FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
hil 30.08.07 20:50
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Já tam 18" měl. Teď jsou v kůlně a jezdím si "komfortně" na 16". Když jsem jel na 18" po nové silnici, byla to paráda. Jenže kde ji u nás najít. Třeba taková dálnice Vyškov - Brno - utrpení. Ještě tak ten nový kousek D1 od Vyškova ke Kroměříži ujde a R35 k Lipníku.
Okresky u nás (Olomoucko) připomínají tankodrom. Jediný kousek krásné okresky nám tu postavila EU(!) od Senice k dálnici (asi 5 km). -
"-- skrytý --" 30.08.07 17:28
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
kutil: 18" riadenie nespravia, tam chyba posilovac s premenlivym ucinkom, tzn. elektromotor. 18" som na mondeu nemal moznost vyskusat, uz tie moje 17" sa mi zdaju nahranici konfortu. Podvozok je u mna dost trvdy a neviem si predstavit ake by to boli s este vascim priemerom a nasledne nizsou vyskou..... podla mna by to znamenalo koniec toho trosku konfortu -
superkutil 30.08.07 16:22
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To Jozef0351: To ne, mlží se mi to během dlouhé jízdy. Ten efekt mlžení po vypnutí klima znám. Lepší auto to mají udělané tak, že po vypnutí klimy se na chvíli vlhkost z klimatizace odfoukne ven z auta nebo alespoň na podlahu. Takdy se ale jednalo o dlouhou jízdu, kdy se postupně začalo okno mlzit a pomohl jen prudký proud vzduchu jen na okno, to si pak ale posádka stěžovala, že na ně nefouká. Možná ale je dobrá myšlenka s tím, že když uvnitř i venku byla stejná teplota, tak ventilace automaticky přestala foukat a okno se mlžilo, zatímco při zapnutí klimy se foukání obnovilo. Měl jsem totiž problém s tím, že když jsem vypnul klimu, tak najednou z průduchů začal foukat teplý vzduch a já musel snížit nastavenou teplotu. -
Jozef0351 30.08.07 16:10
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Nemám xenóny ale mal som opačný problém. Po servisnej prehliadke mi svetla svietili strašne nízko a aj pri najvyššej polohe a plne naloženom aute cestou na dovolenku mi nikto nepreblikol že osvetlujem. V servise sa mi hneď priznali že ich nastavili podľa normy a že potom svietia nízko. Tak mi ich opäť rozštelovali a je to OK.
Sklo sa ti možno rosí keď vypneš klímu. Vnútri je chladnejší vzduch (asi aj okno) a keď sa dovnútra dostane teplejší vzduch tak sa zvýši jeho relatívna vlhkosť a kondenzuje. Ja to hneď cítim keď vypnem klímu že sa zvýši vlhkosť vzduchu. Vzduch sa ochladzuje a zároveň aj zvlhčuje prechodom cez studené rozvody klimatizácie. Skús chvílu po vypnutí klímy počkať kým sa nevyrovnajú teploty. -
superkutil 30.08.07 15:57
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Máš pravdu, Ford pro mě znamená velké a široké auto se starším podvozkem, ale výbornou ergonomií a uvnitř vše zakulacené a hrozně pohodlné. A to ve své podstatě MK II bylo. >:D Ty Fordí rádia co se dávali do Mondeo po roce 2000 byly fakt hnusný a hranatý, to máš pravdu. Ford je třeba dnes pro mě Maverick, který má ještě ten starý Fordí interiér. Ale pokud se podíváš do nějakého nového amerického forda, tak je pořád stejně pěkný, jen ta evropská divize to směřuje jinam. :-!
Jen taková blbost pro příklad. Jsem zvyklý se opírat o zadní karosérii, když jsou otevřené dveře do kufru. Jenže u MK V jsou tam světla a vždy to tak divně zapraská a já se leknu, že to promáčknu. Také užší díra do kufru mě fakt s*re.
