FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
jack007 08.12.06 23:52
« cerny dym
Tak konecne se mi podarilo opravit xenon, nakonec to nebyla vybojka ale starter cena u forda 2300,- (vybojka D2S u autokelly 3950,-). Me to nastesti stalo 1600 s univerzalnim menicem a starterem, takze jsem si to propojil mimo fordi elektroniku svetla a svitim. No a pri testu jsem si vsimnul pekneho cmoudiku pri studenem motoru. Auto jede porad dobre, tak doufam, ze to bude jen EGR ventil. -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:46
« Re: Palivový filtr
mrnous:
Co říci na přístup Ford dealera...
Veď si pečlivě záznamy aby jsi případně s nima mohl cokoli vyhádat. Co se týče filtru, když už ho musíš kupovat, kup si jej raději od Delphi. Jedině tak máš zaručen správný 2 mikronový filtr (existuje i 5 mikronová verze a Fordi vůbec nevědí co prodávají). -
"-- skrytý --" 08.12.06 16:06
« Palivový filtr
Pánové!
Po cca 3 týdnech denního telefonování si jedu pro opravené auto. (čekalo se na vstřikovače a kdybych denně neotravoval asi bych do vánoc auto neměl.)
V rámci garance vyměněny 2 vstřikovače, na můj dotaz co vstřikovačům bylo( rozuměj proč odešly) odpověď, že se nezjišťovalo, čerpadlo prý OK. Palivový filtr, o němž mi říkali, že se automaticky mění při všech opravách vstřiků bude vyměněn až na mou výslovnou žádost a musím si ho zacvakat. -
« Bez nadpisu
martin.z aditivum bych nedavat pokazde, staci jednou za cas. Ja osobne nedavam, spise dodrzuji to ostatni, pokud jde o pal.filtr intervalove doporuceni jsou jedna vec a praxe druha, urcite je dobre verit jedine sobe a proste si u te vymneny stat , stary pozadovat sebou. Je lepsi menit casteji jakekoliv naplne a filtry. Pak je jistota. -
"-- skrytý --" 08.12.06 10:15
« Re: filtr
Servis v Olomouci sám navrhl výměnu filtru po 40 000 Km.Zdálo se mi moc brzo, ale teď su rád. Mám tam už 6-tej origo kousek a je to vklidu.Píšou to i do servisky a je jedna z věcí co si hlídaj. Jinak je musím do všeho spíš nutit. Např. výměna vnějších řemenů se uvádí po 160 000 Km a hoši usoudili že to 220 tis vydrží.(no vyšlo jim to,ale už byl fakt jetej, zadní kotouče se jim taky zdály po 200 tis dobré a tlumiče mám furt origo 240 tis.)
Ještě mě při prodeji důsledně nabádali na tankování v JZD. :x -
« Re: Filtr
Petře, zatím moc díky. Servis mi vyšel vstříc a rozhodl, že vstřikovače platit nebudu a že je vymění. A to ještě dříve, než jsem se začal šťourat v těch papírech ! O tom filtru jsem se s nimi začal bavit až potom..... Třeba alespoň zjistí, že jim to někdo na dílně flákal a zachrání to tak vstřikovače dalším jiným nešťastníkům :-) Já si teda už rozhodně auto bez výměny filtru vnutit nenechám !!!! .
A věřím, že vy co to tady čtete taky ne, tak snad to bude alespoň k něčemu dobré !!!!
Jo a s tou rozbrušovačkou to nakonec není tak úplně špatný nápad. Napřed se pokusím zjistit, jestli se dá nebo nedá najít nějaký výrobní kód nebo označení filtru, ale pokud nebude další důvod ho schovat, tak ho klidně rozřežu a na stav filtračních ploch se pokusím podívat.
Auto je staré o pár týdnů více než dva roky , ale mám zaplacenou prodlouženou záruku Ford Protect. -
martin.z 08.12.06 09:33
« kvalita nafty
dal jsem si tu praci a cetl jsem caste doatzy na www strankach ustavu paliv a maziv.
