FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 03.09.07 13:53
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
Vasik1: Nevím co myslíš tou Olinou (-: ale když porovnám Tvoje auto a auto Krkovičky, jeho auto vykazovalo oproti Tvému nestandardní (hlučné) spalování ve 2 válcích. To u Tvého nebylo. Na druhé straně, jeho vstřikovače jsou stejnoměrně opotřebované a Tvoje nestejnoměrně (vnitřek vstřikovačů klade pohybu součástek různý odpor). Nevím proč a nač, ale Ty budeš potřebovat udělat vnitřky a Krkovička trysky. Oba pak potřebujete překalibrovat vstřikovače. Výsledkem toho může být hodně zajímavý pokles spotřeby. -
Vasik1 03.09.07 13:29
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
to Petr T. : Petře a jakpak se to jevilo s životností vstřiků na Olině? Odpovídal ten grafík počtu zdvihů, nájezdu km?A co vyrovnávání při volnoběhu? Příští rok nechám udělat kalibraci též, a vyléčím to klepání ;-), teď se mi nějak začíná ale ozývat levé přední kolo, když točím pravotočivou zatáčku, a přenáším sílu na levé. Nevím jestli to může mít souvislost s blbě ojetýma gumama, a nebo s tou opravou elektronů...už si nejsem jistý jak ty kola v tom pneuservisu přešibovali, jestli nepřehodili pravé přední za levé, a teď by tak to buchlé opravované bylo na levo. No a nebo že by ložisko? 8-s že by si řeklo...mám toho dost? :-) není to jako velkej hluk, volant se netřepe, nic takového, jen prostě je ten hukot větší při zatáčce doprava. -
DIM 03.09.07 12:01
« Re: Last apdejt
...jinak všechny zdravím, projel jsem si to poctivě deset dnů zpět, abych o nic nepřišel :-)
Hleděl jsem , kolik vám vydrží gumy, já měním přední po sezoně , jak zimní tak letní - takže tak 20 tis. km. Zadní drží tak sezony dvě.
Mezi 2,0 a 2,2 je rozdíl obrovský......a nejenom v motoru. Jen zásuvku v kufru mi mohli nechat, ledničku musím tahat ze zapalovače. I ten Focus to má...........
Čím dál tím víc mi tam něco tak štěrkavě klepe, zvláště při chladnějších teplotách - že by ? -
"-- skrytý --" 03.09.07 11:53
« Last apdejt
Hola hola, sleduju, ze se tu dikutuje jak o zivot, tak prispeju i ja troskou do mlyna:
TomanGhia: Radio Sony je hezke designove, ale Fordi 6000 hralo lip. At to steluju jak chci, tak mi ten zvuk prijde jaksi plany-nevim jak to presne definovat.Asi jako kdyz udelas bramborovy salat a kdyz ochutnas, tak vis, ze neco chybi, ale zaboha nevis co..
2.0 vs 2.2: dvadvojka ma znatelne vic sily a nejvetsi rozdil je prave na vyssi kvalty. Navic tak nekope pri nastupu turba.
PetrT.: Jeste jednou diky za tu diagnostiku, jsem rad, ze to klaplo.Hned jak budu mit cas, tak pujdu na tu kalibraci. 125tis bez servisu vstrikovacu je celkem dost:)
Manikovi co mi utahoval hadici od turba: Priste prosim poradne!
Na ceste do Prahy se mi na D1 utrepala a tak jsem poslednich 100km jel na podvalniku odtahove sluzby aby mi to na druhy den v Praze dali za dvacet minut zase do cajku a ja mohl jet k PetroviT. na tu diagnostiku. No, ale aspon jsem tech 100km setril palivo a gumy:)
-
WinDiesel 02.09.07 13:38
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
TomanGHIA:
1 - U Fordů si nedovolí nabídnout napodobeninu. V balení MOTORCAFT je samozřejmě filtr DELPHI. Takže je to v pohodě. Nemusíš mít obavy. A kdybys přeci měl, přečteš číslo z filtru a dá se dohledat, zda je to filtr Delphi. Na filtru by mohlo být označení DELPHI 9004-743A a FORD MOTORCRAFT 1S41915AC.
