FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 09.06.10 14:58
« Re: Opotřebení pneu Pirelli
DIM: myslím že mě chceš prudit, doufejme jen ze srandy, ale jestli chceš používat Jyrkovo výrazivo, jak píše rst, tak z toho bych byl smutný...
Víš, ta Tvoje "autocenzura" mě připadá dost ujetá. Nekoupím si dražší auto, abych ostatní neprudil, abych nevyčníval, abych splynul s davem, aby mi nezáviděli....
To fakt myslíš vážně? V tom případě je Mondeo docela úlet, chtělo by to fakt Oktávii nebo Superb, to by jsi pěkně splynul s českým prostředím..... -
superkutil 09.06.10 00:25
« Re: Opotřebení pneu Pirelli
U klasické předohrabky se přední gumy sjíždí jednak bržděním, jednak zrychlováním. Zadní jen bržděním a hlavně vlečením kol. U stálého pohonu 4x4 (většinou 50:50) se sjíždí jak přední tak zadní bržděním i zrychlováním. Proto by se pneu měly sjíždět stejně. Ale záleží na tom, jak ti fungují diferenciály a ESP. Pokud máš v mezinápravovým nebo zadním viskózní spojku a nemají všechna kola stejný průměr, tak to může blbnout. Na problém malé výdrže u 4x4 si stěžuje více lidí, je to také důvod, proč se dnes stále více dělá přepínač 2H / 4H / 4L nebo 2H /AUTO /4H. Prostě stálé 4x4 se hádá. Vem to tak, že jsou všechny 4 kola spojená a projetí nerovnosti jedním kolem zapůsobí na všechny 4 ostatní. Zkus MICHELIN 4X4 SYNCHRONE [odkaz] -
woody-alien 08.06.10 23:50
« Re: Opotřebení pneu Pirelli
Win: Nemáš v manuálu k GLK pasáž o prohazování gum ? U mýho auta, taky permanent 4x4, se gumy po deseti tisících přehazujou. Zadní jdou na přední na stejný straně a přední jdou na zadní ale křížem. Po 45.000 mám gumy sjetý rovnoměrně a hlavně docela málo. -
WinDiesel 08.06.10 22:31
« Opotřebení pneu Pirelli
Kutil: mám první chybku na GLK, Pirelli (hlavně zadní)jsou totálně sjeté po 30 tkm...... :'-( :no: Na Mondeu jsem měl první gumy min. 70 tkm. Je možné, že by se gumy extra ojížděly kvůli permanentnímu pohonu všech kol?
Když dojíždím ze služebek, mám teplé gumy i disky a cítím spálenou gumu. Přední gumy mám teplejší než zadní a zadní gumy mám více sjeté než přední. (myslím že mám 60% krouťáku na zadních kolech...)
A teď babo raď...... Budu rád za každý názor a za tip na odolnější pneu... -
"-- skrytý --" 08.06.10 09:34
« Re: Provozní hmotnost
Provozní je definovaná v zákoně (92/21 EHS) a tak je i uvedena v TP.
"Provozní hmotností vozidla" se rozumí hmotnost vozidla s karoserií v provozním stavu (včetně chladicí kapaliny, olejů, paliva, náhradního kola, nářadí a řidiče)." -
superkutil 07.06.10 09:54
« Re: Jaké pneu používáte na Mondeu?
