FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.04.06  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Pneu

    Na Focusu jsem prozatím vytáh pojistku, tam ale vím, že je počítač za zařídící pákou a stačí vytáhnout jednu zásuvku z počítače při odpojené baterce... četl jsem, že Mondeo má čidlo na sedačce, aby AB vybouchl jen když je obsazená...je to takový ošemetný se v tom vrtat a při tom jde o jeden vypínač... :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.06  14:05

    « Re: Re: Re: Pneu

    Jednoduše to asi nejde, jedině ho nechat vystřelit a nevyměňovat.........:-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.04.06  11:10

    « Re: Re: Pneu

    No to si myslím, že jo, stejně jako třeba notebook po dvou letech už není aktuální a dostaneš novej model, pokud je to na výměnu kus za kus. Máte někdo zkušenosti s vypínám předního airbagu na Mondeu kvůli dětské sedačce? Jde to udělat nějak jednoduše?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.06  10:51

    « Re: Pneu

    .taky jsem přezouval. Ty UG 7 byly vpředu už v podstatě na vyhození. to se mi asi stalo poprvé, že bych měl zimní gumy jen jednu sezonu. ( Asi 16 tis km. ) No jo, Ladovská zima :-)) Na druhou stranu z jedné té přední z boku lezly nějaké dva drátky, takže mi ji asi v záruce vymění. To se mi taky stalo poprvé :-) Teď by mě jen zajímalo, jestli mi vymění v záruce gumu, která je už vlastně úspěšně opotřebovaná .......
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 18.04.06  19:44

    « Pneu

    Dnes jsem obul na Focuse pneu Nankang. Rovnou jsem je potestoval, aby manželka nemusela klouzat po nových gumách. Ještě uvidím, jak se budou sjíždět, na suchu zatím ok
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  15:59

    « Re:

    Zklamala mě hlučnost zimních pneumatik Good Year UG7´. Vyjel jsem sice všude, ale hučí v záběru jak Mig 29 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.06  18:06

    « Bez nadpisu

    to PetrT.:Docela jsi me uklidnil s tim jak rikas, ze by mel bejt vychytanej, nepotrebuji posledni vystrelky, ale hlavne aby to byl drzak a asi by vyhovoval nejlepe z te nabidky, myslim, ze 92kw na cestovani s r
    odinou staci.Diky za odpoved a zdravim do firmy T.A.D. :)
    to impaler:Vlado, ja kdyz jsem vybiral prodejce tak byl na muj vkus CEGEAC moc velky a prave proto jsem volil rodinny podnik FORD J.Vanspringel et fils u nas v Ixelles a s pristupem k zakaznikovi jsme byli moc spokojeni.Do te servisky mi nic nenapsali, tam se uvadeji dily co vymeni a ty je platis, zaruka ne.Zdravim do Bruselu a snad nekdy zajdem na to pivo, kdyz nam to tenkrat nevyslo ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    Raději se vyhni tomu rozfrézovanému úseku N.Jičín - Hranice, tam silničáři nastrkali slalomovou trať, ale když nějaká značka chybí, jsi najednou v protisměru, ani nevíš jak.....:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.04.06  15:19

    « Re: Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    No právě, a já už mám přezuto a zítra tam jedu...jak to vypadá na cestách? idnes straší, ale když se člověk začte, že na Olomoucku sněžilo kolem Potštátu, nevypadá to zas tak dramaticky.
    Bude fakt lepší jet až ráno (denní teploty), nebo je to víceméně OK? (samozřejmě opatrně, stejně pojede taky kolega s ještě syrovou OII)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  14:13

    « Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    Brusel?? Bruselské kapustičky, to já můžu........:-)) Tady zase sněží ....
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.04.06  04:04

    « Re: Brusel a doklady k opravám

    Čau Petře, jo, jsem tady a právě počítám, že se možná na léto budete vracet.
    Jezdím normálně jinam, tam zavřeno, tak jsem včera zajel do CEGEAC (pro ostatní - velkopodnik prodej-servis, můj je malá rodinná firma) nikoli bez nervozity. Fakt si nemůžu stěžovat, malá rodinná firma si sice pamatuje můj ksicht, jméno a snad i auto, ale bez objednání do jednoho dne nebylo teda ještě nic, ani výměna kol za letní.
    Jinak nemám ani kopii hlášení závady, prostě nic. Do servisky ti taky nic nepsali, ani aspoň vyměněné díly, na což tam mají kolonku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  22:18

    « Starej werk

    PetrBlaha:
    takové staré werky má kdekdo Petře, kdekdo.
    Nesmíš zapomenout že problémy byly s komůrkovým 1,8TCI a potom 1,8TDDI přebral nectnosti komůrkového motoru a systému s komplikovaným elektronicky řízeným čerpadlem Bosch.
    Common Rail Delphi znamenal značné zjednodušení motoru. Nyní dostává 1,8TDCi vstřikování Siemens piezo a to mi věř že to bude dostatečný a bezporuchový motor, vši byly vychytány a piezo vstřikování Siemens vyzkoušeno na 2,0TDCi 100kW a 2,7TDCi V6.
    V UK je Focus 1,8TDCi ceněn jako nejlepší KAUF z druhé ruky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:37

    « Bez nadpisu

    to petrT.No cus, to teda cumim :shock: a ta nabidka je fakt velka.Ja jsem tak trochu pokukoval na belgickejch strankach po S-MAXU s tou 1.8TDCI a porad nevim co si mam o tomto motoru myslet.Je o nem malo info. a nechce se mi verit, ze by Ford cpal nejakej starej "prekopanej" 1.8TDDI do noveho modelu jako je S-MAX.O te 1.6TDCI co mam ja, jsem nasel uz tenkrat informaci dost a zatim nelituji, ze jsem to s timhle motorem koupil, ale bohuzel o 1.8TDCI 92KW nevim nic.Benzina do MPV nechci ani nahodou a 2.0TDCI mi pripada zbytecne drahy, protoze ja jsem skromnej >:D a me by stacila ta 1.8TDCI, ale jen aby to nebyl nejakej starej "verk".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:18

