FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Kontrolka žhavení
Čau Jenyk,
tak přesně to samé mi to udělalo moje auto.Byl jsem z toho v
pr....... :*) ,zavezl jsem to do FORDU,na diagnostice to ukázalo špatný vstřikovač.Vyměnil se palivový filtr,vyčistila nádrž a měsíc byl klid.
No a po měsíci to začalo znovu, :'-( ,no a zbytek už se dočteš níž. :'-(
Když Ti ta kontrolka žhavení začne blikat,předpokládám že auto ztratí
úplně výkon a přejde do nouzového režimu.Po restartu vše O.K.,tak zkus auto pořádně protáhnout,já jsem měl problém při vyšších otáčkách motoru a když jsem náhle sešlápnul plyn.
Kdy jsi naposled měnil palivový filtr ?
Ciao Laďa -
« Re: spotreba
Měl jsi jet raději ve čtvrtek, to se za Olomoucí před tunelem točila auta jak v kobře 11. Takových dobrých deset otoček v hodinách. To jsem ještě neviděl. Stál jsme na tom mostě, co vede na Potštát, dokud to tam definitivně nezatarasil kamion :-)
A vůbec : trasa Karviná Horažďovice to je moje parketa. Já teda ne až do Karviné...ale zase ještě za Horažďovice......... -
"-- skrytý --" 13.02.06 17:45
« spotreba
Tak v patek jsem jel do Karvine,pekne vecer za snezeni a na snehu,krome dalnice ta byla jen mokra.Spotreba z Horazdovic do Humpolce 4.8 l/100km dle palubniho pocitace.A to jsem vsechny auta a kamiony predjizdel.V Tabore jsem mel dokonce 4,7 ale pak to stouplo az na 5.0 nekde pred Pelhrimovem a pak kleslo na 4.8.A rikam cesta porad po snehu prumer 61km/h ,v podstate dodrzovani rychlostnich limitu. -
« Re: Záruka
Petře T. moje obvyklá připomínka : jak si chceš hlídat naftu ??!! Říkej si co chceš, TDCI 2002 se v našich podmínkách rozblikala kontrolka všem , co jsem měl možnost to s nimi diskutovat. Každý napřed platil za neustálé přeprogramovávání řídící jednotky , pak se šlo na vstřikovače, čerpadla ......mně první dva vstřiky vyměnili už asi po 40 tis km. , pak při 65 tis se to zbouralo znovu..........Opravdu nemám ambice v tom směru, abych žil při každé cestě hlídáním nafty, filtrů, aditiv. Auto má sloužit mně , ne já jemu........ -
« Re: Záruka
Ahoj Petře,
záruka je bohužel na nic, taky jsem měl auto v záruce........Jenže když ti dají do ruky papír ze státní zkušebny, že nafta neodpovídá normě, tak je to tvoje chyba..........Pokud byly chyceny tři vstřikovače :-((
TDCi 2,2 má podle všech dostupných údajů 155 koní !! leda by s opotřebením každý rok 5 ubrali :-)) Já mám r.v. podzim 2004 , takže €3.
To by mě fakt naštvalo, upocených 150 :-))) -
"-- skrytý --" 11.02.06 21:09
« Záruka
Laďo,
tak ta nafta cos ji nabral se nepodepsala na přepadech (zkontrolované jako dobré) ale na tryskách (zjevně přiucpány bordelem).
jestli Tě to uklidní (trochu), teď na to máš (na vstřikovače) 2 letou záruku od výrobce (Delphi).
Ale když si trochu pohlídáš naftu a filtr, musí vydržet vysoko přes 300000 km. Já to zkouším na svém Mondeu, mám přes 110000 a není problém, filtry paliva měněny po 25 tis.
Ale stejně pošilhávám po Toyotě (Lexusu). Hodně mne přitahuje Lexus IS (doufám že bude kombi) a nová RAV4. Aktuální to ale bude asi až za rok. (Do té doby se alespoň vychytají všechny mouchy...)
Ale pozor!!! Nový S-MAX vypadá parádně! Musím ho omrknout.
Aditivum:
Mám dá se říct stejné dojmy jako ty. Teď ho tam zrovna nemám (nafta z Makra) a chod motoru je tvrdý. Ale protože jedu ven (D, LUX, BEL, F, UK), tak mi to tam přimažou (zvemku mám vynikající zkušenosti.) -
« Re: Ojjjj
Čau Petr T.,
takže suma sumárum:
3 ks vstřikovač .................15 000,-Kč vč DPH
píst,těsnění atd. ................17 000,-Kč vč DPH
práce ...............................15 000,-Kč vč DPH
Podotýkám,že veškeré náhradní díly jsou originál,
nezakoupené u autorizovaného servisu,což znamená
cca 50% ceny autorizovaného servisu.
