FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 28.02.06  10:00

    « Venkovní teplota na PP

    To znám, rozdíl směrem nahoru vzniká i při odstavení auta na parkovišti - napadlo mě, že to bude teplem motoru, jindy možná i od auta přede mnou.
    Teploměr má určitě takové nastavení (pomalý nástup jiné naměřené hodnoty, určitě se to nějak pěkně odborně jmenuje), aby to pak neskákalo na každém semaforu a podobně - prostě to chvíli trvá, ale pak to aspoň plus mínus ukazuje, co je venku. Rychloběžka tady rozhodně není cílem, ne? :)
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 28.02.06  09:46

    « Stěrače

    Já teda mám problém, nechávají přede mnou stopu, kdykoli to není úplně čistý déšť. I tak je to trochu vidět, včera jsem byl v myčce a dnes na to čisté okno jen pršelo. Stejně to tam je. Koupil jsem přitom naivně nové za tisíc korun, takové ty super aerodynamické, hrozně je vychvalovali, a jsou stejně na * jako ty původní.
    Jakmile je to plískanice se sněhem, solí a podobně, dělá mi to v podstatě takový mléčný sklo >:-[] Zkouším různý náplně do ostřikovačů, jednu už jsem usvědčil, ale i ostatní mají do ideálu daleko. Mám snad kupovat něco jiného než pět litrů modré vody na pumpě za pár stovek? Samozřejmě stěrače průběžně čistím, ostřikuju jak * a vzpomínám a vzpomínám, v jakém jiném autě byl takový problém, a vzpomenout si nemůžu. Vypadá to jako prkotina, ale začíná mě to fakt iritovat.
    Jak sem psal, auto je výroba 11/2004, do provozu ale až 7/2005, teď má 22500 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  21:28

    « Re:

    jarda.suchy1: co tě trápí se stěrači? Já nechal původní vyměnit za ty nové po 30 000 a pohoda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  21:21

    « Kde DENSO

    Jarda.Suchy1:
    V Autobenexu už dělají spoustu produktů Denso, chtěj pana Tomáše Huliciuse (hulicius@autobenex.cz)
    nebo Autodíly Japan v Brně (pan Janda, autodilyjapan@volny.cz)
    nebo dovozce TAD Praha (tadpraha@tiscali.cz)
    ceny jsou o chlup vyšší než u konkurence (Denso = kvalita...)
    nakonec japonec >:D
    Ford do nového Transita MY2006 montuje DENSO místo Bosche a Delphi
    :D nakonec japonec dyť to říkám...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:43

    « Re: Stěrače

    :-) a nejakej odkaz kde a zakolik je koupit by nebyl - podle meho je opravdu problem jen s odzkousenim na danem aute dane znacky - jiz zkusenost od jinych vyrobcu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:30

    « Stěrače

    To Jarda.Suchy1:
    Já používám jak jinak stěrače Denso a jsou dobré (i bez aerodynamických náběhů). Tiché a vydrží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  20:08

    « Bez nadpisu

    - rozdil mezi Shell Diesel Extra a Shell V-Power Diesel je pri zahratem motoru nerozeznatelny - jedine pri startu a studenem motoru je znat spis subjektivne rozdil ve prospech V-Power - jina paliva skoro vubec netankuji abych mohl srovnavat.
    - pokles teploty motoru je i u 2,2 TDCi. Hlavne kdyz jsem projizdel prusmyk v alpach po cca 6hodinach jizdy po dalnici - ten pokles byl po cca 3minutach sjizdeni bez vetsi akcelerace az skoro k te 60stupnove hranici (teplota venku podle PP cca -5 az -10)
    - stirece - neresil nekdo z vas vymenu orig. za jine? Treba ze stare Octavie, kde funguji perfektne na rozdil od tech nsmyslnych "gumaku" u nove Octavie. U Mondea nejsou na stiracich takove ty aerodynamicke nabehy jako u stare Octavie - pujde to?
    - pozor!!! - jestli nekdo parkujete auto ve vyhrate garazi, tak jste si jiste vsimli, ze pokud je oproti venku rozdil teploty treba 20 - 25 stupnu - tak v mem pripade ukazuje teplomer jeste po ujeti cca 10minut nesmyslnou teplotu - venku mrzne a PP ukazuje jeste + 6 stupnu - hodne dlouhe vyrovnavani teplot - palubi pocitac - je hodne strohy a jeste k tomu pekne keca - jak jsem uvedl jiz v drivejsim prispevku - opravdova spotreba vs. spotreba ukazana na PP.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  19:11

    « Re: Poraďte aditiva

    Aditiva:
    já znám 2 - jedno od Stanadyne (Performance Formula) a jedno od Delphi (teprve se začne prodávat).
    Liší se užíváním, Performance Formula se přidává do každé nádrže, Delphi se přidává jednou za čas (jakoby konzervuje systém dopředu). V nákladech je to asi 1 Kč na litr nafty, asi 60-70% se podle výrobce má vrátit ve snížení spotřeby a zvýšení krouťáku až o 10%.
    O Delphi toho zatím moc nevím ale je tu důležitá věc že společnost Delphi jako výrobce naftových vstřikovacích systémů vydá vyjádření kompatibility systémů common rail s tímto aditivem - to je průlom. Tzn. že Delphi jako výrobce commonrailu ručí za jeho nepoškození tímto aditivem. Dále potom aditivum Delphi má schválení následujících značek: Toyota, Mitsubishi, Nissan, Mercedes-Benz.
    Jak já to vidím, při kvalitěCZ+SK nafty jakékoli aditivum je vhodné, leší jsou značková aditiva, např. Shell (co koupíš na pumpě).
    Pozor!!! Stejně ale existuje jen pár výrobců a prodejci si na to většinou jen nalepí svoje logo. (Pro Delphi to vyrábí Chevron).
    Uf! To jsem se nadřel. Howgh.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  19:00

    « 70 tkm destičky

    Fangio, já měnil destičky v 70 tkm s rezervou. Kotouče super.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  16:54

    « Re: Re: Re: Re: To je normální

    Sice mě překvapuje, že motor měřený na povrchu má stejnou teplotu jako voda někde uvnitř, ale jinak souhlasím. Ta teplota se tam prostě v zimě moc nedrží...........Tolik Ford ?? No, přečti si třeba Renault, nebo Peugeot...:-)))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  16:36

    « Pokuta!

