FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  14:37

    « Re: Uklidním Tě

    Ja mam měněnej pal. filtr před 4000 km..dělali to ve Ford Rašíno..je tam ale jinej filtr, než tam byl..ten předtím měl tmavou barvu, ten nynější je bez jakekoliv barvy-povrch asi hlinik..bez napisu(pohled zvrchu)doufám, že mě tam nedali něco, co neměli...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  13:23

    « Bez nadpisu

    Bohuzel je leto jeste daleko.No spis doba nez vyjedem :-) .Takze casu na domluvu mame dost.Neco bychom mohli vymyslet ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  09:10

    « Re: Krach 2,2TDCi?

    No, Laďo a Petře, 2,2 TDCi přece už MUSÍ být vychytaný, protože po těch mých zkušenostech by už do stejných problémů šel jenmom * !! :-)) A to přece o mně nikdo říct nemůže !!!!!!!!.....Mimochodem když jsme u těch * :
    Říká manželka manželovi: "Ty seš takovej *, že kdyby se uspořádalo
    > mistrovství světa všech *, tak ty budeš
    > stoprocentně druhej!!!" "Proč druhej?" ptá se manžel. "Protože seš
    > takovej *, že bys to ani nevyhrál!!!"
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  22:14

    « Krach 2,2TDCi?

    To Laďa:
    máš pevné nervy!!! 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  20:45

    « Re: Ještě k tomu aditivu

    čau,
    tak takhle jsem se dlouho nepobavil,při představě jak DIM
    za týden píše,že má nějaký problém s vychytaným 2,2 TDCi. >:D >:D
    To by sis ale pěkně nadělal do bot,DIMe že? :-(
    Ale DIMe nic ve zlém :D,souhlasím s Tebou,že pokud si koupím auto,
    a stane se mi problém (vstřikovače atd.),zajedu do servisu,auto je v záruce,tak by Ti ten náhradní díl měli vyměnit bezplatně bez ohledu na to,jestli tankuješ u Petra nebo Pavla.
    Jenže realita je jiná a jak napsal Petr T,život bývá někdy těžkej. :'-(
    Koncem týdne bych měl mít spravené auto,takže dám vědět co na to kontrolka žhavení >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  20:14

    « Re:

    to m.leky:
    čau motorkáři, :-!
    na léto něco chystáme,nevím jestli to ale vyjde.
    Kdybys měl čas a chuť,tak se mužeš přidat.Podrobnosti
    zatím ještě nemám,až budu vědět něco bližšího,dám Ti vědět. ;-)
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  19:23

    « Jó, život bejvá někdy krutej

    :?: :!: :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  18:42

    « Re: Ještě k tomu aditivu

    ..ta tvoje nabídka je docela deprimující :-) 2,2 TDCi je přece vychytané, a bude po celou dobu v záruce !! :-) A beru jen kvalitní naftu, jen ne ARAL :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  15:35

    « Ještě k tomu aditivu

    Já to aditivum dávám abych nezůstal někde viset, např. v daleké cizině, kam jezdím často na SC.
    Jinak nezapomeň, že kdyby něco s 2,2TDCi, stačí dát vědět přes toto fórum... 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  14:42

    « Re: Re: Re: Nestrašíš

    ....a tak by to asi mělo být . Jestliže je díl v záruce tak by se za mě měl bít ten výrobce, který výrobek na český trh pustil !! Proto si myslím, že ani jedna strana nemá svědomí úplně čisté...........a pak na to doplatí stejný chudák, jako jsem byl já.....Zaplaťpámbuh že firemně, ještě kdyby to mělo být z mé už tak dost zdaněné kapsy......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:52

    « Re: Re: Nestrašíš

    ................čirou náhodou vím, že se k tomu třeba Japonci staví úplně jinak - ti berou i tato rizika v úvahu ne po technické ale po ekonomické stránce - tzn. v záruce zdrama vymění vše, i když dobře vědí, že zákazník VĚDOMĚ tankuje podezřelou naftu.
    No jo!!! Ale záruka jednou skončí a stejně tomu nikdo neuteče - problémy se jakoby je odkládají!!!
    Jediným řešením je skutečně OMASTIT TVRDĚ pumpaře zlatokopy. Když to šlo v Belgii (12% na 2%), musí to jít i u nás.
    Jinak Ford se odvrací od některých značek, od Bosche a od Delphi k japonskému Densu. Také Siemens si vede celkem doře myslím.
    NAKONEC JAPONEC!!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  13:23

