FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.06  17:17

    « Re: rachtani

    Vstřiky nehlomozí, leda by byl v čudu senzor klepání. To by pak jelo jako staré TDička.
    V Hale mají na vstřiky speciální zkušební stanici za melouna.
    www.hale.cz, Praha 7, Dělnická 51, Holešovice
    "...v Dělnický sou dělníci, co Tvý Mondeo dobře udělaj..." :P :P :P
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.06  17:08

    « Re: rachtani

    M.LEKY: Kde a co je to "Hale" ?
    David
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.06  16:50

    « rachtani

    Ahoj.Byl jsem na servisni prohlidce po 40,000 km.Normalni vymena filtru a oleje plus desticky, ze pry by mi uz nemusely vydrzet do dalsi navstevy.No nevim, dalsich 20tis by asi nevydrzely, ale do dalsi navstevy urcite. ;-) .Zvlast kdyz tam jedu hned 13.6. :'-( Rachtani slysitelne za studena i kolem jdoucimi lidmi :shock: pokracujici dle meho sluchu i za normalni provozni teploty, ale uz v potlacene mire, se vrchnimu technikovi pri servisce taky jako me nezdal uplne v poradku 8).Ze pry to ale bude chtit tam auto nechat ,at se na to muzou kouknout.Jeden s techniku rikal,ze uz tam neco podobneho resili.Pry tro byly vstriky. :-( .Proto jsem se ptal zda se nejaky problem vstriku projevuje nejakym slysitelnym zvukem.Nevim."Uvidime", rekl slepy.Ted akorat nevim,jestli jim mam me auto pujcit na to jejich "kouknuti ",nebo ho dat rovnou do Hale.Asi jim dam jednu sanci :-)
    PS: ze by nafta z Hranic?
    Mam pocit ,ze vstriky to nebudou.Auto zatim nedela nic z toho co ppsal Moik.Lada ci myslim Flying Mondeo a asi i DIM.Jen ten zvuk je stale slysitelnejsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.06  07:31

    « Vstřiky

    Moiku, koukni na ty původní vstřiky.
    Jestli jsi tam měl EJBR00101Z, můžeš dát 00301Z nebo 00401Z.
    Jestli jsi tam měl EJBR00201Z, můžeš dát 00401Z, nesmíš dát 00301Z nebo 00501Z.
    Jestli jsi tam měl EJBR00301Z, můžeš dát 00401Z, nesmíš dát 00501Z.
    Jestli jsi tam měl EJBR00401Z, musíš dát 00401Z, nesmíš dát 00301Z nebo 00501Z.
    Dej filtr, u Delphi se jmenuje HDF924. Nebo od Forda, to je fuk, ale dej.
    Zdraví, 115 tisícový bezproblémový, Petr. (Odešlo mi osvětlení levé části palubní desky... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  23:43

    « Re: V-power Diesel

    jj, v-power diesel je cca o 1,5kc drazsi jak normal nafta...
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 31.05.06  21:54

    « V-power Diesel

    Je ten V-power diesel dražší než normální nafta?
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 31.05.06  21:49

    « Re: Re:

    No jak mě to mohlo napadnout :idea: spíš jak jsem to měl poznat dřív, než tý chudince došla nafta... >:-[]
    Moc dobrej nápad s tím jednoduchým způsobem na kontrolu vstřiků...díky moc za něj, fakt super.
    Jak to začalo blbnout, hned jsem do nafty přidal sajrajt na navázání vody, ale už je to ko. Vstřiky budu mít z Mondea 2004, nevadí to něčemu? Zítra by to mělo být hotovo, pojedu hned na sever (kolem Hranic brr) tak dám v úterý vědět...Fakt ale je, že kontrolovat na benzince nejen kvalitu nafty, ale i stav v tankách už mi přijde ujetý... Co by na to moje tankování řekl třeba 1.6TDCi?
    EDIT: ještě jsem chtěl odpovědět...mně se to žádným zvukem neprojevovalo, jento dost cukalo. Po zahřátí krom malýho výkonu dokonce žádnej jinej problém, motor šel jak hodinky, ani neškubal, ani nejel na 3 válce :-O prostě jako obvykle... Zato za studena bys to nepřehlíd na 100%...nepravidelnej chod, bílý oblaka dýmu....síla
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  13:25

    « Re:

    m.leky: ja taky ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  13:24

    « Bez nadpisu

    mondeo
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.05.06  13:16

    « Dno nádrže u Shellky

    Zdravim vsechny. Moiku dost me desis.V hranicich beru naftu skoro pokazde pri ceste do Karvine a zpatky.Mam dotaz. Projevuje se vadny ci treba trochu ci vice poskozeny vstrik nejakym zvukem?Nebo je to hloupost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.05.06  11:18

    « Re: Dno nádrže u Shellky

    Jak ho to mohlo napadnout ?? No a jak se tomu dá zabránit ?? Jak se dá poznat, jestli tankuju první nebo poslední ........??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  23:39

    « Dno nádrže u Shellky

    Hrůza, jak tě to mohlo napadnout!!! Bral jsi samou vodu.
    Jinak mám se Shellkou jen ty nejlepší zkušenosti... V-Power Diesel - paráda.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.05.06  23:37