    to Lada:Rychlost jsem prekrocil o radarovejch 25km, rekli mi, ze jsem jel 145km/hod misto v Belgii povolenych 120km/hod.Kdyz jsem ten zablesk radaru videl, tak si vzpominam, ze na tachu. byla rafika mezi 150-160, takze to odpovidalo.Jinak s tim odtazenim, me se to nestalo, ale manzelky kolega s prace zaparkoval svou Octavii(s ceskymi SPZ) na zakazu zastaveni(Bruselu jsou uzke ulice a kdyz se nekdo stehuje, tak ti na pozadani nainstaluje policie do ulice prenosne znacky se zakazem, aby mohl projet stehovaci vuz).No a ten kolega se na to vy...l a samozrejme byl za asistence policie odtazen(odtahuje privatni firma, ne policie) na sberne misto, ktere bylo od jeho bytu pres celej Brusel >:D .Takze musel na policii, tam ho skasli o 80eur za prestupek no a dalsich 110 zaplatil te firme, kdyz si auto bral.Takze taky drahej spas ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  16:28

    « Re: Re: Re: To je normální

    Teploměr má strupnici 60-120, proč by to tedy mělo být 5°? Navíc je to poznat i na topení. O víkendu jsem si dal tu práci a když byla ručička kousek nad 60, změril jsem teplotu motoru bezkontaktním laserovým teploměrem, byla přesně 63°C. Tolik Ford....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  14:39

    « Re: Re: To je normální

    ..teplota u Fordů opravdu padá, padala u 2,0 TDCi a padá mi i u 2,2TDCi úplně stejně ......na druhou stranu oni tvrdí že ten rozsah toho teploměru na přístrojovce je jen 5°C a tak že o nic nejde..........což je podle mě blbost, protože na motoru je vyloženě poznat, kdy a jak se dostává postupně do té provozní teploty..........
    Kotouče mi u 2,0 stahovali ( ! ) asi po 40 tis. km.
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  13:18

    « Re: To je normální

    Mám zkušenosti i jinými "moderními turbodiesely" a všechny drží teplotu bez nejmenšího problému. Že se déle ohřívají souhlasím, ale teplota dolů padá akorát u Fordů....
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  09:36

    « Ručička dolů

    Opakuju, že mně se rafička na normálně zahřátém motoru nikdy, opakuju nikdy nepohne, i kdybych stál na semaforu nebo klouzal vesnicí. Doufám, že nekecám, ale normálně to kontroluju celkem furt (to jsou ty návyky ze stopětky). Volnoběh nekolísá, motor neškube.
    Eště aby, tak brzo, sakra práce.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  09:34

    « Aditiva

    Vzdor tomu, co píše Petr T. (že dává a dobře dělá), nedávám, protože:
    1. Žiju v Belgii, tankuju výhradně Shell a pokud je, tak ten lepší a dražší ze dvou.
    2. Zakazují to podmínky záruky, nehodlám si zahrávat. Prosím nekamenovat, já neposoudím, co lze a co nelze poznat.
    Destičky nevím, mám jen přes dvacet tisíc najeto, ale stále se od garančky ozývá pískot zezadu zprava. Pár set km normálního města a okolí to má najeto, tak nevím. Asi se tvrdá deska fakt zařezává a zařezává a pak budu měnit kotouče ve třiceti, jak už někdo psal...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  08:27

    « Poraďte aditiva

    Přiznávám se, že je mi lenošno hledat zpátky ve všech příspěvcích,
    jestli se o tom někde nezmiňujete .Ale zajímalo by mě ,jaká aditiva
    přidáváte do nafty. Já mám totiž Schell od domu cca 60 km a při cestách
    je to někdy problém, když už Schell míjím, tak mám téměř plnou.
    Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 27.02.06  08:18

    « Re: To je normální

    Že se ohřívá pomalu, dobře. Ale je mi divný, že když jedu 2 hodiny (ručička svisle) a vjedu do vesnice, zpomalim na cca 55 (čtyřka), po chvili je vidět, jak jde ručička teploměru dolů... Jak s těma destičkama, kolik vám vydrží? Diky za odpovědi.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  07:46

    « Spotřeba

    Přes Německo před týdnem za 6,37, zpět včera za 6,29, rychlost 140-160-občas víc. Včera furt vlhko a mráz, často déšť a sníh.
    Mezitím ČR klidněji za 5,84 včetně cesty do hor. Vše dle tankování, ale liju do prvního cvaknutí a dál na to kašlu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  07:40

    « To je normální

    Fangio:
    to je úplně normální. Jezdím 8 km do práce (Praha) víceméně z kopce. V těchto teplotách to dostanu tak do půlky stupnice. Když pak jedu domů (večer), tak to téměř zahřeju (motor dostává víc paliva).
    Jakmile se to pustí z kopce třeba na volnoběh, okamžitě jde rafika dolů. Všechno je to způsobeno vysokou účinností moderních vznětovývh motorů.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 27.02.06  07:18

    « Ohřívání

    fangio:
    V zácpě se mi na 5 km úplně neohřeje, ale jinak bych to ve tvých podmínkách tipoval na 5-10 km. Jak vyleze do svislé polohy, už se nehne, ať jedu, jak jedu.
    Když za studena vyjedu na dálnici a normálně zlehýnka akceleruju na 120 a jedu na šestku, je to tam v podstatě za chvíli. A pak už se nehne, opravdu jsem si navykl na jiný interval kontroly než u stopětky. :)
    Celou dobu teď v zimě mám zapnutý ECO režim a 20-22 stupňů.
    ostatní:
    Neškube, po včerejší jízdě Praha-Brusel máme 22500, spotřebu teď počítám. Ale se mnou se motor nedostává pod 1500 otáček, nedělá mi to dobře. No ale není to 2.2, těžko srovnávat.
    Serou mě stěrače, ani nové nevyřešily mizerný tlak na okno - nechávají často stopu. Na druhou stranu v těch sračkách včera v ČR a Německu jsme chodili na pumpě s kýblama a stěrkama všichni, čekalo se na ně ve frontě. :-) Poctivě přiznávám, že i na dešťový senzor toho včera bylo moc, často to nedělal moc dobře. Psotník chytám, jako již tradičně, z posledního setření po pauze po ostříknutí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.06  22:33

    « Překročení rychlosti

    Čau petr Blaha,
    a o kolik jsi překročil tu rychlost za 85 E.
    Ja jsem 2.2. ve Vídni za odtažení auta zaplatil 215 E a co mi na to říkala moje manželka,tak to si taky asi taky dovedeš představit. :*)
    Ale nejvíc mě na tom štvalo to,že jsem nestál na časově omezeném parkovišti,ani placeném a auto mi stejně ty ku... odtáhli. >:-[]
    Bez příkazu policie a oznámení o odtahu mi dali na benzinku. :x
    Prostě pohoda,auto z pujčovny,skoro nové za 800 litrů,v autě pasy,bundy atd.,ve 12 hodin v noci,tak si asi dovedeš představit jaká panovala atmosféra. :-!
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.06  22:10

