FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  18:38

    « esicko

    Chlapi, priznejte se , s kym jsem to minuly tyden zavodil na prijezdu do Plzne od Nepomuka v tom esicku? 8)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  17:22

    « Re: Re: Palivovej filtr

    Jo.............to by měli, jenže jsou pravděpodobně neprůstřelní, protože rozbory vždycky něco najdou a co jeden ubohý zákazník. Napadlo mě , že to auto vrátím leasingovce, protože je vlastně jejich a protože nefunguje, tak já nemohu jezdit a tudíž podmínky smlouvy nemohu dál plnit.nezkoušel to někdo ?
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 06.12.06  16:46

    « Re: Palivovej filtr

    To Petr T:
    Ja uz zacinam bejt zelenej vzteky! a sotva se ovladam abych nebyl sprostej.
    Kupoval jsem filtr u oficialniho dealera fordu, konkretne v baraku mazdy na sporilove v Praze.
    A ted z poslednich par prispevku chapu spravne, ze bych mel mit pochyby jeslti je to vubec original, kdyz jsem ho nekoupil primo v Delphi (na filtru je napis delphi, ale to nemusi nic znamenat a byl v pairove krabici s lofama ford) a jeste jestli je to verze se spravnou filtracni hustotou??!!!
    Co to je do haje za bordel, snad ve fordu vedej co patri do konkretniho auta, ne?
    Dyt ta * s odpustenim stala stejne penez jak pulka cely prohlidky i s vymenou oleje na byvalem passatu(byt v neznackove dilne) a jeste kdyz se pak neco vys...e tak te stejne poslou nekam s tim ze si tankoval blbou naftu!!!
    Snad ve fordu vedej jak casto se ma filtr menit, ne? Snad by se i vyrobce mel trochu prizpusobovat podminkam na lokalnim trhu, vcetne kvality nafty, ne?!
    Zlata 1,8 turbo teda!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  16:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Musel bych jít po papírech, co mi při těcj kontrolách měnili a za co. Údajně je to filtr s označením Motorcraft ( ? ). Ať je to jak chce, jsem zase opět definitivně v p.... :-(((( Víc už se mi tady ani psát nechce.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  16:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Mam vymenu planovanou dle Ford Etis v 60000km na kterou jdu v pulce ledna.Podivam se co mi tam hosi v bruselskem servise daji.Nemenil jsem driv, protoze jsem nemel problem a nafta co protekla tim filtrem je 90% ze SRN dalnic, 5% Brusel Shell a 5% cerpacky v CR, tak snad sem nic neprosvich.Ridim se jen pokyny manualu, ale samozrejme bydlet v CR a tankovat tam, tak bych to take prehodnotil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  16:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Jo, to by mohl být správný filtr od Forda, otázka je, jak často se mění??? Další otázka je, dávají Ti 2 mikronový (HDF924) nebo 5 mikronový (HDF904) filtr???
    Já bych ho tam 50 tisíc km nenechal, máš fakturu, budeš to asi vědět.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  15:26

    « Re: Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Petře,fakt dobrej výklad asi se na ten filtr taky podívám. Co mi tam Ti hoši v servisu ládujou. Utěšuju se že to je origo. 8-s Na všech fakturách mi píšou EFG TDC/TDI FO/M001/CON 90/11 zákl.cena 952 Kč bez DPH.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Výměna filtru paliva

    DIMe, ne všechno se vyměňuje po 20 tisících !!!!!
    Přečti si pořádně provozní manuál od Tvého Mondea, vsadím se, že tam najdeš konkrétní údaj pro výměnu palivového filtru.
    Já osobně si vždy po 18-20 tisících vyžádám výměnu paliváče současně s výměnou oleje...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  15:12

    « Re: Re: Re: Kvalita paliva

    To platí i pro Tebe, Peťane, v 1,6TDCi máš Bosch CR a originálem je filtr Delphi s patentovanou vnitřní recirkulací paliva, která zabraňuje ucpání filtru parafinem při nízkých teplotách ...
    (tento materiál dnes začali faxem a e-mailem rozesílat z centrály Delphi velkoobchodníkům a servisům, ignoruj jisté PR v článku a soustřeď se na technické podrobnosti)
    ... V důsledku velmi vysokých teplot a tlaků panujících v systémech Common Rail (1 400 bar a více), je používání správné filtrace kritickou záležitostí. Rozdíl ve výkonu při použití originálního náhradního filtru a některého jiného nestandardního filtru může být značně veliký. Jakékoliv nečistoty, vzduch, voda nebo dokonce I menší množství parafínu může způsobit katastrofické poškození vstřikovačů systému Common Rail, válců a motoru.
    Originální filtry společnosti Delphi určené pro systém Common Rail, jako je například filtr HDF924, jsou podrobovány přísným jakostním testům vzájemně dojednaným s výrobci vozidla, a to za účelem zajištění adekvátní ochrany palivového vstřikovacího zařízení.
    V posledních měsících pracovníci společnosti Delphi zjistili, že se na trhu objevilo značné množství nevyhovujících filtrů typu HDF924, jejichž kvalita zdaleka neodpovídá kvalitě originálního filtru. V některých případech jsou tyto nekvalitní filtry pouhým pohledem obtížně rozpoznatelné, což je velice nebezpečné, a proto zkušení mechanici jsou v tomto směru velmi ostražití a nakupují HDF924 jen v autorizovaných servisech a prodejnách společnosti Delphi .
    Originální filtr společnosti Delphi HDF924 (Mondeo) namontovaný na motoru, testování neznačkových ekvivelentů a jiných náhrad:
    U celé řady těchto alternativních filtrů, které se objevily na trhu, provedla společnosti Delphi specifické zkoušky, a to za účelem zjištění jejich účinnosti. Přitom použila následující kritéria:
    Účinnost:
    Jedná se o parametr určující velikost a množství částeček procházejících filtrem.
    Odlučování vody
    Recirkulace:
    Originální filtr společnosti Delphi je vybaven patentovaným regulačním recirkulačním zařízením. Toto zařízení se vyžaduje za účelem zabránění parafinování paliva v chladných klimatických podmínkách, což umožňuje snazší spouštění motoru.
    Výsledky zkoušek :
    Ve všech případech výsledky zkoušek prokázaly, že tyto náhradní filtry nepracují a zcela určitě nevyhovují originálním technickým podmínkám.
    Tyto alternativní filtry propouštěly daleko více částic než originální filtry společnosti Delphi, a to konkrétně:
    • Filtr společnosti Delphi byl 26 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 4 mikrometrů a 102 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 6 mikrometrů než ten nejlepší z alternativních nekvalitních filtrů!