Jednoznacne se tvarej tak ze ceska nafta splnuje evropske jakostni normy, tedy stejne jako treba nemecka nebo rakouska a ze neni duvod se u renomovanych pump bat.
Taky existuje ta jejich pecet kvality kterou ma snad zatim jen shell a benzina a u techto pump ustav paliv a maziv pry pravidelne odebira vzorky a kontroluje je.
Na strankach ceske obchodni inspekce se jeste dajit vysledky jejich vlastnich odberu ([odkaz] a tam je kupodivu nevyhovujicich vzroku nafty ne zase uplne zanedbatelne.
Kazdopadne ustav paliv a maziv se tvari jako, ze spatna nafta se muze vyskytnout spis jako ojedinely exces nez pravidelny jev u nejake site pump... -
"-- skrytý --" 08.12.06 08:25
« Filtr
DIMe,
filtr je podle mne důvodem poruchy a taky jedinou šancí, jak s nimi vyběhnout. Oni to zavinili ale jde to o řádově 40 tisíc ve Fordovských cenách, určitě to nebudou chtít zacvaknout a FMC CZ jim to odmítne uznat.
Drž se filtru. Práci neprovedli, nemají na to papír, fakturu, PORUŠILI ZÁRUČNÍ PODMÍNKY. Je to tedy velmi smutné, že zrovna servis Fordu.
Otázka zní: kdy Ti vlastně skončila záruka? Kolik si měl najeto v té době? -
martin.z 08.12.06 08:18
« Bez nadpisu
To DIM:
Ano, pokud mas podezreni, ze nebyl vymenen tak bych se o to pokusil.
Jinak vsechny trumfy totiz drzi oni. Pokud se jim to dostane do ruky jako prvnim tak uz do ty nafty nebo primo do vstrikovacu nejakej bordel dodaj-verim, ze to tak delaj-a pak prohlasej, ze je vina na spotrebiteli, ktery tankoval spatnou naftu.
Myslim, ze jedina sance jak se dozvedet pravdu o tom co a jak, je nejakej nezavislej znalec, mozna soudni znalec, kterymu to strcis do ruky jako prvnimu!
Jenze to by zase asi stalo vic penez nez ta oprava od nich takze se zase vracime na zacatek... :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Uvidíme, ten filtr si zítra se zájmem prohlédnu, i když pokud by chtěl někdo mlžit, tak mi podstrčí jiný, ale já mám pocit, že tentokrát je to taky zajímá . Pokud nebude přímo děravý, jak poznám, že je za zenitem ?? A taky pokud nebude roztrhaný, je i tak pravděpodobné, že by byla filtrace tak zásadně ovlivněna ( propouští ) jenom tím, že je zanesený ?? -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Petře, servis se k tomu nakonec postavil na 100% na mou stranu, takže já mám spíš pocit, že teď už společně s nejvyššími hledáme proč, když tam žádný fritovací olej neliju.............. Je to vždycky o lidech a pokud bych ten servis vlastnil já, tak taky nemohu zaručit, že Franta xy něco na dílně neudělal jinak než má, je to třeba nějak prokázat a pak řešit...... Nicméně jak říkám, trochu jsem je přitlačil už předem, že do toho natáhnu leasingovku, případně DAS , takže nakonec že to na garanci udělají....ovšem jenom vstřiky, čerpadlo je údajně i po opakované diagnostice v pořádku. -
"-- skrytý --" 07.12.06 17:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
DIMe,
T V R D Ě !!!
Pokud to neprokážou ( a hezký řečičky ať si nechaj), je to Tvoje šance jak NEPLATIT nic za výměnu vstřikovačů.
Mimochodem, pokud to není na faktuře tak to tam prostě NEDALI,
VŽDYŤ BY SI TO PLATIL, TO JE PLACENÁ VÝMĚNA !!!!!!!
