FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Moik 04.07.06 21:14
« PP
Jatypc: vyčet jsem tu na fóru a přišlo mi to celkem logický, že PP měří podle délky vstřiku a je fakt, že když jsou ty vstřiky extrémně krátký, je větší šance na chybu.
T70: Motor ti jako cukne? Mně dělá to, že se v určitých itáčkách jakoby nadechne a pak se do toho zase opře, ale to ani manželka nepozná... -
Moik 04.07.06 21:11
« Radary
Ty 4-5% chyby na tachometru jsou tak pravda...
A ty radary...stál jsem teď u poliajta, co měřil. Opravdu do 100kmh odečítají 3kmh, policajt to vidí bez těch 3kmh. Nad 100kmh jsou to 3% rychlosti.
Když jedete na dálnici tacho 140kmh, jedete opravdu 134 a 3% jsou 4kmh. Takže na radaru se ukáže 130kmh.
Mám to od policajta, co seděl u radaru, jsou vděční za rozptýlení a mluvil dost rozumně... -
« Re: Re: 3.000 ot. u 2.0 TDCi
Např. dobrzdím TIR na dálnici podřadím např. na 4 (dělá to i u 3ky nebo 5ky), pak TIR konečně uhne a šlápnu na to - v té chvíli mám cca 2.000 otáček. Do těch necelých 3.000 to běží pěkně nahoru, no a pak najednou se na tu cca 1 sekundu zastaví (motor se asi zadýchá a odpočívá...) v těch 3.000 otáčkách a pak opět pokračuje nahoru. -
« 3.000 ot. u 2.0 TDCi
Může někdo poradit? Mám 2.0 TDCi, 96 kW, konec 2003, najeto cca 70.000 a posl. měsíc když se mu řádně šlápne na krk tak od cca 2 do necelých 3.000 ot. motor v pohodě, ale pak okolo 3.000 se cca 1 sekundu zamyslí-zasekne a pak teprve pokračuje dál vzhůru. Někdy se zasekl i 3x. V servisu nahrán nový SW - už se zasekává jen jednou okolo těch 3000 otáček. Když se zrychluje plynule tak to nedělá. -
« Re: Re:
Ja jsem si primitivne = orientacne meril, co tachometr ukazuje tak, ze jsem drzel delsi dobu stejnou rychlost a koukal na ujetou vzdalenost / prumernou rychlost. Celkem konzistentne mi vychazelo (mezi cca 60-140 km/h), ze tacho mondea ukazuje o cca 4% vic.
To ovsem nema na predpisy a jejich dodrzovani vliv, protoze kazdy tachometr musi ukazovat vic nez kolik je skutecna rychlost. -
« Bez nadpisu
Abych pravdu rekl, tak nevim, jak se PP chova. Treba teplomer, pro priklad, je obvykle urcen pro mereni nejakych urcitych teplot a tam je dost presny a cim dale jsme od techto teplot, tim vetsi odchylky od skutecnosti vykazuje. Muze se stat neco podobneho PP? Pri normalnim zatizeni mereni plus/minus OK, ale pri extra usporne jizde uz tak presny neni? -
Moik 03.07.06 17:57
« Spotřeba
Jatypc: Já si stejně myslím, že nás ty PP jen chlácholej, já jsem vyložil auto a zkusil sám a tentokát pořádně. Dojel jsem za 3.3l/100km, bylo tam v jednu chvíli i 3.1...ale to bych řek, že bude výmysl PP, škoda, že to nejde rozumně zkontrolovat...(na tak malé trase) Průměr jsem měl přesně 70km podle Garmina GPS. -
-
« Re: Stmívací senzor.
Nebudu !!
Asi bych se měl omuvit. Vedou tam tři dráty. Dva jsou černozelené a jeden šedozelený. Ať odpojím kterýkoliv jeden drát, nefunguje senzor světel ale ani senzor stěračů !!!! (????????( Ale to přece nemůže být jeden signál vedoucí jedním drátem !!! Že by to testovalo nějakou opakovací frekvencí jednou světla a jednou kapky vody a stačil by mu jeden drát ?? Proč pak ale dva černozelené ? ( Pravděpodobně kostra ). Pak jsem to chtěl celé sundat a senzor světla zalepit žvýkačkou :-), ale nevěděl jsem jak, takže při prvních podezřelých zvucích jsem rezignoval a budu muset koupit nějaký ten modul :-)) Ale stejně je mi to záhadou !! Není tu nějaký znalec ?? -
« Stmívací senzor.