Takže třeba díky Tobě úspora na jednom vstřikovači cca 6 000,-Kč.
Co se týká aditiva,tak osobně si myslím,že to není všelék,ale za tu krátkou dobu co ho používám,tak si myslím že to má něco do sebe.
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 11.02.06 19:06
« Ojjjj
Laďo, co Ti to tam ještě všechno napočítali?
Jinak za málo, jak vidíš, za málo.
Žišmarjá ty značkové servisy jsou nenažraný...
Hlavně neber to aditivum jeko jeden odborník že to z vody udělá naftu >:D
Filtr bych neměnil později než tak po 2/3 předepsané životnosti.
DIM:
jsem našel v naší databázi, že 2,2TDCi Euro4 má 155k a Euro 3 150k. Velmi zajímavé... -
« Re: Aditiva
Čau Lukoborec,
co se týká aditiv,tak nejsem až takový znalec,ale co jsem slyšel,
tak dobré aditivum je Castrol TDA,cena cca 150,-k,jinak performance formula prodává T.A.D.Praha,kupoval jsem ho tam taky,poslali mi ho poštou,cena cca 240,-K bez DPH,stačí na 250 litrů nafty.
Píšeš,že máš auto z dojče,taky ho mam od tamtud dovezené.
Pokud Ti můžu poradit,nech si vyčistit nádrž a vyměň palivový filtr :-! .
Moje auto jezdilo prvních 15 tisíc taky velice dobře,no a potom už
začali problémy. :'-(
Hlavně si dej pozor na naftu kde tankuješ !!! :x
Já si myslím,že veškeré moje problémy jsou od toho natankování.
Jinak Mondeo 96kW - supr auto,velice dobré jízdní vlastnosti. :-!
Před týdnem jsem měl půjčené Subaru Legacy 2,0 benzín,jel jsem Vídeň
a zpět no a nebyl jsem z toho zrovna nadšen.
Takže ať Ti to jezdí a nemáš problémy.
Ciao Laďa
........................................… /> Ford Mondeo TDCi combi 96kW - GHIA -
« Prasklý píst
Čau DIMe,Petr T.,
kouká DIMe,že se nemůžeš dočkat,jak to dopadlo s
prasklým pístem ;-) .Tak auto už mám opravené >:D , cena
opravy 50 litrů :x .
Musel jsem to trochu rozdýchávat,takovou částku jsem nečekal.
Měl jsi DIMe pravdu,nebyl to jenom prasklý píst,musel jsem vyměnit i
3 vstřikovače.Ta zas........ nafta se na nich podepsala.Nechápu jak to,při prvním měření tlaků a přepadu bylo všechno v normě,teď po kompletaci a pístu motor chodil v nízkých otáčkách nepravidelně,tak zkusili vyměnit vstřikovače.No a motor šlape jako hodinky.V pátek jsem jel Mohelnice - Stuttgart a zpět( 1 550 km) s průměrnou spotřebou dle palubního počítače 5,5 l/100km.Je pravdou,že jsem jel max.120 km,cesta byla šílená.Začal jsem teď po opravě dávat aditivim performance formula,mám pocit že ten motor je tišší a lépe tahá,ale je to zatím krátká doba na nějaké závěry,možná je to zatím subjektivní pocit,protože jsem dlouho nejezdil.Uvidím třeba za měsíc.
K té ceně té opravy, :x kdybych to dal do autorizovaného servisu,tak jsem se zastavil tak 80 litrech,třeba cena 1 ks vstřikovače u Fordu je 11 litrů vč.DPH,díky Petrovi T jsem ho sehnal za 4 150,-bez DPH. >:D
Takže Petře dík :-!
Takže DIMe orchestr už hraje,uvidíme jak dlouho. :-!
I když to nerad přiznávám došlo na Tvoje slova,takže beru zpět,že jsi pesimista,tady se hodí výraz realista.
No jsem z toho tak trochu rozladěn,teď nezbývá, než to všechno pomaloučku strávit.
Ciao Laďa
........................................… /> Ford Mondeo TDCi 96kW combi - GHIA -
"-- skrytý --" 09.02.06 13:45
« Aditiva
Zdravim, tak sem precetl celou tuto diskuzi a zaujaly me aditiva. Zatim sem narychlo koupil aditivum od Sheron a subjektivni pocit je, ze se motor trochu zklidnil........... Ta lahvicka ma 500ml a redeni je 1:500, co me zarazilo je cena 114kc(makro), nejaky levny? Je to obstojne aditivum??? Cobyste doporucili??
