FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 31.08.07 19:37
« rychlost
ked nemam naladu tiez ma predbehne hocico.....ale ked mam naladu na sportovu jazdu tak ma nepredbieha nikto.mam RX8....a najviac ma vie nastvat ked si idemv klude a zacne sa na mna lepit nejaky soplak na .fabii a dokazuje si ake ma on super auto. ale moje nervicky to zvycajne nevydrzia a pridam a fabia zmizne:-) -
g_m 31.08.07 18:36
« Re: mix
Jozef0351:
Mi se taky občas stane, že mě předjede HTP - někdy i "f černým péčku". Včera jsem naopak já předjel M-B SL 55 AMG. A vokouřil jsem ho rozdílem třídy.
Akorát že asi všichni kromě Tebe pochopili, že my se tu bavíme o situacích, kdy pretekáme... čili když nemám náladu závodit, tak mě předjede kdokoliv s čímkoliv... ještě jednou a jinými slovy - pro jistotu - kdyby to Ferrari pretekalo, nepředjel bys jej...
Já mít Mondeo benzín 1.8, možná bych se těch HTP trochu bál... :-)
Mě s mým TDCi třeba předjedeš, jen když budu chtít... ale já si Tě dám XNÍDANI kdykoliv... a to je teprve debata na úrovni.
Jasná dekadence. -
oleowr1 31.08.07 17:08
« Re: 210 s kombíkem
S kombíkem (2002/12, 96kW/5st.přev.), mírný kopec 235km/h tacho, GPS 215km/h. Otáčkoměr už šel přes 4500rpm. Na rovině lze reálně dosáhnout 210km/h-215km/h tacho, t.j. kolem 200km/h GPS. Víc od toho auta nečekám a jsem spokojen. Mimochodem včera jsem z Prahy do OV prohnal služební Fabii SDi, z kopce 181km/h podle GPS, tachometr šel přes 190km/h!!! Reálná rychlost dosažitelná na rovině je kolem 170km/h podle GPS (180km/h tachometr). To by mi taky stačilo, ale muselo by to umět ještě trochu akcelerovat. -
superkutil 31.08.07 15:28
« Re: mix
To TomanGHIA: Perfektní odpověď, díky! Rádio nechám vyměnit za jiný kus (aby nezamrzalo). Motor hodím na brzdu a když to bude vypadat normálně, tak po roce čip ob BitPower, ale jen zvýšit moment ve vyšších otáčkách, tak aby nebyla přetížená spojka. Víc už nebudu otravovat. :-) -
"-- skrytý --" 31.08.07 15:27
« Re: mix
kutil: v recenzii je max. rychlost ktoru udava vyrobca [odkaz] /mam sedan/ a ako mam aj uvedene v technickom preukaze /teraz sa to uz vola inak/tak ako aj ine hodnoty.
Kutil ty mas preco uvedeny krutak 360Nm a vykon 114kW ked stale rozpravas ako ti to auto nejde? meral si ho? -
g_m 31.08.07 15:17
« Re: mix
cja:
Dík za odpověd' ohledně rádia.
superkutil:
Nemusí Tě trápit, že třeba Oktávie je rychlejší. Je to lehčí a o třídu menší auto s horším komfortem, TDI - PD v ní jsou hlučné, duní a žerou olej. Mondeo je komfortní kára a je jízdním komfortem i vlastnostmi úplně jinde.
Jinak moje postřehy (mám liftback 2.0 s 96 kW, r. v. 06):
Německo dálnice - tachometrových 230 po rovině, GPS jsem ještě neměl, tudíž nevím skutečnou maximálku, ale je mi to jedno, Superby a Passaty s 96 kW (červené DI) si dávám xnídani, Oktávka 96 kW - ta starší - se mě drží, na předjetí ale nemá a to ji ti volové tlačívají i očima, Oktávie 103 kW si pro změnu dává v pohodě mě, takže bych věřil, že asi ani 2.2 TDCi jí není schopné ujet.
Nas.ralo mě ale, že Fabia RS mi za mohutného vypadnutí briket z kufru (čadila děsně - aspoň něco :-) ) jaksi ...ehm... uletěla (ženě jsem argumentoval zataženou ruční brzdou :-) , skřípal jsem zuby jaxviň). Superb 2.5 TDI mi ujede, ale na okresce jsem si jej měl možnost vychutnat, nechápal jsem jak přede mnou lítal v agónii, já bych byl schopen tu pasáž jet o 20 Km/h rychleji.