    « 1,8TDCi

    Zdravím Tě Petře.
    Koukal jsem do aktuálního ceníku C-Maxe a mají tam palbu motorů:
    1,6TDCi 66kW
    1,6TDCi 80kW s filtrem
    1,6TDCi 80kW s filtrem a automatem
    1,8TDCi 85kW
    1,8TDCi 92kW
    2,0TDCi 100kW
    Trošku víc než když jsi kupoval, co?
    Mimochodem, 1,8TDCi žere o 1/2 litru míň než 1,6TDCi s filtrem částic...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:11

    « Bez nadpisu

    to impaler:Ahoj, jak je :-) .Porad jsi jeste v Bruselu :?: :!: .Ja jsem skoro rok uz v CR a navrat do Bruselu bude az manzelku povolaji zpet.K tem reklamacim, kdyz to sectu, tak me uz delali-prehrati SW(pri plnem plynu to slo do nouzoveho rezimu),vymena zamku zadnich dveri-tyto dve veci delal servis v Bruselu a nikdy jsem nic nedostal, protoze mi bylo sdeleno, ze v ramci zaruky nic neplatim a tim padem jsou veskere vymenene dily majetkem Fordu a zaznam je veden u nich(mam v ruce jen papir, ze tehdy a tehdy jsem si stezoval na to a to).Kompresor klimy a znovu zamek zad.dveri mi delali v CR u Homolky Usti nad Labem a opet jsem nedostal nic a rikali to same co v Bruselu.Ale asi jim to propojeni funguje, protoze technik Fordu v CR prisel s papirem v ruce a ten byl napsan v nemcine a bylo na nem spz meho auta B-918 840 +VIN.Vedel presne co kdy a kde mi menili a jak jsem do toho koukal tak to vsechno na datum sedelo.Takze nezbyva nez klukum od Fordu verit :-) .Zdravim do Bruselu, Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  20:57

    « Re: Klima

    No, nevím, mírná nejistota v mezích zákona zůstává ve mně...já mám 2.0 TDCi s automatem, to má snižený krouticí moment na 310 nm a jestli má také overboost nevím. Žádného kolísání tahu jsem si nevšiml. Můžu být natvrdlý, to zítra ověřím, ale já zvlášť bych měl zatížení kompresorem klimatizace cítit. A necítím. A basta.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  20:28

    « Čidlo či co

    Tak vyzvednuto, projeto, pohoda. Ťuk ťuk na dřevo. Nedostal jsem k tomu žádný papíry, jen podepsal a ústně vyrozuměl část, týkalo se snímání teploty, možná i termostatu, něco vyměnili, přesně nevím.
    Domníval jsem se, že podrobnosti najdu v servisní knížce, není tomu ovšem tak. Nenapsali tam nic a nemám na dnešní akci prostě žádný doklad. Hádám, že Ford si tím hlídá renomé a případné budoucí kupce vozu předem zbavuje nervozity...nebo co myslíte?
    Každopádně se mi to moc nezdá, jediná dokumentace je u nich. K samotné proceduře opravy od A do Z pak nemám jedinou výtku, viz příspěvek níže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  18:42

    « Overboost 330 - 350Nm 96kW

    Moik:
    Taky se nesmí zapomenout na extra špičku krouťáku OVERBOOST při velkém zatížení KRÁTKODOBĚ 330 NM ZVÝŠENO NA 350 NM... Pokud se člověk pohybuje na hraně, může se overboost rychle po sobě zapínat a vypínat - schody...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  18:40

    « Klima

    Souhlasím s DIMem. To by přesně odpovídalo spínání a odepínání klimatizace, reakci řídící jednotky.
    Při akceleraci musí ŘJ vypnout/odpojit na chvilku kompresor aby nedošlo k propadu výkonu např. při předjíždění...Jakmile trochu polevíš - nebo po určité lhůtě - opět kompresor připojí.
    Taky se nesmí zapomenout na exktra špičku krouťáku OVERBOOST při velkém zatížení KRÁTKODOBĚ 330 NM ZVÝŠENO NA 350 NM... Pokus se člověk pohybuje na hraně, může se overboost rychle po sobě zapínat a vypínat - schody...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  18:20

    « Re: Re: Teploměr

    Pro ty méně chápavé píšu příspěvky raději víckrát :-))))))))))))))
    S tím výkonem asi vím , o čem mluvíš. Je to takový postupný tah, já jsem to kdysi definoval že je to takové jako jako po schodech. Je to stejný pocit, jako když sepne nebo se odpojí kompresor klimatizace. Máš ji zapnutou ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  16:50

    « Re: Teploměr

    Prodlevy při tahu také nepozoruju. Až když se zarazí otáčkoměr o pravý doraz, ale ta je pak pořádná. Absolutní >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:18

    « Re: Teploměr

    duplicitní, smazat pls
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:17

    « Re: Teploměr

    Tak glosa k belgickému servisu - auto ještě nemám, ale ráno řekli, že načtou diagnostiku a opravu neslibujou (moc práce). Zavolejte ve čtyři.
    Už sem se chystal, když tu v 15.56 SMS ve třech jazycích, že auto je připraveno. Volám, prej vyměnili nějakou sondu (to může být to čidlo), přeprogramovali ŘJ a mělo by to být v cajku. Tak sem zvědav.
    Sami se ráno divili, že neblikala žádná kontrolka. Prohlašuju zodpovědně, že ani jednou.
    Jinak k tomu turbu nevím, mně to nikdy nenapadlo. Je ale fakt, že to nehoním do otáček, okouzluje mě ten tah i na čtvrt až půl plynu, ve třech tisících nejpozději většinou řadím. Propady necítím, ale nejsem zas takový znalec.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 10.04.06  15:55