    « Re: Nestrašíš

    ............... a znovu čistě zákaznicky by mi to mělo být úplně jedno. To auto se tady prodává = je tady homologováno = musí být schopno fungovat tady v těch podmínkách. Já jsem v původní záruce vůbec nic neporušil a stejně jsem utřel. Všichni se tvářili jako neprůstřelní - ARAL i FORD. ( A to mělo MONDEO na víčku napsáno, že doporučuje ARAL !! :-))) A podle mě jim to u Fordu nakonec i docela vyhovuje. Když už neví kudy kam, vytáhnou zkušebnu a špatnou naftu a vodu v nádrži..........a i kdyby tam nebyla, tak já u toho rozebírání nejsem... Znovu se mi chce říct : jestliže je problém vody v nádrži, tak ji má odstranit výrobce, já chci jenom jezdit a mít záruku.........Já vodu nijak nezkontroluju.
    To je jako s elektrospotřebiči : v noci jsou v síti běžně napěťové výkyvy a to především do plusu. V podstatě tedy by člověk neměl šanci reklamovat jakýkoliv spotřebič. Přišli by měřiči, namonitorovali síť......a nazdar !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:05

    « Nestrašíš

    Nazdárek DIMe,
    tentokrátn se s Tebou zcela ztotožňuji. Ze zákaznického hlediska máš zcela pravdu.
    Pravdou ovšem je, že Ford nelže. Když si projdeš statistiky poruchovosti a rozborů nafty zjistíš že:
    - poruchovost systémů vstřikování nafty v záp. EU je 3x až 4x nižší
    - počet špatných vzorků v ČR je až 5x vyšší než v záp. EU. (Např. v Belgii se pohybují na úrovni 1-2% z odebraných vzerků, v ČR to kolísá mezi 5 až 15%)
    Tato korelace je vskutku zajímavá.
    Všechno je to o "pumpařích - zlatokopech". V průměru totiž bereš nekvalitní naftu 1 x za 10 tankování. Pokud pojedeš k značkovým pumpám, snížíš riziko 2x až 3x, ale stejně nakonec tu špatnou naftu někdy někde vezmeš. A je to.
    Nezničitelné systémy vstřikování nafty se prostě vyrobit nedají.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:00

    « Bez nadpisu

    Dnes jsem se objednal do servisu.Vymenit hadicku >:D a pak postezovat si na rachtani viz. moje pazvuky nize.Zjistil jsem ze je to opravdu slyst stale vice a hlavne......nejen kdyz pridam plyn ale kdyz ho v urcite poloze drzim.Ta poloha ma pomerne maly rozsah.Tak jsem zvedav na diygnozu od "lékařů" ve Fordu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  12:50

    « Bez nadpisu

    to Lada: To vis ,ze ji mam.Chceme v lete se zenou udelat tak tydenni vylet po Rakousku.Kez by nam to vyslo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  10:47

    « Re: Uklidním Tě

    Ahoj Petře , předpokládám , že zase napíšeš že zase zbytečně straším........tak už se předem omlouvám :-)).
    S těmi aditivy a kvalitní naftou je to ale pro mě nepřijatelné.
    Aditiva mi prodejce vysloveně zakázal a poukazoval na záruční podmínky !! Nehledě k tomu, že opravdu nemíním kupovat a hlavně tahat s sebou pořád nějakou další láhev nebo lahvičku , která se mi bude povalovat v kufru jako už teď mnoho jiných nesmyslů, budu ji muset mít pořád někde po ruce při dlouhých cestách na dovolenou a pod. Pokud si v dnešní době koupím auto v ceně skoro milion, předpokládám, že budu prostě jezdit a že všechna rizika spojená s čímkoliv už za mě odstranili konstruktéři a technici tak renomovaného světového výrobce aut jako je FORD.
    Skutečnost je však jiná. FORD všechno svedl na českou naftu.........
    A když říkáš kromě aditiv KVALITNÍ naftu, tak já fakt nevím, kde ji mám teda jako na cestách hledat ??!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  10:34

