FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.08  11:04

    « Re: Hučení pneumatik.

    Takže sedí přesně to, co řekl technik. V servisu mi také řekli, že nové P6 nebo P7 už toto nedělají, ale chce to vyzkoušet, P6000 jsem měl na Mondeeu již v roce 2001. Testera bych ale nedělal a příští rok opět koupím Conti. Navíc doporučuji u jakýchkoliv dražších gum neprohazovat ze zadku na předek, koupit vždy dva kusy a měnit dle sjetí na přední nápravě a zadek bez ohledu na sjetí vyhodit (pokud nemusíte šetřit). Ale to jistě znáte, když jsem se podíval do historie, v čem jste jezdil. Poprvé samozřejmě je nutné dost investovat do celé sady, bohužel PremiumCont2 se v 17" na Mondeo nevyrábějí. Verze Sport má totiž určitě větší opotřebení než Premuim a je samozřejmě na 17" víc namáhaná. Na zimu jezdím taktéž 16" Nokiany W na Mondeu (na Fusionu WR), jelikož jezdím na hory a je nutný záběr na sněhu. Ty Vaše odkazy na letní Nokiany jsem se podíval, ta Z G2 vypadá dobře, ale nemám nikoho z kolegů, kdo jezdí letní Nokiany na autě střední a vyšší třídy.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.09.08  10:18

    « Re: Hučení pneumatik.

    Ano, je to rozměr 205/50 17" a pneu byly na autě přímo z výroby. Dle reklamačního technika Pirelli jsou pneu P6000 na Mondeo absolutně nevhodné a z nabídky Pirelli doporučoval P7 nebo P6. Jedná se o to, že na Mondeo je potřeba pneu s podélnými drážkami a ne s příčnými špalky na obvodu. Díky za tip na Conti Sport Contact3, mám Conti zimní a trochu mě vyděsilo, jak byly lehké a jak měly tenký plášť, ale zatím bez defektu. Osobně používám na ostaních vozech pneu Nokian, které jsou v zimním provedení špičkové a v letním nejsou špatné. Koukal jsem po [odkaz] nebo [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.08  09:58

    « Re: Hučení pneumatik.

    Jaký máte rozměr, pokud 205/55 R16, tak to jsou dle mého subjektivního názoru zcela nevhodné pneu pro Mondeo, hlavně pro kombi.
    Měl jsem je na benzínovém kombi v tomto rozměru a pak následně na dieslovém v 17" ve stejném dezénu ze zesílenou bočnicí.
    V obou případech silné hučení, nestejnoměrné opotřebení, "pilka" na vnějším obvodu pneu. Ať jsem je foukal na 2,4 či více, prováděl různé pokusy s tlakem na přední a zadní nápravě (jezdím sám), nic nepomohlo. Geometrie vždy před přezutím. Vyhodil jsem je a koupil Conti Premuim Contact2 a na 17" pro diesel Conti Sport Contact3 a zcela zásadní rozdíl. Na benzínu jsem je použil 2x, na dieslu letos poprvé. Nic jiného bych již nezkoušel. Jsou možná vhodnější gumy, ale vše je asi dáno vodící drážkou na vnější straně gumy, která zabraňuje vytváření pilky na bloku gumy a tím pádem hluku při odvalování. Taktéž je to určitě použitou směsí, což Conti asi má optimální na naše silnice. Něco jsem slyšel o tom, jaké se dělají podvody při lisování pneu, kdy se použitá forma zašle do asie a tam tutéž gumu lisují pod světovou značkou a dovezou do evropy, pak ji v eshopu prodávají.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.09.08  08:53

    « Re: Hučení pneumatik.

    Tak jsem se pokusil situaci s pneu řešit s FMC a FMC opět nezklamalo. Technik z FMC slíbil se ozvat do 4dnů. Dnes uběhlo 10dnů a žádná reakce. Myslím, že se jedná o standardní postup FMC. U předchozího auta jsem byl hodně v kontaktu s oddělením péče o zákazníky FMC a nějak jsem nepochopil, proč takové oddělení vůbec mají. Pracovníci tohoto oddělení se střídají snad po 1/2 roce, nejsou schopni skoro nic řešit, dříve měli na webu telefon a email, dnes už tam mají jen poštovní adresu (ať žije pokrok). Nemám chuť vyhodit 16tis za nové pneu jenom proto, že Ford ušetřil na nevhodných pneu které mi na auto namontoval.

    Máte ještě někdo Mondeo s Pirelli P6000?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 09.09.08  07:53

    « Re: Milovani v desti

    Krkovicka: Tam je v dohledu více diesel servisů - Bohumín, Frýdek a trošku dál myslím Zábřeh. Nejvíc bych si vsadil na ten Bohumín, Frýdek je snad také ok. Měj se.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.09.08  21:56

    « Re: tempomat

    martin.z: To co píšeš o tempomat mě zaujalo. Mám totiž podobnou zkušenost a myslel jsem si, že je to jen můj pocit. Nepochopil jsem, proč je tepomat nepodsvícený, proč má tlačítka on a off i když by stačily RES, SET (+) a (-), proč má motor snahu co nejrychleji dosáhnout rychlosti, také při přidávání přes (+) motor okamžitě reaguje, ale když ubírám pomocí (-), tak motor neubírá rychle, ale trvá to velmi dlouho. Když stisknu RES, tak ubírá rychle. Když při navolené rychlosti přidám a potom pustím plyn, tak auto zpomalí hodně pod nastavenou rychlost a pak prudce zrychlí na navolenou rychlost. Jezdil jsem s auty s tempomatem v USA a takto se nechovaly, bez problémů přesně reagovaly na změnu nastavené rychlosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 08.09.08  21:52

    « Re: Milovani v desti

    Krkovicka:

    A jeje, to je jasny, muselo dojit k nejake sabotazi, tak dokonalej motor se sam od sebe neporoucha. Ale i kdyby se to mohlo stat tak v novem mondeu uz to jiste maj odladeny..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.08  21:11

    « Milovani v desti

    Zdravim chlapci.
    Ma nekdo tusaka, kolik ted stoji repase vsech 4 vstriku?
    Loni to bylo tusim 22tis i s praci. Ted jsem nekde cetl, ze lze i za polovic. Tak jak to je?