Už mě ty servisy fakt štvou. Oni prostě si nejsou schopni dát tu práci a popřemýšlět a najít ten správný drát, kterým by se odpojil jenom ten senzor světla a tmy. Řešení nabídnout neumějí, protože originál i neoriginál moduly které světla zapínají jsou pochopitelně vyprodány........Tak jsem alespoň chtěl, ať mi to na dílně nechají bez těch krytů na tom zrcátku, že už si to najdu sám, protože jsou jenom dva dráty, které to mohou být............a oni přijeli s tím, že se to odpojuje ve sloupku a že jako oni přece musí vědět, že to prostě nejde........Tak jsem si to odkrytoval sám, vedou tam předpokládané tři dráty, takže jeden napájení a pak jeden výstup dešťový a druhý světelný. Teď jenom zjistit který je který. A nebo přelepím ten fotočlánek nějakou neprůhlednou páskou , protože teď už se k němu velmi lehce dostanu a mohu´ho přímo přelepit , přes přední sklo už to nefungovalo.
Pak si otevřu před servisem stánek a za 50,- Kč to budu ostatním odpojovat taky :-) -
« Re: Spotřeba
Dnes jsem jel 20km "economy run" s průměrem podle PP 74kmh a se spotřebou 3,8 podle PP!! Je to cesta do práce, mám ji za ty roky najetou a cíl je o 100m níž než start(zpět 4,4). Hrajete si někdo taky tak?
Jo, v sobotu 1.7. jsem zkousel jet z Jaromere do Prahy podle predpisu, at to teda vyzkousim, kdyz uz jsou body. A kdyz pomalu pres ves, tak i rel. pomalu brzdeni a rozjezd (stejne se vsichni vlekli) ;-) A na prvnich cca 50 km mi taky PP ukazal 3.7-3.8 l/100 km (v aute ja+zena+deti+plny kufr). Pak jsem to nevydrzel a zapnul klimatizaci >:D a pak pribyla dalnice... a casem nemecko, a to uz neni o spotrebe... ;-) -
« Re:
Tak jsem si lebedil, jak se jsem pěkně vyřešil to spínání světel vyřazením senzoru tmy...jenže pravděpodobně to vyřadilo i senzor deště a najednou mám na první stěračové poloze normální cyklovač !!!!!!!! Alespoň mi to tak připadalo, ale spadlo jen pár kapek.....Tak alespoň rada pro ty, co jim dešťový senzor nevyhovuje. :-)) -
"-- skrytý --" 30.06.06 12:45
« Re: MOPR
Já se omlouvám (mea culpa, mea maxima culpa = má vina, má největší vina).
Přes ruční brzdu jsem Mondeo ještě nikdy neotočil. Já to trochu zkoušel, ale s těmi zadními kotouči jsem měl strach za to víc zatáhnout, aby to neuletělo moc. Nemám v ruce ten správný cit. -
Moik 29.06.06 19:47
« Mondeo
no tak MOPR, to jsem jakživ neslyšel...taky na to jezdím, ale říkáme tomu prostě portugal :-)
Tak to já mám dočasně v Mondeu kazeťák z Escorta a když to okouřím, chvěje se mi pedál spojky a to se Ti Jenyku nezatřepe, kdyby sis to nechal nevim jak vytunit :P
Nejsem audiofil, ten kazeťák je teda příšernej, ale rádio v autě používám dost zřídka. -
"-- skrytý --" 29.06.06 19:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mondeo
Ještě jsme tu neprobírali audio. Mám normální 6000CD a dnes jsem osolil Metallicu tak, že mne brněl pedál brzdy. Vůbec to nehraje špatně, ale menší zlepšení by se možná sneslo. Není tu nějaký audiofil, který zkoušel audio v Mondeu vylepšit? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mondeo
