FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.01.06  15:58

    « Zima a tak

    Ježto se zdržuju mimo a nad nulou, smím se optat, jak se vám v tom samcovi startuje?
    Jinak zítra jdu na první garančku, kolik vás to zhruba stálo a co vám dělali? Něco nad rámec kolonek v knížce? Můžem pak porovnat se západní cenou, až me zkásnou. Nic si tam nenesu, jen důvěru v profesionalitu a poctivost značkoservisu u svého prodejce. :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.01.06  15:10

    « Zimní ( ? ) nafta .

    Zdarec, včera mě uzemnili u pumpy, když mi řekli, že nafta je do -22°C, možná 24°c, a to vše v okamžiku, kdy jsem měl na teploměru -25 °C. Zatím ale jezdím :-)) Ono údajně jsou vůbec auta pro naše podmínky určena do teplo -24 °C. Musím si přečíst návod ..............V každém případě je na cestách vidět docela dost aut, které nejedou. Překvapivě docela dost Octávií....i když ono je to možná tím, že jich je na cestách snad nejvíce. Překvapilo mě, že u VW ( Touran )mají systém, který ofukuje přímo pod motorem přívod paliva výfukovými plyny ! Akorát že to kouří přímo pod kabinu, takže když se otevřou dveře...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  21:39

    « Re: Re: praskly pist

    8) :-! >:D >:D ;-) ;-)
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  18:54

    « Re: praskly pist

    ..jo, to jsou, v důlcích po kladivu se drží olej a žádná síra v naftě ho neohrozí....:-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.06  16:44

    « praskly pist

    Myslim ze kovane pisty jsou ty nejlepsi ne? :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  12:46

    « Prasklý píst

    Čau m.leky,
    já být tebou,tak bych to rovnou domluvil s DIMem,ať Tě objedná
    u toho šikovného kováře. >:D :-!
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.06  12:16

    « Re:

    ............jo, a když, tak u nás je šikovný kovář, on by to zavařil a stáhnul ......na chod motoru by to už stejně nemělo žádný vliv :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.01.06  11:59

    « Bez nadpisu

    to Laďa: Cau,:) No asi jim to zkusim navrhnout, jestli se na nej nechtej podivat ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.01.06  23:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Nuno dodat, že tam už zůstala jen zebra, značku přechod už sundali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  20:40

    « Re: Vec hadicka

    Čau m.leky,
    a nemáš náhodou prasklý píst. >:D >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  20:38

    « Re: Re: Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Čau DIMe,
    ten přechod pro chodce,to je evropská rarita. >:D
    Už jsem nad tím taky několikrát přemýšlel,to musel vymyslet úplný
    *. :-(
    Ještě když tam ta úniková zóna nebyla, za komanče,tak si to taky z vrchu pádil kamion bez kvaltu,směr centrum a co čert nechtěl,připletl se tam horlivý člen PSVB ( pro ty mladší Pomocná Stráž Veřejné Bezpečnosti ) >:D ,a začal na ten kamion mávat,jako že tam nesmí, no a když viděl,že ten kamion nezastavuje a jede dál,(jak by asi mohl zastavit,když ho tlačí x tun nákladu a brzdy má v háji) tak si stoupl do prostřed silnice a začal ještě víc rozhazovat rukama.
    Tak si dovedeš asi představit jak to dopadlo. :(
    Pro optimisty - kamion nezastavil. :-O
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.06  12:49

    « Vec hadicka

    Cauky vsem.Tak jsem se vcera vratil ze servisu.Hadicku mi zatim nevimenili,ze pry importer rekl vymenit cely nejaky dil,takze se to musi objednat.Pak pry to uz bude jen na pockani nez mi to vymeni.Kdyz jsem technikovi popisoval muj problem s PAZVUKEM, hned rekl ze to bude asi nejake uchyceni intercooleru.Kdyz jsem si vyzvedl auto,tak rikal ,ze to vymenili a melo by to byt ok.Ale NENI!!!!! :-) Rachta to porad a rekl bych ze i vic :'-( .Pozitivni na tom muze byt pouze to ze mi takhle postupne asi vymeni cely motor :-) .A jeste jedna vec.Zjistil jsem ze nemam pravou predni poklici.Buh vi kde se ztratila :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.01.06  12:37

