koupil již též za lepší peníz oproti jiným.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 17.08.08  22:36

    « Re: Cuk - cuk ....

    Mě tenkrát dělal neplechu EGR ventil. Než na to přišli, vyměnili půl motoru. Naštěstí ještě v záruce.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.08.08  19:29

    « Re: Lak na Mondeu

    cja: no ja tedy koupil auto uz jety a to z nemecka :-) Jinak par lidi si stezovalo na ty orezle spodky dveri, ja to mel trochu taky.Nevim, mam takovej pocit, ze forda uz ne. Ty auta sou neprodejny, stracej silene na cene.
    To viko ti lakovali ve ford servisu? Me u Charouze uz 2x docela prekvalili takovym zvlastnim pristupem, kdyz sem technikovi ukazal tu haupnu tak prohlasil, ze by se muselo prelakovat cely auto.. No nevim. Posledne zase sem s nima resil vymenu zrcatka s tim senzorem na destovej a svetelnej senzor (je to na to sklo lepeny) a prijimaci technik prohlasil, ze by to zrcatko museli nejak sundat a at se prej spis zeptam v nejakem skloservisu nebo nekde kde menej skla, ze tam to urcite budou umet (myslel asi demontaz i montaz)
    Celkem sem z nich paf a i kritizovanej jarov na koncernovy auta je podle me jina liga.
    Po tom co ted naposledy mi vymenili motorovej olej a vratili mi to preplneny coz sem zjisitl az ja a museli ten olej upoustet tak jsem si rekl, ze v autorizovanem servisu uz asi ne..
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 17.08.08  18:56

    « Re: Lak na Mondeu

    martin.z: víko už jednou lakovali, tak to tak pobitý od kamenů není, ale ty škrábance jsou opravdu very good a asi jak píšeš ty , budu to mýt jenom jednou ročně a možná ušetřím trochu svých neuronů a co se týče té haupny - Němci takhle osekaný auta nemají - údajně kameny melou a nedrtí, což by u nás taky neškodilo a podle osobní zkušenosti - daleko více solí. No a myčky maj taky nějaký lepší - co jsem viděl auta z venku, tak je to docela rozdíl. Možná jsem jenom z těch pro něž je " kyselo málo kyselý ...", ale zkrátka mě to docelo otrávilo .
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 17.08.08  18:47

    « Re: Lak na Mondeu

    cja:
    mam stejnou zkusenost jako ty, taky mam panther schwarz , najeto cca 150 kkm a tak osekanou haupnu vpredu od kaminku sem snad jinde nevidel, nektery mista jsou dokonce pod zaklad.. (na sluzebni fabii sem najel 230 kkm a byla v tomhle v pohode), jinak mam vsude drobne skrabanecky oderky, kolem madel na otevirani dveri je to jak kdyby to tam nekdo drel hadrem nasucho. Ja to auto temer nemyju, to u ty cerny fakt nema cenu a navic pak vylezou vsechny tyhle veci.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 17.08.08  18:13

    « Lak na Mondeu

    Ve většině případů nemám vůči Mondeu téměř výhrad, ale teď mě jedna věc celkem překvapila - a to trvanlivost laků na Fordech. Mám tam černou perleť metalický lak, vím, že černá je na údržbu mrcha - zlatý předchozí vůz ve Stardust Galaxy - stříbrná. Ale o tom jsem psát nechtěl. Auto jsem umýval vždy ručně a nebo Wapem, do myčky jednou ročně na vánoce, ale teď jsem nějak nestíhal a byl jsem v myčce asi třikrát za sebou - potom vždy zapršelo, takže to stejné bylo na nic - a byl jsem dnes na slunku po umytí Wapem dost těžce raněn - náhle se objevila spoustu škrábanců a drobných rýh - vím Tempo odladí vše, ale přesto mě to nemile překvapilo. Když jsem v "dětství" jezdil na kole, tak se na rámy používal práškový lak glitr od Tiger a když jsem jednou potřeboval lak očistit, tak jsem prožil muka, nikoliv obraznosti. Zkrátka šel dolů velmi špatně - pískovačku jsem nemél k dispozici, a horkovzduch pistole to zvládla za 8 hodin práce - radost pohledět - odborník na laky mi tvrdil , že to je autolak, a že se to používá na auta naprosto běžně - bohužel k Fordu to asi ještě nedospělo. Synek 6 let, nechtěně - jsem na to velmi alergický - otevřel v řadě vedle sebe stojících aut prudčeji dveře a ty se zastavili o dveře vedle stojící Fóbie , měl jsem obavu o lak sousedovic vozu a ejhle ono na Fobii nic a já měl odřený lem dveří. Tato drobná nehoda mě lehce utvrdila v tom, že teda lak na kabátě Titaniku " nic moc" A naopak když se dveře někoho zastavily o moje , tak lak odřený. - A co vy ostatní pánové na fóru, máte auta v poho nebo je to jenom nějaká moje schizofrenie a hledání mušek na jinak " skvělém autě"? ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 15.08.08  22:19

    « Re: Cuk - cuk ....

