FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: TDDi
Jak víš, teplem se kovové součástky rozpínají, takže pokud se nezahřejí dvě součástky stejně, jejich vzájemná komunikace se změní........a to nemluvím o různých roztažnostech různých materiálů.........Tak kolik je ta tlaková tolerance?? Že je to číslo jedna mě ani moc nepřekvapilo........ -
« TDDi
je to prvy valec.
nieco tam ale asi fakt bude. ked som sa dival na spravu z merania 2 a 3 su uplne presne 32, stvrty 31.5 a prvy 27. na prvy aj opakovali meranie a bolo to to iste. ja sice nemam taketo skusenosti, ale je mozne, ak by tam bolo nieco prasknute/prepalene, ze by to po cca 1 min. statia, resp 100-150 metroch islo pekne??? -
« Re: TDDi
Já bych ti rád konstruktivně pomohl, ale to se asi z patra udělat nedá, a servisní technik taky nejsem......Kolik je tolerance pro tlaky víš?? Já myslím, že není nic divného, že jsou válce nerovnoměrně opotřebeny, protože ty venkovní pracují v jiných teplotních podmínkách vzhledem k homogenitě ohřívání a chladnutí. Které válce to jsou ??? -
« Re:
ako si inak spravne predpokladal, som SK. ale ak by si mal nejaky kontakt na servis, hoci aj v cechach...
skusal som uz vselico, ale najviac ma sklamal servis origimal ford!
a co sa tyka tvojej poznamky k fordu, musim s tebou suhlasit. jazdne vlastnosti super, ale inak :( -
« TDDi
dakujem! konecne nejaky konstruktivny prispevok. ja mam tlaky v troch valcoch 32 a v tom jednom 27. kedze sa v tom vobec nevyznam, daju sa veci ktore si napisal zistit aj bez toho aby som daval dolu hlavu?
inak ostatne veci by mali byt ok. kontrolovali cerpadlo, trysky a nenasli nic. -
« Bez nadpisu
to wx321
zdravím, takže asi dochází na moje slova - viz níže.
No a co s tím - tlak je nižší, protože to někde utíká. Není to způsobeno opotřebením, to by jsi měl všechny válce zhruba jako já, u toho Una. tlak může jít pryč horem nebo spodem. Vlasně i bokem, ale to jsem zažil jedinkrát u staré Avie, která měla pórovitý odlitek vložky válců :-)
Doporučoval bych ti najít solidní dieselservis, který je schopen válec natlakovat a zjistit, kudy to jde ven. Poté opravit. Může to být ventil, těsnění, kroužky, kombinace více příčin, atd. Předpokládám, že předchozí majitel uvedl motor do nějakého nestandardního provozního režimu >:D , toto je následek.
Jinak předpokládám, že jsi ze SK nebo bydlíš někde tady ?
Jinak z vašich příspěvků nemám zrovna pocit, že by u fordů s nafťáky nějak výrazně pohnuli.
Založen: 07. 06. 2005
Příspěvky: 9
Zaslal: 09. 1. 2006 17:42
Předmět: Odpovědet Orig. přísp.
----------------------------------------… />
wx321
totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho. -
« Nizsi tlak
cau!
chcel by som sa poradit. po dlhom patrani zistili vo forde, ze mam na jednom valci nizsi tlak. tri 32ba a jeden 27ba. ako som uz pisal, pri studenom starte mi to potom ide na tri valce a trasie. do rozoberania hlavy motora sa mi moc nechce, nenapada Vas, cim by to mohlo byt? diky -
« Re: Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Já jsem najezdil s kombíkem 2,0 96Kw asi 80 tis km. Teď s 2,2 asi 15 tis. Rozdíl je opravdu DRAMATICKÝ, a to ve prospěch 2,2 TDCi. Především neustály traktorový projev 2,0 mi vadil každý den při každém sešlápnutí plynu. Teď jsem spokojený. Ale něco bych k tomu dodal : myslím, že se na přenosu hluku do interieru velmi podílela starší 5-ti stupňová převododvka mého původního Mondea. Možná, že by to s šestikvaltem bylo jiné i předtím......... -
"-- skrytý --" 01.02.06 00:10
« Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Ahoj, motory 2.2 si chválíte i pro jejich nižší hlučnost. Dělali jste někdo přímé porovnání? Já totiž včera v servisu přesedal mezi TDCi 2.0 a 2.2 a ani já, ani technik jsme rozdíl nepoznali (spíš bylo to 2.2 hlučnější...). 2.0 je z roku 2004, 40 000 najeto a 2.2 je 2005, 7000 najeto (ještě nezajeté...?).
