FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.05.06  13:45

    « Garancka po 60k

    Hi,
    pred 14 dny jsem byl na garancce po 60k (neco kolem 62k). Celkem jsem platil 6.780, z toho:
    Desticky zadni: 1.744
    Olej 5W30: 1.300
    Palivovy filtr: 1.019
    Pylovy filtr: 605
    Olejovy filtr: 205
    Vzduchovy filtr: 359
    zbytek je za praci
    Auto mam rok, zatim zadna vazna zavada (tukam pri psani do dreveneho stolu:-). Jeste jsem si nechal vymenit letni pneu z indexu 93W na 89V (Continental, 205/50/R17 + litaky), za rok jsem je sjel a dle prodejce je horsi index o malo tvrdsi guma, ze se mi nebude tak sjizdet...
    Upravy/(chip)tuning zadne, jen jsem vymenil H1 a H7 za Philips BlueVision, ale rozdil 1.000 Kc na zarovce jsem na silnici ve tme nepoznal, takze jiz nikdy vice....
    S autem jsem spokojeny, mam N1, ale jezdim bez mrizky (nemam nepruhledna posledni zadni bocni okna).
    Beru jen u Shell, par poslednich nadrzi jsem tankoval V-Power Diesel, ale nepoznal jsem rozdil, jen jsem mel vetsi cukaturu v rozmezi 1.200 - 1.500 ot/min, tudiz se vracim k normalni nafte.
    Po posledni garancce (3 tydny) se mi zvysila (pri stejne jizde) spotreba z 5.8 (PP i tankovani) na 6.0, ale zatim tomu neprikladam vyznam.
    Stale bych nemenil ani nelituji vyberu, snad dalsi vuz jiz ST220 combi.
    Zdravim vsechny
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.05.06  11:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Zkušenosti

    ................a vůbec nejlepší je MHD !!!!!!!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.06  19:20

    « Re: Re: Re: Re: Zkušenosti

    Tak si pročítám ty problémy se vstřikovačema a vůbec s CR systémem vstřikování... a napadá mě, neudělali někde pánové chybu?? To přece neni možný, aby se motor podělal po každým uvolnění nečistoty někde... to neni formule, ale motor pro dlouhodobý denní užívání... myslím, že si svoje TD budu hýčkat ještě dlouho. Mam ho už 8 let, najeto 290 a když to šlo, jezdil jsem na meřo a teď i na Brolio řepkové.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.05.06  11:16

    « Re: Re: Re: Zkušenosti

    ......k Sobkovi do F-M to nakonec posílají všichni z okolí, když už neví kudy kam..........I " hlavní dealer" pro Ostravu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 04.05.06  09:13

    « Re: Re: Zkušenosti

    Laďa:
    Dík za info, gratulace ke zdárnému konci, dotazy zde:
    Byl to Petrem T. doporučený Zábřeh (PAS?), kdo zbabral první opravu? I kdyby to byl někdo jiný, uznal tento servis svoji chybu? Neboli, podařilo se ti zdárně reklamovat tuto službu? Nějaké přímé finanční následky (nevrácené peníze - peníze za náhradní auto, které jsi asi potřeboval, nepočítám)?
    Dohra byla-je-bude soudní, nebo mimosoudní? Koho to stálo kolik za co?
    Nápravu po technické stránce zařídil zmiňovaný servis ve F-M. Hrabal se v autě mezitím někdo jiný?
    Nemusíš spěchat a i nadále chápu, pokud nebude možno zacházet do detailů. Ale zajímalo by mě to moc, zatím píšeš pořád trochu zdrženlivě. :-) Hlavně ať to jezdí a doufám, že to stálo nakonec hlavně jen ty nervy. I když někdy jsou asi nervy dražší než prachy, co...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  22:24

    « Re: Zkušenosti

    Čau Petr T.,
    nezbývá než souhlasit.Ale pokud do toho začneš zapadat jako já,tak už
    je to pro ně horší a začínáš cítit,že to není dobré,když toho moc víš. >:D >:D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.06  22:16

    « Zkušenosti

    Laďo, to je ono.
    Avšak některé firmy (...) získávají zkušenosti ale platí zákazník... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  22:00

    « Re: Největší odběratel

    Čau Petr T.,
    to jsem rád,že jsi se pobavil, >:D nemusíš se omlouvat.
    Víš,díky pár velice ochotným lidem,kteří mi z toho problému pomohli a ukázali cestu,jsem zjistil,že některé životní situace jsou k nezaplacení.
    No a s tím největším maloodběratelem na Moravě bych možná už uspěl,teď už toho o comonrailu vím poměrně hodně,ještě nějaké školení,větší garáž,pár šroubováků a budu konkurovat místní firmě. >:D >:D
    Ciao Laďa
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.06  21:51

    « Největší odběratel

    Laďo,
    vím cos prožil...
    ...to si se moc hezky označil jako "největší odběratel na Moravě". Při vší Tvé bídě jsem se teď pořádně zasmál, sorry. :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  21:38