    « Vstřiky

    Té Fordovic diagnostice nevěřím.
    Já už viděl diagnostik, jediná skutečně fungující je připojit si hadičky na přepady, dát 2000 ot (může být i volnoběh) a sprostě si přepady změřit a porovnat. U vadných vstřikovačů nejsou žádné mezihodnoty, vstřikovač je buď OK nebo "valí" do přepadu. Je to jednoduché a velmi rychlé (2 min) a je hotovo, akorát zvednout haubnu. S diagnostikou si Fordové mohou jít někam... >:D >:D :D
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 30.05.06  17:52

    « Vstřiky

    Šlo o jeden a ten samý servis Fordu, konkrétně až v Hodoníně. Opravdu měří křivky jednotlivých trysek, viděl jsem to na vlastní oči. Je tam stupnicový graf pro každý válec zvlášť a na něm se "to" má pohybovat v zeleném poli,pokud graf vyskočí do červenýho, indikuje to závadu na vstřikovači. Nevím, co je to "to", ale měří se to pro každý válec zvlášť.
    Praskla mi trubka mezi mezichladičem a turbem, proto to bylo v servisu, další víkend, když jsem si tam pro něj jel, v poslední chvíli před předáním začala blikat kontrolka, takže zase týden bez auta. Do Hodonína jezdím kvůli kamarádovi, co ty auta táhá a umí se o ně postarat, máme od něj hodně Focusů a Mondeí v rodiném klanu :-) Proto se nekoná žádný velký bádání a obviňování a vyhodnocení, vyčištění nádrže a výměna vstřiků je na 4 dny a k tomu mám náhradní auto. Velkej důvod, proč jsem sáhl po Mondeu 2002 za 1/5 ceny místo novýho auta.
    Další, co by možná mohlo hrát roli je, že na Shellce v Hranicích na Moravě, kde jsem bral naposledy, jim docházela nafta, asi jsem byl poslední, kdo bral. Pistole cvakala jako když máte plnou nádrž nafty, tak jsem prvně nevěděl, ale bublinky v "hledáčku" na stojanu a vyjádření obsluhy mě ujistily. Jestli jsem tam nenatankoval nějakej sajrajt. Ale Shell v Jihlavě, kde bydlím, mi způsoboval opakovaně výrazný cukání s málo přidaným plynem v nižších otáčkách. Poslední tankování záhy způsobilo, že se nedlo prakticky jet 90-120 na 5ku kvůli cukání, bylo opravdu brutální.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.05.06  11:13

    « Re: Kdo

    Petře ??? Mě taky v servisu "diagnostikovali" jednotlivé trysky !!!!!!!!! Právě že tvrdili, že kontrolují tlaky a jejich úbytky na jednotlivých vstřicích !!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  20:33

    « Kdo

    Moiku, kdo Ti sdělil že máš ty vstřiky ok (napoprvé)?
    Dle mých zkušeností Tě 1 vadný vstřik nezastaví. Kdo (napodruhé) konstatoval že máš vstřik na 4 válci vadný??? Diagnostikou Fordu se tyto závady nedají diagnostikovat!!! Pouze se dá zjistit úbytek tlaku v zásobníku (railu) - na konkrétní vstřikovač to ale neukáže. Dej vědět, dík.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 29.05.06  20:17

    « Vstřiky

    No věřte nebo ne, nafta byla právě od Shellu. Vůbec s touto naftou jsem měl asi nejhorší zkušenosti...cukalo to..najeto 120 000km, 5000 po dotažení z Německa..
    A vemte si, že jsem si nechal přeměřit vstřiky, byly ok a druhej den to kikslo...teď jsem se dověděl, že jde o vstřik na 4.válci...
    Původně jsem chtěl koupit Focuse II s 2.0TDCi, ale to MOndeo bylo za takový prachy, že nešlo odmítnout...nevím, jestli jsem neudělal chybu :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  18:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    to impaler: Jen pořádně poslouchej. A vypni si to rádio. Jo, a mluvíme o vrzání ZA jízdy, aby bylo jasno. :-)
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  18:14

    « Re: Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Ten kroutící moment 2,2 totiž kroutí celým autem, a pak to vrže......
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 29.05.06  18:03

    « Re: Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Já myslím, že vržou jenom na 2.2. ;-) Moje 2.0 teda ne. A to mám kůži ebony. 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  15:41

    « Re: Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Zkus poslouchat. Mě taky mírně vržou, ale musím napnout uši.
    Mám ale výhodu, protože mám Alcantaru a tak si říkám, že mi vrže ta kůže, a to mi nevadí. Dveře, to by mi vadilo, u kůže je to normální.
    David
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  15:22

    « Re: modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Mně dveře nevrzají............Co ten MOIK ?? A jak vlastně nakonec dopadl ten " Mohelnický případ "" ??? Laďo ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  15:02

