FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 19.10.09 12:25
« Re: brzdy
DIM má pravdu taky se může chytit mezi desku a kotouč nečistota ale to by i skřípělo.
Mě se ve 160000 km rozpadly brzdy tak, že při přibržďování se ozýval tvrdý kovový stacatto zvuk, následně se mi zablokovaly a pořád přibržďovaly na jednom kole, které se silně hřálo... -
DIM 19.10.09 12:17
« Re: brzdy
Je to poradní tlachárna. Pokud jsou brzdy Ok na technické tak to neznamená, že nejsou destičky těsně před konečnou. Také to ale někdy dělá nějaká nečistota , speciálně rez pokud to nějakou dobu stojí a pod. Pokud to tedy nezmizí a bude se to zhoršovat, tak je to nejspíše obložením.....Skoro bych to na to tipoval, protože pokud to dělá jen při prudším zabrždění, tak to asi nečistota nebude......... -
-
sybokcz 15.10.09 16:43
« Re: Superb x Mondeo
Tohodle bych se nebal, jenom octavia ma uzitecne zatizeni 660kg, coz je vic nez dost. Abys tomu rozumnel podvozkovou skupinou (narozdil od PQ35) musis rozumnet v podstate jenom zaveseni. Logika je asi takovahle: vpredu jsou u golfu mcphersony vzadu multilink, na passata (a navazne modely) se rozhodli dat neco podobneho (stejne se delal i B3 a 4 passat), tak proc vymyslet neco noveho. Prislusne dily se jenom adekvatne zesily popr. upravily pro vetsi zatizeni podstatne vetsiho auta (proto ta 4 v nazvu PQ46). Predchozi platforma byla delana trochu jinak a hlavne vychazela z A4/6 s lichobeznikem a podelne zastavenymi motory. Vychazim z ruznych veci co jsem nasel po netu, ale prorad je to jenom muj logicky odvozeny nazor, zadny kanon. -
DIM 15.10.09 14:38
« Re: Superb x Mondeo
Ptám se na ty podvozkové díly proto, že by mně velmi zajímalo, jak se bude chovat auto při plném zatížení, ke kterému vyzývají obrovský kufr plus střešní nosiče........ Starý Superb právě pro malou užitečnou hmotnost nebyl Combi a sand ani lyžiny na střechu nešlo objednat.....A teď takový " jezevčík ", a podvozkové skupiny z Octávie ? Vlastně z Golfu ?? -
-
sybokcz 15.10.09 11:27
« Re: Superb x Mondeo
Trochu jsem v ni byl angazovany (debate) a vzhledem k tomu, ze i kdyz jsem si byl jisty, ze to je PQ46, tak jesm prochazel internet a vypadlo mi nasledujici. PQ46 je prodlouzena PQ35, PQ46+ (superb) je prodlouzena PQ46. PQ46 vychazi z mnoha procent z PQ35, tedy pravdepodobne jsou pouzite dily, mozna cele zaveseni. Ja bych rekl, ze pravdu maji jak ti co rikaji ze 35, tak i ti (vcetne me) co rikaji, ze 46. -
superkutil 15.10.09 08:59
« Re: Nivelace xenonových světel.
Oficiální vyjádření FMC nemohu doslovně zveřejnit (v mailu výslovně uvedeno: Bez řádně vydaného souhlasu je zakázáno informace obsažené ve zprávě jakýmkoliv způsobem používat či je dále šířit.), ale opravdu se světla nastavují vždy pokud auto stojí déle jak cca 20-30sec, ale také hned při zapnutí světel.
Včera jsem to zkoušel a chovalo se to divně, pokud jsem auto nezatížil, tak se po rozsvícení světla ani nehla, když jsem kufr zatížil cca 100kg, tak po zapnutí světla sjela dolů, ale pak se vrátila zpět do původní polohy, to znamená že oslňovala. Když jsem při zapnutých světlech kufr zatížil, tak po cca 20sec šla světla dolů, když jsem ho odlehčil, šla světla skoro hned nahoru. Když jsem ale znovu kufr zatížil, tak už světla dolů nešla. Takže asi něco v nepořádku je.