    Proc se ptam..Emmm..Prodal jsem predchudce Oliny s motorem 2.0TDCi (6/2003) znamemu do Frydku.Varoval jsem ho na mozne problemy v pripade tankovani nekvalitni nafty, ktere si vzal k srdci a tech par tisic co s tim zatim najel byl Shell ze severu Moravy. No a dnes rano mu pri najezdu na dalnici zdechl motor, rozsvitily se kontrolky a uz nenastartoval.
    Me ani svagrovi, ktery s tim po me nejakou dobu jezdil se nikdy nic podobneho nestalo.
    (Zvlastni,s tim severomoravskym Shellem, vid DIMe:)

    WinDiesel: Petre jak je na tom Sobek s vybavenosti pro pripadnou repasi a veci s tim souvisejici? Stale je to jeste doporucenihodny servis?
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 08.09.08  20:00

    « Re: spotřeba

    DIM:

    me na tom vadej i nuance okolo, jako, ze palubni pocitac je hloupej (nemeri okamzitou spotrebu) a lze, tempomat je hloupej (musi se po kazdem vypnuti zapalovani znova povolit a zapnout lze az nad 40 km/h) a regulace rychlosti je takova hruba s ponekud vetsi hysterezi s prekmity, destovej senzor me osobne funguje jen v jakychsi periodach mezi kterymi to jede v pevnych rychlych intervalech, tupy brzdy, na dnesni dobu uz pitomy tuhy servo. To ze to ma tyransky tvrdej podvozek uz na zakladnich 16-kach kolech uz ani nezminuju protoze tohle si tady nekteri co potrebujou litat smykem do kazdy zatacky, cenej.
    Me osobne sedi celkove octavia 2. Samozrejme ne s dunici 1,9 PD 77kw, ale v automatu treba s motorem 1,8 tsi bych nevahal ani vterinu.
    Ma krasne vychovanej pohodlnej podvozek, pekne promenlive servo, naprosto precizne fungujici palubni pocitac i tempomat a pekne ostre brzdy.
    Jinak nemusite odpovidat, vuci me je to stejne ztrata casu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 08.09.08  19:45

    « Re: spotřeba

    DIM:
    sakra dyt je to ten komonrejl tak tomu porad nevycitej nejaky hlouposti! Je to ekologictejsi a v urcitych modech chodu vo chlup tissi nez ty nejvetsi koncernovy rachtaky tak prosimte na chvili zapomen na to ze je to nespolehlivy, drahy a zravy.
    Zasadni bonus je ten, ze jsi oproti majitelum tdi takzvane in..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.09.08  15:45

    « Re: spotřeba

    Já mám hlavně pocit, že pokud začíná PP ukazovat nízkou spotřebu, tak za prvé nepokrytě lže a za druhé odchází nějaký vstřik. Asi jak se zadrhává tak ho neregistruje ani ten počítač kapiček , které se počítají když se nafoukají do válce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.08  15:29

    « Re: Porovnání TDI a TDCI z pohledu rozsahu otáček

    tak ja som zas mal moznost porovnat bmw 318d 105kW a moje tdci sa mi oproti tomu zda neskutocne zive. je to ale skor sposobene inym sprevodovanim, diesel od bmw sa velmi podoba na benzin, ma rad otacky a rychlosti 1,2,3 tam nie su do poctu ako na mondeu ale da sa na nich aj celkom slusne zajazdit. Na mondeu sa clovek tou pakou riadne namaka pokial tam dostane 4 ktora to uz pekne potiahne
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.09.08  14:51

    « Porovnání TDI a TDCI z pohledu rozsahu otáček

    Ahoj, jen lehký postřeh. Měl jsem možnost porovnat 2.0TDI 103kW a moji 2.2TDCI 114kW. Zkoušel jsem hlavně rozsah otáček a to mezi 1000-2000ot. Zajímavé, že u TDI třeba i na 4ku když mám 1000ot. a šlápnu na plyn, tak motor neduní a ochotně se roztáčí. U TDCI to vůbec nejde udělat, protože motor začne dunit nebo má propady a vynechávají válce. TDCI je schopné fungovat až od 1500ot. Čím to je, že se to tak liší, proč TDI neduní? Oba motory jsou 4 válce.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 04.09.08  15:50

    « spotřeba

    tak jsem se vrátil z opravy spojky a setrváku - docela ranec, ale spojka jde krásně od spodu ve velkém rozsahu a plynule a co je velice potěšitelné - konečně utáhne z místa z roztočeného motoru ten velký krouťá po chipu. jsem to zkoušel a na suchém asfaltu jsem rozhrabal na místě mé 18" kola a spojka ani neklouzla!!! ale blbnout určitě už víc nebudu, si to posrat znovu bych si asi hodil mašli.

    jinak po repasi dvou vstřiků mi opět brutálně vyskočila spotřeba na PP. jsem se poprvé dostal v průměru z prahy do strakonic (dřel jsem to sice stále na doraz) nad 7 litrů (7,2) a jen na dálnici jsem měl průměrnou 8,2!!! určitě to zvedly široký gumy, ale určitě i něco při té rapasi - možná si ŘJ zvyká na nové vstřiky, občas cestou domů jsem zpozoroval drobné zachvění hlavně na volnoběh, což dřív nedělalo, ale myslím že se to už srovnalo.

    ještě postřeh ke kolům. ty 18" jsou opravdu tvrdší. ale řekl bych že hlavně na příčných nerovnostech je cítit takové tupé mlácení - jako kdyby odcházeli tlumiče nebo něco podobného. na běžných nerovnostech ve větším rozsahu to není takový problém, nejhorší je opravdu na hladkém asfaltu přejíždět úzké příčné nerovnosti. ale stále to oproti 16" není nijak horzný.

    jinak cenově kompletní repase včetně testů, montáže, atd. mi vyšla na 10800kč, což je přesně polovina toho co jsem platil před rokem za výměnou dvou vstřikovačů. takže se to rozhodně vyplatí. mám doma také podrobné testy vstřikovačů, hodím je do jpg a ukážu je, třeba se z toho nechá něco dalšího vyčíst...
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 03.09.08  15:46

    « Re: jaguar=mondeo

    Motor ano, ale pouze s petistupnem. Podvozek pouziva modifikovanou platformu z Mondea, kvuli 4x4, coz ale diesel nema. Nicmene zaklad bude asi podobny, ale stejny nejni :).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.08  15:32

    « jaguar=mondeo

    chcem kupit jaguar 2005 x-type 2.0D, pocul som ze podvozky aj motory maju spolocne
    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.08  15:31

