FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 14.08.06 22:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: že by u 2002 vše nyní OK
K tem aditivum - kazdy chemik z rafinerky vam potvrdi, ze michat jednotliva aditiva mezi sebou, muze byt naopak k neprospech veci !!! Verim tomu ze u bezne rafinovane ropy (ta mimo jine, jiz ma z rafinerie zakladni aditiva potrebna a splnujici prislusne normy a specifikace daneho paliva) muze aditivum pomoc. Ovsem rozhodne nevite jaka aditiva pouziva jaky vyrobce, prodejce - (Shell, OMV, Benzina, Agip...) a jake jsou interakce mezi nimi. To je hlavni duvod, proc vyrobci agregatu !!! NEMAJI !!! v navodech doporuceno pouzivani aditiv!!! -
"-- skrytý --" 14.08.06 21:45
« dalsi postrehy z pouzivani 2,2 TDCi Euro 4 + porovnani
- jiz jsem si zvykl, ze starty u tohoto motoru i pri letnich teplotach, jsou obcas rozporuplne, rozhodne nejsou svym zvukovym projevem hodny motoru o takovem objemu a se systemem Common Rail
- po zahrati motoru na provozni teplotu, (upozornuji, ze to neni jen o tom kdy se vysplha rucicka teploty chladici kapaliny na cca polovinu cejchovani teplomeru - je to spis tak po 6-10min. jizdy - podle stylu rozjezdu - rychleji, pomalu, dalnice, okresky) se motor chova uz velice sporadane a i jeho hlucnost v interieru je velice prijemna - pouze pri hodne seslapnutem plynu je citit i slyset jeho hlucnost. Pak take pri stani a nastartovanem motoru a zavrenych oknech je tlukot srdce Mondea trosku zvlastni.
- pak take to razeni: ac je venku teplo, jde vzdy u vychladleho motoru razeni trosku ztuha a take pokud rychle zaradim pri otevrenem oknu z trojky na ctyrku (seslapnuti spojky a frk z trojky dolu na ctyrku bez kratkeho pockani v mezipoloze) ozve se takovy neprijemny kovovy zvuk (cvak?) hlavne zvenku. ZKUSTE TO PROSIM TAKY, JESTLI TO NENI JEN PROBLEM MEHO KUSU?
- lupani pri otaceni volantu - nekdo z vas tu pred casem psal, ze mu to lupalo taky a ze staci pouze pod tlakem doplnit nejake mazani v rizeni? Je to tak?
- porovnani: jezdil jsem cca tyden v Honde Accord 2.2 CTDi (motor roku 200X?) - spotreba u hondy je jeste nadnesenejsi nez u Mondea a v podstate stejna, pokud na to clovek slape, tak je bez problemu na 8-10litrech, ac palubni pocitac ukazuje 6,5l - potvrzeno i majitelem. Jinak co se tyka dynamiky, tak se Accordu muze o podobne dynamice s Mondeem jenom zdat! Hlavne od ctyrky nahoru. Honda uz byla sestikvalt r.v. 2006. Presne naopak je to v kultivovanosti i studeneho motoru, tam je na tom Honda daleko lepe! Jinak celkove na 17" kolech, je to strasne tvrde auto. Na mem Mondeu mam take 17"ky a to je oproti Accordu "plujici korab". Pokud porovnam komfort a prostor, tak je na tom Mondeo urcite lepe. Za volantem se clovek citi spis jak ve sportovnim aute, nez jako v "manazerskem". Veskere ovladani je takove, no proste jine - to je ale urcite jen otazka zvyku.