Vim, ze se tu mluvilo o performance formula, ale to nikde nemuzu sehnat. Benzinky vubec a dyz to zadam do prohlizece na netu, vyplivne mi to naky krmiva :roll: Poradte neco, pls
Jinak, to auti co mam v popisu, je dovezeny z raichu. Musim zaklepat na drevo, zatim slape jako hodinky. Puvodne to byl firemni vuz, ted ma najeto 144t km a opravdu si ho zatim nemuzu vynachvalit(ujeto cca 15t km)
Hodne se tu probira spotreba, ja se vetsinou vlezu do 5,5l/100km pri normalni jizde(nebrzdim provoz ani mu moc neujizdim). Zatim mam rekord, kdyz sem jel z vysociny za 4,4l 100km za necelou hodinu :D -
impaler 07.02.06 15:12
« Re: jízda v limitu a Lipník-NJ
DIMe,
ne vždy je to bohužel tak. Já tam teda jezdím jenom při návštěvě u našich, ale pak zas třeba několikrát v týdnu. Docela se téhle cesty bojím, abych řek pravdu, je děravá jak prase, že mě to jednou málem hodilo ven, ani jsem nedělal nic moc špatně (asi ve stovce).
A když jsem jel v přimrzajícím dešti a za tmy osmdesát, ďobaly do mě kamióny, autobusy, o ostatních nemluvím. Do smíchu mi vůbec nebylo, jenom ta spotřeba byla taky pod pět (měřeno PP s vynulováním na zahřátem motoru). -
« Re: spotreba
jenže když jedu takhle na spotřebu a dynamika jízdy je sicě žádná, ale najednou zjistím,, že tak jezdí 90% včech ostatních aut !! To je mi docela stydno, že musím působit jak děsný prasič s plynem na podlaze, a já přitom ani nevím, že se něco děje.........Z tohoto pohledu je to i docela poučné. Když člověk jede Lipník-Příbor kolem 100, tak se někdy nestačím divit, co tam někteří vyvádějí, aby předjeli. A často poláci......ti nezpomalujou pod 100 ani ve Slavičíně :-( -
"-- skrytý --" 05.02.06 23:24
« spotreba
Cauky vsem.Ted jsem zajel trasu Plzen-Horazdovice se spotrebou 4.8 l na sto dle pocitace.Teplota -8°C bezvetri.Pres obec rychlost do 60km/h tachometrovych,mimo obec max.rychlost asi 115km/h tacho.Snazil jsem se jet opravdu ekonomicky ikdyz jeste by se dalo jet ekonomicteji.Akcelerace vetsinou pozvolna se snahou drzet otacky mezi 1650-2100 ot/min.Silnice prazdna,pocitac mi ukazal prumernou rychlost 62 km/h ale tu jsem nemel vynulovanou a pred tim jsem jezdil po meste asi dvacet kilometru.Jen pripominam ze mam 2,2 tdci euro 3.Mam z te spotreby docela radost.Sice urcite nekdo je schopen jet i za min,treba s jinym motorem ;-) a taky mi je jasny ze kdybych treba v jednom kopci trochu vic pridal tak jsem mel spotrebu taky treba 5,1 :-) .Celkove mi ta jizda prisla jako plazeni.Ale je potreba rici ze jsem jel v podstate podle povolenych rychlosti ci jen o neco mene. :-) Miluji Ford Mondeo :D -
« TDDi
toto vsetko chapem. len ma proste zaraza, ze ani autorizovany seris nie je k tomu schopny zaujat jasne stanovisko!!! keby mi povedali, ze je to tymto a tymto, alebo na to aby sme zistili co presne musime rozobrat hlavu, alebo vyrobcom povoleny rozdiel v tlaku medzi jednolivymi valcami je takyto..., bral by som vsetko. ale to co predvadzaju... :(
vyjadrenia ako skusime rozobrat hlavu a uvidime... mam toho proste uz plne zuby, kazdy sa na tom len odbavi, ale jasny zaver nespravi nikto! -
« Re: TDDi
Jak víš, teplem se kovové součástky rozpínají, takže pokud se nezahřejí dvě součástky stejně, jejich vzájemná komunikace se změní........a to nemluvím o různých roztažnostech různých materiálů.........Tak kolik je ta tlaková tolerance?? Že je to číslo jedna mě ani moc nepřekvapilo........ -
« TDDi
je to prvy valec.
nieco tam ale asi fakt bude. ked som sa dival na spravu z merania 2 a 3 su uplne presne 32, stvrty 31.5 a prvy 27. na prvy aj opakovali meranie a bolo to to iste. ja sice nemam taketo skusenosti, ale je mozne, ak by tam bolo nieco prasknute/prepalene, ze by to po cca 1 min. statia, resp 100-150 metroch islo pekne??? -
« Re: TDDi
Já bych ti rád konstruktivně pomohl, ale to se asi z patra udělat nedá, a servisní technik taky nejsem......Kolik je tolerance pro tlaky víš?? Já myslím, že není nic divného, že jsou válce nerovnoměrně opotřebeny, protože ty venkovní pracují v jiných teplotních podmínkách vzhledem k homogenitě ohřívání a chladnutí. Které válce to jsou ??? -
« Re:
ako si inak spravne predpokladal, som SK. ale ak by si mal nejaky kontakt na servis, hoci aj v cechach...
