FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  22:11

    « Re: Re: Nény zářez!

    Mám model 2004 a zářez !! Asi to nezměnili ve výrobě ale někdo v servisu tu hadičku povytáhl a ten ohyb položil na kryt. Ale nikdy nevíš, kdy tam zase sklouzne ...:-) Mírov zatím obdivuju jen zvenčí.......ale až někomu od Fordu utrhnu hlavu, budeš mi vozit balíčky :-) Tedy pokud nebudeš zrovna měnit vstřiky, čerpadlo, lištu píst a nebo něco podobného. Já si, bohužel, dovolím tipnout, že s výměnou pístu to neskončí...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  21:44

    « Re: Nény zářez!

    Auto je z roku 2004 a trubička vede podél krytu dolů, doléhá na jeho plochu, ne hranu. Asi to změnili ve výrobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  20:48

    « Zářez

    To není špatný nápad,zítra zavolám do Fordu
    jestli nám nepřispějí do tomboly. >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  20:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Čau DIMe,
    taky jsem přemýšlel,jakou souvislost může mít ta kontrolka s pístem,nikdo mi to pořádně neobjasnil,spolehlivost diagnostiky nebude taky asi 100%.Při prvních problémech a první diagnostice mi to ukazovalo na vadu regulátoru tlaku,ale já sám nevím co si o tom mám myslet :-O
    Druhá diagnostika ukazovala na špatný vstřikovač a prý i čerpadlo.No vídíš a on je to píst.Jsou holt věci mezi nebem a zemí. :shock:
    Co se týká raních startů,všechno bylo celkem v pohodě,trošku víc to kouřilo,pak ten motor začal čím dál víc rachotit,skoro už to nešlo nastartovat,ale jak se zahřál tak to bylo v celkem normální.
    Při otáčkách kolem 3 000,když jsem chtěl přeřadit na výšší kvalt,tak jak jsem vymáčkl spojku,tak si motor začal sám přidávat a měl takový zvuk,jak když klepeš železem o železo.No prostě hrozné pazvuky. :roll:
    Až dovezu auto ze servisu,tak se podívám jestli mám taky zářez. :'-(
    No a na Mírově je krásně,akorát se nesmíš na tu přírodu dívat zevnitř Mírova. :D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  17:42

    « Bez nadpisu

    wx321
    totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu >:D ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
    Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  16:25

    « Re: Re: MONDEO TDDi 2001

    neviem, nemam velke skusenosti s fordom (skor TDI od W) ale musel by si to vidiet. su to take trhy celym autom, fakt akoby to islo na 3 valce. skusil som uz aj vymenit zhavice, dali mi tam novy soft (mimochodom super vec. spotreba klesla tak o 0.5 litra a prestalo zlastne, akoby preskocenie, na 3. stupni.) a ako som pisal, aj servisak z fordu potvrdil, ze sice nevedia co to je, ale v ziadnom pripade to nie je normalne. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  16:11

    « Re: MONDEO TDDi 2001

    Podle mě je to normálně studené !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  15:20

    « MONDEO TDDi 2001

    zdravim vsetkych,
    nemate nahodou niekto skusenoti s motorom TDDi v Mondeu z 2001 - novy model.
    po studenom starte, musi byt fakt studeny (nie 4-5 hodin, ale celu noc) sa tak 30sekund chova akoby isiel len na tri valce. proste to trasie s autom a ciastocne aj dymi. ked sa ale zohreje uz po chvilke jazdy, ide ako hodiky. ziadny dym, ziadne zvlastne zvuky, ani trasenie. bol som s tym aj vo forde na diagnostike, ale nezistili vobec nic, len konstatovali, ze pri studenom starte nejde normalne.
    prosim poradte, vopred dakujem!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  13:56

    « Re:

    Neměli bychom každý 10 zářez odměnit ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  13:11

    « Bez nadpisu

    Hlasim 4ty zarez!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  12:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Ať přemýšlím jak přemýšlím, proč se ale kv§li pístu rozsvítila kontrola žhavení ?? Vím, že je na tu kontrolku napojeno kdeco, ale přece jen které čidlo pozná problémy s pístem ?? A kouřilo to nebo něco takového ?? Nsa chatu ne, jezdím často do Lanškrouna, tak si to tam někdy užiju přes přírodu a vždycky skončím na Mírově :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  09:25

    « Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    A dá se to (výměna pístu) vůbec "udělat spodem", nebo se kvůli správnému nasazení pístních kroužků musí sundavat hlava? To by se potom do 11 tis. Kč asi stěží vešlo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.06  18:29

    « Bez nadpisu

    Propálený píst by mohl být od špatně rozprášeného paliva-velké kapky-mohla být znečištěná tryska,např.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.06  17:30

    « Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Čau DIMe,
    co se týká ceny pístu,když jsem se předběžně informoval na cenu,tak cca
    8 000,-Kč,samozřejmě plus těsnění,šrouby atd.,tak počítám,že bych se do
    11 000,-bez DPH mohl dostat. >:D
    Vstřikovače jak na testech,tak na měření přepadu byly dle servisu O.K,
    taky si to nedovedu vysvětlit,no uvidíme až to bude spravené.
    To na Svojanov jezdíš na chatu?
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.06  17:22

    « Re: Tak to je jasné

    Čau Petr T.,
    je otázkou jestli je to dobré nebo ne,že je to jenom píst,protože další problémy se můžou ukázat později.
    No uvidíme >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  16:37