    « Re:

    Věřím, že ti to pojede a že to byl ten senzor volnoběhu..........jedině že by ne. :-) Napiš tady tak za 14 dní......
    Laďo : No to je fakt : TDCi v servisu je nejúspornější varianta použití :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.06  16:20

    « Uklidním Tě

    To or: Pokud pokužíváš aditiva&kvalitní naftu, nic Ti nehrozí.
    Ten problém s tím senzorem jsem taky měl. V hustém lijáku jsem vyjížděl na Motolský kopec v Praze a nahoře to chcíplo. Tak jsem asi 20x startoval až to naskočilo. Druhý den už jsem nenastartoval, odtah, výměna senzoru. Jenže můj servis už se vyzná tak mne nestrašil se vstřikovači (a já bych se nedal ha ha ha).
    Série problémových čerpadel byla vyměněna do roku od zahájení prodeje 2,0 TDCi.
    Hlídej si výměny filtru, max 30000 ať Ti kdo řekne cokoli. NIKDY nedávej noname!!!! Viděl jsem na vlastní oči auto se zničenými vstřikovači a palivovým filtrem polské značky FILTRON. Najel 60000 km a vstřiky v čudu. Takže: POUZE ORIGINÁL Ford/Motorcraft nebo originál DELPHI HDF924 - tento filtr je dodáván spol. Delphi do Fordu a ten si ho pouze přetiskne/přebalí. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:43

    « Re:

    to m.leky:
    Čau,
    chtěl jsem se tě zeptat jestli maš ještě "maličkou" Hondu Shadow nebo už jsi ji dal pryč? :-! a jestli se chystáš v létě někam dál s maličkou.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:32

    « Re: Re: Zářez

    Čau DIMe,
    nemám auto(v servisu),nemám zářez. >:D >:D
    Vrátí se mi auto,budu mít zářez. :-( :-(
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:29

    « Re:

    to or:
    čau chlape,
    tak koukám,že všeobecná diagnozá při jakémkoliv problému Ford Mondeo
    TDCi 96 kW r.v. 2002 jsou vstřikovače,hlavně tedy u autorizovaného servisu. >:D
    Mám taky 12/2002 TDCi 96 kW,mám teď auto v servisu (prasklý píst - viz články dole),no a než se na to přišlo,tak to samozřejmě byly vstřikovače,čerpadlo atd.No a ceny těchto oprav jsou dnes už opravdu někde jinde.
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  23:15

    « Bez nadpisu

    Takhle jsem to koupil, nic jsem neměnil. V nečem to pravda je trochu exot, je to automat. Rok staré auto, předtím bylo českého Fordu. I ostatní hadice mají k velkému krytu dostatečnou rezervu, žádná se proříznout nemůže.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  17:03

    « Bez nadpisu

    Hadička není takový problém,pokud se tedy neprodře , že ? >:-[]
    Před 14 dny jsem po jízdě z kopce a brzdění motorem asi 2-3 km (-7 C) nemohl nastartovat . V domnění, že došlo k zamrznutí nafty (nepoužívám aditiva),jsme se nejdříve pokoušely ji ohřát,ovšem bez úspěchu . :?: Po kontrole s bývalým mechanikem Fordu(asi vstřikovače-60-70t.oprava) a pročítání Vašich přispěvků :roll: autorizovaný servis raději NE,byla v neautorizovaném servisu zjištěna závada:vadný snímač volnoběžných otáček - na 90% . Po výměně motor vypadá, že je v pořádku. Navíc už používám aditiva a vyměněn palivový filtr.
    Mondeo 2.0 TDCi 96kw v provozu od 12/2002, já ho mám od 11/2003 . Ale najeto 85t.km a nevím,zda nebude problém s palivovým čerpadlem(nebo
    už byl ???) Doufám, >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  16:02

    « hadicka

    ja tam ovsem tu hadicku co ma jenyk polozenu navrchu vobec nemam (asi to bude tym TDDi) ale mam nacatu tu hrubsiu, ktora ide aj u jenyka dolu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  15:56

    « Re: Re: Re: Zářez

    Jenyku, ty máš tu hadičku jakoby položenou na tom deklu. To jsi tam dal sám ?? Normálně je totiž zkroucená dolů......a tam se právě potká s tou spodní hranou toho krytu..........Třeba přece jen nějaký servis nebo prodejce na to přišel............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  15:14