    « jaguar=mondeo

    chcem kupit jaguar 2005 x-type 2.0D, pocul som ze podvozky aj motory maju spolocne
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.09.08  14:59

    « Re: Modely v Norsku

    Já si myslím, že čech se chová stejně jako francouz nebo nor . Jen máme trochu jiné výchozí podmínky..... Svého času jezdili lidi houfně nakupovat o víkendech do Polska. Davy lidi, zácpy a tak...... Pak jsme byl pár týdnů ve Švýcarsku a co vidím o víkendech ?? Davy lidí ze Švýcar se tlačilo na hranicích, aby mohli jet nakupovat do sousední levnější Francie..... Není to vůbec jen doména čechů vyhledávat levnější zboží. Nemyslím si, že by speciálně čechy méně zajímala bezpečnost, image a pod. Je to všude stejné. Hledám to , co si můžu dovolit..........
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.09.08  14:11

    « Re: Modely v Norsku

    DIM: Ano, poměr cena-užitná hodnota je důležitý, ale pro někoho je třeba důležitý image, barva, bezpečnost, provozní náklady, snadnost ovládání atd. Měl jsem na mysli, že Čech jde většinou za pořizovací cenou a už ho moc nezajímá bezpečnost, provozní náklady, spotřeba, náklady na pravidelný servis, cena ND, ekologie apod. A Logan, to je ukázka přesně toho o čem mluvím, i když Logany byly vidět i v Norsku. A ve Francii, tak se kupují akorát francouzské vozy a Golfy. Ale francouzi jsou nacionalisti, tam to s cenami dílů nemá nic společného. Logan, to je pro ně Renault. A v Čechách se Škodovky také kupují hlavně proto, že si lidé myslí, že jsou to české výrobky a protože i Češi jsou nacionalisti, alespoň ti starší.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.09.08  10:57

    « Re: Modely v Norsku

    Kutile, kdo nehledí na cenu při nakupování čehokoliv obecně je nechytrý. A to si myslím dokonce i o těch, kdo počítat nemusí !! U aut se samozřejmě může platit také za image, to je taky " kvalita " a za tu se platí. Naprostá většina lidí skoro na celém světě kupuje podle ceny versus užitná hodnota ( která je ale také dána např . hustotou servisní sítě a dostupností náhradních dílů ) Proto tady jsou škodovky, v Maďarsku Suzuki, v Itálii Fiaty atd. Ale i západní evropa kupuje především nižší střední max. střední třídu... A počítá. Ve Francii se na Logan stál pořadník....... Vůbec bych čechům nevyčítal, že jdou po ceně a počítají . Naopak. Je to výrazem racionality .
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 03.09.08  10:44

    « Re: Spotřeba

    superkutil: Vida, pořád sis stěžoval na vysokou spotřebu a konečně si přišel na to, že styl jízdy je pro spotřebu nejdůležitější, hodnoty udávané výrobcem jsou laboratorní a spíše udávají dolní možnou hranici. Od havárky v březnu jsem změnil styl jízdy a s 2,0TDCi mám průměr 5,9l/100km - na vzorku 9000km. Dálnic mám max. 30%, zbytek je mimo město a město. Město se taky špatně rozlišuje, je rozdíl jet ucpanou Prahou a menším městem, kdy se občas podaří chytit zelenou vlnu a projet bez zastavování.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.08  20:13

    « Spotřeba

    Ahoj, normélně mám spotřebu 7,2litru, ale na dovolené jsem měl 5,8 (nijak jsem to nešetřil) a tak mi to nedalo a cca týden se snažím jezdit na spotřebu a i když nejsem moc brzdou provozu, tak jsem na spotřebě 5,2 a je to kombinace město 30%, dálnice 60% a silnice 10%. Dálnice do 110km/h, silnice do 90km/h. Takže pro ty kteří si stěžují na vysokou spotřebu, tak je to akorát o stylu jízdy. Moc nezrychlovat a hlavně ne prudce, moc nebrzdit, využívat terén a hlavně předvídat. Ale nevím, jak dlouho mi to vydrží, je to trochu na nervy. Ale potvrdilo se mi, že u dieselu více záleží spotřeba na stylu jízdy jak na objemu motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.08  19:11

    « Re: Modely v Norsku

    DIM: vzor lízat se uchytil... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.08  19:09

    « Re: Modely v Norsku

    superkutil: s tím lízáním jsem si dělal srandu, žádnej vzor lízat ani elektrolýza neexistuje... ani 4 smajlíci nestačili :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.08  19:08

    « Re: Modely v Norsku

    superkutil: s tím lízáním jsem si dělal srandu, žádnej vzor lízat ani elektrolýze neexistuje... ani 4 smajlíci nestačili :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.08  16:45

    « Re: Modely v Norsku

    martin.z: Češi slyší na cenu a tak se prodává to co je zlevněné - Fiesty, Fusiony a lidi nezajímá kde se jim to prodává. Kdyby to bylo z kamiónu na ulici, ale hodně levné, tak to taky vezmou. Ale když porovnáš Charouze na Černokostelecké a třeba Palace Spořilov, tak je to dost rozdíl, i když, abych Charouzovi nekřivdil, vloni přistavěl nový autosalon. Ale věř tomu, že Ford prodává hlavně díky velkým slevám. Ale to třeba u nových modelů už platit nebude. Na druhou stranu bude muset Ford srovnat ceny podle kurzu EURO a tak se dočkáme třeba i poklesu cen.