skusal som uz vselico, ale najviac ma sklamal servis origimal ford!
a co sa tyka tvojej poznamky k fordu, musim s tebou suhlasit. jazdne vlastnosti super, ale inak :( -
« TDDi
dakujem! konecne nejaky konstruktivny prispevok. ja mam tlaky v troch valcoch 32 a v tom jednom 27. kedze sa v tom vobec nevyznam, daju sa veci ktore si napisal zistit aj bez toho aby som daval dolu hlavu?
inak ostatne veci by mali byt ok. kontrolovali cerpadlo, trysky a nenasli nic. -
« Bez nadpisu
to wx321
zdravím, takže asi dochází na moje slova - viz níže.
No a co s tím - tlak je nižší, protože to někde utíká. Není to způsobeno opotřebením, to by jsi měl všechny válce zhruba jako já, u toho Una. tlak může jít pryč horem nebo spodem. Vlasně i bokem, ale to jsem zažil jedinkrát u staré Avie, která měla pórovitý odlitek vložky válců :-)
Doporučoval bych ti najít solidní dieselservis, který je schopen válec natlakovat a zjistit, kudy to jde ven. Poté opravit. Může to být ventil, těsnění, kroužky, kombinace více příčin, atd. Předpokládám, že předchozí majitel uvedl motor do nějakého nestandardního provozního režimu >:D , toto je následek.
Jinak předpokládám, že jsi ze SK nebo bydlíš někde tady ?
Jinak z vašich příspěvků nemám zrovna pocit, že by u fordů s nafťáky nějak výrazně pohnuli.
Založen: 07. 06. 2005
Příspěvky: 9
Zaslal: 09. 1. 2006 17:42
Předmět: Odpovědet Orig. přísp.
----------------------------------------… />
wx321
totéž mě dělá Uno 1,7d. Příčina velice prozaická, opotřebení. Tlaky už jsou asi na 25,25,24,24 a pokud nedám dostatečně velký předvstřik (tam je ještě na strunu ), tak to chvilku pochrchlává. Předpokládám, že i čerpadlo je opotřebené (dává nižší tlak), rovněž tak vstřiky (pustí při nižším tlaku a kapou). No a když se to všechno sečte, tak je to tam. Podotýkám, že za tepla to jede jako pes, 160 na tacho dá. Má to asi 250000km najeto popojížděním.
Takže bych toho mondase koštoval na něco podobnýho. -
« Nizsi tlak
cau!
chcel by som sa poradit. po dlhom patrani zistili vo forde, ze mam na jednom valci nizsi tlak. tri 32ba a jeden 27ba. ako som uz pisal, pri studenom starte mi to potom ide na tri valce a trasie. do rozoberania hlavy motora sa mi moc nechce, nenapada Vas, cim by to mohlo byt? diky -
« Re: Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Já jsem najezdil s kombíkem 2,0 96Kw asi 80 tis km. Teď s 2,2 asi 15 tis. Rozdíl je opravdu DRAMATICKÝ, a to ve prospěch 2,2 TDCi. Především neustály traktorový projev 2,0 mi vadil každý den při každém sešlápnutí plynu. Teď jsem spokojený. Ale něco bych k tomu dodal : myslím, že se na přenosu hluku do interieru velmi podílela starší 5-ti stupňová převododvka mého původního Mondea. Možná, že by to s šestikvaltem bylo jiné i předtím......... -
"-- skrytý --" 01.02.06 00:10
« Hlučnost 2.0 a 2.2 TDCi
Ahoj, motory 2.2 si chválíte i pro jejich nižší hlučnost. Dělali jste někdo přímé porovnání? Já totiž včera v servisu přesedal mezi TDCi 2.0 a 2.2 a ani já, ani technik jsme rozdíl nepoznali (spíš bylo to 2.2 hlučnější...). 2.0 je z roku 2004, 40 000 najeto a 2.2 je 2005, 7000 najeto (ještě nezajeté...?).
Je mezi těmito motory nějaký významný konstrukční rozdíl? -
« Prasklý píst
Čau DIMe a všichni ostatní,
neměl jsem teď moc času,ale koukám že jse tady začíná rozvíjet
zajímavá diskuse na téma výkon motor=rychlá jízda.
Taky pošlu pár postřehů,dnes ale nestíhám.
to DIM:
Píst mi došel s Belgie až tento týden,takže ve čtvrtek jsi jedu pro auto.