    Jasně Radku, je to možné. Může to dělat i regulační ventil čerpadla, tzv IMV.

    Nové Mondeo sdílí motor s PSA, starý 2,2 i nový 2,2 měly a mají vstřikování Bosch.
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 15.08.08  18:58

    « Re: Cuk - cuk ....

    tak mě napadá neupjali jste se na ty vstřiky trochu moc. chci tím říct,že to cukání může dělat něco jiného. mě auto už 2x začalo zrychlovat a při zařazené 4 a jízdě ve městě mě to také sem tam zacuká. nemůže to dělat el. plyn. servisní technik mi říkal,že se ten potenciometr umí jako-by vychodit v místech kde je často používán.(třeba zrovna můj případ jízdy po městě na 4) třeba je to blbost , ale třeba se vstřikovačema, čerpadlem strašíte zbytečně. :-) ještě maličkost víte někdo vice info o 2,2 v novém mondu? vím ,že je zde jiné vlákno ,kde se to řešilo ale mě zajímá jaké je tam čepadlo,vstřikovače, kompresní poměr atd.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.08.08  13:28

    « Re: Cuk - cuk ....

    Po prvním kolapsu a výměně vstřiků jsem si nechával měnit filtr každou prohlídku, tedy co 20 tis km. V servisu FORD. Jestli ho mění opravdu nebo ne, to už fakt neřeším. Já se neživím jako automechanik..........

    musím říct, že mě taky napadlo, že by to mohlo být teď to zacukání způsobeno klimou, protože jsem ujel jen pár km, venku bylo asi 31 st, klima jela naplno aby stáhla peklo v kabině......Jenže takovou situaci už jsem zažil tisíckrát a nikdy to nic cukavého nevyplodilo !! A že by spínač klimy zmateně spínal a rozepínal ?? No ale to by nedělal v okamžiku, kdy jede klima na 100% !!

    Vstřiky měnili u Sobka, čerpadlo zůstalo s tím, že je O.K . Tak přemýšlím i nad tím, jestli tam nemohlo něco pilin v těch trubkách a lištách a v čerpadle zůstat. Jenže to by se snad projevilo dříve než po dalších 50 tis km !
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 15.08.08  11:23

    « servisni prohlidka

    tuto stredu jsem byl u charouze na prohlidce. Vymena motoroveho oleje a jeho filtru, vymena palivoveho filtru, vymena prevodove ATF kapaliny (aut. prevodovka), kontrola stavu brzd. oblozeni a cisteni jakychsi manzet na kloubech v prednich napravach.
    Tato sranda vysla na bezmala 10.000,-kc a mam pocit ze priste si necham menit olej zas jen v nejaky noname garazi kde to vyjde na 1/3 a jeste sem mohl byt u toho.

    1.Motorovej olej byl prelitej tak ze cela ta plastova cast merky ktera konci 3cm nad max riskou byla v oleji a dost pravdepodobne i ta tycka nad ni ale tam uz to clovek nevidi - po moji kontrole a reklamaci to uznali a olej odpousteli..Je uplne jasne ze to predtim nikdo nekontroloval a mechanik jen tupe vypustil olej dolil 6 litrovejch flasek novyho (a to jeste doufam ze to bylo takhle)

    2.opet po servisu nefunkcni dojezdy oken (+ smazany pameti a nastaveni radia coz bych i pochopil pokud by meli duvod odpojovat baterku)- za to sem prijimaciho technika docela sjel, protoze uz me nebavi pokazkdy premyslet jak se to kalibruje. Jeho reakce byla docela defensivni a nedokazal vysvetlit proc vubec odpojovali baterii.. to ze po sobe ty okna nenastavej radsi ani nekomentoval

    3.na palivovej filtr jsem si udelal dve znacky propiskou, v miste jednoho z tech krizku jsem po vymene nasel krizek, byt uz ne modrej od propisky ale jemnej skrabanec (ktery mohla vyrit ta propiska), je sice pravda ze od krizku vedou jeste takovy pulobloucky ktery jsem tam neudelal a muze to byz zrovna nejaka nahoda, z vyroby ty dily nebyvaj uplne hladke ciste nicmene jistotu nemam. Ten filtr byl cistej, lesklej jak novej, ale ja uz bych klidne i veril tomu ze ho proste jen vycidej v nejakem redidle a vrazej ho tam zpet..

    Celkove mam z toho pocit, ze plati citat co kdysi pronesl kolega "vsechny servisy stojej za h*ovno" a v pripade tech znackovejch je to hov.. jeste neunosne predrazeny.
    Maznul sem tam jejich sefovy aspon stvavej mail.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 15.08.08  09:51

    « Re: Cuk - cuk ....

    oleowr1: jo to se může stát a s klimou je větší zatížení systému, jakoby jedeš na nižší otáčky a to už se ŘJ nemusí úplně líbit a může Ti nazačovat že máš jet na 4.
    Minulý týden jsem asi po 1/2 roce spadl do nouzáku ani nevím jak. Restart ok. (Před půl rokem jsem měnil regulační IMV na čerpadle, nejčastější to zdroj cukání až vypnutí motoru).
    Trojkombinace naposledy měněna ve 120000 nyní mám 196000 a celkem pořád ok.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 15.08.08  09:10

    « Re: Cuk - cuk ....