    Dokud jsem neviděl autosalon Forda v Norsku, tak mi to u Charouze připadalo docela slušný. A nevím proč, pokud Čech zná je autosalon u Charouze, proč by neměl u Charouze kupovat. A hodně aut se bere na firmy a těm je taky prostředí prodeje ukradené, zajímá je cena.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 02.09.08  15:48

    « Re: Modely v Norsku

    kdyby tady charouz a auta v nem prodavane vypadaly tak jak pise kutil tak by tu neprodali vubec nic.
    Zejmena s tou mistni image, ti co by na to meli by do fordu ani nekopli a zbytek by jen blbe cumel.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.09.08  14:14

    « Re: Modely v Norsku

    Metalíza má s metalem společné to, že barva obsahuje kovový prášek, který vytváří hloubkové metalické efekty - odrazy :-)

    Zdravím kovově nastřikované lízače.....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.08  13:09

    « Re: Modely v Norsku

    WinDiesel: Čeština nebyla nikdy můj oblíbený předmět. Spíše mne zajímal obsah sdělení než stylistické a gramatické provedení. Snažím se psát spisovně, ale občas něco ujede ;-) a nějak netuším, co má metalíza s lízáním, myslel jsem že je to od cizího slova metallization - stříkání kovů.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.09.08  12:47

    « Re: Modely v Norsku

    Kutile, chybka !!!
    Správně je metalíza od vzoru lízat a ne metalýza od vzoru elektrolýza !!!! Dávej víc bacha co píšeš ! >:D >:D >:D >:D
    Jinak v Norsku jsou auta nejdražší v Evropě... V Luxemburgu také nabízejí mnohem lepší a dražší auta než v sousední Belgii. Je to o kupní síle a ochotě utrácet.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.09.08  09:22

    « Re: Modely v Norsku

    hil: Musel jsem se jít podívat, zda je to skutečně Ford. Bylo tam nepřeberné množství barevných kombinací (hlavně interiér), S-MAX v kůži červeně prošívané a k tomu exteriérové doplňky, úplně bílé Mondeo na 19" černých kolech, interiérová výbava, kterou jsem v Čechách neviděl (nebylo to Titanium), modrá metalýza, který se v ČR nenabízí v kombinaci s modrým interiérem, atd. Nejdřív jsem měl pocit, že jsem v autosalonu u Audi nebo BMW. Nenajdeš tam žádné lidové Fiesty, Focuse v základu apod. Také autosalón jako byl v Norsku jsem v ČR neviděl. Když to porovnám třeba s Charouzem na Černokostelecké v Praze, tak Charouz vypadá jak garážista. Tam v autosalónu prosklená stěna se servisem, můžeš pít kávu a koukat na video na plazmě o novém Fordu Kuga a přitom sledovat mechaniky jak ti opravují auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 02.09.08  09:06

    « Re: Drnčení v motoru

    To Radek: Avanti bych se vůbec nebál, nevím jak na ostravsku, ale u nás, konkrétně v Hranicích, je Avanti pod OMV, koukal sem na to jak blázen, když tam známý tankoval, a přinesl od kasy lístek OMV, nevím jak to doopravdy je, ale tak špatně asi nebude, kolují tu zvěsti že je to nejlepší Hranická pumpa, máme tu ještě pak 2x schel, + 1x JETku, tady jezdím jen na schelku co je v hlavním tahu na Olomouc, no a když se jede do OL, tak se dycky těšíme Na OMV na obchvatu olomouce.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 01.09.08  22:47

    « Re: Drnčení v motoru

    Superkutil: "Ale ve výbavě o které se nám tady ani nesní."
    Vyjmenuj....
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 01.09.08  20:15

    « Re: Drnčení v motoru

    také mám postřeh po ránu mě kolísá volnoběh(už jsem to tu psal) na servisu mi řekli celkem bez otálení ,že s největší pravděpodobností vstřik(y) . beru naftu jen na benzině a občas shell obyč. + vif . technik mi poradil at´ dám do nafty čistící aditivum a že se uvidí. nádrž téměř vyjetá a volnoběh drží. a to jsem musel natankovat u avanti ,protože jsem se motal na ostravsku ,kde to moc neznám a PC ukazoval dojezd 35 km ;-\ cca po 5 km se objevila shellka. ale auto zatím ok. léčebnou procedůru ječtě zopakuji snad to pomůže. jen na závěr jsem chtěl říct že mondo možná chce trochu více péče, ale zatím mě nikde nenechalo a za to ho mám rád. ale další (jestli nevymyslí ještě nějaké silnější TDCi) bude asi 2,5 T
  • 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 01.09.08  16:40

    « 3kombinace

    Vymeneno, podezrelych zvuku vyrazne ubylo, takze moje diagnostika byla patrne spravna :). Tak snad to chvili vydrzi. Diky vsem zde za info (hned jak se objevi dalsi podezrele zvuky, tak se zeptam :-) ).
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.08  12:05

    « Re: Kuga

    DIM: Taky mě to nenadchlo, kdyby raději Ford nechal ten jejich Maverick a dal do něj TDCI. Možná by s tím měl větší úspěch.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.09.08  11:26

    « Re: Drnčení v motoru

    S Kugou jsem jel.....úžasná trakce při rozjezdu, jinak mě to ničím na zadek neposadilo. Vlastně jo, nemohl jsem dost dlouho najít ten startovací knoflík :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.08  10:59

    « Re: Re: Čištění sedaček.

    sybokcz: Jo, to věřím. Bohužel jsem kupoval auto v ČR a v nabídce kůže nebyla, jen kombinace timbuku a látkou a to jen u verze Titanium, která v době mé koupě nebyla.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 01.09.08  10:46

    « Re: Čištění sedaček.

    Mame kuzi a naprosto bez problemu :).
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.09.08  10:19

    « Re: Drnčení v motoru

    Porovnával jsem kufr u mého Mondea kombi MKIII a u nového Mondea kombi a to nové ho má fakt obrovský. Dokonce mi připadá plochou podlahy větší jak u S-MAX. U mého Mondea má ten kufr nějaký divný tvar, vejde se do něj méně jak u Mondea kombi MKII. Byl jsem na dovolené ve Skandinávii a tam z Fordů jezdí jen nová Mondea. A v autosalonu Ford měli jako hlavní nabídku Mondeo, S-MAX a Kuga. Ale ve výbavě o které se nám tady ani nesní.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.09.08  09:56

    « Re: Drnčení v motoru

    Já jsem zatím o nespolehlivosti motorů VW slyšel jen od Windiesla. Tady se asi prostě neshodneme, já bych šel stejně nejraději zpátky do benzínu ! Jenže nové Mondeo se mi tak nějak docela zalíbilo ...........takže teď si zkusím napočítat tu novou 2,2 .......Wine , ta už je zase, doufám, o něco dál !!! :-) A servisáci tvrdí, že ty nové Mondea zatím v pohodě .....
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.08.08  22:12

