FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
martin.z 21.11.06 14:38
« Bez nadpisu
Hm, tak hlucnejsi je pouze pri pomale jizde. Kdyz jedu 100 tak uprimne docela koukam, kdyz to neni pod plynem tak nepoznas ze je to diesel a subjektivne me to prijde tissi nez predchozi benzin.
Ja jsem zvyklej na velkej moment hned odspodu a uprimne parametr výkon v kw me moc nezajima, je totiz danej jen soucinem monentu a okamzitejch otacek z cehoz plyne, ze je to hodne o schopnosti motoru se tocit rychle a o jeho schopnosti realneho tahu to moc nevypovida.. -
Jozef0351 21.11.06 14:31
« Re: Re: benzin versus nafta
Veď práve. Bežný vodič využíva 80 % bežnej jazdy možno 20 kW výkonu. Keď treba raz za čas väčší výkon tak pri benzíne treba podradiť o 1 - 2 st. pri porovnateľnom diesli o 1 alebo vôbec. Čo mne osobne vyhovuje a vadil by mi po celý čas ten traktorový hluk. Nikto netvrdí že je turbodiesel lenivý. Ale nie je ani živší ako benzín. Len ho netreba / nedá sa tak vytáčať. -
martin.z 21.11.06 13:38
« Re: benzin versus nafta
Jako ja teda vubec nechapu o cem to tu mluvite(pisete). Me predchozi auto byl passat 1,8T 110kw a 210 Nm od 1780ot-az nekam k 5 tisicum coz je urcite trosku jina trida nez nepreplnovana 1,8 jakykoliv bezny benzin a tim padem i ten od forda a
pri presedlani do nafty nijak nebrecim. Jedine co mi prijde horsi je zvuk motoru pri stani nebo pomale jizde, ze by to bylo nejake linejsi si nestezuju.
Asi by bylo dobre si uvedomit, ze normalni v aute je jet proto abych se nekam dopravil a ne mit moznost jezdit permanentne v 6 tis. otacek jak s formuli 1 !! Pokud teda nekdo tohle potrebuje k zivotu tak je jasne ze mu diesel asi nesedne.. -
« Re: Re:
Taky jsem měl radši benzín, ale co naděláš, 3.0 V6 by mi neschválili, tak jsem musel do nafty... :-) Ale už jsem si rok v naftě mezidím odbyl, jinak přímo přesednout z Mondea benzínu do Nafty, asi bych plakal víc... Takhle si jen někdy tiše zavzlykám, když na mě přijde slabá chvilka... :-) Ten pocit vadnutí po 3.500 ot. v naftě je fakt frustrující... Zase spotřeba 6,6 - 7,5 podle nálady... -
Jozef0351 21.11.06 12:29
« Re:
Porovnávať 96 kW v Mondeu s 96 kW vo Fábii alebo 125 - 147 kW v Octavii je divné. To ani BMW M6 by sa s 96 kW nechytalo na RS.
On totiz nepreplnovanej benzin s podobnym vykonem jako preplnovana nafta ten vykon dava o 2 az 3 tis. otacek vys a krom toho miva cca polovicni kroutici moment a vyrazne mene komfortni jizdu z hlediska nutnosti vytaceni pri pozadavku aby to neco delalo.
To je pravda, ale ja osobne považujem za výhodu že môžem pri 90 km/h podradiť na 3. Keď ma to prestane baviť ( alebo keď na to budem mať >:D ) tak si kúpim automat so sekvenčným radením. Budem musieť vyskúšať to TDCI. Lebo zatiaľ som sa viezol z porovnateľných áut len na Superb 96 kw TDI a to bola výrazne menej komfortná jazda. -
« Automatické svícení?
Otázka: Jak může být náročné donutit automatický režim světel, aby se nezhasínaly ani ve dne? Přelepovat diodu mi přijde hloupé, co nějaký update firmwaru? Nebo někde přecvaknout drátek??? Nenene...