    « Re: Re: Zářez

    Ale prdlajs, hadičku mám, zářez nemám. Dal jsem sem fotku, co máte jinak? Nemůžete ji tam dát stejně, jako to mám já?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  14:00

    « Re: Re: Zářez

    A nejvíce mě štve, že ti slavní autorizovaní servismeni nemají kousek té izolačky aby to v tichosti postupně všem při garancích zalepili.Kolik už jich máme ?? Nenapíšem to potom na FMC ?? :-)) A pořád nevím, co hrozí když to praskne, protože nevím co to je :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  13:14

    « Re: Zářez

    Zdravím pánové !!! Mondeo 2.O TDCi ,12/2001..........zářez taky samozřejmě mám!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  12:24

    « Re: Zářez

    Jak to tak vidím, kdo má hadičku, má i zářez !!!!! Kdo nemá , nemá :-). Tak jsem vás alespoň upozornil na případný průšvih........ale CO TO TAM VLASTNĚ JE ???? Jaký průšvih by to byl, až se to prodře úplně ?? Začne blikat žhavení ?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  12:04

    « Zářez

    2.2 TDCi 2004
    Zářez samozřejmě ........................................…
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  09:53

    « zarez

    TDDi 2001 a zarez mam! :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  14:55

    « Bez nadpisu

    Tak to jsi ale díky inovaci 2005 ztratil veškerou naději na odměnu pro jubilejní nález zářezu !!!!!!!!! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.06  14:02

    « Re:

    Takze slibeny pohled shora - opravdu tam nic takoveho u modelu 2005 neni.
    klik na Free:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  11:56

    « Bez nadpisu

    POdle těch fotek už tam ta hadička u modelu 2005 není. Já mám ještě 2,2 2004 a tam to je :-), a předtím tam byla u 2,0 2002 taky. U benzínů nevím. Na těch fotkách od Jenyka je to velmi dobře vidět, hadička je černá, gumová , měkká, zatočená dolů. Nevíte co to vlastně je ??
    Laďo, taky držím palce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  22:51

    « Bez nadpisu

    Ja mam 2,2 TDCI 2004 ,ale vypada to tam jinak.Nebo mi tam dali jinej motor :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  22:16

    « Re: Re: Re: hledane misto

    Ted jsem se byl tedy jeste podivat do garaze na to misto defektu. Z toho plyne. Ti co maji 2,2TDCi s prorezanou hadickou mit problem nebudou!!! - nema se kde prorezat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  22:01

    « Re: Píst

    Čau Petr T.,
    taky doufám,že už začnu konečně jezdit a bude po problémech.
    Taky mě už nebaví čekat každé ráno na manželku (teď ji vozím do práce Tranzitem)až se vyšlechtí,a věř mi ,že to čekání je opravdu hodně dlouhé. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    Dík za podporu. :-)
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:59

    « Re: Re: hledane misto

    Trefa, 2.0 TDCi , r.v. 2004.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:43

    « Píst

    Laďo,
    já už jsem o prasklých pístech slyšel. Buď to ve Tvém případě byla náhoda anebo ten píst dostal poslední kapku (horší palivo) a zařval. Tak snad jiný problém už nebude. Držím palec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  21:30

    « Re: DIMe, už to přeháníš!!!

    Čau Petr T. a DIMe,
    tak mi to nedalo a jel jsem se podívat do servisu ne ten můj píst.
    Ten píst má prasklinu od čepu,až po horní hranu pístu,pak to pokračuje přes vrch pístu asi tak do poloviny.No a na té horní straně,je v tom nejslabším místě ještě propálený.Podle mě je to vada materiálu,asi to vyráběli v pátek a všichni už spěchali domů >:D
    Servisman se mě ptal,jestli když to ráno nastartuji,tak jestli tomu motoru hned dávám,protože vedle mě stála AUDI A6 s úplně stejně prasklým a propáleným pístem.Borec se přiznal,že po nastartování to hned pořádně honí,což ale můj případ není.Někdo se tady taky ptal,jestli ta výměna pístu jde udělat spodem.Ja mam teda celý motor venku,hlava je sundaná,ještě jsem jim říkal,ať se podívají i na ty ostatní písty,jestli jsou v pořádku.Dnes mi poslali zprávu,že ostatní písty vypadají O.K. no a co se týká ceny opravy tak je to 12 500,- + DPH za materiál plus práce. :-(
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:17