Kutile, Tvůj motor je v pořádku, neboj, ty xenony nech přeštelovat, motor netoč pod 1500 rpm., rádio sis vylepšil, tak už to auto nepitvej.
Za ty prachy (sleva kvůli výprodeji a odpočet DPH) máš to nejlepší, co můžeš mít.
Mazda 6 je sice dobrá, ale interiér vypadá IMHO příšerně. A blbě se mi v ní sedí.
Jo a dneska jsem vzal poprvé Shell V-Power diesel, cena sice 30,59 Kč/l, ale asi po 100 Km trochu ztichl motor. Opravdu. A subjektivně se ochotněji vytáčí nad 3500 rpm.
A PC po cca 100 Km o decku snížil spotřebu na 5,7 L. Stejná trat', stejná rychlost, stejný provoz, stejný řidič. To jsem nečekal. -
"-- skrytý --" 31.08.07 14:40
« Re: mix
Bystrému člověku by pravděpodobně stačilo vědět, že je jediný, který si na výkon a průběh momentu tohoto motoru stěžuje a nepotřeboval by o tom ujišťovat pokaždé, kdy ho předjede nějaké auto.
Dneska ráno mě předjelo na Jižní spojce IVECO AS 260S45, objem 10308ccm výkon 331kW točák 2100Nm, hned jsem mu to oplatil a pak už jsem jenom ve zpětném zrcátku viděl, jak mu ujíždím. >:D
Souhlasím, že ignorace je jediné možné řešení. Kutilova dovolená byla super, škoda že byla tak krátká.
:no: -
Janerad 31.08.07 14:38
« Re: 210 s kombíkem
Na youtube jsou nějaký videa, ale zasadni poznatek:
Aerodynamika je u kombi mizerná...
S kombíkem jet 210 tacho chce opravdu dlouhou rovinku na rozjezd... Max jsem dal 225 tacho z mírného kopce s větrem v zádech...
220 tacho je u mě 208 podle PP.
Je pravdou, že kombi má mizernou akceleraci kolem 200 tacho, je to aerodynamikou...
Ale rozdíl od slabších motorů poznáš, když se jede do kopce - slabší ztrácejí dech.
Takže buď 4dv. (můj vytoužený, ale kvůli DPH zapovězený), nebo holt s náklaďákem kombíkem to chce jezdit rozumně...
-
superkutil 31.08.07 14:27
« Re: mix
To Jozef0351: Ne všechny dálnice v ČR jsou po celý den plné. :-) Jinak když jedu podle tacha 140km/h, tak podle GPS jedu 133km/h. Takže tam rozdíl může být. V žádném případě závodit nechci, většinou jezdím kolem 140km/h. Jen mi to nedalo, když jsem viděl tu Oktávii zrychlovat. Myslel jsem, že je v ní 2.0 TDI 103kW nebo 125kW. ;-) Jen mi šlo o to, že mě prodejce celou dobu vychvaloval, jak 2.2TDCI je super motor, že je nejvýkonnější ve své třídě, že je to špička atd. No prostě obchodnické žvásty. Ale i recenze na Mondeo a na motor 2.2TDCI byly velmi dobré.
Jen chci říct, že rozdíl mezi 2.0TDCI 96kW a 2.2TDCI 114kW není takový, jak Ford tvrdí, že díky nelineární závislosti rychlosti a výkonu i relativně vysoký rozdíl výkonů nemá takový vliv na zrychlení a max. rychlost.
A myslím, že na rychlost 210km/h Mondeo stavěné je. Rozdíl chování ve 100km/h nebo ve 200km/h je minimální. :yes:
To Kafe: Ta kamarádova Oktávka je nová, bez úprav. Ale samotná škodovka mi potvrdila, že motory mají většinou výkon vyšší a to o cca 10kW. Říkali, že výkon se mění podle počasí a nafty. Tohle byla asi náhoda. -
Jozef0351 31.08.07 13:21
« Re: mix
Kutil, moja Carisma išla tacho 215, aj Fábia 1,4 74 kW dokáže ísť 200 tacho. Myslím že to zvládne väčšina áut nižšej strednej triedy s motorom 1,6 a viac. Ale žiadne zo spomínaných áut a ani Mondeo TDCI nie je na to určené. Fakt nechápem prečo ťa toto trápi. Na pretekanie si si mal kúpiť iný motor. Ani neviem kde sa dá ísť v Česku cez deň s plynom na podlahe po preplnených diaľniciach. -
"-- skrytý --" 31.08.07 13:01
« Re: mix
kutil: ktej octavii tvojej kolegine - hovori ti nieco odchylka tachometra? to ze na nom mala 210 este neznamena ze to bola rychlost skutocna. Moj brat ma OII 1,9 a maximalka mu ukazala cca 205 a ked to meral podla GPS tak 190km/hod.