JÁ TOMU NEVĚŘÍM CO VIDÍM >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] -
martin.z 07.12.06 16:43
« Palivovy filtr
to DIM:
poznas z nej kulovy coz je pro ne idealni stav...Ja si rikam, ze menit ho po nejakyhc 20kkm je jedna vec, ale zespoda ma odpousteni na vodu takze mozna by nebylo spatne ho treba kazdych 5kkm zkusit zespodu povolit a kouknout co z toho vytece, kolik tam te vody bude.. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Jo, servis už mi potvrdil, že ten indikátor má tranzit, Mondeo ne, ale 60 tis je max na Mondeu. Údajně je ale filtr vyměněný při 40 tis, ale není to ve faktuře, že to tam zapomněli napsat. Poznal bych to na tom filtru někde ? Je tam rok výroby nebo něco takového ? Zítra si ho nechám ukázat ! -
"-- skrytý --" 07.12.06 16:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Chlape, pleteš si to s Transitem, tam je filtr STANADYNE se systémem indikace znečištění. Mondeo nic takového nemá. Možná senzor na vodu ale tím si nejsem jist.
Pro zajímavost: Stanadyne doporučuje max . limit přepočteno z mílí cca. 29000 km. -
"-- skrytý --" 07.12.06 16:21
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
DIME, on si to plete s Transitem, tam je další Fordův průser: filtr Stanadyne má indikátor znečištění a pokud ukazuje, že je plný, můžeš zkusit vypustit vodu, když to nepomůže, měníš filtr. JENŽE, vůbec nemají udaný maximální limit výměny, takže to někteří lidi berou jako že se filtr vůbec nevyměňuje, jen se upouští voda...
Mondeo indikátor NEMÁ !!!! -
« Bez nadpisu
Jinak k vymene filtru - musim rict, ze mne zatim menili filtr pokazde, takze pri 60 tkm mam treti.
BTW, DIMe uz nepamatuju, jak dopadla presne tvoje kauza EGR ventil - vstrikovace atp., ale v servisu se mi ted taky chteji podivat na EGR (kvuli neklidnemu chovani studeneho motoru - treba jedu na 3 pri 2000 rpm a ono to tak slabe cuka, ale jen pri uplne studenem motoru), tak uvidime, kam to dospeje... -
« Re:
Děkuji za odpověď ale musím se znovu zeptat : opravdu 10 000 KM ?? To by znamenalo, že když mám teď na autě přes 60 tis km, tak bych tam měl mít už 6. palivový filtr ??!! Mají autorizované servisy FORD takováto doporučení ? Už jen servisní interval je pro mé auto 20 tis km. !!??
Odpověď. :
Opravdu, podle našich zkušeností se jedná o tak extrémně namáhaný díl,že pokud chcete ušetřit trysky je lépe měnit pal.filtr takto často.Záleží však na Vašem rozhodnutí pal.filtr je ve srovnání s cenou trysky zanedbatelná částka. -
martin.z 07.12.06 14:32
« Re: Re: vymena palivoveho filtru
to DIM:
Ja teda zadnej indikator na filtru nevidel ani mi neni jasne jak by mohl fungovat.