    « Re: hledane misto

    .... no tak jeste jednou i s popisem mista foceni.
    Ja tam misto toho stribrneho "hrnicku" s vyvedenou hadickou, mam tu
    cernou hranatou krabicku s tahlem a srouby - zitra jeste vyfotim pohled shora.
    Janyk: ..a co to je za motor a rok vyroby? Neni to nahodou 2,0TDCi a jeste starsi rocnik? Muj pripad je 2,2 TDCi 2005 - Euro4.
    pro zobrazeni klik na sede klikaci FREE:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  20:54

    « Re:

    Já to tam mám takhle (klikněte na FREE):
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  20:14

    « Bez nadpisu

    :D je to jinde.....asi. ;-) Za krytem motoru smerem k oknu, ve stredni casti u turba,jestli se nepletu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  16:30

    « Re: Re: Re: zarezy na hadicce

    Tak me pujcil fotak kolega - jedine misto kde by neco hrozilo, je to co jsem vyfotil (viz odkazy dole), ale tam je to vyreseno tou prichytkou, na ten tlustsi kabel, co jde spodem. I kdyz s nim cloumam jak chci, k mechanickemu opreni o plast kryjici motor, nemuze v tomto pripade dojit. Je to to misto o kterem mluvite? Nebo je to jinde?
    Info k prohlednuti foto: otevrete link v novem okne a kliknete na sede klikaci policko v tabulce FREE.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  15:01

    « Re: Re: zarezy na hadicce

    Dnes jsem se dival do tech mist kde by melo dochazet k tomu prorezavani hadicky a zadne takove misto, kde by se mohla prorezavat, jsem nenasel? Nemuzete to nekdo vyfotit? Zitra budu mit u sebe fotak, tak to sem taky dam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  10:53

    « Bez nadpisu

    Dobrá, dobrá, jen vycházím z toho, co jsem si prožil a pak pozjišťoval. Odborník na common rail nejsem. Ale jsem technik ano. A když nad tím přemýšlím, tak mi není jasné, jak může kontrolka diagnostiky poznat něco na pístu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  09:53

    « takze nic

    tak vcera bolo podozrenie na vnikanie vzduchu do palivoveho systemu. dnes rano auto spolahlivo triaslo auto dalej. >:-[] takze nic!
    fakt neviem co dalej robit. vsetci ktori ho videli sa zhodli, ze to nie je normalne a pri ozaj studenom motore ide pravdepodobne len na tri valce. teraz hovoria, ze by to mohlo byt palivove cerpadlo. ale samozrejme to nevedia na 100%. Do...........................
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.06  09:46

    « DIMe, už to přeháníš!!!

    To DIM, to Laďa
    DIMe, neblázni!
    Proto, že kdysi u Fordu měnili z neznalosti všechno co jim přišlo pod ruku nemusíš tady lidi bláznit se svojí fixní ideou. :x
    - proč neměnit vysokotlaký zásobník:
    je to kus železa osazený senzorem tklaku v railu (prakticky nikdy se neporouchá, jen při bouračce)
    - proč neměnit čerpadlo:
    protože všechna poruchová již byla vyměněna dávno v záruce a jinak jsou to nyní držáky, navíc se v případě poruchy levně opravují
    - proč neměnit vstřikovače (u Ladi - protože propálil píst dříve než zničil vstřikovače)
    Tak klííííííííííííííd, chlape! :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.06  09:01

    « Mondeo

    dnes som s tym bol v servise specialne na diesle.
    startovali na studeno a povedali, ze to pravdepodobne niekde chyta vzduch. dnes ho tam po praci necham a zajtra by to malo byt jasne. dam vediet :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  23:57

    « Re: Re: Re: Re: Nény zářez!

    Třeba ne, jsem od přírody skeptik :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  22:28

    « Re: Re: Re: Nény zářez!

