FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lulipin 24.06.09 20:50
« Re: kus plechu
WinDiesel: díky za ochotu, fotky jsem udělal pošlu ti je na email. Jinak volal jsem do fordu a teorii o tom, že by to bylo někde z motoru zpochybnili. Nicméně řemenice prý odchází okolo 180t km, já mám zatím 125t km, tak snad to nepřišlo předčasně, nebo nějaká kladka 8-s -
superkutil 24.06.09 11:51
« Re: Trojkombinace
WinDiesel, Vakan: Kamarád má Mazdu 6 v dieselu a kombi a říká, že je to první auto u kterého nic neodchází. Vezl jsem se v ní a i vyzkoušel a spotřeba nižší jak u mého Mondea a i když je objem i výkon nižší, tak je motor živější. Nevadne tak rychle jako Mondeo. A interiér i sedačky mi připadali lepší jak v Mondeu. Ono ty sedačky v Mondeu je vůbec bída. Včera jsem jel s Citroenem (nějaká základní verze) a sedačky i podvozek jak v bavlnce. Žádné bolení zad a otlačený zadek jako v Mondeu. Mazda má akorát menší kufr.
Co se týče Subaru, tak znám lidi, co mají Subaru starší jak 15let, kupovali si je na hory a na těch autech neodchází nic. :-) -
"-- skrytý --" 24.06.09 10:33
« Re: Trojkombinace
Tak jsem po dlouhém přemýšlení opustil Mondeo a jezdím ve Foresteru diesel. Skončil jsem na vstřicích, čerpadlu, ložiscích apod., dokonce v záruce. Moje příspěvky byly ke konci roku podrobně rozepsány. Zatím jsem maximálně spokojen, vše je "sice jinak", ale ten motor.... Rozhodně všem zapáleným Fordistům, kteří jsou zklamaní poruchovostí Fordu a přístupem servisu k zárukám poradím, aby si dali čas a nového Forestera vyzkoušeli. Kdo je technicky založen a chce od auta přece jenom více, než přesunout z místa A do B, určitě Forester udělá radost. -
Vakan_1 24.06.09 08:22
« Re: Trojkombinace
Já jsem po 201000 vcelku bezproblémových kilometrech (jednou trojkombinace, jednou ložisko levého předního kola, původní vstřiky) zvolil Mazdu 6. Jezdil jsem tady už s kdečím a tohle auto mě přesvědčilo. Udělal jsem si radost a koupil zase benzín. Mondeo mě utvrdilo v tom, že nafta patří do kamen, prostě benzínový motor je úplně jiná radost z jízdy. Sem chodím z nostalgie, tady se aspoň něco řeší, u Mazdy je nuda, ty auta se prostě nekazí. -
lulipin 24.06.09 07:41
« Re: kus plechu
WinDiesel: No já mám sice focuse, k vám do fóra jsem se vloudil, protože tady máte chytré rady, ze kterých se můžu poučit i pro svého focuse. Jinak mám spodní kryt pod motorem, ale jsou tam místa, kterými je vidět na silnici. Takže myslíš, že se řemenice nemůže uvolnit? Mně totiž ten kus plechu nepřipadal, že by měl být z auta. Všechno tam drží pomocí šroubů, nebo nějakých čepů, ale že by tam něco mělo být přichycené pomocí takové podlouhlé ocelové manžety se mi nezdá. -
WinDiesel 23.06.09 20:57
« Re: kus plechu
lulipin: to nemáš řemenici v čudu, Mondeo rádo chytá do řemenů bordel co leží na silnici. To se stává poměrně často. Máš kliku, já v DE zlikvidoval řemen a musel jsem se nechat odtáhnout (spěchal jsem na nějakou akci, jinak bych si to nechal opravit v DE - čekal bych 3 dny, ale už mi k tomu zase chtěli dávat alternátor apod...) -
WinDiesel 23.06.09 20:54
« Re: Trojkombinace
RADEK1: moderní motory se na LPG překopat dají a do 50000 km jsou v čudu. To nedělej. LPG je pro staré plechovky. Nové Legacy s dieselem je v poho, reklamace 0. Jediná festovně dělaná auta jsou v současné době od Subaru, příkladný přístup servisu v garanční lhůtě ale ono vlastně není co řešit. -
RADEK1 23.06.09 19:43
« Re: Trojkombinace