    • Média (materiály) použitá v některých alternativních filtrech nebyla média určená pro filtry systému Common Rail.
    • Nejhorší z testovaných výrobků vykázaly odloučení vody v hodnotě 0%.
    • Žádný z testovaných výrobků neměl funkční recirkulační systém (patentovaný spol. Delphi).
    Záruka:
    Používáním nekvalitních alternativních filtrů, které lze v současné době obdržet na trhu, se ruší jak záruka poskytovaná společností Delphi, tak I záruka poskytovaná výrobcem.
    Společnost Delphi neuzná žádné reklamační záruční plnění v případě závady vzniklé v důsledku použití palivového filtru, který nevyhovuje originálním technickým podmínkám a který byl namontován na vysokotlakém vstřikovacím systému paliva vznětového motoru Common Rail společnosti Delphi.
    Prosíme, abyste si ve spojitosti s tímto dokumentem znovu přečetli informaci o záruce zveřejněné v dokumentu DW051(EN).
    Další podrobnosti o zcela vyčerpávající výrobkové řadě originálních filtrů pro systémy Common Rail, které lze obdržet od společnosti Delphi, naleznete v posledním katalogu filtračních prvků DDCX100A.
    Poznámka:
    Testem bohužel neprošly ani napodobeniny filtrů DELPHI HDF924 takových značek, jako jsou BOSCH, PURFLUX, CROSLAND a AL FILTER.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  15:09

    « Re: Re: Re: Výměna filtru paliva

    Tak ale to by měl servis snad vědět ? Jak může být interval 50 tis, když kontroly jsou po 20 tis ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  15:02

    « Re: Re: Výměna filtru paliva

    Tam vidím ten problém, DIMe,
    Ford má interval buď 50 nebo 60 tisíc a v tom je jádro pudla. V České Republice je již po polovině životnosti filtr plný bordelu a pokud se nevymění, protrhne se a...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  14:50

    « Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Tak jsem se díval do knihy jízd a za 4 roky jsem načerpal cca 15 000 litrů naší nafty a žádnej problém. Nepoužívám žádný aditiva ani Shell VP. Prostě naleju 5 plných nádrží za měsíc a basta.Palivovej filtr měním po 40 000 Km. Zas to s tím nepoužíváním TDCi v ČR nevidím tak černě. :'-( Jezdí to i na Benzinu a Slovnaft. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  13:30

    « Re: Výměna filtru paliva

    bylo to před nedávnem na kontrole po 60 tis km, ale to už se to projevovalo, takže připadá v úvahu komtrola po 40 tis, pokud ale je tam výměna filtru předepsána, typ se pokusím zjistit........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  12:33

    « Re: Re: Re: Kvalita paliva

    Ze by kvalita a znacka filtru byla tak zasadni :?: Asi jo a vubec radsi nemyslet na to, ze vymena je jen na fakture servisu, ale ve skutecnosti neprobehla, tak to je potom v pr***i.Proto porad rikam, kdo ma tu moznost(rampu), tak po opusteni servisu vsechno zkontrolovat hned, dokavad to je novy cisty dil a bjeda jak ne!!! okamzite zpatky a omlatit jim to o hlavu.Ja nez tam jedu, tak vsechno co ma jit ven tak znacim fixou!!!Pilovej filtr,olej filtr,vzduch filtr,palivovej filr atd.atd.Jinak to bohuzel nejde!!!!!Alespon v CR urcite ne!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  12:26

    « Re: Re: Kvalita paliva

    No kluci musim vam rict, ze na prispevku mrnouse asi neco bude, ale Ford to samozrejme neprizna.Ja si z tankovanim moc velkou hlavu nedelam, abych hledal ktera pumpa ma asi kvalitni naftu.Beru vetsinou Shell a to u ruznych stanic hlavne v Usteckem kraji(kdyz jsem v CR) a kdyz jedu do Belgie tak v SRN mu davam jedine Aral Ultimate Diesel(je to jako V-Power Diesel u Shellu), ale mozna jeste lepsi.Takze se da rict, ze to stridam a motor slape jak hodiny.Zadny kour a nejake kolisani otacek to uz vubec ne, ale jak pise PetanT., ty 1.6TDCI jsou neco jineho a bohuzel ty 2,2TDCI a 2,0TDCI maji asi nejake skryte problemy :-( , pravdepodobne v cerpadle.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  12:23

    « Re: Kvalita paliva

    mrňousi, zajímalo by mne kdo a kdy Ti naposledy měnil filtr paliva a jaký typ filtru použili.
    Dík za info, potom vysvětlím proč jsem se ptal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  12:23

    « Výměna filtru paliva

    DIME, zajímalo by mne kdo a kdy Ti naposledy měnil filtr paliva a jaký typ filtru použili.
    Dík za info, potom vysvětlím proč jsem se ptal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  12:10