    « modrý kouř a zvuky 2.2 TDCi

    Jak jsem to tu pročítal, lehký obláček namodralého kouře po nastartování mají snad všichni majitelé 2.2 TDCi EURO III(ti co nemají ať se podívají, vsadím se že bude aspoň mini)
    Po hrůzách o mrtvých vstřicích mě diskuse o modrém kouři vyděsila a tak jsem absolvoval pokus. Manželka ve Fordu, já za ní ve starém Favoritu 50kW 1.3.
    Přilepenej na zadek mondea jsem bedlivě sledoval co udělá, až na to žena pořádně šlápne-žádný saze, snad při plným plynu nepatrný modrobílý pšouk, ale asi spíš nic co bych považoval za drama. Jediný co jsem pozoroval bylo dramaticky se mi vzdalující mondeo, zatímco já ždímal Favouše co to šlo.
    Tankuju už jenom Shell V Power diesel, aditiva od té doby nedávám(při cestě do Rakouska zmíněné palivo + adit. Castrol TDA-bělavý kouř při akceleraci-bylo ale -14 Celsia)
    Motor šlapě dobře bez cukání z volnoběžnejch, klapání asi bylo od začátku, ale než člověk naposlouchá vlastní motor leccos mu unikne. Okolo 15OO ot většinou na čtyřku to při akceleraci nelibě zacvaká, pak už nic. Chtít krásnej zvuk po dieselu je asi marný-snad jen ty nejnovější motory BMW, Renault apod, ale i tam je na zváženou co je vlastní zvuk motoru a to co konstruktéři pustí do kabiny. Mylím, že přestanu šťourat a budu jezdit, záruka ještě je, tak kdyby to začalo něco vyvádět je ještě šance. Auto jsem dostal do pacek tak ve 13 tis km-takže můžu jen doufat, že to předchozí ježdění přestál. Ale jak říkám, člověk by něco vyšťoural na každém autě(já sám jsem takověj hnidopich-furt poslouchám, kde co klapne chroupne a vrkne) Nechávám si doklady o tankování a vzhledem k dojezdu tankuju jen u jedný čerpačky Shell.
    Obecně se mi zdá, že na čtyřku tenhle motor jede nejlíp od cca 18OO ot, pětka chce 2OOO a vejš a šestka jakbysmet.
    Pokud mám slabě rádio, nic dramatickýho neslyším a jen si užívám krouťas-a že je parádní.
    Když jsme u zvuků-mondeím(ale i většině jiných aut) povrzávají všechny dveře v těsnění-více ty přední těžší. Promazal jsem to jak blázen ale na nerovnostech ty dveře prostě poskakujou v rámech a povrzávaj-to jen pro ostatní ať maj co poslouchat.
    Čau Mrňous.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.05.06  11:36

    « Re: LPG

    Tak zase bych ten plyn tak úplně neshazoval........kvalita plynu, nafty , vsjo rovno :-))
    MOIKU : kolik tam máš najeto a kdy a kde jsi naposledy tankoval ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.05.06  07:43

    « LPG

    Mno, jestli Tě tedy zajímá můj skromný názor:
    - pochybná a kolísavá kvalita LPG vyplývající ze složení zbytkových plynů při těžbě ropy
    - absolutní většina lidí má po nějaké době buď problémy s plynem nebo benzínem, kompromisní nastavení je velmi obtížné
    - náklady vestavby nejsou malé, zábor prostoru je také nezanedbatelný
    - jisté riziko výbuchu existuje (s LPG nemáš nárok zaparkovat v podzemních garážích a vyhoděj Tě z některých tunelů)
    - pravidelné prohlídky jsou nezbytné a také něco stojí
    - 2,2TDCi strčí V6 do kapsy (pokud se tedy nejedná o předposlední generaci...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.05.06  19:32

    « Re: Šílenství LPG

    Dík za odpověď.
    Proč myslíš, že je to cvokárna?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.05.06  18:46

    « Šílenství LPG

    Když už hodláš spáchat takovou cvokárnu, pak:
    Neptun Harfa (Praha)
    Autogas Centrum (Strakonice)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.05.06  15:03

    « Mondeo V6 2.5 a LPG

    Nevíte někdo jaký systém lpg je nejvohodnější do tohoto vozu a kdo to tam umí namontovat tak, aby s tím nebyly problémy?
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 27.05.06  20:25

    « Vstřiky

    Tak se taky hlásím do klubu s 96kW 2002 :-( Kontrolka žhavení, malý výkon, servis, náhradní auto...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.06  18:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Taky pridano, je to Euro 3
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.06  14:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    dyť je to tak lehký. Že se nestyděj ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.06  14:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Není ?! Tak si to prostě pamatujte , protože to neumím nastavit a hledat se mi to nechce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.06  14:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Teď ??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.06  14:30

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    .........a ono to tam není :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.06  14:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    To klapkání taky registruju až v poslední době , než se to zahřeje, pak už ani ne. Přidal jsem si tam to € III, aby bylo mezi náma jasno :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.06  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Je to krasny, ale dejte si do popisu aspon co mate za model te 2,2TDCi. Jak jsem zjistil tak mezi 2,2TDCi Euro3 a Euro4, je docela dost velky rozdil a spousta zmen !!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.06  21:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Tak presne pod to bych se podepsal ... bohuzel uz nevim, jestli to klapalo i drive nebo ne... :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.05.06  12:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Bílý kouř