Jinak DELPHI c.r. samozrejme uvita kdyz budeme menit filtry pred kazdym vyjezdem a autu to taky nijak neublizi takze konkretni cifra km me nemuze prekvapit :-) -
martin.z 07.12.06 14:15
« vymena palivoveho filtru
Ja mam auto z nemecka a v nemecke servisni knizce je vymena palivoveho filtru take po 60kkm, takze pokud je opravdu tak velky rozdil v nafte tady a tam tak to, ze mistni servisni ukony ve vztahu k filtru jen prelozili do cestiny taky zrovna neni od fordu c.r. moc koser.. -
"-- skrytý --" 07.12.06 12:45
« Bez nadpisu
vymenit palivovy filtr se dle me servisky ma pri tzv. komplexni udrzbe ktera je pro vetsinu vozidel Ford cituji kazde tri roky nebo podle ujetych kilometru podle toho co nastane driv.? nechapu.Dale je napsano ze to zalezi na typu vozidla a typu motoru.Blizsi informace nalezneme v Zarucnim a servisnim pruvodci nebo se informujte u sveho prodejce Ford -
« Re: Re: Re: Re: Re: zeme vyroby
Ne, Petře, tak se v terminologii Automotďve označuje sobdodavatelská struktura , OEM a pak jednotliví dodavatelé. Ti, kteř dodávají přímo do OEM jsou číslo 1, pak následují dvojky a trojky atd. Takže např výrobce o-kroužků nemusí ani tušit, že je taky v tom automotive cirkusu :-)
ALE TEĎ POTŘEBUJI VAŠI RYCHLOU POMOC :
je v servisní knížce a nebo v návodu k použití JASNĚ předepsáno, že u tohoto motoru ( 2,2TDCI, EURO III ), je POVINNOST SERVISU měnit palivový filtr a v jakém intervalu ?? Začínám mít velké podezření a nemám u sebe tyto servisní knížku ani návod . Díky za nějakou rychlou odpověď. -
« Re: zeme vyroby
Koln je sídlo Fordu v Evropě, Mondea se dělají v Belgii, pokud vím...... Ale o tom to není, Touareg se taky dělá v Bratislavě a pod, jde obecně o organizaci výroby, dodržování předepsaných postupů a norem.....a v tomto je VW a nebo Japonsko mnohem dál než Americký Ford. To je prostě fakt.............. -
"-- skrytý --" 07.12.06 11:13
« Re: Re: skoda PD
Martine,
VW utíká do common railu ze 3 důvodů:
1/ značná komplikovanost motoru a jeho namáhání, typicky prvních 5 let je to ok ale potom se všechno rozsype.
2/ hlučnost (jakkoli s novým piezo PD od Siemense je to lepší)
3/ špatná řiditelnost systému PD pro účely dočišťování výfukových plynů (tlak v systému PD se mění v průběhu pracovního cyklu, máš jen omezenou možnost vytvářet pilotní předvstřiky paliva pro snížení hluku a už nemáš vůbec možnost vytvářet povstřiky paliva pro regenerace bezúdržbových filtrů pevných částic)... -
"-- skrytý --" 07.12.06 11:09
« Re: Re: skoda PD
Martine,
většina problémů na Škodovkás se řeší jak velmi dobře známo čórkou rozuměj krádeží potřebného dílu za hubičku. Tady vzniká značný rozdíl mezi Škodou a Fordem, kdyby nebyly čórky, lidi by držkovali mnohem víc. K těm taxikářům: to je obecný jev, auto které hodně jezdí (především diesel) méně trpí. Prostě diesel je udělaný na velké nájezdy a nemá obecně rád poposkakování. Navíc taxikáři mají vyzkoušený zdroj paliva, na některé věci oni jsou HODNĚ všímaví. -
martin.z 07.12.06 08:58
« Re: skoda PD
to Petr T:
o PD mnoho nevim-pokud vim v octavii je az v O II od konce roku 2004.
Tady ve firme jich par jezdi, 100 tkm bez problemu, ale to je maly statisticky vzorek.
Kazdopadne klasicke TDI ve starych octaviich jsou zname az az a slysel jsem od fury lidi vcetne taxikaru nebo od servisu ze ty auta jsou schopny najezdit 300-500 tkm bez problemu, zvlaste ty posledni vychytane rocniky a zvlaste verze 66kw.
Kdyz se ptas proc si myslim, ze od nich skoda utika, potazmu od klasickeho TDI ze stare octavie uz zrejme utekla-tak duvod je prece jasny. Kultivovanost chodu uz proste neni na urovni vetsiny konkurence jenze bohuzel to je jedina jejich nevyhoda z meho uzivatelskeho pohledu.
Zase treba spotrebou jsou lepsi, vydrz take lepsi, vykony bych rekl, ze umej stejne a ta kultivovanost holt je znat, ze je horsi.