    « Re: Kvalita paliva

    A znovu jsem zmínil aditiva, odpověd stále tatáž : v žádném případě ! teď čekám každou chvíli na zprávu, v nádrži je SHELL, obyčejný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.12.06  11:29

    « Kvalita paliva

    Buď ať FORD vydá seznam "bezpečných " čerpacích stanic nebo ať otevřeně přizná, že motory TDCi v mondeu vzhledem ke konstrukčním chybám prostě na naftu v ČR nelze provozovat. Nebo ať opravujou a nekecají!
    Jsem DIMe vytočenej stejně jako Ty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.12.06  10:32

    « Re: Re: Mno, Honda v dehtu

    Už jsem navrhoval v servisu, že budu jezdit tankovat jenom a výhradně k nim, ať mi tam připraví " kvalitní palivo " , protože už jsem na to dost alergický, že si za všechno můžu sám, že kdo ví, co tam liju, a už je to druhé auto ...............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  20:46

    « Re: Mno, Honda v dehtu

    :) :-) :-) :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  20:36

    « Re: Re: Kolísání volnoběhu

    Tak dnes rano jsem nastartoval uplne normalne - bez kolisani otacek +4 stupne - auto stalo vic jak 24hod.
    Xenony: xenony maji vetsinou automaticky "vyrovnavaci" system i mondeo. Problem je v ostrosti okrajovych casti vybojky, ktera je u mondea neprijemne ostra - od roku 2005 se pry pouzivaji upravene vybojky. Ac bych mel mit xenony po "uprave" blikaji na me obcas taky, at jsem nalozeny nebo prazdny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  20:11

    « Mno, Honda v dehtu

    ... počkáme si na tu Tvoji Hondičku a potom možná změníš názor. Kolik máš najeto?
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.06  19:50

    « Mno

    Tak jak to tady čtu, tak ty fordovský TDCička, to je fakt loterie.Moc už nevěřím tomu , že hlavní problém je nafta...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  17:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Xenony

    Ja je mam taky.s tim samonarizenim vysky je to nejake divne.Skoro bych rekl ze , nefunguje ba spis ze tam snad ani neni.Jednou mi je v servise dokonce stelovali, svitilo to strasne nahoru, porad me nekdo problikaval.Momentalne me sice nikdo neproblikava, ale stejn esviti dost daleko.V tatove MB je radost svetla zapinat, rozsviceni xenonu a jeho vyskove nastelovani se mi strasne libi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.06  16:56

    « Re: Re: Re: Re: Xenony

    Jo, já xenony mám. Taky se mi zdálo, že ta samonivelace nechodí, ale když se to opravdu pořádně zatížilo a pak jsem rozsvítil, tak se to evidentně posunulo - je to vidět, když parkuješ třeba před zdí a nebo máš před sebou jiné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 05.12.06  16:39

    « Re: Re: Re: Xenony

    Nikdo nemá xenony? :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.06  15:02

    « Re: Re: Re: Hvízdání continued

    Hm, FMC :-) Ale jak , Když jsem chtěl, aby mi poskytli správný postup při opravě závadného vstřiku, tak mě odkázali na " kterýkoliv autorizovaný servis ". No´to je právě to, co jsem nechtěl, servis mi může říct co chce, a jak já jim dokážu, že to tak není ???
  • « 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 05.12.06  14:50

    « Re: Re: Hvízdání continued

    Zni to jednoduše a uvěřitelně, díky. Otec (taky se v tom vyzná) pravil do telefonu, že to tipuje na řešení u kámoše na zvedáku do 10 minut. Společně jsme taky přišli na špatný vracení toho mechanismu, protože jsem ho tím opakovaným dupnutím minule asi odblokoval.
    Já bych to sem nevypisoval, ale mě prostě sere, že tím trávím čas (aspoň ne peníze) a autorizované servisy napříč Evropou kroutí výsměšně hlavou, co mám za problém. Zraje ve mně email na FMC.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.06  12:53

    « Re: Hvízdání continued

    to Impaler:Vlado, dojedes urcite, ale jen ti to bude zneprijemnovat zivot.Tam se nema co kousnout-podelat atd.a tvuj problem je myslim tenhle.Jelikoz v CR jsem se zivil rukama a ti padem mi neni cizi si na aute dost veci udelat, nebo po servisu to sam alespon zkontrolovat.Me svagrove jsem vzdycky na Primere menil desticky sam(jako i na svych autech, ktere jsem mel) a vim, ze kdyz se meni desticky a kotouce, tak je potreba to dost dukladne vycistit kartacem a skrabakem vzit poradne vodici drazky ve kterych se desticky pohybuji tzv."plavou".To kdyz se neudela tak zustavaji viset a tim padem se nevraci, lehounce se dotykaji kotouce, coz ma za nasledek ohrivani a piskani.Na Fordu jsem je jeste nenechaval menit, protoze jsou zatim ok a neni tedy duvod, ale kdyz jsem mel pred Maxem novou Hondu Civic a po 2letech jsem jel na vymenu desticek, tak po me vyzuelni kontrole jsem byl mile prekvapen, ze to mechanik dukladne ocistil a drazky navic namazal spec.vazelinou na teploty(odolava az 1200 st.celsia).Tak by to melo bejt automaticky vsude, ale bohuzel v jinych servisech jsem se s tim nesetkal :-( .Kazdy tam sice nahaze nove veci, ale vubec nepremysli nad tim, jak budou fungovat, kdyz vsechno kolem je pokryto vrstvou rezu .A to je zrejme pripad tveho servisu v Bru., bohuzel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.12.06  11:24