Jak to pořešit? Představoval bych si dodatečný přepínač, kterým byl mohl volit auto režim stále/ nebo podle svět. podmínek..
Při současné standardní funkcionalitě je to na pytel... Málem jsem platil, kdy za ostrého slunečného dne jsem zapnul světla až na auto režim a po 2 km mě vyhmátli cisté... Naštěstí jsem to ukecal... Mám tušení, že už se to tu někdy diskutovalo... Jaký byl závěr? Jaké jsou zkušenosti z praxe? -
« Re: Re: Re: Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporu
Dime, diky za radu.
Co je to sprej na remeny? Neco takoveho existuje? Netusim, jak bych to aplikoval - plast nahore jsem schopen odstranit, ale co pak? Strikat za chodu? - negative..., moc nebezpecne... Jak jinak aplikovat?
Jsem o vikendu osetroval tesneni dveri sprejem, je fakt, ze zavirani dveri se dost zkomfortnilo... U noveho auta je to s podivem, ale je fakt, ze pryzove dily nebyly defaultne prilis v kondici - viz ztvrdly a mizerne fungujici zadni sterac...
P.S.: po aplikaci spreje na pryz a tesneni se jeho funkce podstatne zlepsila... Navic ostrik skla a zadni sterac funguji naprosto stejne pri jakekoliv rychlosti... Pro predni sterace plati totez... Naprosta spokojenost v 200+ -
« Bez nadpisu
:-) to nebylo srovnání, to byla fikce, pokus o vtip...
Vlastne bylo tolik vody a mlha, ze obcas neslo jet vic nez 120, a to jeste kdyz byly videt svetla aut v bezpecne vzdalenosti prede mnou... Ani nevim, jestli jsem to Bavo predjel, nebo ne, bylo fakt blbe videt...
Asi jo, jel s tim dost opatrne...
Ale byl to krasny esteticky zazitek na te benzince...
Ale 220 jsem toho vecera jel, do Breclavi z Brna po dalnici se me snazila dostat nejaka slov. mazda 6 (ne kombi), tak jsem ji ujel - na zrychleni a max. mi nestacila, na jizdu okolo 200 jeste jo... Docela by me zajimalo, co mela za motor? Lituji, ze nemam 4 dv, s kombi je ta aerodinamika ve vyssich rychlostech tristni... No a pak se kolem me prehnalo nejake BMW s SPZ XXX- 7777 Nemel jsem narok, vic nez tech 220 jsem z toho fakt nedostal, Bavo pote, co si me vychutnalo, hned odbocovalo na Breclav... -
« Re: Re: Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny
Kladky se nedají napnout. Pomůže možná sprej na řemen a nebo jeho výměna. Kladky jsou samonapínací, hydraulické...........
Mondeo nestačí ani na mou 1,8 T Octávii ve standartu ( 110 KW ) A to hlavně v okamžiku, kdy já musím velmi brzo přeřadit a ta 1,8 teprve ožívá a může točit až tam, kde já už bych hledal kousky motoru rozsypané po cestě :-) Ale na druhou stranu když jedu na čtyřku normálně 60 tak mám na plynu právě to maximum síly, které bych musel na Octávii hledat přeřazením na dvojku. A o tom to je, věčná debata :-)
Na diesel jsem nezanevřel, ale ty problémy s tímto konkrétním autem mě moc netěší. Na druhou stranu kolega má BMW X5 a není měsíc, kdy by nemusel do servisu. Především podvozek a přední náprava, ramena.....zadřené turbo, výměna vstřiků ( ! ) :-) ...........A to má servis z jeho bydliště asi hodinu autem, takže aby ho tam pořád někdo vozil......
toš tak :-) -
lordmystic 21.11.06 11:06
« Re: Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny pos
Janerad: myslím že je to hloupé srovnávat Mondeo s M6-kou. Zdá se mi, že zde už lidi ztrácí soudnost. To že sem jednou urval na férovku Fabii RS ve čtyřech lidech byla jen náhoda a má výhoda horší silnice kde mi to lépe sedělo. Ale cestou z ČB do Strakonic potkávám občas Octavii RS a tady se můžu snažit jen chvilku držet. Na takovýhle auta prostě nemáme, pokud je neřídí ženská, i když máte výkonější 2.2... -
« Re: Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny postup?