    « Re: Re: Tak to je jasné

    .to jsou věci. Kolik takový píst stojí ?? Předpokládám, že stejně jako cokoliv jiného to přes garanci nejde , když to bylo naftou. Neříkal si ale, že vstřikovače se na testech jevily O. K ?? ...........Top jsem zvědav, co najdou zase příště ............Mimochodem přes Mohelnici jezdím často.nejraději přes Svojanov, Borušov a Mírov :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  13:59

    « Re: Tak to je jasné

    Propaleny pist je od nekvalitniho paliva. Ne od nejake chemicke agresivity, ale od bordelu co v ty nafte je.
    Bordel pridre vstrikovac, ten se nedovira a pak to vlastne porad vstrikuje -> porad hori a propali se to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.06  12:02

    « Tak to je jasné

    Tak to je tím palivem.
    Vstřikovače vstřikovaly palivo chemicky agresivní, které propálilo píst. To máš ještě dobrý že je v čudu jen 1 píst a ne vstřikovače.
    Už to nikdy nedělej. >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  10:33

    « Re: Re: Re: PAS Zábřeh

    Čau Petr T.,
    no to já jsem taky čučel :shock: .
    Taky si to nedovedu vystvělit,jakou souvislost může mít ten píst z naftou z té pumpy.
    V servisu mi řekli,že si myslí,že je to vada materiálu,protože když volali do servisu FORD,tak že tam hned věděli o co jde.
    Ten píst je propálený.
    Měj se Ciao Laďa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.06  09:40

    « Re: Re: PAS Zábřeh

    Čau Laďo, jezdím sem tam do Zábřehu (2x ročně).
    Tak píst - to teda čučím!!!
    Ale jak by mohl mít píst souvislost s palivem z noname pumpy???
    Čiročirá náhoda?
    Kdysi mi také někdo od Fordů řekl, že při použití nekvalitní nafty může dojít k poškození pístu...
    Také si pamatuji že se kdysi hádali o nějaký píst který dle vyjádření Fordu měl být způsoben špatnou funkcí vstřikovačů a potom našli vadu materiálu v pístu...
    Tak se měj, přísun slivovice mám zajištěný celkem dobře. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  00:07

    « Re: PAS Zábřeh

    to: Petr T.
    Čus Petr T.,
    ozývám se až nyní,protože nestíhám.
    Co se týká naměřených hodnot vstřikovačů,myslel jsem si,že hodnoty 20 a 16 sekund jsou špatné,ale v PASu mi potom ještě měřili přepad nafty na baňkách a říkali mi,že je to dobrý.Takže jsem to tam nechal,vymění mi ten píst,no a snad zas na chvíli bude pokoj a nedojde na slova DIMa.
    Jinak díky moc za informace ohledně vstřikovačů a jejich cen,máš u mě flašku slivovice >:D ,takže jestli jezdíš na Olomouc ,tak dej vědět,posílat Ti ji nebudu,ještě by ji na poště vychlemtali.
    Ciao Laďa
    ........................................… /> Ford Mondeo TDCi,96 kW s nemocným pístem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:53

    « Re: Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    to :DIM
    Plně s Tebou souhlasím!!!!!!
    No a díky Petr T. dnes už vím,že co se týká servisu vstřikovačů a čerpadel tak PAS Zábřeh je velice dobrý,jsem maximálně spokojen s jejich přístupem,to jsem u Fordu opravdu nezažil,takže můžu všem vřele doporučit !!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:47

    « Re: Re: Re: Repase vstřikovačů

    to : DIM
    Nazdar DIMe,
    soráč ze se ozývám až teď,to víš málo času, hodně práce.
    Takže problém je objeven,ani vstřikovače,ani reil ani čerpadlo,ale obyčejný prasklý píst.
    Takže vymění píst a budu jezdit dál.
    Od toho taky odvozuji vzniklé pazvuky v motoru při nastartování.
    Nevím jestli se mám radovat >:D nebo zuřit :x ,ale je to tak.
    Co se týká Tvojí otázky odkud jsem,takže kousek od Mohelnice (okr.Šumperk)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  15:54

    « Re: Zářez

    Mám pocit, že ten řemen nijak přitáhnout nejde, protože ho napínají jen ty předpružené kladky........Setrvačník mi vyměnili tehdy taky v záruce a taky i se spojkou :-) Co se týče toho řachtání : já jsem byl nespokojen s neustálým traktoroidním projevem , který byl znát především při zařazené pětce a při lehké akceleraci a pod. Nakonec jsme dospěl k názoru, že se ten zvuk přenáší převodovkou a tím tunelem do kabiny. ( Měl jsem 5-ti kvalt. ) Velmi zajímavé ale bylo, že když se při jízdě a zařazeném stupni trochu potlačilo na řadící páku směrem dopředu, zvuk se výrazně ztíšil azměnil. Totéž se pak dalo vysledovat i při trojce , i když už ne tak výrazně. Nvím, co to bylo, podle mě se někde možná dotýkala ta táhla motoru víc, když jsem je trochu napnul tím tahem, ale bylo to jakoby pořád šmechtaly synchrony. Nebylo to moc, ale já jsem to tam slyšel a byl jsem už z toho na nervy...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  15:50

    « Bez nadpisu

    Co je dvouhmotovy setrvacnik?Na ten zarez kouknu po pate ,dam hned vedet jak si stojim
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:55