k octavii s 92kW - nekupoval ju ako jazdenku? mozno tam je nejaky cip a niekto mu to zabudol povedat
Ked som meral odchylku tachometra na Mondeo tak nad 100km/hod bola 5km/hod. Maximalku som este neskusal a neviem ci sa k tomu niekedy dostanem
>:D -
superkutil 31.08.07 12:56
« Re: mix
Tak jinak, myslím, že 114kW v Mondeu není zase tak málo. To není o závodění. Kdybych chtěl závodit, koupím si benzín a lehčí auto. Je to o normální jízdě. ;-)
To DR: Nikdo po tobě nechce, aby jsi reagoval. Pokud mi ale řekneš, že chtít od Mondea 2.2TDCI na rovině větší rychlost jak 210km/h je blbost, tak se s tím smířím. Pokud mi ale někdo řekne, že je to blbost, že to jede víc, tak budu hledat, kde mám problém. A o tom myslím fórum je, nebo máš jiný názor? -
"-- skrytý --" 31.08.07 12:43
« Re: mix
Už to tady chvilku vypadalo zase normálně, ale kutil se svými momenty je zpět a tak očekávejte další dlouhou debatu o prdu.
Impaler má pravdu - nereagaovat, neodpovídat, ignorovat. Protože snažit se něco vysvětlovat ...., to už i házení hrachu na zeď je užitečnější . :'-( -
superkutil 31.08.07 11:47
« Re: mix
To Kafe: Tak jsem se by zeptat, Oktávka je standard motor 1.9TDI 77kW ale prý jí to bez problémů jede 210km/h. Asi bych ji byl dojel, ale vždy jsem musel brzdil kvůli autě před ní a když jsem chtěl zrychlit, tak to ani na 6ku ani na 5ku nechtělo, to mi ujížděla. Dojel jsem jí až když brzdila. Ale asi je výkon větší jak 77kW, vím o člověku, který u 77kW TDI naměřil 92kW. Holt někdo má štěstí. ;-)
Ale ani na delším rovném úseku v Německu mi to nejede víc jak 210km/h. Asi to ještě není zajeté nebo to šetřím. -
Janerad 31.08.07 11:05
« Re: Video Mimoň
Super práce to video,
my tatíci se na podobné akcičky už těžko dostáváme, takže aspoň video...
Osobně plánuji účast na podobných akcích jako senior s nějakým pořádným autem a párkem blondýnek :-)
Jinak mi naprášil Superb, měl tam 2,5 TDI na cestě z Benešova na Tábor, jsem jel své tempo, předjel jsem kolonu včetně ho, chytly mu saze a vydal se za mnou... S ohledem na bezpečnost provozu jsem mírně zvolnil, v zatáčkách se nechytal, pak mě ale dojížděl velkou rychlostí, kdy jsem čekal za autem na na předjetí, takže byl rozjetej a neměl jsem šanci. Tak jsem ho pak sledoval před sebou a těšil se na sprintík s letmým startem na kousku dálnice před Táborem (nesundat nohu z plynu v té zatáčce, to chce srdce), ale potvora mi před dálnicí zahnul do polí... -
superkutil 31.08.07 10:59
« Re: mix
To Kafe, cja: OK, hodím to na brzdu. Mám teď rozdělaný nový SW, který by měl být schopen měřit orientačně výkon auta a rychlost měřit pomocí GPS. Tak uvidíme, jak to bude použitelné. Nemáte někdo kontakt na výrobce redukce mezi ŘJ a notebookem? Na MKII se dala redukce koupit za cca 2500,-Kč :-) -
cja 31.08.07 10:37
« Re: mix
To Kutil:- musíš šlapat na plyn a přestat přitom brzdit, jinak O2 v těto motorizaci musíš vyprášit kdy sis vzpomeneš, mám ten stejný motor a tenhle problé nepociťuji.