    « Vstřikovače

    Čau Jenyk,
    to mě mrzí,že jsi to vzal tak osobně. :-!
    Na to ale není žádný manuál,je to opravdu hodně individuální.
    Základní předpoklad je,nenatankovat žádný sračky,v mém případě se mi to povedlo u J..,i když jsem si myslel,že tato čerpačka je dobrá.
    V případě,že se Ti něco podobného podaří jako mě,tak je v případě poškození vstřikovačů a jejich výměny nutné :
    - důkladné vyčištění nádrže a palivového potrubí
    - výměna palivového filtru (pouze originál DELPHI - nic jiného !!!!!!)
    - kontrola vysokotlakého čerpadla
    - výměna vstřikovačů
    V případě,že se Vám někomu poškodí vstřikovače,tak nekompromisně trvejte před výměnou vstřikovačů na výše uvedených bodech.
    Mě to při první opravě autorizovaný servis neprovedl,no a po ujetí cca
    4500 km ty vstřikovače lehly všechny čtyři.
    To nejsou vědomosti z mojí hlavy,to jsou všechno věci které jsem se postupně dozvídal jak jsem do toho víc a víc zabředával,protože při té druhé poruše vstřikovačů,mě chtěli zase vyměnit jenom vstřikovače,což jsem zásadně odmítl,protože jsem chtěl vědět příčinu jejich poškození.Odpověď servisu zněla,že je to naftou a když jsem to chtěl písemně,tak od toho dal každý ruce pryč a řekli mi, že ať si nechám udělat rozbor nafty,že mi potom řeknou čím to je.
    Takže bych možná zase po 5 000 km měnil vstřiky a tak bych se stal největším maloodběratel na Moravě.
    Klidně mi napiš co tě zajímá,fakt Ti rád odpovím,ale teď mě nic nenapadá.
    Ona se ta oprava hrozně dlouho táhla a opravdu jsem z toho byl dost v pasti.
    On je totiž hrozně velký rozdíl i v profesionalitě autorizovaného servisu,
    věř mi, že kdybych Ti měl napsat vše co se odehrálo,tak bys tomu asi ani nevěřil.
    Jinak děkuji za podporu.
    Cia Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.06  21:01

    « Re: Re: Re:

    DIM: když to prošlápneš na podlahu, pustí to do otáček. Když to šolícháš, přeřadí nahoru než dosáhneš 2 500. Má to i ruční řazení, to ale nepoužívám a tak nevím, jestli to hlídá chyby řidiče a v mezní situaci stejně přeřadí.
    Laďa: slibovals manuál, jak se chovat při opravě vstřikování, aby člověk odchytil chyby servisu. My na tebe byli slušní a neuháněli tě, když jsi v tom lítal. Přáli jsme ti úspěch a vidíš, jak jsme ti pomohli, tak by ses mohl odvděčit, ne???????????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  20:31

    « Re: BOSCHGATE

    Čau Jenyk,impaler,
    můžu napsat co Vás bude zajímat.Co se týká toho manuálu,tak jste ho každý dostal k Mondeu,takže co Vás zajímá tak tam najdete. >:D >:D >:D
    Jsem hrozně rád,že už to zase jezdí,zatím mám pocit,že to jede podstatně lépe než předtím.Dokonce mi při nižších otáčkách auto neposkakuje jako předtím.Mondeo je prostě paráda. :-! :-!
    Pokud můžu doporučit nějaký servis diesel tak je to ve Frýdku Místku,pan Sobek ml.,jeho přístup po tom co jsem zažil byl velice profesionální a svědomitý.
    DIM: asi sám znáš pocit,když jseš bez auta a denodeně ho potřebuješ k svojí práci.To jsou opravdu nervy a co se týká peněz,každá sranda něco stojí.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.06  14:08

    « Re: Re:

    Automat to pouští až na 4000 ???
    Bílý obláček je nepříjemný v garáži, kdy člověk neví, jestli je venku mlha nebo ne :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.06  13:28

    « Re:

    Mně motor táhne pořád, bez přerušení nebo zeslábnutí tahu. Myslím, že bych to určitě poznal. Mám to s automatem, ten řadí pod zatížením. Když šlápnu na plyn (zrovna dnes jsem to trochu solil, občas to točilo 4 000), zabere a potom to jede jak elektromotor, dokud nohu z plynu nesundám.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.06  13:21

    « Bez nadpisu

    ¨Pocit z turba jako ma Flying Mondeo mam taky.Dole zatah ,u cca 2500 tis.ot/min ten nadech a pak to zabere.Bily oblacek dymu po studenem startu mam taky,ale myslim uz od jakziva.Zatim jsem nezaznamenal nejake vyrazne cukani.Jen za studena ve velmi nizkych otackach a s velmi malym plynem.To ale myslim delaji snad vsechny auta.Nebo se blizi nejaky problem :'-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.06  12:05

    « Re: BOSCHGATE

    .....a taky by mě zajímalo, jestli Tě to stálo něco jiného, než jenom ty nervy.
    Xenony se na nerovnostech třepou, je to víceméně normální, jsou napojeny na dynamickou regulaci sklonu a tam jsou nějaké vůle.........
    To nadechnutí motoru je přesný termín...zajímavé je, že se mi to zdá mnohem výraznější s naftou SHELL , teď jsem "musel" vzít u Aralu OMV Alpin Diesel, a zdá se mi to nějak vyrovnanější.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 02.05.06  09:51

    « BOSCHGATE

    Laďa:
    Můžeš už napsat víc, nebo ještě musíme čekat? Zajímalo by nás to asi mnohem podrobněji. Jak dlouho po opravě jezdíš (km)? Je to teď už OK?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.06  23:19

    « Re: Re: Re: Vstřiky

    Laďa: blahopřeju. A ten manuál?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.06  22:58

    « Re: Re: Xenony

    Svetla myslim nejsou serizeny obe stejne, leve sviti vice do prava a blize k autu, zatimco prave vic do dalky ... je to tusim kvuli neoslnovani protijedoucich aut ... a proto pokud clovek jede do zeme, kde se jezdi po opacne strane silnice, maj se na svetla nalepit takove tu stinitka. A pokud me pamet neklame, je jedno jestli jsou to xenony nebo normalni svetla... akorat u tech xenonu je ten prechod asi zretelnejsi :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.06  22:30

    « Re: Re: Vstřiky

    Čau Mondeáci,
    už jsem asi 14 dnů nenavštivil tohle fórum,protože jsem pořád řešil opravu mých vstřikovačů,které mi po ujetí cca 4 500 km opět odešli do věčných lovišť.Po zjištění všech dostupných informací musím konstatovat,že servis první opravu neprovedl podle standartních postupů, ale samozřejmě nepřipustil žádnou chybu z jejich strany.Neměl chuť ani se mnou nic řešit .Podotýkám, že se jedná o autorizovaný servis BOSCH.
    Situace došla nakonec tak daleko,že jsem problém řešil přes zástupce DELPHI,který v této mé situaci sjednal pořádek.
    Ve finále to dopadlo tak,že jsem se ze servisem,kde prováděli první opravu nedohodl vůbec na ničem a auto jsem musel odvézt úplně někam jinam.Dnes mám už auto opravené a jsem bohatší o jednu životní zkušenost,která mě stála hromadu nervů.
    Ciao Laďa
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 01.05.06  19:55

    « Re: Re: Posuň prohlídku

    Jakoby se auto potřebovalo nadechnout a pak zase pořádně zabere. Na trojku je to opravdu cítit nejvíc. Kdyby ti odepsal něco zajímavýho, hoď to prosím sem...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.06  22:07

    « Dobře se v tom orientuje...