Je mezi těmito motory nějaký významný konstrukční rozdíl? -
« Prasklý píst
Čau DIMe a všichni ostatní,
neměl jsem teď moc času,ale koukám že jse tady začíná rozvíjet
zajímavá diskuse na téma výkon motor=rychlá jízda.
Taky pošlu pár postřehů,dnes ale nestíhám.
to DIM:
Píst mi došel s Belgie až tento týden,takže ve čtvrtek jsi jedu pro auto.
V servisu vedle mého mazlíka stojí další Mondeo s prasklým pístem,no a borci ze servisu mi říkali,že jeden zásobovač co dodává do servisů náhradní díly i na Slovensko, jim po zhlédnutí mého prasklého pístu říkal,že v jednom z těchto servisu řešili pět Mondeí s prasklým pístem po sobě. :'-(
Takže tady něco smrdí :-(
Jinak zítra jedu do Vídně a mám z půjčovny Fabii 1,3 8),bude to asi jízda mého života a pěkně si ji vychutnám. :-!
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 31.01.06 14:29
« Re: Recept na 155 koni
Hi,
to je prave jedna z tech zprav, ktery mi sundavaji nohu z plynu. Nedavno jsem se dival na [odkaz] a je to az hruza, kdyz vidis maly decko s pulkou hlavy, motorkare rozhazeny po silnici a cary lidi visici z vraku.
Souhlasim s DIMem co se tyka predjizdejicich aut - hodne krizovych situaci vytvareji ridici se slabsimi auty, malokdy je videt S8 nebo MB-CLK:-) predjizdejici v zatacce nebo pred horizontem. Vzdy kdyz se ke mne priblizi Fabie, ridic se mne nalepi na kufr a ceka, az naproti nic nepojede, aby mne mohl v miste kam nevidi predjet, tak dostavam strach. Strach z toho, jestli se mu v protismeru neco objevi a co bude pak.... Pak budu ve zpravach TVNova nebo na www.idnes.cz :-( jako car kuze visici z Mondea s TDCi 2.2, do ktereho celne narazila Tatra, ktera se vyhybala protijedouci Fabii.... -
« Re: Re: Spotreba
Souhlasím s maverickem. I když ne ve všem, protože mám děti jenom 2 .-) Ale já jezdím tak nějak normálně, ale když potřebuji předjíždět ať už u Odřepsů, nobo u Fulneku nebo na Mohlelničáku, tak prostě předjedu. Na druhou starnu když vidím, do čeho se občas pustí Feldy, Favority a spol. , kdy předjíždí stovky metrů, dokončují před horizonty, v zatáčkách.......
Kydž jsme u toho Mohelničáku : můj starý F 125P 1300 to vyjel na trojku, Forman na trojku ( při předjíždění ) až na čtyřku, Felda tak stejně , octávia 1,8T na 5 , no a Mondeo 2,2 TDCi o tom , že je tam nějaký kopec, vůbec neví.........A tady je ten ten rozdíl !! Přitom všechna ta auta měla maximálku výš, než povolenou rychlost, takže by vlastně měla všechna stačit........?:-))
Jak dopadl ten píst ????????????? -
"-- skrytý --" 31.01.06 12:50
« Re: Spotreba
Hi,
to Jarda.Suchy1: Nesouhlasim s tebou, ze kdo jezdi nizke spotreby, tak si nema kupovat 2.2. Ja mam dlouhodobou (ted po 50k) dle PP 5.6, dle tankovani 5.8, tenhle motor jsem si kupoval kvuli moznosti BEZPECNEHO predjeti a ZVLADNUTI krizovych situaci. Kdyz chce nekdo jezdit vyssi rychlosti, at si jezdi, je to jeho vec. Ja jezdim pomalu proto, ze mne desi co vsechno se mi muze stat - viz media, ktera nas denodenne bombarduji mrtvolama a havarkama apod. Taky na silnicich vidim hodne situaci, kdy staci malo a dotycny by uz nebyl. Splacim hypoteku, mam 3 decka a nemuzu si dovolit jeste umrit. A mam vetsi pravdepodobnost preziti srazky pri stovce nez ve 180km/h. Ale nikomu jeho volbu (jezdit rychleji) neberu, do praveho uhybam a kdyz se blizi rychlik, tak mu do leveho nelezu...