V servisu vedle mého mazlíka stojí další Mondeo s prasklým pístem,no a borci ze servisu mi říkali,že jeden zásobovač co dodává do servisů náhradní díly i na Slovensko, jim po zhlédnutí mého prasklého pístu říkal,že v jednom z těchto servisu řešili pět Mondeí s prasklým pístem po sobě. :'-(
Takže tady něco smrdí :-(
Jinak zítra jedu do Vídně a mám z půjčovny Fabii 1,3 8),bude to asi jízda mého života a pěkně si ji vychutnám. :-!
Ciao Laďa -
"-- skrytý --" 31.01.06 14:29
« Re: Recept na 155 koni
Hi,
to je prave jedna z tech zprav, ktery mi sundavaji nohu z plynu. Nedavno jsem se dival na [odkaz] a je to az hruza, kdyz vidis maly decko s pulkou hlavy, motorkare rozhazeny po silnici a cary lidi visici z vraku.
Souhlasim s DIMem co se tyka predjizdejicich aut - hodne krizovych situaci vytvareji ridici se slabsimi auty, malokdy je videt S8 nebo MB-CLK:-) predjizdejici v zatacce nebo pred horizontem. Vzdy kdyz se ke mne priblizi Fabie, ridic se mne nalepi na kufr a ceka, az naproti nic nepojede, aby mne mohl v miste kam nevidi predjet, tak dostavam strach. Strach z toho, jestli se mu v protismeru neco objevi a co bude pak.... Pak budu ve zpravach TVNova nebo na www.idnes.cz :-( jako car kuze visici z Mondea s TDCi 2.2, do ktereho celne narazila Tatra, ktera se vyhybala protijedouci Fabii.... -
« Re: Re: Spotreba
Souhlasím s maverickem. I když ne ve všem, protože mám děti jenom 2 .-) Ale já jezdím tak nějak normálně, ale když potřebuji předjíždět ať už u Odřepsů, nobo u Fulneku nebo na Mohlelničáku, tak prostě předjedu. Na druhou starnu když vidím, do čeho se občas pustí Feldy, Favority a spol. , kdy předjíždí stovky metrů, dokončují před horizonty, v zatáčkách.......
Kydž jsme u toho Mohelničáku : můj starý F 125P 1300 to vyjel na trojku, Forman na trojku ( při předjíždění ) až na čtyřku, Felda tak stejně , octávia 1,8T na 5 , no a Mondeo 2,2 TDCi o tom , že je tam nějaký kopec, vůbec neví.........A tady je ten ten rozdíl !! Přitom všechna ta auta měla maximálku výš, než povolenou rychlost, takže by vlastně měla všechna stačit........?:-))
Jak dopadl ten píst ????????????? -
"-- skrytý --" 31.01.06 12:50
« Re: Spotreba
Hi,
to Jarda.Suchy1: Nesouhlasim s tebou, ze kdo jezdi nizke spotreby, tak si nema kupovat 2.2. Ja mam dlouhodobou (ted po 50k) dle PP 5.6, dle tankovani 5.8, tenhle motor jsem si kupoval kvuli moznosti BEZPECNEHO predjeti a ZVLADNUTI krizovych situaci. Kdyz chce nekdo jezdit vyssi rychlosti, at si jezdi, je to jeho vec. Ja jezdim pomalu proto, ze mne desi co vsechno se mi muze stat - viz media, ktera nas denodenne bombarduji mrtvolama a havarkama apod. Taky na silnicich vidim hodne situaci, kdy staci malo a dotycny by uz nebyl. Splacim hypoteku, mam 3 decka a nemuzu si dovolit jeste umrit. A mam vetsi pravdepodobnost preziti srazky pri stovce nez ve 180km/h. Ale nikomu jeho volbu (jezdit rychleji) neberu, do praveho uhybam a kdyz se blizi rychlik, tak mu do leveho nelezu...