    « Zářez

    Podívám se.
    Taky jsem sim vzpomněl, kladku mám 2x vyměňovanou, 1x v garanci, 1x po. Ale už to dalo pokoj, tu druhou tam mám 50 tisíc (strašili mne že každých 30 tisíc...)
    Dvouhmotový setrvačník mi vyměnili (rachtal, teď po 75 tisících ok a jen slabě cvaká - oni ovšem nevěděli, tak vyměnili i spojku - ale přístup 100% Hale Praha).
    Já mám takovou mušku - mezi 1000 a 1450 ot si tam v motoru něco plastikově zavibruje - tak mi doporučili, ať si pustím rádio, že to dělá každý Ford i benzíny. Ale dotahli mi řemen nebo co a tím po 20 tisících zrušili kladku - za studena to strašně skřípalo, po 1-2 minutách to přestalo. Tak od té doby jsem netrval na tom přitažení, pouštím si RÁDIO a jsem v pohodě. >:D >:D >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:18

    « Re: Re: Re:

    Tak to budem počítat, : tak to už máme tři zářezy ........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:12

    « Re: Re:

    No tak vidim, ze mam s Dimem stejne "trable"..ten zarez mam na stejnem miste. chce to tam nejakou pasku a je to..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:03

    « Re:

    m.leky : tak to vypadá na dvouhmotový setrvačník, on jak se připojuje a odpojuje tak cvakne...... U 2,0 to bylo hodně slyšet, zase musím bohudík konstatovat, že u 2,2 o tom nevím.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:00

    « Re:

    Jsem sice z opačného konce republiky, ale jako bych ten servis viděl !! :-) Jen tak mimochodem pro všechny : když se otevře kapota tak je pod uprostřed za krytem ( pod předním sklem ) takový hnliníkový hrníče( myslím že nějaký podtlakový regulátor), od kterého vede ohnutá hadička pod ten kryt, který jsk se třepe tak svou spodní neviditelnou hranou tak dlouho šoupe po té hadičcce až .........Doporučuji všem kontrolu, dělalo mi to předtím, dělá to i teď, zářez na té gumě jsem při dolévání ostřikovačů našel fakt kvalitní :-) Musím se zeptat, k čemu to tam vlastně je...nebo kdo to ví ?? Petr T. ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:58

    « Bez nadpisu

    psal jsem to uz nize a je to cim dal tim vice slyset
    Hlavne pri relativne nizsich otackach dejme tomu od 1500 do 2000(pak uz to neslysim)pri mirnem pridani plynu to vzdy jakoby zacvaka.Premyslel jsem jake citoslovce pouzit >:D nejlepe asi Tak,tak tak tak ale nekam bych tam dal pismenko c a i r.Takze neco jako Track,track track >:D ....ted jsem si vzpomenel viz. nize....kadla,kadla...lol >:D .....Kadla kadla zatim neresim,to prijde urcite,ale snad az pozdeji >:D .Driv to bylo taky slyset, myslim pazvuk oznaceny Track,ale rekl bych ze daleko min a slychaval jsem to jen pri jizde na 4 pri rychlosti cca 60Km/hm alehkem pridani plynu(otacky cca 1750/min).Ted je to slyset daleko vice a uz i dalsich rychlosti 2,3 a ted rekl bych i u 5.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:39

    « Re:

    jakej !!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  13:31

    « Bez nadpisu

    to DIM: Presne :-) ,igelitu tam spotrebujou kilometry a nekdy mi ho tam asi ze znamosti i nechaj >:D .Mladez je tam videt taky vsude....ty tam snad taky jezdis ne?
    Zatim je moje zkusenost v podstate velmi dobra,s cim jsem prijel to opravili, a jeste jsem si uz dvakrat pujcil nahradni auto zadarmo jen doplnit pohone hmoty ,coz je super.
    Jsem zvedav co budou delat az tam zase prijedu s diagnozou......PAZVUK :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  11:47

    « Re: Re:

    Není to všude stejné ?? Většinou mladí kluci na dílně, sice dávají poctivě ten igelit na sedadlo když do toho sedají...ale utáhnout silenblock zapomenou..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  10:13

    « Re:

    m.leky: Jak si s nima spokojenej, s Hornatama ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  10:10

    « Bez nadpisu

    Ford Hornat Plzen
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  17:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    No jestli je to to co si myslim, tak jsem tomu nedaval velky duraz - je to takove to jakoby velice male snizeni a zvyseni hladiny hluku tak v 1-2 vterinovych intervalech? Mam dojem, ze to ma souvislost prave i s temi problemy co mam hned po startu studeneho mototru - podle technika Fordu je tam jakysi problem se zatizenim motoru v souvislosti se spustenou klimatizaci atd. - podle meho je problem opravdu s natazenim toho remene a nebo najakou tou kladkou jak pise m.leky.
    m.leky > v jakem servisu ti rekli, ze meni ty napinace od alternatoru u 2,2 TDCi jak na bezicim pase??? dik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  16:58

    « Bez nadpisu

    No me uz menili jakysi napinac kladky od alternatoru.Projevovalo se to samozrejme pazvukem ;-) a lepe slyset byl kdyz se pustilo na plny kotel klima.Dle reakci v servisu to meni jak na bezicim pasu u 2.2 TDCI a jeste u jednoho modelu...ted nevim ktrej
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  16:48

    « Re: Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    Je to slyšet i venku, ale vevnitř to nějak více vnímám. Je to prostě takový ten periodický brum , opakující se tak v dvousekundových cyklech, satčí jakákoliv změna volnoběžných otáček - třeba i zapnutí klimy nebo světlomatů, aono se to změní nebo víceméně ztratí. Když se naopak úplně vypne klimatronic, je to v podstatě pryč.......... A když se zvýší otáčky jen o malinko, taky to zmizí. Taková rezonance jakoby plastového krytu......nevím jak lépe to popsat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  16:32

    « Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    Tak jsem ted odjizdel na kratsi usek autem a poslouchal jsem a teda pri volnobehu a zahratem motoru neslysim zadne vibrace plastu. A to slysite a zvenku a nebo a ze vnitr?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  14:41