    « Teploměr

    Souhlas s DIMem, nejančil bych, myslím, že Mondeo by už nemuselo dávat najevo vady pádem rafičky teploměru. Třeba nemá info a proto se chová tak divně.
    Chci se zeptat za sebe, máte u 96kW díry v tahu turba? Když ženete motor do otáček, nejlíp je to poznat na trojku, která táhne a trvá to dlouho, cítím, jak mírně polevuje a zase zabírá...nejedná se o cukání, manželka to určo neregistruje. Nejspíš to bude nastavením turba, jen jestli to někdo znáte ze svýho nebo jestli si to mám dát seštelovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  15:36

    « Re: Ukazatel teploty

    ......já bych zatím nejančil, vypadá to opravdu na ten teploměr. A pokud nemá ŘJ signál a informaci o teplotě motoru, nemůže nastavit parametry, tak tam šoupne nějaké univrerzální dojezdové..........jen ta kontrolka by měla podle mě blikat...........
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  10:06

    « Ukazatel teploty

    Tak tu máme první problém - má někdo zkušenost s pádem rafičky teploměru na nulu? Včera při jízdě se zahřátým motorem, nejdřív po zapnutí A/C na klimošce jinak běžně na ECO, omezení výkonu, avšak bez jakékoli indikace kontrolkou.
    Opětovné spuštění zapalování - návrat do svislé polohy jako normálně. Problém za chvíli zas, pak ještě jednou, furt žádná indikace, jen slabý zátah motoru (jako nouzový režim řídící jednotky, avšak bez indikace a bez omezení na 60 km/h, které píšou v manuálu). Podle všeho vypnutí turba, odpovídající pokles zátahu, sbírá se pomaleji a až do 2000 ot. výš.
    Asistenční služba nepomohla, odmítla odtáhnout (že jen nepojízdná auta, jinak mám jet do servisu). Spolu jsme jeli 10 km, bez problému, ukazoval dobře a tahal jako obvykle. Po rozloučení na dálnici o kilometr později pád na dno, na rychloměru 120 km/h, bez propadu rychlosti či otáček, jen turbo opět odstaveno (akcelerace jen velmi zvolna).
    Najeto 24000 dosud bez potíží. Auto nové v záruce. Teď je v servisu, tak jen pro kontrolu, jestli to někdo neměl. Borci na fordclubs.org to popisují velmi často: čidlo teploty ukazatele častěji než čidlo teploty pro ŘJ - u mě teda asi čidlo pro jednotku, když omezuje výkon?
    Problém je ten, že jak na tom autě normálně nejsem závislý, ve středu chci jet do ČR (1400 km)...sakra práce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  14:34

    « Obsah

    Jenyk:
    jasně že nebrečíš dělám si srandu, ale ten čtrnáctideník má stejnou redackci jako AutoDiesel - uprostřed první stránky je tam velkými písmeny Autodiesel - nové číslo... když do toho klikneš máš obsah...
    Anebo jsem sakra byl něde jinde??? >:D >:D >:D Koukni tam ještě jednou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  10:27

    « Re: Re: Re: vaše diskuse o naftě

    to Petr T: právě proto že to auto je nové a stálo 1,08 mil. Kč, tak bych od něj očekával že bude jezdit a ne že mi pokaždé vyřídí garanci a já si budu pronajímat náhradní auto za 1 tis. Kč na den. Pokud bych tu špatnou naftu chytil těch 10 - 15 nádrží zpět, znamenalo by to že to bylo ještě před výměnou toho jednoho vstřikovače. V Hale to ale měli na testu a vyměnili jen jeden. Takže mám postupně jezdit dál do servisu po každém zacukání, až po jednom vymění všechny? Protože všechny najednou vyměnit nejdou !!! Ale hlavně nevím proč to chcípne při jízdě? Pokud to cukání zatím ještě není tak znatelné, nemůže to přeci zastavit motor? A co ty ostatní značky aut? Focusy a Volva, nevím kde ještě jinde je tenhle TDCi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:23

    « Re: Obsah

    Petr T: Nebrečím. Zmiňoval jsi tu časopis Auto Diesel, koupil jsem jedno číslo, přečetl a napsal vlastní názor. Nemám žádný problém s tím, že tvůj názor je jiný (dost si tvých příspěvků vážím, evidentně do problémů vidíš). Asi je to časopis pro čtenáře, které berou nafťáky více, než mne.
    Na adrese, kterou uvádíš, jsem obsah Auto Diesel nenašel, možná jsem špatně hledal, tam je nějaký čtrnáctideník. A Auto Diesel podle mne k vlastní škodě až tak o dieselech není. Shodneme se na tom, že doporučíme těm, které tahle problematika zajímá, aby za 89 Kč zvážili vlastní koupi?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:22

    « Re: Obsah

    Také prosím smazat, druhý exemplář.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:22

    « Bez nadpisu

    Můžete to smazat? Vložilo se to třikrát.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  12:28