Nechci na toto technicke forum chodit s prkotinama, ale IMHO neni prima umera mezi vykonem motoru a povinnosti jezdit urcitou rychlosti. -
« Ke spotrebe
Usek Hradec Kralove - Podebrady - jsem taky parkrat jel pomalu (tj. do 100 km/h) a klidne, hlavne abych si overil svuj pocit, ze se zimni gumy, co mam, jedou usporneji nez letni. Se slabym TDCi (zadne 2.2l) se dalo 4.5l i niz (se zimnimi gumami). Aspon je videt, ze ty oficialni spotreby se daji i prakticky dosahnout. -
"-- skrytý --" 31.01.06 11:27
« Re: Re: K te spotrebe
Tak dnes usek Hradec Kralove - Podebrady - nuda a sed prumer 72km/h - ani jedno predjeti - spotreba 5,3l/100km - a pak ze to nejde :-). Ale opravdu - pokud nekdo jezdi takoveto spotreby, tak si nemusi kupovat 2,2 TDCi. Takze pokud jezdim svizne, s vyuzivanim potencialu motoru - tak jsem na 7,5l relne spotreby - na dalnici pri tech 160km/h - 8l - 8,5l. -
"-- skrytý --" 27.01.06 23:13
« Re: K te spotrebe
To jarda.suchy1
Dnes jsem jel Plzeň - Praha - Plzeň trochu rychleji a spotřeba byla 8,0. Rychlost tak 160 +, závodil jsem s nějakým Superbem :-! . Zdá se mi že máš nějak velkej rozdíl mezi počítačem a skutečnou spotřebou. Neteče Ti někde něco ? Na předminulým autě jsem měl díru v palivovým vedení těsně u nádrže a spotřebu mi to zvedlo (překvapivě >:D ). Teklo to ale jen když se jelo, takže jsem s tim jezdil tak měsíc, sice jsem furt čichal, ale nic jsem nenašel. Pak to dali na zvedák a mechanik zmáčkl plyn a už to crčelo.
Měj se
David
P.S. Jo, a mám taky Euro 3. Možná, že bys měl dealerovi jedno Euro vrátit ... ;-) -
"-- skrytý --" 27.01.06 17:39
« K te spotrebe
No panecku cislo je to pekne...ale podle me dostupne,vsak uz jsem takovou zazil ba vetsi.Uvedom si jak moc jsi mel zmacklej plyn,do toho ta zima.......prijde mi to normalni.Jo a mam euro 3.
Panove jedna novinka.Vcera jsem byl v servisu na vymenu hadicky.Pokecal jsem s hlavnim technikema to hlavni co jsem se dozvedel je............ze ford podepsal smlouvu s jednim vyrobcem na aditiva.Hned jsem si jedno baleni koupil abch vyzkousel.Znacku si ted nevzpomenu ale pozdeji ji doplnim.Cena 297,- samo s dani,objem 300ml.Bud na 80 litru nebo na 50 litru pro silne procisteni.Prijde mi to dost drahy.Jo a taky rikal ze uz opravovali tdci co tankovalo u shelu.Moc me tim nepotesil. :-( .Jo a rikal ze aral je na vicku proto, ze se zavazal ze bude dopravovat do svych cerp.stanic vysoce kvalitni naftu vhodnou pro Tdci.To tady v Cechach asi ta smlouva neplati ne? ;-) :-) No pro dnesek by to stacilo musim si taky nechat neco na priste ne? >:D
Mejte se a uzivejte zimnich radovanek nejlepe na cvicne zmzle draze letiste -
« Re: K te spotrebe
Mám li být úplně upřímný, tak já to zas tak nesleduju. Většinoiu sice vynuluju počítač při tankování, ale že bych se tím nějak moc zabýval, to zase ne. U minulé verze 2,0 TDCi jsme měl ale spotřebu většinou vyšší, při dlouhé jízdě po dálnicei s koly na střeše jsem se jednou dostal někde na hodnotu asi 10 l/100, což mě velmi znervoznilo, pak od Humpolce na Šumavu to při jízdě po okreskách zase rychle padalo dolů. S vysokou rychlostí ta spotřeba roste dramaticky....... Pravda je , že za pár týdnů to kleklo úplně :-))
Taky je ale pravda, že pokud jsi jel ustálenou rychlostí 180 km/h, tak se není moc co divit........... -
"-- skrytý --" 26.01.06 19:11
« K te spotrebe
Tento vikend jsem se vracel z Mnichova do Prahy - tachometrovych 402km - palubni pocitac ukozoval prumernou spotrebu 7,8l - skutecna spotreba cca11,5l (po natankovani 35l nafty u BP - British Petroleum do "prazdne" nadrze v Mnichove - palubni pocitac jiz ukazoval dojezd 30km) - po dojeti do Prahy palubni pocitac dojezd 60km. Jizda vetsinou na tempomat 180km/h od rozvadova 160km/h. Auto ve dvou lidech bez bagaze. Takze pokud se tomu slape na krk, tak to tam opravdu tece!!! Nabyvam domeni, ze vetsina tady z vas ma verzi Euro3 a ta basti, aspon podle vasich perispevku, min!!! Opravdu se me nepodarilo jet nizsi spotrebu jak 6,5l. A to opravdu nejedu!!! -
impaler 26.01.06 13:56
« Garančka č. 1
Slíbil jsem čísla, ale zapomněl jsem to vzít, tak z hlavy:
Celkem 158 eur, z toho
-45 prohlídka, tedy práce celkem bez rozepsání. Hodinovou sazbu proto netuším
-cca 65 olej
-cca 8 chladicí kapalina
-další drobny věci, ostřikovače a podobně, ekologická daň a tak
Celkem podle předpokladu. Při následné projížďce jsem nabyl dojmu, že
a. na motoru je vyloženě slyšet, jak mu to chutná
b. pískají brzdy
Brzdy dřív ani nehlesly, teď při 40 km všemi režimy až po dálnici pískly krátce, vysoce, vždy hned na začátku při kontaktu s pedálem - každé třetí až čtvrté sešlápnutí, nezávisle na rychlosti, intenzitě, natočení kol.