Nechci na toto technicke forum chodit s prkotinama, ale IMHO neni prima umera mezi vykonem motoru a povinnosti jezdit urcitou rychlosti. -
« Ke spotrebe
Usek Hradec Kralove - Podebrady - jsem taky parkrat jel pomalu (tj. do 100 km/h) a klidne, hlavne abych si overil svuj pocit, ze se zimni gumy, co mam, jedou usporneji nez letni. Se slabym TDCi (zadne 2.2l) se dalo 4.5l i niz (se zimnimi gumami). Aspon je videt, ze ty oficialni spotreby se daji i prakticky dosahnout. -
"-- skrytý --" 31.01.06 11:27
« Re: Re: K te spotrebe
Tak dnes usek Hradec Kralove - Podebrady - nuda a sed prumer 72km/h - ani jedno predjeti - spotreba 5,3l/100km - a pak ze to nejde :-). Ale opravdu - pokud nekdo jezdi takoveto spotreby, tak si nemusi kupovat 2,2 TDCi. Takze pokud jezdim svizne, s vyuzivanim potencialu motoru - tak jsem na 7,5l relne spotreby - na dalnici pri tech 160km/h - 8l - 8,5l. -
"-- skrytý --" 27.01.06 23:13
« Re: K te spotrebe
To jarda.suchy1
Dnes jsem jel Plzeň - Praha - Plzeň trochu rychleji a spotřeba byla 8,0. Rychlost tak 160 +, závodil jsem s nějakým Superbem :-! . Zdá se mi že máš nějak velkej rozdíl mezi počítačem a skutečnou spotřebou. Neteče Ti někde něco ? Na předminulým autě jsem měl díru v palivovým vedení těsně u nádrže a spotřebu mi to zvedlo (překvapivě >:D ). Teklo to ale jen když se jelo, takže jsem s tim jezdil tak měsíc, sice jsem furt čichal, ale nic jsem nenašel. Pak to dali na zvedák a mechanik zmáčkl plyn a už to crčelo.
Měj se
David
P.S. Jo, a mám taky Euro 3. Možná, že bys měl dealerovi jedno Euro vrátit ... ;-) -
"-- skrytý --" 27.01.06 17:39
« K te spotrebe
No panecku cislo je to pekne...ale podle me dostupne,vsak uz jsem takovou zazil ba vetsi.Uvedom si jak moc jsi mel zmacklej plyn,do toho ta zima.......prijde mi to normalni.Jo a mam euro 3.
Panove jedna novinka.Vcera jsem byl v servisu na vymenu hadicky.Pokecal jsem s hlavnim technikema to hlavni co jsem se dozvedel je............ze ford podepsal smlouvu s jednim vyrobcem na aditiva.Hned jsem si jedno baleni koupil abch vyzkousel.Znacku si ted nevzpomenu ale pozdeji ji doplnim.Cena 297,- samo s dani,objem 300ml.Bud na 80 litru nebo na 50 litru pro silne procisteni.Prijde mi to dost drahy.Jo a taky rikal ze uz opravovali tdci co tankovalo u shelu.Moc me tim nepotesil. :-( .Jo a rikal ze aral je na vicku proto, ze se zavazal ze bude dopravovat do svych cerp.stanic vysoce kvalitni naftu vhodnou pro Tdci.To tady v Cechach asi ta smlouva neplati ne? ;-) :-) No pro dnesek by to stacilo musim si taky nechat neco na priste ne? >:D
Mejte se a uzivejte zimnich radovanek nejlepe na cvicne zmzle draze letiste -
« Re: K te spotrebe
Mám li být úplně upřímný, tak já to zas tak nesleduju. Většinoiu sice vynuluju počítač při tankování, ale že bych se tím nějak moc zabýval, to zase ne. U minulé verze 2,0 TDCi jsme měl ale spotřebu většinou vyšší, při dlouhé jízdě po dálnicei s koly na střeše jsem se jednou dostal někde na hodnotu asi 10 l/100, což mě velmi znervoznilo, pak od Humpolce na Šumavu to při jízdě po okreskách zase rychle padalo dolů. S vysokou rychlostí ta spotřeba roste dramaticky....... Pravda je , že za pár týdnů to kleklo úplně :-))
Taky je ale pravda, že pokud jsi jel ustálenou rychlostí 180 km/h, tak se není moc co divit........... -
"-- skrytý --" 26.01.06 19:11
« K te spotrebe