-
DIM 14.10.09 09:37
« Re: Superb x Mondeo
To bych ale pořád na něco čekal !! Než dorazí euro V tak bude beztak v dohledu facelift atd. Navíc sleva 25 % taky asi hned tak nebude, a ono to je docela dost, když je moje konfigurace skoro za mega.... A Superb je strašně " nesportovní" nebo jak to nazvat. Až budu mít v garáži Porsche nebo Ferari, tak bych si ho na cestu do divadla s obchodními partnery možná pořídil .... s řidičem :-) -
hroch 1958 13.10.09 22:04
« Re: Nivelace xenonových světel.
To superkutil: dnes už ven nevylezu, venku nám sněží. Ale zítra to vyzkouším. Podle toho co jsem odpozoroval asi reagují i za jízdy, protože denně jedu ráno už za tmy přes 4 ostré horizonty, nikdo na mně nebliká. Se starým mondeem r.v. 1997 mně dost často někdo prosvítil. A navíc znám perfektního autoelektrikáře, ten to určitě bude vědět, na tom novějším mondeu mi je nastavoval. Dám vědět. -
WinDiesel 13.10.09 22:04
« Re: Superb x Mondeo
soukon: Ve skutečnosti jsou a budou výkony u PSA a Fordu rozdílné. U 2,0 TDCi se dá očekávat minimum 103 kW, u PSA se začíná na 100 kW. Mám nějaké informace kde je uvedena hodnota max. výkonu 120 kW. (Měl jsi pravdu a já jsem se nechal zmást nějakým článkem v automagazínu Automobil.) Ověřil jsem si to a je to takto: RH02 Citroën C4 Picasso a C5, Peugeot 3008/5008/308/407:
RHH - 120 kW, RHE - 110 kW, RHD - 100 kW (to jsou motory DW10C TED4, ale aby se to nepletlo tak souběžně existuje evoluce motoru DW10B TED4 se 103 kW a Euro 5).
3008 versus Jety - aktuální Svět motorů a hádej kdo vyhrál? Že nevíš, dáš se podat? >:D -
superkutil 13.10.09 21:38
« Re: Nivelace xenonových světel.
hroch 1958: To oslňování dělají ty přídavné kity, které se dávají do klasických parabol místo halogenů. Pokud jsou světla reflektorová s čočkou, tak už výměna halogenu za xenon není tak strašná. To ale znamená, že mi fakt světla od počátku zlobí. Když mám rozsvícená světla a kleknu si do kufru, tak fakt musím tak 20sec počkat a až potom se světla nastaví. Mám také Ghiu, rok 2006. Zkus prosím zapnout světla a zatížit kufr a za jak dlouho se světla přenastaví.
Myslíš, že se nastavují i za jízdy? -
hroch 1958 13.10.09 20:02
« Re: Nivelace xenonových světel.
Mám teď dvě mondea s xenony (r.v. 2002 a 2005, obě Ghia), dole na podvozku jsou u obou zátěžová čidla nebo jak to nazvat a ty řídí přes potenciometry motorky nastavení parabol. Po startu se světla nastaví skoro hned, vyjíždím ihned co motor naskočí. A nikoho neoslňuju, to dělají jen kity dodatečně montované. Asi největšího oslňováka mi nedávno dal na úzké okresce nějaký Favorit nebo Forman???, skoro sem letěl ze silnice!!! -
WinDiesel 13.10.09 19:34
« Re: Superb x Mondeo
DIM: to tedy koukám... Dobré argumenty, jen bych počkal na motory Euro 5, budou od ledna. Zase bude nižší spotřeba a vyšší výkon. Je mi jasné, že asi chceš 2,2 TDCi ale přesto bych se zamyslel nad novým 2 litrem Euro 5 v maximálním výkonu pěkných 118 kW (nejvyšší výkon €5 2,0 HDI).