Tak mě to připadá ,že jsme na tom všichni stejně.Že v dnešní době kdy je na první pohled nepřeberná nabídka vozů střední třídy a vy máte jen pár požadavků co by mělo auto plnit najednou není z čeho vybírat.Také jsem se zařekl,že mondo už nechci{(ani pořádně nevím proč)asi se mi nelíbí laciný interiér}
a rozhodnul se pro Insignii(velikost kufru neřeším) ale zaslech jsem na br. autosalonu, že 140 kw diesel má nějaké potíže a obavy z kvality jsou zase tady 8-s Mazda 6 má strašné sedáky, Avensis se mě nelíbí,Lexus :-)je kritizován za spotřebu a vnitřní prostor,Lagunu nechci už jen z principu,snad Akord nevim tak mě zbude zase to mondeo, ale počkám už na jaro měl by proběhnout facelift . Ovšen v září 2009 by mělo být nové Legacy a tam nyní upírám své zraky. A snad bych šel i do benzínu bude se dávat 2,5 Turbo cca 185kw a když se to překope na LPG tak myslím že docela dobrý i z hlediska nákladů . Ovšem jak jsem poznamenal nahoře pokud má kupující pár požadavků tak koupit auto v hodnotě cca 1 mil. korun není vůbec jednoduché a to je špatné. 8-s -
lulipin 23.06.09 17:44
« kus plechu
drazí kolegové,
po chvíli klidu se objevil další problém. Jak jsem jel dnes po městě, začalo mi něco dost hlasitě bouchat v motoru. Zajel jsem s tím do servisu (spíše do garážové opravny) a tam pouhým pohledem zjistili odřený řemen a vytáhli mi z něj zapletenou ocelovou šponu, dlouhou cca 20 cm a širokou tak 2 cm. Domnívali se, že to je nějaké uchycení kladky, nebo snad dolní řemenice. No chtěli mě hned objednávat na výměnu řemenice. Prý je to běžná porucha a že to dělali i na citroenu berlingo. Chtěl jsem se zeptat, je to opravdu běžná porucha? Mě se ta řemenice nezdála v nějakém nepořádku. Odkud jinud by se takový pásek poctivého dost pevného plechu dostal do řemene? -
superkutil 23.06.09 12:24
« Re: Trojkombinace
DIM: Proč nechceš A6? Švára jí má a nenašel jsem na ní nic co by bylo na závadu. Nebo co třeba Volvo nebo Mazda? A co S-MAX, ten je alespoň designově hodně povedený! Docela Tě obdivuji, že bys šel znovu do Forda. Já mám sice taky už 5tého Forda, ale až ten poslední je celkem bez problémů. Ale pořád nad ním visí problémy s vstřiky a trojkombinací.
Nevíte náhodou někdo co s drnčením motoru na volnoběh? Prý je to snad nějaký problém s hadicí turba a když se pootočí, tak to přestane. -
DIM 23.06.09 11:32
« Re: Trojkombinace
Tak mě rádio nezamrzá !!! :-) Ale momentální způsob léta k tomu vyloženě vybízí ...... Ať to beru jak to beru, já snad zase skončím u Mondea..... Insignia mě zklamala řešením zavazadlového prostoru, Accord má úplně malý kufr, Superb Kombi zatím není a je trochu úzký. A A6 nechci :-) -
DIM 22.06.09 10:34
« Re: Trojkombinace
Zdarec , lidi, tady to usnulo !!?? Tak buď to všem šlape jako hodinky a nebo naopak už s tím nikdo nejezdí...:-) Já musím říct, že když zapomenu na různé neslušné zvuky, které jsou slyšet především zvenku a je to jako rozzuřený kombajn z NDR, tak jen jezdím a jezdím ..... celkem v pohodě , ale pomalu se blíží čas, to jo.... -
"-- skrytý --" 12.06.09 15:37
« Re: Trojkombinace
Mám ten kratší řemen 1635, namísto 1642, kladku od SKF a poslední variantu řemenice klikového hřídele. Nemůžu zatím objektivně hodnotit, mám najeto několik tisíc od výměny, nejdříve jen řemen a napínák, ale bohužel to nebylo ono, hlavně po studeném startu, tak jsem vyměnil i tu řemenici a konečně. Klid i po studeném startu. Na jiném foru jsem dostal dobrý tip, že je potřeba přehrát SW v ŘJ, což pomůže v tom, že se zvýší volnoběžné otáčky motoru cca o 25-30 ot/min. a zároveň, možná se mi to jen zdá, se zlepšila kultůra chodu. Jedinou nevýhodou je to, že si tuto úpravu nechá Ford velmi dobře zaplatit a to částkou 1600,-Kč vč.DPH Já to naštěstí neplatil. -