    « Bez nadpisu

    :D >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.01.06  11:33

    « Re: Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Když jsme u té únikové zóny : počinem roku a možná i století bylo, když tam v době, kdy se rozhodlo o přednosti chodců na přechodech, udělal někdo " přemýšlivý" na samotném začátku toho únikového pruhu označený přechod pro chodce se zebrou !! Představa, že řidič rozběsněného kamionu s hořícími brzdami se konečně dostane k odbočce do toho pruhu......a tam přechod a na něm upřednostněný chodec ........:-)) Trojpruh ?? Včera jsme si všiml že náklaďáky tam nesmí nahoru předjíždět........škoda, že si toho oni nevšimli taky...... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  20:48

    « Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Čau Petr T.,
    jo,ten únikový pruh tam je,ale nepřál bych DIMovi aby tam skončil.
    To by si asi připadal jak na DAKARU,ale na to zase nemá auto. >:D
    Ale občas z něj tahají nějaký kamion.Dřív,když tam nebyl,tak to ty kamiony zastavovali až na křižovatce dole,o tu kamenou zeď.
    To bylo podstatně horší a víc smrťáků.
    Ale to už je dávno,od té doby už jezdí všichni kamioňáci
    ohleduplně. :x
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  19:03

    « Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Laďo, až tam úplně dole, jak se najíždí na 4 proud do Olomouce, tak tam je přece pro DIMa úniková zóna (v létě pro kamióny, v zimě pro DIMa). :shock: >:D :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.01.06  19:01

    « Re: Benzín

    Benzíny jsou na vymření, musíš jinam...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  17:36

    « Zdravím pesimistu DIMa

    čau DIMe,
    nevím jak to vypadá přes Mohelničák,ale pokud Tě sundá nějaký rozbruslený kamion,tak jediný místo kam budeš moc dát svoje Mondeo bude vrakáč,a nepomůže Ti ani vychytaný motor 2,2 TDCi. :D
    Nevím jak dobře to tam znáš,ale někdy se z té dvouproudovky od Moravské stává tříproudovka. :x Bacha na to :!:
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 19.01.06  16:43

    « Benzín

    Má niekto aj benzín alebo sú tu len samí hrkoťáci?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.01.06  09:34

    « Re: Zdravím pesimistu DIMa

    Dim nebýt pesimista, Dim být realista !!!!!!!!! Přejedu dnes přes Mohelničák ?? Kde vlastně máš to auto ?? Jestli mě tam sundá nějaký rozbruslený kamion, tak ať vím kam s tím :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.06  21:39

    « Zdravím pesimistu DIMa

    čau DIMe,
    píst by měl být opravený do pátku,já si ale myslím že se to nestihne. :-(
    Chtěl jsem přes víkend na lyžovačku,ale asi mám smolíka. :-(
    Celkem dost mi to auto chybí. :-(
    Neboj se ,dám Ti vědět jestli je vše O.K. >:D nebo ne :x .
    Jenom si v duchu říkám,ať nedojde na Tvoje slova. >:-[]
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.01.06  14:07

    « Re: Re: Provokace na DIMa

    Provokatéři jste oba :-)
    Kdy má být opravený ten píst !!! :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  21:21

    « Re: Provokace na DIMa

    to Petr T.
    Ja jsem to tak nějak pochopil,ale nebyl jsem si jistý. :-!
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  21:12

    « Krach 2,2TDCi?

    to DIM:
    čau DIMe,
    nad tím slovem MUSÍ se musím smát já. >:D >:D
    No a ten vtip,dobrý,tak trochu ze života. :-!
    Ale ve škole nám vždycky říkali,že dobrý je za 3. >:D
    Nic ve zlém.
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  21:09

    « Provokace na DIMa

    Laďo, to byla jen provokace, aby si DIM nebyl tak jistý... 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  21:05

    « Bez nadpisu

    to m.leky:
    máš pravdu,času je ještě pořád dost.Dám Ti dopředu vědět. 8)
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  20:58

    « Krach 2,2TDCi?

    to Petr T.
    proč myslíš??? :D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  20:53

    « Palivový filtr

    to ruman:
    Taky si myslím že je to DELPHI,teď jsem se byl podívat v garáži,mám tam jeden ležet, je celý stříbrnošedý(hliník),na boku je velkým písmem napsáno
    DELPHI a nad tím malým písmem Ford.Ale zjistíš to snadno,odpoj hadici od přívodu,odvodu a přepadu k filtru a když s tím filtrem pootočíš,tak tam bude napsán výrobce.Akorát bacha na hadice,až to budeš dávat zpět ať nepřehodíš přívod a odvod,přepad ze vstřikovačů má menší průměr.Jinak to není nic složitého. :-!
    Jinak Rašíno je dobrý servis - předpokládám Brno >:D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  19:13