No a na zaver. Opet jsem videl par Mondei a dnes dalsi, to me mimo jine primelo k napsani tohoto prispevku, ktera neuveritelne pri rozjezdu a razeni kourila. Opravdu oblak tmaveho dymu. Docela by me zajimalo co to je za verze TDCi a roky vyroby? Sam jsem jel za manzelkou, ktera jela v mem aute prede mnou a mela za ukol na to hamtat co to da. Dym se ukazal jen pri opravdu dukladnem pohledu na vyfuk a to jen kratce. Asi v nizsich otackach pred tim, nez se motor dostane do idealnich otacek. -
"-- skrytý --" 10.08.06 02:11
« že by u 2002 vše nyní OK
Od cca 90.000km do dnešních 140.000 km mně upadl jen výfuk (ale to jsem čekal,náhrada za 2.500,- snad vydrží víc).Auto jezdí bez problémů.Po zavedení bodového systému je spotřeba mezi 6-7(nejezdim na spotřebu).Jezdím z 90% na AGIP.Při Shell to má výrazně "cukavější" akceleraci.Problémy se vstřiky od cca 40.000,- po výměně žádné
Pro ostatní s ročníkem 2001-2003-prohlédně te si pořádně spodní rohy dveří z vnitřní strany+ kufr, u znamého s ročníkem 2003 (6-ti kvalt)byl rez taky.Do 2002 ho mají všíchni-vadný tmel (týké se to i FOCUS). -
"-- skrytý --" 08.08.06 14:27
« Bez nadpisu
Radio si poustim jeste radsi pred nastartovanim a hodne nahlas,bohuzel se pri startu vzdy na chvili odpoji, takze zaslechnu tu symfonii.Po vymene egr ventilu mam po kazdem startu(nezahrateho motoru) dokonce rekl bych solo bubenika doprovazene privaly koure.Skoro dokonale predstaveni.Bohuzel tento zanr u me nepatri k oblibenym :D -
"-- skrytý --" 31.07.06 19:19
« Re: Re: Rezonance při zapnuté klimě.
Taky jsem byl ve Slovinsku Dime, taky mi to rezonuje, víc při zapnuté klimatizaci, slovinská nafta ale byla OK (Euro diesel - honosný to název). Pěkně mne to štvalo, tak mi přitáhli řemenice a po čase to začalo příšerně skřípat - sice bez rezonancí ale řemenice v čudu. Teď už to ignoruji a řídím se zásadou přijímacích techniků od Forda:
Něco Vám tam vadí, nějaké pazvuky??????
PUSŤTE SI RÁDIO!!!!!!
A mám klid... :D -
« Re: Rezonance při zapnuté klimě.
.....výměny řemene a kladek to na chvíli uklidní, ale časem se tam ty rezonance na volnoběhu objevují znovu, při klimě výrazněji. Nebezpečného to nic není .............Teď jsem natankoval plnou nádrž ve Slovinsku a po nějakých pár desítkách kilometrů se asi tak ztrojnásobilo klepání motoru , při rozjezdech to štěrkalo jak plechovka s arašídy :-) Pervní SHELL v Mikulově to ale vyřešil. POdvědomě jsem ale pořád sledoval tu kontrolku žhavení, ale naštěstí nic :-)) Alespoň jsem měl co dělat, všichni spali a já seděl za volantem od večeřě u moře až do snídaně doma........... -
"-- skrytý --" 28.07.06 12:22
« Rezonance při zapnuté klimě.
POZOR na to! Jedná se o kmity řemenice, pravděpodobně i napínák je pryč-proto ty rezonance do karoserie. Zvyšovat otáčky volnoběhu není řešení, navíc to asi nejde. Měl jsem stejný problém, teď je to v pohodě-prý poměrně častá závada TDCi v Mondeích. -
Moik 21.07.06 21:41
« Moik
No nevim, obávám se, že motor TDCi 2.0 96kW se bohužel prostě nepovedl. :-( Navíc (reaguju na předchozí příspěvek) není na 99% 2.0 TDCi 85 a 96kW stejný jako mají PSA, to je až ten 103kW. Proto má problémy jen to Mondeo. A mám pocit, že ani po faceliftu v 2003 a jak čtu, tak asi ani 2,2TDCi není bez chyb. Možná to zní divně, ale rozhodl jsem se po několikaměsíčním váhání mezi Mondeem, Focusem II a C-MAXem pro Focus I TDCi 04/05 kombi. Kufr o dost menší, ale dostačující, motor bez jakýchkoli problémů, auto extrémně spolehlivý z vlastních zkušeností. -
"-- skrytý --" 21.07.06 21:00
« Re: Kilometry
Simca 1301: Kamarád míval Simcu 1301 Speciál. Mlhovky, řazení na podlaze, joj to bylo fáro.