superkutil 08.06.09 08:41
« Re: Ložiska zadních kol
jelinek4: Mám Pirelli P6000 z výroby a když jsem se vrátil z dovolené, tak zadek tak hučel,že jsem s tím byl v servisu. Tam mi řekli, že když se P6000 trochu sjedou, tak začnou hučet a nejlepší je je zahodit. Mám ještě vzorek kolem 6mm a tak se mi to nelíbilo. Volal jsem na Pirelli a tam mi řekli, že P6000 nejsou vhodné na Mondeo kvůli konstrukci zadní nápravy, že se na pneu na zadní nápravě sjíždí špalky z jedné strany a že se vytvoří jakási pilka, která hučí. Doporučili mi prohodit zadní kola a příště koupit pneu s podélnými drážkami, např. Continental SportComntact. Kolega má na Mondeu BridgeStone RE050A a taky dobrý. -
oleowr1 04.06.09 17:02
« Re: Ložiska zadních kol
jelinek4: když hučí ložisko zvuk se většinou mění, více hučí při zatížení kola v zatáčce, někdy se kolo s "načnutým ložiskem" více hřeje nežý ostatní, ale zahřívání mohou způsobit i zadrhávající brzd. Poznat se to dá někdy těžko, nejlepší asi je přehodit přední a zadní gumy. -
superkutil 04.06.09 14:09
« Re: Rady, připomínky, diskuze ke koupi mondea 2.2 tdci r.v. 2005
No, je pravda, že to bylo v době, kdy mi zlobil EGR ventil, ale já to nevěděl. Pro běžnou jízdu je důležitější pružné zrychlení, zrychlení z 0-100 ne vždy jasně vypovídá. V kopcích kolem Oravy mi s Mazdou ujížděl i když jsem se snažil využívat plného výkonu. Ale mohl to být ten EGR.
Na Ford seženeš samozřejmě snadněji náhradní díly. Ford není špatnej, ale když něco nefunguje, tak není kdo by závadu našel a opravil. Ale to už je teď asi problém u všech automobilek. Čím méně elektroniky a moderní techniky, tím líp. :-) -
"-- skrytý --" 04.06.09 13:36
« Re: Rady, připomínky, diskuze ke koupi mondea 2.2 tdci r.v. 2005
To se mi nejak nezda. Dle papiru ma mazda 2.0 DTi 103kw zrychleni z 0/100 km/h za 10.5s a ford to ma za 8.9s. Věřím tomu, že mazda nema moc poruch, ale zase ma drašší náhradní díly atd. Tak nevim. Myslim že ford je ale určitě silnější. -
superkutil 04.06.09 13:15
« Re: Rady, připomínky, diskuze ke koupi mondea 2.2 tdci r.v. 2005
Vloni jsme byli na Slovensku a kamarád má Mazdu 6 kombi 2.0DTi 103kW. Nevím o kolik je Mazda lehčí, ale s přehledem mi ujížděla a přitom měla spotřebu tak o 0,5litru nižší. Mazda je krásná, interiée vypadá líp jak u Mondea a taky vybavení je lepší. Ale kufr má menší, tak záleží co od auta požaduješ. Kamarád má najeto přes 110tis.km a bez jediného problému. A to se k tomu chová jako prase, je to netechnický typ. Překvapilo mě, tak hodně to točí. Jezdí jak šílenec a přitom průměrná spotřeba 6,5litru. -
superkutil 04.06.09 11:14
« Re: Rady, připomínky, diskuze ke koupi mondea 2.2 tdci r.v. 2005
Mám 2.2TDCI r.v. 2006 koupené jako nové. Problémy byly s EGR ventilem, byl vadný z výroby, ale Ford na to přišel až po 40000km. Jinak motor v pohodě, chová se v otáčkách 1000-1600ot lépe jak 2.0TDCI, v poslední době po startu hodně drnčí. Asi nějaký plech. Mám najeto 70tis.km. Dlouhodobá spotřeba 7,1litru (4,9-8). Jsou problémy se zatékáním dveřmi řidiče. Také může být problém s přidřeným IMV ventilem. Mě se to chová tak, že když přidám, tak auto několikrát zaškube. Je to tak od počátku a servis tvrdí, že je auto v pořádku. Asi ve 20tis.km mi měnili nějakou kladku. Motor je velmi příjemný, ale žádný divoch to není a proti 2.0TDI motor rychleji ztrácí s otáčkami tah. Ale pro pohodovou jízdu s dostatkem výkonu pro předjetí to je. :yes: Motor je neuvěřitelně tichý, ve 130km/h o něm nevíš. :-) -
"-- skrytý --" 04.06.09 09:31
« Rady, připomínky, diskuze ke koupi mondea 2.2 tdci r.v. 2005
Zdravím všechny.