To Kafe: Koukám, že ti také připadá to řízení ve vyšších rychlostech měkké. Neměl jsi možnost vyzkoušet 18" kola? -
g_m 30.08.07 15:44
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil:
Hmm, aha... já tam ten reprák ale fakt nevidím.
Jinak mi zas připadají jako humus ta Ford rádia, třeba to, co bylo v Mondeu TDDi, s nímž jsem taky jezdil - mělo kazet'ák a vzhled staré krabice.
No já mám spíš z Tebe pocit, že je Ti nostalgicky smutno po starém autě a vše co je jiné a novější má chyby.
Ale to je fuk, nebudem to hrotit.
Já si s dovolením počkám na Krkovičkovo hodnocení, ten vstoupil již potřetí do stejné řeky. -
superkutil 30.08.07 15:29
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Je to asi úhlem pohledu. Ta krycí mřížka má dost hluboké a úzké díry. Mám rádio Sony a dost často mi zamrzne na první hlášce. Pak ho musím vypnout a zase zapnout. Dělá to od začátku. Basy mám na 5 a výšky na 7. Když dám basy na 7 tak je to zkreslené. :-) U CD nebo MP3 stačí dát výšky na 5 a je to v poho. Osobně to rádio Sony považuju za humus (bral jsem ho kvůli MP3) a taky když mi montovali HF, tak říkali, že Sony je horší jak ty Fordí rádia. Mě se teda u Fordích líbila ergonomie a přehlednost, u Sony jsou všechna tlačítka v řadě a jsou nepřehledná a kurzory u točítka jsou taky dost humus. 8-s V druhém autě mám Fordí 5000 a měl jsem 6000 (než ji ukradli) a ty se mi ovládají líp. -
g_m 30.08.07 15:22
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil:
Já jsem viděl ten tuningový výškáč v rohu, ale jde o to, že na té fotce to vypadá, že tam ten standardní velký reprák na těch otevřených dveřích není. Podívej se sám na ty dveře - vypadá to, že je tam jen plastová výplň dveří a mřížka kryjící membránu nikde. Přitom na druhých dveřích na stejné fotce je vidět i při zavřených dveřích.
Co ostatní - jsem slepýsám nebo i někdo z Vás?
Mimochodem - chybějící výšky nepocit'uju, mám nastaveno TREBLE na 6 a BASS na úroveň 7 a mám spíš pocit, že na to, že tam ty repráky jsou jen 4, tak že to hraje moc hezky a hutně.
Krkovička:
Tys měl na obou předchozích Mondeech rádio Sony jako máš ted'? Neměl, že ne? Napiš prosím Tě jak se Ti jeví současné ozvučení, co máš v Olině oproti těm původním.
Mám totiž pocit, že to rádio Sony má pěkně výkonný zesilovač a zajímá mě, jestli se domnívám správně, že to musí hrát líp než s jiným rádiem.
Díkes. -
superkutil 30.08.07 15:07
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Reprák je pod tím šedivým uprostřed. Hrajou málo výšky, tak jsem musel do zrcátek výšky přidat. Je vidět v rohu fotky nahoře.
To DR: To že se potí při uzavřeném okruhu a při sexu (v nejedoucím autě) >:D je mi jasné. Mě se to ale potí za jízdy, kdy to fouká všude. Pomůže samozřejmě zapnout klimu (nechci kvůli spotřebě) nebo ohřev předního skla (po chvíli se vypne) a nebo pustit ofuk jen na přední sklo. Když ho dám i na nuhy, tak se zase mlží. Co je to kabinový filtr a kde ho najdu?
MKII se nemlžila, respektive mlžila jen když jsem po dlouhé jízdě s klimou znovu nastartoval. Soudruzi od Forda holt neznali co je to odfuk výměníku. -
g_m 30.08.07 14:13
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
DR:
Proč myslíš, že HyperKutil sex v autě neprovozuje? Náhodou je to mocinky fajn. A když se zadaří a jsou na to dva, je to ještě lepší a člověk tak nějak příjde mezi lidi...