    2,0TDCi 96kW, 1x kalibrace ve 128tkm, teď mám 145tkm.

    Zacukání se mi občas projeví, když jedu kolem 90km/h na 5°, lehoučká noha a mám zapnutou klimu.

    Do nouzáku spadl minulý týden při startování, ještě teplý motor jsem startoval rychlým otočením klíčku přes všechny polohy a ještě na startéru jsem už pouštěl spojku .... Asi se s takto barbarským chování nedokázala smířit ŘJ :-) a vrátila mi to. Vypnul jsem motor, napočítal do deseti a v klidu nastartoval.

    Trojkombinace, má už dost...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 14.08.08  08:34

    « Re: Cuk - cuk ....

    DIMe, myslím že aditiva nemají na životnost vstřikovačů takový vliv. Jen kontrolně, máš představu, v jakých intervalech byly měněny na Tvém voze filtry paliva, kdo je měnil a zda byly filtry originální? Až mi odpovíš (jestli), tak Ti k tomu možná budu mít co říci.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vakan-1

    Vakan_1 13.08.08  15:27

    « Re: Cuk - cuk ....

    Mám na svém 2.0 TDCi, rok výroby 2003 najeto 182.000 km. jezdím denně. Všechny vstřiky jsou původní, ve 150 000 jsem je nechal kontrolovat (podlehl jsem panice na tomto fóru) - všechny OK. Do nafty nic nepřilévám, tankuju kde mi dojde nafta, u větších čerpaček.
    Zatím jsem měnil pouze trojkombinaci - stav tacho 130.000 a ložisko na levém předním kole.
    Není to tak špatné auto.
    Pro podivína Kutila - i moje předchozí auto bylo Mondeo z roku 1998, najel jsem na něm 200 000 km - a přes to, že to nebylo špatné auto o žádném parametru bych nemohl tvrdit, že byl lepší než u současného Mondea.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.08.08  14:57

    « Re: Trojkombinace

    Jen nevím, jestli je to závislé na počtu těch km a nebo jen na stáří těch elementů. Jako že se vytahají , i když ten motor neběží každý den. Měl jsem pocit, že se to roztřepalo vždycky na jaře, když se začalo oteplovat.......
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 13.08.08  14:32

    « Re: Trojkombinace

    DIM, martin.z: diky, to neni tak hrozna cena, chci jet do italie, tak aby to nedelalo zbytecny bordel. Resp. chci jit pred cestou na 60tis prohlidku, tak bych to vzal pri jednom. 50tis km je v klidu, to mame tak na tri roky :).
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.08.08  13:20

    « Re: Cuk - cuk ....

    Asi jsem byl naivní když jsem zase doufal, že už jsou vstřikovače schopny vydržet více, než mých už potřetí vyzkoušených cca 70 tis km. No jo, no neliju tam do nafty Standu, VIF ani zelený čaj, tak co se divím :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 13.08.08  13:01

    « Re: Cuk - cuk ....

    dime tohle cukání mohu potvrdit. mám načatý poslední vstřik a také si občas takto cukne. někdy když povolím tak se to srovná a když to podržím tak mi to po chvilce padne do nouzáku. takže také hlasuju pro tu svíčku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.08.08  11:23

    « Re: Trojkombinace

    ...........tu trojkombinaci musím potvrdit na těch cca 8 tis km. Podle mých zkušeností vydrží tak 50 tis km. Většinou pro mě tak max. dva roky. A protože už se mi to pomalu zase ozývá a protože už mám po záruce a protože 8 tis Kč je tak asi 5% ze současné prodejní ceny, tak ať si štěrká :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 13.08.08  11:03

    « Re: Trojkombinace

    sybok:

    jo u charouze v roce 2006 to bylo 8kkc, myslim ze to bylo ten samy den k vyzvednuti, jen je stale neznama jak dlouho to vydrzi..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 13.08.08  10:54

    « Re: Cuk - cuk ....

    Protože už mám s těmi auty šestiletou zkušenost, tohle nebylo zacukání z podtočení, to prostě několikrát vynechal jeden válec. Myslím si, že to už opravdu poznám, nakonec nejenom z Mondea, ale i z jiných i benzínových aut...... Najednou , skokově, sebou auto trochu trhne, zěmní se okamžitě tah , zvuk a vibrace motoru a celého auta, při zmáčknutí plynu se to s chyrakteristickým projevem tříválce líně pokouší zrychlit a pak se zase válec připojí, chod motoru se okamžitě upraví...... Kdyby to bylo cokoliv jiného, tak se to těžko bude chovat tak nezaměnitelně tříválcově...... No, a co asi tak může zavinit , že u CR dieslu vynechává válec ? Svíčkou to , myslím, nebude.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 13.08.08  08:04

    « Re: Cuk - cuk ....