No, nic ja nejsem zadnej fanatickej zastance koncernu, s fordem jsem zatim spokojenej, ale z vyhodu dieselu to ma opravdu jen mohutny moment.
Jinak totiz spotreba je stejna jako 1,8T(to jsem nemel v automatu), pojistka horsi, kultivovanost horsi a naklady a starosti na provoz horsi.
(vsechno srovnavam s 1,8T)
Takze ja vydelal jen a jen automat, kterej sem vzdy chtel a jinak jsou to starosti a hlidnai kde ceho navic. -
"-- skrytý --" 07.12.06 08:43
« Nepochopil jsi mne ....
... Martine,
vyšší prodeje škody se dorovnávají importem použitých aut na poměr blízký 1:1. Jasně, není to 1:1 ale když se podíváš na silnice, tak Mondeí je skutečně hodně.
A tady na netu diskutuje skutečně pár lidí, tak tento ubohý vzorek prosím nepřenášej na celkový stav.
Ford je na 1. místě v počtu importovaných jetin, jedničkou mezi nimi je Focus a hned za ním Mondeo, měsíčně se doveze asi 1800 Fordů ze zahraničí. Tj. asi 20000 Fordů ročně, což je asi tak 2x tolik, než se ročně prodá v ČR.
A to ještě Škodovkáři netuší, co je čeká cca po 5 letech, vstřikovače na odpis i s hlavou motoru... Proti tomu jsou problémy Fordu komickou suitou. U systému PD si musíš hlídat kvalitu nafty i kvalitu oleje. Když máš špatný olej (je nastaven kompromisně mezi mazáním turba a motoru) - buď Ti odkráčí turbo anebo Ti odkráčí vstřikovače, potažmo motor...
Pročpak si myslíš, že VW honem honem utíká do common railu????? -
martin.z 06.12.06 22:54
« Re:
to Petr T: Hm ono je trochu neco jineho mit problemy s desetinasobkem aut v obehu a mit problemy s desetinou aut v obehu-mysleno v cr...
jestli jim na desetinasobek prodanejch aut staci 4 servisni mista na CR....
A posledni statistika prodeju novych aut v cr kterou jsem videl rikala, ze v teto tride je 1.octavie a 2. passat? -
"-- skrytý --" 06.12.06 22:37
« Re: Re: Mno, Honda v dehtu
Motor je na trhu krátce, ví se toho málo. Velkou výhodou je montáž JAPONSKÉHO Bosche (je asi 4x kvalitnější než evropský, přeháním...) Uvidíme za dva roky, do Mondea se začal CR montovat na konci r. 2001, tj nyní 5 let.
Předpokládám že máš 2,2ICDTI... -
"-- skrytý --" 06.12.06 22:34
« Těžký omyl
Martine, Mondeí se prodá tak asi 1500 ročně, vesměs TDCi, Octavií asi 8x tolik.
V importovaných autech Ford jasně vede, srovnává se to do poměru prakticky 1 ku 1.
Octavie mají TĚŽKÉ PROBLÉMY s jednotkami PD ale lidi o tom radši mlčí. Přece si koupili tu skvělou Oktávii se skvělým systémem PD !!!
Cena jedné jednotky PD je 22 tisíc Kč. Repas 10 tisíc.
V současné době je vybudována síť 4 servisů, které mají speciální vybavení ke zkoušení systému PD, ŠKODA měla velký problém protože předtím nebylo jak testovat a prokazovat zavinění.
Na základě výsledků testů těchto 4 servisů Škoda nyní odmítá záruku, pokud se prokáže špatná nafta či špatný olej...(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… -
« Re: Mno, Honda v dehtu
Tak najeto mám 10tkm.Zatím šlape jak hodinky.Tankuji jen a pouze VPD.....na začátku jsem dal 2 nádrže klasiky od Shellu.Aditivum nedávám....
Slyšels na tyhle motory od Hondy nějaké výtky či poruchovost??Vím problém je, že ten motor je na trhu teprve třetím rokem. -
martin.z 06.12.06 21:55
« Re:
To Petr T:
Me by opravdu zajimala statistika, kterou urcite nikdo k dospozici nema.