Ahoj, měl bych dotaz kolem pneu. Na Mondeu jsem používal Pirelli P6000 a hučely. U Forda mi řekli, že P6000 jsou zastaralé a nevhodné, protože mají příčné špalky. Doporučili mi pneu s podélnými drážkami, třeba CONTINENTAL SPORT CONTACT 2 nebo 3. Měl jsem možnost získat pneu NOKIAN Z G2 [odkaz] a tak je mám na autě. Jenže auto při losím testu, tak divně se zpožděním pohazuje zadkem. Tak mě jen zajímalo, zda to dělají všechny pneu s podélnou drážkou nebo je to problém jen Nokianů? -
cja 05.06.10 20:03
« Re: Provozní hmotnost
štíreček1: tak jak píšeš je to snad podle nové metodiky a opravdu tam bylo zmíněno 75 kg řidič - četli jsme asi stejnou informaci
Kutil: add tažné - požíval jsem Brink a oddělával pořád a nic se nevyžvejkalo a dodnes to kolegovi na autě chodí, na další auta jsem dával již Bosal a ten stál s montáží asi 15 t, a žádný problém jsem s bajonetem neměl -
oleowr1 04.06.10 20:25
« Re: Ventilátory chlazení
windiesel: ten můj mechanik je vynikající na mechanické práce a karosařinu, diagnostiku si koupil, aby šel s dobou. Nepouští se do věcí, kterým nerozumí a když něco doporučí tak to většinou fachčí. Říkal, že mu moc nejdou kšefty a bude spíš dělat veterány. Právě dodělal Ford Mustang z 1964, 3,3l a má ho na veteránských značkách, jinak dělal Renault 8, 1000MB, Renault 4CV.... kód P1342 jsem našel na googlu, v jeho manualu kódy s B-čkem na začátku taky nebyly. -
oleowr1 04.06.10 16:59
« Re: Ventilátory chlazení
windiesel: tak jsem byl u dalšího známého, má nějaký diagnostický kufřík s NB, prý za to dal 100tis., říkal, že je to značka ATEL? Vůbec to nedal z ruky :-) Klimatizace vykazuje chybu B1342: ECU Is Defective.
Ještě nevím, kde ta ECU je, jestli za kastlíkem před spolujezdcem? Zkontroloval bych ještě konektory a dráty a pak buď do fordu pro novou, nebo mi doporučil jednoho kutila, který se zabývá opravami ŘJ a pár už mu jich opravil. -
oleowr1 04.06.10 14:13
« Re: Koule na autě s odpočtem DPH.
kutil: koukám do "osvědčení o registraci" a mám tam u 2,0TDCi nejvyšší hmotnost přívěsu - 1800kg/750kg, nejvyšší povolenou hmotnost 2165kg,ale povolenou hm. soupravy 3495kg (ikdyž teoreticky by měla být 3965kg. Takže s plným přívěsem nesmím plně naložit auto... -
cja 04.06.10 13:55
« Re: Koule na autě s odpočtem DPH.
Kutil: myslíš jako kvůli mýtu?? Mám tam tažné taky, auto na odpočet - řešilo se to několikrát , že potom člověk bude spadat do skupiny nákladních aut do 5 tun , ale zatím není nic jasné a navíc musí vyřešit - legislativně, že když vlek netáhneš, tak zkrátka nejsi nad 3,5(4,2?)tuny. Navíc kouli máš demontovatelnou, tak snad ty kamery na dálnicích by to měli umět zaznamenat. Navíc mám Transita, tahá vlek 750kg a zatím nic řešeno není, takže bych byl snad zatím v klidu. Stejně s tím teď nic nenaděláš. Pokud ty peníze budou chtít, tak je z tebe stejně vytáhnou. -
oleowr1 04.06.10 13:49
« Re: Ventilátory chlazení
DIM: klima má asi svoji svoji ŘJ, před časem mi ji v Dankaru chtěli měnit (prý by to stálo 7tis.), protože klima furt jela a nakonec to bylo slepené relátko....
Windiesel: díky za nabídku, stavil bych se, ale Praha je pro karviňáka trochu z ruky, jedu tam sice v pondělí (a byl jsem včera), ale služebním autem. Kód závady neznám, zkusím ještě zajet za dalším mechanikem a zjistit kód, ale vůbec mi to nevychází časově... -
oleowr1 04.06.10 09:02
« Re: Ventilátory chlazení
Větráky na chladiči se točí furt (i při studeném motoru), klima (manuál) jde zapnout/vypnout a normálně klimatizuje...