    « Re: Re: Re: Re: Starty TDCi

    Tak ten divnej zvuk na volnobeh mam taky...me to pripada, jako by nekde neco o sebe "drhlo"....staci pridat jen trochu plynu, drzet to a uz to slyset nejde. ja to pozoruji jen na volnobeh..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  10:21

    « Re: Re: Re: Starty TDCi

    Ono těch kladek je tam totiž docela dost, a když se nějaká zadrhává, tak to trhne " vším " :-) Mně se po výměně kladky motor trochu uklidnil ........
    Ještě jedna věc : netrápí vás někdy na volnoběhu ( klem 800 ot/min ) nepravidelné periodické vibrace jakoby nějakého plastu, krytu nebojánevímcotoje. V každém případě přesně stejné zvuky vydávalo i mé předchozí Mondeo, takže motorem to asi nebude :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  10:12

    « Re: Re: Starty TDCi

    Dnes rano jsem startoval a vse bez jedineho pisknuti - teplota -3. Kdyz jsem dorazil do prace, tak jsem jeste na parkovisti obchazel kolem predku auta a u predniho kola "podbeh" ridice je slyset opravdu pouze motor a z druhe strany u spolujezdce se ozyvaji takove mechanicke zvuky jako prave od kladek a remenu alternatoru, jak rikal DIM. Jinak, jakmile se zacne zvedat rucicka teploty chladici kapaliny, tak uz se motor zacina velice rychle uklidnovat. Pokud u jeste studeneho motoru pridam vice nez plynule plyn z nizkych otacek (nad 1200ot - min jsem to netrapil), tak je opravdu do cca 1700ot/min slyset dunivy klapot, ale pak se jiz motor rozjede. Podle meho tam nejsou idealni otacky motoru a nebo pomoc turba zacina az pozdeji a tam ho trapit s vice plynu nema smysl. Stejne bezne podrazuju i u zahrateho motoru kolem 1700 - 2000ot/min.
    PS: Nenasel jste nekdo odkazy na srovnani vykonove charakteristiky TDCi 2,2 Euro3 a Euro4?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.06  08:52

    « Re: Re: Starty TDCi

    Kadla ??
    Cukání jsme si nevšiml, pravdou je, že když se motor začne pomalu ohřívat, tak je poznat, jak se mění režimy motoru s pohybem teploměru. Jsou zam tak asi nějaké fáze režimu " sytiče". Přechod z jednoho na druhý je při ustálené jízdě poznat. Ale s cukáním, co jsem znal předtím, to nemá nic společného. To mě od novoty naloženější auto v kopci začlo třeba úplně poskakovat jako když dochází palivo....A to nemluvím o kolísání otáček na volnoběhu, a taky za jízdy to auto někdy přidávalo a ubíralo.......Ale člověk by nevěřil, na co všechno se dá časem zvyknout :-) Pustil jsem si rádio ( to má zvuk opravdu dobrý ), když to cukalo tak jsem podřazoval, to pak nebylo tak poznat, když to přidávalo tak jsem si to pohlídal ( zvlášť třeba při manévrech na parkovištích na jedničku nebo dvojku v zimě to ale bylo moc fajn, když to přidávalo :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.01.06  07:32

    « Re: Starty TDCi

    Hi,
    Jarda.Suchy+DIM: Mam 2.2, ale studeny mi ukazkove nechodi. Pri nizsich teplotach podobne piskave zvuky (po nastartovani, pri rozjezdu zmizi), do zahrati (cca 10-15 km) v nizsich ot. (1.500-1.800) kadla a kadla a obcas zacuka (najeto kolem 50k, prvni zima, Euro 3).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  23:17

    « Re: Re: Starty TDCi

    No, mně to chodí i v mrazech od prvních sekund ukázkově.......spíš než řemen bych tipoval napínací kladky a jejich ložiska.
    PetrT. : vůbec si nemyslím, že by Mondeo bylo vrcholem automobilové techniky. Ale téměř bezkonkurenční prostor, velmi tuhý podvozek i za plného zatížení, velmi čitelné jízdní vlastnosti, to jsou věci, které oceňuji. A 2.2 motor už není to každodenní trauma , jestli jsou nebo nejsou ty různé zvláštní projevy v pořádku. Ale 2,0 provedení 2002 nebylo v žádném případě to pravé a od samého počátku jsem byl z toho auta denně mrzutý a rozpačitý........a ten konec už znáš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  22:30

    « Re: Starty TDCi

    S verzi 2,0TDCi nemam naprosto zadne zkusenosti. Je ale naprosta pravda, i v mem pripade (2,2TDCi), ze po zahrati se motor chova ukazkove - zvuk motoru zvenku vubec nepripomina 4valcovy diesel!!!
    Ale ty starty!!! - Opet jsem parkrat startoval vychladly motor brzy rano (0 az -3 stupnu) a hned pri prvnich otackach motoru se ozyvaly z prostoru motoru piskave zvuky cca 1-3sec. s kolisavym chodem motoru - jeden servisak (ne od FORDu) me rekl, jestli to nedelaji promrzle a navlhle remeny. Zvlast v uplynulych dnech teplot kolem nuly. Co myslite odbornici?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  20:48

    « Jasně...