    DIMe, tedy pokud je to to cá já si myslím, tak se pouze ŘJ nemůže srovnat s otáčkami a rychlostí, případně se sklonem silnice. Prostě někdy by ŘJ radši ještě 4, například jedeš do kopce, 90 připadá ŘJ málo, v mapách ŘJ je "díra", a tak sebou cukne. To se stává. Proč z toho jak se zdá vyvozuješ něco víc?
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 12.08.08  23:44

    « Re: Zdravím po delší době.

    Z vlastni zkusenosti doporucim tyhle:
    [odkaz]

    Koupil sem pres ne Oktavku k naproste spokojenosti! ;-)

    Mam jenom dojem ze hodne automobilek uz upravuje svoje ceny podle kurzu Eura, takze muze stat za uvahu jeste pockat... prece jen to neni nejjednodussi nakupovat auto v jine zemi.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 12.08.08  16:46

    « Re: Trojkombinace

    Ok, diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.08.08  16:00

    « Re: Trojkombinace

    Na 2.2 to stalo cca 9tis. Dej to do autorizaku, je to pro ne rutina.
  • 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 12.08.08  14:08

    « Trojkombinace

    Ahoj, chtel bych tedka resit trojkombinaci na 2.0 TDCi, uz to vydava vicenez podezrele zvuky. Neni tu fulltextove vyhledavani, tak jsem prolez jenom neco a nenasel jsem za kolik se da vymena remene a kladek vyresit. Nevzpomene si nekdo, kdoz vymenou v posledni dobe prosel. Popr. nejake doporuceni kam v Praze zajet? Diky moc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.08.08  13:45

    « Re: Cuk - cuk ....

    DIM: Ten S-max vazne neni spatnej..:)
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 12.08.08  13:31

    « Cuk - cuk ....

    Tak jsem zase zaregistroval cukaturu , při ustálená rychost cca 90 km/h na pětku přišla stará zná série několika cuknutí...........A Superb Combi je v nedohlednu :-( A včil mudruj ..:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.08.08  08:12

    « Re: francie a spojka

    Kde ty "good year f1 asymetric" mají? Na webu jsem je zatím nenašel.
    Oprava:
    Už jsem našel, předtím jsem zadal blbě rozměr 220 místo 225 :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 10.08.08  08:09

    « Re: francie a spojka

    O 18 jsem to tvrdil já. Auto si na nerovnostech odskakovalo a jezdilo kam chtělo samo.
    Ale určitě je možné, že to bylo gumama. Byly tam originál od Forda z výroby, už ani nevím jaké. Možná příští sezonu zkusím ty tvoje good year f1 asymetric. Stejně letos letní 16 dojezdím...
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 08.08.08  18:16

    « francie a spojka

    tak jsem se úspěšně vrátil z francie, 5200km. ale brutus, dva dny před odjezdem mi začalo pískat spojkové ložisko, zhruba v polovině dovolené začala při sešlápnutí divně chrčet a vibrovat a poslední den před návratem se to ještě zhoršilo. jsem se modlil abych to dovez domu, mám obavu že odešel i dvouhmoťák, který jsem měl načatý již delší dobu.

    takže otázka, ve dvou ford servisech mi řekli dvouhmoťák samotný 11000kč, plus spojka plus práce a budu skoro na třiceti. může někdo potvrdit, zda-li se dvouhmoťák a spojka dají sehnat levněji?

    druhá otázka, neznáte někdo alternativní náhradu spojky pro pětikvalt 2.0TDCi 96kW která by byla lepší, např. s keramickou lamelou?

    a třetí otázka - někdo tu psal již dřív, že pro první generaci CR vstřikovačů v MkIII se již také dělají rapasy - dřív to neuměli, uměli jen ty nové. Je to tak a případně kde to umí? Už v Hale? Já jen až tam budu volat abych věděl na čem jsem a co mám chtít...

    a ještě postřehy k novým 18" kolům, 225-40. prostě super, auto sedí o neskutečný kus lépe a mnohem jistěji, gumy se při ostrých zatáčkách zařezávají do asfaltu šíleným gripem a mnohem lépe se dá ukočírovat extra těžký předek. myslím že se na tom ale hodně podepsali i kvalitní good year f1 asymetric gumy, opravdu špičkové.
    ohledně tvrdosti, není to téměř žádný rozdíl v komfortu! ten kdo tvrdí že auto je hodně tvrdé oproti 16", tak má nějaký problém nebo je to hodně i gumama, ale i na hodně nerovné vozove či kostkách je to vše úplně v pohodě. zásadní problém jen na kvalitních cestách kde bude třeba jedná velká jáma, kanál či kámen, pak je ve větší rychlosti velká šance na poničení ráfku. a na horších cestách to chce také být hodně opatrnjější, ale rozhodně to za to stojí, až dám dohromady foto a video, uvídíte že to auto totálně zvedne. prostě z kol jsem totáln nadšen, hlavně tím že se jen minimálně snížil momfort.