    « Obsah

    Jenyk:
    již jsem tu uváděl adresu www.automotospecial.cz, tam obsah najdeš, brečíš zbytečně.
    Je tam i dotazník, myslím že by si to rádi přečetli, v diskuzi o Mondeích Tvůj názor asi hledat nebudou.
    Tvůj názor respektuji ale když to porovnám s ostatními časopisy, vychází mi to dobře a objektivně.
    Navíc Autocar Carauto je dobrý časopis, pravidelně ho čtu ale NENÍ o dieselech, jakkoli je vcelku objektivní. V hledáčku Carauta jsou zcela jiné automobily, o dieselu se tam nedozvíš nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  22:01

    « Auto Diesel

    Koupil jsem Auto Diesel. Převážně jde o testy aut, v našich časopisech obvyklé (auta jsou skvělá, nedostatky jsou jen drobné, vybrat auto se podle toho moc nedá. Jako Mondeo závislák bych třeba "TDCI je zcela tiché" nenapsal, oni jo). Zůstanu u Carauta. Lepší výběr aut, lepší forma testů (i když k orginálnímu Autocaru se bohužel ani zdaleka neblíží).
    V Auto Diesel jsou potom také odborné články o technologiích, to jsem zatím úplně nepřelouskal. Kdyby tam byly jen ty a stálo to polovinu, uvažoval bych o tom, takhle je k tomu moc balastu. Za 89 kaček se čtenářem nestanu.
    Úplně nejlepší by bylo, kdyby sem někdo hodil u každého čísla obsah a koupit by si to mohl ten, kterého zrovna to číslo zajímá. Začnu číslem 2:
    Podrobněji o o motoru Renault 2.0 dCi
    Vstřikovací čerpadlo Lucas Epic
    Opravy vstřikovačů Common Rail (to je spíš populární článek o servisech, ale něco to říká)
    Opel Astra 1.7 DTI
    Demontáž motoru Renault 2.0 dCi - M9R
    Nic jiného pozoruhodného v tom podle mne není.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  20:01

    « Re: Re: TDCi

    Čau DIMe,
    to víš,že jsem nerezignoval. :-!
    Ale je pravda,že už jsem z toho dost unavený a auto pořád ještě nejezdí. :x
    No a to co jsem protelefonoval,tak za to už bych měl možná další nový vstřikovač.
    Ve středu už by to mělo být spravené,tak zas dva měsíce budu jezdit a pak.........................jenom to ne.Už na to nechci ani pomyslet. :x :x
    Je to opravdu všechno moc složité,v mém případě ještě o něco víc.
    Ale Mondeo je hrozně fajn auto,jízdní vlastnosti super,jinak bych to už asi dal pryč a šel do Mondea 2004.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  15:52

    « Re: Re: Re: vaše diskuse o naftě

    .....ale já jsem fakt ještě neslyšel o 2,2 TDCi , které by měly stejné problémy jako ty první 2,0 TDCi. To cukámí jsem měl na na vlas úplně stejné právě u 2,0 . Nepomáhalo nic, subjektivně se to trochu spravilo po výměně kladek, začal jsem tehdy uvažovat nad tím, jestli se to trochu nezadrhávalo a v těch nízkých otáčkách to pak udělalo takovou neplechu. Ale cukalo to od samého začátku a první výměna dvou vstřiků byla až po 40 tis.km a stejně to cukalo dál, až to docukalo..............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:56

    « Re: Re: vaše diskuse o naftě

    flyingmondeo:
    ...máš nové auto a možnost poruchy tam je, tak to mondeo nezatracuj, nakonec garanci ti vyřídíli a zase vyřídí...
    ...jestli jsi chytnul špatnou naftu tak málokdy je to aktuální nádrž, většinou je to o 10-15 nádrží zpět, vstřikovače se načnou a proces vydírání pokračuje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:42

    « Re: Re:

    Nakonec to dopadne tak,že přejdeme raději na benzín. Že by i Shell "upravoval" naftu? Je fakt, že v Praze netankuji,resp.tankuji tak,abych v Praze nemusel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  14:30

    « Re:

    IT:
    já jsem jako promlouval k Vám oběma (+ Moik) >:D >:D >:D
    DIM:
    tak co, moje konspirační teorie se začínají VELICE BRZY ukazovat jako více než správné, co??? :shock: :shock: :shock:
    Pravda bude někade uprostřed, něco zmrví dealeři a výrobci a HODNĚ zmrví nafta... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  13:58

    « Re: vaše diskuse o naftě

    ahoj mondeáci, byl jsem nějakou dobu na cestách, notebook v opravě a teď už se 2 dny zkouším přihlásit, ale nějak jsem nemohl trefit jméno a heslo
    specielně pro Petra T: k tvé teorii o špatné naftě, v pátek 3.3. jsem v Hale převzal své mondeo po výměně jednoho vstřikovače. Asi týden až dva jsem byl spokojen anebo jsem si ničeho nevšiml. Ale teď už je tam zase znatelné cukání při nízkých otáčkách, opět při velmi pomalé jízdě na 2 a 3 rychl. stupeň, je to přesně jedna poloha plynového pedálu, tak při 1300 otáčkách. Není to až tak hrozné jako v předchozím případě, ale myslím že je to na počátku a bude to gradovat. Naftu jsem bral pouze u Shellu a to 5.3. v HK 56l, 10.3. v Pha Poděbradská 54l, 16.3. HK 54l, 20.3. v ÚL 44l a 24.3. HK 38l. To cukání pozoruji až tak za ty poslední 3 tankování.
    To že zapomněli vypustit špatnou naftu při výměně vstřiku je asi blbost, jelikož jsem s tím cukáním jezdil nejméně 3 - 4 měsíce než jsi mi dal tip na Hale kde věděli co s tím.
    Nejvíc mě to nasralo opět na dálnici D11 při sjezdu na konci, kdy jsem to nechal dojet na šestku ze 160 na 100 km/h a v tom to opět chcíplo a rozsvítily se všechny kontrolky. Při přeřazení to pak zase chytlo ale zůstala trvale svítit kontrolka ESP, až do vypnutí a opětovného zapnutí klíčkem.
    To mě utvrzuje v tom, že celé TDCi od fordu stojí za vyliž pr..., teda alespoň 2,2 v Mondeu, protože od lidí s novým focusem jsem o tom neslyšel a ve volvech S40 a V50 s tím také problémy nemáme (tam jsou ale 2,0 TDCi). Že by to bylo naftou je mi divné, bral jsem všeho všudy 5x a auto v březnu najelo jen 3,5 tis. km. To by snad musela být ta nafta tak špatná, že by musel mít problém každý kdo tam nabral?
    A pak přesně jak píše DIM, koupíš si auto a chceš jezdit a ne bádat nad tím která Shellka či jiná pumpa tomu autu vyhovuje či ne.
    Nejsem stejný případ jako Láďa, který to bohužel odskákal za svoje prachy, ale tohle mě fakt vytáčí a jsem rozhodnut to reklamovat nebo to auto vrátit.
    Láďo, vcelku bych uvítal tvé zkušenosti, přidal bych se k tobě a Fordu dal sežrat se vším všudy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.06  13:43