    « Elektrická okna

    Čau Akumulátore1,
    nevím jak ostatní značky aut mají vyřešenou problematiku
    el.stahování oken,ale u Fordu mě štve,že když ten klíček zapalování není zapnutý,tak s nimi nepohneš. :-(
    Na druhou stranu vychytávka s dálkovým ovládáním zavírání oken při
    zamykání auta se mi v létě velice líbila,protože v situaci,když jsem vytáhl klíče ze zapalování,vylezl z auta ven,a zjistil,že někdo nechal stažené okno :x a já to mohl vytáhnout dálkáčem nahoru,aniž bych vlezl zpět do auta byla parádní.
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 26.02.06  22:02

    « 2.0 TDCI 130 PS - několik dotazů

    Ahoj, jelikož mám dojem, že termostat asi není v pořádku, chci se zeptat:

    - jak vám Mondeo topí? Jak dlouho mu trvá, než se motor ÚPLNĚ ohřeje? Když jedu 50-60 po městě, tak mi spadne teplota z prostředku stupnice skoro až k 60. To samé při volnoběhu atd... (myšleno za současných teplot kolem nuly)



    - kolik vám vydrží brzdový destičky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.06  21:57

    « Re: Zkušenosti

    Čau Petr T.,
    včera jsem SHELL W-Pover tankoval podruhé,ale mám pocit že
    je to na motoru poznat,jak píšeš, je to méně hlučnější a mám pocit že to i lépe táhne.Když ho tankuji,tak aditivum nepřidávám,na to jsem se informoval hned při prvním tankování. :-!
    Cena je o 2,-K vyšší než klasická nafta Super Diesel,tady v Olomouci stojí 29,50,-
    Budu ho zkoušet,no a uvidíme.
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  21:41

    « To jsem nevěděl...

    Cha...vidíš baterko1, to jsem nevěděl...nikdy jsem si tu příručku nepřečetl...dík...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.06  21:19

    « Bez nadpisu

    lada1: k těm oknům jenom pro pořádek, asi to znáš - zapomenutá okna jdou zavřít taky dálkovým ovládáním. Zamknu auto (normálně dva stisky), třetím stiskem (držím asi 2sec) se zavřou všechna okna. Otevírání funguje podobně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  21:00

    « Bez nadpisu

    Petr T : Díky za rychlou odpověď.
    Vypadá to že je vše v pořádku. Jenom škoda že tam to zpoždění není , byla by to dobrá věc ! :?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  20:45

    « To je ale správně !

    Posunovat okny můžeš jen při poloze klíčku "on" - přístroje svítí. Když vypínáš motor, dostaneš se do pozice 1 - přístroje nesvítí. Tehdy nejde manipulovat s okny.
    (off/1/on/start)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  20:34

    « Bez nadpisu

    Mužu Vás vyrušit od cestování ?
    Mám totiž dotaz na Mondeáky .
    Mám mondeo model 2004 a zajímá mě, jak vám funguje spouštění oken. Mě funguje vše v pořádku při zapnutém zapalování, ale když vypnu klíčkem motor, tak s oknama nejde pohnout. Když chci zavřít okno před vystoupením, musím pootočit klíček , aby se rozsvítily přístroje . Možná je to zprávně , ale u mnoha jiných vozů fungují okna ještě nějakou dobu po vytažení klíčku ze zapalování.
    Budu rád když mi odpovíte jak to funguje Vám , nebo mi dáte typ jak to upravit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  19:46

    « Dej si pozor

    To petr Blaha:
    máš pravdu, svádí to. Ale jsou tam drobné chybičky. Osvícené dálnice, ale zvláště ve Walonii se dají najít slabá místa (za deště)...jsem to jednou hasil a zvolnil jsem až když tam byl auťák na střeše (asi aquaplanning)...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  17:26

    « Bez nadpisu

    to PetrT.:V Belgii je opravdu lepsi ubrat :-) , i kdyz nechapu proc maji na tak kvalitnich dalnicich jen "120-tku".Vlastni zkusenost-jednou jsem to "svihal" 160(byl jsem nejak rozdovadenej z Nemecka >:D ) a za par dnu prisla slozenka na nasi Bruselskou adresu a 85eur bylo v haji.Co na to rikala manzelka, nemusim opakovat(auto je evidovane na ni) >:D .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  15:03

    « Cenový rozdíl

    To petr Blaha:
    taky Tě zdravím.
    V době, kdy jsem si koupil párkrát V-Power, byla nafta extrémně drahá. Ale u Shelu měli tu jejich normální (ale také aditivovanou) za 29,90 a V-Power za 33,10 myslím.
    To máš 10%, souhlasí. Nyní nevím, ale když u Makra vezmu dobrou průměrnou naftu a naláduju to dvojnásobným množstvím mého osvědčeného aditiva, dostanu se asi o korunu níž než s V-POWER.
    Ovšem jednoznačně, když jsem někde mimo a budu potřebovat naftu - V-Power beru, jasnačka.
    P.S. Zase jsem byl v Anglii, jezdím přes LUX, tam beru naftu myslím u Totalu. Potom to mastím na Arlon a uhýbám na Charleroi kolem FR hranic, nakonec ne Lille a Eurotunel. Vychází mi to následovně: Před Rozvadovem/Lux/před Eurotunelem/v Anglii ne/zpátky až LUX/za Rozvadovem. Vždy po tankování v LUX cítím značné zlepšení. Také spotřeba - před odjezdem průměr 7,2 l/100km, po příjezdu 6,4 l/100 km. V Německu to ale nešetřím. Až v Belgii uberu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  09:08

    « V-power diesel

    to Lada:Kdyz jsem jezdil casto z Belgie, tak jsem ho tankoval v Nemecku.Bud jsem daval Aral Ultimate Diesel nebo prave V-Power Diesel od Shellu.Jednoznacne tissi chod a podle mne to i lepe tahalo.Pocitoval jsem to hlavne na dalnici v tahlich kopcich v okoli Giesenu.Preci jen se ma 1.6TDCI s splne nalozenym C-maxem v techto kopcich trochu prala a po natankovani techto paliv, to bylo o dost lepsi.Myslim, ze to dokazu docela dobre porovnat, protoze trasu Brusel-Litvinov jsem jezdil kazde tri tydny temer dva roky.Bohuzel v mem okoli je nejblizsi V- power diesel az u pumpy v Usti nad Labem(50km) v Moste a Chomutove jej nezavedli do prodeje :-( , jinak bych ho urcite tankoval.
    to PetrT:Jen pro zajimavost, vzpomenes si kolik ten V-power stoji?V Nemecku byl o 10centu drazsi nez klasicka nafta.Diky a zdravim ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.06  08:52