    Bílý kouř po nastartování mám také, najeto 20 tis km.
    Při jízdě neškube ale v nižších otáčkách klape , teprve okolo 2tis je zvuk poslouchatelný, pak už táhne norm, po 3tis se přidá i zvuk turba.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.06  11:27

    « Re: Koutouce a oblozeni (a lozisko)

    Myslím, že to souviset může, tvrdé rány neodpružené hmoty do axiálního směru asi nejsou to pravé. Ložiska na Octávii odcházela po cca 60 tis naprosto běžně.........U prvního Mondea mi vydržely až do těch asi 80 tis km, ale kotouče mi jednou na soustruhu stahovali, přesto že jsem žádný problém neregistroval.........
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.06  11:06

    « Koutouce a oblozeni (a lozisko)

    Tak se trochu omlouvam za mystifikaci ve svem prispevku (po telefonu nebylo technikovi moc rozumet [v cizim jazyce] a probirali jsme vic veci): ten hrbol a rany od zadnich brzd jsem po proreznuti v zime mel, to plati, ale po prohlidce a navsteve v servisu se ukazalo, ze
    1) kotouce se hrbolu zbavily brzdenim - proste se to odrhlo, tlouska kotouce je jeste OK
    2) na danem kole, kde dochazelo k tem ranam od brzd (nez se to vyhladilo), odeslo ale lozisko. Muze to souviset nebo je to uplne nesouvisejici druh zavady? Je normalni, aby lozisko odeslo po 50000 km?
    Dik.
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 21.05.06  15:42

    « KOTOUČE

    Při jízdě v dešti se naopak kotouče líp chladí, protože na ně voda stříká v podstatě pořád, ne? To by spíš sedělo na dynamickou jízdu v létě s projetím kaluže... Ale myslím, že to opravdu bude v materiálu, je to nejvíc Fordova specialita. Já mám na Mondeu 120k km a kotouče taky ok. Na Focusu 120k km a kotouče taky ok. Možná je to fakt stylem jízdy.
    A myslím, že vibrující kotouče by v záruce uznat měli...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.06  14:06

    « Re: Vibrace

    .já ale v návodu nemám, že se v dešti Fordem nemá jezdit !! :-) KOtouče se někdy mohou zkroutit při přehřátí, kdy je vnitřní pnutí způsobené rozpínajícím se kotoučem nad samotnou pevností toho kotouče. S tím soustružením je to jednoduché : buď se nějaká ta desetinka mm zvlnění odebere a kotouč může zase sloužit, anebo se to vyhodí a koupí se jiný. Mezitím není nic, kladivem se to rovná blbě :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.06  15:08

    « Vibrace

    Josefe, myslím že i ve Slovenštině se píše vibrovat s měkkým.
    Teď ale k tématu.
    Mám 115 tisíc na Mondeu a v životě mi nic nevibrovalo. Od 70 tisíc 2. destičky.
    Typicky se kotouč zvlní při dynamické jízdě v dešti, kdy na kotouče vlítne voda. To se stane snadno, takže je třeba si šáhnout do svědomí a nesnažit se to svést na Forda.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 20.05.06  14:05

    « Re: Re: Brzdove oblozeni

    Ford má problémy s kotúčmi? Mne to začalo "vybrovať" po 10.000 km. Ak je to u Forda bežné tak to mi asi neuznajú že to nie je normálne :'-(
    Asi sa budú tváriť že to tak má byť. Ešte som tam s tým nebol. Čakám keď pôjdem na prehliadku po 20 tis. km.
    Sústruh nie je riešenie. Aspoň na novom aute nie. Dočasne to pomôže ale skráti sa životnosť kotúčov. Tie nestoja 5 korún.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.06  17:58

    « ČR - 6+6kW

    2,0TDCi 66kW je v českém ceníku, takže je k mání.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  15:57

    « Re: Re: Brzdove oblozeni

    Kotouče se dají stáhnout na soustruhu, když to nepřekročí únosnou mez, je to bez problémů.............
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 19.05.06  15:14

    « Re: Brzdove oblozeni

    Dávám alternativu k tvému "hrbolku":
    Kootuče prostě nejsou (jak je u Fordu zvykem) kvalitní a zvlnily se. U straších typů celkem běžný ještě i u Focusů to byla slabost. Při brždění vibrovaly. Proto jsou zralý na výměnu... V tomto případě obrana neexistuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  15:10

    « Brzdove oblozeni

    Tak to vypada, ze mi odeslo brzdove oblozeni vzadu: v zime jsem musel kvuli nemocem v rodine atp. nekolik tydnu stat (= vubec nejezdit), cim doslo ke zreznuti kotoucu (zima + byla v te dobe velka vlhkost). To by normalne nebyl takovy problem az na to, ze povrch zadniho kotouce nebyl pak uz hladky - nejspis tam neco k nemu prirezlo (rucka ale nebyla zatazena), protoze vzniknul hrbol (vznikaly rany pri brzdeni ve vyssich rychlostech). Postupne se to vyhladilo, akorat asi diky rzi trochu vic nez je zdravo - zadni kotouce jsou dle servisu zrale na vymenu (STK to pry jeste s odrenyma usima projde). Mate nekdo nejaky tip ci radu, jak se tomu da branit, kdyby auto muselo zase nekdy dele v zime stat? Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  14:44