    k francii. palivo jsem bral to nejlepší, jen shell v-power diesel nebo myslím total extra diesel. nejlepší byla má nafta s vifem, spotřeba při stejné jízde 6.1, ostatní 6.3, což byla pak i průměrná při stálé jízdě dálnice 155kmh tacho. jednou jsem ale musel vzít jen obyčejný shell - nebyl tam v-power a na malé pumpě ve francii a auto hned začalo škubat, kouřilo a spotřeba prudce nahoru na 6.6 - takže základ je opravdu i ve francii velká pumpa a kvalitní nafta.

    jinak na severu a západě francie jsou dálnice s limitem jak u nás - a funguje to tam - prostě v pravém pruhu se jede 140 tacho a v pravém pak 150 a kousek víc. a je to úplně super. pak mimo dálnici na devadesátce jezdí všichni 100 tacho a zase to funguje - nikdo pak nepředjíždí, odsejpá to a je to prostě paráda. pak na jihu je asi víc * kde to funguje podobně jak u nás, samej vůl tam brzdí provoz, je předjížděn a je to špatný. celkově ale pozitivní dojem jak ze služeb, tak z lidí tam jak jezdí - rozhodně lepší než u nás - snad jen s vyjímkou že jsou hákliví na předjíždění - s velkou rezervou jsem předjel a ten proti hned ukazoval co že to jako dělám :-) - to u nás je to vše na polovičních vzdálenostech :).
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 08.08.08  15:40

    « kladky a řemeny

    včera jsem viděl na 406 hdi co udělá zadřená řemenice.
    nejenom, že to parádně kouřilo(hořel řemen) ,ale řemen se asi dostal mezi blok motoru a řemenici (tam kde je klikovka) a celou řemenici jako-by vyhnul v ložisku. nebyl to pěkný pohled ;-\
    a to mě přivádí na dotaz je předepsán nějaký interval výměny kladek a řemenu? začínám se připravovat na 2 hmoták ,tak že bych to vzal jedním vrzem i s kladkama cca kolik ..... ? 8-s tuším že asi pěkná dovolená by za to byla ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.08.08  12:20

    « Re: Zdravím po delší době.

    lulipin: Ona ta přepážka nebo síť je skvělá, ale musela by být dobře udělaná. Třeba ty jí máš hodně dobře uchycenou, ale problém většiny DPH přepážek je v tom, že nejsou dobře uchycené ve stropu. Některé automobilky mají ve stropě připravené úchyty a nebo je pro přepážku přidělávají. Ford to řeší tak, že uchytí DPH přepážku na madla nad dveřmi, která jsou přidělána hodně fórově (2 samořezné šroubky). Předchozí Mondeo mělo alespoň madla chycená do matek v karosérii, tady matky nejsou. Pokud tedy dojde k nárazu zepředu, přepážka celou svou vahou a vahou zboží za ní utrhne horní závěsy, ty vletí do prostoru řidiče a spolujezdce a přepážka poté padne na hlavy řidiče a spolujezdce. Je to prvek který nijak nechrání posádku a je to jen výmysl chorých mozků našich samovládců (jinde v EU taková blbost neexistuje). Je také nesmysl, že i když nové vozy s odpočtem DPH už přepážku mít nebudou, tak staré vozy si ji nesmí vymontovat. Navíc cena za přepážku vůbec neodpovídá výrobním nákladům a je konstrukčně nedotažená. Mít ji ve voze v pracovní poloze (vpředu), znamená ohrožovat zdraví své i spolujezdce. Možné řešení je doplnění ocelových lanek, které budou držet přepážku v případě nehody.
  • « 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 08.08.08  11:59

    « Re: Zdravím po delší době.

    8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 08.08.08  11:58

    « Re: Zdravím po delší době.

    krkovička: no nechci spekulovat co by se stalo v případě havárie, tam opravdu platí extrémní podmínky, spíš jsem pochopil záměr kutila tak, aby se při plnější náloži kufru a prudším zabrždění, nedostal jeho obsah dovnitř auta. A to si myslím, že by ta síť zabránila. Osobně jsem žádný test nedělal a když jsem síť použil, tak se mi zrovna nic mimořádného nestalo a ani brzdit prudce jsem nemusel a to je dobře. Ale pokud jde o ty testy o kterých mluvíš, tak to mě celkem děsí představa, že by mi doputoval takto "uskladněný" pes za krk, kterého má síť oddělit od posádky, ovšem pokud ho napevno nepřikurtuješ k nosnému oku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.08.08  10:08

    « Re: Zdravím po delší době.

    hil: [odkaz] nebo [odkaz]
    vice info na autorevue.cz v sekci Nova Mazda6

    lulipin: v pripade havarie se ta sit roztrhne jako nic. Videl jsem testy s ruznymi zavazadly a nestacil jsem se divit. Obycejna krabice s naradim ti pri narazu 50km/h dokaze rozmasirovat zadni sedacky. Doporucuje se zapinat zadni pasy, ktere to udrzi.
  • 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 08.08.08  09:52

    « Zdravím po delší době.