Měl jsem auto u kámoše na diagnostice - chyba v ECU klimatizace. Je to garážista a víc s tím udělat neumí. Kolik taková sranda může stát, dá se to sehnat někde na vrakáči? Nevíte někdo kde ta ECU v autě je? -
Slavek-TDM 03.06.10 20:09
« Re: Zámek dveří
Tak ona to zas takova vyhra neni. Bracha ma plastaka 300D se sto kilowatama a v automatu. Je to mrcha lina a tu a tam plesnivi. Ale verim tomu, ze za malo penez bude jeste jezdit hodne dlouho, pokud ho rez nesezere uplne... Jo a na zimu je uplne napikacu. :-) -
štíreček1 02.06.10 21:29
« Re: Zámek dveří
Dong1: fotku posílat nemusíš :-) jen mi stačí napsat, jak je to řešené. U fofo1 mi ho taky měnili v záruce a jen ten motorek, před výměnou auta začal zase trochu zlobit znovu, ale to už jsem neřešil. Ale vrátilo se mi to v maxovi, jenže to šlo přes záruku. Docela mě šokovalo, když kvůli prkotině museli objednat celé světlo :-O Nedovedu si představit, že za nefungující motorek bych měl dát cca 4tis Kč 8-s -
WinDiesel 02.06.10 11:46
« Re: Zámek dveří
rst: To s tím starým TDI, který na šlápnutí vstříkne naftu, není přesné.
Jakmile je vstřikování řízeno řídící jednotkou, a to staré TDI také byly, může kdykoli nastat problém dezorientace ŘJ. V nejstarších TDI byla poloelektronická čerpadla a ta měla i své mechanické závady. To je potenciálně možná ještě horší... -
superkutil 02.06.10 09:37
« Re: Zámek dveří
cja: Audi pro mě nepřichází v úvahu, potřebuju vyšší 4x4 a Q7 nechci. Takže snad A6 All road, ale to raději vezmu Subaru Forester.
Měl jsem různá auta a to jak bez posilovače (VW), tak s posilovačem (Škoda, Escort, Fiesta, Mondeo MKII) a u MKIII mi připadá posilovač nejhorší. Dokonce jde víc ztěžka jak u starého VW Polo bez posilovače. I v Mondeu MKII byl silnější. Jsou tam 2 problémy, jednak je potřebná velká síla při točení při parkování, ale i při jízdě po dálnici jde volant ztuha. Jezdil jsem i s C-MAX nebo Kugou a tam jde točit volantem v pohodě. Samozřejmě třeba taková KIA Sorento je už přeposilovaná, tam můžeš točit volantem jedním prstem. Taky třeba Megane Scenic jde ovládat jedním prstem, myslím že má proměnlivý elektrický posilovač a že by to nějak zhoršovalo jízdní vlastnosti nebo by jsi měl horší zpětnou vazbu mi nepřipadá. v současné době střídám různé firemní vozy a posilovač v mém Mondeu je fakt nejhorší.
rst: Dělám v IT a tak vím o čem mluvíš. To že jsi vzal auto s jasným původem bylo rozumné, to jak se chová motor je podle servisu Ford dané dodržením emisí. Prostě šlápneš na plyn a ŘJ zkusí přidat ale přitom kontroluje emise a pokud by byly moc vysoké tak přidávat přestane a tak dál. Takže moc nespoléhej na to, že motor vždy stejně vyrazí. Já teda ještě k tomu měl z výroby vadný EGR, ale servis to nepoznal a tak jsem 40000km jezdil se škubajícím motorem, než EGR úplně odešel za polárním kruhem, 800km od nejbližšího servisu Ford. 8-s
On Ford všeobecně ty ŘJ moc nezvládá a i když to není vidět, tak SW v ŘJ často mění, ale ne u již prodaných vozů, tam nechává starý SW.
Ale jinak jsou Fordy celkem spolehlivé. Pokud si zvykneš, že občas něco odejde a že pro mobilitu je dobré mít ještě jedno auto, protože servis si i na banální opravu bere auto na celý den, tak se to dá. Používám Fordy od roku 1998 a nikdy úplně neselhaly. Oproti A6 se Mondeo mnohem rychleji opotřebovává a musíš investovat do oprav. Ale proto jde cena Mondea tak rychle dolů a tak jako ojetina není špatné.