Zrovna ho chválili v nějakém časáku, porovnávali 3008 a Jetyho a 3008 měla ve 110 kW (střední výkon €5 2,0 HDI) o celý litřík nižší spotřebu a akusticky je to někde úplně jinde, i když už Jety má jenom commonraily... -
DIM 13.10.09 14:48
« Re: Superb x Mondeo
Upřímně řečeno, Combi od Superba mi připadá do délky přerostlé, do šířky úzké, do podvozku nevím - proto se dívám na užitečnou hmotnost. Ta totiž může dost napovědět. Výsledek je jasný : kloním se zpět k Mondeu. Taky Superb má být až spíše na jaře, většinou si člověk modely ze začáku moc nevybere, cenové zvýhodnění taky tak brzo nebude.....počkám. Vezmu Mondeo. V akci se dá pořídit tak o 200 tis . levněji než srovnatelně vybavený Superb. A připadá mi jednoduše řečeno sportovnější. Až budu taxikář a nebo panský kočí, tak možná. 80% času jezdím v autě sám, a to nepotřebuju tahat za zadkem takové obrovité množství vzduchu a plechů . A poslední argument: když bych dal malou na zadní sedadlo, tak na ni ani nedosáhnu, jedině tím deštníkem ze základní výbavy, a to ještě bych si musel posvítit tou led lampičkou z kufru !!! :-) -
superkutil 13.10.09 14:46
« Re: Superb x Mondeo
WinDiesel: S GLK 220D s automatem jsem měl možnost chvíli jezdit a ze všech Mercedesů mě nejvíc zaujal. Poslouchal, byl pružný, dobře ovladatelný a i když z venku nevypadá nijak zázračně, takový Dacia Logan, tak bych ho hned bral. :yes: -
WinDiesel 13.10.09 14:18
« Re: Superb x Mondeo
DIM: Tak ty nedáš pokoj!!!! >:D Ale teď váženě, myslím že kombi Superblba se povedlo. Jestli Ti nevadí, že Ti ho budou vykrádat a nakonec Ti ho nejspíš ukradnou, jdi do něj. Je to tedy konzerva, Mondeo má šmrnc a lepší, o hodně lepší podvozek, ale je to na Tobě.
Mojí osobě momentálně nabízí jeden známý GLK 220D 4WD 7st automat, že prej jsem už moc línej na to abych řadil... :-)
Tak to budu v pátek testovat... -
DIM 13.10.09 14:16
« Re: Nivelace xenonových světel.
Pravdou je, že jsem měl dříve pocit, že po každém startu se světla někam pohla nahoru nebo dolů, protože startuji a rozsvěcím proti zdi. Teď už to nedělá. Ale 30 sec. nečekám. Zdá se mi to jako úplná pitomost, protože když bych naložil u chodníku dozadu tři chlapy a hned se zase rozjel, tak za 30 sec. mohu tím xenonem připravit o zrak několik lidí :-) Nebude to spíš " drhnout " ? -
superkutil 13.10.09 14:07
« Re: Nivelace xenonových světel.
DIM: Taky to moc nechápu, ale pokud zatížím kufr, tak se nic neděje, ale když počkám 20-30sec tak najednou světla sjedou a nivelace se provede. Když auto odlehčím, tak zase světla vyjedou až tak za 20-30sec. Pokud kufr zatížím, nastartuji a vyrazím a jezdím tak mám světla pořád nahoře, teprve až když zastavím a stojím déle jak 20-30sec tak světla sjedou dolů. Po celou dobu předchozí jízdy byly nahoře a oslňovaly. -
DIM 13.10.09 12:34
« Superb x Mondeo
Nikde jsem zatím nenašel , jakou má užitečnou nosnost SUPERB Combi. Pokud bych porovnával hatchback, tak je na tom Mondeo v poměru celková hmotnost proti užitečné o dost lépe. SUPERB má nosnost 620, Mondeo 693 , ( Mondeo je také lehčí.) . Jsou už někde kompletní technická data Superbu Combi ?? Mondeo Combi má 705 kg.... -
superkutil 12.10.09 20:41
« Nivelace xenonových světel.