    « Re: Re: Re: Re: Re: Kolísání volnoběhu

    Dík, Petře. poptám se. Údajně se na vstřiky NEVZTAHUJE záruka :-( To bych rád věděl proč, nikde v záručních podmínkách nic takového není.
  • 00 Reagovat !

    foto impaler

    impaler 05.12.06  06:20

    « Hvízdání continued

    V pauze mezi vstřikama - opět pískající auto jsem po poslední opravě podrobil opakovanému intenzivnějšímu brždění, jestli jsem do té doby prostě nebyl moc mírnej.
    Je pravda, že to od té doby nedělá, ale moc jsem toho nenajel (do 50 km).
    Ovšem včera v dešti, když jsem si jel do práce pro zapomenuté klíče a zpět, a v tom nervu jsem jel ehm trochu rychleji, musel jsem i více brzdit na tom klouzavým. Přes zavřený okýnko jsem cítil smrad, ale nebyl jsem si jist, jestli teprv nesepnulo topení. I když zahřátý to dávno bylo...
    Po vystoupení z auta jasná čuchová diagnostika - z levého předního mnohem větší smrad a teplo než z pravého, vzadu samozřejmě nic, ale to je asi logické.
    Jestli se nějak mění brzdný účinek, to já nepoznám, snažím se obecně brzdit málo a většinou nebrzdím na doraz, leda za to může někdo jinej.
    Připadám si, že si ze mě ty servisy dělají *. Nicméně jsem objednán do NJ na svátky, tak mě prosím aspoň ujistěte, že tam dojedu. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  22:05

    « Re: Kolísání volnoběhu

    Kluci to me ani nerikejte !!! - od zacatku (0km do cca 30tis.km) jen samy Shell - tak napul Shell V Power. Nemecko, Rakousko, Francie, Svycarsko - take pouze Shell. Uz se chladi od rana pred barakem - tak ho zitra vyzkousim jak rikal DIM. Jinak opravdu nic jineho. Jakmile se rozjedu, tak se vse chova uplne normalne - i chod opravdu studeneho motoru v -10stupnich hned po startu v 1800m/nad morem me prijde jen lehky kovovy klapot, ktery velice rychle mizi. Jak rikam zatim se to stalo cca 4x. Do tydne jdu na garancku - co s tim ? :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  21:10

    « Re: Re: Re: Xenony

    to PetrT:Nebyl tam drive pan Sirec?Ten uz tam nedela?
  • « 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 04.12.06  20:58

    « Re: Re: Xenony

    Právě, že bliká... a docela často. A navíc když s autem houpu, svítí to nahoru / dolů...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  20:50

    « Re: Re: Re: Re: Kolísání volnoběhu

    DIME, v Hale je nějaký pan Mareček (nedělám si srandu):
    marecek@hale.cz (Delphi servis)
    marecek@fordhale.cz (Ford servis)
    Zdravím, Petr.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  20:47

    « Kontrola čerpadla

    ... by se měla provádět (mrňousi) pokaždé kdy je v čudu větší množství vstřikovačů ...
    a to tak, že se jímá přepad z čerpadla do cca 0,5l a 1,0l flašky, potom roztočit a magnetem pode dnem "posbírat", tedy pokud tam nějaké piliny jsou (pozor magnetické!!!) ...
    Pokud je tam nashomážděna ploška o velikosti menšího pětníku, je zle a další vstřikovače by byly opět ničeny.
    V tomto případě je třeba vyměnit celé čerpadlo.
    Já bych to neriskoval a snažil bych se tomu přijít na kloub.
    Dnes jsem zaslech něco o Mondeu z Francie, dotaženého po delší době stání. Nový hrdý majitel najel pouze 50 km a stop. Bez jakékoli další kontroly tam narvali další vstřikovače, 5 km a stop.
    Auto stálo, voda kondenzovala a náhlá smrt systému - koroze, pilinky a opakovaná závada.
    Prostě absolutně nestačí "řešit" problém výměnou dílu, musí se přijít na kloub problému, který způsobil smrt vstřikovačů.
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 04.12.06  20:20

    « Re: Xenony

    ja mam xenony (ted teda jen jeden :-) sada za 3150 na me ceka na poste), problem je, ze jsem s tim plnej jeste nejel. Ale pokud na tebe nikdo neblika, tak bych to asi neresil. Nebo si udelej test nekde u zdi a vlez do kufru :)
  • 00 Reagovat !

    foto fangio1

    fangio1 04.12.06  19:47

    « Xenony

    Ahoj, není tu někdo, kdo má mondeo s xenonama? Jak se chovají po rozsvícení? Dělají světla "rozcvičku" dolů/nahoru nebo jenom stojí? Svítí to pořád stejně daleko bez ohledu na zatížení v kufru? Mám auto asi 3 týdny a připadá mi, že nefunguje zátěžová regulace světel. Díky za odpověď
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  14:35

    « Re: Re: Re: Kolísání volnoběhu

    FMC mě odkázalo na informace ze servisu . Ale to jsem právě nechtěl !! Petře, nemáš ještě někde kontakt na Halle ? Zkusím to tam poslat jenom jako normální dotaz .
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 04.12.06  14:28

    « Bez nadpisu

    Ja bych se v te situaci bal toho, ze oni te otravene vydusej-auto ti daj o to pozdeji a nauctujou si to-aniz by to v realu zkontrolovali...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  13:47

    « Re: Re: Kolísání volnoběhu

    Přesně stejně uvažuju i já. Ve středu to jde na tu diagnostiku, když to bude jeden vstřik, jestli mám tvrdě žádat kontrolu pilin, čerpadla a pod. a jestli oni jsou POVINNI to udělat podle nějakého manuálu nebo ne . Mám se zeptat ve FMC ?
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 04.12.06  13:35