    « Re:

    .......tak jak je to stou naftou, které pumpy to jako jsou ?? že se nejedná o nadnárodní firmy ?? Co je to za blbost, vždyť každá nadnárodní má svého českého nájemce , a jak ručí za to, co tam lije ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  12:26

    « Bez nadpisu

    PetrT: Moc díky za info,dcera dostala pokyn....tu si nevykáme ;-)
    Srovnání Mondea a Avensise: Osobně bych nenašel odvahu mít názor,které je lepší.Mondeo asi trochu "sportovnější"=líp sedí, Avensis více konfortu. Obě dobrá autíčka.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  11:35

    « Re: Re: Re: TDCi

    Já ho tam měl v ruce, váhal jsem a nevyváhal. Dnes tam pojedu, dám na doporučení a koupím to (cena je pekelná!!!!!) a napíšu sem co tam píšou.
    Křídový papír? Blbě utírá, blbě hoří....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  11:33

    « Re: TDCi

    Moik: výsledek je průnikem diváckého a novinářského hodnocení, samotná redakce Auto Dieselu dala Mondeo na 3. místo a vysoce si jej cení přičemž jej subjektivně dává nad Toyotu (jako celek s autem dohromady, Avensis na Mondeo nemá)
    IT:
    je tam kontakt na redakci, jistě Vám to číslo pošlou. Já jsem si mimořádně dobře početl...
    vacek@automotospecial.cz nějaká diskuze běžela na www.automotospecial.cz (oni vydávají takové ty noviny s názvem automotospeciál jestli jste je někdy zahlédli...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  11:26

    « Re: Re: TDCi

    IT: já ho viděl v Globusu na P5 Zličíně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.06  10:23

    « Re: TDCi

    Petr T: Zkus mi sdělit,kde jsi časopis koupil.Dcera mi to v Praze zatím nesehnala a to se na mne rozhodně nevykašlala. Mám v trafice objednáno,ale bude to až od č.3....to mne štve.Sice tam asi nebude nic převratného nad rozsah Autoexpertu,ale stejně. Kdejaká blbost je a něco rozumného ne.
    Že by zapracovala nějaká anti-dieselová lobby? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 07.04.06  09:50

    « TDCi

    Fakt Mondeo 2,2TDCi až 12? A to bude asi 2.0 ještě horší... Brácha min týden koupil Jettu 2.0TDI 103kW s DSG, byla syrová, ale shodli jsme se na tom, že to TDCi 96kW je přece jen kultivovanější a "benzínovější" motor(i s porovnání s už zajetým golfem 2.0TDI). Co se tam hodnotilo? Nechci si jako chránit a protěžovat to, co mám já, ale myslel jsem si, že 2,2TDCi je krok za nějakým BMW a Hondou, ale ne za všema :o
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  20:37

    « Pančování paliva

    Zdravim, je to tu pěkná diskuze, kde se člověk dozví hodně zajímavých věcí o problematice TDček. Občas sem zabrousím a tak jsem si na vás vzpomněl, když jsem dneska pročítal denní 'tisk'.
    Narazil jsem na článek o pančování paliva: [odkaz]
    Obávám se, že je to jen vrchol ledovce. Těm, kteří mají problémy se staršími turbodiesly nezávidím. Ať vám to dobře dopadne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  17:25

    « Laďo

    pošli to víš co víš kam abys zase mohl víš co víš kde a víš jak chtěl jsem víš co ale nevěděl jsem jenom Ty víš kam
    >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
    prostě to rozpohybuj jak domluveno :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.06  13:18

    « Re: Re: Re: Re: TDCi

    Jak z obliga ????? Beztak je EURO III lepší !!!!!!! :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  12:22

    « Re: Re: Re: TDCi

    Dime,
    ty spořílku. Myslíš si že se s tím bude někdo dělat zdarma?
    89 Kč za 172 stran křídového papíru není mnoho myslím...
    Já už jsem si jeden pořídil a je to ještě lepší než číslo 1.
    Viz anketa motor roku 2006 novináři + čtenáři:
    (bez profláknutých novinářů Světa motorů a dalších německých periodik hi hi hi >:D )
    1. Toyota 2,2 D4D
    2. BMW 535d
    3. Mercedes Benz 320CDI V6
    4. Fiat/Opel 1,3 JTD
    5-6. Audi 3,0 TDI V6
    5-6. Honda 2,2 i-CDTI
    7. Hyundai/Kia 1,5 CRDI
    8-9. VW 2,0 TDI PD
    8-9. Renault/Nissan 2,0 dCi
    10. Alfa Romeo 2,4 JTD
    11-12. Volvo D5
    11-12. Ford 2,2 TDCi
    Já mám 2,0TDCi tak jsem z obliga a ty taky Dime, protože máš Euro3 >:D >:D >:D >:D :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.06  11:39