- xenony - musíš do servisu , lze nastavit jen přes VDS nebo jak se to jmenuje - musí ti je přeprogramovat
To TomanGhia: mám stejné auto jako Krkovička a taky rádio Sony předtím jsem měl v Ghii to jejich Fordí - a 4 repro zůstaly, ale Sony hraje výrazně lépe - akorát už ho na záruku měnily :-) A hlavně lépe drží naladěné stanice oproti Fordímu rádiu. -
"-- skrytý --" 31.08.07 10:28
« Re: mix
kutil: tak s tou octaviou ti velmi neverim. Ja na mojom Mondeu ponahana kade koho a je fakt malo aut ktorym nestacim, octavie, passaty, mondea, a ine v podstate bezne znacky su pre mna "malina". Nehovorim o vysokých kubaturach BMW, AUDI a podobne -
superkutil 31.08.07 09:51
« Re: mix
To lordmystic: 1100rpm je fakt dobrý :-) Snažím se to po tvé radě držet nad 1500rpm.
To ALL: Měl jste někdo možnost vyzkoušet 2.0TDCI 96kW a 2.2TDCI 114kW a porovnat rozdíl? Nevím zda je to tím, že je rychlost nelineárně závislá na výkonu, ale ve vyšších rychlostech mi to připadá skoro stejné.
Dneska jsem udělal zkušenost. Na dálnici mě předjela
Oktávka a tak jsem se jí snažil udržet. Ale i s plynem na podlaze na 6ku jsem jí nestačil. Nakonec jsem zjistil, že je to kolegyně z práce, takže je jisté, že ta Oktávka II je 77kW/250Nm. Na to, že má psanou maximálku 191km/h, tak se jí ve 210km/h jelo velmi dobře. Čip nemá a i kdyby měla, tak má 113kW/324Nm. V každém případě by se Ford měl nad sebou zamyslet a dát do Mondea konečně pořádný diesel, třeba šestiválec 2.7TDCI protože už i Audi A4 má šestiválce 2.7TDI/400Nm a 3.0TDI/500Nm. :-!
A už si nemyslím, že 6ka u 2.2TDCI je zpřevodovaná do rychla, být víc do pomala, tak už to nepojede vůbec, protože by 5ka vysoké rychlosti nezvládala. Motoru 2.2TDCI chybí moment ve vyšších otáčkách. Pokles momentu o 8% v rozsahu 2400-3000ot a 14%v rozsahu 2400-3500ot je dost. ;-\ Oktávka 2.0TDI má pokles v rozsahu 2400-3500ot jen 5,7% 8-s -
lordmystic 31.08.07 09:16
« mix
TomanGHIA: ten pán co na tom videu ukazoval tamto, to byl totální vožera ze strakonic, když jsme ráno kolem deváte lezli s kocovinou ze stanu, on už do sebe lámal druhý - prej že se ta kocovina musí rychle přepít :). kalba brutus, i celý auto holek s náma vyrazilo (všechny singl), tak good ;-)
kutil: o podtáčení - nevím jak by to mělo být ideálně, já jezdím podle citu a někdy jsem cítil, že to auto už se blíží hranici... teď raději jezdím od 1500rpm a výše, spíše se to snažím držet kousek pod 2000rpm. jezdím takhle podle citu a když tu petr t psal že není dobré to podtáčet, tak se to snažím nedržet na hraně. a po chipu mám tu hranu i někde kolem 1100rpm (3 a 4) po rovině... -
superkutil 30.08.07 23:42
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Měl jsem na MKII 16" 205/50 a bylo to tak akorát, když jsem dal 15" tak v zatáčkách pískaly a o 14" ani nemluvě, to už úžasně plavalo.
Teď mám 17" 205/50 a zimní 16". Ty 17" mi připadají tvrdé (tvrší jak 16" na MKII), ale přitom plavou. Chtěl jsem zimní 195 na 16" ale nedělají se na Mondeo.
Mám problém ve vyšších rychlostech (nad 110km/h) kdy pohnu volantem ale auto jede stálým směrem. Je to jako u Escorta u kterého mi odešel posilovač řízení (prý v háji nějaká tyčka) a i při pootočení volantu o cca 10° se kola nehnuly. Jako by řízení mělo hysterezi na na malý pohyb volantu posilovač nereagoval.
Vím že ten elektrický posilovač ma S-MAX 2.0TDCI, ale tam si zase majitelé stěžují, že za jízdy píská.
Přitom kolega měl Nisana Primeru, gumy vysoký a auto sedělo jak na kolejích, nesrovnatelně lepší jak Mondeo, žádnej náklon, pohodlný podvozek ale přesná stopa. Mondeo MK V mi připadá jako velký kostitřas.