Pokud je možné porovnávat, tak Mondeo a A6 z roku 2007, kdy již měl Ford nový model Mondea a tam vychází cena Mondea kolem 300tis a Audi kolem 450tis s tím, že Mondeo nabízí maximálně motor 2.0TDCI 103kW zatímco A6 má 3.0TDI 160kW. -
cja 02.06.10 07:27
« Re: Zámek dveří
Kutil: tak si to Audi kup a uvidíš sám,
.... a slabý posilovač?, já měl to stejné auto co ty, ale na 18/225 a posilovač se mi zdál akorát - říká se tomu zpětná vazba a tím Fordy vynikaly - opravdu jsi si asi koupil špatné auto- ale špatnou volbou - jinak doporučuji návštěvu fitcentra ;-).
A pokud to porovnáváš s auty co mají elektrický posilovač a vyhovuje ti to, tak .... Tohle je o pocitu a názoru - a každému vyhoví něco jiného, ale rozhodnutí je na tobě a potom bych nenadával na posilovač. Tohle není vada. -
"-- skrytý --" 02.06.10 00:38
« Re: Zámek dveří
Díky za reakce. Mondeo jsem si vybral proto, že bylo oproti A6 o polovinu levnější. Dával jsem za něj 230 tisíc, Audi stejného stáří a výbavy (kůže, xenony, navigace ...) stála cca 450. Druhým důvodem bylo to, že auto prodával člověk z práce, který se dušoval, že není stočený tachometr (83.000 km), auto není bourané ... Novější auto jsem sháněl několik měsíců a nenašel jsem nic, co by mi cenově vyhovovalo a čemu by se dalo věřit (třeba 5 let stará A6 v plné výbavě a najeto 40.000 km). První srovnání prozatím není nic moc:
- nepohodlné sedačky
- záhadný motor - staré TDI při sešlápnutí plynu stříklo naftu do válců, Bursík zanadával a auto vyrazilo, naprotí tomu u Mondea nevím jestli se zvýší otáčky turba, nebo urychlí vstřikování nebo něco jiného a jako pracovník IT si dokážu dobře představit situaci, kdy si řídící jednotka nebude vědět rady. Nerad bych měl pak na náhrobku něco jako: "Sorry error" nebo "Memory overflow"
- popisované problémy se zámky
Ale abych jenom nehanil
- Mondeo má větší kufr což při cestování s kočárkem oceňuji
- I když jsem měl ze spotřeby obavu je zhruba stejná (Mondeo 2.2 114 kW, Audi 2.5 103 kW)
- Potěší některé drobnosti jako trojblik blinkru při ťuknutí do páčky, sklopná zrcátka, navigace, tempomat, ještě někdy vyzkouším hlasové ovládání, jestli to k něčemu bude. -
WinDiesel 01.06.10 19:33
« Re: Zámek dveří
DIM: delší lhůty u Japonců jsou způsobeny nižší spotřebou těchto dílů a tím pádem vyšší nepřipraveností díly dodat. Tam kde je vyšší poruchovost se lépe obchoduje a více prodejců díly drží skladem... Negativum je pak praktikovaný většinový monopol na náhradní díly, kdy díly většinou dostáváš pouze u značkového dealera.
V případě, který jsem popisoval, vytvořil výrobce/dodavatel dílů organizační strukturu která bleskově dodává díly značkovým servisům a bleskově vadné díly stahuje do výrobních továren kde se konají potřebná případná opatření. Takže feedback jak hrom. A vylepšování produktu, minimálně v 3 leté garanční lhůtě taky. Tady jsou evropská auta mimo, vylepšování vozidel případně řešení problémů se koná chaoticky, nárazově, nebo vůbec. Na image vozu se nepracuje.
Japonci mají smůlu většinou s designem, jinak ale myslí na koncového uživatele mnohem více. :yes: -
Dong1 01.06.10 19:13
« Re: Zámek dveří
stirecek: Leda ze bych ti nekdy udelal fotku, ale to je beh na delsi trat :-) ...nebo si stahnout, knizku jak na to, tam by mohl byt nakres (je dokonce spolecna s maxem).