Tak kdyby jste na to někdo narazil, tak Ford u Mondea MKIII u xenonů nepoužívá dynamickou nivelaci, ale jen statickou a to ještě jen když je auto na rovině a v klidu více jak 30sec. Já měl problém s oslňováním když jsem jel k moři, protože jsem naložil a vyrazil a nikde více jak těch 30sec nestál a tak se nivelace neupravila a já oslňoval. Tak pro příště. :-O -
DIM 12.10.09 11:36
« Re: NOVÝ!! SHELL V Power Diesel
Tak jsem se seznámil s bezvíčkovým ústím nádrže u nového Monedea. Bez toho, že se tam vrazí tankovací pistole, je zavřená. Takže žádný VIF ani nic jiného, protože to tam není jak nalít !!! Dokonce pokud mi dojde palivo někde mimo tak si tam ani z kanystru nic nenaliju !! A nebo to nějak jde ? Mám si někde tajně uříznout tankovací pistoli a pak ji použít jako nálevku ? -
štíreček1 09.10.09 20:26
« Re: NOVÝ!! SHELL V Power Diesel
Já se ani nedivím, když jsou u nás běžně v prodeji nekvalitní paliva a nejhorší je, že ty nepoctivce nechcou zveřejnit. Naftu dlouhá léta beru jen z čsad jako bývalý prof. řidič a žádný problém. Rozdíl z aditivem jsem nikdy nepoznal, dávám ho hlavně kvůli mazání, protože člověk nikdy neví. -
superkutil 09.10.09 16:18
« Re: NOVÝ!! SHELL V Power Diesel
>:D dobrý ale to bude jinde. VIF dávám hned od první zimy, protože co ten motor vyváděl, to bylo šílený. Možná to bylo vadným EGR, to nevím, ale jakmile teplota slezla pod 0°C, tak motor nešel natočit, po naskočení bíle kouřil a cukal a po přidání nešel do otáček. Po přidání VIF parádní starty i v -25°C. To se ale objevilo až v poslední době. To nejspíš něco odchází. 8-s Tak uvidíme, co přinese zima. Asi s tím souvisí i pokles volnoběžných otáček a větší vibrace motoru na volnoběh. -
superkutil 09.10.09 13:24
« Re: NOVÝ!! SHELL V Power Diesel
Používám VIF a nemohu si vynachválit. Před použitím VIF se nedalo v zimě jezdit ani s Shell Diesel. Motor po nastartování bíle kouřil a cukal, někdy chcípnul. Co může být problémem toho, že při menším plynu auto při rozjezdu chcípne. Dřív to motor zvládal v pohodě. Teď při rozjezdu motor slítne s otáčkama a vypne se. Jedná se o rozjezd s cca 1200ot. na 1ku a 1500ot. z kopce na 2ku. V obou případech se jedná o pomalý rozjezd, ne o žádné vystřelení. jinak motor běhá v pohodě, respektive stále lépe. :yes: -
hroch 1958 09.10.09 11:25
« Re: NOVÝ!! SHELL V Power Diesel
Jestli to bude přídavek cca 2-3 litry na 1000 litrů PHM, jak to bylo u Shell V-Power a adekvátního dieselu, tak kupce lituju...Je mnohem víc možností jak své peníze utratit výhodněji >:D . Dobré zboží se chválí samo..a nepotřebuje reklamu! -
superkutil 06.10.09 11:21
« Přední nárazník
Ahoj, mám drobný problémek, odpadává mi kryt předního nárazníku, v místě světel se stále zvětšuje mezera mezi karosérií a plastem kryjícím nárazník. Drží to jen na 4 šroubcích a také se zvětšuje mezera v místě přední masky. Kde může být problém? Vám to nedělá? -
superkutil 05.10.09 22:54
« Re: Spotřeba
štíreček1: OK, dám vědět. Jinak Mondeo je stále lepší, v současné době nemá chybu. I v 5ti lidech je použitelné na delší cestu. Bohužel ho budu muset vyměnit za 4x4. Získal jsem chalupu ke které s Mondeem v zimě a za deště i v létě nedojedu. ;-\ -
"-- skrytý --" 05.10.09 13:08
« Re: Spotřeba
Potvrzuji spotřebu u mě obdobná. 2.0 TDCi + automat, tři kola na střeše, plný kufr a spotřeba 8,7 l/100km, většina jízdy po dálnici se zapnutou klímou. Je pravda, že jsem tomu občas i dával, převážně do kopců. Normálně jezdím kolem 7l/100km. -
"-- skrytý --" 05.10.09 12:18
« Re: Spotřeba
No, to jsem byl ja - oranzovy padak s cernym S. Ty balony jsem stihal ale zvladly pristat, nez jsem k nim doficel.
Spotrebu jsem mel na ceste z Nemecka - prum rychlost dle PP byla 143km/h, spotreba dle PP 7.4, ale po dotankovani 8.1
Pri ceste tam jsem mel 128km/h a 6.25 real- furt jsem osciloval mezi 130-145km/h bez brzdeni a zastavovani.
Ta celni plocha je velka, ale ma dobrou aerodynamiku. Podle mych pozorovani se to na spotrebe vyrazne projevi az nad 150km/h.