    « Re: Kolísání volnoběhu

    Toho se taky bojim! Pokud je to znama vec, ze cerpadlo je puvodcem tech pilinek, tak dokud tam bude, tak budu cekat, kdy mi odejde dalsi vstrik. ...
    sakra prace .. :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  12:09

    « Kolísání volnoběhu

    Bohužel Jardo setkal.
    Jestli jsi četl poslední příspěvky, cca před 14 dny jsem odvezl svoje auto do Hale(mimochodem ještě ho nemám-čeká se na vstřikovače)
    Problém stejný-vystydlé auto v garáži, lehce neklidný volnoběh(mě to kolísalo velmi neznatelně, spíš to bylo cejtit, jak se auto občas zachvělo). Po rozjetí lehce hlučnější chod do cca 1 min pokoj.
    Resume-2 vadné vstřikovače.
    Poslední rok na V-P Diesel bezvýjimky!!!!!!!
    Závěr-jestli ještě někdy auto uvidím, budu lejt Standu i do V-P Diesel a basta.
    Jinak najeto mám 24 tis km.
    Jinak pro opravdové paranoiky doporučuji č. 4 časop. Aotodiesel-pasáž o vstřikovačík Delphi a zejména o čerpadle-v článku prý mechanici v Hale doporučují jeho kontrolu vždy mění-li se vstřikovače, mě na cílený dotaz řekli, že jim diagnostika nic neukázala, jen 2 vadné vstřikovače a čerpadloíže je tedy OK.
    Co ty na to Petře T-můžou takhle bezpečně říci, že čerpadlo není trochu přidřené a že v systému nekolují mikropilinky kovu o nichž se ve zmiňovaném článku psalo? A že mi tedy po dalších kilometrech neodejdou i ostatní vstřikovače a i čerpadlo-finálně mimo záruku za desetitisícové položky?
    V tom článku totiž právě z Hale psali, že mnohé servisy jen vymění vstřiky a zmíněné pilinky z rolena válečků čerpadla masakrují nové a nové vstřiky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.12.06  12:07

    « Re: Start motoru - kolisani otacek

    Celkem jednoduchá zkouška . já když to studené nastartuju, tak to kolísá a hlavně NEJDE POMALINKU PLYNEM ZVYŠOVAT OTÁČKY !!! Když to s velkým citem zkouším, tak motor s přidávajícím plynem se dusí kolem 1000 otáček i když pořád pomalinku přidávám..až potom najednou tu neejistotu překoná a vyskočí tak na 3000 při stejném stlačení pedálu a tam už v pohodě . Dělá to jen pod 1500 ot. Nad tím šlape jako hodinky. Takže se musím ráno rozjíždět až po tom, co to roztočím.............. jako v autoškole :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.12.06  10:12

    « Start motoru - kolisani otacek

    Vychladly motor, niz jak 4 stupne nebylo, jak sucho tak vlhko, stalo se to uz asi 4krat. Vzdy pouze u dukladne vychladleho motoru - stani aspon 1den.
    Start a motor kolisa v otackach od cca 850-1000ot/min - pouze na volnobeh bez pridani plynu a hned po startu - cca po 10 - 30sec se vse ustali. Pokud pridam plyn vse - OK - rozjezd - vse - OK.
    Setkali jste se s tim? - jinak zadne jine problemy. Pri kolisani nevychazi z vyfuku zadny kour.
    Zajimavy je, ze v alpach kde bylo kozdy den rano pod nulou, se to nedelo.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 04.12.06  07:46

    « Re: Stanadyne

    eda.nezbeda: někdo dřív psal, že cenově velice výhodné balení standy se dá koupit zde - [odkaz] - ale nevím jestli se občas dostaneš do plzně...
    klapot: také jsem v poslední době slyšel dívný zvuk z motoru když jsem se z nízkých rychlostí rozjížděl, jemně a v tahu. motory jako by cvakal, zdálo se mi to podobný, jako když jsem měl na starém žigulu uvolněnou kardanku - takové to cvakání v tahu. ale včera jsem natankoval novou naftu plus dvojnásobná porce standy a klapání se mi zdá že zmyzelo. fakt na mě jde asi také těžká paranoia...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.06  16:54

    « Re: Stanadyne

    Nezbedo,
    pokud jezdíš v Něměcku tak neaditivuj, tam je nafta úplně narvaná aditivy. Asi tak, jako když dám dvojnásobnou dávku Standy nebo beru opravdu dobrý Shell V-Power.
    Pro zachování životnosti vstřikovacího systému a motoru stačí k průměrné naftě normální předepsaná dávky. Pokud jedeš do Chorvatska, nešetři, tam je problém, podobně jako na východ od nás. Ani Slovinsko není z obliga.
    Standu nejlépe nakoupíš na pobočkách Autobenexu a víceméně snad v síti Delphi Diesel.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 02.12.06  16:51

    « Bez nadpisu

    ne, jdu si na chvili schrupnout a vecer se vozeru :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.06  16:47

    « Tak je to lepší...