Jinak mi opravdu menili jen ten motorek, na FoFo asi jde o samostatny dil (puvodne za nej chteli 1000kc nez sem si vzpomnel na zaruku).
Taky sem se divil, jak je mozne ze odesel, kdyz naklapeni skoro nevyuzivam. Odpoved byla prosta: Pry porad dorovnava polohu do nastavene i kdyz nema dynamicke naklapeni. -
DIM 01.06.10 17:18
« Re: Zámek dveří
WINW : ale my pro ně díly dodáváme..... a ještě se mi fakt žádný nevrátil !!!! :-)
No dobře , nedodáváme přímo.... a nebo jsme tak dobří.
Také mám pocit, že právě horší dostupnost a cena náhradních dílů u japonských aut je považována za nevýhodu..... ale třeba už je to jinak. Jak jsem také slyšel, právě u Fordů se teď čeká na mnohdy banální díly i týdny !! -
WinDiesel 01.06.10 16:57
« Re: Zámek dveří
No ještě aby Audi nebylo o těch 500 tKč lepší !!!!! Vždyť musí mít náskok díky technice !!!!!
Mimochodem >:D
Zpětná vazba od zákazníků - viděl jsem systém který používají značky Mazda, Toyota, Subaru a Mitsubishi. Říkají tomu i-ROS, je to plně elektronicá webová aplikace:
Day 1 - zákazník přijíždí do servisu s problémem, servis vyplní i-ROS, ten odešle urgentní info do příslušné výrobní továrny konkrétního dílu a zároveň je automaticky generovaná objednávka dílu
Day 2 - díly dorazily přes noc, problém je vyřešen. Přijíždí TNT a nakládá vadné díly.
Day 3 až 5 - díly jsou doručeny do výrobní továrny dílu a problém se řeší, díl se, pokud je tam konstrukční problém, vylepšuje, nebo se přenastavuje výrobní linka v případě výrobního problému.
Souběžně se informují o problému všichni odpovědní pracovníci jak na straně výrobce vozidla, tak na straně dodavatele dílu.
Takže to Subaru asi jo, ne?????????????? -
DIM 01.06.10 16:56
« Re: Zámek dveří
Ty ale vůbec nečteš, co píšu !!!! :-) Já jsem psal, že jsou užitkově srovnatelné ! Lidi si kupujou AUDI , když na ně mají, protože jsou AUDI lepší ale taky dražší. A nebo když chtějí honit image bohatého a úspěšného.....
Z bodu A do bodu B tě odveze jakékoliv auto, co je na trhu...... -
superkutil 01.06.10 16:40
« Re: Zámek dveří
Dong1: No to většinou je tím, že z prvovýroby mají žárovky menší svítivost, zatímco ty co jsi pak kupoval byly s vyšší svítivostí a tím i náchylnější na otřesy. Proto odcházejí dříve. Problém je komplikovanější, ale pro zjednodušení: odpor vlákna žárovky je při svícení vyšší a tak je problém proudový náraz, než se rozsvítí a pak napěťové impulzy během jízdy. Proto je dobré napájet každou žárovkou stabilizovaným proudovým zdrojem. Ten je ale drahý a tak se nahrazuje předřadným odporem s kondenzátorem nebo zenerkou pro ochranu proti napěťovým špičkám.
DIM: Kdyby byly Mondeo a A6 srovnatelné, tak si lidi nekupují A6. Prostě všechna auta nás dovezou z jednoho bodu do druhého, jen některá trochu pohodlněji a bezpečněji. >:D Když vezmu, jak musím rvát volant Mondea, když vyjíždím z řady, tak neznám druhé auto, které by mělo posilovač tak slabý. -
Dong1 01.06.10 15:36
« Re: Zámek dveří
kutil: Ty predradne odpory bych mozna i dobastlil, ale ja je tam nechci. Ale je fakt ze sem se zatim nedostal k tomu to pichnout na multimetr.