    « Re: prodej

    preston: C-MAX i S-M?AX jsou pěkné, ale je k nim velká konkurence a jejich cena jde dolů rychleji jak u VW a nebo Škody. Cestoval jsem teď po Evropě a VW Tourané a Renault Grand Sceniců bylo vidět mnohem víc, jak C-MAXů a nových Mondeí bylo vidět mnohem víc jak S-MAXů. Pro mnoho lidí totiž má C-MAX velmi malý kufr a S-MAX je zase moc velký a drahý. Tak volí Renault Grand Scenic nebo Touran. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto preston

    preston 30.08.08  14:01

    « Re: prodej

    do mondea bych vubec nesel,jsem stastny majitel c-maxe a myslim si, ze ten se bude prodavat bez problemu...c-max a s-max se fordu hodne povedli, o ty bych s prodejnosti starost vubec nemel
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  13:19

    « Re: prodej

    martin.z: Fordy jsou neprodejné a kdyžtak s velkou ztrátou. Escorta jsem prodával po 3letech a 90tis.km a z původní ceny 390tis. jsem musel jít na 250tis. U benzínového Mondea MKII za 600tis. mi Ford po cca 2letech dohadů kvůli závadám nabízel odkup jen za 300tis. Tak jsem ho nakonec jezdil 6let, najel 150tis.km a prodal ho za 120tis. Bylo to nejnákladnější auto, co jsem měl.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  13:13

    « Čištění sedaček.

    Ahoj, mám verzi Ghia, která má na sedačkách mikroplyš. A i když sedačky luxuju, tak chrozně chytají chlupy a vše co se namane a hrozně pouští chlupaté cucky a prach. Předtím jsem měl verzi Trend a tam byl na sedačkách takový šmirglpapír, že jsem musel pořídit od počátku potahy. Ty vypadaly taky jako mykroplyš, ale žádnou údržbu nepotřebovali a chlup nepouštěly. To Ford neumí udělat rozumný potah? Mám ještě Fiestu a ta má látkové sedačky a ty jsou v pohodě. Tak mizernej materiál jako je v Mondeu jsem jinde neviděl. Jak to proboha čistíte? Dnes jsem 1/2 dne strávil tím, že jsem sedačky čistil kartáčem na sundavání chlupů z oblečení.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.08.08  09:31

    « Re: prodej

    zrovna vcera jsem premyslel nad tim jak takovy auto prodat. Bud pres bazar takze zebrota a pokud auto s takovymhle motorem clovek proda primo novemu zajemci tak pekne riskuje ze se stane tercem nejakych tahanic o skrytych vadach a pod. az se driv nebo pozdeji novej majitel zaposloucha do zvuku motoru nebo mu odejde vstrik, trojkombinace, silentblok motoru, ventil cerpadla atd..mam pocit ze pokud to nebude fordar tak budou reklamace na 100%
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.08.08  09:31

    « Re: prodej

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.08  09:02

    « Re: Drnčení v motoru

    Většina mých klientů postupně přechází na Škodovky, buď Oktávky nebo Fabie a vše v TDI. Nejvíc je 1.9TDI 77kW a 96kW a několik 2.0TDI. Ještě tam jsou i starší 1.9TDI 81kW. Jedná se přibližně o 300aut a žádné nemělo problémy s PD. Vím že je to malý vzorek, ale mělo by se to projevit. Ve své podstatě ty auta najíždějí okolo 300tis.km a nemají žádné problémy. Asi je to náhoda, ale z tohoto vzorku vychází Škoda jako pohodové auto a ještě se jako ojetina dobře prodává (což se o Fordu říct nedá).
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  23:25

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel, DIM
    mame v praci v tymu 9 octavii 1,9 tdi PD 77kw, nektere jezdej dost km, vstriky neodesly nikomu a ani z doslechu odjinud z prace kde jich je celkem mozna nekolik set ale vsechno nemusim vedet.
    Ta nejvic jeta od nas ma 230 tkm, probehlo jedno turbo a ted ma mlatici napravy, tot vse..
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.08  22:52

    « Re: Drnčení v motoru

    DIME, ty naivo, stav se někdy v Bosch diesel servise a poptej se, cha..... Ale měj časovou rezervu, bude to dlouhé povídání. PD, to je story, zachraňujou to kradené sady ze Škodovky a z Jihlavy. To je holá pravda. Koukni do diskuze Fkody, píše se tam např... "neměj starost, kdyby něco, mám sadu PDček pro jistotu ve skříni, stály mne 20000 všechny"... Oficiální cena sady PDček je cca 90000 Kč, sada repasů pDček první generace stojí 40000 Kč. Hrrrrrrrrrr DIMe, jdi do Fkody a hlavně ber TDI-PD, dokud ještě je, už dlouho nebude. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.08.08  15:09

    « Re: Hučení pneumatik.

    Pokud se na gumách udělá taková pilovitá , ploškovitá nerovnoměrná mozaika, hučí to jako letadlo a nic ti nepomůže. Podle mě pokud má guma hodně samostatných segmentů, zvláště měkčí zimní, tak při akceleraci a hlavně brždění se těžké auto podepíše na tom, že se ty segmenty natahují jako guma na gumování a jsou nerovnoměrně opotřebovány na návětrné a závětrné straně. Pak vznikne ta pilka a pak je to v pytli ..... Desen P 7 má asi opravdu masivnější ty nepřerušené středové dráhy. Mě se tak rozezněly UG sedmičky ( tuším ). A to vzadu, tam se totiž namáhají jenom jednostranně při brždění ( pokud člověk z práce domů zase necouvá :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.08.08  14:23

    « Re: Hučení pneumatik.

    Mluvil jsem s technikem od Pirelli a ten mi sdělil, že P6000 nejsou na Mondeo vhodné. Prý se špatně sjíždějí na zadní nápravě a mondeo je třeba dát jiný desén, třeba P7. Je nepochopitelné, že si toto Ford neověří než začne P6000 na Mondea v továrně montovat. Ale co chtít po firmě, pro kterou je zisk důležitější jak spokojenost zákazníků. Prý mám pneu přehodit mezi zadními a předními a bude to na čas lepší. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 29.08.08  11:51

    « Re: Drnčení v motoru

    ....můj názor už všichni znáte !! já nejsem automechanik . Výrobce v návodu předepisuje servis a údržbu, a to dodržuji. Pro mě za mně ať to čistí třeba Calgonitem, ale ať mi to slouží jak má. A nebo minimálně ať alespoň nedělají ciráty se zárukou.....