    DIMe nestraš,
    pokud to tak bude,tak to dám z baráku,koupil jsem si auto na ježdění a ne na opravování. >:D
    S těma balíčkama to bude obráceně ,pokud se vyplní Tvoje slova. >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  22:11

    « Re: Re: Nény zářez!

    Mám model 2004 a zářez !! Asi to nezměnili ve výrobě ale někdo v servisu tu hadičku povytáhl a ten ohyb položil na kryt. Ale nikdy nevíš, kdy tam zase sklouzne ...:-) Mírov zatím obdivuju jen zvenčí.......ale až někomu od Fordu utrhnu hlavu, budeš mi vozit balíčky :-) Tedy pokud nebudeš zrovna měnit vstřiky, čerpadlo, lištu píst a nebo něco podobného. Já si, bohužel, dovolím tipnout, že s výměnou pístu to neskončí...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  21:44

    « Re: Nény zářez!

    Auto je z roku 2004 a trubička vede podél krytu dolů, doléhá na jeho plochu, ne hranu. Asi to změnili ve výrobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  20:48

    « Zářez

    To není špatný nápad,zítra zavolám do Fordu
    jestli nám nepřispějí do tomboly. >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  20:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Čau DIMe,
    taky jsem přemýšlel,jakou souvislost může mít ta kontrolka s pístem,nikdo mi to pořádně neobjasnil,spolehlivost diagnostiky nebude taky asi 100%.Při prvních problémech a první diagnostice mi to ukazovalo na vadu regulátoru tlaku,ale já sám nevím co si o tom mám myslet :-O
    Druhá diagnostika ukazovala na špatný vstřikovač a prý i čerpadlo.No vídíš a on je to píst.Jsou holt věci mezi nebem a zemí. :shock:
    Co se týká raních startů,všechno bylo celkem v pohodě,trošku víc to kouřilo,pak ten motor začal čím dál víc rachotit,skoro už to nešlo nastartovat,ale jak se zahřál tak to bylo v celkem normální.
    Při otáčkách kolem 3 000,když jsem chtěl přeřadit na výšší kvalt,tak jak jsem vymáčkl spojku,tak si motor začal sám přidávat a měl takový zvuk,jak když klepeš železem o železo.No prostě hrozné pazvuky. :roll:
    Až dovezu auto ze servisu,tak se podívám jestli mám taky zářez. :'-(
    No a na Mírově je krásně,akorát se nesmíš na tu přírodu dívat zevnitř Mírova. :D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  17:42

    « Bez nadpisu

    wx321
    totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu >:D ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
    Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  16:25

    « Re: Re: MONDEO TDDi 2001

    neviem, nemam velke skusenosti s fordom (skor TDI od W) ale musel by si to vidiet. su to take trhy celym autom, fakt akoby to islo na 3 valce. skusil som uz aj vymenit zhavice, dali mi tam novy soft (mimochodom super vec. spotreba klesla tak o 0.5 litra a prestalo zlastne, akoby preskocenie, na 3. stupni.) a ako som pisal, aj servisak z fordu potvrdil, ze sice nevedia co to je, ale v ziadnom pripade to nie je normalne. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  16:11

    « Re: MONDEO TDDi 2001

    Podle mě je to normálně studené !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  15:20

    « MONDEO TDDi 2001

    zdravim vsetkych,
    nemate nahodou niekto skusenoti s motorom TDDi v Mondeu z 2001 - novy model.
    po studenom starte, musi byt fakt studeny (nie 4-5 hodin, ale celu noc) sa tak 30sekund chova akoby isiel len na tri valce. proste to trasie s autom a ciastocne aj dymi. ked sa ale zohreje uz po chvilke jazdy, ide ako hodiky. ziadny dym, ziadne zvlastne zvuky, ani trasenie. bol som s tym aj vo forde na diagnostike, ale nezistili vobec nic, len konstatovali, ze pri studenom starte nejde normalne.
    prosim poradte, vopred dakujem!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  13:56

    « Re:

    Neměli bychom každý 10 zářez odměnit ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  13:11

    « Bez nadpisu

    Hlasim 4ty zarez!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  12:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Ať přemýšlím jak přemýšlím, proč se ale kv§li pístu rozsvítila kontrola žhavení ?? Vím, že je na tu kontrolku napojeno kdeco, ale přece jen které čidlo pozná problémy s pístem ?? A kouřilo to nebo něco takového ?? Nsa chatu ne, jezdím často do Lanškrouna, tak si to tam někdy užiju přes přírodu a vždycky skončím na Mírově :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.01.06  09:25