Kutil:
Prosím Tě odpověz mi na něco Ty, at' se furt jen neptáš - kde máš reprák na té deváté fotce?
-
"-- skrytý --" 30.08.07 13:57
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil: čelní okno se mlží, když máš přepnutý rozvod vzduchu na "vnitřní okruh" - je doufám jasné proč, nebo máš vlhký kabinový filtr.
Pořádně si vyčisti sklo zevnitř, jsou na to i speciální přípravky proti zamlžování. A doporučuju mít rozvod vzduchu nastavený do polohy "ofuk čelního skla + něco dalšího (většinou na nohy)", to dělá divy.
Samozřejmě, když venku prší a do auta si sednou 2-4 mokří lidé, tak se zamlží všechna okna, to je normální. Ještě me napadla jedna možnost, kdy se auto vevnitř pěkně zamlží, ale sex v autě předpokládám neprovozuješ? -
g_m 30.08.07 13:43
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil:
Já ted' píšu jen proto, že mám na kartě nový obrázek, he heč! :-) Jinak se mi moc nechce...
Add to čelní sklo:
V noci bývá větší vlhko, občas se mi taky mlží sklo, proto máš i Ty v autě:
1) ofuk ventilace směrem na sklo
2) klimu, která vzduch suší
3) tlačítko na vyhřívání čelního skla
4)tlačítko MAX nad displayem klimy - je dlouhé a má i diodku...
Tak něco z toho použij, občas to taky dělám a pomáhá to.
Add xenony:
Já je nemám a tak Ti je závidím a tak mám škodolibou radost, že na Tebe blikají - třeba Ti taky jen závidí, blikej na ně taky...
Ale vážně - s xenony musí mít auto i ostřik světel a automat. nastavení výšky xenonů, proto asi nikdy nenajdeš v autě štelování výšky světel, byt' bys auto rozebral na prvočásti.
Zajed' ke zdi, auto měj prázdné, rožni světla, vystup a udělej na zdi křídou rysku, kam svítí při prázdném autě.
Pak to samé, ale s naloženým autem.
Uvidíš, že rysky se nebudou překrývat. Máš čidlo na zatížení zadní nápravy, které světla podle zatížení auta nastavuje samo.
Add palivo:
Shell neberu, tak nevím, leju TopQ Diesel od Benziny, nic jiného, auto má 23 tisíc a je O. K.
Kutile, nějak mi neštymuje jedna fotka na Tvém Mondeu 2.2 TDCi, co máš na moje.auto - je to foto č. 9 a jmenuje se "Místo řidiče". Nechybí na těch otevřených dveřích něco?
tlustoch:
Standa už mi došel, VIF cmrndnu občas po tankování, beru již aditivovanou naftu (TopQ) a nikdo neví dopad dvou různých aditiv v nádrži na vstřikov. systém. Jinak - Standu už nekoupím, je drahý, je ho třeba hodně oproti VIFu a já chci mít diesela kvůli ekonomickému provozu.
lordmystic:
Dík za pěkné video. Jo - ten pán, co tam na kameru ukazoval tamto... to šlo taky koupit na srazu? Nebo měl nějaký tuningový speciál "Big line" ? :-)
Jinak to asi soudě z těch fotek byla slušná kalba.
Díky za ukázání. Jo a ten černý Mustang byl perfektní.