Já se aut zbavuju ve 180 000, do té doby obvykle drží. Mondeo jsem tam zatím zdaleka nedotáhl. Nejvíc informací najdeš na [odkaz] tam je diskusní fórum českého Mondeo klubu. O životnosti nové verze, tj. od roku 2000, jsem ale moc příspěvků neviděl ani tam. Nejdřív si to přečti, pak se ptej. Chodí tam i servismani, ti by tyhle zkušenosti mohli mít. -
"-- skrytý --" 21.07.06 17:55
« jeste spotreba
Zacinam zjistovat, ze bych se moc rad svezl s nekym, kdo jezdi za 5-6 litru, vcera jsem vzal prvni plnou nadrz (byl jsem predtim 3 tydny mimo CR) po novym zakonec, a pravda, jezdim uspornejc, ale porad je to 7.6 na 100. A pritom po meste +-55, po dalnici vetsinou 130-140 (pouze z Ruzyne k odbocce na Rozvadovskou se to da valit +-180 a lidi nezaclanej :-) ale jinak uz celkem klidneji a stejne to zere jako prase :)) Asi mam tezkou nohu, neumim radit nebo nevim :-) Nemam ukazatel aktualni spotreby, ale pri jakejch otackach/rychlosti/km-h je tak optimalni spotreba, co si pamatuji tak u vectry benzin jsem mival 5L/100 u cca 120km/h na 5ku (coz se ovsem jezdit nedalo :))... -
"-- skrytý --" 21.07.06 15:25
« Kilometry
Mám zájem si dovést nějaké pěkné mondeo v dieselu ze zahraničí. Máte někdo zkušenost, jaké množství najetých kilometrů je ještě bezpečné, a kdy se už jedná o bezcený šrot? Všichni mechanici říkají "na kilometry nekoukej, důležitý je stav vozu" ale motor, převodovka atd přece nevydrží věčně a ježděním se opotřebobvávají.... a nedají se vyměnit tak jako tlumiče, brzdy nebo spojka. Teda dají, ale je to dražší nez aktuální cena auta.....
Jaké máte kdo max. nájezdy na svých miláčcích? případně zkušenosti??
Děkuji a omlouvám se za laický dotaz. -
"-- skrytý --" 21.07.06 14:58
« Re: Re: Dalsi cukatura
Víš kolik těch aut jezdí? To, co zmiňuješ, je tady myslím třetí auto které má nějaké potíže (mimochodem jiné, než ty předcházející). Víš kolik majitelů Passatů mění po 80 000 přední nápravu? V oktávkách po 100 000 váhy vzduchu? OII a Megany které cukají skoro všechny? Koukni do jiných fór, budeš se divit.
Mně tedy naopak přijde Mondeo (i naftové) jako extrémně spolehlivý držák. Tedy když se nebere nafta z JZD.
Spíš se diviím, že se ten samý problém s naftou nezmiňuje u P407, C5, které mají stejný motor. Asi by nám řekl Petr T, jestli je fakt jen Mondeo citlivější na kvalitu nafty, nebo jestli je to jen profláknutější téma? -
"-- skrytý --" 21.07.06 14:45
« Re: Dalsi cukatura
Hi,
dodavam dalsi motor obsahujici cukaturu (nastesti neni muj, ale koleguv). Mondeo Combi Ghia, rv. 2005, 2,2TDCi, Euro3, najeto 35k, koupeno nove v CR, tankovano Shell + zridka i NECO jineho. Pred mesicem cukatura pri akceleraci. Dle servisu vaha vzduchu. Po jeji vymene to same. Odeslano do Prahy na diagnostiku na vstriky. Ty OK. Stale v servise, v pondeli se maji vyjadrit (doplnim info). Zatim stale vedeno jako zarucni oprava (dokoupeno 3roky/150.000).
Nezda se vam, ze uz je tu techto prispevku (vstriky, vaha vzduchu, cukatura) nejak moc? Nevybrali jsme si spatne? Klepu pri psani na drevo, ze jsem stale OK (70k, pouze Shell). Ale obavy pribyvaji....
Jeste mala poznamka: Diky novemu silnicnimu zakonu mam na PP dlouhodobou prumernou spotrebu 5.7 (70k). ALe je to nuda, jet ve vlacku v obci 30 a mimo obec 70....
Provedl jsem male porovnani rychlomeru v aute dle GPS a je az moc presny... (50 auto=49, 90 auto =88, 130 auto=127, kola 205/50/R17). -
"-- skrytý --" 17.07.06 13:10
« Klimatizace ford mondeo.