Hm... zbesila nocni jizda - vlastne jsem jel docela v klidu, dokonce me predjelo jedno auto - tankovali jsme spolecne, Taloš s BMW M6 - nechal jsem ho odjet, abych si vychutnal motor, pak jsem vyjel ja, po chvili jsem ho predjel... chvilku jsme se pretahovali, pak jsem to vzdal... vic nez 210 - 220 mi to nejelo, na volnych usecich mi ujizdel (kupodivu :-)), navic bylo mokro, tak jsem to nechtel hnat do extremu ... :-) :-) -
« Prosim od diagnostiku dle zvuku :-) - doporuceny postup?
Cau panove, Tak mam 10.000 km.
poprve minuly tyden - vratim se na Ruzyni, auto po tydnu stani nastartuji - pri startu zakvicel remen. Znovu dnes rano, po zbesile nocni jizde v desti (500 km do Budapesti) nastartuji, a zakvicel mi remen. Je to velice kratke, max 0,4 sec. Jinak provoz bez problemu.
Co s tim? Uz jsem tady cetl, ze kdyz se to vice napne, ze odejdou loziska na kladkach a cerpadle... Mate nejakou dobrou radu? Je to vlastnost, nebo to chce po zabehu trosku postelovat?
Nebo mam delat, jako ze nic? V obou pripadech teplota 4-8 °C, vlhko, lezavo (mlha, mrholeni).
Diky za kazdou radu. -
« Re: Každýn strůjcem svého osudu
Škarohlíd nemůže než dodat, že jsem autu dopřával jenom to nejlepší, a stejně jsem dojel . A to docela draze. A teď se po 60 tisících začínají u 2,2 objevovat také problémy. Jestli odejde čerpadlo a tím odrovná vstřikovače, tak 30 tis čerpadlo + dalších řekněme 15 tis za repas je 15 procent kupní ceny a to bez záruky, že se to nebude opakovat......Žádné "slušné chování" to neřeší.........
Napínací kladky se dají vyměnit, ale problém s vibracemi a rezonancí se poměrně rychle vrací :-( -
"-- skrytý --" 21.11.06 08:47
« Každýn strůjcem svého osudu
Možná že bychom se chlapi hodně divili, kdybychom skutečně věděli, kdo, kde a co tankuje.
Pravdou je, že stále existuje řada lidí, která podvědomě spojuje dieselová auta s možností úspory paliva a úspory na palivu (!!!).
Je třeba si zopakovat že technicky vyspělé vstřikovací systémy vyžadují slušné zacházení.
Pokud bude někdo toto ignorovat či podceňovat, dočká se nepříjemných překvapení...
... Znovu opakuji, při tankování svinstva se Vám porouchá jakékoli auto ...
Naopak, využil bych toho, že ceny Mondeí jsou přijatelné a s vědomím toho, co se dělat nesmí bych byl zcela v klidu. -
lordmystic 21.11.06 07:54
« Re: Re: Ford, zmetků lord...
izuel: Nemusíš, ale úplně stejně jsem na tom byl já jako jsi ty někdy na jaře. Stará kára dosloužila tak jsem se rozodl. U mě to bylo ale snazší, Mondeo jsem měl v merku už hodně dlouho, moc se mi líbilo, jen jsem nevěděl o problémech s cr. I po té co jsem se to dozvěděl jsem si auto koupil - z německa, servisované se serviskou, rozumnej důvod prodeje a i když mi po půl roce odešel jeden vstřik, vím že to byla vina špatné nafty co jsem tankoval z počátku a vím že ten vstřik víc jak 100-200tis. km prostě nevydrží. Jen škoda že to přišlo takhle brzo, být to o pár měsíců délé, neřešil bych to kvůli možnosti repasu. Takže je to na tobě, krom čerpadla a vstřiků je Mondeo dosti spolehlivé auto a zážitek z zíjzdy u mě vítězí... -
"-- skrytý --" 20.11.06 23:50
« Ford, zmetků lord...