-
Vasik1 30.08.07 13:43
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
to polokutil: S čistým a nemlžícím se sklem mát taky trochu potíž. Tedy možná to bude v pohodě nevím, protože když dávali v bazaru auto do pucu, omylem šmrncli i spodek skla nějakým silikonovým sráčem, kterej se teď rozlýzá po skle a děla na něm jakoby takovou mlhu, minule jsem na to při umývání zapoměl, zítra je v plánu další mytí, vydrhnu sklo a uvidíme. Je to nejhorčí za pološera nebo tmy, to to pak jde dost vidět, mizí to ofukem nebo po zapnutí vyhřívání skla.Kdysi sem kdesi četl že na zamlžování má vliv zanešený pylový filtr, ale ten mám teď vyměněný, takže tím to nebude. Mám pocit že to přední sklo je začarované z venku i ze vnitř, protože z venku to taky není ono, stěrače to vypucujou, pak si daj pauzu, setřou ještě jednou a mušky co tam zbyly zase rozetřou po celým skle. Ale jinak pohoda :-! xenony nemám, neporádím, na podtáčení si už taky dávám pozor, mám pak pocit, že se každou chvíli mondík rozpadne -
"-- skrytý --" 30.08.07 13:38
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
kutil: podla mojich skusenosti sa sklo zahmlieva skor v autach ktore maju automaticku klimu, neviem preco, a zahmlieva sa ti aj inokedy alebo len ked si v aute sam? mne sa skor zahmlieva ked sme v aute viacery a vypnem klimu a je to dlhsia jazda... co podla mna suvisi s vyssou vlhostou, ktoru pasaziery produkuju, s automa klimou (ked je off) a vhladom na teplotu prostredia ked automat prepusta len minimalne mnoztvo vdzuchu, pri off klime by si problem vyriesil rucnym nastavenym vyssieho stupna fukania, ale ak je vonku vysoka vlhkost tak by to mohlo este zhorsit..... riesenie? zapnut klimu
k tej tvojej dovolenke - vybrate z mojej recenzie "...Mondeo absolvovalo dovolenku v Taliansku. Auto osadene 2 dospelymi osobami + 2 deti + v kufri co to dalo. 1.200km dialnice, 250km okresky, zapchy a podobne. Spolu najazdene 1.450 km s priemernou spotrebou 5,7 L (km vs. palivo), co je podla mna vynikajuca hodnota. Priemerna rychlost 106 km(podla BC)" -
superkutil 30.08.07 12:58
« Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Ahoj, nikdo nereagoval a tak prosím o radu znovu. Za jízdy v noci se mi mlží přední sklo a dá se jet jedině při zapnuté klimě nebo s ofukem jen předního skla.
A druhý dotaz je ohledně xenonů. Jak auto nastavuje sklon světel při naložení kufru?
A ještě jeden na lordmystic, případně na ostatní: Psalo se tu o tom, že se nemá motor podtáčet, že odejde setrvačník. Zajímá mě, jaké tedy jsou vhodné minimální otáčky. Koukal jsem, že 2.2HDI má maximální moment už v 1500ot., ale v článku o setrvačníku jsou doporučené minimální otáčky 2000ot.
A ještě jeden. ;-) Máte pocit, že na V-Power diesel jede auto líp jak na Shell normální diesel? -
"-- skrytý --" 30.08.07 11:36
« Re: mimon wars xii - video
Pekne sestrihane- mas talent:)
Mozna bys to mohl pojmenovat "Redneck party", bylo by to trefnejsi.
BTW Nejak porad nechapu uvazovani lidi, co se postavi primo na ranu pri vyjezdu ze zatacky nebo se mota kolem gumaru starejch vraku. Asi adrenalin..Ten manik co "gumoval" tu starou Lancii muze byt rad, ze nema klepeta.
-
lordmystic 30.08.07 11:02
« mimon wars xii - video
Takže jsem navštívil tuto akci - poprvé. Kdo by měl zájem, mám rozsáhlou fotogalerii a hlavně video sestřih z celé akce. Povedlo se mi natočit zajímavé záběry nejen ze sprintů, ale i z driftu, gumování a pár drobností kolem. Sice jsem toho ze sprintů z dieselové kategorie moc nestihl, ale i tak jsem chytil spousty dalších zajímavých věcí... Tak kdo by měl zájem, může si video i fotky prohédnout zde:
[odkaz]
ps - no mondea tam nebyla skoro vůbec natož aby třeba závodila v nějaké kategorii.