Tento vikend jsem se vracel z Mnichova do Prahy - tachometrovych 402km - palubni pocitac ukozoval prumernou spotrebu 7,8l - skutecna spotreba cca11,5l (po natankovani 35l nafty u BP - British Petroleum do "prazdne" nadrze v Mnichove - palubni pocitac jiz ukazoval dojezd 30km) - po dojeti do Prahy palubni pocitac dojezd 60km. Jizda vetsinou na tempomat 180km/h od rozvadova 160km/h. Auto ve dvou lidech bez bagaze. Takze pokud se tomu slape na krk, tak to tam opravdu tece!!! Nabyvam domeni, ze vetsina tady z vas ma verzi Euro3 a ta basti, aspon podle vasich perispevku, min!!! Opravdu se me nepodarilo jet nizsi spotrebu jak 6,5l. A to opravdu nejedu!!! -
impaler 26.01.06 13:56
« Garančka č. 1
Slíbil jsem čísla, ale zapomněl jsem to vzít, tak z hlavy:
Celkem 158 eur, z toho
-45 prohlídka, tedy práce celkem bez rozepsání. Hodinovou sazbu proto netuším
-cca 65 olej
-cca 8 chladicí kapalina
-další drobny věci, ostřikovače a podobně, ekologická daň a tak
Celkem podle předpokladu. Při následné projížďce jsem nabyl dojmu, že
a. na motoru je vyloženě slyšet, jak mu to chutná
b. pískají brzdy
Brzdy dřív ani nehlesly, teď při 40 km všemi režimy až po dálnici pískly krátce, vysoce, vždy hned na začátku při kontaktu s pedálem - každé třetí až čtvrté sešlápnutí, nezávisle na rychlosti, intenzitě, natočení kol.
Ráno jsem s tím jel na radu zpět, dneska se to jak na potvoru neprojevilo, ale mám to tam sotva dva kiláky, takže uvidíme. Prý možná rez, která se ojede a žádný problém, ale radši to píšu, jestli se nemám něčeho bát, případně jesti to někdo taky nezaznamenal. Asi to bude spíš blbost, co. Brzdí to subjektivně stejně, tj. dobře. Do strany to nijak netáhne. -
exup 26.01.06 12:27
« Bez nadpisu
Díky! Pokud na to dojde, každopádně si to auto řádně projedu. Po velikosti Passatu se mně u OII stýská. Po vylomeném zámku nikoliv. I mně to provedli.. Takže jsem ho u OII okamžitě vyhodil. Akorát mně minulý týden došla už po 3/4 roce v DO baterka a musel jsem jet domů pro náhradní klíč. To jsem ještě nevěděl, že to je jen baterkou, kterou jsem si mohl koupit v nejbližším hodinářství, nebo ji vyndat z el. diáře, kde mám stejnou. Už vozím u sebe trvale náhradní..
Měj se! :-)
PS S tím NJ je vážně tragédie.. -
« Re:
Je tam až neuvěřitelně ostrá hranice použitelných otáček. A to je 1500 ot/min. Do té doby skoro nepoužitelné, od 1500 a výš ideální.....Mezitím skoro žádná mezidoba. hranice pro přeřazení je po 20 km/h : 20, 40, 60,80, 100,......a pak už chybí sedmička :-)) Ale ten tah nad 1500 je poměrně stálý, začíná slábnout nad 4000 tis .
Mondeo je takové docela neprovokující velké auto s dobrými jízdními vlastnostmi. A to mi vyhovuje, často parkuju někde venku, ve městech, u hotelů......zámek VW už znám i já do posledních podrobností, když už jsme jich měl v ruce těch vylomených asi 6 :-( To třeba Mondeu nehrozí ......... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
............jo a k té spotřebě :
Není to jako TDi 81 Kw. Jezdím tak kolem sedmi litrů. Dá se i kolem šesti , když je to dlouhá cesta kolem 100 km/h ( klasická cesta do Rakouska na lyže :-))
Ale ani 2,0 PDi od VW už za 5,0 litrů nejezdí. A VW už dál PDi neplánuje, další diesely budou taky Common rail...... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Common rail u 2,0 TDCi r.v. 2002 klekal každý druhý. Po úpravách od cca poloviny roku 2003 je už to snad zcela výjimečně.