Ráno jsem s tím jel na radu zpět, dneska se to jak na potvoru neprojevilo, ale mám to tam sotva dva kiláky, takže uvidíme. Prý možná rez, která se ojede a žádný problém, ale radši to píšu, jestli se nemám něčeho bát, případně jesti to někdo taky nezaznamenal. Asi to bude spíš blbost, co. Brzdí to subjektivně stejně, tj. dobře. Do strany to nijak netáhne. -
exup 26.01.06 12:27
« Bez nadpisu
Díky! Pokud na to dojde, každopádně si to auto řádně projedu. Po velikosti Passatu se mně u OII stýská. Po vylomeném zámku nikoliv. I mně to provedli.. Takže jsem ho u OII okamžitě vyhodil. Akorát mně minulý týden došla už po 3/4 roce v DO baterka a musel jsem jet domů pro náhradní klíč. To jsem ještě nevěděl, že to je jen baterkou, kterou jsem si mohl koupit v nejbližším hodinářství, nebo ji vyndat z el. diáře, kde mám stejnou. Už vozím u sebe trvale náhradní..
Měj se! :-)
PS S tím NJ je vážně tragédie.. -
« Re:
Je tam až neuvěřitelně ostrá hranice použitelných otáček. A to je 1500 ot/min. Do té doby skoro nepoužitelné, od 1500 a výš ideální.....Mezitím skoro žádná mezidoba. hranice pro přeřazení je po 20 km/h : 20, 40, 60,80, 100,......a pak už chybí sedmička :-)) Ale ten tah nad 1500 je poměrně stálý, začíná slábnout nad 4000 tis .
Mondeo je takové docela neprovokující velké auto s dobrými jízdními vlastnostmi. A to mi vyhovuje, často parkuju někde venku, ve městech, u hotelů......zámek VW už znám i já do posledních podrobností, když už jsme jich měl v ruce těch vylomených asi 6 :-( To třeba Mondeu nehrozí ......... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
............jo a k té spotřebě :
Není to jako TDi 81 Kw. Jezdím tak kolem sedmi litrů. Dá se i kolem šesti , když je to dlouhá cesta kolem 100 km/h ( klasická cesta do Rakouska na lyže :-))
Ale ani 2,0 PDi od VW už za 5,0 litrů nejezdí. A VW už dál PDi neplánuje, další diesely budou taky Common rail...... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Common rail u 2,0 TDCi r.v. 2002 klekal každý druhý. Po úpravách od cca poloviny roku 2003 je už to snad zcela výjimečně.
Passat a včechna TDi jsou proti Mondeu TDCi dunivě hlučné. To TDCi nedělá. Ten 2,0 předtím byl sice zase dost traktorový, ale teď ta 2,2 TDCi je zvukově velmi vychovaná .
Mondeo je porti Octávii opravdová střední třída. Skvělý a veliký podvozek, obrovský prostor, velká užitečná hmotnost ( což něco vypovídá o podvozku ).
Zpracování a design interiéru a možná i exteriéru nemá naproti tomu Mondeo nic moc, ale to je subjektivní.
Passat je na image výš, taky se víc krade a spíš ti jej někdo ojede klíčem.
Záleží taky na výbavě ............a s tím souvidející ceně. Za plnou novou cenu bych Mondeo asi nekupoval. Ale oni mají pořád výrazné slevy.......... -
exup 26.01.06 09:34
« Re: Re: Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Hmm, tak to ty soudruhy z NJ teda vzít tou jejich parabolou po makovicích. Ale řekni mi : OII nemám ani rok a už přemýšlím co za rok, za dva, místo ní. Passata bych mohl, ale ne s 2,0 TDI, pokud nebude mít už jinou ŘJ, která odstraní tu zdechlost v nízkých otáčkách. Takže přemýšlím právě o 2,2 TDCI. Trochu mě překvapilo, žes měl nějaké problémy s common railem. Snad to je výjímka, stane se. Mimochodem, já jinde naftu neberu, než u Aralu. Jde mně ale o celkový dojem z auta. Či spíš právě z tohohle motoru, Mondeo jinak znám. Brát, či nebrat? Žádné litanie. Co jsem tu četl, tak možná trochu žere, co?, když se tomu šlape na perka. A víš, že já jinak nejezdím... U OII se přes cca 7,5 l nedostanu, i když jedu po dálnici 160-170, mimo do 140, ctitelé zákonů nechť prominou.., celkem zdravé vytáčení motoru při rozjezdu, žádné dření do 4000 ot. Pod 6 l by nebyl problém, ale to mě nebaví, takže mám dlouhodobý průměr 7,0 (město + dálky). Někdo tu psal, že když jel trochu střelbu, měl po nádrži snad za 480 km, jestli se pamatuju dobře. Ta spotřeba u TDíček je zase celkem příjemná.. Připomínám, že věřím, že se i s tímhle motorem dá zajet za 5,5, ale tenhle režim jízdy si umím představit a moc mě nezajímá..