ps2 - nebyl jsi tam náhodou ty DR se svou st200? na tom mém sestřihu v čase 6:17 tam bylo snad jediné mondeo, krom jedné špinavé st220 (obojí i ve fotogalerii). -
superkutil 30.08.07 10:03
« Re: Zkušenosti s 2.2 TDCI po 40 tkm
To pepek: No, to spíš bude tím, že se celý život pohybuju mezi slušnýma lidma a ty máš zase zkušenosti s těma hajzlama. A podle tvé reakce nemáš problémy s jejich chováním a možná používáš i jejich metody. Prodával i kupoval jsem mnoho aut, vždy se nákup neobešel bez nějakých podvodů a skrytých vad, ale prodej byl vždy bez problémů ke spokojenosti obou stran. :-! Ale chování M-CAR, kdy se zaměstnanec vydává za soukromého zájemce, kdy se zaměstnanec vydává za majitele (jinou osobu) při jednání s právníkem, kdy zaměstnankyně lže v jednom kuse a dělá blbou, kdy od tebe převezmou auto a pak ho použijí k trestné činnosti a pak auto prodává jiný bazar, s tím jsem se opravdu ještě nesetkal. Alespoň v mém oboru si tohle nikdo nedovolí. Na to mají moji klienti svoji sebeúctu, charakter, čest a slušnost. A tvoje stále urážlivé příspěvky hovoří o tom, že žádnou z těchto vlastností taky nemáš. ;-\
To Jozef0351: Ještě k té tabulce. DR má pravdu v tom, že při stejné rychlosti a stejném momentu na kolech je stejný výkon a protože převodovka výkon nemění musí být pro stejný moment na kolech stejný výkon na motoru nezávisle na zařazené rychlosti. To co je ale pro zrychlení důležité je derivace momentu, to je pokles či nárůst momentu s otáčkami. Je totiž rozdíl, zda auto jede do kopce stálou rychlostí a bavíme se o tahu motoru nebo zda se bavíme o zrychlování vozu. :-! -
"-- skrytý --" 29.08.07 21:17
« Standa vs VIF
Tak sem s tím, kdo ještě jede ve Standovi a kdo už se nechal zlákat testem a věří VIF?
Co Ty Petře T., zůstal si věrný Standovi-já ho mám v garáži ještě 3 litry, ale VIF už sem zkusil a málem mi ujely nohy jak děsně maže, nebo že by se kuličky na destičce mrskaly o pár mikronů jinak? To asi nevyřeším a budu to střídat -
g_m 29.08.07 21:10
« Re: Re: ???
Krkovička:
Jooooo chlape, uznávám, Tasmánský devil mě rozsekal - i když, já po tom Pandím kýchanci od Tebe tušil nějakou kulišárnu... ostatní ale museli být hotoví.
Ale stejně jsem nechápal. Pecka! Jen víc a houšt'.
Sice si ted' o Tobě myslí všichni ti XJ-ové, Assasin-ové a další "bejci", že jsi fejkař a vůl, ale myslím, že Ti to nijak žíly netrhá.
Sice ted' asi nikdo krom nás dvou tady v threadu neví, o čem si píšem a vo co woe gou, ale snad nám to DIM, coby místní Boss, odpustí. Takže sorry za OT.
Škoda, že mi to do té Prahe v ten pátek nevyjde, bych za Váma přijel aspoň na chvíli zkecnout.
Nic, třeba někdy bude místní Mondeo sraz.
Kua ale to jsem asi ted' psát neměl...
DR, v žádném případě to není potenciální konkurence Tvým srazům... :-)
Humoru zdar a dobrému zvláště! -
pepek 29.08.07 20:13
« Re: Zkušenosti s 2.2 TDCI po 40 tkm
Jó milej polokutile, ty ses za svůj čtyřicetiletý život zjevně nesetkal s hodně věcmi a i kdybys je potkal, tak je stejně nepochopíš. Jednou z nich je i třeba normální řízení auta.
btw. Babička říkávala - Komu není s hůry dáno, v apatyce nekoupí - a na tebe to platí přesně :-! -
"-- skrytý --" 29.08.07 20:11
« Re: ???