    Mám dotaz: Údajně se dá v Německu koupit nové Mondeo o dost levněji než zde. Umíte někdo poradit a doporučit kde a co a jak?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.08.08  09:32

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    DR: Díky, na tom posledním odkazu je jedna, co se mi moc líbí. :yes: To víš, že jsem se nedřív ptal u Charouze, ale nedokázali odpovědět, tak jsem poslal žádost na FMC na homologační protokol přepážky, čekal jsem, že mí pošlou oskenovanou homologaci, ale dostat z nich takový dokument není možné a tak mám pocit, že takový dokument neexistuje a nebo fakt nevím. Přepážka je uchycena na 4 šroubech o průměru 2,5mm. Při váze přepážky nevěřím, že při nehodě ji šrouby udrží. Natož zboží za ní. Navíc mám neoficiální informaci, že při rozvinutí střešníšních airbagů se madla, na kterých přepážka drží, utrhnou aby se mohli airbagy rozvinout. To bohužel z obrázku není vidět. O té deaktivaci stropních airbagů mi nikdo nic neříkal, při prodeji mi tvrdili, že auto má i střešní airbagy.

    Krkovička: Ta síť co má lulipin je opravdu hodně pevná a uchycená ve stropě v masivních úchytech. Tu neprotrhneš ani nevytrhneš úchyty.
  • « 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 07.08.08  20:09

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    Krkovička: nemůžu s tebou souhlasit, že by ta síť v případě prudšího zabrždění propustila obsah kufru do vozu. Je pevná a pevně uchycená, myslím si že by odolala, ačkoliv to zřejmě není její prioritní funkce, zřejmě spíše slouží k oddělení pasažérů od psa vezeného v kufru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.08  16:56

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    kutile, kutile. Kde jsou stropní airbagy umístěné a kam vystřelují máš samozřejmě napsané i nakreslené v návodu k autu, co kdyby sis to tam prostě přečetl? Další obrázek (barevný ;-) ) máš tady [odkaz] Co já vím, tak pokud je v autě posuvná přepážka, tak se stropní airbagy trvale deaktivují, ale to ber jako neověřenou informaci. Jiné zdroje zase uvádějí, že airbagy zůstávají a jsou i funkční. V novém mondeu se stropní airbagy pro N1 dokonce rovnou demontují [odkaz]… Nicméně u charouze to svému oblíbenému zákazníkovi jistě milerádi detailně vysvětlí, proč hned psát na FMC?

    Síť řešíš zbytečně, tady prostě nejsme v německu. Počkej si rok, pak nebudeš muset mít přepážku v nově koupeném N1 autě vůbec. Pro tvou potřebu by mohlo stačit i něco takového [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.08.08  15:59

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    Sit je naprd v tom, ze v pripade prudkeho zpomaleni, nebo nedejboze havarie stejne nic neudrzi. Nejsem si jisty zda by subtilni mriz byla o mnoho lepsi..
    Neprijde mi proto dobre (obzvlaste tehdy, kdyz v aute cestuji deti obracene proti smeru jizdy) davat cokoli tesziho nad uroven sedacek. Pokud to nekdo vazne potrebuje, pak by mel popremyslet nad dukladnou a masivni prepazkou.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.08.08  12:04

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    No, já jsem Audi a Ford nechtěl srovnávat, to ani nejde, jen se mi líbili takové blbinky za pár korun, které ta 9let stará Audi má a ani nejnovější Mondeo nemá.

    Spíš jsem psal o té síti a jak je vidět, tak se do německých Focusů a Mondeí montuje stejná síť jako do Audin. Problém je v tom, že se nemontuje pro český trh.

    Auto mám s odpočtem DPH, ale mám problém když vozím zboží, tak se mi díky přepážce do vozu nevejde. Tak řeším způsob, jak zboží naložit a přitom přepážku zachovat. V zadní poloze mi ubírá 10cm a v přední dokonce přes 20cm. Řeším to i s dodavatelem přepážky, ale tomu je to jedno a to že přepážka ubírá místo neřeší. Pro ně prý toto bylo nejednodušší řešení.

    Problém není v přepážce, ale v jejím mizerném provedení. Mám strah, že při nehodě zraní přepážka řidiče a nebo spolujezdce, v přední poloze totiž blokuje vystřelení airbagů a drží na dost malých šroubech, které se vystřelením airbagů utrhnou. Čekám na vyjádření FMC, ale zatím nic.

    Nevíte náhodou někdo, když jsou stropní airbagy, kde jsou umístěné a kam vystřelují?

    S tou sítí to byla spíš hypotetická otázka. Proč když jí mohou mít v Německu, proč ne u nás.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 07.08.08  10:36

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    Kutil: no srovnávat Audi a Ford je trochu out - to myslím nelze, ale překvapilo mne co řešíš - myslel jsem, že jsi to auto bral na leas a tudíž plátce DPH a tudíž vzadu mříž - nebo se pletu a ty to máš na rodné číslo a píšeš cesťáky, které navíc pokud nejsi majitel vozu , psát nemůžeš? - majitelem je v tuto chvíli leas. společnost - pokud se pletu , tak se omlouvám, ale dost by jsi tím překvapil a pak chápu , že sháníš síť
  • « 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 07.08.08  09:34

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    aha a já myslel že kombíky to tam mají standardně, no nic. Ale to co nabízí v tom zverimexu je jen slabá a nekvalitní náhrada té roletky. Já to taky použil když jsem jel do Chorvatska a kufr byl nacpaný až po strop, aby při případném prudkém zabrždění nedostal někdo uvnitřa auta zavazadlem do lebky >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.08.08  09:28

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    lulipin: Díky za nabídku, ta síť je trochu jiná než má švagr a než byla v Mondeu (je mnohem hustší), ale to by nevadilo. Problém je v úchytech horní tyče sítě ve stropě, které v autě nemám a nedokážu je namontovat, protože jsou uchyceny do karosérie auta.