    DIMe, já to vím. 2,0 TDCI byl první vydařený motor Fordu a odlaďovali ho za pochodu. To už u 2,2TDCI nehrozí.
    Já mám ale 2,0TDCI 6kvalt a jsem maximálně spokojený - do 2,2TDCI ani nevlezu (radši) abych nebyl otrávený. Musím vydržet ještě rok. Vzhledem k tomu, jak mám pohodové auto, tak už mi na to lidi stojí pořadník. :P
    A potom budu mít dilema. Z jistých důvodů to bude muset být Toyota, Mazda, Nissan, Ssang Yong nebo Ford (naštěstí to nebude fkoda ani lidový vůz - ty nesnáším)
    Ale dobrých aut je spousta: RAV4, Xtrail, Kyron, Ford SAV, nové Mondeo kombi, M6 kombi, Avensis kombi, Jag Xtype kombi...
    Jsem moc zvědav na Ford SAV - vypadá nádherně a bude mít 1x 1,8 TDCI, 2x 2,0TDCI (kooperace PSA-Ford jako u C-Maxu) a možná 2,7TDCI V6 :roll:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  20:31

    « Re:

    .....a takyto někdy při tom lehtání plynu cukalo, zvlášť právě v zimě............Znovu musím konstatovat, že u 2,2 nic takového absolutně není ......:-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  20:24

    « Bez nadpisu

    autopalace radsi ne,myslim ze to je servis Mazdy co dela i Ford a co mi svagr rikal tak prej docela divocina.Jeste se vratim k tem ruznym pazvukum....desny slovo. :-) Po tom co mi vymenili jak rikali kus vstrikovaciho potrubi cico,nazvaly to trubici, tak bych rekl ze motor je jaksi tizsi i za studena Ale s velkym A, protoze jine pazvuky se objevily.Hlavne pri relativne nizsich otackach dejme tomu od 1500 do 2000(pak uz to neslysim)pri mirnem pridani plynu to vzdy jakoby zacvaka,driv to bylo taky slyset ale rekl bych ze daleko min a slychaval jsem to jen pri jizde na 4 pri rychlosti cca 60Km/hm alehkem pridani plynu(otacky cca 1750/min).Ted je to slyset daleko vice a uz i dalsich rychlosti 2,3 a ted nevim jestli i 5.Krom toho se zacaly objevovat i pazvuky pri startovani a zhasinani(uz ale i pred vymenou trubice),jsou dobre slyset jen kdyz otevru dvere.Zacinam z toho mit schizu.Auto jede dobre aspon myslim,o jinem problemu nevim,tak se na to asi vykaslu,budu normalne jezdit a bud se neco stane nebo ne.Jenze nevim jestli to dokazu, se takhle uvolnit ,nestresovat a HLAVNE nic neposlouchat......samozrejme krome radia a manzelky ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  19:46

    « Re: Re: Re: Jízda za studena...pazvuky

    Jak na Dima nedej !! :-)) Já jsem to zažil !!!!!! :-))) Vím, o čem Laďa mluví, Petře. To není nedůvěra k tvým znalostem, ale já vím co mi to dělalo a jako bych to slyšel, když to Vlaďa popisuje......klepání za studena - ALE RUZNE !!! Někdy nýtování, pak různé jiné chvilkové klepoty a šramoty, s teplotou se to o něco lepšilo. To souvisí všechno s tím jedním......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  18:20

    « Re: Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    Ted odpoledne me byl doporucen Ford Charouz na Podebradske v Praze - mate nejake zkusenosti?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  16:11

    « Re: Re: Jízda za studena...pazvuky

    Laďo, ty pazvuky - to je divné.
    Co je normální, je detonační klepání za studena (takové kovové cvrčení) - vstřiky nemají pilotní předvstřik a předvstřik je zvýšený - tvrdý chod motoru.
    Toto je patrné zvlášť při teplotách pod nulou. Jak se to trochu zahřeje, předstih (předvstřik) se upraví a přidají se pilotní dávky vstřikování - zmizí tvrdý chod i kovové cvrčení.
    Je to toto? Anebo je to něco jiného. Zkus to popsat. Na DIMa nedej. Já mám ročník 2003 (duben), mám 110000 najeto a nemám problém ani jediný.
    Kdyby jsi se dostal do Prahy, tak v HALE jsou na common rail hodně dobří.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  16:04

    « Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    HALE je velmi dobrý servis Ford a zároveň má zastoupení Delphi/Bosch/Denso/Siemens diesel service. Zdravím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  16:03

    « PAS Zábřeh

    Laďo, rozdíl 44 a 16 je obrovský. Čím kratší dobu udrží tlak, tím hůře. Těch 20 a 16 se mi nelíbí. Ty asi budou v čudu.
    Dobrá zpráva. Vstřikovače se zlevnily na 4150 Kč bez DPH. Musíš si ale zavolat na tadpraha@tiscali.cz - to je zastoupení Delphi. Dealeři jako PAS Ti to budou chtít střelit dráž, asi. Nezapomeň si nechat vyměnit filtr paliva.
    Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.01.06  15:32

    « Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    Osvědčený FORD servis není !!!! :-)) Jak Láďa ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.06  13:55

    « Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    Poradte osvedceny autorizovany servis v Praze. Charouz, Motol-Beni, Frolik, Auto Palace, Autocentrum HALE? Nekde jsem tu pred casem neco podobneho cetl, ale hledat v tomto foru fulltextem je nepouzitelne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.01.06  09:26

    « Re: Re: Repase vstřikovačů

    Laďa : mé zkušenosti jsou , jak už víš, podobné . A pravděpodobně teď přijdou na řadu výměny : trysky, tlaková lišta čerpadlo....A stejně nebudeš mít nikdy jistotu. Je to naprosto typický průběh. Ještě možná nový software je obvyklý všelék servisů .....
    Jinak různé druhy rachotů u 2,0 96 r.v. 2002 byl nesrovnatelný jak při studeném ale i teplém motoru. 2,2 je rozdíl opravdu obrovský.........
    Znovu bych ti radil: zbav se toho. Já jsem si tím už prošel a vím že nejsem sám. Pokud chceš mít klid a nemít nervy při dlouhých cestách nebo dovolených........ I když ti vymění všechno, můžeš to mít za týden znovu :-((
    Pokud jezdíš jenom "kolem baráku", tak možná :-)) Odkud jsi ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  22:30