TomanGHIA: Jo, stahnul- naraz, nekompromisne a naveky.Cela ta sekce MojeAuto mi v posledni dobe dost lezla na nervy. Kdyz se nad tim zamyslim, tak je to uchylarna nejvetsiho kalibru co akorat zere cas. Ale tim nerikam, ze me to obcas nebavilo:)
PetrT.: zatim jsem cislo nedostal, nicmene poctiam s dohodnutym terminem.V Praze budu uz zitra vecer okolo seste, tak kdyby se ti to hodilo uz zitra, tak dej vedet.V kufru uz to sploucha..:)
-
g_m 29.08.07 18:55
« ???
Krkovička:
Ty jsi stáhnul Olinu i Pontyjaka Kitta ("f originálu") ??? :-(
Proč? Že by Mr. XJ teple zahlásil, že KITT je fakeeeeeeee ????? :-)
Nebo Tě nas.rala (btw. jako mě) totální hloupost lidí a neschopnost jich pochopit ironii?
Já se ale perfektně pobavil u KITTa, u flamu pod ním taky, takže díky!
Grues Dich! :-)
-
superkutil 29.08.07 16:05
« Re: Zkušenosti s 2.2 TDCI po 40 tkm
To Pepek: Koukám, že zase tvoříš. To je zajímavý, že s tím M-CAR mají problémy desítky zákazníků, že by to byli všechno dementi? Možná, že používáš podobné praktiky jako M-CAR, ale já jsem se ve svém životě s takovou drzostí ještě nesetkal a potvrdilo mi to plno postižených i právník se kterým se o tom jednal. Stejný trik co použili na mě použíli na desítky dalších.
To lordmystic: Pod jaké otáčky je podtáčení? Motor 2.2HDI má maximální moment už v 1500ot. Pod jaké otáčky by jsi 2.2TDCI netočil?
To DR: Jak už jsem psal výpočet vycházel ze špatného grafu, kde opravdu ve 2600ot byl výkon vyšší jak ve 3300ot. Celá tabulka měla jen říct, že u TDCI je někdy lepší přeřadit na vyšší stupeń pro zvýšení momentu na kolech. Souhlasím, že úvahu nebyla úplně přesná. Pro zjednodušení šlo brát základ, že převodovka je měnič momentu, ale výkon na obou stranách je stejný.
Jinak v poslední době se mi opravdu 2.2TDCI rozjezdil a už se i vytáčí od 1500ot do 4000ot. takže je vše v pohodě. >:D Hovoří o tom cesta na dovolenou, kdy na 2500km byla průměrná spotřeba podle PP 6,5litru při průměrné rychlosti 104km/h.
To All: Jak se nastavuje sklon světel s Xenony? Všichni na mě blikají, ale žádné ruční nastavení v autě není? A ještě jedna: Také se vám stále zamlžuje přední okno? Jel jsem v noci a pořád jsem musel mít klimu, protože jinak nebylo vidět. Koukal jsem, že už se tu o tom někdo zmiňoval. MKII tenhle problém neměla. -
WinDiesel 29.08.07 12:20
« Re: co vadí a co prospívá...
Krkovicka: Jo, čoveče, to by asi šlo !!! Jak mi dáš vědět že jsi blízko??? Nebo sesejdem v konkrétním čase na konkrétním místě? Jak se vyznáš v Praze. Víš kde je IKEA ve Zličíně? Tam bychom se mohli v cca 10.30 potkat, co nejdále od IKEA, tam je spousta parkovacích míst, kde to můžeme spáchat... -
martin.z 27.08.07 19:45
« Re: Kladka + řemen hotovo
cena je 8-9 kkc dohromady, prace+material. Fakturu jsem ted liny hledat. Myslim ze DIM tu psal ze to menil uz 2x, pry to vydrzi tak 20-30kkm ale doufam ze ne u me :-)
JInak asi to bude zaviset na namahani te trojkombinace, tz. kolisani otacek, klima, servo, alternator, to vsechno na tom visi.. -
"-- skrytý --" 27.08.07 19:02
« Re: Kladka + řemen hotovo
no prave u nasich dvou aut obe stejna vyroba, stejna vybava 2.2TDCi 2005.09 a u jednoho je to po cca 65t km a druhe 75t km.