    Na: Flying Mondeo
    ..... pan Vaculík z AutoDieselu.
    Ten má turba a vůbec symptomy Mondeí velmi dobře přečtené...
    ...napiš mu na vaculik@automotospecial.cz , jistě Ti odpoví...
    Mi to smrdí turbem ale ještě nemusí být pozdě ale nejsem v turbech kovanej...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.06  20:42

    « Re: Posuň prohlídku

    to Petr T: no ještě zase turbo..., je na tom autě vůbec něco, co by to náhodou být nemohlo a co je OK?
    I když jsem tady někde četl o dírách v zátahu motoru a už jsem si toho taky párkrát všiml. Nejvíc asi na trojku, při pořádném zátahu, ale je to tak někde uprostřed otáček. Klimatizaci jsem teď rozhodně alespoň půl roku nepoužil, a spínání toho zvýšeného krouťáku (overboost?) chápu že je někde ve spodních otáčkách (ale možná se pletu?). Mám pocit jako když motor tak na půl vteřiny povolí záběr a pak zase zatáhne.....?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  14:16

    « Posuň prohlídku

    Flying Mondeo:
    posuň prohlídku, radši se tam objednej co nejdříve. Mohl by to být také začátek vážnějších problémů.
    I když, třeba to vstřiky nejsou, co takhle turbo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:40

    « Re: Re: Xenony

    Sám za volantem nesedíš v autě symetricky, možná proto ta rozdílná svítivost. Asymetrická světla svítí více doprava, logicky vzato bys tedy měl při pohledu do zrcadla od levého světla vidět více světla, než od pravého.
    Toliko snaha po logickém vysvětlení. Faktem je, že já si ale ničeho takového nikdy nevšiml. Také si kontroluju světla odrazem například v myčce. Dělám to ale u halogenů, ne u xenonů, kde může hrát roli vyšší svítivost a ostřejší hrany osvětlených ploch. Zapni v noci světla a postav se proti svému autu ve větší vzdálenosti, pak uvidíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:38

    « Re: Vstřiky

    ještě k těm vstřikům...."Jeden nebo více vadných vstřiků", tohle téma se jakoby teď vytratilo, ale mě to pořád trápí, neboť se cukání stupňuje...... Jak vlastně dopadl láďa? Já to mám stejné jako před výměnou prvního vstřiku, po nastartování studeného motoru to kope a jde nepravidelně, při rozjezdu téměř bez plynu to na jedničku dost skáče, ale pak to cuká třeba i při 80km/h na pětku, někdy tam schválně dám tempomat, třeba na rovině ve městě a cuká to.
    Petře T., chybí mi asi 1,5 tis. km do pravidelné prohlídky na 60 tis., mám se tedy asi zas objednat do HALE a udělají mi to v rámci servisní prohlídky? Myslím že závada je víc než jasná a auto by tam tentokrát nemuselo stát celý týden?
    Ale stejně mě to štve, nesouhlasím s tím že to holt musím jako zákazník akceptovat, prostě kdyby to bylo moje auto za moje peníze, tak bych to tak laksně nebral, takhle je mi to vcelku jedno.......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:30

    « Re: Xenony

    kdykoliv za někým zastavím, nebo schválně najedu přímo proti výkladní skříni, vždy mi svítí levý xenon víc, jakoby byl více nahoru, ale už mi to v servisu 2x kontrolovali a prý vše v pořádku. Občas když v noci koukám na značky a ty velká návěstidla směru apod., mám pocit jakoby se to světlo klepalo a poskakovalo........ je to možné, že by ten xenon byl nějak uvolněný a chvěl se....?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:26

    « Re:Pneu

    Mám na mondeu Good Year UG 6 již druhou zimní sezonu, najely takových 35 tis. a kdybych to neměl na leasing s novou sadou letních a zimních každý rok, včas bych je přezul a příští zimu by ještě něco najely. A to jsem z HK, tedy samá rovina bez sněhu a nejvíc toho nalítám po dálnicích na suchu tak při 160 km/h. Rozhodl jsem se je ale dojezdit, tak si to v zatáčkách užívám .......
    Zato první leťáky mi na předku měnili již na 20 tis. km, ale byl tam blbý odklon přední nápravy, úplně odešly vnitřky pneumatik, byly až na plátno a byl jsem z toho tenkrát dost vykulený
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:19

    « Re: přirezlé kotouče

    je to asi zcela běžný jev, parkuji jen venku a vždy po dešti nebo i pokud je vlhko (mlha apod.), jsou kotouče přirezlé, někdy až tak že se při rozjezdu dost hlučně odtrhnou a pak při prvních pár brždění dřou jak když jede nákladní vlak......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.06  12:17