    « Re: Re: TDCi

    Je to někde na netu ??
    Já mám ale 2,2TDCi EURO III, podle všeho.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  11:23

    « Re: TDCi

    Moik:
    Všechna Mondea mají DFP1 Delphi. 1400 bar, Euro 4 1600 bar. Od 6/2006 budou nové systémy DFP3 na DV10 PSA/Ford s 1800 bar. (Tento motor je momentálně osazen Siemensem SCP1 1400 bar.)
    Pravdou je že Ford historicky nemá rád Bosche, takže pokud o tom rozhoduje, Bosche nechce. A nyní v éře spolupráce s PSA rozhoduje o užitkových 2,2TDCi (Denso) a V6 2,7TDCi (Siemens). PSA rozhoduje o 1,4HDI (Siemens, Delphi), 1,6HDI (Bosch), 2,0HDI (Siemens, Delphi) a 2,2HDI-osobní (Bosch)
    Nový Ford Ranger bude mít také Denso, Ford připravuje V6 3,0TDCi a V8 4,0TDCi (všehno asi Siemens). Užitkový V5 3,2TDCi (velký Transit) bude mít Denso...
    Dim:
    Přešti si Auto Diesel č. 2, je tam HODNĚ o Mondeu 2,2TDCi Euro 4...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.06  11:08

    « Re: TDCi

    .chlapi, jen pokračujte. Je to poučné, už si v tom dělám jasno :-))
    Oxid uhličitý je v limonádě, uhelnatý v kamnech, když nehoří jak mají........
    Laďo, už jsi rezignoval úplně ?? Na Mohelničák jsem vždycky nadával, teď když se nedávno zatopil podjezd pod Pendolinem u Žichlínku, tak jsem jel přes Zábřeh, tak to byla teprve exotika :-) Zlatá Loučka :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 06.04.06  10:45

    « TDCi

    Aha, takže je fakt, že CP1 má stabilní výkon... no jsem rád, že jsme se shodli. Další CR jsem už nestudoval, tak je to pro mě vítané poučení. U Mondeí z 2002 je CP2 nebo ještě CP1?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.06  10:22

    « Snad neotravujem

    Moik:
    Už si čet mladý svět? (tedy Auto Diesel č. 2)? >:D
    U Bosche Tě asi školili na systém CP1, jehož princip celkem zdárně popisuješ. Tam se furt tlačí nafta do railu a nepoužitá se odpouští z railu. Del potřeby se zapíná vypíná ventil 3 pístku aby se netlačilo nafty příliš - systém se reguluje na výstupu. Nízké otáčky - nízký tlak, vysoké otáčky - vyskoký tlak který nekolísá v průběhu otáčky motoru takže pilotní vstřik i hlavní vstřik jedou na stejném tlaku a můžeš si libovolně regulovat množství pilotu a jeho časování od hlavního vstřiku. Toť výhoda oproti PD.
    Jenže, všechny další systémy - CP3, CP1H, HP2, HP3, HP4, SCP1, DFP1, DFP3 fungují jinak. Na vstupu ventil pustí jen tolik nafty, kolik řídící jednotka spočítá že bude potřeba - s určitou rezervou - potom se vypouští z railu nebo jinak (Delphi) minimální množství paliva jež není třeba chladit. Opět platí že tlak v railu je závislý na otáčkách a je stabilní v průběhu 1 otáčky - díky tomu je možné v průběhu jednoho pracovního cyklu dávkovat až 9 vstřiků (Mazda 6). To u systémů PD absoultně není možné - na začátku pracovního cyklu jedné otáčky motoru je tlak pro pilot příliš nízký a potom je špičkový tlak k dispozici po velmi krátkou dobu takže na víc než 3 vstřiky se dá zapomenout. Částečně to řeší Siemens se svými piezoPD (VW 125kW 350Nm) kdy piezoelementy spínají rychleji - ale i toto je slepá ulička a mrtvá věc. Nicméně Siemens bude jistě pracovat s VW na náhradě piezoPD piezo common railem, takže Bosch přijde o značnou část byznysu u VW.
    Je třeba se učit znát alternativní značky - Denso (získává silnou pozici u Fordu), Delphi (bere byzbys zn. Bosch u Mercedesu), Siemens (bery část byznysu zn. Bosch u VW), konglomerát Marelli-Siemens (bude v 2007 startovat u italských aut), zkrátka bude to velmi zajímavé...
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.06  10:17

    « Bez nadpisu

    moik, petrT
    jen otravujte >:D , je to zajímavé.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 06.04.06  09:30

    « TDCi

    Nejde mi dohromady co píšeš, Petře T.
    Výkon čerpadla není závislý na otáčkách motoru - to je jeden z pilířu CR... "A high-pressure pump generates in an accumulator – the rail – a pressure of up to 1,600 bar (determined by the injection pressure setting in the engine control unit), independently of the engine speed and the quantity of fuel injected"
    Ta anglická věta by se spolu s tvým výkladem dala vyložit i tak, že čerpadlo je tak výkonné, že už na volnoběh dává 1600bar tlaku a jak se zvyšují jeho otáčky, dává víc, ale to se přepouští zpět do nádrže např. DENSO. Ale to asi nebude pravda. :-)
    Přepouštěcí ventily slouží právě k přepouštění přebytečného paliva(tlaku) ze zásobníku z toho důvodu, že čerpadlo dává v nízkých otáčkách motoru, kdy to není třeba, příliš vysoký tlak. To ale zřejmě z toho důvodu, že jeho výkon není závislý na otáčkách motoru, jak je anglicky napsáno výše-proti tomu, co píšeš ty.
    Já nezpochybňuji Tvoje zkušenosti a znalosti, ale to co píšeš: Tlak samozřejmě stoupá a klesá s otáčkami, v nízkých otáčkách (nízké zatížení) není ani potřeba pro dobré rozprášení paliva." Je v rozporu s tím, co čtu na netu a co mě učili v Boschi v Jihlavě, když jsem tam byl na praxi ze školy.
    Jestli uznáš za vhodný, abysme neotravovali tu na fóru, napiš na moik@seznam.cz
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.06  20:40