    « Re: dvoulitr

    ad 66kw: To je myslim jen pro par statu, neni to obecne dostupne (myslim)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  13:31

    « Re: Destovy senzor

    Já si myslím, že to nejde.......bohužel. taky bych to asi přivítal. Jen si myslím, že to možná bude souviset s jakýmsi načtením vstupních parametrů pro ten senzor, a že to setření je součástí nastavení..............
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.06  12:43

    « Destovy senzor

    Hi,
    nevite prosim nekdo, jestli se da vypnout setreni sterace pri startovani, kdyz mam packu steracu v rezimu auto (destovy senzor)? Kdyz ji zapomenu pri dojeti vypnout, tak mi pak rozmaze nasucho vse co mam na skle. Myslim, ze to v teto diskusi nekdo zminoval, ale uz si nepamatuju jestli s resenim ci nikoliv (staci mi i info, ze to tu nekde je).
    Dik
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  11:59

    « Re: Re: Re: Okna

    K těm jízdním vlastnostem : Octávia 1,8T byla motoricky sportovnější, ale jinak asi i tím, že byla lehčí, tak už ten podvozek celkově moc klidu neposkytoval.
    JInak jsme si znovu ověřil, jak dramatický je rozdíl mezi chováním řidičů v Německu a tady. Tam jede každý jak se mu líbí, na omezeních víceméně zpomalí všichni a když už to někdo jede rychleji, tak se na nikoho netlačí........
    U nás za Rozvadovem každá rozzuřená felda z kopce už 200 metrů za mnou bliká, jako že mu to teď zrovna jede 170 a nemíní se zdržovat ........Mimochodem, není v techničáku psáno, kolik je max. konstrukční rychlost ?? Já bych jim ty body pak sečetl :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.05.06  11:52

    « Re: BT

    Už vidím magory, kteří by se ti na dálnici napíchli z vedle jedoucího auta na tvůj bluetootht :-)) buď rád, že zatím se přes telefonní HF sady dostanou "jen" k rádiu :-))
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 19.05.06  09:23

    « Re: dvoulitr

    Pravda...i tady v Belgii. Takže pardon, Monsieur. :*)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.06  08:03

    « dvoulitr

    V nabídce je i dvoulitr TDCi 66kW (90k) ... :?: :!:
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 19.05.06  00:32

    « Re: Re: Re: kontrolky

    Až na to, že i ten slabší dvoulitr je 85 kW a já s 96 rozhodně nevím, co je to ten kopec...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.05.06  18:39

    « Re: Re: kontrolky

    Uz to mam taky zpet, v diagnostice nic nenasli, vse kolem baterky utahli... tak doufam, ze nejaka hustejsi malfunkce napr na dalnici... :)
    Ad ta spotreba - kdyz jedu Pha-Brno-Pha s 77kw OII tak jedu imrvere na plnej knedl (sluzebak), a jeste jsem se nedostal nad 7.5 za celou cestu ... to s Mondejkem mam pri uspornejsi jizde ... faktem je, ze ta Oktava taky ale moc netahne... a zrychlovat do kopce je holy nesmysl :-) A asi by me ani nebavilo jezdit jinak, to bych si pak asi koupil ten slabsi 2.0 ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.06  17:28

    « Re: kontrolky

    tak vitej do klubu - stalo se mi to jednou na dalnici, ale v tahlem klesani, tak jsem jen zpomalil, zaradil se rychle vpravo, a zhluboka dychal... auto ale pak jelo (bez zastaveni ci startovani, moc lilo) dalsich 300 km az domu. V servise nic nenasli, tak akorat procistili vsechny kontakty, kde se dalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.06  17:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba

    Viz muj predchozi prispevek k nizke spotrebe - kdyz jedes po normalnich silnicich, zvetsiny mimo mesta, da se jet extremne usporne, ale zabava to neni (pokud nemas neco jineho soucasne na baveni se). Taky to radsi nekde poradne rozjedu, ale ne vzdy to ma smysl...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.05.06  17:07

    « Re: spotreba

    Spotreba je velmi ruzna podle toho, kde a kam jedu a kolik mam casu (dlouhodobe mam 5.9l/100km). Nicmene jsem jel ted jednou v klidu HK-Podebrady (v klidu = vlecu se s kamiony tech 75-90 a nepredjizdim, stejne to moc neslo) a dostal jsem se na /tesne pod tabulkovou spotrebu - 4.5l/100km - s plnym autem (to byl i duvod klidne jizdy - clovek ma pak cas i ukazovat a povidat detem). Tesi me na tom to, ze ty tabulkove udaje nemusi nutne kecat, i kdyz takova spotreba je je spis vyjimkou nez pravidlem (jezdim na te trase casteji).
    (P.S.: tech 4.5l neni dle PP, ten mi taky ukazuje dlouhodobe cca o 0.5l mene, tak jsem ten pul litr pridal, PP ukazoval 4.0l.)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 18.05.06  08:50