    « Re: problikávání přístrojovky

    Re: myslím si, že opakovací frekvence obnovování displejů může někdy vyvolat pocit probliknutí. stává se mi to , když někdy mrknu třeby na počítač na přístrojovce...........
    ahoj DIMe, co to přesně je, mám úplně stejný pocit, někdy když mrknu na počítač na přístrojovce, mám pocit jako by probliknul, ale vždy jsem si myslel že je to tím jak mrkám. Chvíli jsem také uvažoval zda to není ta příčina toho, že mi to někdy chcípne při normální jízdě, tedy závada někde v elektrice a napájení...........?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.04.06  11:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    To je témat najednou !!!! :-)
    1) Pokud je ráno brzdový pedál tvrdý, tak chybí podtlak v posilovači. Ten pak po startu hned vznikne znovu. Je to nepříjemné pokud člověk parkuje někde s kopce a při startování už stojí na brzdě. Nevím, jestli se to dá brát jako závada, posilovač má posilovat při nastartovaném motoru. Stejnou " závadu" lze nasimulovat tak, že i bezprostředně po zastavení motoru šlápneš několikrát na brzdu ...........pak ztvrdne :-))
    2) 2,0 TDCi opravdu kouřilo do černa, jak vidím , tak vaše reakce to potvrzují.....2,2 už nečerní.
    3) Kotouče jsou při brždění tak vyleštěné, že na takový povrch zbavený všech oxidačních vrstev se prosolená voda vrhne jak na uzené.... Dílem to pak nareziví a dílem to taky udělá ta krystalizovaná sůl, která tam dře...........než se sedře .
    4) Xenony mi blikaly taky, bylo to vidět hlavně na bílé zasněžené cestě a nebo při najetí k autu přede mnou třeba na semaforech a nebo při parkování. Někdy to jen tak kolísalo, někdy to dokonce úplně zhaslo - jeden světlomet, a když zase naběhl, tak problesknul jak foťák.........Napřed mi ten jeden vyměnili, pak blikal střídavě ten druhý a pak zase i ten nový. Vyměnili mi nakonec kompletní elelktroniku xenonů i obě výbojky. Teď už mám , zdá se , klid. U rádia jsem si toho nevšimĺ, ale myslím si, že opakovací frekvence obnovování displejů může někdy vyvolat pocit probliknutí. stává se mi to , když někdy mrknu třeby na počítač na přístrojovce...........
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.04.06  11:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Jo a mně na Focusu, když stojí pár dní dokonce přireznou k destičkám...musím to vyloženě urvat při rozjezdu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.06  09:08

    « Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    To DIM: Po noci dnes rano start a opet bily oblacek a pak nic. Kdyby jsi to nezminil, asi bych si toho nikdy nevsiml. Pokud bych se cilene nedival na vyfuk a nenechal nastartovat nekoho jineho! Jeste zkusim rict kolegovi, aby jel prede mnou v mem aute a podivam se, jak kouri pokud jedu za nim.
    Brzdy: me prekvapuje jak rychle oreznou kotouce - staci jedna noc a rano nez tak trikrat dobrzdim ke krizovatce, tak si pripadam jak ve starem aute - rachot od rezatych obrzdujicich se kotoucu. A to i ted na jare, kdy uz neni takove mokro a tolik srazek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.06  08:50

    « Bez nadpisu

    Efekt zpetneho zrcatka v noci znam, proto jsem to zminil.
    Beru to jako moznost zjistit, jak moc to dane auto kouri - pres den, to i za Octavii nevidim, pokud se ji nekoukam primo na vyfuk ze zadu. Pokud v ni jedu, tak to dost dobre nejde :-). A taky nemuzu posoudit, jak za to dotycny taha, stav auta, atd....
    TDI jsem napsat nechtel.
    Ve zpetnem zrcatku v noci je videt pri plnem plynu:
    Octavie 2 combi 1,9 77kW najeto cca 45000km - docela dost
    Mondeo 2,2 TDCi Euro 4 najeto cca 22000km - jen trosku
    Mondeo 2,0 TDCi Euro 3 najeto cca 1500km
    To jsem neridil, ma ho jeden clovicek, s kterym jsem mluvil a pak jsem jel za nim ve dne. Kdyz se rozjizdel, tak bylo zretelne videt, podle cmoudiku, kdy radil. Troufam si tvrdit, ze vic nez za jakoukoli dieselovou Octavii. Jak novou tak starou.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 25.04.06  08:17

    « Pedál

    S tím tuhým pedálem brzdy Honzeeka, napadlo mě prvně, že v posilovači brzd není tlak, pak jde pedál těžko, po nastartování se posilovač natlakuje a je to zase ok. Buď je to normální nebo ti mírně uchází tlak z posilovače brzd..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  22:18

    « Re: Re: zdravim

    Rucku davam jen kdyz stojim v kopci (coz se nestava skoro vubec), normalne parkuju jen se zarazenou zamcenou zpateckou... tak nevim.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  21:52

    « Opacimetr

    Jardo,
    noc (světlo s úzkým rozsahem frekvencí) + zpětné zrcátko (odrazem vzniká polarizované světlo) = princip opacimetru (kouřoměru). Na konci jsi prohodil TDCi za TDI (prvně ti Euro4 skoro nekouřilo a na konci ti 2,0TDCI kouřilo jak tovární komín, tam jsi asi chtěl spáchat TDI a uklepl ses).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  21:26

    « Re: zdravim

    K těm brzdám - zatahuješ při parkování ruční brzdu? Pak jsou zadní destičky přitlačené ke kotoučům, odsunou se až při jízdě. Do té doby klade pedál velký odpor, protože nemáš kam destičky vysunout.
    Vstup pro přehrávač je v přihrádce pokud má rádio tlačítko pro volbu AUX. Mají-li CD měnič, místo tlačítka AUX mají CDDJ a pak vstup pro přehrávač asi nemají. Někde se to tu řešilo.
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 24.04.06  20:55

    « Re: zdravim

    Sony mp3 neproblikává, aspoň jsem nezaznamenal. Xenony nemám.
    lordmystic: eště jak sis stěžoval, že nemáš mp3 - mrkni do přihrádky u spolujezdce, měl by tam být jack vstup do rádia a pak už potřebuješ jenom přehrávač a je to.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  20:45

    « Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Do prace jezdim pres takovej tahlej kopec s dlouhou rovinkou. Pokud za mnou jede blizko v noci auto, tak je videt ve zpetnem zrcatku pri seslapnuti plynu na podlahu, jak se od auta kouri. O vikendu jsem jel do toho kopce s Octavii 2 kombi 77kW a ve zpetnem zrcatku v noci bylo opravdu hodne videt jak kouri, Mondeo s Euro 4 je skoro bez koure - jen mirne :-))) Jinak jsem ted s mladym odpoledne po dojeti domu zkousel seslapovat pedal plynu, u zahrateho auta, bez zarazene rychlosti a to skoro nekouri - oproti tomu ten 2,0TDCi o vikendu korilo jak tovarni komin.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  20:18

    « zdravim

    Nazdar vseci :)
    Tohle forum uz nejakou dobu sleduju, tak sem se rozhodl ted i zaregistrovat a mam na vas Mondeisty dotazek ohledne vasich zkusenosti.
    Mam 2.2jku z 03/2005, takze hadam ze EURO III a mam par postrehu:
    - po delsi dobe odstaveni mam "tuhej" brzdovej pedal, skoro se neda seslapnout, zmizi az po nastartovani. drive se me to nestavalo, az od cca pulky zimy, tak nevim.
    - na Xenonech se me zda ze v noci pozuruju jakoby poblikavani, jako kdyby na milisekundu zhaslo. Podobnou vec pak pozoruju na radiu (Sony MP3), obcas problikava display.
    ...nema nekdo komentar ci podobnou zkusenost? :)
    A rano zkouknu, jestli to dela bilej dym pri startovani :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  20:18

    « Vstřiky

    DIM:
    U nich bylo už tolik aut s vadnými vstřiky že si ani nedokážou představit vadu spočívající v něčem jiném... :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.06  18:22

    « Re: Re: Re: Bílý kouř

    Jo, ten dvoulitr čadil při tůrování černě a solidně, 2,2 už ne. Ale zase doběla :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.04.06  17:21

    « Re: Re: Bílý kouř

    No asi te potesim - nechal jsem pres vikend auto stat na parkovisti a dnes jsem odpoledne vyjizdel na kratkou cestu, naschval jsem nechal nastaratovat kolegu a koukal co se stane. Vzdy dodrzuju start az po zhasnuti zhaveni - mraz nebo teplo. No a z vyfuku bili cmoudik a pak uz nic. Tak mam asi take vadne nejake vstriky, nebo vahu vzduchu ..... :-)))
    O vikendu jsem mel moznost na vlastni oci videt startovat uplne nove kombi vyroba 2005, 2,0TDCi nejsilnejsi verze, najeto cca 1500km. Po nastartovani studeneho motoru z noci ne bili cmoudik, ale klasickej sazovej cmoudik a daleko vic nez v mem pripade bileho psouknuti. Pak jeste kdyz slapl na plyn s nezarazenou rychlosti, tak to kourilo taky docela slusne. Tankoval zatim pouze dvakrat u mistniho Agipu. Jo podle velkeho technicaku ma verzi EURO 3
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.06  11:47

    « Re: Bílý kouř

    Petr T : tak jsem tam napsal, musím ocenit bleskovou odpověď. Že by to asi nemělo nic být, ale že je potřeba udělat komplexní diagnostiku, že by to mohla být váha vzduchu a nebo JEDEN NEBO VÍCE VADNÝCH VSTŘIKŮ !!!! :-)))) Že já jsem tam vůbec psal :-)))))))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.04.06  11:03

    « Re: Jak demontovat velké mlhovky.

    Ahoj Lado, mlhovky jsem nerozdělával....jak to vlastně s tebou dopadlo ??
    Bílý kouř= nespálená nafta ?? To by asi odpovídalo tomu, že si s tím žhavením nelámu hlavu a startuju v podstatě hned . Ale třeba dneska ani ň, včera naopak zase obláček :-) Ale okamžitě to zmizí, asi je to fakt jenom nějaký špatně spálený první strk :-)) Do Prahy často nejezdím , ale můžu tam napsat, co řeknou ..........
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.06  21:16

    « Jak demontovat velké mlhovky.

    Potřeboval bych poradit jak vydělat z nárazdníku mlhovky ,model 2004 ( velké trojuhelníkové). V návodu k obsluze mám ještě model 2003 , malé kruhové . Nevím ani jak vyměnit žárovku . Mám strach za ni nějak zabrat šroubovákem , když nevím kde . Mám pod ní prohlej plast a potřebuji ho teplem vyrovnat , proto ji chci vyndat.
    Potom mám ještě jednu prozbu . Nemáte někdo nějaké zkušenosti s olejem : 0W-40 plně syntetický ?
    Předem dík za odpovědi .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.04.06  13:23

    « Bílý kouř

    DIMe,
    voda to není.
    Vstřikovače nikdy neukapávají bez tlaku působícího na ně, takže to vylučuji.
    Bílý kouř = špatné načasování vstřiku, špatné naprogramování jednotky, pozdní reakce turba...
    Možností je víc. Ale moc se mi to nelíbí, chtělo by to zkonzultovat. Budu se opakovat, ale v HALE jsou dobří a tyto příznaky jim budou známy. Zkus kontaktovat sirc@hale.cz, 608 437 621.
    Všechny tyhle věci je velmi zajímají, oni chtěji být známi jako vyhlášení znalci včech typů systémů common rail.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.06  12:10

    « Re: Re: Re: Re: Pneu

    Bílý kouř = nespálená nafta. Asi některý válec startuje později. Možná špatné žhavení.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.04.06  15:41