    « Zkušenosti

    Laďo, já mám Shell za rohem, tak jsem neodolal.
    Výsledek: hodně dobrý (chod motoru, pružnost) - poznáš to hlavně za studena. Zdálo se že i spotřeba šla dolů...
    Ekonomická rozvaha - ne dost dobrý za ty peníze.
    Nám teď postavili pumpu i u Makra, držitel Makrokarty má ještě slevu, držitel zlaté Makrokarty dvojnásobnou, takže jsem kapituloval a jezdím do Makra a dávám to svoje/tvoje aditivum.
    Výsledek je stejný jako s Shell V-Power Diesel ale výrazně levnější.
    Pokud dáváš V-Power Diesel, nedávej svoje aditivum, mohlo by se to poprat...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.02.06  23:51

    « Re: Prasklý píst

    Chci ho měsíc zkoušet, pak napíšu zkušenosti.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.02.06  22:56

    « Prasklý píst

    Čau DIMe,
    asi Tě nepotěším,zatím pořád jezdím >:D a doufám,že už to nebude
    jinak. >:D
    Od té výměny jsem začal dávat aditivum,no a myslím si že je to poznat
    na hlučnosti motoru,je tišší.
    Dnes jsem poprvé vyzkoušel natankovat u SCHELL W-POWER Diesel,tak jsem zvědav. :-! Myslím si ,že to bude chtít ale natankovat víckrát aby se to nějak projevilo.
    Máte s tímto palivem někdo nějakou zkušenost????
    Dík za odpovědi.
    Ciao Laďa
    ........................................… /> Ford Mondeo 96kW - 2002 Ghia s novým pístem a třemi vstřikovači
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  19:11

    « Bez nadpisu

    Hele auto je jen stroj,cokoliv se ti tam muze podelat.
    Ty se asi bojis ze to mas v zaruce co?Oni to na diagnostice nepoznaji,kdyz to pripichnou,ze mas neco menenyho.A kdyztak se to da vratit zase zpet.
    Hele ABC ma napsano zaruku na motor?To bych se divil,ze by ti ju uznali,podle me neuznavaji nic.
    Dej mi mail,poslu Ti grafik z brzdy,ten kroutak vypada luxusne a i tak je v realu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  17:59

    « Re: Chiptuning

    Hi,
    to sportak: no dojmy i zkusenosti mas dobry, zatim mne jeste odrazuje zaruka - ze je jen na RJ a SW - ale co motor, ten taky neco stoji...
    ABCTuning nabizel zaruku na motor (jestli jsem ing. Moniku M. dobre pochopil), ale nevim jak bych u nich dopadl - jestli by se nevymlouvali, ze novym SW v RJ to neni, atd atd. Asi by nebyl nikdo, ktery by posoudil, kdo ma pravdu - jeslti je to zmenou SW nebo necim jinym. Prodejce auta by mne vyfakoval ze je to tim SW a prodejce SW by mne fakoval ze je to spatnou naftou:-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  17:24

    « Bez nadpisu

    to maverick: jo jo mam to nafouknuty od nich,v podpisu to mam,protoze je to dobry,jinak bych se s tim nikde nechlubil!.o)Mam to uz delsi dobu a je to fakt zmena!.o)Prijemnej pristup,vsechno mi kolem toho rekl.
    Objednavka:
    zavolal jsem domluvili jsme se na terminu,prej to bude trvat max. 2 hodky a mel jsem to fertig za hodku.Delal to pres diag zasuvku.
    CEna: 7500Kc bez DPH
    Zaruka: dostal jsem zaruku na ridici jednotku a upraveny software a ze pokud se mi nebude neco zdat,ze do peti dnu muzu prijet zpatky a nahraje mi tam original.
    Znovu,hm asi jo,fakt to jde krasne od spod!.o)
    Ja jsem byl pak na brzde znas to duveruj,ale proveruj!.o)Jinak vykon jsem tam hned citil.
    dej mi mail a poslu ti grafik!.o)Narust kroutaku je fakt super!.o)
    Tak sand se mi tam nic nevysype!.o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  15:23

    « Re:

    .......ale jinak nevidím zvláštní důvod, proč to někam chipovat za další peníze. Navíc poté, co je to TDCi tak "velkorysé" k různým vstupním vlivům......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.06  15:20

    « Re: motory

    Ta odpověď od té Moniky je skvělá :-)) Jseš si jistý, že jsi neposlal ten dotaz někam do Fast Foodu ?? Tam jsou taky chip(s)y. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  14:57

    « Bez nadpisu

    A jeste jedna vec je zajimava.Rozdil cen za chip na jeden tentyz motor s relativne stejnymi parametry.jednou cca 10tis a jinde cca 20tis Kc
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  14:37

    « motory

    Seznam budoucich motoru je opravdu lakavy.Myslim ,ze ja zvolim jako dalsi motor rozhodne sestivalec.A k tomu jeste bi ci twin turbo.......to bude masakr, nadhera, proste bomba.
    Chiptuning?Nevim.Jesitnost rika jednoznacne ANO.Rozum zase spis NE.Pred Mondeem jsem mel 307 hdi 81kw a dal jsem tam P-box asi ve 40tis km.Jelo to lip,pricemz se dalo jet i s mensi,ale i s vetsi spotrebou.Mel jsem s tim jednoznacne dobrou zkusenost.Je pravda,ze mi to doporucil majitel a sef prodejny Peugeotu pan Kalny na zaklade sve vlastni zkusenosti .Myslim ze to je mistr evropy v rally crosu, nebo tak neco.Mondeo je ale vykonove preci jen dal,ma overboost a urcite neni tolik zkusenosti s chipem na TDCI.A dalsi vec je, ze padne zaruka,pokud se neco zjisti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  13:35

    « Re: Chiptuning

    Hi,
    to sportak: podle tveho podpisu vidim, ze mas cipnutou lagunu od xtuning.cz. Chci se te zeptat, jak jsi byl spokojen s touto firmou (mame sidlo kousek od Vel. Mezirici, tak se mi zacina zvedat adrenalin v predstave 132kW:- na 2.2. TDCi). Zajima mne tvoje zkusenost s objednavkou, provedenim, cenou, zarukou, pohledem na vykon a hlavne jestli bys do toho sel znovu. A jestli jde auto po provedeni na brzdu ci jen sdeli "hotovo, mate neskutecne zvednuty vykon:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  08:50

    « Bez nadpisu

    Ty brdo to je masakr,ty hrubky,hned bych si jel udelat auto u nich!.o(
    28 kW,hm jak vyvolavaji kone?:o)
    No ja jsem na ne slysel taky par veci,ze treba sednou do fara,delaji jako ze neco a nechaji tam puvodni software a shrabnou prasule,myslim u atmosferickych aut! A reklamace,hm na tu zapomenet.
    Jeste me nekdo rikal,ze ani nemaji horkovzdusnou pajku a programator,ze jim to paji nejakej kluk v Brne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.06  07:27