A to sice kolik procent z nove prodanych mondei TDCI v cesku ma behem uzivani prvnim majitelem nebo rekneme behem 4 let po prodeji zavadu na vstrikovacim systemu???
Umis to odhadnout? Tady z fora to na me pusobi dojmem ze tak 50%
Kdyz vezmu jak mizive malo se tech aut musi prodavat treba proti octaviim a jak nesrovnatelne vice je ze vsech stran slyset o jejich problemech a kolik se tu tech potrefenych seslo tak to teda koncern se svejma obcasnejma problemama s vahou vzduchu, ktera navic stoji par kkc zustava tezce pozadu-mysleno ironicky. -
"-- skrytý --" 06.12.06 21:44
« Re: Re: Palivovy filtr
Martine,
já dávám filtr po 20 tisících a dávám aditivum. (Nemyslím, že bych se svým autem nějak extra zabýval, že bych jako nedělal nic jiného - mám ho špinavého, podřeného). Ano, stojí to něco navíc ale ostatní klady to vyvažují.
Bohužel ze statistik vyplývá, že poruchovost 2,0TDCi je v ČR 3x vyšší než v záp. Evropě.
V tomhle je Ford částečně nevinně. -
"-- skrytý --" 06.12.06 21:39
« Re: souhlas
Nicméně, to auto se mi jinak furt děsně líbí, navíc se do něj i vejdu (což se mi nepovedlo u Avensisu, u Octavie I jen při sedačce hozený co nejníž, Passat jsem nechtěl a C5 má eanej vnitřek. )
Navíc tak 10 let budu mít akorát na angličáky, tak holt budu Mondajze oprašovat a naftu asi zkoušet degustovat.
Jinak díky Ti Petře T. za Tvoje příspěvky, jsi tady taková naše studnice znalostí, až jednou odejdeš z tohohle fora, budu muset prodat Mondeo.
Takže mazivé naftě zdar a naftokazům u čerpaček věčné zatracení a ať se smaží v pekle zničených vstřikovačů. -
martin.z 06.12.06 21:25
« Re: Palivovy filtr
To Petr T, Pulse:
Ne, bylo na nem(primo na jeho tele) napsano jen Delphi nic vic.
Byl primo v papirove krabicce nezabaleny do nejakeho igelitu nebo pod. a papirova krabice s fordima logama byla uz otevrena, protoze kdyz to ke me prodavac donesl tak se v ni hrabal..
Dostal jsem k tomu ucet, ktery ted nemuzu najit ale byl dost nic nerikajici, nebyl na nem ani vyrobce, jen nejake part numbery..
Co se tyce chovani k autu i tankovani tak nejsem tupec, auto setrim jak za studena tak za tepla, tankuji jen v Praze u velkych znackovych pump, pridavam i aditivum, palivovej filtr hodlam menit s olejem po 15tkm.
Ale jinak Petre, aditivum dela 1kc/l nafty navic, shell VP dela navic 2kc/l proti dokonce znackove nafte jinde, ten palivovej filtr s vymenou dokonce pres 1kc/l nafty (dle vypoctu spotreba 7l/100km=700l/10.000km=cca 1.000l/15.000 km= vzdy 1 novy palivovy filtr, ktery stoji pres 1.000,-kc na 1.000 litru nafty)
Takze kdyz sectu vsechny tyhle vyjebavky slouzici k tomu aby se nam rozmazlenej fordik nahodou nevyjebal tak to dela navic 4kc/litr nafty a to je na plnou nadrz-resp. na jedno tankovani cca 240,-kc navic!!!
To ti (nebo vam ostatnim) prijde normalni???