    « Originál Delphi je hliníkový

    To Ruman:
    To vypadá na originál Delphi, který u Fordu pouze přebalili, ani nepřetiskli tím svým Motorcraftem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  14:37

    « Re: Uklidním Tě

    Ja mam měněnej pal. filtr před 4000 km..dělali to ve Ford Rašíno..je tam ale jinej filtr, než tam byl..ten předtím měl tmavou barvu, ten nynější je bez jakekoliv barvy-povrch asi hlinik..bez napisu(pohled zvrchu)doufám, že mě tam nedali něco, co neměli...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.01.06  13:23

    « Bez nadpisu

    Bohuzel je leto jeste daleko.No spis doba nez vyjedem :-) .Takze casu na domluvu mame dost.Neco bychom mohli vymyslet ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.01.06  09:10

    « Re: Krach 2,2TDCi?

    No, Laďo a Petře, 2,2 TDCi přece už MUSÍ být vychytaný, protože po těch mých zkušenostech by už do stejných problémů šel jenmom * !! :-)) A to přece o mně nikdo říct nemůže !!!!!!!!.....Mimochodem když jsme u těch * :
    Říká manželka manželovi: "Ty seš takovej *, že kdyby se uspořádalo
    > mistrovství světa všech *, tak ty budeš
    > stoprocentně druhej!!!" "Proč druhej?" ptá se manžel. "Protože seš
    > takovej *, že bys to ani nevyhrál!!!"
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  22:14

    « Krach 2,2TDCi?

    To Laďa:
    máš pevné nervy!!! 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  20:45

    « Re: Ještě k tomu aditivu

    čau,
    tak takhle jsem se dlouho nepobavil,při představě jak DIM
    za týden píše,že má nějaký problém s vychytaným 2,2 TDCi. >:D >:D
    To by sis ale pěkně nadělal do bot,DIMe že? :-(
    Ale DIMe nic ve zlém :D,souhlasím s Tebou,že pokud si koupím auto,
    a stane se mi problém (vstřikovače atd.),zajedu do servisu,auto je v záruce,tak by Ti ten náhradní díl měli vyměnit bezplatně bez ohledu na to,jestli tankuješ u Petra nebo Pavla.
    Jenže realita je jiná a jak napsal Petr T,život bývá někdy těžkej. :'-(
    Koncem týdne bych měl mít spravené auto,takže dám vědět co na to kontrolka žhavení >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  20:14

    « Re:

    to m.leky:
    čau motorkáři, :-!
    na léto něco chystáme,nevím jestli to ale vyjde.
    Kdybys měl čas a chuť,tak se mužeš přidat.Podrobnosti
    zatím ještě nemám,až budu vědět něco bližšího,dám Ti vědět. ;-)
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  19:23

    « Jó, život bejvá někdy krutej

    :?: :!: :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  18:42

    « Re: Ještě k tomu aditivu

    ..ta tvoje nabídka je docela deprimující :-) 2,2 TDCi je přece vychytané, a bude po celou dobu v záruce !! :-) A beru jen kvalitní naftu, jen ne ARAL :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  15:35

    « Ještě k tomu aditivu

    Já to aditivum dávám abych nezůstal někde viset, např. v daleké cizině, kam jezdím často na SC.
    Jinak nezapomeň, že kdyby něco s 2,2TDCi, stačí dát vědět přes toto fórum... 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  14:42

    « Re: Re: Re: Nestrašíš

    ....a tak by to asi mělo být . Jestliže je díl v záruce tak by se za mě měl bít ten výrobce, který výrobek na český trh pustil !! Proto si myslím, že ani jedna strana nemá svědomí úplně čisté...........a pak na to doplatí stejný chudák, jako jsem byl já.....Zaplaťpámbuh že firemně, ještě kdyby to mělo být z mé už tak dost zdaněné kapsy......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:52