    « Re: Re: Re: Pneu

    Ty gumy jsou sjeté vnitřkem docela logicky, protože jsou hodně široké, dochází při akceleraci ( a při brždění natahování toho běhounu) - jako když táhneš kostku měkké gumy po hladkém stole, okraje začnou "předbíhat" prostředek. Díky tomu je ten střed více namáhán než okraje ...........
    Jeden praktický dotaz : když teď ráno nastartuju, vyvalí se z výfuku jednorázový bílý oblak. Někdy víc, někdy míň ......Hned to ale skončí, jen ten první okamžik po studeném startu . Ale je to docela dost. Tak uvažuji o zkondenzované vodě ( ale ta by měla být ve výfuku nebo katalyzátoru a ten se tak rychle snad neohřeje ) Taky olej by to mohl být, jenže ten neubývá........... Taky mě děsí, že tam třeba netěsným vstřikem přes noc nakape do válce nějaká ta nafta navíc a ta se při startu jednorázově spálí........ale to by ten dým byl doufám černý, ne bílý .........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.04.06  14:16

    « Re: Re: Pneu

    S tema zimnima pneu - mam naprosto stejne zkusenosti Pirelli Sotozero a po zime jsem koukal, ze vydrzi maximalne pul dalsi zimy - kupoval jsem je uplne nove a najel za zimu cca 11tis. - co me prekvapilo byl i ten fakt, ze se sjely hlavne na prostredku - to ze by byly prehustene mohu vyloucit - ani k pretezovani auta nedochazi. Zadni jsou vyrazne mene sjete a daleko rovnomerneji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.04.06  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Pneu

    Na Focusu jsem prozatím vytáh pojistku, tam ale vím, že je počítač za zařídící pákou a stačí vytáhnout jednu zásuvku z počítače při odpojené baterce... četl jsem, že Mondeo má čidlo na sedačce, aby AB vybouchl jen když je obsazená...je to takový ošemetný se v tom vrtat a při tom jde o jeden vypínač... :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.06  14:05

    « Re: Re: Re: Pneu

    Jednoduše to asi nejde, jedině ho nechat vystřelit a nevyměňovat.........:-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.04.06  11:10

    « Re: Re: Pneu

    No to si myslím, že jo, stejně jako třeba notebook po dvou letech už není aktuální a dostaneš novej model, pokud je to na výměnu kus za kus. Máte někdo zkušenosti s vypínám předního airbagu na Mondeu kvůli dětské sedačce? Jde to udělat nějak jednoduše?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.04.06  10:51

    « Re: Pneu

    .taky jsem přezouval. Ty UG 7 byly vpředu už v podstatě na vyhození. to se mi asi stalo poprvé, že bych měl zimní gumy jen jednu sezonu. ( Asi 16 tis km. ) No jo, Ladovská zima :-)) Na druhou stranu z jedné té přední z boku lezly nějaké dva drátky, takže mi ji asi v záruce vymění. To se mi taky stalo poprvé :-) Teď by mě jen zajímalo, jestli mi vymění v záruce gumu, která je už vlastně úspěšně opotřebovaná .......
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 18.04.06  19:44

    « Pneu

    Dnes jsem obul na Focuse pneu Nankang. Rovnou jsem je potestoval, aby manželka nemusela klouzat po nových gumách. Ještě uvidím, jak se budou sjíždět, na suchu zatím ok
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.06  15:59

    « Re:

    Zklamala mě hlučnost zimních pneumatik Good Year UG7´. Vyjel jsem sice všude, ale hučí v záběru jak Mig 29 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.06  18:06

    « Bez nadpisu

    to PetrT.:Docela jsi me uklidnil s tim jak rikas, ze by mel bejt vychytanej, nepotrebuji posledni vystrelky, ale hlavne aby to byl drzak a asi by vyhovoval nejlepe z te nabidky, myslim, ze 92kw na cestovani s r
    odinou staci.Diky za odpoved a zdravim do firmy T.A.D. :)
    to impaler:Vlado, ja kdyz jsem vybiral prodejce tak byl na muj vkus CEGEAC moc velky a prave proto jsem volil rodinny podnik FORD J.Vanspringel et fils u nas v Ixelles a s pristupem k zakaznikovi jsme byli moc spokojeni.Do te servisky mi nic nenapsali, tam se uvadeji dily co vymeni a ty je platis, zaruka ne.Zdravim do Bruselu a snad nekdy zajdem na to pivo, kdyz nam to tenkrat nevyslo ;-) .
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  16:10

    « Re: Re: Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    Raději se vyhni tomu rozfrézovanému úseku N.Jičín - Hranice, tam silničáři nastrkali slalomovou trať, ale když nějaká značka chybí, jsi najednou v protisměru, ani nevíš jak.....:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.04.06  15:19

    « Re: Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    No právě, a já už mám přezuto a zítra tam jedu...jak to vypadá na cestách? idnes straší, ale když se člověk začte, že na Olomoucku sněžilo kolem Potštátu, nevypadá to zas tak dramaticky.
    Bude fakt lepší jet až ráno (denní teploty), nebo je to víceméně OK? (samozřejmě opatrně, stejně pojede taky kolega s ještě syrovou OII)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.04.06  14:13

    « Re: Re: Brusel a doklady k opravám

    Brusel?? Bruselské kapustičky, to já můžu........:-)) Tady zase sněží ....
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 11.04.06  04:04

    « Re: Brusel a doklady k opravám

    Čau Petře, jo, jsem tady a právě počítám, že se možná na léto budete vracet.
    Jezdím normálně jinam, tam zavřeno, tak jsem včera zajel do CEGEAC (pro ostatní - velkopodnik prodej-servis, můj je malá rodinná firma) nikoli bez nervozity. Fakt si nemůžu stěžovat, malá rodinná firma si sice pamatuje můj ksicht, jméno a snad i auto, ale bez objednání do jednoho dne nebylo teda ještě nic, ani výměna kol za letní.
    Jinak nemám ani kopii hlášení závady, prostě nic. Do servisky ti taky nic nepsali, ani aspoň vyměněné díly, na což tam mají kolonku?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  22:18