    « Chiptuning

    Hi,
    to flying mondeo: Uvazoval jsem o chiptuningu, dokonce jsem si na strankach abctuning.com nasel, ze u meho milacka mi zvysi vykon na 151kW a 450 Nm (a k tomu jeste overboost:-). CO mne k tomu vedlo - zkusenosti kolegu s TDI vw motory - nizsi spotreba, lepe vyuzitelne nizsi otacky, vyssi vykon,....
    Prosel jsem si nejake diskuse, napsal jsem na vyse uvedenou firmu dotaz, jak je to s tim jejich zazrakem, a odpovedela mi jejich specialistka, ing "Monika M." nasledujici:
    --------
    Zdravim Vas pane,
    posilam Vam dle Vaseho zajmu o informace k nacipovani odpoved na Vas dotaz k uprave vaseho vozu stim ze do konce tohoto tydne mame jeste akcni cenu kde je sleva z oficialni ceny 19.900Kc sleva 3000Kc na 16.900Kc, pokud by jste mel cas a zajem o uprave muzeme ji provest i primo u vas jelikoz nasi technici ve vasem okoli budou u nasich partner servisu delat nove vozy a to ve ctvrtek, upravy tedy delame pro salony na nove vozy a tak mame s temito motory velke zkusenosti, uprava u Vaseho vozu trva asi necelou hodinu a jde jen o prehrani noveho softweru a to pres diagnostickou zasuvku tudiz bez mechanickeho zasahu do motoru a vlivu jakkoliv na zivotnost motoru ta je po uprave standartne zachovana a v norme, na upravu navic poskytujeme zaruku ktera je 5. let a vztahuje se jak na motor tak ridici jednotku a za mesic se dela u zakaznika opet bezplatna diagnosticka kontrola kde se vse kontroluje aby to bylo bez zavad a s vasi maximalni spokojenosti, navyseni vykonu je po uprave o 28kW, kroutici moment se zvysi o 85Nm a spotreba klesne po uprave pri stejnem stylu jizdy o -1.2 litru dolu v prumeru, po uprave se dodrzuji jen standartni servisni kontroly a v nicem pak neni zadny problem a nic nejde take poznat, pokud by jste mel jeste nejaky vuz navic na upravu da se udelat sleva jinak pokud by nastal nejaky problem da se kdikoliv po dobu zaruku nahrat tovarni softwer a vratit i plne uhrazenou castku, dekuji a jsem s pratelskym pozdravem a pranim hezkeho a uspesneho dne to vse preje
    Ing. Monika M. - zakaznicke centrum
    -----------
    Po precteni uz jsem nemel duveru k upravam....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  21:21

    « Buď v klidu, Flying Mondeo a střádej peníze...

    ...Ford chystá velké věci!!!
    - Nové Mondeo:
    2,7TDCi s navýšeným výkonem V6, asi twinturbo
    2,2TDCi mono turbo min 127 kW 400 Nm
    2,2TDCi twinturbo
    3,0TDCi místo 2,7TDCi časem
    3,6TDCi pro Jaga a LandRovera (RangeRovera)
    3,2TDCi 204k pro Transit!!!
    4,0 nebo 4,2TDCi pro Lanďáky do USA
    Dobrý? Stačí? Šetři, hochu!!! :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  21:07

    « Re: rozdil 2,2TDCi Euro 3 vs. Euro 4

    Tak tos mne docela naštval, předpokládám že budu mít asi Euro 3 a jestli to někomu jezdí ještě líp ........ Je fakt že jsou u 2,2 TDCi uváděny výkony 114kW, ale 360 a 380nM. Už se těším na nové Mondeo, viděl jsem v cizině na letišti časopis o autech a byly tam fotky nového combi, moc se mi to líbilo, doufám že tomu ještě nadupou motor, když těď budou passaty mít 170k, a i ty italský fiaty a alfy mají v dieselu už i 200k. Na německých dálnicích ještě akceptuju když mě udělá meďour nebo bavorák, ale passaty nebo italský káry? To už by bylo moc.
    Neuvažoval jste někdo ještě o nějakém chiptuningu? Pak už by to bylo dokonalé, podvozkem se totiž moc aut nechytá. Baví mě když je pozoruju ve zpětným zrcátku na nějaký okresce při 160 v zatáčce, jak se naklání a vlní a hned to krotí aby se udrželi na silnici..........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  21:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    Mno, jasně, v HALE máš velmi slušnou šanci.
    Teď se budeš smát. Já s tím svým jezdi asi rok a občas mi to chcíplo. Několikrát mi to parádně ztuhlo v zatáčce, když jsem měl u ksichtu mobil, no paráda. Nikdo nevěděl co s tím.
    Po roco mne napadlo zajet do Hale, hned načetli vadný ventil čerpadla a od té doby UTRUM.
    Mimochodem, mám stále PRVNÍ software v ŘJ!!! A jeho nectnost je občasné škubnutí na nízké otáčky většinou 5 a 6 tky. Je to v otáčkách, kdy už jsou otáčky příliš nízké, ale spoust lidí tak jezdí - podtáčejí. Lidi, co jezdí normálně si toho ani nevšimnou, do těch otáček se prostě nedostanou. Já se občas přistihnu jak podtáčím, ale kaju se...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  20:52

    « Re: Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    V tak nízkých otáčkách se pohybuji jen opravdu při jízdě po parkovišti před nákupákem, nebo při popojíždění mezi přechody pro chodce apod, ale teď to pořád zkouším abych vypozoroval kdy mi to cuká nejvíc, jasně že stačí malinko přidat a táhne to a je po cukání, ale např. v popojíždějící koloně prostě nemůžu jet ani na dvojku, protože to prostě skáče. A taky je mi toho dost líto. Už jsem se domlouval s p. Šircem v HALE, jen co se domluvím s leasingovkou hned to tam vezu. Prostě to není možný aby to člověk jen tak přešel a přizpůsobil se tomu, ať si to Ford vychytá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  20:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    Tak tohle nechápu, jezdím s 2,2 TDCi přesně rok, najel jsem na tom 50tis. km, ale na takovéhle spotřeby jsem se v životě nedostal. PP ukazuje úplné nesmysly, většinou okolo 6,5 l, ale skutečnost je minimálně o 0,5 l vyšší. Je pravda že jezdím dost dálnice a moje běžná cestovní rychlost je těch 160 - 180 na tempomat, pokud mne to zrovna nechytne a nemám chuť se svézt co to dá, ale to je jen minimálně a na chvíli. Tankuju vždy do plna, když se vypne pistole ještě tam obvykle 2 litry natlačím a nuluju si denní počítadlo km, v podstatě se pohybuji okolo 7,5 l a odpovídá to i průměru za ten rok, což je při těch najetých 50 tis. dost přesné. Nejvíc jsem najel s rodinou do Chorvatska, piánko jízda tak při 140-150 po dálnici na tempomat, spotřeba byla okolo 6,5 a dojezd asi 900 km. Prostě mě fascinuje ten zátah co to auto má a bez zbytečného vytáčení, ale asi si to pak něco vezme. Mám kolegy co jezdí na Octáviích a v průměru jsou na 5,5 l, ale jejich jízdu nesnáším, vyloženě to podtáčí a myslím že netrpím jen já když to slyším, ale i ten motor. Mám to služebák a spotřebu mi nikdo nenormuje, takže jsem v pohodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.06  11:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    Tobě možná , mě nee :-)
    Co to cukání ?? Já jsem z toho měl trauma, když jsem vezl nějaké pasažéry a najednou jsem poskakoval jako když se zavzdušní čerpadlo Š 120 při prasklé membráně :-))
    Ten Laďa ještě jezdí ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  10:03