Passat a včechna TDi jsou proti Mondeu TDCi dunivě hlučné. To TDCi nedělá. Ten 2,0 předtím byl sice zase dost traktorový, ale teď ta 2,2 TDCi je zvukově velmi vychovaná .
Mondeo je porti Octávii opravdová střední třída. Skvělý a veliký podvozek, obrovský prostor, velká užitečná hmotnost ( což něco vypovídá o podvozku ).
Zpracování a design interiéru a možná i exteriéru nemá naproti tomu Mondeo nic moc, ale to je subjektivní.
Passat je na image výš, taky se víc krade a spíš ti jej někdo ojede klíčem.
Záleží taky na výbavě ............a s tím souvidející ceně. Za plnou novou cenu bych Mondeo asi nekupoval. Ale oni mají pořád výrazné slevy.......... -
exup 26.01.06 09:34
« Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Hmm, tak to ty soudruhy z NJ teda vzít tou jejich parabolou po makovicích. Ale řekni mi : OII nemám ani rok a už přemýšlím co za rok, za dva, místo ní. Passata bych mohl, ale ne s 2,0 TDI, pokud nebude mít už jinou ŘJ, která odstraní tu zdechlost v nízkých otáčkách. Takže přemýšlím právě o 2,2 TDCI. Trochu mě překvapilo, žes měl nějaké problémy s common railem. Snad to je výjímka, stane se. Mimochodem, já jinde naftu neberu, než u Aralu. Jde mně ale o celkový dojem z auta. Či spíš právě z tohohle motoru, Mondeo jinak znám. Brát, či nebrat? Žádné litanie. Co jsem tu četl, tak možná trochu žere, co?, když se tomu šlape na perka. A víš, že já jinak nejezdím... U OII se přes cca 7,5 l nedostanu, i když jedu po dálnici 160-170, mimo do 140, ctitelé zákonů nechť prominou.., celkem zdravé vytáčení motoru při rozjezdu, žádné dření do 4000 ot. Pod 6 l by nebyl problém, ale to mě nebaví, takže mám dlouhodobý průměr 7,0 (město + dálky). Někdo tu psal, že když jel trochu střelbu, měl po nádrži snad za 480 km, jestli se pamatuju dobře. Ta spotřeba u TDíček je zase celkem příjemná.. Připomínám, že věřím, že se i s tímhle motorem dá zajet za 5,5, ale tenhle režim jízdy si umím představit a moc mě nezajímá..
A nenakopává to někde, jako 2,0 TDI ve 2000 ot? Táhne to plynule třeba od 1300 ot? Dík. -
exup 26.01.06 08:03
« Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Dime, je vidět, že jsi praktický člověk. Mřížka byla první, co jsem po přihlášení auta zdemotoval. Až když došlo vracení DPH, musel jsem naběhnout na FÚ a auto předvést - s mřížkou, takže musela zpátky. A za půl hodiny zase ven. Nikdo mě nedonutí ji tam trvale vozit.