    « Re: Re: Nestrašíš

    ................čirou náhodou vím, že se k tomu třeba Japonci staví úplně jinak - ti berou i tato rizika v úvahu ne po technické ale po ekonomické stránce - tzn. v záruce zdrama vymění vše, i když dobře vědí, že zákazník VĚDOMĚ tankuje podezřelou naftu.
    No jo!!! Ale záruka jednou skončí a stejně tomu nikdo neuteče - problémy se jakoby je odkládají!!!
    Jediným řešením je skutečně OMASTIT TVRDĚ pumpaře zlatokopy. Když to šlo v Belgii (12% na 2%), musí to jít i u nás.
    Jinak Ford se odvrací od některých značek, od Bosche a od Delphi k japonskému Densu. Také Siemens si vede celkem doře myslím.
    NAKONEC JAPONEC!!! :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  13:23

    « Re: Nestrašíš

    ............... a znovu čistě zákaznicky by mi to mělo být úplně jedno. To auto se tady prodává = je tady homologováno = musí být schopno fungovat tady v těch podmínkách. Já jsem v původní záruce vůbec nic neporušil a stejně jsem utřel. Všichni se tvářili jako neprůstřelní - ARAL i FORD. ( A to mělo MONDEO na víčku napsáno, že doporučuje ARAL !! :-))) A podle mě jim to u Fordu nakonec i docela vyhovuje. Když už neví kudy kam, vytáhnou zkušebnu a špatnou naftu a vodu v nádrži..........a i kdyby tam nebyla, tak já u toho rozebírání nejsem... Znovu se mi chce říct : jestliže je problém vody v nádrži, tak ji má odstranit výrobce, já chci jenom jezdit a mít záruku.........Já vodu nijak nezkontroluju.
    To je jako s elektrospotřebiči : v noci jsou v síti běžně napěťové výkyvy a to především do plusu. V podstatě tedy by člověk neměl šanci reklamovat jakýkoliv spotřebič. Přišli by měřiči, namonitorovali síť......a nazdar !!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:05

    « Nestrašíš

    Nazdárek DIMe,
    tentokrátn se s Tebou zcela ztotožňuji. Ze zákaznického hlediska máš zcela pravdu.
    Pravdou ovšem je, že Ford nelže. Když si projdeš statistiky poruchovosti a rozborů nafty zjistíš že:
    - poruchovost systémů vstřikování nafty v záp. EU je 3x až 4x nižší
    - počet špatných vzorků v ČR je až 5x vyšší než v záp. EU. (Např. v Belgii se pohybují na úrovni 1-2% z odebraných vzerků, v ČR to kolísá mezi 5 až 15%)
    Tato korelace je vskutku zajímavá.
    Všechno je to o "pumpařích - zlatokopech". V průměru totiž bereš nekvalitní naftu 1 x za 10 tankování. Pokud pojedeš k značkovým pumpám, snížíš riziko 2x až 3x, ale stejně nakonec tu špatnou naftu někdy někde vezmeš. A je to.
    Nezničitelné systémy vstřikování nafty se prostě vyrobit nedají.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  13:00

    « Bez nadpisu

    Dnes jsem se objednal do servisu.Vymenit hadicku >:D a pak postezovat si na rachtani viz. moje pazvuky nize.Zjistil jsem ze je to opravdu slyst stale vice a hlavne......nejen kdyz pridam plyn ale kdyz ho v urcite poloze drzim.Ta poloha ma pomerne maly rozsah.Tak jsem zvedav na diygnozu od "lékařů" ve Fordu
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.01.06  12:50

    « Bez nadpisu

    to Lada: To vis ,ze ji mam.Chceme v lete se zenou udelat tak tydenni vylet po Rakousku.Kez by nam to vyslo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  10:47

    « Re: Uklidním Tě

    Ahoj Petře , předpokládám , že zase napíšeš že zase zbytečně straším........tak už se předem omlouvám :-)).
    S těmi aditivy a kvalitní naftou je to ale pro mě nepřijatelné.
    Aditiva mi prodejce vysloveně zakázal a poukazoval na záruční podmínky !! Nehledě k tomu, že opravdu nemíním kupovat a hlavně tahat s sebou pořád nějakou další láhev nebo lahvičku , která se mi bude povalovat v kufru jako už teď mnoho jiných nesmyslů, budu ji muset mít pořád někde po ruce při dlouhých cestách na dovolenou a pod. Pokud si v dnešní době koupím auto v ceně skoro milion, předpokládám, že budu prostě jezdit a že všechna rizika spojená s čímkoliv už za mě odstranili konstruktéři a technici tak renomovaného světového výrobce aut jako je FORD.
    Skutečnost je však jiná. FORD všechno svedl na českou naftu.........
    A když říkáš kromě aditiv KVALITNÍ naftu, tak já fakt nevím, kde ji mám teda jako na cestách hledat ??!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.01.06  10:34