    Stejný problém je i se sítí ze Zverimexu. Budu muset vyrobit vlastní rám, který uchytím na zadní opěradla. Chtěl jsem ho uchytit na naviák rolety, ale ta ho neudrží. Možná se podaří ho uchytit na zámek opěradel zadních sedadel.
  • « 00 Reagovat !

    foto lulipin

    lulipin 06.08.08  17:11

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    hele kolego superkutile, mám ford focus, koupený v německu a tuhle navíjecí síť tam mám. Jenže já jí nepotřebuju a tak jsem ji odmontoval. Kdyby ti pasovala i na mondeo tak ti ji klidně prodám. Mrkni do mých fotek
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 06.08.08  15:47

    « Re: Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    Zkus třeba Zverimex: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 06.08.08  14:38

    « Síť mezi zadní sedadla a kufr u kombi

    Ahoj, švagr koupil Audi A6 2.5TDI asi 9let starou a ta má v boxu ve kterém je roleta na kufr další box s navíjecí sítí bránící proti věcem z kufru. Je to bezva věc, když se sedadla sklopí, tak se síť sklopí s nimi a je natažená za předními sedačkami. Ona vůbec ta vnitřní výbava je úplně někde jinde jak u Forda. Takové blbosti, ale zpříjemňují život.

    Ale proč píšu, tuhle jsem viděl Mondeo a to mělo podobnou síť jako ta Audi. Vypadalo to, že je i navinovací. Nevíte kde takovou síť sehnat? Nemusí být ani navíjecí, jen musí chránit prostor posádky od věcí v kufru.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 05.08.08  13:30

    « Re: Anténa

    DIM: bohužel
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 05.08.08  13:17

    « Re: Anténa

    ........a místo výchovy a kulturizace raději kupujeme nové a nové "zámky a alarmy..."
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 05.08.08  13:09

    « Re: Anténa

    DIM: to co popisuješ by u nás nešlo, neboť by člověk šel domů pěšky, ale třeba bude líp a lidi se začnou měnit k lepšímu ... jenom aby to nebyla moc daleká budoucnost ,
    Jak pravil jeden senior:" Ve Švédsku se ještě v minulém století ve 30. letech sekaly za krádeže prsty a proto se tam přestalo krást" - možná kdyby přes tu přílišnou humanizaci v Evropě něco podobného zavedli i u nás , tak by se tento nešvar rychle vymýtil. Otázka zní , kdo by pracoval když by polovina národa byla bez prstů. No nic, půjdu se radši podívat jestli mi něco na autě nechybí .... a nebo dám přednost nějakýmu sousedovi... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 05.08.08  11:10

    « Re: Anténa

    Stála mě 312 Kč. Tak to ještě jde.......ale stejně mě štve, jak musí mít člověk všechno třikrát zamčené a zajištěné ...... Svého času ve Švýcarsku jsme byli někde večer, bylo tam moc lidí a malé parkoviště, tak se skládala auta jak se dalo, nechala se odemčená a když bylo potřeba, tak se člověk posadil do úplně cizího auta a kousek ho odtlačil nebo posunul......ach jo .
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.08.08  13:42

    « Re: Anténa

    DIM: kup origo stála nějakých 300,-Kč a to vydržíš, takové ty no name z benzíny za to nestojí - mě ji sice neukradli , ale zničili závit, tak ji na autě nechali
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.08.08  13:18

    « Re: Anténa

  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.08.08  12:04

    « Anténa

    Tak mi v Brně na éroportu někdo ukradl anténu. Mylslel jsem , že už se to nedělá...... Zaplatil jsem tam za parkování 1750 Kč ....... a to šla dolů velmi špatně. Doufám , že si vypíchl alespoň jedno oko. Mám koupit orig nebo jsou nějaké noname ekvivalenty ?
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 02.08.08  15:45

    « Re: Výměna čelního skla

    Radek 1: vidíš tebe pes a mě před půl hodinou soused, náhubek neměl, jenom rezavou Felicii, vyjížděl ze řady v protisměru, blbě parkoval a neviděl do silnice, tak jsem mu to chtěl ulehčit, pustil jsem ho do silnice kousek mu podjel pod jeho auto , aby to mohl snáze stočit, no a on to snáze stočil málo - ale do mě, ani jsem se s ním nedohadoval, pač by ho mohl trefit šlak - takže každej dobrej skutek je potřeba po zásluze potrestat ..., no asi mi nezbyde než zase využít některého z bonusů v servise a nechat to nalakovat, je to malá rýha ne do laku , ale promáčklá, ale samo se trefil , tak že vzal oboje dveře, a to sem se svezl jenom v novém Titaniu S - asi jsou ty auta ješitný, tož , tak aby diskuze nestála - jo a tomu sousedovi je už 78, tak jsem to radši neřešil, i když je to pro zlost - on to chudák ani neví :'-(

    Batman: asi se v servise u nás ošidili, protože 2hmotový setrvák + spojka za 14 500,- Kč, tak to stálo na faktuře předchozího majitele, ale nakonec mě to může být jedno, já to neplatil
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.08  21:35

    « Re: dvouhmoťák ?