Ty hele, a jak ti do TDCI svítí? Dálkovýma!:lol: >:D -
« Re: Mrizka (N1) v kancelari
Ztaím jsem s tím nikdy problém neměl, několikrát mě VB stavěli anic...pravda, to bylo ještě v kategorii osobní, teď je v techničáku psáno nákladní ......Mřížka mi prostě překáží, když jsem při stěhování potřeboval odvézt koberce, kvůli mřížce to nešlo ( měl jsem chvíli půjčené auto s mřížkou, když se mi podělal common rail ), když tam chci dát kolo nebo dvě a zanechat čtyři místa, taky to nejde, a někdy jsem v tom třeba v létě na nějakých akcích i spal.....a ta mřížka taky ubere dobrých pár centimetrů. Když přidám pazvuky , zhoršenou viditelnost dozadu , tak to mi prostě stačí, abych to tam nedával. Když by na to došlo, tak bych se vymluvil na závadu na té mřížce, a že je v servise na opravě , tam jsem zase domluvený, že ji tam obratem namontují a potvrdí mi , že se s ní něco dělalo :-) Kolega dostal u BMV X5 za chybějící mřížku 500 Kč pokutu............. Podle mě to policajty ani moc nezajímá, to je spíš otázkou finančního úřadu....... -
"-- skrytý --" 25.01.06 06:57
« Mrizka (N1) v kancelari
Hi,
to DIM: ty mas opravdu vyndanou mrizku? Vim ze to mozna nepatri do tohoto vlakna, ale ja mam N1 napsane i v malem OTP a nemel jsem odvahu mrizku oddelat. Nedelam si iluze o "chytrosti" a postrehu hlidek VB:-), ale tohle by je asi trklo. Drive jsem mel u Focuse M1, ktere melo v OTP napsano "osobni", tak jsem mel mrizku sundanou a pri prodeji jsem ji pak nasadil.
Jakou mas nachystanou odpoved at se te hlidkar zepta kde ji mas?
Taky bych mel strach z pojistoven, kdyz bych byl ucastnikem nehody a nedejboze neco z kufru trefilo nekoho jineho-aby mi nedali nahrady skod, kdyz jsem provedl svevolnou prestavbu... -
« Re: Startovani, garancka
Píská ventilátor - ten mi vyloženě ječí jako zvíře !!! Tak asi 10 sekund, pak motor jen klepe.....no spíš tříská, pak to přejde, ale hlučnější je vlastně skoro pořád. Mřížka mi ani nevrzne......možná to může být tím, že ji mám v kanceláři :-) -
"-- skrytý --" 24.01.06 16:35
« Startovani, garancka
Hi,
to impaler: Garancka pri 40k (uz nevim tu po 20k) stala 6.247 bez DPH, za material a praci dohromady:
- Vzduchový filtr, palivový filtr, olejový filtr, pylový filtr
- Olej 5W30
- Brzdové destičky predni
Mam 2.2 TDCi ghia kombi, ty desticky byly jeste dobre, ale jelikoz mam sluzebni auto, tak kdyz mi technik rekne "moc se mi nezdaji a za chvili bysme vam je museli menit", tak souhlasim. Nevim, zda by jeste 20k vydrzely.
to DIM: pri -24 startovani na prvni pokus, jen motor tak divne (cca prvni minutu) piska a chrci. Pri teto teplote mi v aute vrze zadni mrizka (N1), ale po zahrati auta vevnitr (cca 15 - 20km) vse OK. Tankuju jen Shell. -
impaler 24.01.06 15:58
« Zima a tak
Ježto se zdržuju mimo a nad nulou, smím se optat, jak se vám v tom samcovi startuje?
Jinak zítra jdu na první garančku, kolik vás to zhruba stálo a co vám dělali? Něco nad rámec kolonek v knížce? Můžem pak porovnat se západní cenou, až me zkásnou. Nic si tam nenesu, jen důvěru v profesionalitu a poctivost značkoservisu u svého prodejce. :? -
« Zimní ( ? ) nafta .
Zdarec, včera mě uzemnili u pumpy, když mi řekli, že nafta je do -22°C, možná 24°c, a to vše v okamžiku, kdy jsem měl na teploměru -25 °C. Zatím ale jezdím :-)) Ono údajně jsou vůbec auta pro naše podmínky určena do teplo -24 °C. Musím si přečíst návod ..............V každém případě je na cestách vidět docela dost aut, které nejedou. Překvapivě docela dost Octávií....i když ono je to možná tím, že jich je na cestách snad nejvíce. Překvapilo mě, že u VW ( Touran )mají systém, který ofukuje přímo pod motorem přívod paliva výfukovými plyny ! Akorát že to kouří přímo pod kabinu, takže když se otevřou dveře........... -
« Re: Re: Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa
Čau DIMe,
ten přechod pro chodce,to je evropská rarita. >:D
Už jsem nad tím taky několikrát přemýšlel,to musel vymyslet úplný
*. :-(
Ještě když tam ta úniková zóna nebyla, za komanče,tak si to taky z vrchu pádil kamion bez kvaltu,směr centrum a co čert nechtěl,připletl se tam horlivý člen PSVB ( pro ty mladší Pomocná Stráž Veřejné Bezpečnosti ) >:D ,a začal na ten kamion mávat,jako že tam nesmí, no a když viděl,že ten kamion nezastavuje a jede dál,(jak by asi mohl zastavit,když ho tlačí x tun nákladu a brzdy má v háji) tak si stoupl do prostřed silnice a začal ještě víc rozhazovat rukama.