    « Re: Jízda za studena...

    to: ruman
    Mam taky Mondeo 11/2002,96kW a to co píšeš,znám.Po nastartování jsou to,než se auto zahřeje,hrozné pazvuky, :roll: ale po zahřátí je to O.K.
    Já ten motor nechávám chviličku zahřát,cca 2-3 minuty.Jednou jsem to zkoušel bez zahřátí,byla to hrůza,auto pořádně nejelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  22:17

    « Re: Repase vstřikovačů

    to: Petr T
    Čauvec Petr,
    dnes jsem byl v servisu BOSCH v Zábřehu.
    Na moji otázku repase vstřikovačů my bylo sděleno, že je to problém,protože DELPHI jim zatím nedodává žádné náhradní díly na vstřikovače.
    Co se týká mých vstřikovačů, po změření času po který drží předepsaný tlak,naměřili 44 sekund,30,20 a 16 sekund.Tyto hodnoty jsou prý v normě,takže vstřikovače vypadají,že jsou O.K.
    Přehodili vstřikovače mezi sebou,nakalibrovali a přeprogramovali na řídící jednotce.Tak jsem si myslel,že je po problému,jel jsem to projed,kontrolka nesvitila,motor tahal jako kůň,prostě paráda. >:D
    Na rovince když jsem 3 roztahoval na nějaké 3 tisice otáček,my začalo v motoru divně rachotit,opět to začalo cukat a blikat kontrolka.
    A bylo po radosti :(
    Takže zítra tam jedu znovu,změří mi naftu na přepadu do baněk a uvidí se.Co se týká přístupu,max.spokojenost, s FORDEM se to nedá srovnat.
    Zatím čus a všem do nového roku hodně kilometrů bez nehod a poruch :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  17:12

    « Re: Re: Re: Re: Jízda za studena...

    :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:57

    « Re: Re: Re: Jízda za studena...

    Do ted jsem myslem ze pri 3000ot/min na 6 stupen jedu 180 Km/h tachometrovych
    Vždyť jsem už psal, že jezdím radši pomalu ... :*)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  16:53

    « Re: Re: Re:

    To fakt smrdí gumy i na sněhu ?? Jinak zatím jsem s tím vyjel všude, jsou trochu hlučné při jízdě kolem 80 km/h ale jinak dobrý. Je třeba si uvědomit, že jsme v tom autě byli 4, je to výjezd k pohledání a navíc v ten pátek se jezdilo s řetězy i v centru Ostravy........ :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:14

    « Re: Re:

    takze gumy,tak to bude v pohode,nic jinyho to byt nemohlo,aspon myslim.Zajimalo by me jestli bys to na jinych gumach vyjel snaz,
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  16:08

    « Re: Re: Jízda za studena...

    V zasade to delam uplne stejne a myslim ze to delame dobre ;-) .Do ted jsem myslem ze pri 3000ot/min na 6 stupen jedu 180 Km/h tachometrovych
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  16:01

    « Re:

    Gumy UG 7 . Jenže tam bylo tolik sněhu, že bych ty gumy netipoval.....že by se rozžhavily o sníh ?? I když kdo ví, omrzliny se taky třou sněhem....údajně. Spojka ne, na spojce jsem to nedržel........jen plyn......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.01.06  15:55

    « Bez nadpisu

    Vsadil bych na gumy,nebo spojku...nebo oboje.Co mas za gumy a jaky rozmer?Na zimu doporucuji pouze continental.Kdyby se ti posadila tlupa nemcu na haupnu tak bys to vycouval urcite snaz :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.01.06  14:26

    « Re: Re: Jízda za studena...

    Tak jsem couval 30.12. večer na zámek v Hradci nad Moravicí, protože popředu už to do toho kopce nešlo :-) Těch 200 metrů jsem couval asi 10 minut, motor kvílel ale sunul jsem se pomalu dopředu - teda dozadu. Nahoře jsem se cítil jak bůh, až do té doby, když za mnou v pohodě vyjel autobus plný němců :-)) Jo, a auto solidně smrdělo jak spálenou gumou...nevíte někdo, co mi shořelo ?? :-) Pěkný nový rok !
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.12.05  18:18

    « Re: Jízda za studena...

    na 6 / 3000 ot/min - 175 km/h
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.12.05  15:26

    « Jízda za studena...

    V jakych otackach rano jezdite za studena??? Ja po nastartovaní nenechavam bezet na volnobeh, ale hned jedu...Motor ale ma pri nizkych otackach dost divnej zvuk..hrozne to rachotí a klepe..nejlíp mu podle me je kolem 2000 otacek a víš...vzdy vytocim maximalne k 2500 a potom preradím na vyšší stupen. problem u me je, ze hned za barakem mam dosty prudkej kopec a nevím, jestli ho mam vyjet pri 2300 na 2 stupen, nebo tam dat 3, ale to prave toci kolem 1600 a se mi zda, ze se ten motor dost trapí....ma proste příšerný zvuk. Po zahřátí se to samozrelme zlepsí. Mam mondeo kombi tdci, 96kw, rv 7/2002. A jesště jeden dotaz, kteří mají 6-ti kvalt.. Kolik jedete při 3000 otáčkach na 5 a 6 stupen?? Já mám jen 5 rychlosti a jedu 145 km/h..samozrejme tachometrových.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  21:29