    « Re: Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    Dime, já jsem jel do Anglie s 7,2 (dojez něco přez 800 když jsem tankoval) a přijel jsem s 6,4 (dojezd dost přes 900 při tankování). Když moc nejezdím po Praze, není zima atd, tak tam klidně mám i 5,8 a potom ti to brutálně ukáže i přes 1000 km... :o
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  10:00

    « CHACHACHACHA

    NÉ, VIDĚL JSEM BLINKR - když to mastíš do příkopu asi neblikáš, a odbočka tam byla!
    Zvedls mi náladu. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.06  09:54

    « Re: Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    Jinak jsem ale překvapen tím, že jste schopni jet v otáčkách pod 1500 ! Mně je toho motoru vyloženě líto, když někdy přece jen chvilku tam dole sbírá poslední desetiny wattů aby teda jako splnil , co po něm chci :-) A ještě jednu věc : vy tam máte přídavné nádrže ?? Aby mi PP ukazoval dojezd 1000 km, to bych to tam musel přelepit a napsat fixem . Já tam mám při plné nádrži tak 850 max, a to už beru jako dobrou bilanci. Spotřebu to ukazuje tak 6,7 l/100.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.06  09:48

    « Re: Re: Cukani, dojezd dle PP

    ..........a nevybrzdil jsi ho tak brutálně, že odbočil, i když tam žádná odbočka nebyla ?????? :-))))))) Třeba tam má dneska pomníček :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  08:51

    « Re: Cukani, dojezd dle PP

    S tím lepením na kufr jsou zvlášť dobří také v Luxemburgu. Tudlenc jsem se vracel z Anglie, oni tam maj 130 jenže oni maj prachy (jsou tam banky apod., říkal mi Belgičan, že nové auto co si B kupuje s minimální výbavou, L si kupuje s maximálkou) tak se chovaj na silnicích dost přibližně jako cvoci tady v Č.
    Tak se na mne lepil, přede mnou byli další a já jsem mu uhnout nechtěl protože bych byl potom třeba bloklej. Tak se lepil a já jsem ho vybrzdil. Zabralo to jen na chvíli. Zase se lepil, tak jsem ho dost brutálně vybrzdil a najednou zmizel. Koukám do všech zrcátek a vidím ho jak právě odbočuje doprava z dálnice. Prostě blázen. Všude tam v pravém jely náklaďáky, jak se hodlal mezi ně vecpat, to nevím. Jak se po mém vybrždění mezi ně vecpal, to nevím taky, já tam žádnou skulinu neviděl. Jó, samozřejmě mne vyblikal, nebyl to Čech?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  08:44

    « V Praze je blaze

    HALE je v Praze ty osobo. Ale já jsem Pražák jako většina ostatních, kteří sem dorazili z Moravy, zdá se že i dost ze Slovenska.
    Když jdeš nakoupit do Ultra/Supermarketu, tak si musíš dvakrát protřít oči, jestli jsi se náhodou neožral natolik, že jsi se třeba mezitím v opilosti přesunul k našim východním bratřím...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  07:59

    « Cukani, dojezd dle PP

    Hi,
    to flying mondeo: cukaturu mam taky, mezi 1.000 - 1.300ot/min ve studenem motoru, po zahrati (10km) vse ok. Ze zacatku zdeseni, ted uz se tomu nepodivuju, trosku pridam a je to. Jeste k pouzitelnosti techto otacek - pouzivam hodne ve meste (dojezdy, kruhace,..), chodci na mne nekdy koukaji jak na kluka co vylezl z autoskoly a jeste neumi s plynem, ale nechce se mi pridavat nebo podrazovat, tak jedu na tu rychlost co tam mam. Behem jizdy jsem nikdy nechcipl ani se mi nerozsvitila zadna kontrolka (jina nez namraza nebo hladove oko).
    to jarda.suchy: mne PP po natankovani ukazuje dojezd 1.000 - 1.100, do pulky nadrze ukazuje optimisticke hodnoty, od 200 rychle ubyva. Moc linearni prubeh to neni, na nadrz ujedu lehce nad 900. Dle PP prumerna nyni (za 50k) 5.7, dle tankovani 5.8-6.0. Spotreba mi kolisa podle toho, jak se mi chtelo zrovna ujet nejakemu "zavodnikovi" za mnou, co mi chtel nakouknout do kufru:-)Vzdy staci, kdy mu behem sekund ujedu o desitky metru, pak se vratim na svoji rychlost a on uz da pokoj (hlavne Fabie a OI jsou nepoucitelni...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  23:40

    « Re: Frýdek-Místek

    Hale je kde ?? Já jsem z toho razoviteho regionu :-)) Ostravak jako poleno :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  20:27

    « Frýdek-Místek

    DIMe, FM je dost dobrý, má WDSku od Forda a DIAMAND Delphi, stanici na commonrailová čerpadla, spoustu dalšího vybavení. Myslím že jsou skoro stejně dobří jako v HALE, pokud to máš daleko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  20:24