    « BT

    Bluetooth byl jen myšlenkovej pochod, kterej jsem napsal...líbilo by se mi napojit auto přes BT ke kompu s nějakým SW. Tam by ses dověděl, co mu je a část téhle diskuze by byla skoro zbytečná :-) přitom BT stojí dnes pár kaček.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.05.06  20:08

    « Re: Re: Okna

    ... presne tak - clovek si rychle zvyka na kvalitu, hodnoti, ale sednete si z mondea nazpet do jineho auta i vyssi "lepsich znacek" kvality a hned je jasno. Je to opravdu nebyvale velke auto s jizdnimi vlastnostmi spise podobnym "sportovnimu" autu a pohodlim slusne "limuziny". Z aut ktere stridam, nebo jsem mel moznost ridit, zadne nema takovy vyvazeny pomer. Octavie I a II v kombi, Opel Vectra kombi - posledni generace 2003, Renault Laguna kombi, Nisan Primera - posledni generace 2004
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.05.06  14:48

    « Re: Okna

    S tím bluetooth jse to nějak nepochopil.......... :-)

    Natlakovat vazelínu do mechanického uložení hřídele volantu v uložení je záležitost na pár minut....... Je tam na to " maznička " . Alespoň mi to tak říkali.......
    O té naftě už se mi snad ani nechce diskutovat. Teď beru většinou Shell, jakési nejisté projevy pozoruji jen než se to trochu zahřeje. Teď jsem najezdil asi tisíc km po neomezených německých dálnicích. Chce se mi říct, že to auto je asi stavěno právě na takové podmínky. Člověk si jede klidně 200, ani o tom neví, poslouchá si rádio, jen to tak šumí, při brždění žádný náklon na přední kola........tak to je fakt fantazie. V Octávii jsem tak jel chvíli a byl jsem celý zpocený jak jsem byl v maximální pohotovosti v každé zatáčce , při každé nerovnosti a o brždění ani nemluvím. Mondeo je nad věcí. Víc než 230 ale nejede .-(( Jen doplním, že rychlostní průměr jsem měl po 960 km na místě 120 km/h a spotřebu dle PP 7,0 .
    A ještě jednu věc : měl bych se asi částečně omluvit tomu dešťovému senzoru, když člověk jede celý den a občas sprchne, tak to teprve ocení. Fungoval velmi dobře. Velké kapky prostě počítá s přehledem :-)) V zimě ten slaný sprej nestíhá, ale teď si to vynahradil.
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 16.05.06  19:55

    « Okna

    S tím automatickým zavíráním oken jsem měl docela zajímavou zkušenost. Prvně to nešlo vůbec...nešlo s tím ani jednodotykové vytažení oken...prý v servisu zaktivovat... tak jsem dal vyhledat na svým NTB okolní Bluetooth zařízení...ne :-) ale najednou začaly jít 3 okna :-O a za pár dnů začalo jít i to čtvrtý...je to mý auto fakt živý??? :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 16.05.06  13:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Diagnosticky mod PP

    Manuál som si prečítal. Problém je v tom že tie okná sa dajú zavrieť diaľkovým ale musím si všimnúť že sú otvorené aby som podržal dlhšie tlačítko. Bol som zvyknutý na to že okná sa mi zavreli vždy automaticky keď som zamkol auto.
    Ak "lupajici zvuk pri otaceni s volantem" znamená že to škrípe alebo vŕzga tak to môže byť servo. Kolega ho teraz menil na Oktávii. Najskôr mu tam doliali olej čo mu pomohlo na chvíľu, potom sa to opakovalo. Keď unikne olej zo serva celkom tak hrozí že odíde aj čerpadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.05.06  11:31

    « Re: Re: Re: Re: Diagnosticky mod PP

    Josef035: kdyby jsi si precetl manual, tak tam je odpoved na tvuj problem se zavirani otevrenych oken - na klici symbol dvojiho zamku - pri podrzeni dele jak 1sec. se vsechna otevrena okna zavrou.
    .. mam dojem, ze to byl prispevek od DIMa - lupajici zvuk pri otaceni s volantem - vyreseni - pod tlakem natlaceni jakesi vazeliny nebo oleje !!! Mam otazku: Je to nejaky velky mech. problem? Nebo staci pockat do dalsi navstevy pravidelne prohlidky v servisu?
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 16.05.06  10:53

    « Re: Re: Re: Re: Diagnosticky mod PP

    Jozef035: nemám to aktivní, ale řekl bych, že se to zamkne, jakmile se rozjedeš, a už to tak zůstane, i když zastavíš.
    V případě havárie by se to myslím mělo samo odemknout, ale kdo ví, že.
    Proto to nechci a zamykám se prostě ručně, hlavně ve městě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 16.05.06  09:31