A co se týče silnic, tak teď po průjezdu Chorvatska, Slovinska a Rakouska mi připadá D1 na úrovni Slovinských silnic. Prostě spíše jak do EU tak na Balkán. Akorát poplatky za dálnice budou v ČR stále vyšší. Ale stav dálnic a silnic je tím, že se po nich prohánějí přetížené kamióny. Za celou cestu z Chorvatska byly všechny kamióny v noci odstavené a jedině v ČR jezdily. A jako prasata - poláci, slováci, maďaři. Takové vraky co jezdí u nás jinde vidět není. Přitom žádné váhy, žádní poliši. Prostě balkán. -
hil 30.08.07 20:50
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Já tam 18" měl. Teď jsou v kůlně a jezdím si "komfortně" na 16". Když jsem jel na 18" po nové silnici, byla to paráda. Jenže kde ji u nás najít. Třeba taková dálnice Vyškov - Brno - utrpení. Ještě tak ten nový kousek D1 od Vyškova ke Kroměříži ujde a R35 k Lipníku.
Okresky u nás (Olomoucko) připomínají tankodrom. Jediný kousek krásné okresky nám tu postavila EU(!) od Senice k dálnici (asi 5 km). -
"-- skrytý --" 30.08.07 17:28
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
kutil: 18" riadenie nespravia, tam chyba posilovac s premenlivym ucinkom, tzn. elektromotor. 18" som na mondeu nemal moznost vyskusat, uz tie moje 17" sa mi zdaju nahranici konfortu. Podvozok je u mna dost trvdy a neviem si predstavit ake by to boli s este vascim priemerom a nasledne nizsou vyskou..... podla mna by to znamenalo koniec toho trosku konfortu -
superkutil 30.08.07 16:22
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To Jozef0351: To ne, mlží se mi to během dlouhé jízdy. Ten efekt mlžení po vypnutí klima znám. Lepší auto to mají udělané tak, že po vypnutí klimy se na chvíli vlhkost z klimatizace odfoukne ven z auta nebo alespoň na podlahu. Takdy se ale jednalo o dlouhou jízdu, kdy se postupně začalo okno mlzit a pomohl jen prudký proud vzduchu jen na okno, to si pak ale posádka stěžovala, že na ně nefouká. Možná ale je dobrá myšlenka s tím, že když uvnitř i venku byla stejná teplota, tak ventilace automaticky přestala foukat a okno se mlžilo, zatímco při zapnutí klimy se foukání obnovilo. Měl jsem totiž problém s tím, že když jsem vypnul klimu, tak najednou z průduchů začal foukat teplý vzduch a já musel snížit nastavenou teplotu. -
Jozef0351 30.08.07 16:10
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
Nemám xenóny ale mal som opačný problém. Po servisnej prehliadke mi svetla svietili strašne nízko a aj pri najvyššej polohe a plne naloženom aute cestou na dovolenku mi nikto nepreblikol že osvetlujem. V servise sa mi hneď priznali že ich nastavili podľa normy a že potom svietia nízko. Tak mi ich opäť rozštelovali a je to OK.
Sklo sa ti možno rosí keď vypneš klímu. Vnútri je chladnejší vzduch (asi aj okno) a keď sa dovnútra dostane teplejší vzduch tak sa zvýši jeho relatívna vlhkosť a kondenzuje. Ja to hneď cítim keď vypnem klímu že sa zvýši vlhkosť vzduchu. Vzduch sa ochladzuje a zároveň aj zvlhčuje prechodom cez studené rozvody klimatizácie. Skús chvílu po vypnutí klímy počkať kým sa nevyrovnajú teploty. -
superkutil 30.08.07 15:57
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Máš pravdu, Ford pro mě znamená velké a široké auto se starším podvozkem, ale výbornou ergonomií a uvnitř vše zakulacené a hrozně pohodlné. A to ve své podstatě MK II bylo. >:D Ty Fordí rádia co se dávali do Mondeo po roce 2000 byly fakt hnusný a hranatý, to máš pravdu. Ford je třeba dnes pro mě Maverick, který má ještě ten starý Fordí interiér. Ale pokud se podíváš do nějakého nového amerického forda, tak je pořád stejně pěkný, jen ta evropská divize to směřuje jinam. :-!