    « Re: Re: Re: Re: Tak to je jasné

    A dá se to (výměna pístu) vůbec "udělat spodem", nebo se kvůli správnému nasazení pístních kroužků musí sundavat hlava? To by se potom do 11 tis. Kč asi stěží vešlo...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.01.06  18:29

    « Bez nadpisu

    Propálený píst by mohl být od špatně rozprášeného paliva-velké kapky-mohla být znečištěná tryska,např.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.06  17:30

    « Re: Re: Re: Tak to je jasné

    Čau DIMe,
    co se týká ceny pístu,když jsem se předběžně informoval na cenu,tak cca
    8 000,-Kč,samozřejmě plus těsnění,šrouby atd.,tak počítám,že bych se do
    11 000,-bez DPH mohl dostat. >:D
    Vstřikovače jak na testech,tak na měření přepadu byly dle servisu O.K,
    taky si to nedovedu vysvětlit,no uvidíme až to bude spravené.
    To na Svojanov jezdíš na chatu?
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.01.06  17:22

    « Re: Tak to je jasné

    Čau Petr T.,
    je otázkou jestli je to dobré nebo ne,že je to jenom píst,protože další problémy se můžou ukázat později.
    No uvidíme >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  16:37

    « Re: Re: Tak to je jasné

    .to jsou věci. Kolik takový píst stojí ?? Předpokládám, že stejně jako cokoliv jiného to přes garanci nejde , když to bylo naftou. Neříkal si ale, že vstřikovače se na testech jevily O. K ?? ...........Top jsem zvědav, co najdou zase příště ............Mimochodem přes Mohelnici jezdím často.nejraději přes Svojanov, Borušov a Mírov :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  13:59

    « Re: Tak to je jasné

    Propaleny pist je od nekvalitniho paliva. Ne od nejake chemicke agresivity, ale od bordelu co v ty nafte je.
    Bordel pridre vstrikovac, ten se nedovira a pak to vlastne porad vstrikuje -> porad hori a propali se to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.06  12:02

    « Tak to je jasné

    Tak to je tím palivem.
    Vstřikovače vstřikovaly palivo chemicky agresivní, které propálilo píst. To máš ještě dobrý že je v čudu jen 1 píst a ne vstřikovače.
    Už to nikdy nedělej. >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  10:33

    « Re: Re: Re: PAS Zábřeh

    Čau Petr T.,
    no to já jsem taky čučel :shock: .
    Taky si to nedovedu vystvělit,jakou souvislost může mít ten píst z naftou z té pumpy.
    V servisu mi řekli,že si myslí,že je to vada materiálu,protože když volali do servisu FORD,tak že tam hned věděli o co jde.
    Ten píst je propálený.
    Měj se Ciao Laďa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.01.06  09:40

    « Re: Re: PAS Zábřeh

    Čau Laďo, jezdím sem tam do Zábřehu (2x ročně).
    Tak píst - to teda čučím!!!
    Ale jak by mohl mít píst souvislost s palivem z noname pumpy???
    Čiročirá náhoda?
    Kdysi mi také někdo od Fordů řekl, že při použití nekvalitní nafty může dojít k poškození pístu...
    Také si pamatuji že se kdysi hádali o nějaký píst který dle vyjádření Fordu měl být způsoben špatnou funkcí vstřikovačů a potom našli vadu materiálu v pístu...
    Tak se měj, přísun slivovice mám zajištěný celkem dobře. :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.01.06  00:07

    « Re: PAS Zábřeh

    to: Petr T.
    Čus Petr T.,
    ozývám se až nyní,protože nestíhám.
    Co se týká naměřených hodnot vstřikovačů,myslel jsem si,že hodnoty 20 a 16 sekund jsou špatné,ale v PASu mi potom ještě měřili přepad nafty na baňkách a říkali mi,že je to dobrý.Takže jsem to tam nechal,vymění mi ten píst,no a snad zas na chvíli bude pokoj a nedojde na slova DIMa.
    Jinak díky moc za informace ohledně vstřikovačů a jejich cen,máš u mě flašku slivovice >:D ,takže jestli jezdíš na Olomouc ,tak dej vědět,posílat Ti ji nebudu,ještě by ji na poště vychlemtali.
    Ciao Laďa
    ........................................… /> Ford Mondeo TDCi,96 kW s nemocným pístem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:53