Vážně uvažuji o koupi Ford mondeo 2.2 tdci r.v. 2005 titanium.
Auto má najeto asi 105 000. Chtěl bych se zeptat, jestli je tu někdo kdo nemá problémy ze vstřiky. O tomto motoru jsem četl hodně a zda se že je to jeho největší slabost. Dále mě zajímá, jak se špatné vstřiky projevují (cukání atd.). Pak mě zajímá, jestli se dají vstřiky repasovat, nebo se musí koupit nové, a jak je tohle všechno finančně nákladné. Ve fordu je dobrá taková ta velká dotyková navigace s rádiem, někdo mi ovšem říkal, že navigace není pro ČR - je to pravda? No a poslední dotaz, na co si dávat pozor při koupi atd. Díky moc a těším se na diskuzi -
ROSMAX 29.05.09 21:36
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Já jsem do poslední chvíle jezdil na v-power naftu od Shellu a myslel jsem si jak dělám s-maxikovi dobře.Po zjištění že je to jen předražená normální nafta od Shellu/dle testu,ale jenom v české republice/jsem přešel na Benzinu a jejich VERVU.Benzinu jsem nikdy moc neuznaval,ale ted musim dát za pravdu,že to opravdu funguje,tak jak píšou,pružnost,spotřeba.hlučnost-vše se zlepšilo.V uváděném testu vyhrála VERVA,druhá OMV a třetí SHELL.
-
hil 28.05.09 17:22
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Já donedávna bral jedině Shell na doporučení servisu Ford. Většinou taky V-Power. Do té doby než se provalilo, že je to to samý jako obyč. Pak jsem bral Obyčejnou naftu a dával do ní VIF. Dnes už mi i v tom Ford servisu (obou Olomouckých) řekli, že Shell už není co býval a doporučili radši OMV, v jednom z nich k Shellu byli ještě drsnější... -
oleowr1 28.05.09 11:31
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
hil: já jezdím na naftu prakticky jen od Shellu, 90% V-Power, po repasi vstřiků jsem začal dávat VIF. Problém není asi ani tak ve značce čerpací stanice, jak v jejím umístění. S pánem co má ME jsem se bavil na téma Shell nebo Benzina (konkrétní pumpy v okolí) a jednoznačně mi doporučil Shell, při měření emisí na jeho vlastním autě vyšel lépe... Samozřejmě jsou i jiné parametry než emise. -
hil 28.05.09 10:33
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Bude to taky něco s ELM327, nějaká nová verze, tak uvidíme.
V podstatě mi stačí hlášení o chybě a jeho vymazání.
Samozřejmě, když se objeví hned znova návštěva servisu mě nemine. Ale aby mi jen řekl, že to vymazal a já vyplázl 1200...
V tom servisu mi nejdřív přímo u toho počítače řekl, že neví co je to za chybu, že někdy vyskočí něco náhodně a potom při placení plácali něco o EGR. Ale to se mi nezdá, auto se chová normálně.
Taky už brzo chystám vzít jinu naftu - u OMV (bude prázdná nádrž, nechci to míchat), tahle byla od Shellu. -
superkutil 28.05.09 09:42
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
oleowr1: Jo, jo, taky si s tím hraju přes AT, protože free SW sice něco našly, ale moc nefungovaly. Navíc byla v dodaném kabelu chyba a když jsem to řešil s výrobcem ELM327, tak jsem zjistil, že je to nelegální kopie z Číny a že číňani neumí pájet SMD. Naštěstí mi kabel dodavatel vyměnil. Problém byl v tom, že ELM327 umí 3 sběrnice a že ta pro mé Mondeo nebyla v kabelu zapojená (chyba na desce). Jinak mezi náma se kabel s ELM327 dá sehnat za cca 200,-Kč.