Jako ja tohle musim pred kolegy a znamymi i pribuznymi tajit-jinak by mi rekli, ze sem paranoidni magor a at s tim autem radsi ani nejezdim a dam ho do nejake temperovane garaze kam se na nej budu chodit jen divat.... -
"-- skrytý --" 06.12.06 20:41
« palivový filtr
Zda byl měněn palivový filtr nevím-auto je v garanci, zatím jsem byl na druhé garanci, najeto 23 tis km v době této 2gar. prohlídky. Doma se podívám zda byl filtr měněný, nicméně předpokládal jsem jako prostý uživatel, že má-li se měnit tak ho u Forda vymění. Bohužel nejsem v oblasti common railů tak erudovaný, abych si všechno ještě hlídal sám po autorizovaném servisu. Domníval jsem se, že postačí tankovat nejdražší naftu na trhu( což jsem poslední rok dělal bezvýjimky).
A stále si myslím, že garanční prohlídky a záruka jsou tu od toho, abych se mohl spolehnout, že někdo dělá svoji práci a pakliže ji neudělá, garantuje, že zdarma svoji chybu napraví. Pochybuji, že většina majitelů mondea tdci je zběhlá v principech provozu a diagnostiky common railů jako Ty Petře T. a tudíž že jsou schopni prohlédnout všechny záludnosti tohoto systému.
Jasně, že když budu jako ostříž hlídat intervaly výměn filtru, cmrndat aditiva, nechat si kontrolovat pravidelně vstřikovače apod, pak nebudou problémy, ale o tom to není!
To už si pak můžu všechno dělat na autě sám a na svoji vlastní práci, kterou chci odvádět dobře, mi prostě nezbude čas. To se pak můžem dostat do doby kamenný, kdy si pračlověk udělal sám boudu, udržoval ohýnek, chytil ženskou, zabil veverku a nasbíral bobule-všechno samotinkej. V dnešní době to tak ale nejde-vývoj dospěl do stadia superspecializace, kdy neexistuje dobrý učitel, malíř, lékař, truhlář a zedník zároveň. Člověk může mít dobrý obecný!! přehled a pak ale svoji specializaci, kterou zvládá špičkově. A já jen chci po někom kdo dělá a prodává auta, aby to dělal dobře a neházel odpovědnost na koncové uživatele. Myslím, že většina lidí na tomhle foru nevrazila majlant do auta s moderním dieselem, aby pak totálně zblblá do něj tankovala močůvku v JZD, jak se nám to potom snaží Ford namluvit, když nechce opravovat svůj příliš choulostivý vstřikovací systém. -
"-- skrytý --" 06.12.06 20:31
« Re: Re: Palivovej filtr
Martine, klíííííííd,
jestli je na filtru nápis Delphi HDF924, jsi v pohodě. Moje doporučení zní: na nikoho nespoléhej, spoléhej pouze na sebe.
S tím filtrem je to stejné, jako s rozvodovám řemenem (např.). Pokud je životnost řemenu 80 tisíc, taky si to po záruce musíš ohlídat sám!!!
Lituji, že jsem Tě rozlítil... -
"-- skrytý --" 06.12.06 20:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita paliva
Motocrat je značka Fordu, Ford nepoužívá jiné než filtry originál Delphi. Alespoň se domnívám. Jde o to, zda ty filtry skutečně měnili a v předepsaných intervalech, máš faktury, platil jsi to, tak by jsi to měl být schopen vyzjistit. -
« Bez nadpisu
DIM, martin.z, trozku prehanite ne ? kde to tankujete ? proc nepridavate treba nejake to aditivum?
kdyz jsi nekdo koupi TDCi tak asi nemuze jezdit holt tankovat za barak k JZD jako s traktorem od VW kor tet v zimne.
Ne vazne to je to takovy problem?
SHELL zasedne neberu !!!!!!! mozna tam bude ten problem ! , jedine drive Aral tet OMV, nouzove Benzina vsudel ale kde jsou casto frekventovane , kde je mensi provoz nebrat a zadny problem nikdy >:D
Pravidelne kontroly v servise. A nedrsnit studeny motor!
DIM Zaslal: 06. 12. 2006 17:22 dobry joke
koukni do SZ prosim