    « Strategie

    Jo, Moiku,
    jsem chemik ale nedělám pro Delphi, nicméně se pohybuji v oboru.
    Takže Tvůj hlavní omyl spočívá v tom že si myslíš něco o stálém tlaku v railu a otáčkách čerpadla nezávislých na otáčkách motoru. Otáčky čerpadla jsou svázány s otáčkami motoru v poměru 1:1 nebo 2:1.
    Tlak samozřejmě stoupá a klesá s otáčkami, v nízkých otáčkách (nízké zatížení) není ani potřeba pro dobré rozprášení paliva.
    BOSCH: otáčky čerpadla CP1 1: 1 vůči motoru (až ny výjimky), regulace (snižování) tlaku se provádí ventilem na výstupu čerpadla a/nebo ventilem na railu. Čerpadlo CP1 jako jediné produkuje cosi jako stálý tlak, jenže je tam přebytek paliva, který po expanzi do nádrže je třeba chadit. Proto se obvykle na 3 pístkové čerpadlo CP1 umisťuje ventil, kterým se 1 pístek deaktivuje, tj čerpadlo tlačí 66% výkonu. Otáčky čerpadla CP3 1: 1 vůči motoru (až ny výjimky), regulace (snižování) tlaku se provádí ventilem na vstupu čerpadla škrcením a odlehčovacím ventilem na railu.
    SIEMENS: strategie je podobná čerpadlu CP3 Bosch.
    DENSO: čerpadlo HP2 má dva škrtící ventily na vstupu, odlehčovací ventil je na railu. Čerpadlo HP3 má podobnou strategii jako CP3 Bosch.
    DELPHI: čerpadlo DFP1 má ventil v sání jako ostatní čerpadla kromě CP1, množství paliva a nárůst tlaku v railu se řídí ventilem. Pokles tlaku v railu a vypnutí motoru je řízeno přes přepad vstřikovačů. Prostě se přes ně dá palivo vypouštět do nádrže. Nové čerpadlo DFP3 má strategii podobnou čerpadlu CP3 Bosch a na railu je umístěn odlehčující ventil pro řízení poklesu tlaku v railu.
    PDčka se liší tím, že tlak paliva stoupá a klesá s každou otáčkou motoru, Ty potom jsi omezen špičkou (úzkou) a nemůžeš libovolně časovat vstřiky paliva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.06  20:08

    « Voda

    Čau DIMe,
    co se týká vody,tak O.K. >:D ,co se týká Mondea,tak K.O. :x
    Ale ty jezdíš přes Mohelničák,tam se hned tak voda nedostane,ale být Tebou tak si radši přibalím do Mondea nafukovací člun a plovací vestu.
    Co kdyby a kufr máš dost velký. :-!
    Viděli jste dnes ve zprávách jak Celní správa dělá namátkové kontroly u čerpacích stanic ohledně ředění nafty a benzínu.
    Jakási teta tam povídala,že natankovala benzín a auto jí začalo poskakovat.Tak jsme se z manželkou na sebe podívali,zasmáli a tiše záviděli,protože nám už doskákalo dvakrát. >:D >:D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.04.06  19:51

    « Bez nadpisu

    Hehe Petře, nech toho, nemyslel jsem to ani trochu vážně...jen jak byl ten apríl, chtěl jsem odlehčit tvou pozici. Ty jsi chemik a děláš pro Delphi?
    No CR se oproti předchozímu vstřikování a i oproti vstřikování PD od VW vyznačuje hlavně tím, že otáčky čerpadla nejsou závislé na otáčkách motoru, čerpadlo tak dává stálý výkon a v zásobníku, ze které vedou rozvody do jednotlivých (CR=společné vedení) vstřikovačů je tak stálý a vysoký tlak. Jen pro zajímavost, PD dosahovalo vždy vyšších tlaků, než CR, ale ne ve všech režimech motoru. Proto mě překvapuje a hlavně zajímá JAK můžou trysky snižovat tlak ve společném zásobníku systému CR?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.06  19:38

    « Škodí

    Moik:
    nejsem motorář, to je na mne moc hluboké, já jen vím že do vstřikovačů jde VŽDY nadbytek paliva, přebytek odchází do přepadů, takže mazání je zajištěno - otázkou je kvalita toho mazání - kvalita nafty.
    Vstřikovače Delphi oproti konkurenčním regulují (snižují) tlak ve vysokotlakém zásobníku (railu) takže mohou být více namáhány...
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.04.06  18:02

    « Bez nadpisu

    Co2 je oxid uhličitý a CO je uhelnatý...je to tak...? Kterej teda škodí tomu motoru? :-)
    Jestli jsem napsal ty CO správně, tak uf...já měl chemii vždycky moc rád, o to víc mě štve, že si spletu používání toho xka...(vážně)
    eidt:buď jsem nepřečet celej příspěvek, nebo se objevil na webu dřív, než jsi ho dopsal, proto je moje odpověď taková nesmyslná...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.04.06  17:54