A nenakopává to někde, jako 2,0 TDI ve 2000 ot? Táhne to plynule třeba od 1300 ot? Dík. -
exup 26.01.06 08:03
« Re: Re: Mrizka (N1) v kancelari
Dime, je vidět, že jsi praktický člověk. Mřížka byla první, co jsem po přihlášení auta zdemotoval. Až když došlo vracení DPH, musel jsem naběhnout na FÚ a auto předvést - s mřížkou, takže musela zpátky. A za půl hodiny zase ven. Nikdo mě nedonutí ji tam trvale vozit.
Ty hele, a jak ti do TDCI svítí? Dálkovýma!:lol: >:D -
« Re: Mrizka (N1) v kancelari
Ztaím jsem s tím nikdy problém neměl, několikrát mě VB stavěli anic...pravda, to bylo ještě v kategorii osobní, teď je v techničáku psáno nákladní ......Mřížka mi prostě překáží, když jsem při stěhování potřeboval odvézt koberce, kvůli mřížce to nešlo ( měl jsem chvíli půjčené auto s mřížkou, když se mi podělal common rail ), když tam chci dát kolo nebo dvě a zanechat čtyři místa, taky to nejde, a někdy jsem v tom třeba v létě na nějakých akcích i spal.....a ta mřížka taky ubere dobrých pár centimetrů. Když přidám pazvuky , zhoršenou viditelnost dozadu , tak to mi prostě stačí, abych to tam nedával. Když by na to došlo, tak bych se vymluvil na závadu na té mřížce, a že je v servise na opravě , tam jsem zase domluvený, že ji tam obratem namontují a potvrdí mi , že se s ní něco dělalo :-) Kolega dostal u BMV X5 za chybějící mřížku 500 Kč pokutu............. Podle mě to policajty ani moc nezajímá, to je spíš otázkou finančního úřadu....... -
"-- skrytý --" 25.01.06 06:57
« Mrizka (N1) v kancelari
Hi,
to DIM: ty mas opravdu vyndanou mrizku? Vim ze to mozna nepatri do tohoto vlakna, ale ja mam N1 napsane i v malem OTP a nemel jsem odvahu mrizku oddelat. Nedelam si iluze o "chytrosti" a postrehu hlidek VB:-), ale tohle by je asi trklo. Drive jsem mel u Focuse M1, ktere melo v OTP napsano "osobni", tak jsem mel mrizku sundanou a pri prodeji jsem ji pak nasadil.
Jakou mas nachystanou odpoved at se te hlidkar zepta kde ji mas?
Taky bych mel strach z pojistoven, kdyz bych byl ucastnikem nehody a nedejboze neco z kufru trefilo nekoho jineho-aby mi nedali nahrady skod, kdyz jsem provedl svevolnou prestavbu... -
« Re: Startovani, garancka
Píská ventilátor - ten mi vyloženě ječí jako zvíře !!! Tak asi 10 sekund, pak motor jen klepe.....no spíš tříská, pak to přejde, ale hlučnější je vlastně skoro pořád. Mřížka mi ani nevrzne......možná to může být tím, že ji mám v kanceláři :-) -
"-- skrytý --" 24.01.06 16:35
« Startovani, garancka
Hi,
to impaler: Garancka pri 40k (uz nevim tu po 20k) stala 6.247 bez DPH, za material a praci dohromady:
- Vzduchový filtr, palivový filtr, olejový filtr, pylový filtr
- Olej 5W30
- Brzdové destičky predni
Mam 2.2 TDCi ghia kombi, ty desticky byly jeste dobre, ale jelikoz mam sluzebni auto, tak kdyz mi technik rekne "moc se mi nezdaji a za chvili bysme vam je museli menit", tak souhlasim. Nevim, zda by jeste 20k vydrzely.
to DIM: pri -24 startovani na prvni pokus, jen motor tak divne (cca prvni minutu) piska a chrci. Pri teto teplote mi v aute vrze zadni mrizka (N1), ale po zahrati auta vevnitr (cca 15 - 20km) vse OK. Tankuju jen Shell.