Tak ty jezdíš do Pavlovgic a neznáš MOPR ?? To je velmi pěkná a málo známá odrůda, která vznikla křížením tuším Tramínu a Sauvignonu, to bych se musel podívat.....ale v každém případě je to víno bílé, a ne modré :-))
A spotřebu mám tak kolem litru až dvou, bez aditiv, a končím taky tak o metr níž, než jsem vyjel :-)) Více o parametrech nemohu sloužit, protože se mi vždy jak naschvál resetuje PP. -
"-- skrytý --" 29.06.06 14:34
« Re: Re: Mondeo
Hi,
tak pri cteni poslednich par prispevku jsem se fakt pobavil. Jsem rad, ze nejsem sam "divnej", ale ze si uzivani jizdy, zkouseni limitu, pokouseni spotreby atp. vychutnava vice malejch kluku nez jenom jaka (manzelka rika "jses jak malej kluk"). Jinak mate zajimavy postrehy, zkouset jednu zatacku vice autama - fakt dobry... -
Moik 29.06.06 12:27
« Re: Re: Mondeo
Hehe a odkud myslíš, že to píšu? Notebooka na levým kole, vlasy plný hlíny, mobil neznámo kde, připojenej přes BT...s Mondeem to prostě víc nejde :P
Ta zatáčka je "Maršíkova", podle rodiny, která to právě přehnala...a je kousek od Velkých Pavlovic. Vždycky tak 5km před tou zatáčkou už mi buší srdce, protože vím, že ji budu zkoušet :-) -
« Re: Mondeo
Tak tos byl ty v té Olomouci !!!!!!!! :-))
Jen mi nějak není jasná jedna věc : když to tak zkoušíte v té rodinné zatáčcce, není to ta u Devíti křížů ?? Jednou totiž přece musíš zjistit , že to už bylo přece jenom moc, ale to už nám tady nikdy nenapíšeš :-)...těch 120 je pak poslední doložitelný údaj........ -
Moik 29.06.06 08:55
« Mondeo
Taky jsem o tom přemýšlel, ale opravdu mi ten Focus padl do ruky víc. Umím s ním jezdit ostrý český zatáčky rychleji jak s Mondeem.
Mondeo je prostě těžký, velký, pohodlný auto. Pěkně se na nerovnostech houpe, je to fak pohodlíčko. Stejně se chová i v zatáčkách, plavně, jakoby nic, projede zatáčku v pohodě. To Focus I 3dv. je pěkně tvrdej...dá ti poznat cokoli, zatáčku projede jak nožem...(a je to rozdíl oproti 5dv.)
Máme kultovní rodinnou zatáčku. Je na pohled fakt ostrá, je skvěle klopená, je do ní vidět, dobrá, krátká :-)) :
Škoda Favorit: 95kmh
Ford Fiesta: 110kmh
Ford Escort: 115kmh
Opel Kadett cabrio Bertone: 125kmh
Ford Focus 5d:125kmh
Focus 3dv.:130kmh
Mondeo kombi TDCi: 120kmh s tím, že "hraní" s plynem byla velká nutnost.
Zkoušíme to tam celá mužská část rodiny, tohle jsou takový průměry.
Ale zase na druhou stranu nájezd z dálenice D1 v Olomouci na olomouckej obchvat jsem jel s Mondeem 130 v pohodě, ne tak s Focusem. Prostě asi rozdíl té dobré silnice a táhlé nezáludné zatáčky....a tím výhoda velkýho rozvoru. -
"-- skrytý --" 28.06.06 22:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: Spotřeba
Já mám kombi také, v létě na 225/40R18. Řekl bych, že Mondeo sedí nejlépe z aut, která jsem kdy měl (Omega, Astra, Focus I, OI..) Není ten tvůj dojem trochu způsoben tím, že je to auto velké, těžké a maskuje skutečnou rychlost?