Takže až budu mít nějaký funkční SW, tak dám vědět. Chci přes ELM327 tahat za jízdy rychlost vozu, otáčky motoru a teplotu vzduchu. -
oleowr1 27.05.09 21:50
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
superkutil: s čipem ELM327, hrál jsem si s tím před půl rokem, teď to leží v garáži. SW jsem měl jen nějaké freeverze ScanTool,ScanMaster... už si to přesně nepamatuju, ale ani jeden se na Mondeu nechytl. Nepoznal sběrnici, ani ručně ani automaticky. Pak jsem zkoušel komunikovat přímo z příkazové řádky (měco jako AT příkazy) - bylo to lepší, ale nebyl čas experimentovat.... -
superkutil 27.05.09 15:58
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
oleowr1: A co v tom máš za ELM? Pro všechny auta musíš mít ELM327. rozdělení sběrnic najdeš zde [odkaz]
Ale hlavně princip ELM omezuje kabel jen na určité funkce. ELM čip komunikuje s autem a ty pomocí SW komunikuješ s ELM. Nikdy nekomunikuješ s autem přímo. Na rozdíl od profi SW.
Co používáš za SW pro komunikaci s ELM? -
oleowr1 27.05.09 10:19
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Hil: Jaký kablík sis objednal? Já mám universální OBD2 udělátor s ELM čipem, ale ten se dokáže spojit jen s manželčiným Hyundayem, možná by to chtělo najít jiný SW... Jsem sice z Ostravska, ale v případě potřeby bychom si mohli pomoct :-) -
cja 27.05.09 09:38
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
hil: hm .. to jsem rád , že nejsem jediný, za přečtení přes IDS v Transitu , který je v záruce, jsem po zjištění, že to co se tam projevovalo jako závada na ESP a ABS, je způsobeno taženým vlekem, který měl problém v kabeláži, jsem zaplatil 2400,- vč DPH, sleva na diagnostiku byla 60%, zbytek vymazání závady, výměna pojistky a oprava na kabelu u vleku - vše asi za 30 min práce ... a pak si jednu nedej ... :-! Holt krize ... -
hil 26.05.09 15:21
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Jinak mě teda pěkně nakrkli v nejmenovaném Olomouckém Ford servisu (Rašíno to není ;-) ). Za načtení auta do PC a vymazání hlášky o chybě jsem zaplatil 1.200,- Kč. Tolik jsem ještě za 10 minut práce nikomu nezaplatil.
Už jsem si objednal vlastní kabel + diagnostiku. Takže když bude někdo z Olomoucka chtít přečíst auto, není problém (zdarma, samozřejmě). -
DIM 25.05.09 15:30
« Re: kontrolka "Motorregelungssystem"
Můžu ti to akorát přeložit : Motorový - regulační - systém. A že to svítí, to slyším poprvé....Ale pokud ti to jede normálně dál, nemusí to zase tak moc znamenat, pokud se nemýlím, je to jen registrace chybových hlášek, může to být také jenom jedna náhodná - třeba prudká změna nějakého parametru, nebo teploty paliva.....Jinak těžko říct, SHELL už ze zásady objíždím.... -
-
oleowr1 20.05.09 15:11
« Re: Klima a vybracie
Mně přestala jít klima na 2.0TDCi předloni, autorizovaný servis diagnostikoval "chybu v řídící jednotce", oprava za cca 7tis. Zajel jsem za kamarádem, nechal klimu naplnit a pořád nešla, šli jsme po pojistkách a relátkách a bylo to tam! Relátko od klimy jsem prohodil s relátkem houkačky ( jsou stejná) a do dneška klimatizuju i troubím... -
superkutil 20.05.09 12:06
« Re: Klima a vybracie
U MKII mi po 5ti letech přestala jít klima. Tak ji ve značkovém servisu Ford naplnili a řekli ať ji zkouším. Jenže byl prohnilej chladič vlivem konstrukční blbosti a tak mimo chladič vzal za své i kompresor. Ale ten už odešel kvůli blbosti servisu. Cena za chladič a kompresor byla ve značkovém servisu kolem 60tis.Kč, nakonec mi to vyměnil garážista za 16tis.Kč a slouží to už 3 roky bez problémů. -
WinDiesel 19.05.09 16:41
« Re: Klima a vybracie
Káva: to je věc která na povel řídící jednotky připojuje a odpojuje klimakompresor - ten ani zdaleka nefunguje celou dobu, čím je venku chladněji tím častěji je odepnut, nebo se odepíná při akceleraci, protože odebírá výkon a zvyšuje spotřebu.