Tak mně vyměnili hadici turba , která praskla, za novou originální.Klasika pokračuje.Hadice po 2tkm spadla na D1 na horní sponce.Dost blbé je, že elektronika po 20 km motor odstaví a dá se jet tak 40km,po dálnici nic moc.Odtah a oprava s konstatováním, že hadice je nějak moc volná mne nepřekvapuje.Spadla teprve po třetí(2x hned po koupi do 3 měsícu na obou stranách).Teorie H.Fonda, že bude vyrábět levná auta a vydělá na opravách je vypracovaná do konce.Za zmetek dodáme další zmetek se stejnými vlastnostmi.Na druhou starnu, je to velmi levné ojetina s drahým provozem. -
martin.z 20.11.06 19:29
« Bez nadpisu
Taky si myslim, souhlasim s Petrem T. Skarohlidsti typu "moje pristi auto uz nebude diesel, ale benzin a pro jistotu nepreplnovany aby se tam nahodou neco nepodelalo-a jeste to koupim levneji" me pripada trochu z cesty.
On totiz nepreplnovanej benzin s podobnym vykonem jako preplnovana nafta ten vykon dava o 2 az 3 tis. otacek vys a krom toho miva cca polovicni kroutici moment a vyrazne mene komfortni jizdu z hlediska nutnosti vytaceni pri pozadavku aby to neco delalo.
Takze za mene penez a starostí take adekvatne mene muziky...
Ja diesel rozhodne neberu ani jsem si ho nekoupil kvuli tomu abych setril na provozu nebo na palivu. -
"-- skrytý --" 20.11.06 19:07
« Přehnané ceny
Já jsem tady stálej vopruz, řeknu jen následující:
- čerpadlo nestojí 50 tis. ale 30 (v diesel servisu Delphi, nekupuj u Forda) - je opravitelné!!!
- vstřikovače nestojí 10 tis. jeden ale mezi 6-7 tis. Od 12/2006 budou plně opravitelné.
Takže dávej do toho dobrou naftu a odlož koupi na leden 2007 a budeš úplně v pohodě.
Já mám teď na Bondeu 145 tis a zcela bez problému (přiznám se že pravidelně dávám aditivum nebo tankuji Shell V-Power Diesel...
Nenech se odradit škarohlídy jako je DIM! >:D >:D :D -
martin.z 20.11.06 16:22
« Bez nadpisu
ja zase pozoruji na vonobehu ze motor chyta jekesi rezonance slysitelne i dovnitr. Ty okamzite zmiznou kdyz nepatrne zvysim otacky volnobehu plynem nebo i kdyz se rozjedu.
V nejake diskuzi, uz ani nevim jestli to bylo tady jsem se docetl ze se takhle projevuje napinaci kladka kdyz chce dotahnout nebo vymenit? -
impaler 20.11.06 14:22
« Vrže řízení
Jen tak mimochodem, jsem objednán na záruční opravu šílenýho vrzání, který se původně zdálo od brzd, ale dva Fordi nezávisle nepotvrdili. Tak jsem svezl servisáka a prej že řízení asi. Nejdřív silný pískání nepravidelně, ale hodně často i s rovnýma kolama, za nižších rychlostí, pomohlo přibrzdit. Proto dotaz na brzdy. Navíc to začalo po druhé garančce s výměnou kotoučů a desek vpředu - tak jsem myslel, že to blbě složili.