Jen taková blbost pro příklad. Jsem zvyklý se opírat o zadní karosérii, když jsou otevřené dveře do kufru. Jenže u MK V jsou tam světla a vždy to tak divně zapraská a já se leknu, že to promáčknu. Také užší díra do kufru mě fakt s*re.
To Kafe: Koukám, že ti také připadá to řízení ve vyšších rychlostech měkké. Neměl jsi možnost vyzkoušet 18" kola? -
g_m 30.08.07 15:44
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil:
Hmm, aha... já tam ten reprák ale fakt nevidím.
Jinak mi zas připadají jako humus ta Ford rádia, třeba to, co bylo v Mondeu TDDi, s nímž jsem taky jezdil - mělo kazet'ák a vzhled staré krabice.
No já mám spíš z Tebe pocit, že je Ti nostalgicky smutno po starém autě a vše co je jiné a novější má chyby.
Ale to je fuk, nebudem to hrotit.
Já si s dovolením počkám na Krkovičkovo hodnocení, ten vstoupil již potřetí do stejné řeky. -
superkutil 30.08.07 15:29
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Je to asi úhlem pohledu. Ta krycí mřížka má dost hluboké a úzké díry. Mám rádio Sony a dost často mi zamrzne na první hlášce. Pak ho musím vypnout a zase zapnout. Dělá to od začátku. Basy mám na 5 a výšky na 7. Když dám basy na 7 tak je to zkreslené. :-) U CD nebo MP3 stačí dát výšky na 5 a je to v poho. Osobně to rádio Sony považuju za humus (bral jsem ho kvůli MP3) a taky když mi montovali HF, tak říkali, že Sony je horší jak ty Fordí rádia. Mě se teda u Fordích líbila ergonomie a přehlednost, u Sony jsou všechna tlačítka v řadě a jsou nepřehledná a kurzory u točítka jsou taky dost humus. 8-s V druhém autě mám Fordí 5000 a měl jsem 6000 (než ji ukradli) a ty se mi ovládají líp. -
g_m 30.08.07 15:22
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
superkutil:
Já jsem viděl ten tuningový výškáč v rohu, ale jde o to, že na té fotce to vypadá, že tam ten standardní velký reprák na těch otevřených dveřích není. Podívej se sám na ty dveře - vypadá to, že je tam jen plastová výplň dveří a mřížka kryjící membránu nikde. Přitom na druhých dveřích na stejné fotce je vidět i při zavřených dveřích.
Co ostatní - jsem slepýsám nebo i někdo z Vás?
Mimochodem - chybějící výšky nepocit'uju, mám nastaveno TREBLE na 6 a BASS na úroveň 7 a mám spíš pocit, že na to, že tam ty repráky jsou jen 4, tak že to hraje moc hezky a hutně.
Krkovička:
Tys měl na obou předchozích Mondeech rádio Sony jako máš ted'? Neměl, že ne? Napiš prosím Tě jak se Ti jeví současné ozvučení, co máš v Olině oproti těm původním.
Mám totiž pocit, že to rádio Sony má pěkně výkonný zesilovač a zajímá mě, jestli se domnívám správně, že to musí hrát líp než s jiným rádiem.
Díkes. -
superkutil 30.08.07 15:07
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
To TomanGHIA: Reprák je pod tím šedivým uprostřed. Hrajou málo výšky, tak jsem musel do zrcátek výšky přidat. Je vidět v rohu fotky nahoře.
To DR: To že se potí při uzavřeném okruhu a při sexu (v nejedoucím autě) >:D je mi jasné. Mě se to ale potí za jízdy, kdy to fouká všude. Pomůže samozřejmě zapnout klimu (nechci kvůli spotřebě) nebo ohřev předního skla (po chvíli se vypne) a nebo pustit ofuk jen na přední sklo. Když ho dám i na nuhy, tak se zase mlží. Co je to kabinový filtr a kde ho najdu?
MKII se nemlžila, respektive mlžila jen když jsem po dlouhé jízdě s klimou znovu nastartoval. Soudruzi od Forda holt neznali co je to odfuk výměníku. -
g_m 30.08.07 14:13
« Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů
DR:
Proč myslíš, že HyperKutil sex v autě neprovozuje? Náhodou je to mocinky fajn. A když se zadaří a jsou na to dva, je to ještě lepší a člověk tak nějak příjde mezi lidi...
Kutil:
Prosím Tě odpověz mi na něco Ty, at' se furt jen neptáš - kde máš reprák na té deváté fotce?