    « Re:

    Věřím, že ti to pojede a že to byl ten senzor volnoběhu..........jedině že by ne. :-) Napiš tady tak za 14 dní......
    Laďo : No to je fakt : TDCi v servisu je nejúspornější varianta použití :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.01.06  16:20

    « Uklidním Tě

    To or: Pokud pokužíváš aditiva&kvalitní naftu, nic Ti nehrozí.
    Ten problém s tím senzorem jsem taky měl. V hustém lijáku jsem vyjížděl na Motolský kopec v Praze a nahoře to chcíplo. Tak jsem asi 20x startoval až to naskočilo. Druhý den už jsem nenastartoval, odtah, výměna senzoru. Jenže můj servis už se vyzná tak mne nestrašil se vstřikovači (a já bych se nedal ha ha ha).
    Série problémových čerpadel byla vyměněna do roku od zahájení prodeje 2,0 TDCi.
    Hlídej si výměny filtru, max 30000 ať Ti kdo řekne cokoli. NIKDY nedávej noname!!!! Viděl jsem na vlastní oči auto se zničenými vstřikovači a palivovým filtrem polské značky FILTRON. Najel 60000 km a vstřiky v čudu. Takže: POUZE ORIGINÁL Ford/Motorcraft nebo originál DELPHI HDF924 - tento filtr je dodáván spol. Delphi do Fordu a ten si ho pouze přetiskne/přebalí. Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:43

    « Re:

    to m.leky:
    Čau,
    chtěl jsem se tě zeptat jestli maš ještě "maličkou" Hondu Shadow nebo už jsi ji dal pryč? :-! a jestli se chystáš v létě někam dál s maličkou.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:32

    « Re: Re: Zářez

    Čau DIMe,
    nemám auto(v servisu),nemám zářez. >:D >:D
    Vrátí se mi auto,budu mít zářez. :-( :-(
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.01.06  14:29

    « Re:

    to or:
    čau chlape,
    tak koukám,že všeobecná diagnozá při jakémkoliv problému Ford Mondeo
    TDCi 96 kW r.v. 2002 jsou vstřikovače,hlavně tedy u autorizovaného servisu. >:D
    Mám taky 12/2002 TDCi 96 kW,mám teď auto v servisu (prasklý píst - viz články dole),no a než se na to přišlo,tak to samozřejmě byly vstřikovače,čerpadlo atd.No a ceny těchto oprav jsou dnes už opravdu někde jinde.
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  23:15

    « Bez nadpisu

    Takhle jsem to koupil, nic jsem neměnil. V nečem to pravda je trochu exot, je to automat. Rok staré auto, předtím bylo českého Fordu. I ostatní hadice mají k velkému krytu dostatečnou rezervu, žádná se proříznout nemůže.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  17:03

    « Bez nadpisu

    Hadička není takový problém,pokud se tedy neprodře , že ? >:-[]
    Před 14 dny jsem po jízdě z kopce a brzdění motorem asi 2-3 km (-7 C) nemohl nastartovat . V domnění, že došlo k zamrznutí nafty (nepoužívám aditiva),jsme se nejdříve pokoušely ji ohřát,ovšem bez úspěchu . :?: Po kontrole s bývalým mechanikem Fordu(asi vstřikovače-60-70t.oprava) a pročítání Vašich přispěvků :roll: autorizovaný servis raději NE,byla v neautorizovaném servisu zjištěna závada:vadný snímač volnoběžných otáček - na 90% . Po výměně motor vypadá, že je v pořádku. Navíc už používám aditiva a vyměněn palivový filtr.
    Mondeo 2.0 TDCi 96kw v provozu od 12/2002, já ho mám od 11/2003 . Ale najeto 85t.km a nevím,zda nebude problém s palivovým čerpadlem(nebo
    už byl ???) Doufám, >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  16:02

    « hadicka

    ja tam ovsem tu hadicku co ma jenyk polozenu navrchu vobec nemam (asi to bude tym TDDi) ale mam nacatu tu hrubsiu, ktora ide aj u jenyka dolu!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  15:56