Teď titíž lidé (já vůl) nazuli zimáky z loňska, plecháče origo, který nedělaly loni nic několik tisíc km, a krom starého ještě dunění v krajních polochách volantu doleva i doprava, při pomalým posunování na parkovišti třeba. Možná je to blbost, ale jezdit s tím nebudu. Neměl někdo taky? -
« Bez nadpisu
No ja bych asi stejne zustal u konkretniho posuzovani daneho auta treba bude za takovu cenu kdy jse to vyplati i s tou nejakou opravou kterou mohl uz davno udelat predchozim majitelem. Zjistit si z historie auta co nejvice, dobre vedena serviska je +, dukladna kotrola v servise atd. -
impaler 20.11.06 14:15
« Re: ford mondeo kombi (96KW)
izuel: fakt si to přečti. A zkus najít argument, proč někdo kupuje kombíka střední třídy v naftě na 20-25 tisíc km ročně. A kdybys na to přišel, tak proč by ho pak prodával. Asi že byl spokojenej a motoru, který má bohužel pro toto zadání dost pokaženou reputaci, vůbec nic není a přede jako hodinky. -
« Re: ford mondeo kombi (96KW)
No, víš, tu rubriku jsem založil já a tobě gratuluji k příspěvku s číslem 1600 !!!!! :-)) A garantuji Ti, že tak nejmíň 1000 příspěvků se točí kolem problémů s Common Railem , zvlášť u modelů do první poloviny r. 2003, ( 2,0 TDCi) Takže nejlépe si uvař hodně kafe a začni od začátku. To téma už je provařené tak, že víc už k tomu není co dodat. .............................Moje malá soukromá rada je ale pořád stejná : domů bych si to nekoupil, i když jsou prodejní ceny velmi lákavé.............. -
« ford mondeo kombi (96KW)
Ahoj,
Moc to tady nenavštěvuju proto mě prosím neutlučte >:D .
Přemýšlím o tomto voze, ale dočetl jsem se již vícekrát, že odchází u tohoto CR , čerpadlo (50tis) a vstřiky (10tis).. nevím na co si mám dát při koupi tohoto vozu pozor. Nevim ani jestli mi pomůže ohled na poctivé najeté km. čeho se vyvarovat a jak je tato vada častá. chtěl bych koupit 2002/2003 96Kw najeto tak do 100 tis. Nevím ani kolik tento diesel vydrží bez redikální zásahů
děkuju moc všem za co nejvíce přízpěvků -
lordmystic 20.11.06 07:31
« Bez nadpisu
PetrT: jo jo, nové Mondeo tam bylo chvilku, Aston taky jen na chvilku, i když to auto je kouzelny! Navíc tak pěkně zvládnuté piruetky v závěru - no nadarmo není tenhle crash v guinesově knize rekordů za nejvíce otočení auta kolem své osy při bouračce :). -
"-- skrytý --" 17.11.06 23:29
« Moje Bondeo...
DIM:
... asi nebude mít problém s ložiskem, když vyřadím tak to nevymizí, něco možná budu mít s pňoumatikou. Asi není jedna dobře vyvážená, i když jsou nové...
Díky za tip!!!
Zdravím.
007 je zpět a lepší než kdy předtím
... nové Bondeo
... Aston
... Jag
... Range Rover
to vše tam bylo...
Pryč s němčoury! -
« Re: Ložisko
Petře T, rád jsem se ti odvděčil :-) Jen ještě počkej do přespříštího pondělí, to jsem objednaný na výměnu. Ale podle mě to tím bude, ten zvuk je závislý jen na rychlosti, a ne na zařazeném rychlostním stupni, takže by nemělo být z převodovky ale z náprav. A taky je monotonní, takže by to mělo být jenom JEDNO ložisko, a to by odpovídalo tomu, že není na levé ale jenom na pravé poloose. A důležité je i to, že to dělá jen v záběru nebo při brždění motorem, ale když vyřadím , tak je to okamžitě pryč i při stejné rychlosti. Prý je to pro to poloosové ložisko typické, že hučí při zátěži....... -
lordmystic 16.11.06 07:46
« Bez nadpisu
Tělesné tresty určitě. Nedavno mi někdo ukradl několik okrasných krytech na matky které drží lité disky :(. A teť nevím jestli si je někde "vzít" zpět jak se říká oko za oko zub za zub nebo si koupit celé nové matky za hafo prachů jen kvůli pěkné čepičce s rizikem další ztráty :(. -
"-- skrytý --" 16.11.06 07:41
« Nový Transit
Josef,
nový Transit má motory 2,2 a 2,4TDCi upravené pro Euro 4/5 a již nejsou používány v Mondeu, pouze v užitkových verzích Peugeotu, Citroenu, Fordu a Fiatu.