    « tankovani u znacek

    V teto sfere to funguje tak: Je pouze nekolik rafinerii, ktere jsou z financnich a logistickych duvodu pro CR rozumne - u nas na slovensku v rakousku a v nemecku - pokud je zavazka na pumpu dopravcem z jine rafinerie, pak je to vetsinou vyjimka potvrzujici pravidlo. U techto rafinerii bere napr. od Benziny pres Shell,OMV,Aral az retezce Globus, PAP Oil atd. - pokud je to velka barevna znacka, ma vetsinou primo v rafinerii i svoji stojanku s vlastnimi aditivy, kterymi obohacuje jiz zpracovane palivo k distribuci (viz. Shell V-Power). To co se ovsem stane pri prevozu z rafinerie nebo spis pri staceni do nadrzi u vlastni cerpaci stanice je uz vec osudu. Lidem kteri vedi, jak treba funguji velke site barevnych pump - viz najemni smlouvy s provozovatelem dane cerpacky, ktera pred mesicem byla jeste pumpa XY s personalem Frantou, ktery dela jeste v "JZD" a dnes je jiz pod kridly renomovane znacky treba Aral nebo jinych! Mimo to, ze se zmeni loga a hlavne totem a shop pridruzeny k prodeji paliv - coz je velice dulezite pro zakaznika, se nic jineho rapidne nezmeni. Proto se obcas stane i renomovane znacce, ze se najde konkretni pumpa, kde proste palivo neodpovida dane znacce.
    Z toho plyne:
    -pokud se snazite brat u jedne znacky po cele republice, nic to nezarucuje
    -dokonce ani konkretni pumpa nezarucuje stejne podminky - rano natankujete bez problemu a odpoledne je jiz nove zavezeno palivo od dopravce, ktere jiz muze mit problemy - viz. konkretni pripad, kdy dopravce zaveze z jedne komory pouze cast obsahu cisterny a doplni ji z duvodu logistiky u jine rafinerie, u ktere nema stojanku s aditivy do plna.
    Cely problem je na dlouhe povidani a obavam se, ze nema logicke reseni s uspokojenim pro koncoveho zakaznika.
    PS: K autorovi s BMW - nas technicky reditel z Belgicke centraly, ktery si kopil BMW sedmickove rady ja nevim s kolika valcovym motorm v benzinu, by mohl vypravet, jak se vyplati koupit si drazsi auto, nemalo pres 3mil. korun a po dvou letech mu bylo vymeneno za stejny model s jinou motorizaci. A najednou bez problemu :-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  17:17

    « Bez nadpisu

    Cauky vsem.Koukam ze se to tu pekne rozjelo :-) .zvlastni....na vicku od nadrze je napsano logo Aralu s tim ze je to partner Fordu ci co.Prvni informaci kterou jsem snad od prodejce Fordu dostal bylo at ani nahodou netankuji u Aralu ;-) .Dnes jsem vyzvedl Mondeo,ve zprave o praci bylo napsano: kontrolovane palivove potrubi,vymenena trubice,kontrolovana tesnost vstriku a jejich dotazeni...........tak snad to byla jen ta hadicka co mi to naftou zaprasila.
    Kde tankovat?Tezko rici a nic neni 100% jiste.Ze zvyku a diky nahode ktera mi postavila pumpu Shellu primo do cesty beru a snazim se vzdy tankovat prave u nej a to jeste jen u znamych pump.Tim ale nezabranim nekomu si prividelat a nejak naftu nastavit(znehodnotit).Jen doufam ze prave u Shellu jako velke firmy existuji kontrolni mechanismy ktere u jednotlivych pump v ramci Shellu kontroluji kvalitu nafty.Beru to jako dalsi kontrolu krome COI , tedy mensi moznost nekvalitni nafty.
    Dle vyjadreni jakehosi reditele institutu pro maziva a paliva jsou pry dnes prodavana paliva a maziva na tak vysoke urovni ze nema smysl pridavat jakakoli aditiva,ze bohate staci dodrzovat a pouzivat to co doporucuje vyrobce
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.12.05  14:19

    « spatna nafta....

    No v Brne, to jak byl ten humbuk pred pul rokem ohledne spatne nafty, se na cerpaci stanici UNICORN-OIL v modricich stalo neco podobneho..behem jednoho dne tam meli prej asi tak 15 vozu s pridrenýma cerpadlama..vsechno dusledkem spatne nafty..ona to vlastne asi uz nebyla ani nafta..tato spolecnost si totiz micha paliva sama..podle toho to tak vypada. Na vlastnio oci jsem videl u znameho automechanika mercedes sprinter s vstrikovanim common rail, kery tam take bral naftu..mel opravu asi za 100 tisic kc..je pravda, ze dostal od firmy unicorn zaplaceno v plne výši...vubec se necukali, protoze moc dobre vedeli, co tam prodavají..holt kdyz se nemusi platit spd-to je asi nejakych 16 korun, a maji tam na pumpe porad narvano, tak s marzi kolem 19 korun na litru se to proste vyplati..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.05  13:41