Tak si dovedeš asi představit jak to dopadlo. :(
Pro optimisty - kamion nezastavil. :-O
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 20.01.06 12:49
« Vec hadicka
Cauky vsem.Tak jsem se vcera vratil ze servisu.Hadicku mi zatim nevimenili,ze pry importer rekl vymenit cely nejaky dil,takze se to musi objednat.Pak pry to uz bude jen na pockani nez mi to vymeni.Kdyz jsem technikovi popisoval muj problem s PAZVUKEM, hned rekl ze to bude asi nejake uchyceni intercooleru.Kdyz jsem si vyzvedl auto,tak rikal ,ze to vymenili a melo by to byt ok.Ale NENI!!!!! :-) Rachta to porad a rekl bych ze i vic :'-( .Pozitivni na tom muze byt pouze to ze mi takhle postupne asi vymeni cely motor :-) .A jeste jedna vec.Zjistil jsem ze nemam pravou predni poklici.Buh vi kde se ztratila :'-( -
« Re: Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa
Když jsme u té únikové zóny : počinem roku a možná i století bylo, když tam v době, kdy se rozhodlo o přednosti chodců na přechodech, udělal někdo " přemýšlivý" na samotném začátku toho únikového pruhu označený přechod pro chodce se zebrou !! Představa, že řidič rozběsněného kamionu s hořícími brzdami se konečně dostane k odbočce do toho pruhu......a tam přechod a na něm upřednostněný chodec ........:-)) Trojpruh ?? Včera jsme si všiml že náklaďáky tam nesmí nahoru předjíždět........škoda, že si toho oni nevšimli taky...... :-) -
« Re: Re: Zdravím pesimistu DIMa
Čau Petr T.,
jo,ten únikový pruh tam je,ale nepřál bych DIMovi aby tam skončil.
To by si asi připadal jak na DAKARU,ale na to zase nemá auto. >:D
Ale občas z něj tahají nějaký kamion.Dřív,když tam nebyl,tak to ty kamiony zastavovali až na křižovatce dole,o tu kamenou zeď.
To bylo podstatně horší a víc smrťáků.
Ale to už je dávno,od té doby už jezdí všichni kamioňáci
ohleduplně. :x
Ciao Laďa -
« Zdravím pesimistu DIMa
čau DIMe,
nevím jak to vypadá přes Mohelničák,ale pokud Tě sundá nějaký rozbruslený kamion,tak jediný místo kam budeš moc dát svoje Mondeo bude vrakáč,a nepomůže Ti ani vychytaný motor 2,2 TDCi. :D
Nevím jak dobře to tam znáš,ale někdy se z té dvouproudovky od Moravské stává tříproudovka. :x Bacha na to :!:
Ciao Laďa -
« Zdravím pesimistu DIMa
čau DIMe,
píst by měl být opravený do pátku,já si ale myslím že se to nestihne. :-(
Chtěl jsem přes víkend na lyžovačku,ale asi mám smolíka. :-(
Celkem dost mi to auto chybí. :-(
Neboj se ,dám Ti vědět jestli je vše O.K. >:D nebo ne :x .
Jenom si v duchu říkám,ať nedojde na Tvoje slova. >:-[]
Ciao Laďa -
« Palivový filtr
to ruman:
Taky si myslím že je to DELPHI,teď jsem se byl podívat v garáži,mám tam jeden ležet, je celý stříbrnošedý(hliník),na boku je velkým písmem napsáno
DELPHI a nad tím malým písmem Ford.Ale zjistíš to snadno,odpoj hadici od přívodu,odvodu a přepadu k filtru a když s tím filtrem pootočíš,tak tam bude napsán výrobce.Akorát bacha na hadice,až to budeš dávat zpět ať nepřehodíš přívod a odvod,přepad ze vstřikovačů má menší průměr.Jinak to není nic složitého. :-!
Jinak Rašíno je dobrý servis - předpokládám Brno >:D
Ciao Laďa