Vstřikování je Denso.
Naproti tomu Ford bude s výjimkou 1,8TDCi používat kooperační motory s PSA (1,4HDI, 1,6, 2,0 a 2,2, navíc je tu ještě 2,7V6). -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frýdek-Místek
Tak uvidíme, víš že já už dobže vím, že všechny cesty vedou ke vstřikovačům a common railu :-) Ale výměnou EGR nic pokazit nemůžu. Alespoň bude pro příště jasné, že tudy už vlak nejede. To hučení od kol jsem jim už taky na jaře hlásil, protože poznám ložiskový valivý hluk, tak jsem žádal výměnu ložisek, to udělali ale říklai, že byla víceméně v pořádku a že to hučí pneumatiky.... A teď jsme u dalšího ložiska......:-) -
"-- skrytý --" 15.11.06 12:48
« Re: sterace
Ano jsem zastancem telesnych trestu, sekat prsty a ruce je na miste.
me zase vcera nekdo slohl cepicky na ventilku. Byly cervene, plastove dali mi je v pneuservisu snad i zadarmo.Stene bych mu za to ty ruce aspon sprerazel.Vzal jen tri.Tak to musel byt asi cyklista. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frýdek-Místek
Tak dvě zprávy : ten startovací dým a nejistota při studeném autě prý je typický EGR ventil, mění se údajně jako na běžícím páse :-) ............a huhuhu při jízdě je zase ložisko pravé poloosy, která je delší než levá a proto má právě to jedno ložisko uprostřed :-) Prý to je rychlá výměna , obojí, tak vám dám vědět ..... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Frýdek-Místek
Pánové, vytvořili jste tady pěkně deprimující forum. Já mám mondeo 1.8TD rok 97, najeto už 250,000 a bez problému, jen běžná údržba. Motor bez jediné opravy, nedavno jsem teprve měnil svíčky, ale jen preventivně. Chtěl jsem ho už vyměnit za novej kousek comonrajlovej, ale když vás tak čtu, asi ušetřím.................. -
"-- skrytý --" 14.11.06 14:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Frýdek-Místek
Jen doufam, ze to stihnes jeste v garancni dobe.O vikendu jsem byl u kamarada, ma mondeo stejny motor a stejne stare.Ma najeto asi 45tis. a rekl bych , ze mu to zacina delat to same co me.On je ale klidas.Je mu to jedno je spokojenej, nic resit nebude. -
lordmystic 14.11.06 08:15
« Bez nadpisu
Tak jsem tet v nedeli také tankoval a použil jsem téměř dvojnásobnou dávku Standyne a ta hlučnost se opravdu také snížila! No moc jsem tomu nevěřil když jste to tu psali. Ostatní parametry motoru jsou již nepozorovatelné, ale kultivovanost motoru hlavně studeného a v nižších otáčkách je lepší. -
"-- skrytý --" 14.11.06 08:00
« Bez nadpisu
O vikendu jsem jezdil s Mazdou 6 MPS.Do teto doby jsem mel pocit ,ze me Mondie jede velmi dobre.Ovsem ve srovnani s tou Mazdou se mi to uz tak nejevi.Ma takovej zatah, ze mi z toho bolela krcni pater.Kdyz jsem stal na semaforech ani jsem neslysel motor.Mondeo je ale stale lepsi ve zpetne vazbe volantu.Hrozne jsem se bal dnesniho rana az nasednu do 2 dni stojiciho a vychladleho mondea.Byl jsem velmi mile prekvapen(bylo 10°C) tichosti, ano tichosti chodu hned po nastartovani.A to jsem si nepustil radio ;-) .Standa odvadi dobrou praci 8) -
"-- skrytý --" 10.11.06 18:51
« Frýdek-Místek
To DIM:
Delphi servis Karel Sobek hledej v areálu Tesco Stores (ul. Příborská). Mohli by být dobří, jsou považováni dle mých informací za č. 2 v síti a mají supermoderní mašinu na vstřiky.