    « Re: Re: Re: Zářez

    Jenyku, ty máš tu hadičku jakoby položenou na tom deklu. To jsi tam dal sám ?? Normálně je totiž zkroucená dolů......a tam se právě potká s tou spodní hranou toho krytu..........Třeba přece jen nějaký servis nebo prodejce na to přišel............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  15:14

    « Re: Re: Zářez

    Ale prdlajs, hadičku mám, zářez nemám. Dal jsem sem fotku, co máte jinak? Nemůžete ji tam dát stejně, jako to mám já?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  14:00

    « Re: Re: Zářez

    A nejvíce mě štve, že ti slavní autorizovaní servismeni nemají kousek té izolačky aby to v tichosti postupně všem při garancích zalepili.Kolik už jich máme ?? Nenapíšem to potom na FMC ?? :-)) A pořád nevím, co hrozí když to praskne, protože nevím co to je :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  13:14

    « Re: Zářez

    Zdravím pánové !!! Mondeo 2.O TDCi ,12/2001..........zářez taky samozřejmě mám!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  12:24

    « Re: Zářez

    Jak to tak vidím, kdo má hadičku, má i zářez !!!!! Kdo nemá , nemá :-). Tak jsem vás alespoň upozornil na případný průšvih........ale CO TO TAM VLASTNĚ JE ???? Jaký průšvih by to byl, až se to prodře úplně ?? Začne blikat žhavení ?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.06  12:04

    « Zářez

    2.2 TDCi 2004
    Zářez samozřejmě ........................................…
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.01.06  09:53

    « zarez

    TDDi 2001 a zarez mam! :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  14:55

    « Bez nadpisu

    Tak to jsi ale díky inovaci 2005 ztratil veškerou naději na odměnu pro jubilejní nález zářezu !!!!!!!!! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.06  14:02

    « Re:

    Takze slibeny pohled shora - opravdu tam nic takoveho u modelu 2005 neni.
    klik na Free:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.01.06  11:56

    « Bez nadpisu

    POdle těch fotek už tam ta hadička u modelu 2005 není. Já mám ještě 2,2 2004 a tam to je :-), a předtím tam byla u 2,0 2002 taky. U benzínů nevím. Na těch fotkách od Jenyka je to velmi dobře vidět, hadička je černá, gumová , měkká, zatočená dolů. Nevíte co to vlastně je ??
    Laďo, taky držím palce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  22:51

    « Bez nadpisu

    Ja mam 2,2 TDCI 2004 ,ale vypada to tam jinak.Nebo mi tam dali jinej motor :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  22:16

    « Re: Re: Re: hledane misto

    Ted jsem se byl tedy jeste podivat do garaze na to misto defektu. Z toho plyne. Ti co maji 2,2TDCi s prorezanou hadickou mit problem nebudou!!! - nema se kde prorezat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  22:01

    « Re: Píst

    Čau Petr T.,
    taky doufám,že už začnu konečně jezdit a bude po problémech.
    Taky mě už nebaví čekat každé ráno na manželku (teď ji vozím do práce Tranzitem)až se vyšlechtí,a věř mi ,že to čekání je opravdu hodně dlouhé. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    Dík za podporu. :-)
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:59

    « Re: Re: hledane misto

    Trefa, 2.0 TDCi , r.v. 2004.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:43

    « Píst

    Laďo,
    já už jsem o prasklých pístech slyšel. Buď to ve Tvém případě byla náhoda anebo ten píst dostal poslední kapku (horší palivo) a zařval. Tak snad jiný problém už nebude. Držím palec.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  21:30

    « Re: DIMe, už to přeháníš!!!

    Čau Petr T. a DIMe,
    tak mi to nedalo a jel jsem se podívat do servisu ne ten můj píst.
    Ten píst má prasklinu od čepu,až po horní hranu pístu,pak to pokračuje přes vrch pístu asi tak do poloviny.No a na té horní straně,je v tom nejslabším místě ještě propálený.Podle mě je to vada materiálu,asi to vyráběli v pátek a všichni už spěchali domů >:D
    Servisman se mě ptal,jestli když to ráno nastartuji,tak jestli tomu motoru hned dávám,protože vedle mě stála AUDI A6 s úplně stejně prasklým a propáleným pístem.Borec se přiznal,že po nastartování to hned pořádně honí,což ale můj případ není.Někdo se tady taky ptal,jestli ta výměna pístu jde udělat spodem.Ja mam teda celý motor venku,hlava je sundaná,ještě jsem jim říkal,ať se podívají i na ty ostatní písty,jestli jsou v pořádku.Dnes mi poslali zprávu,že ostatní písty vypadají O.K. no a co se týká ceny opravy tak je to 12 500,- + DPH za materiál plus práce. :-(
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  21:17