Zavolej si k odborníkům, najdi si na i Radkovec, Bosch servis, Brno, to je specialista na auto klimasystémy.
Elmg. spojka obvykle stojí tak 3 až 4 tis.
Ale můžu i kecat, zavolej si k Radkovcovi. -
"-- skrytý --" 19.05.09 12:09
« Klima a vybracie
Zdravim pani! Mam taky mensi problem s klimatizaciou. Po jej zapnuti citit na volnobehu vybracie, ktore ma dost znervoznuju:). Auto bolo na kontrole u dvorneho garaznika, ktory skontroloval nejake remene ci to to tam je, a ziadnu mechanicku pricinu vybracii nezistil, vraj je tam vsetko ok a neni co riesit. Napada vas nejaka mozna pricina? -
Petr Kneifl 15.05.09 10:08
« Re: Dá se prodat?
koukám na foto, z kastle toho moc nezbylo použitelného, a to je to se nejlepe prodava, ostatni už špatně. Taky jsem o tom uvažoval když jsme neco potřeboval koupit to same auto z angliie a rozprodat....asi se to nevyplati ani kdyz jsme sehnal z anglie za 33 tis kc akorat s bouranym zadnim blatnikem -
Vasik1 15.05.09 08:02
« Re: Dá se prodat?
To lord: Já bych to rozhodně celé takhle neprodával, jednoduše bych to rozebral na součástky a po dílech prodával, jsem si jistý že ti takhle urvou ruky. Já bych třeba bral zrcátko spolujezdce, zdá se že je jen sklopené, já sem si své origo odpráskl v alpách a náhražka se chvěje, pak bych si vzal i ty pravé dveře, nové mi reznou, ak že bych měl do zásoby, kola by se též hodily, a motor bych si vzal celej, jeden motor navíc se v garáži dycky hodí, odchází mi pastorek na startéru, pak taky spojka dvouhmoťák:O) je toho docela dost, co bych bral:O)prostě to dej na aukci a prodávej... -
Vasik1 15.05.09 08:01
« Re: Dá se prodat?
To lord: Já bych to rozhodně celé takhle neprodával, jednoduše bych to rozebral na součástky a po dílech prodával, jsem si jistý že takhle urvou ruky. Já bych třeba bral zrcátko spolujezdce, zdá se že je jen sklopené, já sem si své origo odpráskl v alpách a náhražka se chvěje, pak bych si vzal i ty pravé dveře, nové mi reznou, ak že bych měl do zásoby, kola by se též hodily, a motor bych si vzal celej, jeden motor navíc se v garáži dycky hodí, odchází mi pastorek na startéru, pak taky spojka dvouhmoťák:O) je toho docela dost, co bych bral:O)prostě to dej na aukci a prodávej... -
cja 14.05.09 18:09
« Re: Dá se prodat?
Lorde: Jezdí mi mráz po zádech po tom co jsem viděl. Jsi při tom všem klikař. Mám vedle sebe na garáži taky Mondeáře - má asi tři a nedávno mu nedala přednost O1 se Slováky, šel dvakrát přes boudu, a potom co se to zastavilo, tak vystoupil sám. Nikdo nevěřil, ale spolujezdec kdyby tam byl, tak by to nerozchodil - Policajti mu říkali, že kdyby jel v něčem méně robustním, tak tady nebyl. Ta O1 neměla celý předek, ale Slovákům se nic nestalo. Takže pokud jsi jen potlučenej a bez trvalých následků, tak dobrý. Co se týče prodeje neporadím, ale cítím s Tebou. Smutný , ale naštěstí to odneslo jenom auto a to se dá vždy nahradit.
Předchozí Mondeo jsem měl tak mizerný povrch sedaček (byl jak šmirgl), že jsem hned při koupi auta zakoupil potahy, které vypadaly jako to co mám teď v autě, ale potahy byly perfektní a skoro bezúdržbové. Na fotce je potah na řidičově sedačce. [odkaz]