FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 16.11.05 18:21
« Euro 4
2,2 TDCi se vyrábějí ve verzi Euro 3 a Euro 4. Ty Euro 4 odhadem prodávají tak 2 měsíce, předtím byly Euro 3.
Já dávám aditivum, mám 103000 km a no problem, vstřiky kontrolovány, jako nové.
Zdravím.
Euro 3 = 1400 bar, 1 pilot plus 1 vstřik
Euro 4 = 1650 bar, 2 piloty, hlavní vstřik, 2 povstřiky, jiný design trysky - více otvorů o menším průměru. -
« Re: Re: 2,2 TDCi Euro 4
Je to naftou ?? No a kde asi tak mám tankovat ?? Ve Francii ?? Moje vstřikovače skončily v kytkách , rozbor nafty byl nevyhovující...ale co dál ?? Soudit se s Aralem ?? Tak tam dali vstřikovače po roce jiné a je klid ......Který rok výroby máš ?? -
"-- skrytý --" 16.11.05 15:54
« 2,2 TDCi Euro 4
Pánové, musím Vás rozesmutnit (ty co nemají Euro4). Dle zkušeností jednoho novináře je euročtyřka výrazně lepší než eurotrojka, byl doslova uchvácen. On si nedovede představit, že nové motory od PSA-FORD (až v novém Mondeu, snad v novém Galaxy) by snad mohly být ještě lepší než tyto motory FORD Puma.
Ovšem já sám mám pouze 2,0 TDCi 96kW... :'-(
Moje vstřikovače do kytek nešly, JE TO V NAFTĚ. -
« Re: Re: FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Čau,
tak ty spotřeby jsou velmi podobné, já mám bývalou předváděčku, má už přes 20 tis. Předtím jsem měl 2,0 TDCi ale to šlo díky těm pověstným vstřikovačům do kytek. Teď je to snad s motorem O.K., je velmi tichý a kultivovaný, jen mám pocit, že jsou o dost více znát příčné nerovnosti, tak nevím, jestli je to jiným uchycením přední nápravy díky převodovce a nebo celkovým tvrdším nastavením a nebo je něco chycené ....... Ale jede to taaaak pěkně. -
"-- skrytý --" 14.11.05 17:26
« Re: FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Mám ho od června. Spotřebu měřím spíše náhodně, a mám zatím:
výhradně město - 7,5 - 8
mimo město 5,1 - 6,5
dálnice rychle - 8
dálnice v limitu - 5,2 - 5,4
vše podle palubního počítače.
Tak s tím jsem spokojený. A ostatně s autem taky. Mám najeto 17 000 a zatím jsem měl problém jen s radiem SONY.
Ahoj
David
ES2003/76B - jedna se uz o verzi EURO4 s jinym turbem a vstriky...
ES2003/76A - starsi verze EURO3