Já poznám jízdní vlastnosti třeba podle toho, co si s autem bezpečně dovolím. Zkusils někdy projet zatáčku tak na hraně, abys plynem řídil, která část auta půjde do smyku? Párkrát jsem si to vyzkoušel a v tomhle je Mondeo skvělé. Přidáš - jde ven předek, ubereš - jde ven zadkem, něco mezi - balancuješ celé auto a řídíš poloměr zatáčky. Přitom je čitelné a nezáludné. Na auto s hmotností 1,5 tuny je podle mne výborně ovladatelné. -
Moik 28.06.06 22:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: Spotřeba
A máme další téma :-) ROzhodně mě Mondeo tím jak sedí v zatáčkách dost zklamalo...Já ho neřadím mezi auta se super jízdními vlastnostmi u Fordu. Velkej rozvor mu dává stabilitu v táhlých zatáčkách, ale na ostrou jízdu teda IMHO rozhodně není (no flame), srovnávám právě s tím Focusem. Mám pneu 225/50R17 a kombíka...a to může být ten rozdíl... -
Moik 28.06.06 21:55
« Re: Re: Re: Re: RE: Spotřeba
no...co to je radost z jízdy...s Mondeem u mě pouze klidná jízda...a...co nejnižší spotřeba. S manželčiným sníženým Focusem 3Dv. 205pneu a super sedačkama je to třeba jízda vlásenkama...co je pro tebe radost z jízdy? ;-)
Jezdil jsem novým FOcusem 1.6TDCi s variátorem a 2.0TDI s DSG. Oboje se mi moc líbilo. -
"-- skrytý --" 28.06.06 21:51
« Re: Re: Re: RE: Spotřeba
"odřazovat" ... was ist das? Vždyť to samo řadí desetkrát líp, než to umím já a pětkrát líp, než vy ostatní, co bych mu do toho kecal? Sekvenční řazení to sice má, ale je to jen pro parádu, většinou se to nepoužívá. A economy run? Vždyť Mondeo je auto pro radost. -
Moik 28.06.06 21:33
« Re: Re: RE: Spotřeba
:lol: >:D >:D Vážně jsem se zasmál nahlas :-)
S tou anténou mě to ještě nenapadlo :-)
Zítra sem písnu výsledek s nahuštěnýma pneu, sklopenýma zrcátkama, sundanou anténou, vyplým ventilátorem a bez rádia :-)
Jenyku, zkus dát někde nějakou 20km štreku, je to zábava, ale na zadní okno aby sis dal cedulku"jedu economy run"...jo a nezapomeň na anténu :-) Můžeš s tím automatem odřazovat? -
"-- skrytý --" 28.06.06 21:05
« Re: RE: Spotřeba
Jo tys jel bez klimy ...
A bez radia.
To musím taky zkusit. Jel jsem z chalupy a mám to taky o 100 m níž.
Je fakt, že tyhle economy runy nutěj člověka nedodržovat v obci limity a to by mohlo být po 1.7. nebezpečné.
Jo a co antenu, sundaváš ? -
Moik 28.06.06 21:01
« RE: Spotřeba
když už jsme u té manželky...jela dnes večer tu cestu zpátky...už vpůlce jsem byl z údaje na PP nervózní. Jestli jsme tu samí chlapi...dovedete si představit jak samozřejmě a s jakou grácií vystupovala z auta, když jsem stále civěl na PP a jeho 4,4l/100km >:D Hehe a to já jsem jel, málem sklopený zrcátka, rozkreslenou cestu na desítky metrů >:D a myslel jsem si o těch svých 4,4 bůh ví co...hned zítra musím ještě dofoukat gumy, vypnout světla a ventilátor >:D -
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: AUX (a rádio Sony mp3)
impaler: Celý problém je v tom, že napětí v zásuvce zapalovače není nijak specielně filtrované, takže se tam naindukují všechny možné i nemožné kmitočty z palubní sítě, typicky zapalovací impulzy. Buď můžeš zkusit nějaké odrušovací členy (kondenzátor, zkusil bych cca 100nF), nebo si natáhni pro napájení daného spotřebiče (můžeš je zapojit do zapalovače) kabely přímo z akumulátoru (přes pojistku, pochopitelně). -
impaler 27.06.06 09:24
« Re: Re: Re: Re: AUX (a rádio Sony mp3)
Aha. Dnes ráno to dělalo zas, ale není to denní dobou. Souvisí to s připnutím napájení do zásuvky 12V. Kór když přiznám, že tento kabel jsem velmi neodborně prodloužil... 8)
Kdyby někdo moh vyzkoušet, jestli odběr ze zásuvky ruší zvuk z AUX obecně, bylo by to super, díky. -
"-- skrytý --" 26.06.06 10:58
« Nezapnute pasy - zvukovy signal
Ciste nahodou jsem zjistil, jak se da jezdit bez zapnuteho pasu bez zvukoveho upozornovani. Ne ze bych to potreboval a pouzival - ba naopak. Po nastartovani a rozsviceni kontrolky nezapnutych pasu, staci dvakrat za sebou zamacknout oranzovou svorkovnici na zajisteni pasu na sedacce ridice. Kontrolka zhasne a palubni pocitac prestane hvizdat - po vypnuti motoru se musi postup pro znefunkcneni opet zopakovat. -
impaler 26.06.06 10:11
« AUX (a rádio Sony mp3)
Ahoj všichni,
dnes poprvé jsem zkusil AUX vstup v přihrádce u spolujezdce, konkrétně s PDA Acer n35 (výstup na sluchátka). Vše OK, dokud jsem nenastartoval - je tam silná interference (nebo jak se to jmenuje) s motorem, normálně to píská a bzučí podle otáček. :)
Jako akustická diagnostika chodu motoru to není špatné, ale dost to zavazí při poslechu externího zařízení...zvuk tam jde, ale je hodně překrytý tím bzučením. Po vypnutí motoru OK, s nastavením rádia jsem též všemožně laboroval, bez zjevného zlepšení.