    « Starej werk

    PetrBlaha:
    takové staré werky má kdekdo Petře, kdekdo.
    Nesmíš zapomenout že problémy byly s komůrkovým 1,8TCI a potom 1,8TDDI přebral nectnosti komůrkového motoru a systému s komplikovaným elektronicky řízeným čerpadlem Bosch.
    Common Rail Delphi znamenal značné zjednodušení motoru. Nyní dostává 1,8TDCi vstřikování Siemens piezo a to mi věř že to bude dostatečný a bezporuchový motor, vši byly vychytány a piezo vstřikování Siemens vyzkoušeno na 2,0TDCi 100kW a 2,7TDCi V6.
    V UK je Focus 1,8TDCi ceněn jako nejlepší KAUF z druhé ruky...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:37

    « Bez nadpisu

    to petrT.No cus, to teda cumim :shock: a ta nabidka je fakt velka.Ja jsem tak trochu pokukoval na belgickejch strankach po S-MAXU s tou 1.8TDCI a porad nevim co si mam o tomto motoru myslet.Je o nem malo info. a nechce se mi verit, ze by Ford cpal nejakej starej "prekopanej" 1.8TDDI do noveho modelu jako je S-MAX.O te 1.6TDCI co mam ja, jsem nasel uz tenkrat informaci dost a zatim nelituji, ze jsem to s timhle motorem koupil, ale bohuzel o 1.8TDCI 92KW nevim nic.Benzina do MPV nechci ani nahodou a 2.0TDCI mi pripada zbytecne drahy, protoze ja jsem skromnej >:D a me by stacila ta 1.8TDCI, ale jen aby to nebyl nejakej starej "verk".
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:18

    « 1,8TDCi

    Zdravím Tě Petře.
    Koukal jsem do aktuálního ceníku C-Maxe a mají tam palbu motorů:
    1,6TDCi 66kW
    1,6TDCi 80kW s filtrem
    1,6TDCi 80kW s filtrem a automatem
    1,8TDCi 85kW
    1,8TDCi 92kW
    2,0TDCi 100kW
    Trošku víc než když jsi kupoval, co?
    Mimochodem, 1,8TDCi žere o 1/2 litru míň než 1,6TDCi s filtrem částic...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  21:11

    « Bez nadpisu

    to impaler:Ahoj, jak je :-) .Porad jsi jeste v Bruselu :?: :!: .Ja jsem skoro rok uz v CR a navrat do Bruselu bude az manzelku povolaji zpet.K tem reklamacim, kdyz to sectu, tak me uz delali-prehrati SW(pri plnem plynu to slo do nouzoveho rezimu),vymena zamku zadnich dveri-tyto dve veci delal servis v Bruselu a nikdy jsem nic nedostal, protoze mi bylo sdeleno, ze v ramci zaruky nic neplatim a tim padem jsou veskere vymenene dily majetkem Fordu a zaznam je veden u nich(mam v ruce jen papir, ze tehdy a tehdy jsem si stezoval na to a to).Kompresor klimy a znovu zamek zad.dveri mi delali v CR u Homolky Usti nad Labem a opet jsem nedostal nic a rikali to same co v Bruselu.Ale asi jim to propojeni funguje, protoze technik Fordu v CR prisel s papirem v ruce a ten byl napsan v nemcine a bylo na nem spz meho auta B-918 840 +VIN.Vedel presne co kdy a kde mi menili a jak jsem do toho koukal tak to vsechno na datum sedelo.Takze nezbyva nez klukum od Fordu verit :-) .Zdravim do Bruselu, Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  20:57

    « Re: Klima

    No, nevím, mírná nejistota v mezích zákona zůstává ve mně...já mám 2.0 TDCi s automatem, to má snižený krouticí moment na 310 nm a jestli má také overboost nevím. Žádného kolísání tahu jsem si nevšiml. Můžu být natvrdlý, to zítra ověřím, ale já zvlášť bych měl zatížení kompresorem klimatizace cítit. A necítím. A basta.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  20:28

    « Čidlo či co

    Tak vyzvednuto, projeto, pohoda. Ťuk ťuk na dřevo. Nedostal jsem k tomu žádný papíry, jen podepsal a ústně vyrozuměl část, týkalo se snímání teploty, možná i termostatu, něco vyměnili, přesně nevím.
    Domníval jsem se, že podrobnosti najdu v servisní knížce, není tomu ovšem tak. Nenapsali tam nic a nemám na dnešní akci prostě žádný doklad. Hádám, že Ford si tím hlídá renomé a případné budoucí kupce vozu předem zbavuje nervozity...nebo co myslíte?
    Každopádně se mi to moc nezdá, jediná dokumentace je u nich. K samotné proceduře opravy od A do Z pak nemám jedinou výtku, viz příspěvek níže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  18:42

    « Overboost 330 - 350Nm 96kW

    Moik:
    Taky se nesmí zapomenout na extra špičku krouťáku OVERBOOST při velkém zatížení KRÁTKODOBĚ 330 NM ZVÝŠENO NA 350 NM... Pokud se člověk pohybuje na hraně, může se overboost rychle po sobě zapínat a vypínat - schody...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  18:40

    « Klima

    Souhlasím s DIMem. To by přesně odpovídalo spínání a odepínání klimatizace, reakci řídící jednotky.
    Při akceleraci musí ŘJ vypnout/odpojit na chvilku kompresor aby nedošlo k propadu výkonu např. při předjíždění...Jakmile trochu polevíš - nebo po určité lhůtě - opět kompresor připojí.
    Taky se nesmí zapomenout na exktra špičku krouťáku OVERBOOST při velkém zatížení KRÁTKODOBĚ 330 NM ZVÝŠENO NA 350 NM... Pokus se člověk pohybuje na hraně, může se overboost rychle po sobě zapínat a vypínat - schody...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  18:20

    « Re: Re: Teploměr

    Pro ty méně chápavé píšu příspěvky raději víckrát :-))))))))))))))
    S tím výkonem asi vím , o čem mluvíš. Je to takový postupný tah, já jsem to kdysi definoval že je to takové jako jako po schodech. Je to stejný pocit, jako když sepne nebo se odpojí kompresor klimatizace. Máš ji zapnutou ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.06  16:50