2 - Krkovicka - no, bylo to takové všelijaké, ale zdá se, že nemá úplně v pořádku 2 vstřikovače, a to na trysce. Senzor hlučnosti spalování ukazuje na 2 válce (výrazně zvýšená hlučnost), takže to není problém s přepady, po této stránce jsou vstřiky ok. Také jsem měl pocit, že motor klepal - to by zcela odpovídalo. On není hazardér (jde tu o písty !!!!!) tak si to asi v Hale nechá zkontrolovat a udělat. Vzhledem k tomu, že jsou vstřikovače CR Delphi plně opravitelné, nebude to drahé, typuji tak 2x 2500 Kč. -
g_m 02.09.07 12:53
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
PetrT.:
Petře díky za info!
Dotaz na Tebe: nechal jsem si radši po 20 000 Km na první serv. prohlídce vyměnit ve Fordu i paliv. filtr. Na můj dotaz, jaký filtr mi tedy namontují, mi řekli, že originální. A že se jmenuje MOTOCRAFT či nějak obdobně. Tak se ptám - je toto originální filtr? Protože DELPHI se ten filtr rozhodně nejmenoval, víš? Tak ted' nevím.
Poradíš? Předem dík.
Jo a co Krkovička? Jaká byla páteční diagnóza jeho Oliny? -
WinDiesel 02.09.07 12:04
« Vstřikování common rail, naftové filtry
Pánové, abych rozvířil trochu stojaté vody ohledně vstřikování nafty common rail, něco jsem stáhnul z netu:
Výsledky zkoušek napodobenin originálních filtrů paliva (nafty) DELPHI HDF924 (Ford Mondeo 2,0TDCi, 2,2TDCi, Focus 1,8TDCi - pozn. WinDiesel):
Ve všech případech výsledky zkoušek prokázaly, že tyto filtry nepracují a zcela určitě nevyhovují originálním technickým podmínkám. Tyto alternativní filtry propouštěly daleko více částic než originální filtry společnosti Delphi, a to konkrétně:
2 mikronový filtr společnosti Delphi byl:
26 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 4 mikrometrů
102 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 6 mikrometrů než ten nejlepší z alternativních nekvalitních filtrů!
Média použitá v některých alternativních filtrech nebyla média určená pro filtry systému Common Rail (filtr pouštěl chlupy, pozn. WinDiesel - zdroj AutoDiesel).
Nejhorší z testovaných výrobků vykázaly odloučení vody v hodnotě 0%.
Žádný z testovaných výrobků neměl funkční recirkulační systém (všechny filtry Delphi mají patentovaný recirkulační systém zabraňující ucpání filtru parafinem v zimě - žádné potíže se startem v minusových teplotách - vyzkouešeno v Krkonoších při teplotě MINUS 27 stupňů Celsia - pzn. WinDiesel).
Záruka:
Používáním nekvalitních alternativních filtrů, které lze v současné době obdržet na trhu, se ruší jak záruka poskytovaná společností Delphi, tak I záruka poskytovaná výrobcem vozu.
____________________
Takže, až bude někdo hořekovat nad zničenými vstřikovači, ať si posvítí na servis, kde mu naposled filtr montovali. Od tohoto servisu ať požaduje náhradu - tento servis pak může potažmo požadovat náhradu od svého dodavatele a ten pak od výrobce napodobeniny. To by mohlo těmto "subjektům" zatnout tipec a nám všem, uživatelům vozidel se systémy commonrail, trochu pomoci.