    Pořád , Petře, mluvíš o průseru jménem PD. Tak kdy už to začne ?? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  11:09

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel:

    to ze tdi neni komonrejl vim taky, ale muzu srovnavat cokoliv co je pro me pouzitelne, ja k zivotu komonrejl nepotrebuju.
    Ale pokud priste nebudu treba jezdit sluzebakem tak koupim neco co je tichy, kultivovany a spolehlivy! Spotreba muze zustat stejna jaka je, takovou jsem mel i s preplnovanym benzinem!Myslim ze vyber je.
    Ty jsi v tomhle docela dost neobjektivni, co se tyce tveho auta tak si nejak pozapomnel na trojkombinaci (o ktere jsi mi rikal osobne a mam pocit ze byla vickrat) a buhvi co tam bylo dalsiho.
    Ja se o auto staram, filtr jsem jednou menil osobne, ted jsem ho po 20kkm nechal menit zas, jestli menej olej doopravdy nebo ne neumim posoudit, to bych musel do zkusebny a buhvi jestli by ten posudek byl relevantni a nebyl drazsi nez to auto..
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 29.08.08  09:21

    « Re: Drnčení v motoru

    WinDiesel: Nevím jak ty, ale já používám auto denně a je to prostředek mé obživy. U auta tedy očekávám minimální potřebu údržby (tu koneckonců dělá každých 20000km značkový servis Ford a nechá si za to dobře zaplatit) a ne abych auto stále přebaloval, proplachoval, měnil to co není předepsané atd. Je to jak se starými 1.8TD, ty taky když jim člověk věnoval nadstandardní péči, tak vydržely déle.

    Ale pokud si mám vybrat auto co o které musím stále pečovat, mazlit se s ním a cpát do něj peníze a nebo auto, které nepotřebuje udržbu, tak asi vezmu to bezúdržbové.

    To je jak se Subaru, je to skvělá technika, ti kdo ho mají nechtějí nic jiného, ale předepsaná údržba se dost prodraží. Je ale pravda, že když Subaru neudržuješ, tak stále bez problémů jezdí.

    Znám lidi se starými 1.9TDI 66 a 81kW a mají najeto přes 250tis a motory nepotřebují žádnou větší údržbu, nemusí koukat, co do toho tankují atd. Jaký je tedy přínos moderního TDCI, který musíš stále hlídat, vybírat mu naftu, měnit filtry, když staré TDI nic takového nepotřebovalo a přitom mělo nižší spotřebu?

    Hele chlapy, slyšeli jste někdy o tom, že by Pirelli P6000 jak se ojíždějí zvyšovaly svoji hlučnost. Ford mi je dodal s novým vozem a teď na nich mám najeto cca 25000km a za posledních 5000km se výrazně zvýšila jejich hlučnost. Ford servis tvrdí, že je to tím, že se již pneu ojely a proto hučí. Mám ale stále vzorek víc jak 4mm a nechce se mi je vyhodit. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.08  08:41

    « Re: Drnčení v motoru

    Martine, nesrovnávej nesrovnávatelné.
    66 kW TDI nejsou common rail a pohánějí auto o 300 kg lehčí.
    Až bude u VW k mání common rail v 1,6 TDI a v 2,0 TDI, pr
    orovnávej to třeba s 1,6 TDCi a 2,0 TDCi - to bude fér.
    A vysvětli mi, jak to, že mám najeto 195000 km bez jediného problému se vstřikováním (vyjame regulačního ventilu na čerpadle za 2000).
    Obávám se, že se o své auto strám více než vy ostatní tady. Každých 17-18000 km filtr paliva (originál) s výměnou oleje, motor byl ve 190000 pročištěn chemicky, byl vypláchnut olej a skříň pročištěna, to vše za 2000 Kč. Jen jako příklad.
    Protože mám možnost použít originální diagnostiku Delphi, pozval jsem postupně asi 15 lidí a provedl jsem jim tu diagnostiku. Bez výjimky, ať už to byla auta zakoupená jako nová v ČR, jetá, či dovezená, v porovnání s mým autem dopadla tato vozidla velmi špatně. U ojetin dovezených ze zahraničí bych se nedivil, ale u nových aut koupených v ČR a po 60000 km aby tato auta vypadala jak vypadala???
    To nemůže být žádná náhoda, promiň.
    Přijeď a ukážu Ti jak má vypadat auto v dobrém stavu - porovnáme si je...
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 29.08.08  08:03

    « Re: Drnčení v motoru

    kutil:
    at si kdo chce co chce rika tak ja uz tenhle motor znovu nechci a asi zadnej diesel od forda. Proti klasickejm tdi motorum (napr. ta 1,9 tdi 66kw) je to horsi uplne ve vsem krom vykonu kterej ale nepotrebuju..
    Dokonce v situaci kdy jedu s otevrenymi okny tak je to i hlucnejsi!! Pokud jsou totiz kolem silnice svodidla tak se to od nich agresivne odrazi a je to jak kdyby nade mnou letel vrtulnik.
    Navic to ma tolik ruznych detskych nemoci a neprijemnych projevu, ze srovnavat to s nejakym volvem me tu ne pobavilo, ale hned mi bylo jasny, ze ten nekdo nezna oboji,
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  20:35

    « Re: Drnčení v motoru

    Koupeno 3/2007 jako skladovka, takže může být konec roku 2006. Mám najeto 50000km a to mi připadá málo na tolik oprav. Když to porovnám s TDI, tak v bezúdržbovém provozu TDCI není nic moc. Pochopil jsem to, když mi motor padl do nouzáku daleko za severním kruhem a byla mi doporučena okamžitá návštěva Ford servisu. Jedinej problém byl v tom, že nejbližší servis byl 800km daleko a okolo jen tundra, sobi a zasněžené hory. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  20:09

    « Re: Drnčení v motoru

    kutil:
    co mas za rok vyroby? Od konce roku 2006 mi uz v charouzovi 2x tvrdili ze trojkombinace je uz nahrazena a upravena tak aby se to nestavalo tak jen baych vedel ze lzou jak kdyz tiskne
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  19:52

    « Re: Drnčení v motoru

    Tak drnčení způsobuje trojkombinace a bude v záruce vyměněna. Hučení je asi od pneumatik, mám P6000 a prý když se ojedou, tak hučí. Mám vzorek 4mm a zrovna se mi nechce vyhazovat gumy se 4mm.