Prosím poraďte.
V poslední době se mi stalo, že cca po 3Omin normálního provozu klimatizace v režimu auto, kdy normálně automobil vychladila a udržovala teplotu přestala náhle takřka foukat. Nejdřív jsem myslel, že prostě vychladila, tak si dává pohov, ale po chvíli v autě teplo, klima hučela ale nefoukala-bylo znát u výdechů, že chladí ale nefučí-zkusiljsem i sjet s teplotou na min. aby začala foukat hodně, ale jak říkám do cca 3O min norma a pak jen hukot pod palubkou a studenej větřík žádnej. Mám to sice ještě v záruce, ale abych nebyl jako pako, co jen mačká knoflik-dík. -
kastv9 12.07.06 20:26
« Re: Re: automat
Ahoj, tak jsem se nakonec pro automat rozhodl, zatím po najetí prvního tisice km jsem max. spokojeny, dávám ti za pravdu, je to super. Naštěstí ho mám i s tempomatem, tak nemusím řešit stejný problém jako ostaní, jak ho dodatečně dodělat.
Jinak doporučuji všem alespoň mondeo v automatu vyzkoušet a porovnat s manuálem, je to super.
Mám mondeo kombi 96 kw TDCI, r.v. 2004 ghia a max. spokojenost. Ještě jsem měl obavy ze světlého interiéru, ale nevidím v tom problém, a to mám 2 malé děti. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tempomat
Jenyk: proč se nejdřív nepodíváš, jak to vlastně funguje? Servomotorek tahá přímo za plynový pedál (jedna z variant monáže), takže je úplně jedno, že máš elektronický plyn.
DIM: právě že ten zásah do elektroinstalace je malý až žádný, potřebuješ napájení a hodí se (dá se naradit vlastním čidlem) signál rychlosti, který je u spousty aut vyvedený do konektoru rádia :-). Zbytek je samostatná kabeláž a mechanické úpravy, kdejaký alarm do instalace zasáhne víc, než tohle. Práce na půl dne. -
"-- skrytý --" 10.07.06 23:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tempomat
Je to fakt tak jednoduché? Ten Conrad je výrobek firmy Waeco. Mají různé sady, pro auta s mechanickým i elektrickým plynem atd. Uvádí i do kterých aut se to dá dát. Přece bude rozdíl meti škůdkou stodvácou, která má mechanický pyn ke karburátoru a podtlak v sacím potrubí a TDCi , které má elektronický plyn a přetlak v sacím potrubí? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tempomat
Jenyk: ten conrad je univerzální sada, dá se namontovat na cokoliv. V krajním případě se v autě spokojí s napájením a uzeměním, veškeré potřebné údaje získá z vlastních čidel, které je ovšem potřeba namontovat. Šlo by to i do stodvacítky škodovky >:D . Proklikej se u conrada k návodu.
DIM: všechno jde, je to jenom otázka peněz a dostatečného množství pionýrů slepých uliček. -
kastv9 09.07.06 20:12
« Bez nadpisu
Díky, vypadatá to, že do toho půjdu, měl jsem již několik mondeí s manuálem, automat ještě ne, ale kolega v Německu je s automatem max. spokojený, manuál by už nechtěl, ten mě o tom neustále přesvědčuje. Teď jezdím s mondeem 6-ti kvaltem, docela mě to unavuje, než tam všechny rychlosti nasázím, to nepočítám popojíždění v kolonách ve městě a na dálnicích. Mám jen obavu o spolehlivost, spotřeba vyšší o 1 litr za to pohodlí stojí, najedu ročně cca. 50.000 km, tak uvidím, jinak na mondeo v kombíku nedám dopustit - jizdní vlastosti, prostornost, bezpečnost, cena servisu, to jsem vystřídal již několik jiných aut, ( passat, vectra,... ) ale nakonec jsem skončil opět u mondea. -
"-- skrytý --" 08.07.06 23:51
« Re:
Přesně tohle mám. Proti manuálu je to těžká pohoda. Řadí to dostatečně rychle. Řazení se dá ovládat i plynem (šlápneš rychleji - podřadí, pomaleji - nechá původní rychlost). Brzdí to motorem. Má to i manuání řazení, to má smysl jen když skutečně potřebuješ předjet na pětníku, pak si podřadíš předem. Nějakou ztrátu výkonu jsem nepocítil, TDCi má koníků dost.