Jinak 1x za pul roku je i docela unosne (a odpovida to vesmes deklarovane zivotnosti 250-400h), ja spis poukazoval na to, ze zarovky z prvovyroby vydrzely 2 roky a z druhovyroby (byt stejny vyrobce/typ) vydrzi jen pul roku (ve stejnem aute). -
superkutil 01.06.10 15:04
« Re: Zámek dveří
Dong1: Ty H7 jsou hodně citlivé na přepětí. Zkus se zeptat u Opelů na přepěťové (předřadné) odpory, dávali je mezi kabeláž a halogeny a pomáhalo to.
DIM: Nová A6 stojí v dieselu 1,2mil a Mondeo 700tis. To mi nepřipadá 3x. Ale jak jsem psal, technicky má A6 z roku 1996 některé věci dotaženější jak Mondeo z roku 2006. Doba pokročila a Ford zaostává. Jsou to drobnosti, to je jen o tom dělat auto pro lidi. Třeba navinovací síť mezi sedačky a kufr. To prostě Ford v ČR nenabízí, přitom v Německu ano. To není o ceněn vozu, ale to je o tom, že v každé zemi EU se nabízí něco jiné. Když jsem viděl autosalon Ford v Norsku, tak to byla paráda, jak u Audi nebo Mercedesu a v ČR ti to připomíná spíš garážisty. Proč?
Nejhorší je, že u Forda nejde absolutně žádná zpětná vazba od zákazníka k výrobci. Prostě když něco dělá blbě, tak to najdeš u stejného vozu vyrobeného po 5ti letech taky. 8-s -
-
Dong1 01.06.10 14:26
« Re: Zámek dveří
Dim: Ja taky nemam Xenony (mam Trend+)...ale H7 mi docela basti - prvni original Philips vydrzely skoro 2 roky a od te doby zbasti co pul rok to jednu (taky Philips, Osram si daval 1x mesicne :-) )
No a 5. dvere byly osoupane (az na holy plech) od tech gumovych dorazu po stranach kufru. Po novem nalakovani tam nalepili lepsi a vetsi folii a je klid. Ostatni dvere (no vlastne jen predni) maji osoupany flicek cca 2-3mmx3-4mm v rohu nahore (pri pohledu z leveho boku vpravo nahore).
kutil: Z urezleho osvetleni SPZ si nic nedelej, mam ho urezle taky :-) (zjistil jsem tento vikend) -
superkutil 01.06.10 13:51
« Re: Zámek dveří
WinDiesel: Míval jsem VW Polo a WV Passat a spokojenost. Problémy byly stářím a chováním předchozího majitele. Taky třeba současná Fiesta skoro vůbec nezlobí.
To víš, že s tím Subaru jsem na vážkách, ale co mám reference, tak by to mělo být použitelné.
Ale jak Escort, tak předchozí Mondeo byla fakt hrozná bída.
Současné Mondeo celkem dobrý, až na: vadný EGR, který servis nedokázal 40tis.km zjistit, zatékání do vozu, urezlé osvětlení SPZ, bouchání vpravo vzadu, problematické svícení xenonů, občas nefunkční dešťový senzor, výměnu trojkombinace, problémy se zamrzáním rádia Ford Sony.
Ale Escort 1998-2001 měl pořád nějaký problém: motor, spojka, zatékání, plasty.
A Mondeo MKII 2001-2006, to bylo šílený. Jednak mizerně udělané (za to jsem dostal 4letou záruku), jednak konstrukční vady i vady materiálu. Při koupi 25 závad, které nedokázali ani za 3 roky opravit. Začal reznout už po 5ti letech.
Na druhou stranu mi všechny Fordy vždy dojely do cíle, nezůstaly na silnici. :yes:
Švagrová má Escorta 1.6 z roku 1996 a dodnes jezdí a plechy celkem dobrý. Je to prostě kus od kusu. Ale kamarádi měli 3 Mondea MKII a všechna odešla mezi 180-200tis.km a to na totální rozpad motoru.
DIM jak to myslíš? Že A6 stojí 3x tolik když je nová nebo když jí jsou 4 roky? -
Dong1 01.06.10 13:21
« Re: Zámek dveří
DIM: Kez by Focus jezdil a jezdil...(fakt je ze me zatim nikde nenechal), ale...