    « rozdil 2,2TDCi Euro 3 vs. Euro 4

    Tak je to jasne - aspon me :-) prakticky porovnano.
    Dve kombi TDCi 2.2TDCi jedno vyroba zacatek roku 2005 - Euro3 najeto cca 40tisic, druhe moje 09/2005 Euro4 najeto cca 16tis.
    Nekde jsem cetl, ze rozdil mezi Euro3 a Euro4 je minimalni. Z vlastni zkusenosti to nepotvrzuji. Dynamika je u Euro 4 opravdu znatelne lepsi - hlavne pri okamzitem seslapnuti plynu na plno. To same je znat i u treba rozjete 5tky a seslapnuti plynu.
    Spotreba: ...psal jsem tu, ze se nemohu dostat na ty vase fantasticke spotreby kolem 5-6litru. Prakticky to bylo v nasem pripade tak, ze jsme vyjizdeli soucasne z Prahy a jeli az do Torina vpodstate spolecne za sebou, az na vyjimku par kilometru a pouze po dalnici. Tankovali jsme na stejnych pumpach a nulovali palubni pocitace spolecne vsechny hodnoty.
    Jizda v ramci moznosti na tempomat a podle podminek.
    Euro3 pri natankovani plne nadrze ukazovalo dojezd 937km pri prumeru 6,5l
    Euro4 pri natankovani plne nadrze ukazovalo dojezd 820km pri prumeru 7,4l
    Na dalsi pumpe jsme meli dojezd
    Euro3 - 71km - prumer 6,4l
    Euro4 - 51km - prumer 7,2l
    Z toho me plyne ze zasadni problem je ve vypoctech palubniho pocitace, ktery v pripade Euro3 trosku vic zkresluje prumernou spotrebu a na zaklade ni dojezd.
    Pokud si vezmu svoji knihu jizd (opravdu natankovane palivo a najete kilometry) tak je to tak o pul litru vetsi spotreba nez udava pocitac u Euro4.
    U druheho auta Euro3 si "stezoval" majitel prave na to, ze se palubnimu pocitaci neda vubec verit - protoze i kdyz jede na plnou nadrz v kuse se zahratym motorem (eliminace spotreby studeneho motoru, mestskeho provozu - atd.), nikdy dojezdovou kilometraz palubniho pocitace po natankovani neujede. V tomto merenem useku ujeto necelych 810km.
    Zaver:
    Euro3 opravdu udava optimistictejsi hodnoty,aspon tedy v pripade techto nasich aut. Kdyz si vezmu zde udavane pripady,tak to docela odpovida.
    Prekvapil me rozdil v dynamice mezi Euro3 a Euro4 ve prospech novejsi verze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  14:51

    « Re: Dealeři Ford jsou matláci

    Přesně vím, o čem píšeš s tím škubáním. Někdy to neudělalo třeba týden ani jednou, někdy pak hodinu pořád. ........nebyla to ale závada, kterou by šlo nějak nasimulovat. Když se s tím někdo projede , tak většinou zkouší akcelerovat ale těžko pojede někdy dlouze na nízké otáčky. Nicméně přece jen 1250 Otáček je strašně málo, moje 2,2 TDCi tam opravdu netáhne vůbec. Akorát to bylo mnohem více znát v kopci nebo při velkém zatížení. To jsem vždycky těžce nesl, že i přes to, že bych to mohl jen tak lehtat jsem raději podřadil, aby se to tak neprojevovalo......... Měl jsem pocit, že se to zlepšilo po výměně napínacích kladek. Třeba se trošku zadírala a rozhodila tak všemu ostatnímu sandál :-)))
    PETR T : S tím DELPHI : Frýdek Místek je taky tak dobrý ??? :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  10:50

    « Dealeři Ford jsou matláci

    To Flying Mondeo:
    Myslím že musíš navštívit-kontaktovat spol. HALE. Oni jsou zároveň Ford a zároveň DELPHI, tudíž dělají i pro ostatní Fordy široko daleko.
    Také mají diagnostiku Delphi, která je jiná a mnohem lepší než Fordova. Navíc ty máš "pěkně" opakovatelné a snadno předveditelné problémy, takže budou vědět v jakém režimu diagnostiku provádět. Když si nebudou vědět rady, mohou požádat o technickou podporu na Delphi. Tam mají rozsáhlou databanku symptomů a řešení problémů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  10:31

    « Bez nadpisu

    to flying mondeo:
    > se najednou rozsvítily všechny kontrolky a motor zhasl, stačilo
    > otočit klíček a zase to jelo normálně.
    Taky se mi to stalo, ale v dlouhem sjezdu, takze motor ani nechcipnul. Ale byl jsem dost vydesen. Pokud nemas nejaky problem s baterkou apod., tak je pricina ve hvezdach. V mem pripade nemohli nic najit, takze vysledne reseni bylo, ze vytahali vsechny draty a konektory, zkontrolovali a ocistili kontakty a pak pospojovali vse dohromady. Jestli to pomohlo nebo ne, to tezko rict. Zatim jsem najel asi 5000 km od tehle udalosti, coz je dost kratka doba na overeni, ze je to pryc - nicmene zadne problemy jsem od te doby nemel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.02.06  10:27

    « Bez nadpisu

    Ke skubani: taky mi to skube, ale jen a pouze, kdyz je potreba rychleji pridat a motor je uplne studeny (prvni jizda dne). Kdyz jedu dele a pak zastavim (treba na hodinu), tak uz se to nikdy neopakuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  08:58

    « Re: 2 možnosti

    Díky za rady, auto je to služební, ještě navíc leasingovky, takže mohu jen přes Ford, ale tam to měli již 2x a vždy mi to vrátili s tím, že závada tam sice je, ale nedokážou ji odhalit. Měli na to dokonce servisního technika přímo do Ford importéra. Ale zkusím to alespoň zkonzultovat dle tvé rady. Měl jsem něco takového i u benzínového Focusu, prostě v tom hrklo, pohasly všechny žárovky včetně rádia v interiéru, ale jelo to s hrozně sníženým výkonem, pak to zas přeskočilo zpět a jelo to normálně. Měnili mi postupně vše včetně škrtící klapky, ISC ventilu atd. Nakonec to byl nějaký senzor na převodovce (?) nebo co, který určoval, zda je auto v pohybu nebo stojí. Auto si někdy za jízdy myslelo že stojí a tak omezilo přísun paliva atd. Bylo to prostě zarezlé, po výměně už to bylo OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  08:50

    « Re: Re: Problém s 2,2 TDCi

    Dime, ještě k té kontrolce, jak jsem psal minule, asi mi to už také jelo na nouzový režim, prostě to nereagovalo na plynový pedál, dojel jsem ca. 30 km do nejbližšího Ford servisu a nechal běžet motor, aby to mohli zkusit, oni to ale znovu nastartovali a bylo po závadě. Kontrolka ani paměť řídící jednotky však nic nezaznamenaly.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.06  08:48