    « Re: Re: Re: Diagnosticky mod PP

    Načo je ten diagnostický mód dobrý? Akurát že to ukazuje množstvo čísiel ktorým nerozumiem.Jediné čo som z toho zistil je že PP istotne nemá funkciu okamžitej spotreby. Na displeji sa zobrazili všetky zobraziteľné údaje a hodnota l/h tam chýbala takže displej ju nedokáže zobraziť. Škoda. Ten PP je dosť biedny.
    Aký zmysel má aby sa mi zamkli dvere pri rýchlosti nad 7 km/h? To je predsa nezmysel. Zamknutie dverí má význam pri jazde v meste a státi na križovatke npr. Ináč je lepšie mať ich odomknuté aby vás v prípade havárie mohli z auta vytiahnuť. Keď sa mi budú samé zamykať tak moc bezpečné mi to nepripadá.
    Niekde niekto spomínal že mu v servise aktivovali automatické zatváranie okien pri zamknutí. To mi pripadá užitočnejšie. Bol som na to zvyknutý z predchádzajúceho auta a dosť mi to chýba. Už sa mi stalo že som si na parkovisku našiel zamknuté auto s otvoreným oknom.
    (60 zbyek po meste, dale cca 25km po dalnici 120-140) jsem prijel s udajem 6.5. Ale jezdit tahle denne, asi by me piclo
    Nie je to trochu moc na hrkoťáka? Toľko mi žerie pri podobnej jazde benzín.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.05.06  07:57

    « Kupovat vubec 2.2 TDCi?

    Hi,
    kdybych zvazoval koupi noveho auta a procetl si diskusi o mondeu+2.2TDCI, tak bych si ho asi nekoupil. Odstrasujicich pripadu je v teto diskusi dost. Taky mi prijde podivne to vahani, cim doslo k poruse. Prehazuji si te jako horkou bramboru a ty budto ztracis cas (mas v zaruce) nebo jeste k tomu prachy. Me auto zatim odolava (60k, Shell).
    Jeste mala poznamka pro flying mondeo o spotrebe. Dodrzuju limity+10%, nezavodim a jsem rad, kdyz se dostanu domu. Rocne najedu 60k. Mam spotrebu pod 6l. Tenhle motor jsem chtel kvuli zvladani krizovek. Krizovky zpusobuji ridici kolem mne a pak se mi tento motor hodi. Pristi auto si poridim ST220(kombi). Tech "jinych" ridicu pribyva...
    D mod PP: Cekam na dalsi odvazlivce....Potreboval bych vedet, jestli pri prepnuti do D modu mi to vynuluje PP(dlouhodobe prumery).
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.06  20:51

    « Re: Diagnosticky mod PP

    to all: UPOZORNĚNÍ k diagnostickému módu. Zkoušel jsem zde popisovaný diagnostický mód a funguje i na Ford Focus, ale POZOR. Hned při prvním testu, kdy se všchny analogové ukazatele otočí do maximální polohy a pak se vrací vyčkejte do úplného vrácení a až pak otočte klíčkem na 0 nebo startujte. Dnes jsem startoval dříve, než se to vrátilo a jak rychloměr, tak otačkoměr ukazovaly okamžité hodnoty plus hodnotu na které jsem to předčasně stopnul, takže jsem jel přes obec podle rychloměru 90km/h na dvojku, což byla blbost. O dost horší bylo to, že se to po vypnutí motoru a zapalování nevrátilo do původního stavu. Uvidím zítra, co to udělá přes noc a dám vědět.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.05.06  11:22

    « Rusko

    To Flying Mondeo:
    Pokud budeš auta provozovat ve velkých aglomeracích (Moskva, Petrohrad apod.), nebudeš mít problém. To jsou takové skanzeny - tam se podmínky ve všem přibližují západu. Ty auta v životě nepřekročí hranice města. (To se stalo - jakmile Mondeo dlouhodobě provozované zastoupením Fordu v Moskvě vyjelo za Moskvu, po 1. nabrání paliva kaput)
    Kde máte ty dva Focusy? A mají 1,8TDCi nebo 2,0TDCi?
    Jasně že má Jag Xtype 2,2D stejný motor jako máš ty. Akorát má jinou ECU (ŘJ)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.06  23:17

    « kontrolky

    Tak jsem prave pred chvili zazil na Plzensky schizu - rozsvitili se vsechny kontrolky co na paluvce sou, rucicka tachace i otackomeru spadla na 0, nastesti to nemelo vliv na rizeni, tak jsem zastavil a za chvili to rozdejchal... zarovet to vyresetovali PP i denni pocitadlo km ... a nevim jestli to mam nejak resit nebo ne...
    ...resetu PP jsem vyuzil ke zmereni spotreby na ceste domu, a po velmi lehke noze (60 zbyek po meste, dale cca 25km po dalnici 120-140) jsem prijel s udajem 6.5. Ale jezdit tahle denne, asi by me piclo :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.05.06  10:47