    « Re: Jihlava

    Tys ňákej srandista Moiku s tím COx (to se mi moc líbí, jsem chemik). Zatímco NOx se používá proto že oxidy dusíku jsou nestálé a neustále tvoří SMĚS oxidů dusného, dusnatého, dusitého, disičitého a dusičného (nám chemikům známý oranžovohnědý dým - když např na železo naleješ kys. dusičnou tak to zašumí, zasmrdí a vytvoří viditelný obláček), oxidy uhlíku jsou stálé a proto CO (uhelnatý) CO2 (uhličitý). COx - hi hi hi hi hi...
    Mimochodem, NOx jsou zcela přirozeně obsaženy v atomosféře (vznikají v obrovském množství působením výbojů blesku)...
    Já mám safra Mondeo abych se dopravoval za rodiči a na chajdu do hlubokých lesů jihlavských... Já jsem Pražák asi jako většina ostatních - směska Moraváků, Ukrajinců a Slováků, sem tam rodilý Žižkovák a Malostraňák. :P
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.04.06  17:44

    « Jihlava

    V Jihlavě se dělají čerpadla do CR...předtavte si, že ještě nedávno měl každej zaměstnanec nárok na bezplatnou opravu čerpadla jednou ročně. Ale kšeftovali s tím, tak to zatrhli. Hned vedle je Automotive Lighting, ti zase dělají světlomety na Mondeo...(ale nevím, jestli ne jiná pobočka, logo AL je na gumě na světlometu)
    Přemíra COx totiž způsobí, že se motor začne dusit a vstřiky pak neprobíhá dostatek nafty, která je maže, ty se pak zadřou. Ale je fakt, že v Německu se jim to nedusí...Nejsi daleko od pravdy DIMe, v servisu mi řekli, že se na to záruka nevztahuje, protože motory jsou dělaný na čistší ovzduší.. >:D Kdepak nafta...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.06  17:17

    « Re:

    ........ten tam dělají právě ty Common Raily :-) Ale to je geniální diagnoza : představa, že by mi servis řekl, že ve válcích je nedovolený poměr kysličníku uhelnatého z okolního vzduchu a že garance tudíž nepřipadá v úvahu :-)) Je někde v návodu, jaký vlastně ten vzduch má být ??
    Laďo v pohodě, u Mohelnice to je určitě O.K. Teda pokud ovšem nejezdíš do Loštic :-))))
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.04.06  16:53

    « Bez nadpisu

    Já jsem zatím v pohodě (zatím), už jste uvažovali nad tím, jestli to není smogem? :idea: (joke)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.06  16:46

    « Re: Loudilka

    V Praze ty Mondea mají zase blízko do opraven vstřiků :-))
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.04.06  12:42

    « Loudilka

    Nikdy mě nenapadlo o tom přemýšlet. Loudilka :-) Já jsem přes JI jezdil několik let do Prahy, ale tak se mi tu zalíbilo, že jsem jednou do tý Prahy nedojel a na Vysočině zůstal. Nikam to není extrémně daleko a perfektně se tu prohání Mondea po klikatých silničkách. >:-[]
    Nechápu jak můžeš Petře utýct z Jihlavy do Prahy...ale v tom to právě je, kdo kde máme rádi prohánení svých Mondeí :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.04.06  10:26

    « Re: Jihlava

    Tak tak, Moiku, znal jsem tam nějaké lidičky, teď bydlí v Jihlavě, ale ten název Loudilka se mi tak líbil :-)
    Tak kdo už poodhalí ty tajemné prameny v té Laďové "společné rampě" ( tak můj slovník přeložil common rail :-))
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  18:50

    « Aha

    Aha, do Beranova jsme za komoušů jezdili na koncerty a měl jsem tam holku ale o Loudilce nemám páru... Naposled jsem zřejmě jel kolem do Luk na lýže minulou zimu. Jinak už dost hodně dlouho funguju v Praze. Dík za info.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 04.04.06  18:00

    « Jihlava

    a já teď žiju v Jihlavě...Loudilka je část Velkýho Beranova...pár domků kolem silnice kousek za Beranovem, když jedeš po staré na Brno..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  15:30

    « Re: Re: Jihlava

    Loudilka??? Nevím neznám - kdo-co je to???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  15:03

    « Re: Jihlava

    Jak slyším Jihlava , tak se mi vybaví Loudilka........:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.04.06  09:52

    « Jihlava

    ...tos trefil DIMe, místo narození mé osoby - JIHLAVA... :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.06  09:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soukromá zpráva

    .........vy jste tajemní jak jihlavské podzemí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  22:06

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: soukromá zpráva

    Čau Jenyk,
    kuchařka bude,to si piš. :-! :-! :-!
    Já sám jsem zvědav,jak to v mém případě dopadne,ale nechci předbíhat.
    Pro začátek bych začal odvarem z babího ucha ....... >:D >:D >:D
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  22:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: soukromá zpráva

    Až to půjde, můžete sem dát kuchařku, jak v takovém případě postupovat? Asi s tím počítáte, já jen tak pro jistotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.06  21:35

    « Re: Re: Re: Re: soukromá zpráva

    Laďo, další soukromá zpráva - důležitá, něčeho se přidrž... >:-[]
    Zdraví, Petr T.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  21:25

    « Re: Re: Re: soukromá zpráva

    Čau Petře,
    dík za informace.
    Máš tam taky soukromou zprávu.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.06  21:20

    « Re: Re: M2T

    Čau DIMe,
    Laďa to zatím pořád řeší a řeší a řeší.A léta plynou ......... >:D >:D
    Dám vědět jakmile to půjde.
    Ciao Laďa
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…