    Martine, investoval jsi dobře, nelituj těch peněz.
    Fram, TO JSEM SI MOHL MYSLET.
    Filtry Delphi jsou nedílnou sočástí systému commn rai a navíc patentovány. Pokud chceš obejít patent, nemůžeš prostě vyrobit 100% stejně funkční filtr.
    Málokdo si to nechá vysvětlit, díky za důvěru.
    Ti dílnaři jsou strašný prasata.
    Tak fajn, to by bylo. A Teď, udělěj prosím následující: 1/ přejdi místnost 2/ otevři okno, že je venku zima, nevadí 3/ vylez si na parapet 4/ skoč...
    :shock: :shock: :shock:
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 02.12.06  15:44

    « Re: Palivovy filtr

    to Petr T:
    Tak Petre, na tvuj popud jsem ten filtr vymenil za novy original delphi...
    V te dilne predtim mi tam dali nejakej Fram..
    Stalo me to 1.070,- za filtr a cca 300,- za 5l kanystr s naftou(abych ten novej mohl naplnit naftou) +asi pul hodiny srani v garazi :-) protoze v servise nemeli cas mi to udelat.
    Doufam, ze si vazis toho jakej mas tady vliv, doufam, ze mi priste nereknes abych skocil treba z okna..
  • 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 02.12.06  14:16

    « Stanadyne

    Tak sem zkousel hledat kde to roste, ale nic moc uspokojiveho sem nenasel.
    Teda nasel, ale ne tolik kolik sem cekal :)
    Snad jen na Delphi-Diesel odkaz na vasi firmu s tim, ze mate zastupce v Brne. Pres nej by to slo koupit?
    Jinak budu opet rad za kazdy tip, jak u nas tak v Nemecku ;-)
    Pak samozrejme je jeste otazka davkovani, az to budu mit k dispozici. A myslim tim samozrejme tip na to jestli se vyplati dodrzovat striktne navod vyrobce nebo uz jsou nejake zkusenosti na efektivnejsi pouzivani. Jen pro uplnost :)
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 02.12.06  13:26

    « Re: Standa

    :oops: Danke! ... opakovani je matka moudrosti ne? :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.12.06  22:27

    « Standa

    Edo,
    tady se to tolikrát omílalo, až ze Stanadyne někdo udělal Standu. >:D
    Cený název: Stanadyne Performance Formula (formule výkonu, nebo vzorec výkonu...)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.12.06  19:47

    « prumerna spotreba

    Dneska me pobavila prumerna spotreba, cca 9.39l / 100 km, (za poslednich 540km) z 50% mesto, 50% dalnice, tak nevim, asi s tim uz neumim jezdit :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.06  18:10

    « Bez nadpisu

    lordmystic,DIM: smrdel ten vas dym nejak zvlastne??ja som mal este pod vyfukom nie velku mlacku oleja.Zajtra ho idem odtiahnut do servisu takze v pondelok uvidim co tomu v skutocnosti je.
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 01.12.06  16:38

    « Re: Re:

    to Petr T.:
    co je to aditivum Standa? Nestacil by treba Frantisek? >:-[] ... sorry, vim ze to tu nekolikrat bylo, ale nemuzu to najit ... jeste se tu nejak neorientuju ... jaka je to znacka?
    A k vstrikovacum jeste: ten prvni mi odesel tesne po tom co sem vyjel jednu celou nadrz Shell V-Power z Ceska! A tehda sem nabyl dojmu, ze mi ta super nafta v ramci cisteni uvolnila neco co ten vstrikovac zadrelo, ale je to jen domenka ... proto sem ale od te doby zadnou znovu nevzal. Jak v nemecku tak u nas. Jinak v Nemecku i u nas tankuju vyhradne u Shellu.
    A k tem zvukum... no ja mam dobry usi a bohuzel dve predchozi zavady, to turbo i ten vstrikovac, sem poznal po zvuku. A vim, ze ted je zvuk jiny nez byl a to uz cca od zari, teploty v tom prsty nemaj. Proste paranoia znas to.
    Ale zkusim prisady, jak radis a zjistim si kdy mi menili pal. filtr naposled a budu ho nechat menit pri kazde prav. prohlidce. ..
    Dik! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 01.12.06  16:29

    « Re: eda.nezbeda...motor+2 vstriky=100 tis.

    To mas tak:
    Muzu si dovolit max. 1-2 denni opravy CR, jinak bych si musel brat dovolenou kvuli oprave auta. A verte mi, ze oprava u nas se fakt vyplati (na rozdil od Nemecka)!
    Vzhledem k tomu sem nemohl riskovat, repasovany motor. Navic jsem v te dobe jeste ani nevedel, ze soucasti kompletniho motoru (jak tomu rika ford) nejsou vstrikovace! Mimo to jsem mel v Carentu dohodu o spoluucasti na te oprave a na novy motor byla vyhodna. Proto sem psal, 100 tis. moto + vstrikovace. Skutecna cenikova cena kompletniho motoru s vymenou je 105 tis.
    Proste kdyz jezdim jednou az dvakrat mesicne 1650 km (825 tam a zpet), jednu cestu nekdy i za 7 hodin, tak to zname na, ze to auto "hodne pouzivam"!
    Omlouvam se vsem tem co se o Mondeo tak vzorne staraji, protoze ja to casto resim spis penezma, nez spravou peci :-( No neni to nejlepsi, ale zijeme jen jednou a presto ze jsem blazen do aut od narozeni, predevsim je rad provozuju.... :roll:
    A k tomu tvymu "trochu linejsi v otackach od 1800-2800" .. tak to sem prave nechal vymenit podtlakovy regulator lopatek turba a bylo to pryc. Logicky to znamena, ze turbo je najednou neefektivni v nizsich otackach a to je zpusobeno prave nefunkcnim natacenim nabeznych lopatek! myslim, ze by stalo za to to zkontrolovat, protoze ja s nejakyma toledama nebo oktavkama nikdy problem nemam! Mam dojem, ze prave kroutak U naseho motoru je lip rozlozenej dole nez u toho TDI PD.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 01.12.06  16:29