    « Re: Teploměr

    Prodlevy při tahu také nepozoruju. Až když se zarazí otáčkoměr o pravý doraz, ale ta je pak pořádná. Absolutní >:D .
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:18

    « Re: Teploměr

    duplicitní, smazat pls
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  16:17

    « Re: Teploměr

    Tak glosa k belgickému servisu - auto ještě nemám, ale ráno řekli, že načtou diagnostiku a opravu neslibujou (moc práce). Zavolejte ve čtyři.
    Už sem se chystal, když tu v 15.56 SMS ve třech jazycích, že auto je připraveno. Volám, prej vyměnili nějakou sondu (to může být to čidlo), přeprogramovali ŘJ a mělo by to být v cajku. Tak sem zvědav.
    Sami se ráno divili, že neblikala žádná kontrolka. Prohlašuju zodpovědně, že ani jednou.
    Jinak k tomu turbu nevím, mně to nikdy nenapadlo. Je ale fakt, že to nehoním do otáček, okouzluje mě ten tah i na čtvrt až půl plynu, ve třech tisících nejpozději většinou řadím. Propady necítím, ale nejsem zas takový znalec.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 10.04.06  15:55

    « Teploměr

    Souhlas s DIMem, nejančil bych, myslím, že Mondeo by už nemuselo dávat najevo vady pádem rafičky teploměru. Třeba nemá info a proto se chová tak divně.
    Chci se zeptat za sebe, máte u 96kW díry v tahu turba? Když ženete motor do otáček, nejlíp je to poznat na trojku, která táhne a trvá to dlouho, cítím, jak mírně polevuje a zase zabírá...nejedná se o cukání, manželka to určo neregistruje. Nejspíš to bude nastavením turba, jen jestli to někdo znáte ze svýho nebo jestli si to mám dát seštelovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.06  15:36

    « Re: Ukazatel teploty

    ......já bych zatím nejančil, vypadá to opravdu na ten teploměr. A pokud nemá ŘJ signál a informaci o teplotě motoru, nemůže nastavit parametry, tak tam šoupne nějaké univrerzální dojezdové..........jen ta kontrolka by měla podle mě blikat...........
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 10.04.06  10:06

    « Ukazatel teploty

    Tak tu máme první problém - má někdo zkušenost s pádem rafičky teploměru na nulu? Včera při jízdě se zahřátým motorem, nejdřív po zapnutí A/C na klimošce jinak běžně na ECO, omezení výkonu, avšak bez jakékoli indikace kontrolkou.
    Opětovné spuštění zapalování - návrat do svislé polohy jako normálně. Problém za chvíli zas, pak ještě jednou, furt žádná indikace, jen slabý zátah motoru (jako nouzový režim řídící jednotky, avšak bez indikace a bez omezení na 60 km/h, které píšou v manuálu). Podle všeho vypnutí turba, odpovídající pokles zátahu, sbírá se pomaleji a až do 2000 ot. výš.
    Asistenční služba nepomohla, odmítla odtáhnout (že jen nepojízdná auta, jinak mám jet do servisu). Spolu jsme jeli 10 km, bez problému, ukazoval dobře a tahal jako obvykle. Po rozloučení na dálnici o kilometr později pád na dno, na rychloměru 120 km/h, bez propadu rychlosti či otáček, jen turbo opět odstaveno (akcelerace jen velmi zvolna).
    Najeto 24000 dosud bez potíží. Auto nové v záruce. Teď je v servisu, tak jen pro kontrolu, jestli to někdo neměl. Borci na fordclubs.org to popisují velmi často: čidlo teploty ukazatele častěji než čidlo teploty pro ŘJ - u mě teda asi čidlo pro jednotku, když omezuje výkon?
    Problém je ten, že jak na tom autě normálně nejsem závislý, ve středu chci jet do ČR (1400 km)...sakra práce.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  14:34

    « Obsah

    Jenyk:
    jasně že nebrečíš dělám si srandu, ale ten čtrnáctideník má stejnou redackci jako AutoDiesel - uprostřed první stránky je tam velkými písmeny Autodiesel - nové číslo... když do toho klikneš máš obsah...
    Anebo jsem sakra byl něde jinde??? >:D >:D >:D Koukni tam ještě jednou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.06  10:27

    « Re: Re: Re: vaše diskuse o naftě

    to Petr T: právě proto že to auto je nové a stálo 1,08 mil. Kč, tak bych od něj očekával že bude jezdit a ne že mi pokaždé vyřídí garanci a já si budu pronajímat náhradní auto za 1 tis. Kč na den. Pokud bych tu špatnou naftu chytil těch 10 - 15 nádrží zpět, znamenalo by to že to bylo ještě před výměnou toho jednoho vstřikovače. V Hale to ale měli na testu a vyměnili jen jeden. Takže mám postupně jezdit dál do servisu po každém zacukání, až po jednom vymění všechny? Protože všechny najednou vyměnit nejdou !!! Ale hlavně nevím proč to chcípne při jízdě? Pokud to cukání zatím ještě není tak znatelné, nemůže to přeci zastavit motor? A co ty ostatní značky aut? Focusy a Volva, nevím kde ještě jinde je tenhle TDCi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.04.06  22:23

    « Re: Obsah

    Petr T: Nebrečím. Zmiňoval jsi tu časopis Auto Diesel, koupil jsem jedno číslo, přečetl a napsal vlastní názor. Nemám žádný problém s tím, že tvůj názor je jiný (dost si tvých příspěvků vážím, evidentně do problémů vidíš). Asi je to časopis pro čtenáře, které berou nafťáky více, než mne.
    Na adrese, kterou uvádíš, jsem obsah Auto Diesel nenašel, možná jsem špatně hledal, tam je nějaký čtrnáctideník. A Auto Diesel podle mne k vlastní škodě až tak o dieselech není. Shodneme se na tom, že doporučíme těm, které tahle problematika zajímá, aby za 89 Kč zvážili vlastní koupi?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…