-
superkutil 05.10.09 11:48
« Re: Spotřeba
Byl jsem v Rakvicích. A v sobotu kolečko do Pavlovic, Němčiček, Kraví horu, Vrbici, Bílovice, Podivín a v neděli do Lednice, kolem Valtic do Mikulova a přes Pálavu, Zaječí a Přítluky do Rakvic. V sobotu jsem viděl balóny a nějakého padálistu nad Pálavou. ;-)
Krkovicka: Kolik jsi to pražil, že máš na S-MAXu 8,1litru? -
superkutil 05.10.09 10:54
« Re: Spotřeba
Že by na burčák? >:D Byl to nádherný víkend. Akorát při návratu parkoviště na 94km a přitom info linka i informační tabule nic nehlásili. Za ty tabule se akorát vyhodili peníze daňových poplatníků, systém vůbec nefunguje. Poskakovali jsme snad 10km.
Nechtěl jsem jet víc jak 130km/h, už se mi takto podařilo očesat kolo. -
štíreček1 29.09.09 21:49
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
Z té 1,8tdci jsem přesedl do maxe a první co bylo jsem řekl:to je motor!!! Papírově o pěk kw a pár Nm míň než 1,8tdci, ale chováním úplně jiný, živý a od podvozku nešly žádné zvuky. Dobře utlumený a přitom pevný. Dumal jsem nad tím celou dovolenou a nakonec jsem rád, že jsem ho vzal. Ještě tam měl pěkné mondeo 2,0
[odkaz]
ale ve městě by trpělo a moje paní by si ještě musela dodělat v autoškole couvání s náklaďákem >:-[] Jinak ale pěkná kára. -
superkutil 29.09.09 21:16
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
Jezdil jsem s Focusem 1.8TDCI a choval se přesně jak popisuješ TDDI. Díra mezi 1 a 2kou a do 1800ot žádný tah, pak brutální zátah.
I moje 2.2TDCI sice brutálně zabere kolem 2000ot. ale kolem 3000ot. už vadne, takže je to o stálém řazení. Ale umí lítat, hlevně od 4ky nahoru. :-)
Taky si myslím, že ten C-MAX byl 1.6TDCI 66kW. -
štíreček1 29.09.09 18:48
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
Je fakt, že do 4500 nemá cenu točit, to byly jen zkušební jízdy, max výkon je na 4000ot, většinou ale nechodím přes 3000. Musím ale říct, že tahá pořád, nad 4000 už je takový vlažný, ale je cítit, že se mu ještě chce. Max krouťák má na 1750ot, od cca 1400-1500otáček se už dere nahoru
[odkaz]
Na rozdíl od focuse 1,8tddi 66kw je to nebe a dudy. Focus sice jezdil dobře, ale s otáčkami ztrácel ten správný zátah, nemělo cenu někde v kopečku točit čtyřku, bylo lepší dát za pět. To takové kopnutí ve dvou tis bylo cítit, ale pak to sláblo. Max táhne pořád. Chtěl jsem koupit focuse kombi 1,8tdci a čekal jsem letadlo, všude jsem se dočetl, že oproti tddi je to stíhačka, ale moc nadšený jsem nebyl s motorem. Rozhodně jsem čekal od osmiventilové tdci víc, mezi jedničkou a dvojkou velká díra a to jsem se rozjížděl stejně jako v mém bývalém focusu. Zátah nebyl o moc lepší, svou vinu na tom měla delší převodovka, ale zase na dálniční jízdy velká výhoda. Focus tddi neustále nad tři tis otáček při cestě do Říma až mně ho bylo líto.
Jinak tobě se to zdá, že je max vlažný, když jsi zvyklý na pořádný krouťák >:D ale možná jsi jel s tou 66tkou. já si rozhodně nestěžuju, protože přesedám vždy z nižšího >:-[] -
Moik 29.09.09 18:47
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
mkovesi: když nevemeš maxe na dálnici, spotřeba může být okolo pěti litrů. Já jsem jel po silnici první třídy a kousku dálnice s Mondeem 1.8TDCi průměrem 100kmh a měl jsem spotřebu 4,6. S mým C-MAXem 1.6 jsem jezdil v průměru za 6.3, ale 80% dálnice 140 a víc.