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    DIM: jen jeden vstřik, prej konec jeho životnosti. Potrubí ke vstřiku se neměnilo, ten novej vstřik je trošku jinej model, ale pasuje tam. Teť je to uplně v poho, ale najel jsem s tím po opravě jen kolem 3.000km, což je málo na nějaké hodnocení. Jinak u Forda mi několikrát řekli, že podobné bílé výpary jsou normální, že je to běžný při načatym vstřiku. Z počátku sem taky zkoušel všechno možné hledat, stejně to vždy končí u vstřiků... :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.06  16:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    Já taky doufám, že nic víc.............a teď už všechno O.K . ?? Měnili ti jenom jeden vstřik ? Kolik už jsi najel po opravě ? Mně to zatím do nouzáku neskočilo........
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 01.12.06  14:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    DIM: přesně do puntíku to samé se stávalo mě, bílej dým, nepravidelný chod. Stalo se mi to asi 5x. Pak se mi začalo auto přepínat do nouzáku za jízdy při zátahu a pak už víme, výměna jednoho vadného vstřiku... Jsem přesvědčen, že máš to samé co já, načatý vstřik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.12.06  14:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    Mě teď docela polilo horko, protože ten strašný dým, který jsem několikrát zažil, byl právě takový, jak popisuje WLADI. Ale vždy se mi ho podařilo aktivivovat takto : stačí nastartovat nezahřátý motor ( nemusí to být zrovna po ránu ), počkat tak 5 minut na volnoběhu a pak popojet. Při dalším zastavení se začalo auto doslova halit do smradlavého bílého hustého oblaku . A při sešlápnutí plynu se vyvalil dým , který by mi záviděla leckterá diskotéka........až na ten smrad :-) Už se mi to stalo asi třikrát, když jsme nastartoval a pak čekal pár minut na kolegu........ Pravdou taky je , že ten smrad je jiný než klasicky spálená nafta...........no nedejbože, že by to měl být olej !!! Já zatím mám jen za to, že nějaký ten zadrhávající vstřikovač nestíhá při studeném motoru............
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  22:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    nepamatam si to velmi dobre.skor ta nafta.jedine co moze olej prepustat do vyfuku je len turbo??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  22:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    Od nafty nebo od oleje?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  22:04

    « 15k jako rocni limit

    Postupne zjistuju, ze pote, co mam za rok a pul na aute skoro 47tis tak po prestehovani do Prahy to misto 100km dojizdeni denne (+ delsi trasy o vikendech) dam tak 20-25km (na 15k bych koukam potreboval alespon 40 denne)... i kdyz jsem se zatim z lenosti nedonutil jezdit metrem (cca 5 min pesky) tak kratkych studenych jizd bude hodne ... zacal jsem uvazovat ze to vymenim za Mondeo benzin ... uvidime ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  22:02

    « Re: Re: Re: Re: Co tomu je????

    Ked daval kolega dole kryt motoru tak 3 vstrekovace boli mokre
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  21:59

    « Re: Re: Re: Co tomu je????

    Možná za to mohou vstřikovače (mechanické) - ty je dobře tak po 120 tisících zkontrolovat a případně vyměnit trysky.
    Přemíra karbonu (špatné spalování) plus nekvalitní nafta = smrt turba.
    Turbo se dá i opravit, nemusí to být zas až taková rána.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  21:55

    « Re: Re: Co tomu je????

    Vsetko som dodrziaval.Vsetky zasady ohladom turba.A boli nanic.A to uz malo ist z domu.Mam 5 kvalt
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  21:43

    « Re: Co tomu je????

    Na 95% turbo, máš smůlu.
    Nikdy nehoň motor na plný plyn pořád a před zastavením motoru např. u pumpy zvolni, na pumpě nech motor běžet chvíli na volnoběh. Jinak se ti připéká olej na hřídeli turba a končí to přesně tak, jak jsi popsal...
    Máš 5ti nebo 6ti kvalt?
    5ti kvalty točí víc otáček a víc trpí. 6ti kvalty nemají problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  21:40

    « Re:

    MARTINE,
    filtr Delphi HDF924 má zespodu vypoštěcí otvor se závitem 8 nebo 10 mm.
    Čerpadlo od 1800 ot vyvíjí max. tlak, potom je to už jen o dodávce paliva...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  21:36

    « Re: Re: Palivovy filtr

    Martine,
    se systémy common rail musíš brát originál. Nezahrávej si.
    TEN JE UŠIT NA MÍRU SYSTÉMU.
    Náhražky nebrat!!!
    Jinak si připrav tak 40 až 60 tisíc.
    Koleduješ si, náhražky mají asi tak 70% účinnost a propustí větší částice které spolehlivě a v 1/2 době oddělají vstřikovače.
    Musíš koupit buď ve Fordu nebo od Delphi (HDF924), stojí asi tisícovku.
    ROVNICE: 1000 - 700 = 300 = 60000
    Ta rovnice se nerovná ale platí.
    Ověř si, že Ti Auto Kelly dodalo filtr HDF924 originál Delphi. Ve Fordu maj samozřejmě totéž ale zabaleno ve Fordí nebo Motorcraft krabici.
    Naposledy jsem viděl FILTRON (PL) a vstřiky najely 50 tisíc, chlap se dušoval že Mondeo už nechce vidět.
    PROČ OPAKOVAT POŘÁD STEJNÉ CHYBY??? NEJSME OPICE!
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.06  21:30

    « Co tomu je????