    « Re: Re: Osvedceny autorizovany servis FORD v Praze

    to :DIM
    Plně s Tebou souhlasím!!!!!!
    No a díky Petr T. dnes už vím,že co se týká servisu vstřikovačů a čerpadel tak PAS Zábřeh je velice dobrý,jsem maximálně spokojen s jejich přístupem,to jsem u Fordu opravdu nezažil,takže můžu všem vřele doporučit !!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  23:47

    « Re: Re: Re: Repase vstřikovačů

    to : DIM
    Nazdar DIMe,
    soráč ze se ozývám až teď,to víš málo času, hodně práce.
    Takže problém je objeven,ani vstřikovače,ani reil ani čerpadlo,ale obyčejný prasklý píst.
    Takže vymění píst a budu jezdit dál.
    Od toho taky odvozuji vzniklé pazvuky v motoru při nastartování.
    Nevím jestli se mám radovat >:D nebo zuřit :x ,ale je to tak.
    Co se týká Tvojí otázky odkud jsem,takže kousek od Mohelnice (okr.Šumperk)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  15:54

    « Re: Zářez

    Mám pocit, že ten řemen nijak přitáhnout nejde, protože ho napínají jen ty předpružené kladky........Setrvačník mi vyměnili tehdy taky v záruce a taky i se spojkou :-) Co se týče toho řachtání : já jsem byl nespokojen s neustálým traktoroidním projevem , který byl znát především při zařazené pětce a při lehké akceleraci a pod. Nakonec jsme dospěl k názoru, že se ten zvuk přenáší převodovkou a tím tunelem do kabiny. ( Měl jsem 5-ti kvalt. ) Velmi zajímavé ale bylo, že když se při jízdě a zařazeném stupni trochu potlačilo na řadící páku směrem dopředu, zvuk se výrazně ztíšil azměnil. Totéž se pak dalo vysledovat i při trojce , i když už ne tak výrazně. Nvím, co to bylo, podle mě se někde možná dotýkala ta táhla motoru víc, když jsem je trochu napnul tím tahem, ale bylo to jakoby pořád šmechtaly synchrony. Nebylo to moc, ale já jsem to tam slyšel a byl jsem už z toho na nervy...........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  15:50

    « Bez nadpisu

    Co je dvouhmotovy setrvacnik?Na ten zarez kouknu po pate ,dam hned vedet jak si stojim
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:55

    « Zářez

    Podívám se.
    Taky jsem sim vzpomněl, kladku mám 2x vyměňovanou, 1x v garanci, 1x po. Ale už to dalo pokoj, tu druhou tam mám 50 tisíc (strašili mne že každých 30 tisíc...)
    Dvouhmotový setrvačník mi vyměnili (rachtal, teď po 75 tisících ok a jen slabě cvaká - oni ovšem nevěděli, tak vyměnili i spojku - ale přístup 100% Hale Praha).
    Já mám takovou mušku - mezi 1000 a 1450 ot si tam v motoru něco plastikově zavibruje - tak mi doporučili, ať si pustím rádio, že to dělá každý Ford i benzíny. Ale dotahli mi řemen nebo co a tím po 20 tisících zrušili kladku - za studena to strašně skřípalo, po 1-2 minutách to přestalo. Tak od té doby jsem netrval na tom přitažení, pouštím si RÁDIO a jsem v pohodě. >:D >:D >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:18

    « Re: Re: Re:

    Tak to budem počítat, : tak to už máme tři zářezy ........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.01.06  14:12

    « Re: Re:

    No tak vidim, ze mam s Dimem stejne "trable"..ten zarez mam na stejnem miste. chce to tam nejakou pasku a je to..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.01.06  14:03

    « Re:

    m.leky : tak to vypadá na dvouhmotový setrvačník, on jak se připojuje a odpojuje tak cvakne...... U 2,0 to bylo hodně slyšet, zase musím bohudík konstatovat, že u 2,2 o tom nevím.........
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…