Drát je nějaký obyč. Ale tam zrada snad nebude, ne?
V návodu jsem nic zvláštního nevyčet.
Máte zkušenosti, jak to funguje? Zkusím večer či zítra mp3 přehrávač a dám vědět. -
« Trošku offtopic : kotouče a ložiska.
Potkala mě nutnost výměny předních kotoučů a rád bych se dozvěděl jestli koupit originály ( nabídka servisu za cca 4,5 kKč) nebo jít do neoriginálů (Bendix,Brembo,ATE ? cca 3-3,5 kKč,-). Nemusím za každou cenu ušetřit, ale pokud je výsledek stejný, dopřeji si jednu nádrž benzínu navíc.
Jízdní styl pozvolný : "veze táta mámu". Ono to s tím výkonem ani jinak nejde.
Je možné aby v servisu při výměně předních ložisek jedno otočili (údajně má na okraji snímač k čidlu ABS)?
Vyměnili mi LP kola uhnilé čidlo ABS a diagnostika dál hlásí závadu.
Díky
Mondeo Combi 1.8 81kW,2002 -
"-- skrytý --" 18.06.06 20:41
« Re:
TDCi se myslím začaly dělat v roce 2002, takže koupíš-li rok 2001, bude to TDDi. U něj jsem o problémech s naftou neslyšel. Špatný motor to není, nicméně takovou chválu, jako na TDCi, na TDDI fordí lid nepěje.
Koupíš-li TDCi, ověř si v značkovém servisu, jestli motor prošel nějakou akcí zaměřenou na vstřikovače a palivové čerpadlo. Pokud ano, je to plus. Pokud ne, je to mínus. Ber naftu a) u značkových pump, b) kde je velká obrátka, c) kde máš v kvalitu nafty důvěru z jiných důvodů. Dobře vybraným aditivem asi také chybu neuděláš.
Přečit si diskusi, koukni na [odkaz] -
"-- skrytý --" 15.06.06 13:05
« Bez nadpisu
Dnes mi volali ze servisu.Diagnostika nic neukazala,udelali baňkový test a taky nic neukazal,zakze se nemaji ceho chytit :-) .V podstate jsem to cekal,ale rikal jsem ,ze jim sanci dam.Pry mam jezdit a pockat az se rozsviti kontrolka zhaveni a klesne vykon :-) pak urcite budou vedet co s tim je >:D .Asi rozbity >:D .No nic ,kdyz bude cas zkusim zajet do Delnicke za delniky :) -
"-- skrytý --" 13.06.06 10:09
« Re: Diagnostika motorů TDCi
Petr T: poslal jsem ti SZ, došla ti? Ptal jsem se, jestli je potřeba 220V a jestli to zorganizujeme tuto neděli (to už je narychlo, ale pár lidí se ozvalo) nebo jestli bys nebyl té lásky a nezajel příští víkend do Liberce na sraz Mondeo klubu. Nejjednodušší je asi zavolat si, moje číslo je v SZ. Díky -
"-- skrytý --" 05.06.06 22:45
« Diagnostika motorů TDCi
Ahoj, s Petrem se o diagnostice bavíme. Možná se to uskuteční v neděli 18. června v Praze, ale termín berte velmi předběžně.
Napište mi na j@worldmail.cz, kdo byste měli zájem. Napište SPZ, rok výroby, motor (2.0 - 2.2), najeté kilometry, kde berete naftu, typ provozu (město - okresky - dálnice). Rád bych z toho udělal statistiku, jak na tom Mondea TDCi vlastně jsou.
Nevíte někdo o vhodném místě? Ověřuju, jestli je třeba 220 V a jestli by to měly být pro případ špatného počasí kryté prostory u nějaké větší plochy, třeba parkoviště. -
"-- skrytý --" 05.06.06 13:18
« 2,2 TDCi - Euro 4
Ma tady vubec nekdo tento motor ve verzi Euro 4? :-)
Zatim vsichni kdo sem prispeli za poslednich 14dni a maji popis, tak mate Euro 3.