Opravy na zaruku:
- vymena plynovych vzper 5. dveri
- lakovani 5.dveri osoupanych o dorazy
- vymena trubky turba
- vymena motorku predniho svetla
- no a nove si asi vymeni osvetleni SPZ (stalo se mi totiz totez co kutilovi, odrezl kontakt)
- vrzani interieru, osoupany lak od ostatnich dveri a prosakujici tesneni hlavy motoru (slabounce slinta) sem radsi ani neresil
Dale sem zacvakal ja:
- 2x desticky
- 1x kotouce
- rekl bych ze me ceka 2hmotovy setrvacnik (pri chcipani si cvakne)
To vsechno na FoFoII 1,6TDCi, r.v. 12/2006, najeto 84tis., koupeny novy
...tak nejak prestavam byt spokojeny. Nezbyva nez doufat ze sem mel fakt smulu na kus :-) -
superkutil 01.06.10 12:13
« Re: Zámek dveří
rst: Vítám tě mezi majiteli Mondea, vlajkové to lodě evropského Forda. >:D Mám už 2hé Mondeo a věř, že těch drobností co ti na Mondeu odejdou bude mnoho. A pokud přecházíš z Audi A6, tak pro tebe bude Mondeo velkým zklamáním. Mám možnost porovnávat švagrovu 11let starou A6 a moje 3 roky staré Mondeo a v některých věcech je Mondeo technicky horší jak ta 11let stará Audina. I když abych nepomlouval jen Mondeo, tak i u té Audiny vloni v létě odešlo vstřikovací čerpadlo na 2.5TDI, ale prý to jsou nejhorší motory co VW vyrobil a ta Audina má nalítáno přes 250tis.km.
Měl jsi zvolit novější Mondeo, který se dá sehnat už od 280tis. Nevím za kolik si koupil to 4 roky staré, ale pokud to bylo pod 160tis.Kč, tak to si s opravami užiješ. -
DIM 01.06.10 11:50
« Re: Zámek dveří
Nedělá náhodou ty zámky Brano ?? :-) U Octávky taky odcházely zámky , hlavně pátých dveří.... a navíc se daly otevírat málem s pomocí kávové lžičky.
Ale Mondeo III asi opravdu není vzorem pro spolehlivost.....Já bych si 4 roky staré nekoupil. Zámek, to je ještě prkotina....
Zajímavé je, že Focus jezdí a jezdí a je pořád jako nový. A nové Mondeo za rok taky v podstatě vůbec žádný problém... -
"-- skrytý --" 01.06.10 11:22
« Re: Zámek dveří
Docela mě děsí, že Ford není schopen udělat pořádně ani zámky. Ještě bych pochopil problémy se vstřikováním jako s novým a složitým systémem, ale že nedokážou udělat zámky, které jsou jednoduché a desítky let využívané, to mi hlava nebere. Pročetl jsem diskuze i jinde a zkušenosti jsou děsivé: někomu nejde auto zamknout, jinému odemknout, občas se auto samo zamkne nebo odemkne, někomu se za jízdy otevřou páté dveře ... Letos jsem prodal 13 let starou A6, abych se vyhnul případným poruchám a koupil jsem si ani ne 4 leté Mondeo. Začínám mít pocit, že to nebyla dobrá volba, že Mondeo je auto pro kutily, které baví pořád něco opravovat, přidávat aditiva a chodit kolem auta po špičkách aby se něco nepo.... -
RADEK1 30.05.10 18:18
« Re: welcome jag
No to auto jsem si koupil tak nějak pro radost . Takže náklady moc neřeším . Manželka s tím ujela cca 60 km v rámci limitů a spotřeba byla 7,5 . Já včera výrazně nad limity 30 km po okreskách za 13,4 l. Ale jak říkám jestli s mondem za 6 -7 , nebo s jaguarem cca 8-9 je jedno. A svezení je to zatraceně rozdílné :-)
Jest možná, že i tú hubenú by bohdá vyměénil !!! Nebo aspoň bokovkú pořídil... >:D
A nesér ňa furt s tým Gazikom.....