Spotřeba je asi o litr vyšší než u manálu (i když po 1.7. jezdím za nějak divně málo..). Olej v převodovce je oficiálně natrvalo, neoficiálně se ale dozvíš, že tak po 80 000 bys to měl dát na výměnu do specializovaného servisu, nikdy ne k Fordu. Značkové servisy tyhle převodovky neznají a spíš je zprasí. Těžce mi chází tempomat, hledám jak ho dodělat.
Než jsem to koupil, hledal jsem někoho se zkušenostmi a nenašel. V Německu jich je dost, u nás abys je hledal lupou. Teď mám najeto něco přes 20 000 a říkám - manuál never more! -
"-- skrytý --" 08.07.06 21:47
« Re:
Asi nejsem idealni vzorek, ale mel jsem tohle auto (2004, Ghia, 2.0 96 kw automat) v automatu cca 2 tydny a 2000 km, jel jsem s tim jak dlouhou cestu po dalnici (Cachy) tak po Praze a apod, za celou dobu jsem mel prumernou okolo spotrebu 8.5 (cca o 1 l vice, nez jsem mel se stejnou motorizaci v manualu) Jinak me prislo ze oproti manualu se s tim hure predjizdi (bez pouziti manualniho podrazeni to skoro nejde :-) ale to mam pocit, ze po 1.7. uz nevadi :-) Celkove jsem s tim byl spokojen, bohuzel to auto nemelo tempomat, coz je u automatu docela opruz, tak jsem se nakonec rozhodl pro manual. -
"-- skrytý --" 08.07.06 11:33
« Re: Presnost tachometru
to DIM: tak jsem udelal mereni - GPS vs. PP na Mondeu - presnost tachometru:
pri 50km/h - GPS 50km/h - tachometr cca 52-3km/h
pri 130km/h - GPS 130km/h - tachometr cca 138km/h
Co se tyka prumerne rychlosti - ta vynulovana na dalnici pri zapnutem tempomatu - jak na GPS tak PP Mondea - odstraneni chyby pri nestejne rychlosti. Tady se ukazal PP Mondea celkem presny - odchylky byly v radech desetin km/h oproti GPS - ta ukazovala cca o 0,5 mene nez PP Mondea. Pozor prumerna rychlost u PP Mondea neni pouze prumerna rychlost pri pohybu, ale je zahrnut i cas stani - (parkovani, stani na krizovatce atd.) -
"-- skrytý --" 06.07.06 10:44
« Re:
Změřil jsem si tacho pomocí GPS. Při 150 na tachometru jedu 146. Chyba začíná být rozpoznatelná až u tachometrových 130, kdy jedu 128. Při nižších rychlostech rozdíl nepoznám spolehlivě, je v řádu jednoho - dvou kilometrů, kdy už může hrát roli i zpoždění GPS atd. Mondeo je z z roku 2004.
Bacha na to, tachometr proměřovat moc nemusí. -
« Bez nadpisu
Když jedete na dálnici tacho 140kmh, jedete opravdu 134 a 3% jsou 4kmh. Takže na radaru se ukáže 130kmh.
To je jen castecne spravna uvaha - kdyz jedu 140, tak diky promerovani tachometru jedu skutecnych 134-135. Kdyz vas radarem zmeri - a radar udela malou chybu - tak opravdu ukaze tech cca 130. Muze ale vlivem okolnosti udelat velkou kladnou chybu - pak ukaze treba tech 134, nebo velkou zapornou chybu - a pak ukaze treba 127. -
Moik 04.07.06 21:14
« PP
Jatypc: vyčet jsem tu na fóru a přišlo mi to celkem logický, že PP měří podle délky vstřiku a je fakt, že když jsou ty vstřiky extrémně krátký, je větší šance na chybu.
T70: Motor ti jako cukne? Mně dělá to, že se v určitých itáčkách jakoby nadechne a pak se do toho zase opře, ale to ani manželka nepozná... -
Moik 04.07.06 21:11
« Radary
Ty 4-5% chyby na tachometru jsou tak pravda...
A ty radary...stál jsem teď u poliajta, co měřil. Opravdu do 100kmh odečítají 3kmh, policajt to vidí bez těch 3kmh. Nad 100kmh jsou to 3% rychlosti.