Oblacek bileho dymu: ...mam zatim vypozorovano, ze se vzdy objevi pokud je motor dokonale vychlazen na okolni teplotu - tzn. kdyz stoji vice jak par hodin a to v jakekoli teplote od cca 5-22 stupnu celsia. V zime je to jeste horsi - i podle toho jak si jen matne vzpominam, nebyl oblacek, ale pytel dymu :-)
Taky jsem se pri svych cestach zameril na vyfuk predemnou jedoucich mondei s TDCi a zatim jsem nevidel jedine, z ktereho by pri akceleraci nevychazel, troufam si tvrdit, sazovy trychtyr. Je to ocividne jak ve dne, tak v noci.
Kdyz jsem mel moznost jet za svym a kolegovym 2,2TDCi - Euro4 - tak se saze objevuji pouze matne - jakoby drobne odfrknuti v ramci desetin sekundy a ne staly cerny kour. A to jsme meli oba dva nohu na podlaze. -
"-- skrytý --" 03.06.06 13:05
« Vysvětlení klepání
Pánové, nevím, ale třeba přispěji k Vašemu klidnějšímu spaní.
!!! V určitých režimech motoru je klepání zcela normální !!!
- za studena (podzim jaro zima) - ŘJ upravuje vstřikování do většího předstihu - předvstřiku - motor má tvrdší chod - funguje i při nízkém zatížení i při vysokém zatížení motoru
- za poloteplého motoru (všechna roční období pokud není zrovna 30 stupňů) - ŘJ upravuje při náhlé akceleraci vstřik paliva do předvstřiku a bez pilotu - výsledkem je zaklepání, tvrdší chod motoru, při nízkém zatížení se neprojevuje
- za tepla (teplý motor nebo venkovní vyskoké teploty) jak v zimě tak v ostatních obdobích pracuje motor v optimálním režimu a motor jde hladce, předvstřik je normální a pilotní vstřik potlačuje ve všech režimech jízdy hlučnost.
Všimněte si že jste schopni tento projev motoru částečně regulovat, v některých otáčkách motoru je projev výraznější a v jiných potlačen - vždy záleží na tom, jak na to za studena nebo před úplným zahřátím motoru šlapete.
Teď byly velmi nízké ranní teploty, to zcela odpovídá.
Může to být Váš případ a nemusí, musel bych vědět víc.
Můžeme dát těžký sraz a já tam vezmu diagnostiku a během 1 hodiny víme vše o stavu Vašich Mondeí včetně stavu vstřikovačů... :!: ;-) -
"-- skrytý --" 03.06.06 11:19
« Klepaní...
Já mam mondeo 2.0 tdci..již nekolikrát zminovaný kritický rok 02. Koupil jsem to ojete pred rokem a pul, melo to najeto 89000. Ted tam mam 142000. To klepani me taky nekdy desi, ale klepe to jen studene. Po zahrati je to ok. Jinak vcera jsem byl na STK, emise jsem mel hodnotu 1.05 v prumeru..(nevím presne ceho/na co)...Povoleno je do 2.0..Z toho soudim, ze to zatim vsechno funguje jak ma, motor olej nezere, palivo beru jen schell v power-verte mi nebo ne, na chodu motoru je to znat-je min slyset. Spotřeba 6-7 litru, podle toho, kde jedu.. -
"-- skrytý --" 02.06.06 17:19
« Bez nadpisu
To DIM: Co jsi napsal presne sedi.Jen nevim,ale dnes vyzkousim ,zda se to deje i v kopci pri zatezi. Spis je to slyset dejme tomu na 3 rychl-stupen pri udrzovani konstantni rychlosti,treba do kopce :*) .Dnes to vyzkousim,jestli nebude zena prilis povidat ;-) -
« Re: rachtani
M Leky, dej pak vědět, myslím , že při cca stejném počtu kilometrů mám úplně stejné pocity, ráno bílý dým, pak výrazné klepání, někdy minimální náznak nějakého záškubu, po asi dvou minutách se hodně zlepší, ale třeba při větší zátěži v kopci a pod. je stále slyšitelné, spíš takové štěrkání. Nevidím to zatím jako problém, auto jinak jezdí normálně, ale aby to nebyla nějaká předzvěst :-((
To je jen castecne spravna uvaha - kdyz jedu 140, tak diky promerovani tachometru jedu skutecnych 134-135. Kdyz vas radarem zmeri - a radar udela malou chybu - tak opravdu ukaze tech cca 130. Muze ale vlivem okolnosti udelat velkou kladnou chybu - pak ukaze treba tech 134, nebo velkou zapornou chybu - a pak ukaze treba 127.