    « Re: problém s 2,2 TDCi

    Díky za odpověď Dime, je to skutečně 2,2. Je to výroba 2005/01, jak poznám jestli je to EUR 3 nebo EUR 4? Dočetl jsem se, že EUR 4 má novou generaci turba? K tomu škubání motoru, např. dnes ráno jsem jel po městě, to je pořád mezi 2. a 3. rychl. stupněm, nejvíc to škube tak při 1250 otáčkách, tzn. taková velmi pomalá jízda téměř bez plynu, ten plynový pedál je skutečně sešlápnutý jen minimálně, stačí o milimetr přidat aby motor trochu zatáhl a je to dobré, skoro mi to připadá jak kdyby to byla přesně nějaká poloha plynového pedálu. Nejvíc znatelné je to samozřejmě když je motor studený, a přesně jak píšeš, stačí na půl hodiny někde zastavit a potom to dělá zase. Jezdím hodně i zahraničí, takže mám vypozorované, že to sebou cukne i při plynulé jízdě na dálnici, prostě z ničeho nic, třeba při 150km/h na 6. rychl., a to i při jízdě na tempomat, tedy bez vlivu na sešlápnutí plynu. Ale to třeba jen 2 cukne a je to pryč, kdežto při té pomalé jízdě a studeném motoru můžu jet se škubáním téměř nepřetržitě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.02.06  18:46

    « Re: Problém s 2,2 TDCi

    To škubání přesně znám s 2,0 TDCi , ale u 2,2 TDCi nikdy......o to víc mě teď tvá slova vyděsila.....fakt je to 2,2 ??? :-)
    Já jsem měl trochu vypozorováno, že ty škuby při jízdě v nízkých otáčkách měly souvislost s teplotou. Když nebyl motor zahřátý a ručička teploměru uprostřed, škubal. Bohužel to nebylo jen na začátku cesty , ale běžně v zimě motor při lehké jízdě zase chladne. Přemýšlel jsem o tom, že tam musí být nějaké čidlo teploty, které upravuje režim motoru, a že když se dostala teplota na takové rozhraní, tak se motor nebyl schopen rozhodnout, jestli už je studený nebo ještě teplý.....:-))) Takový nerozhidný sytič. Nevím, co jinak poradit. Mně to na tom původní 2,0 nikdy nikdo neodstranil. Na druhou stranu nikdy mi to samo nechcíplo ani nepřestalo jet. Maximálně se rozsvítila ta kontrolka a jelo to na velmi omezený výkon. A někdy to nešlo nastartovat a blikala ta kontrolka.........Na podruhé už jo......
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  18:16

    « 2 možnosti

    To vypadá buď na:
    vadný senzor někde na motoru (stalo se mi, zůstalo to stát, semtam se to dalo nastartovat) víc Ti teď neřeknu
    vadný regulační ventil IMV na vysokotlakém čerpadle
    pokud můžeš, zajeď si do www.hale.cz, nejlepšího diesel servisu sítě DELPHI Diesel (výrobce vstřikovacího systému), nebo to konzultuj s Ing. Šircem, ten se v tom dobře vyzná
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.02.06  17:44

    « Problém s 2,2 TDCi

    Zdravím všechny příznivce Fordů, pročítal jsem zpětně celé fórum a ze zkušenosti s Fordem Mondeo Ghia 2,2 TDCi musím jasně smést ze stolu veškeré diskuse o tom, které jiné běžné auto má lepší jízdní vlastnosti a motor s brutálnějším zátahem.
    Mám ale problém, mám najeto 52tis km, a už od ca. 40 tis. mi to při jízdě se studeným motorem v nízkých otáčkách, jen tak s minimem plynu hrozně cuká a škube, musím vždy přidat, jinak se s tím nedá jet. Již mi to také několikrát samovolně chcíplo na křižovatce. Dokonce se mi stalo na dálnici při rychlosti 160 km/h a plynulé jízdě na 6. rychl. stupeň, že se najednou rozsvítily všechny kontrolky a motor zhasl, stačilo otočit klíček a zase to jelo normálně. Již jsem byl 2x v autorizovaném servisu, ale diagnostika ani auto žádné závady nevykazuje. Ještě asi když jsem měl najeto ca. 20tis. km mi to za deště najednou přestalo jet, auto vůbec nereagovalo na přidání plynu a jen se doplazilo do servisu. Tam to chcípli, znovu nastartovali a jezdilo to zas normálně. Má s tím někdo podobné zkušenosti?
    Zdraví Flying Mondeo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.02.06  10:01

    « Re: Prasklý píst

    .......no že ti to před týdnem jezdilo, to vím, ale to právě že už je to víc než týden !!!!!!!!!!!!!!:-))
    Zabít málo :-)) Na Mohelničáku si dám pozor !! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.06  22:57

    « Prasklý píst

    Čau DIMe,
    tak teď jsi mě naštval. :roll:
    Já se Ti tady vypisuji,jak to všechno dopadlo,a ty napíšeš za týden
    "jak ten Laďa dopadl s tím pístem"
    Počkej až pojedeš přes Mohelnici. >:D
    Ciao Laďa
    ........................................…
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  19:57

    « Jezdím

    Dime, ty to vůbec nečteš.
    Laďa už to má za 50 vyřešeno, píst, práce a 3 vstřiky.
    Používám Eurotunel. Nahoře bylo příšerný počasí, nerad bych se kymácel na trajektu.
    Mi to jezdí a jezdit bude. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.02.06  14:00

    « Re: 150/155 koní

    Trajekt 12-22 uzlů ?? :-)
    A nebo tunel ??
    Tak to je asi základ toho Mit Ford dort und mit Zug zu !! :-))
    Ale tobě to vlastně zatím ještě jezdí !!!
    Jak dopadl ten Laďa - vyměněný píst atd ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.02.06  09:46

    « 150/155 koní

    Čau Dime,
    já jsem vycházel z údajůkteré mám k dispozici, a ty nepocházejí od oficiálního zastoupení Ford. Nicméně to může být verze pro jinou zemi.
    Také jsem vycházel z infomací od spřáteleného novináře, kerý nezávisle zjistil o něco lepší chování Euro čtyřky.
    Nebuď otrávený, já mám jen 130.
    Bly jsem mimo (jaá jesm pořád mimo hi hi) Spotřeba CZ - UK and back - 6,4 l/ 100 km. Německo 110-190, ostatní 120-140.
    Zdravím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.06  22:17

    « Re: Re: Kontrolka žhavení

    Mě to někdy nechtělo startovat. Vždy zahřátý motor, třeba u pumpy. Auto blikalo kontrolkou a motor nešel natočit. Podruhé už většinou O.K. Pokud to ale udělá za jízdy, připrav se na ta slova, která nechceš slyšet. Jaký máš rok výroby ?? Někdy přece jen novější software na chvíli pomůže...........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.02.06  21:09

    « Re: Re: Kontrolka žhavení

    Čau Jenyk,
    no já už bych ten filtr měnil.
    Ta kontrolka žhavení,nechci strašit :'-( ,je předzvěstí něčeho.
    Asi jsi někde natankoval nějaký humus.
    Čas ukáže :-!
    Ciao Laďa
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…