Nedávno jsem zaslechl od jednoho člověka, co se snaží živit opravou Mondeí TDCi (teprve začíná) o následujícím případu: někdo si koupil Mondeo TDCi z druhé ruky, auto přestalo jet na dálnici - odtah. Zákazník přiznal, že doléval naftu z "kanystru, který dobře vymyli". Po vylití filtru (nalezen neskutečný bordel) doznal, že po vylití nafty z kanystru následovala nějaká "růžová hmota". Onen servisman následně konstatoval, že filtr, který vylil byl polské provenience FILTRON. Objednal tedy nový filtr od velkoobchodníka, který se honosí znalostí filtračních systémů dodávaných k systémům common rail. Jaké bylo jeho překvapení, když opět obdržel filtr FILTRON.
Tak, to byla názorná předváděčka, jak to v běžném servise chodí. Je třeba dávat si pozor a hlídat si své věci !!!
-
superkutil 02.09.07 11:59
« Re: mix
To lordmystic: Vidím, že jsi mě nepochopil. Chtěl jsem říct, že na dálnici na rovině nepoznáš, zda s Mondeem jedeš 100 nebo 200km/h, protože má tak výborný podvozek a tak se ve 200km/h ani nekroutí, ani neklepe ani nemá problémy se stabilitou. Je jasné, že to v zatáčkách poznáš, to je přece jasné, ne?
Nevadí mi, když mě předjede třeba i Trabant, ale jen jsem chtěl poukázat na to, že i auto s výkonem o 1/3 menším při dobrém zpřevodování a dobrém průběhu momentu můžou být auta zrychlením srovnatelná. Ale podle vašich reakcí, vaše 2.2TDCI té Oktávce určitě stačí, takže je problém ve mě nebo v mém motoru a tak počkám, jak dopadne měření na brzdě.
Ve 170km/h mi 4ka točí 4900ot. a v těchto otáčkách už je výkon 85kW, zatímco na 5ku je výkon 114kW, takže nevidím důvod to takhle přetáčet.
A hlavně já jsem psal, že nad 180km/h už nemá smysl točit to na 5ku, protože na 6ku je výkon větší.
A pokud ta Oktávka měla výkon větší jak uváděný, tak při její hmotnosti a aerodynamice nevidím důvod, proč by nezrychlovala nad 180km/h líp jak Mondeo.
A co se týče podvozku, tak na hladké silnici sedí super i když na hranice adheze začne kráčet do boku. Ale jakmile je povrch zvlněný tak mi tancuje víc jak MK II, akorát, že zadní náprava to líp dotahuje. Brzdy jsou dostačující, potíže mám s vůlí v řízení, ale to už tady někdo psal, že ten posilovač řízení není nejlepší.
Nestěžuju si na výkon nebo chování motoru 2.2TDCI (hodně se zlepšilo a stále se zlepšuje), jen moment ve vyšších otáčkách chybí (max výkon je o 500ot níže jak u většiny dieselů). Jedná se právě o jízdu ve vyšších rychlostech nebo při předjíždění.
A uvědom si, že máš motor čipnutý, že se chová hodně jinak než sériový a že máš jiný motor než já a tak to nemůžeš moc srovnávat. Navíc má sedan a já kombi, což na chování Mondea má hodně velký vliv. Sám vidím, že Mondeo MK V má zadek o hodně těžší jak MK II. A pokud skutečně točíš TDCI do 4800ot., tak počítej, že se s ním brzy rozloučíš. ;-\
A propó, co tvoje spojka? Už jsi přišel na to, že to auto pěkně ničíš? Že odepisuješ svým stylem jízdy spojku, převodovku, dvouhmoťák a nakonec i motor? Tvůj případ je přesně ten, kdy čipem opravdu auto zničíš. Ale není to čipem, je to řidičem a jeho stylem jízdy. :-! -
g_m 01.09.07 21:13
« Re: mix
Jozef0351:
Chlape, ted' jsme dojeli domů od manželčiných rodičů, což samo o sobě je pro mě slušný záhul, příjdu domů, zapnu komp a normálně's mě dorazil...
To, že jsem napsal Kutilovi, jaké mám zkušenosti, když porovnám moje TDCi s ostatními ze mě v Tvých očích udělalo málem nebezpečného piráta... díky...
Sice je mi jedno, co si o mě myslíš, ale nechci Tě uvádět v omyl.