Tak jestli to bude kazdych 70t km tak to je pekny :-(. Znate nekdo oficialni cenu material + prace pokud to neni na zaruku? -
"-- skrytý --" 27.08.07 18:10
« Re: Kladka + řemen hotovo
jarda.suchy: Vymena kladky a prislusenstvi zrejme bude pro jakykoli Ford servis rutinni zalezitost, takze bych se neobaval neodborneho zasahu. U benzinu se ten problem asi nevyskytuje vubec (nebo jo??) bo tam nic moc nekmita, u meho predchoziho 2.0 TDCi se jeste ani po 150kkm nic nemenilo, u soucasneho 2.2 po 100kkm rachot jako u traktoru a nutna vymena.
Tak nevim na cem to zavisi..Ze by na tlaku v pneumatikach?:) -
"-- skrytý --" 27.08.07 16:54
« Re: Kladka + řemen hotovo
to martin.z: no my jsme tam presli s firmou od jinud, kde jsme nebyli spokojeni a s tim, ze jsou na Cernokostelecke velice dobre vybaveni, jak po strance technicke, tak personalni. Tak doufam, ze to nebyl krok vedle s vyberem tohoto servisu. Koukam ale, ze ta vymena kladka + remen + jeste neco (ta trojkombinace) je celkem standardni zalezitost? Muzete sem napsat ti co s tim maji zkusenost, kolikrat jiz jste toto nechali menit za zivotnost auta a jesteli se to periodicky opakuje treba po XXXtis. km. A jestli to neni jen problem u nekterych mototru myslim (2.0TDCi XXkW, 2.2TDCi). A jestli tu je teda nekdo, kdo ma najeto 200tis. km a jeste zatim tento problem nemel?
Teď mám 17" 205/50 a zimní 16". Ty 17" mi připadají tvrdé (tvrší jak 16" na MKII), ale přitom plavou. Chtěl jsem zimní 195 na 16" ale nedělají se na Mondeo.
Mám problém ve vyšších rychlostech (nad 110km/h) kdy pohnu volantem ale auto jede stálým směrem. Je to jako u Escorta u kterého mi odešel posilovač řízení (prý v háji nějaká tyčka) a i při pootočení volantu o cca 10° se kola nehnuly. Jako by řízení mělo hysterezi na na malý pohyb volantu posilovač nereagoval.
Vím že ten elektrický posilovač ma S-MAX 2.0TDCI, ale tam si zase majitelé stěžují, že za jízdy píská.
Přitom kolega měl Nisana Primeru, gumy vysoký a auto sedělo jak na kolejích, nesrovnatelně lepší jak Mondeo, žádnej náklon, pohodlný podvozek ale přesná stopa. Mondeo MK V mi připadá jako velký kostitřas.
A co se týče silnic, tak teď po průjezdu Chorvatska, Slovinska a Rakouska mi připadá D1 na úrovni Slovinských silnic. Prostě spíše jak do EU tak na Balkán. Akorát poplatky za dálnice budou v ČR stále vyšší. Ale stav dálnic a silnic je tím, že se po nich prohánějí přetížené kamióny. Za celou cestu z Chorvatska byly všechny kamióny v noci odstavené a jedině v ČR jezdily. A jako prasata - poláci, slováci, maďaři. Takové vraky co jezdí u nás jinde vidět není. Přitom žádné váhy, žádní poliši. Prostě balkán.