Když jedete na dálnici tacho 140kmh, jedete opravdu 134 a 3% jsou 4kmh. Takže na radaru se ukáže 130kmh.
Mám to od policajta, co seděl u radaru, jsou vděční za rozptýlení a mluvil dost rozumně... -
« Re: Re: 3.000 ot. u 2.0 TDCi
Např. dobrzdím TIR na dálnici podřadím např. na 4 (dělá to i u 3ky nebo 5ky), pak TIR konečně uhne a šlápnu na to - v té chvíli mám cca 2.000 otáček. Do těch necelých 3.000 to běží pěkně nahoru, no a pak najednou se na tu cca 1 sekundu zastaví (motor se asi zadýchá a odpočívá...) v těch 3.000 otáčkách a pak opět pokračuje nahoru. -
« 3.000 ot. u 2.0 TDCi
Může někdo poradit? Mám 2.0 TDCi, 96 kW, konec 2003, najeto cca 70.000 a posl. měsíc když se mu řádně šlápne na krk tak od cca 2 do necelých 3.000 ot. motor v pohodě, ale pak okolo 3.000 se cca 1 sekundu zamyslí-zasekne a pak teprve pokračuje dál vzhůru. Někdy se zasekl i 3x. V servisu nahrán nový SW - už se zasekává jen jednou okolo těch 3000 otáček. Když se zrychluje plynule tak to nedělá. -
« Re: Re:
Ja jsem si primitivne = orientacne meril, co tachometr ukazuje tak, ze jsem drzel delsi dobu stejnou rychlost a koukal na ujetou vzdalenost / prumernou rychlost. Celkem konzistentne mi vychazelo (mezi cca 60-140 km/h), ze tacho mondea ukazuje o cca 4% vic.
To ovsem nema na predpisy a jejich dodrzovani vliv, protoze kazdy tachometr musi ukazovat vic nez kolik je skutecna rychlost. -
« Bez nadpisu
Abych pravdu rekl, tak nevim, jak se PP chova. Treba teplomer, pro priklad, je obvykle urcen pro mereni nejakych urcitych teplot a tam je dost presny a cim dale jsme od techto teplot, tim vetsi odchylky od skutecnosti vykazuje. Muze se stat neco podobneho PP? Pri normalnim zatizeni mereni plus/minus OK, ale pri extra usporne jizde uz tak presny neni? -
Moik 03.07.06 17:57
« Spotřeba
Jatypc: Já si stejně myslím, že nás ty PP jen chlácholej, já jsem vyložil auto a zkusil sám a tentokát pořádně. Dojel jsem za 3.3l/100km, bylo tam v jednu chvíli i 3.1...ale to bych řek, že bude výmysl PP, škoda, že to nejde rozumně zkontrolovat...(na tak malé trase) Průměr jsem měl přesně 70km podle Garmina GPS. -
-
« Re: Stmívací senzor.
Nebudu !!
Asi bych se měl omuvit. Vedou tam tři dráty. Dva jsou černozelené a jeden šedozelený. Ať odpojím kterýkoliv jeden drát, nefunguje senzor světel ale ani senzor stěračů !!!! (????????( Ale to přece nemůže být jeden signál vedoucí jedním drátem !!! Že by to testovalo nějakou opakovací frekvencí jednou světla a jednou kapky vody a stačil by mu jeden drát ?? Proč pak ale dva černozelené ? ( Pravděpodobně kostra ). Pak jsem to chtěl celé sundat a senzor světla zalepit žvýkačkou :-), ale nevěděl jsem jak, takže při prvních podezřelých zvucích jsem rezignoval a budu muset koupit nějaký ten modul :-)) Ale stejně je mi to záhadou !! Není tu nějaký znalec ?? -
« Stmívací senzor.