    Mam Mondeo 2.0 TDDi rok vyroby 2002 ma najazdene nieco cez 120 tis km.Dnes ked som siel po dialnici, obehol som auto a zarazu som videl v spatnom ze akosi dymim.Bol to syty bledy dym.Auto sa zrazu samo nastavilo na nejakych 2000 otacok.Dosiel som po odpocivadlo vypol zapalovania a motor bezal dalej.Otvoril som kapotu a kolega uskrtil privod nafty do motora.Dym siel aj cez mierku.Po odstaveni motora bola pod vyfukom mlacka spaleneho oleja.Motor bezal do poslednej chvile bez nejakych badatelnych pazvukov.Auto pojde na opravu do servisu.Mate niekto s tymto skusenost?Moze to byt turbo?Dakujem!
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.11.06  20:53

    « Bez nadpisu

    to Petr T:
    Jinak filtr byl samozrejme z nabidky pro mondeo a byl vizuelne i rozmerove stejnej jako puvodni-pasoval na priruby nebo hadicky.
    Tankuju jen bud OMV nebo shell vp, pridavam aditivum a taky jezdim dost v rukavickach a to nejen pri studenem motoru, ale i zahratem.
    Nevim, ale jestli mirna jizda to cerpadlo setri-tlaky bude mit asi stale vysoke?
    Nicmene se k autum chovam slusne a myslim ze vic uz jde delat tezko
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.11.06  20:38

    « Re: Palivovy filtr

    to Petr T:
    Ja kdyz auto koupil tak jsem nechal vymenit v servisu primo prede mnou olej s filtrem, palivovej i vzduchovej filtr-olejovy servis hodlam delat po 15 tkm a pri nem menit pokazde i palivovy filtr..
    Jedina vec mi vrta hlavou a to sice jakej filtr-byl jsem totiz v obycejne dilne(protoze si myslim ze olej a filtry dokazou vymenit i tam a jeste lip, kdyz jim pri tom stojim za * coz by ve fordu nedovolili) a tam z nabidky 3 palivovejch filtru firmy Auto Kely objednali ten nejlacinejsi-nevim uz presne vyrobce, ale stal cca 700,-kc
    Ja nevedel, jakej pouzivaji ve fordu a cim a jeslti se vubec od sebe lisej a prislo mi ze meritko ceny-automaticky vzit ten nejdrazsi-nemusi znamenat, ze je to ten nejlepsi...
    Mas k tomuhle neco?
    Jinak puvodni filtr co z toho vyndal jsem prohlidnul, zjistil jsem, ze zadnej ventil na vypusteni vody to nema a mechanik mi rekl, ze pokud me zajima obsah toho filtru-pripadne obsah vody v nafte v nem tak jedine reseni je ho vrchem vylejt treba do sklenicky a tam podle sedimentace nebo nejak vizuelne zkoumat kolik je tam te vody-takze vim opet kulovy o tom jak filtr funguje a co se v nem dalo najit..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  20:26

    « Odlučovač vody

    Martine, asy by to šlo, lidová trvořivost (odlučovač použít stejný jako na Rextonu).
    S tou ojnicí jsi to špatně pochopil, to byla hřídel čerpadla. Prostě hřídel Euro3 (slabší) se může zaměnit za Euro4 (silnější) a pro vozy s Euro 3 se tak získá výkonnostní rezerva čerpadla.
    Filtrace paliva se velice podceňuje. Hromada lidí tady brečí ale přitom nemá páru jak dlouho může filtr v Mondeu být, či dokonce jej nikdy neměnili...
    Onehdá jsem zažil Transita s 95000 km najetých na filtr paliva. Ještě prý měli tu drzost a dožadovali se prý záruky...
    A dnes se za mnou stavil známý co má známého s Mazdou 6 MZRCD 100kW. Chlapík si koupí M6 za cca 750 klacků a potom je mu líto dát za filtr 1 klacek. 20 tisíc km mu připadá málo pro výměnu oleje...
    Takže mění olej pozdě a filtr vyměnil v 60 tisících a to ještě použil náhražku.
    Takže:
    - vstřiky 44000
    - turbo 50000
    - EGR 10000
    Jenom nevím v jakém pořadí...
    KOMU NENÍ RADY TOMU NENÍ POMOCI, SERVISY BUDOU MÍT Z ČEHO ŽÍT.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.11.06  20:12

    « palivoy filtr

    to Petr T:
    Neslo by tam to odlucovani vody pridelat? Proste ho pridat jeste pred palivovy filtr treba? Bylo by to preci mnohem jednodussi nez nejake zesileni ojnice a dalsi veci co jsi psal-minochodem nedokazu si predstavit jak se da nejaka ojnice zesilit-snad jedine vymenit za jinou, ne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  17:17

    « Re: Re: Re: Dotazy

    DIMe, vydrž dva měsíce, potom se určitě dohodneš v Delphi servisu na repasu vstřikovačů v rámci prodloužené garance, s nástupem oprav chystají změnu servisní politiky a změkčení přístupu k vyřizování garancí...
    Tvé vstřikovače vykazují jakousi nezmapovanou závadu, musí se přijít na to co se může dít...
    Zatím něco udělěj pro věc a dávej Standu, motor Tě bude mít rád. >:D :P >:D :P :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  17:13

    « Re:

    Edo,
    dávej aditivum Standu a budeš bez problémů jezdit ještě hodně dlouho, extra čisté spalování Tě zbaví úsad karbonu z EGR, turba, spalovacích prostorů a z trysek vstřikovačů.
    Ten tvrdý zvuk se Ti možná jen zdá, je podzim a motory jdou tvrdě než se zahřejí.
    Pro začátek dej 2násobnou dávku Standy, máš na to najet 400 tisíc, když budeš zároveň měnitz filtr paliva do 30000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  17:07

    « Re:

    Stenly, zapoměl jsem dodat že SSANGYONG používá navlas stejnou techniku jako Mondeo... včetně palivového filtru, Mondeo ale nemá odlučovač vody...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.06  17:06

    « Re: Re: Re: Dotazy

    DIMe, servis Ford musí měnit celou soustavu, jinak to pod.... Servis Delphi by měl měnit jednotlivé díly dle zvláštního předpisu, kde je nejdůležitější absolutní čistota při manipulaci s novými vstřikovači. Pokud se nedodrží, jsou problémy (možná je to Tvůj případ...)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…