    « Re: hledane misto

    .... no tak jeste jednou i s popisem mista foceni.
    Ja tam misto toho stribrneho "hrnicku" s vyvedenou hadickou, mam tu
    cernou hranatou krabicku s tahlem a srouby - zitra jeste vyfotim pohled shora.
    Janyk: ..a co to je za motor a rok vyroby? Neni to nahodou 2,0TDCi a jeste starsi rocnik? Muj pripad je 2,2 TDCi 2005 - Euro4.
    pro zobrazeni klik na sede klikaci FREE:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  20:54

    « Re:

    Já to tam mám takhle (klikněte na FREE):
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  20:14

    « Bez nadpisu

    :D je to jinde.....asi. ;-) Za krytem motoru smerem k oknu, ve stredni casti u turba,jestli se nepletu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  16:30

    « Re: Re: Re: zarezy na hadicce

    Tak me pujcil fotak kolega - jedine misto kde by neco hrozilo, je to co jsem vyfotil (viz odkazy dole), ale tam je to vyreseno tou prichytkou, na ten tlustsi kabel, co jde spodem. I kdyz s nim cloumam jak chci, k mechanickemu opreni o plast kryjici motor, nemuze v tomto pripade dojit. Je to to misto o kterem mluvite? Nebo je to jinde?
    Info k prohlednuti foto: otevrete link v novem okne a kliknete na sede klikaci policko v tabulce FREE.
    [odkaz]
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.01.06  15:01

    « Re: Re: zarezy na hadicce

    Dnes jsem se dival do tech mist kde by melo dochazet k tomu prorezavani hadicky a zadne takove misto, kde by se mohla prorezavat, jsem nenasel? Nemuzete to nekdo vyfotit? Zitra budu mit u sebe fotak, tak to sem taky dam.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  10:53

    « Bez nadpisu

    Dobrá, dobrá, jen vycházím z toho, co jsem si prožil a pak pozjišťoval. Odborník na common rail nejsem. Ale jsem technik ano. A když nad tím přemýšlím, tak mi není jasné, jak může kontrolka diagnostiky poznat něco na pístu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.01.06  09:53

    « takze nic

    tak vcera bolo podozrenie na vnikanie vzduchu do palivoveho systemu. dnes rano auto spolahlivo triaslo auto dalej. >:-[] takze nic!
    fakt neviem co dalej robit. vsetci ktori ho videli sa zhodli, ze to nie je normalne a pri ozaj studenom motore ide pravdepodobne len na tri valce. teraz hovoria, ze by to mohlo byt palivove cerpadlo. ale samozrejme to nevedia na 100%. Do...........................
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.01.06  09:46

    « DIMe, už to přeháníš!!!

    To DIM, to Laďa
    DIMe, neblázni!
    Proto, že kdysi u Fordu měnili z neznalosti všechno co jim přišlo pod ruku nemusíš tady lidi bláznit se svojí fixní ideou. :x
    - proč neměnit vysokotlaký zásobník:
    je to kus železa osazený senzorem tklaku v railu (prakticky nikdy se neporouchá, jen při bouračce)
    - proč neměnit čerpadlo:
    protože všechna poruchová již byla vyměněna dávno v záruce a jinak jsou to nyní držáky, navíc se v případě poruchy levně opravují
    - proč neměnit vstřikovače (u Ladi - protože propálil píst dříve než zničil vstřikovače)
    Tak klííííííííííííííd, chlape! :roll:
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.01.06  09:01

    « Mondeo

    dnes som s tym bol v servise specialne na diesle.
    startovali na studeno a povedali, ze to pravdepodobne niekde chyta vzduch. dnes ho tam po praci necham a zajtra by to malo byt jasne. dam vediet :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  23:57

    « Re: Re: Re: Re: Nény zářez!

    Třeba ne, jsem od přírody skeptik :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.01.06  22:28

    « Re: Re: Re: Nény zářez!

    DIMe nestraš,
    pokud to tak bude,tak to dám z baráku,koupil jsem si auto na ježdění a ne na opravování. >:D
    S těma balíčkama to bude obráceně ,pokud se vyplní Tvoje slova. >:D
    Ciao Laďa
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…