    « Re: Re: Repase vstřikovačů

    Tak a teď ze stromu dolů : já jsem natankoval večer, problémy začaly druhý den dopoledne . První oprava byla asi za tři dny s diagnózou nějakého vadného čidla. Pak byl víkend, problém se objevil znovu. Další oprava odhalila po asi třech dalších dnech chybu vstřikovačů a tlakové lišty, odvzeno do Bosche na diagnózu + odeslán vzorek nafty. To vše trvalo cca 2 týdny.........A pak se mě zeptali co dál :-) Že záruka ani náhodou, trysky + ještě něco asi 20 tis., a hned že je pravděpodobné, že bude chyceno i čerpadlo........ Spor s ARALEM jsem předem vzdal, právníci mi radili poslat ČOI na všechny ARALY a pokud se z toho udělá mediálně rozmáznutá causa, pak že mám větší šanci :-)) Ale já nemůžu další měsíce čekat , půjčené auto je taky drahá věc, navíc se platí leasing atd. Nakonec bych byl stejně na vině já, protože jsem do toho nalil něco, co tam podle návodu nepatří = naftu neodpovídající normám.
    TO SE PROSTĚ VYHRÁT NEDÁ !! A i kdyby snad, tak na tom mezitím prodělám víc, než vysoudím.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.12.05  00:16

    « Re: Repase vstřikovačů

    to:Petr T.
    Díky za info.
    Téma jak vyběhnout s čerpací stanicí,do bodu č.4 - souhlasím.
    Od bodu číslo 5 - nic ve zlém >:D je to pohádka se šťastným koncem.
    Při našem systému soudnictví je to opravdu běh na dlouhou trať a na ten by mi asi nestačil dech :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  23:56

    « Repase vstřikovačů

    To Laďa:
    Repas je nová věc a Ford bude stejně vždycky tvrdit že se to nedělá...
    V Zábřehu již repasují i PDčkové vstřikovače.
    V závislosti na výsledku se ještě vždy můžeš obrátit na zastoupení Delphi www.delphi-diesel.cz (tadpraha@tiscali.cz) a buseš to mít za cenu výrazně nižší. A nebo si počkáš na zahájení orpav - tak měsíc.
    K tématu jak vyběhnout s čerpací stanicí:
    - 1 pokud jsi natankoval něco špatného a porucha se objeví relativně brzy po natankování, odstavit vozidlo
    - 2 zavolat na ČOI, oni jsou na požádání povinni tam poslat kontrolu.
    - 3 jakmile vyjde kontrola špatně, doložíš paragonem nákup paliva, případně si necháš udělat rozbor ze své nádrže - bude shodný s rozborem z čerpací stanice
    - 4 vyžádáš si od čerpačky plnění za opravu dílů vstřikování
    - 5 pokud se štětí, zažaluješ je, vyhraješ!!!!!
    - 6 až nyní se může nechat auto opravit, ne dříve kvůli dokazování
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.05  23:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vadný vstřikovač

    to : DIM
    Položil jsi základní otázku veškerých těchto problémů !!!
    U které pumpy natankuješ kvalitní naftu??
    My jako koncoví spotřebitelé nemáme absolutně sebemenší šanci v těchto sporech s čerpacími stanicemi uspět,i když budeš mít dvacet důkazů,rozbory ze Státní zkušebny,potvrzení,perfektního právníka vždy skončíš jako poražený nebo v pasti.Dovedeš si představit kdyby se někomu podařilo takovýto spor s čerpací stanicí vyhrát,co bys tím odstartoval?
    Co se týká tvého čerpadla a jeho výměny,možná Ti ho vyměnili a ani o tom nevíš >:D .Znám pár borců co se v téhle branži pohybují a věř mi,že kolikrát se dějí věci o kterých nemáš ani tušení.Málokterá automobilka otevřeně přizná problémy,auta se vlastně zkouší až na konečném zákazníkovi,protože doba je zrychlená.Platí tady totiž jedno pravidlo, že problém rovná se snížení prodeje aut a to přece nikdo z prodejců nechce.
    Díky za tvoje zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.12.05  23:20

    « Re: Hlavně klíd a nebláznit

    to: Petr T.
    Tak jsem dnes byl v Zábřehu u BOSCH,do konce roku mám smolíka,všude dovolená.
    Jestli jsem Tě správně pochopil,vstřikovače se i repasují?
    To je věc,kterou slyším poprvé,ve FORDU mi tvrdili,že se musí vyměnit za nové.
    Co se týká aditiv,koukám že máš dost dobrý přehled.Při mé otázce u FORDU jaké aditivum do TDCI,na mě koukali jako na vola a že FORD aditiva nedoporučuje,dokonce jsem to objevil,že je to napsané v manuálu,takže s Tebou plně souhlasím,že většina servisů FORD stojí za h ..... a jde jim jenom o kšeft.
    Mimochodem včera mi také sdělili cenu za ten vstřikovač a bylo to kolem 11 tisíc,koukám tedy že ceny jsou smluvní.
    Dám Ti vědět jak jsem dopadl,stejně se ale připravuji na nejhorší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  20:54

    « Re: Re: Tak polopatě - aditivum

    To ruman: zkus diesel servis Delphi HALE sro Praha 7 www.hale.cz nebo internetový obchod www.tuning.cz piš přímo panu Sedláčkovi pesu@obsidian.cz - to je ten, co tam leje tu flašku na nádrž (normálně je dávkování flaška na 250 litrů) :mrgreen:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.12.05  20:51

    « Co dodat

    DIMe, servisy Ford jsou vesměs až na výjimky na h.....
    Představ si, že dáš aditivum a oni Ti nebudou moci prodat vstřikovače CR!!!!! Tak proto se asi bojí těch aditiv, že by nevydělali.
    Není aditivum jako aditivum...
    PIKANTNÍ JE, ŽE FORD, GM A VW USA CERTIFIKOVALI PRODUKTY STANADYNE (ADITIVA DO NAFTY) PRO ÚZEMÍ SPOJENÝCH STÁTŮ, KDE JE KVALITA NAFTY BÍDNÁ (ASI JAKO V ČR)
    Vše najdeš na www.stanadyne.com
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…