Už jsem tu psal, že nejezdím rychle, moje spotřeba dle pal. PC je dlouhodobě 5,6 - 5,7.
Jinak - s tou Fabií RS jsem to už psal, tos nemusel papouškovat, stačilo si přečíst předchozí příspěvky - píšu, že mi uletěla.
Kdybych chtěl závodit, nekoupím si dehtová kamna s hmotností přes 1,5 tuny a 130-ti koňmi...
Ale když mě na výjezdu z města se.re na kufru nalepená O II, tak na to dupnu a bud' si ho dám xnídani (1.9 TDI) nebo si dá ona mě (2.0 TDI).
Jo a ty pubertální řeči, jaks to nazval, jsem psal Kutilovi. Nemusels reagovat. Jak to bylo po Vašem s tou potrefenou husou? Vždy zagaga...
A ještě - Mondeo TDCi je pořádné auto, ne že ne. Mi 96 kW stačí.
P. S.: Pěkná sebereflexe, to s tím názvem své 1.8... chrchel... no vybral sis ho dobrovolně... :-)
Maj sa, brat.
:-! -
lordmystic 01.09.07 19:43
« Re: mix
kutil: dvě kraviny si tu napsal co jsem tu nebyl. auto se rozhodně nechová s minimálním rozdílem ve 100 a 200km/h. je to sakra rozdíl! ale pravdou je, že 200 není problém udržet. ale při 100 můžeš rubat jednu zatáčku za druhou s pískotem gum, to ve 200 ani náhodou. a za druhé neumíš jezdit a jsi na řízení poleno, to už jsme ti napsali 100x a stále sem taháš kraviny tipu že tě předjela O2 s 2/3 výkonem. to víš, v 90km/h nesmíš nechat šestku, držet plyn na podlaze a divit se že ti ujíždí slabší octavka :). to já točím na rovině na čtyřku i 170km/h a teprve pak řadím, ale to jen když chci opravdu brutus na hranu a nestíhám přeřadit, jinak ze čtyřky na pětku běžně řadím při ostré jízdě kolem 130-150km/h. zrovna dnes jsem se vracel z lešan (5. tankový den - super akcička pozemního vojska) a dal jsem svému mondeu pořádně napít. ten podvozek mě snad nikdy neomrzí, tak brutálně neutrální chování i při brutálním průjezdu prudké zatáčky rychlostí 120km/h na ouzké okresce, to je prostě nádhera! pak jsem jel kus po dálnici a chtěl jsem si ověřit dle gps tachometr. začalo bohužel lehce pršet, tak jsem šel do 202 tacho absolutně plynule bez problému (na gps 192) a pak jsem se na to radši vykašlal, vody už bylo na cestě dost a gumy mám hodně sjeté :(. -
cja 01.09.07 17:17
« Re: 210 s kombíkem
to oleowr: Co palubka? Asi jsem zaspal jak jsi nakonec dopadl?
Brzdy Mondeo: nevím jak vy, ale je pravda , že na Mon 2001 byly měkčí ale, na Mon 2005 je to o dost lepší, nejsou ostré, ale dávkovat se dají slušně. :-) Asi po faceliftu udělali změnu. Jezdil jsem i s ST s 2,2TDCI - moc jich není - a tam to brzdilo - aspoň pocitově stejně jako v mým autě. Některým pomůže výměna brzdové kapaliny a občas brzdit hodně ostře, aby se "opravil" povrch destiček - sklovitá vrstva.
A závodění bych nechal radši na okruh - sem tam někoho předjet je normální, ale abych se , potažmo někoho, kvůli tomu zabil, je totálně mimo. -
Jozef0351 01.09.07 10:40
« Re: mix
"Akorát že asi všichni kromě Tebe pochopili, že my se tu bavíme o situacích, kdy pretekáme..."