Už mě ty servisy fakt štvou. Oni prostě si nejsou schopni dát tu práci a popřemýšlět a najít ten správný drát, kterým by se odpojil jenom ten senzor světla a tmy. Řešení nabídnout neumějí, protože originál i neoriginál moduly které světla zapínají jsou pochopitelně vyprodány........Tak jsem alespoň chtěl, ať mi to na dílně nechají bez těch krytů na tom zrcátku, že už si to najdu sám, protože jsou jenom dva dráty, které to mohou být............a oni přijeli s tím, že se to odpojuje ve sloupku a že jako oni přece musí vědět, že to prostě nejde........Tak jsem si to odkrytoval sám, vedou tam předpokládané tři dráty, takže jeden napájení a pak jeden výstup dešťový a druhý světelný. Teď jenom zjistit který je který. A nebo přelepím ten fotočlánek nějakou neprůhlednou páskou , protože teď už se k němu velmi lehce dostanu a mohu´ho přímo přelepit , přes přední sklo už to nefungovalo.
Pak si otevřu před servisem stánek a za 50,- Kč to budu ostatním odpojovat taky :-) -
« Re: Spotřeba
Dnes jsem jel 20km "economy run" s průměrem podle PP 74kmh a se spotřebou 3,8 podle PP!! Je to cesta do práce, mám ji za ty roky najetou a cíl je o 100m níž než start(zpět 4,4). Hrajete si někdo taky tak?
Jo, v sobotu 1.7. jsem zkousel jet z Jaromere do Prahy podle predpisu, at to teda vyzkousim, kdyz uz jsou body. A kdyz pomalu pres ves, tak i rel. pomalu brzdeni a rozjezd (stejne se vsichni vlekli) ;-) A na prvnich cca 50 km mi taky PP ukazal 3.7-3.8 l/100 km (v aute ja+zena+deti+plny kufr). Pak jsem to nevydrzel a zapnul klimatizaci >:D a pak pribyla dalnice... a casem nemecko, a to uz neni o spotrebe... ;-) -
« Re:
Tak jsem si lebedil, jak se jsem pěkně vyřešil to spínání světel vyřazením senzoru tmy...jenže pravděpodobně to vyřadilo i senzor deště a najednou mám na první stěračové poloze normální cyklovač !!!!!!!! Alespoň mi to tak připadalo, ale spadlo jen pár kapek.....Tak alespoň rada pro ty, co jim dešťový senzor nevyhovuje. :-)) -
"-- skrytý --" 30.06.06 12:45
« Re: MOPR
Já se omlouvám (mea culpa, mea maxima culpa = má vina, má největší vina).
Přes ruční brzdu jsem Mondeo ještě nikdy neotočil. Já to trochu zkoušel, ale s těmi zadními kotouči jsem měl strach za to víc zatáhnout, aby to neuletělo moc. Nemám v ruce ten správný cit. -
Moik 29.06.06 19:47
« Mondeo
no tak MOPR, to jsem jakživ neslyšel...taky na to jezdím, ale říkáme tomu prostě portugal :-)
Tak to já mám dočasně v Mondeu kazeťák z Escorta a když to okouřím, chvěje se mi pedál spojky a to se Ti Jenyku nezatřepe, kdyby sis to nechal nevim jak vytunit :P
Nejsem audiofil, ten kazeťák je teda příšernej, ale rádio v autě používám dost zřídka. -
"-- skrytý --" 29.06.06 19:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mondeo
Ještě jsme tu neprobírali audio. Mám normální 6000CD a dnes jsem osolil Metallicu tak, že mne brněl pedál brzdy. Vůbec to nehraje špatně, ale menší zlepšení by se možná sneslo. Není tu nějaký audiofil, který zkoušel audio v Mondeu vylepšit? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mondeo
Tak ty jezdíš do Pavlovgic a neznáš MOPR ?? To je velmi pěkná a málo známá odrůda, která vznikla křížením tuším Tramínu a Sauvignonu, to bych se musel podívat.....ale v každém případě je to víno bílé, a ne modré :-))
A spotřebu mám tak kolem litru až dvou, bez aditiv, a končím taky tak o metr níž, než jsem vyjel :-)) Více o parametrech nemohu sloužit, protože se mi vždy jak naschvál resetuje PP.
to jarda.suchy1: potvrzuji stejny neprijemny kovovy zvuk (cvak?) hlavne zvenku pri razeni. nemam to jen shora dolu, ale i naopak. slysim ho jen pri otevrenem okne, myslim ze ho vydava spojka. jinak mam podobne zkusenosti s ostatnimi vlastnostmi (zvuky pred zahratim, atp.). pouze lupani pri otaceni volanem nemam. ted mam najeto 70k, auto rok a pul. tankuji pouze shell.