Takže by měli být schopni měřit na úrovni Hale.
U Tebe jd nejspíše 1 vstřikovač za studena ještě výrazně pomalejší než další 3. Nebo teče do přepadu a nafta která do něj jde odchází v nízkých otáčkách do přepadu místo do trysky. -
"-- skrytý --" 10.11.06 18:32
« Re: Re: Re: výměna vstřikovačů
Kontrolka se nerozsvitila, nikdy.Jo Frydek je daleko od Hale.Petr.T by mohl vedet kam nejlepe.Zajimava vec je co tu bylo napsano.Pokud by slo o potize, ktere Petr.T naznacil, tak se muzu v Hale po case "objevit" zas, a to i pres pridavani "Standy".To uz ale budou snad vedet co je to za potize.Brrrrrr uplne me otraslo...ne to se nestane.Radeji zvetsim davku ;-) -
"-- skrytý --" 10.11.06 14:20
« Re: výměna vstřikovačů
Jo... nize jsem taky psal, ze jestli mi reknou...nekvalitni nafta...nekoho zabiju nebo tak neco.Mel jsem stesti.Nikdo to takhle nerekl.Bral jsem a beru hlavne Shell.
Ted budu pokazde pridavat Standu.Uvidime co se bude casem dit.Jasna je jedna vec.Pokud si chces nechat otestovat vstriky, je zrejme Hale volba cislo jedna. -
"-- skrytý --" 10.11.06 12:55
« výměna vstřikovačů
Abych shrnul, co jsem tady vylouskal. M. leky-Ty jsi tedy nechal udělat diagnostiku v Hale , pak reklamoval ve Fordu a pak vyreklamoval v Delphi?
Mám tušení, že pokud budou mé vstřiky špatné a řeknou mi ve Fordu, že jsem bral špatnou naftu nacpu jim účtenky za Shell V-power diesel do p...... -
"-- skrytý --" 09.11.06 16:28
« Re: oblaka kouře
Co ti na to mam rici.Za studena to tam rachtalo a cvakalo.Postupem casu to bylo horsi a horsi.Pak uz jsem to slysel i pri zahratem motoru, musel jsem se ale snazit.Pri startovani motoru vychladleho na teplotu okoli se vyvalil kour.Nejdrive jen maly cmoudek, pozdeji to dosahlo rozmeru Avia hadra(viz prispevek DIMa z 9,11 2006 11:36 v Predmetu Davkonani "Standy") >:D .nekolikrat se i stalo, ze otacky po nastartovani zustaly nekolik sekund na cca 600ot/min, slo to asi jen na tri valce.To ale jen vyjimecne.Vetsinou otacky chvili jen lehce poskakovaly.Pak to zacalo i trochu pocukavat pri jizde.Vse ale jen za studena.
A ted je to zatim ok.Nerachta necuka a myslim ani nezakouri(a pokud ano tak to neni velke ani jako basketbalovy mic ;-) )
Dnes jsem poslal sveho otce na nakup k Cernikovi.Koupil STANADYNE na 960 litru za 920Kc.Rozlil si to do bralenek asi tak na 25 l nafty a hned taky pridal do nadrze.Jsem zvedav jak to bude mercedesu chutnat. -
"-- skrytý --" 09.11.06 13:46
« OBLAKA KOUŘE VE ZPĚTNÉM ZRCÁTKU V NOCI
Chlopi, to je známý efekt opacimetru, díky toumuto efektu fungují kouřoměry.