TomanGHIA:
Práveže ja som to pochopil. Len som sa nechal vyprovokovať pubertálnymi rečami ako kto koho vykouří. S poriadnym autom áno, ale s Mondeom TDCI je to len o tom či ten druhý o tom vie že sa preteká >:D >:D
Pokiaľ sa nebavíme o max. rýchlosti na diaľnici tak to TDCI by malo problém aj s Fábiou RS lebo ten rozdiel výkonu nie je v bežnej premávke tak podstatný. Je to hlavne o šoférovi. Väčšinou ma rôzni TDI a zisťujem že aj TDCI adolescenti nechávajú chladným. Ale keď sa nechám vyprovokovať tak nemám problém držať krok ani s mojim chrchlom. To že nerachotí a nedymí ešte neznamená že sa nehýbe :-!
Nedávno sa v Hrozenkove na mňa nalepil podobný pretekár s TDI Passatom. Za dedinou som pridal a celý kopec nebol schopný ma predbehnúť až som ho na konci dvojprúdovky pustil.
Mám dosť rokov na to aby som pochopil že 150 HP je priemer v strednej triede a že existujú aj silnejšie autá. Dokonca som si istý že s tou tvojou TDCI formulou by si mal čo robiť v bežnej premávke s dodávkou Mercedes alebo Iveco. Stačí aby v nej sedel nejaký chmulo bez pudu sebazáchovi. A to sa stáva často. -
RADEK1 01.09.07 08:13
« Re: Kvalita fóra
Já auto nové nekupoval bral jsem ho jako necelý rok jetou předváděčku. Takže jak píšeš s nějakým neduhem se dá počítat( někde něco může zadrnčet či zachrasti atd.) Jenže ty neduhy o kterých tady píšeš ty Kutile jsou rázu že se ti v tom špatně sedí, že celé auto nesedí, že ti to nejede a já nevím co ještě.Tyto podle tebe závady jsou takového charakteru ,že je úplně jedno jestli si auto koupíš nové nebo jetinu.Prostě musíš příště lépe vybírat. Mě trvalo téměř půl roku než padla volba na mondeo( ještě tenkrát TDDI) s tím jsem neměl problém , tak logicky další bylo zase mondeo (TDCI) A pokud se toto nebude kazit zůstanu u značky dál. -
martin.z 01.09.07 07:57
« Re: mix
to deadlift: tvoji zminku s rokem 2002 jsem moc nepochopil, to stejny auto je potreba testovat kazdej mesic jestli se nahodou po nejake dobe samo od sebe nezlepsi? Asi jsi to myslel spis tak ze mondeo je vznikem starsi model nez skoda, ok, to je pravda.
jinak o tom roomsteru to slysim prvne, pokud je tvoje interpretace objektivni tak je to celkem zajimavy, uznavam -
superkutil 01.09.07 00:18
« Kvalita fóra
No pánové, vidím, že se po mém odmlčení kvalita fóra prudce zlepšila. >:D
Zřejmě máme každý jiné představy o tom, co by na fóru mělo být a co od auta očekáváme. ;-\
Ono je také rozdíl, zda si člověk koupí auto jako nové nebo jako ojetinu. Té ojetině mnohem více neduhů promineme a počítáme s nimi,že? :-! -
g_m 31.08.07 23:14
« Re: mix
martin.z:
Dotaz na rádio Jerevan - a jaké díly na Škodovce jsou vlastně vyrobené samotnou Škodovkou? :-) "Ně mnogo ich."
No já mít Roomstera a vědět, že má nefunkční pytle, tak by mi i bylo fuk, že to není chyba Škodovky, ale dodavatele. Ta o volant rozsekaná tlama by mě s tím vědomím asi míň nebolela. :-) Škodovka za to zodpovídá, dodává to na trh. Myslím si, že postoj Škody spočívající v neochotě řešit výrobní vadu přímo ohrožující bezpečnost posádky je ojedinělý. Jiní svolávají a odstraňují vady.
Pokud ne, prosím opravte mě někdo nebo sem hod'te link na důkaz.