Kutil: dva TDCi c-maxy na stejné trase stejným stylem budou mít stejnou spotřebu, nezáleží na tom, že jeden má 100kW a druhý 80. Jakmile do hry zapojíš 20kW navíc, dvoulitr bude v cíli o minutu dříve a s vyšší spotřebou.
-
superkutil 29.09.09 10:23
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
štíreček1: To asi nemá cenu to točit přes 4500ot. Alespoň u mého 2.2TDCI se vyplatí přeřadit někde mezi 3500-4000ot. protože auto na vyšší rychlost lépe táhne (moment na kolech je i při horším zpřevodování větší). Takže mě vychází jako lepší motor držet pod plynem v rozsahu 1800-2800ot než podřazovat. Při podřazení se většinou dostanu nad 3500ot a tam už motor ztrácí moment.
Ale maloobjemové diesely jsou spíše vysokootáčkové, pod 2000ot se jim moc nechce, za to se rády vytáčejí. Mám zkušenost s Renault 1.5 dCi a ten se roztáčí ale žádný velký zátah nepřichází. :-) Když jsem měl možnost vyzkoušet 1.6TDCI v C-MAX, tak to bylo taky takové vlahé, motor se roztáčel, ale žádný větší záběr. To C-MAX s 1.8TDCI zabíral víc, ale nevím co ta 1.6 byla za výkon.
jinak moje Mondeo se nějak umoudřilo, běhá jak hodiny, spotřeba mezi 5,5-6,5 litry. Akorát teď něco hrozně chrastí uvnitř PP dveří. Je to na blázinec, musím je rozebrat. -
štíreček1 28.09.09 22:10
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
sám jsem ještě nezjistil, jestli se dá točit nad 4500, tam už se rozsvicuje šipka na přeřazení, takže zkusím, jestli půjde dál, ale až bude zahřátý:-))) Jinak dnes jsem jel do Rakous a při udržování 90tky, jen takové lehtání plynu, aby neztratil rychlost a pc ukazoval 1,8-2. S těmi otáčkami jak píšeš mám jen vypozorované ve městě za tři nebo za čtyři padesátku a spotřeba je zhruba stejná, jen s tím rozdílem, že na tu čtyřku je to jen udržovačka, jak chceš přidat, trvá to déle a spotřeba jde samozřejmě nahoru a po delší čas, protože motor má už nízké otáčky na tu čtyřku. Ten dvoulitr musí být taky dělo, ale já jezdím víc po městě, dálnice jednou za rok nebo dva, takže by bylo zbytečné platit větší pojistku na pohybování městem. Dvoulitr se taky pomalej zahřívá. Navíc jedna šestka má dost sil, plný plyn jsem ještě nedával ani při předjíždění, jen když zkouším co umí. Když se k tomu přidá overboost, tak jsem rád, že se držím :-O -
superkutil 28.09.09 20:44
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
mkovesi: Ty zřejmě máš nízkou spotřebu díky tomu, že nejezdíš rychle. Koukal jsem na testy co odkazoval štíreček1 a ty se opravdu přibližují víc realitě. Hlavně jak píšeš, že motor vytočíš i k 4500ot, tak při takové jízdě bych čekal vyšší spotřebu. Zajímalo by mne, zda je u TDCI, při jízdě do kopce, vyšší spotřeba při plném zatížení v nízkých otáčkách nebo při podřazení ve vyšších otáčkách ale s částečným zatížením. Jinak z těch testů a porovnání 1.6TDCI a 2.0TDCI vychází spotřeba u obou stejná. Pak je otázkou proč kupovat slabší motor. :-) -
štíreček1 28.09.09 13:00
« Re: Spotřeba 2.2 TDCI 175 k pre kutila
mkovesi: píšu to proto, že jsem měl za to, že tenhle motor má DPF kvůli normě euro4, kterou bez filtru nemůže mít. Myslel jsem si, že filtr není jen u 66kw verze, která už euro4 splňuje. Od kterého roku se tedy filtr dodává? Ono ta spotřeba u motoru s filtrem je o malinko vyšší.
Jinak hlásím auto 2 měsíce staré a první ytongové stopy od romských spoluobčanů a následně na to malá dopravní nehoda, paní mi nedal přednost, maštěstí jenom lak a odřený nový zimní hliníkový ráfek - asi to auto nemá někdo rád >:D