    Muzu Vam to rict uplne presne delal jsme to cca pred pul rokem dela se to i se spojkou a dvouhmotak stoji asi 9000 k tomu spojka asi 12000 + prace takze cely tak 25000 uz nevim uplne presne ale pokud by to nekdo fakt chtel vedet presne vyhrabu i fakturu. takze dvouhmotakum zdar.. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 31.07.08  20:11

    « Re: Výměna čelního skla

    když jsme u těch servisů 8-s . včera mě nabral cca 40 kg pes . dal mi ránu náhubkem asi ve 40 km rychlosti do zadních pravých dveří :-( dvěře jsou promáčklé ,podrané a klika (madlo) je poškozené taky. díky němu zlobí zamykání. majitelku jsem našel, vzal její iniciály a zavolal dopravku. ta sepsala protokol a že vypořádat se musíme mezi sebou. vina je samo na straně majitele psa. dnes mi už majitelka nevzala telefon (je z 25 km vzdáleného města) automobilový(mondeový) bůh mě trestá jel jsem v nové mazdě 6 :-O jak dál?
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 30.07.08  15:39

    « Výměna čelního skla

    Ráno jsem zavezl auto do servisu na výměnu ťuklého čelního skla, odpoledne bude hotové, za chvíli pro něj jedu. Vyfocení a pojišťovnu (mám připojištění) vyřídí servis. Nechtějí ani korunu, jen si zkopírovali moje papíry, kupní smlouvu a TP.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.07.08  22:26

    « Re: dvouhmoťák ?

    kutil: taky mi pískne řemen při studeném motoru, takže se na to asi zatím vykašlu...
  • « 00 Reagovat !

    foto pepe-krakora

    pepe krakora 25.07.08  20:30

    « Re: nafta ve francii

    Ahoj. Prosím Tě ohledně těch kol, kde ti takovou hovadinu o 2000 za zapsání řekli? To stojí 50,- Kč z zápis.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.07.08  15:31

    « Re: dvouhmoťák ?

    oleowr1: To písknutí řemene jsem měl od začátku, prý je to u TDCI normální. Ten zvuk mě dost děsil, ale dělalo to jen v určitých situacích, hlavně když bylo chladno.
  • 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 25.07.08  13:35

    « to oleowr1: Re: dvouhmoťák ?...pastorek

    Jéje, ten už u nás dal pokoj asi pochopil že se nic měnit nebude, ozval se naposledy v zimě, a to sem měl pocit že vyskočí z motoru a od té doby klid. Ale potkalo nás zase jiného trápení, byli jsme teď týden v alpách, a jezdili na bydlení po uzké cestě lemované kůly, v zimě tama jezdíme taky...zkratka, ale to tam kůly nejsou, a tak si tak jedem, kocháme se, a najednou * jak prase, zrcatko visí na drátkách, no a ve chvíli kdy chtěla přítelkyně otevřít dveře a nešlo to mě málem jeblo, takže pravej přední blatník nasračku, a přední dveře na sračku, pak sem za to asi škub takže zbytek dobrý, tož tak, teď už 14 dní stojíme v servisu, dneska by to mělo být, chceme jet na víkend na akci...nevidím to ale reálně nevolají a nevolají
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 25.07.08  12:09

    « Re: dvouhmoťák ?

    Kutil: zvuky při startu - dvouhmoťák, trojkombinace a ještě by to mohly být možná ventily. Při vypnutí to může být snad jen dvouhmoťák a trojkombinace.
    Na trojkombinaci se chystám a uvidím jestli se to změní k lepšímu. Při startu studeného motoru je slyšet i proklouznutí řemene, napínák už není nejmladší....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.07.08  10:04

    « Re: dvouhmoťák ?

    Mám najeto 42000km a při startu motor vydává dost šílený zvuky tak 3-5sec a podobný vydává i při vypnutí. Je to jako když dáte šrouby a matky do plechovky a zaklepete s ní. Co to je? Hlavně při startu je to hodně znát. Ale tak do 10sec je už motor v pohodě a tichý. Míval jsem diesel a ten při vypínání uzavřel sání a tam se žádné takové zvuky neozývaly. Také při startu byl slyšet klapavý zvuk dieselu, ale ne to hrozné chrastění. Prosím, jen reakce k věci, bez rýpání a poznámek. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 25.07.08  10:03

    « Re: dvouhmoťák ?

    tak právě jsem se vrátil ze servisu . Za zadní brzdové kotouče ,destičky a kapalinu 7500 kč . sedl jsem si do titania no docela dobrý.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…