Váš autíček nekouří o nic víc než normálně ale v noci vidíte přes zrcátko POLARIZOVANÉ světlo, které je silně zachycováno kouřem z Vašeho auta. S normálním světlem (světelné vlnění existuje v mnoha rovinách) to nefunguje, pouze s odraženým (zde již světelné - polarizované vlnění osciluje pouze v jedné rovině).
Na podobném principu funguje řada dalších měřících přístrojů.
JAKMILE VIDÍTE ČERNÝ KOUŘ ZA DNE, MÁTE SKUTEČNÝ PROBLÉM, NEJSPÍŠ S EGR. -
"-- skrytý --" 09.11.06 13:45
« zvuky pro Mrnouse..
No ja jjsem to tady uz jednou psal..moje auto za studena vydava dost hrozne zvuky, cvaka me v motoru jako by tam neco narazelo kov na kov..jakmile se to ale zahreje, cvakot prestane a auto jede normalne. Uz to neresim..ted jsem si ale vsiml, ze cim nežší teplota, tím to cvaka rano min...Nejhorsi to bylo v lete...doufam ze to cele je jen otazka toho pilotniho vstriku, jak to tady uz popisoval Petr T.. -
"-- skrytý --" 09.11.06 12:22
« Re: oblaka kouře
Tuhle jsem večer na dálnici nakládal nějakému Passatu a ve zpětných zrcátkách jsem měl dojem, že v jeho světlech vidím nějakou mlhu z mého výfuku. Tenhle kouř ale asi na mysli nemáte >:D >:D >:D ?
Kouře ani rachotu po nastartování jsem si nevšiml, ale studené to smrdí ohavně. I se Standou :-( :-( :-( . -
"-- skrytý --" 09.11.06 12:11
« oblaka kouře
Jak jsem už psal, jednöu v zimě při -14C mi to bíle kouřilo jako pes při akceleraci bez cukání či ztráty výkonu a tehdy jsem to přičítal tomu, že jsem nalil Castrol aditivum TDA do V-power diesel.
Ale co ty zvuky po nastartování-to vám to jde hned potichu, že jste nikdo nezareagoval? -
"-- skrytý --" 09.11.06 11:11
« Re: Re: Davkovani "Standy"
To DIM: :-) ...hmm.. to je toho oblacku opravdu tolik a tak viditelny? Ja pokud nstartuju a nestoji me nekdo u vyfuku, tak to neni videt - opravdu to je takove to prvotni odfrknuti - ten oblacek muze mit ve viditelnem stavu tak velikost basket mice - v zime to bylo trosku vetsi - tehdy jsem si toho taky vsimnul, ale vic jak 2-3x to nebylo.
To automatické svícení : dost jsem si s tím hrál, až jsem si to málo zničil úplně. Problém je v tom, že čidlo světel je integrováno s čidlem na stěrače. A ať už jsem odpojil jakýkoliv drát, VŽDY se odpojil i ten aqua senzor. Záhada ! Vždy se rozsvěcovala světla ( v režimu auto ) ale taky VĎY byl místo dešťového senzoru jen nějaký cyklus, prostě nefungoval. Zalepit bys musel tudíž jen samotný vnitřek toho senzoru, protože okolní rámeček je na ten déšť a vnitřní na to světlo ( třeba spolu i komunikují. ) Jenže lepit něco na sklo je už nesmysl, to by stěrač časem střel a i tak už rozptýlené světlo přes sklo ten snímač osvítí. Chtěl jsem to tedy rozmontovat a zalepit to přímo na tom snímači , ale demontáží jsem to málem zničil, je to tam strašně na fest nějakou svorkou a celé je to nalepené na skle. Ale asi to nějak půjde, protože sklo se taky někdy třeba mění, že jo. Nejjednodušší je asi koupit a nainstalovat za nějakých 600 Kč doplněk, který má i nějaké vedlejší funkce.....