    « Re: Palivo

    to Petr T: a jaký je teda rozdíl, když si koupíš Focuse TDCi v Rusku a jezdíš už 2 rok v pohodě? Máme tam 2 kusy a bez problémů. Je to teda nafta nebo rozdíl v motorech TDCi mezi Focusem a Mondeem? Takže to maj u Mondea asi nějak blbě udělaný, když jim jiný auto se stejným motorem jezdí v pohodě? Volva S40 a V50 co máme tady v ČR s 2,0 TDCi jezdí taky v pohodě a nemá náhodou Jaguar X Type ten samý 2,2 TDCi 114kW co mám já? Už vidím jak ze sebe nechá majitel Jaguaru dělat blbce, že s tím neměl brát v ČR a v PL naftu, ale jezdit pro ní do Německa.......
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 13.05.06  09:46

    « Diagnostický mód PP

    Mně na Mondeu ten D mód PP nejede. Funguje jen ten na tachometru.
    A k té spotřebě: Jezdím podle PP za 6.1, podle měření za 6.5 už několik tisíc km...nevím, co považuješ za tychlou a pomalou jízdu, domů po silnici 1.třídy jezdím 110 a po dálnici nejvíc 140-150, někdy 160 a výjimečně, spíš na chvilku víc.
    Stál jsem teď u policajta, co měřil, jel jsem do práce na kole...a když tě měří, naměří ti opravdovou rychlost a od ní už radar odečítá do 100kmh 3kmh a nad 100kmh 3%. Když jedu 140 po dálnici, jedu opravdu 134 a 3% jsou4kmh=130 :-) jen pro zajímavost... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 13.05.06  09:33

    « Nafta

    Flying Mondeo: Nevím proč, ale u mě na 100% platí: nafta Shell=cukání s málopřidaným plynem. Nemůžubrát naftu na Shellu a ani neberu. Nevím proč, ale nejlepší je to s EuroOil a OMV.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.06  21:47

    « Palivo

    ...vidím že jsem Tě přece jenom rozdráždil... >:D >:D >:D
    Ale teď na férovku:
    Ford nedporučuje kvůli palivu nákup Mondeí v Rusku.
    Toyota nedodává auta s dieselovými motory do Turecka...
    Má to své hranice.
    Ale nejsme už náhodou v EU???
    Neměl by se tady někdo postarat, aby denodenně nebyl zákazník čerpacích stanic šizen na kvalitě?
    Znovu Tě upozorňuji, že se to zdaleka netýká pouze Fordů Mondeí. Je to o řadě dalších značek a aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.06  20:44

    « Re: Polsko

    no, tak mají při prodeji zákazníkovi rovnou říct, ať si tohle auto nekupuje, protože mu stejně v těchto zemích jezdit nebude a jsou to jen vyhozený prachy
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.06  18:36

    « Polsko

    Nechci Tě dráždit, Flying Mondeo, ale...
    Snad nejhorší nafta v rámci EU je v Polsku.
    ČR špatné
    SR velmi špatné
    PL katastrofa !!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.06  18:24

    « vstřikovače

    tak se pánové podržte:
    kolega v PL má to samé Mondeo 2,2 TDCi (07/2005), má na tom najeto 30 tis. a začalo to tím, že to po ránu běželo tak na 500 ot./min, zhruba 2 minuty než to dostalo normální otáčky. Do té doby se z toho strašně kouřilo. Pak mu to jezdílo tak všelijak, s různě poblikávajícími kontrolkami na palubce, s hlášením nouzového režimu na PP, cukáním apod. No a v servisu ve Varšavě to napíchli na počítač a ihned to tam zůstalo na výměnu všech 4 vstřikovačů. Jako důvod mu řekli, že je to závada vstřikovačů a že o tom velmi dobře u Fordu vědí. Věděl o tom i Lease Plan PL a ihned mu dali náhradní auto zdarma po dobu celé opravy. O naftě či jiných pochybných zdůvodněních nebyla vůbec řeč a celé to řeší v rámci záruky. Jinak nebere naftu jinde než u BP jelikož má BP kartu od Lease Planu. Stejně jako já maám EURO Shell a jinde neberu.
    Že by o tom v Poslku věděli něco jiného než u nás?
    Jinak dávám to svoje cukadlo v ponděolí do HALE, už s tím nejde jezdit, při rychlosti 60 na 4. nebo 80 na 5. to cuká jako mrcha, jel jsem teď po nově budované dálnici z Legnice do Wroclawi, bohužel jízda obousměrně takže právě mezi těmito rychlostmi a myslel jsem že ten motor vypadne, takže to bylo furt přeřazovat na 3. a plnej plyn, protože v zátahu to jede dobře, ale při konstantních nízkých otáčkách hrůza.
    No, jsem zvědav jak dopadnu, myslím že ta předchozí výměna 1. vstřikovače byla dost neúčinná, musí být v pr..... všechny, tak jsem tentokrát zvědav......
    Není divné že to potkává každé druhé Mondeo které vyjede z fabriky....?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.06  18:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřeba

    jo, ten průměr 6,5 je ale jen podle PP, skutečnost je okolo 7,2 neboť reportuji měsíčně spotřebovanou naftu, najeté km atd...
    vůbec nechápu jak tady někdo může psát že s tímhle autem jezdí pod 6 litrů, buď máte ty auta zázračný, a nebo bych takovou jízdu nevydržel.......
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…