    Padání do nouzáku způsoboval EGR a byl v záruce vyměněn.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  18:51

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    windiesel: Dik, ze jsi mi to Petre napsal separatne jeste jednou pro me. Precetl jsem si ale i to Vasikovo, doufam, ze jsem neco nepos... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  16:38

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    MARTIN:
    před tím, než jsem si nechal udělat geometrii, jsem měl 7,5 l na 100 km. Po geometrii (zničil jsem nové gumy, protože v servise si musíš o geometrii říct !!!!!!!!!!!!! Trotlové) mám opět svých standardních 6,5 l na 100 km a najíždím mezi 850 a 925 km na násdrž.
    POZOR NA GUMY, POZOR NA GEOMETRII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  16:37

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik: před tím, než jsem si nechal udělat geometrii, jsem měl 7,5 l na 100 km. Po geometrii (zničil jsem nové gumy, protože v servise si musíš o geometrii říct !!!!!!!!!!!!! Trotlové) mám opět svých standardních 6,5 l na 100 km a najíždím mezi 850 a 925 km na násdrž.
    POZOR NA GUMY, POZOR NA GEOMETRII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 28.08.08  14:57

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    vasik1: Mám 2.2TDCI a mám průměr 7,1 za 50000km. Nejnižší spotřebu jsem měl pod 5litrů, nejvyšší přes 8,5litru. Teď jsem jel dovolenou Norsko, nijak jsem to nehnal, Švédsko tempomat a 115km/h a Norsko tempomat a 95km/h, Německo tak 170-180km/h a Dánsko tak 135km/h, celkem 6000km. Do toho počítej fjordy v Norsku nahoru a dolů 500-1000metrů převýšení. A to jsem to nešetřil. Spotřeba celkem 5,8litru, to znamená nádrž na cca 1000km. Co jsem zjstil, tak nejvíc roste spotřeba při rychlosti nad 110km/h a stání ve městě. Rozjezdy, pokud se nevytáčí 1ka a 2ka, tak jsou v pohodě. Průměr z asi 3000 sledovaných Mondeí je 6,98litru.

    S Oktávkou TDI to nemůžeš srovnávat, je to lehčí auto a motor jiné konstrukce. Motory 1.9TDI 66 a 81kW jsou zázraky co se týká spotřeby a po přečipování i jedou. Kolega měl Seat Leon 1.9TDI přečipovaný na 96kW a spotřeba pod 5litrů a to to nešetřil. V pohodě ujel mé 2.2TDCI.

    Já mám u TDCI EURO IV a mám vyšší spotřebu jak EURO III. A nové 2.0TDI CR taky už žerou. Prostě oběť ekologii.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 28.08.08  13:00

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik: jezdim hodne dedkovsky a tak za 7,5l celorocni prumer ale mam AT. Dojezd tak 700-750 by voko(Stara oktavie 1,9tdi 66kw mi stejnym stylem jizdy brala tak 4,5 a dojezd kolem 1000km by byl asi standart)

    to WinDiesel, DIM - omlouvam se, jsem tykev. Uz nekolik prispevku to tu motam, mel jsem na mysli "Petr" kdyz jsem psal "DIM", ach jo a koukam ze Petr se jeste DIMovi omlouva, pritom za to vubec nemuze :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 28.08.08  12:50

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Vasik1: no to je jednoduchý - kdyby tam dali motor co vydrží udávanou palbu, tak by DIM nemohl založit tohle vlákno a my bychom tady neměli o čem kecat - a ta tvoje spotřeba já mám 2,2 a taky se teď loudám hodně po městě a na dotankování mi spotřeba vychází okolo 7 l/100 km na 18" kolech a dojezd mívám mezi 800 - 900 km, ale jak píši - spíš se po městě loudám >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 28.08.08  12:38

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    to martin z: To se mi martine taky nějak nezdá, mi absolvovali v zimě výměnu všech 4 ks, se vším všudy, kontrola na špony, kontrola čerpadla, diagnostika všech 4 vstřikovačů (všechny vyšmajdané) výměna všech 4 vstřikovačů,výměna filtrů, vše hotovo za cca 3 hodiny, a po zaplacení rovných 20000 odjezd Každopádně od té doby najeto cca 5000, a začínáme zase chrochtat, nemusí to být vstřiky, ale motor mi přijde takový tvrdší, nespokojený, můžou to být kladky, dvouhmoťák, či já vím co ještě, každopádně sem z toho naměko, pokud se to vysere, nebude to za 20 ale za 50, i s čerpadlem, to už bych finančně nezvlád, a mondík by šel zavčas k adopci. chlapi a jak jste na tom se spotřebou? Jezdím asi tak 50%po městě a pak po 25 okrsky a dálnice, a za boha nemůžu natočit víc jak 700km na nádrž, pravda že když jsme jeli v zimě z rakouska, tak to najelo rovných 900 a sucho. Ptám se proto že včera jsem byl s kolegou na služebce, 1,9 tdi koktávka, a měl jsem pocit že to jezdí na vzduch, na dotaz kolik natočí na nádrž jsem se dozvěděl, že pod 1000 nejde, ach jo, jak já mám ty supermoderní motory tdci rád, vím že konfort a vlastnosti se srovnávat nedaj, ale proč tam sakra nedaj motor co vydrží 300000 km bez většího servisu:O(
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.08.08  12:31

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    DIMe, omlouvám se, to asi bylo na mne...

    V každém případě opakuji, že je třeba opravu a diagnostiku poptat ve více servisech, co já vím tak potřebou techniku mají ve Středočeském kraji na Kladně, v Říčanech, na Praze 7 (Hale) a v Poděbradech.
    To jsou všechno vcelku dobře dostupné servisy...

    Pokud půjed o Superb 2, ktrý hodláš zakoupit, určitě si musíš počkat na motory s common rail, ukazuje se, že zvláště 2,0TDI-PD je obrovský průse..
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 28.08.08  09:43

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Zdravím všechny, já ale se s nikým nehádám !! Celý včerejšek jsem byl mimo , takže reakce na mě jsou také mimo !! :-) Musel jsem řešit nějaké dodávky pro Ford :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.08.08  22:10

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    win:

    Dime nechci se s tebou hadat, ty vis o sve praci dost a pusobil jsi na me jako skromnej a pracovitej clovek, jenze problem je ze jsi mozna az moc slusnej na to abys byl realista co se tyce servisu :-)

    To co jsem tam vlozil bylo od prijimaciho technika z hale, nekolikrat zminovaneho v teto diskuzi.
    Mozna existuje moznost jim rict "repasujte mi vstriky bez diagnostiky" ale montaz, demontaz, kontrolu ti nauctuji stejne, to same u cerpadla - jinak by to urcite bylo bez zaruky a sme tam kde jsem psal..
    Proste ta repase samotna je to nejlacinejsi z cele te operace, bohuzel oni si vzdycky najdou zpusob kde to nahonit.

    Co se tyce tady lorda a oznameni ze ma v haji jeste jeden vstrik o kterem nic nevedel - ja bych tomu servisu na to rekl jedno. A sice, panove vymente laskave to co me ted trapi, tzn. projevuje se viditelnymi projevy - a do niceho jineho se laskave ne+serte.

    Takhle totiz vymenis ty vstriky nekolikrat aniz by to vubec bylo potreba.
    Dodnes si pamatuju kdyz mi servisak na passatu 1,8T duveryhodne vysvetloval ze musim vymenit nejake tesneni pod hlavou, ze uz mi dou bubliny do chladici kapaliny, ze je to akutni a ze to nekde uvarim. Melo to stat nemalych x tisic, na posledni chvili jsem si tu opravu rozmyslel, jezdil sem pak rok a pul bez problemu, pak jsem auto prodal, po dvou letech jsem volal novemu majiteli a nemel jedinej problem..
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.08.08  20:28

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    Omyl, Martine,
    12000 je za repas všech 4 vstřikovačů včetně kalibrace. Tzn. 3000 na jeden vstřikovač. Ostatní zkoušky a diagnostické práce nemusí být součástí celé opravy.
    Protože nový vstřikovač stojí asi 5500 bez DPH, a případné pomocné a dignostické práce musí být udělány také, vidím tam rozdíl 2 až 3 tisíce na jeden vstřikovač, což není málo.
    Případné pomocné a diagnsotické práce stojí u Forda mnohem více. Vlastně Hale je ale také Ford, takže než bych se vyjádřil jako ty, obvolal bych si další Delphi servisy, hlavně ty, které nejsou v Praze a vidělo by se......
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.08.08  18:02

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    WinDiesel:

    DIMe co si budeme tady povidat pohadky, ty ceny v delphi sou sileny a kazdy rad usetri.
    Pro tve info posilam nakopirovanou odpoved od nejmenovaneho pana z Hale na muj dotaz proc mi v jeho mailu jen diagnostiku vstriků nacenil na 12.000,-kc!! kdyz podle mych informaci (od tebe z diskuze) ma repas vstrikovace stat pod 5kkc.
    Kdyz tu citaci dole prelozim do jednoduche matematiky tak kontrola cerpadla vyjde na 8.134,-kc! + kontrola kazdeho vstriku 1.560,-kc, jsou tam 4ks takze celkem 6.240,-kc! A tyto dve polozky ti podle vsecho prictou k repasy kazdeho vstriku ktery udelaji logicky az po zminene diagnostice. Takze nejake utesovani se tim ze repas stoji 2.500,- je naprosto mimo misu..

    "to sedí oprava 1ks vstřikovače stojí vážně pod 5000,-

    cena naskočí hlavně kontrolou čerpadla 2300,-d-m z
    motoru,roz.-slož.1247,-sada těs.- 1623,- ,test 2964,-

    test vstřikovačů - 932,-d-m z vozu,test - 628,-1ks"

  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.08.08  14:46

    « Re: odešel již vyměněný vstřikovač

    LORDE, nechat si měnit vstřiky u Forda znamená zadělat si na problém. Nicméně Delphi vyžaduje měnit spolu se vstřikovačem i novou vysokotlakou trubku a počínat si při tom čistě. Zákazník obvykle nechce zaplatit dalších 700 Kč za trubku a tak to dopadá jak to dopadá.
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 27.08.08  14:13

    « odešel již vyměněný vstřikovač

    tak mám auto v hale a byl jsem v šoku, když mi bylo oznámeno že neodešel pouze poslední nevyměněný vstřik, ale i jeden, který jsem si nechal dělat zhruba před 25tis. km. jak to tak vypadá, tento vstřik mi měnili u nás ve volyni (u strakonic) kde jsem se s nimi nerozešel v dobrém a toto je další vroubek, který si ještě dodatečně připíšou. ostatní dva vyměněné vstřiky jsou v pohodě, tento je špatný a jak to tak vypadá, muselo dojít pravděpodobně na nečistoty při výměně či jiné lajdáctví :/. rozhodně to nepotěší, další prachy v kopru :(.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 27.08.08  12:28

    « Drnčení v motoru

    Ahoj, v poslední době mi po nastartování v motoru drnčí. Drnčení je jak uvolněný plech. Když trochu přidám plyn, tak drnčení zmizí. Když se ohřeje, tak to myslím zmizí.

    Taky mi po dovolené buď hučí ložiska nebo převodovka. V 90km/h to přehluší jak hluk z motoru, tak aerodynamický hluk. Před dovolenou to nebylo. Taky mě napadlo, že je to od pneumatik, ale nemění se to podle povrchu.
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 26.08.08  12:52

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Pouzivaj, ale jenom 1.6 80kW, a 2.0 100kW, spolecny vyvoj PSA a Ford. Volvo je pouziva spolecne s platformou pro nizsi stredni tridu. 2.4 je petivalec vyvinuty vlastnim vyvojem (nakolik byl pri vyvoji pouzit 2.5 I5 TDI od VW nevim, imho jako inspirace).
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 26.08.08  12:14

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Hmh, měl jsem zafixováno, že Volva používají TDCi stejné jako Ford..... Tak sorry za dezinformaci :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.08.08  21:09

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Alarm vyřešen! Před dovolenou jsem dával auto k Charouzovi na kontrolu a ti experti tak namazali zámek kapoty motoru, že se zaneslo čidlo alarmu a jak mělo špatný kontakt, tak se spouštěl alarm. Stačilo otřít to obrovské množství oleje s prachem a alarm už je zase v pohodě. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 25.08.08  20:41

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    DIM: mýlíš se. 1,6 a 2,0 jsou diesely of PSA (Ford má na nich menší část podílu), základ 5 válce pochází od Volkswagenu. Ale již dlouho asi 5 až 7 let je víceméně Volvácký.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.08.08  17:26

    « Re: EGR ventil a nouzový režim.

    Tak se auto zbláznilo úplně, zničeho nic se spouští originál Ford alarm. 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…