Mondeo má 4 *, jo, ale 4 * ve střední třídě nejsou to samé jako 4 * v nižší střední, či kam Růmstr patří. Já osobně bych radši boural v méně hvězdičkovém mamutu M-B 600 L než v pětihvězdičkovém Citroenu C1...
Jinak s těma brzdama souhlas. -
-
martin.z 31.08.07 22:47
« Re: mix
to tomanghia:
o airbagu jsem nic neslysel, ale at se delo cokoliv tak airbag ani jeho rizeni neni vyrobenej ve skodovce a tipnul bych si ze to sou stejny komponenty co pouzivaji i ostatni vyrobci a ze se jednalo spis o nahodu. Crash testy se opakujou kvuli nejakym selhanim kazdou chvili.
Jinak pokud vim tak mondeo ma stejne jako vsechny aktualni skodovky jen 4 hvezdy v euroncap..
a co se tyce brzd, tak rozhodne radsi jedovky nez tupenky..
jedovky jsou totiz opravdu jen o zvyku, nezpusobis si diky nim pruser, ale kdyz nedobrzdis diky tupenam tak mas jednak rozbitou drzku a jeste jsi vinik.
Kdyz zabrzdis moc prudce a je nekdo v tobe zezadu tak pokud to neni kamion tak je na tom on mnohem hur a jeste za to muze.
-
g_m 31.08.07 22:18
« Re: mix
martin.z:
K těm errorům ŠkodoFky - Roomster a crash test... neslyšels nic? Nevystřelil airbag, test museli opakovat. To je mega průser... vadné kusy opravovat nebudou, zákazníci mají smůlu.
Jinak o těch brzdách z 04 nic nevím tak nemůžu diskutovat, mi "už" to moje 06 brzdí hezky.
Zkusils někdy nějaký novější Renault? Lagunu 2005 jsem řídil a to jsou tak nechutné jedovky... dotkneš se pedálu a to auto hned stojí. Děs. Taky nepříjemný extrém. Ale Renó to tak dělá schválně oproti Fordu s opačným problémem...
RADEK1:
Máš recht s tím chudým pal. počítačem - je fakt skoupý na údaje.
Ale já si říkám - pokud mi na Mondeu vadí tyto prkotiny, tak je vše O. K. :-)
-
martin.z 31.08.07 22:05
« Re: mix
no vono to ani neni problem v tech fakt kritickejch situacich protoze pri panickem brzdeni se to asi diky asistentu zmakne ale pri vetsine standartnich situaci to znova a znova neprijemne prekvapi a tohle by se svetovymu vyrobci stat nemelo.
A skoda at je jaka je, tak takovyhle fatalni errory nedela, cetl sem furu diskuzi a vetsina stiznosti na skodovky sou ruzny individualni prkotiny, ktery sice naserou ale postihuji jen nejake procento aut a hlavne se netykaji zasadnich provoznich vlastnosti!
Ale ford, ten netroskari, proste nevhodne (a ja se nebojim slova spatne) naladil brzdy cele produkce jednoho modelu!
To tam jako nemaj testovaci jezdce, ktery to dopr.dele testujou davno predtim nez to nekomu prodaj??! -
RADEK1 31.08.07 21:53
« Re: mix
Prostě řekni že je to auto pro chlapy. Já mám 05 tam by měly být brzdy vo fous citlivější ,ale pořád to není ono.Rodičové mají Xaru a ta brzdí panečku... než si zvyknu zpočítám broučky na předním skle a trochu při tom bolí čelo :-) . nezbývá než počkat na nové mondeo , ale až tam bude trochu motor alespon 2.2 bi turbo. -
martin.z 31.08.07 21:42
« Re: mix
radek:
jo a ty brzdy u mondea 2004 sou kurevsky slaby misto! sice kazdej mi tu tvrdil, ze je to o zvyku a taky jsem si nejak zvyknul, za tu cenu ze zacinam brzdit driv a pri necekane situaci mam obcas srdce az v krku, ale jakz takz sem zvyklej.
Ale problem je ze s autem nejezdej vzdycky jen stali uzivatele, tuhle jsem to pujcil 19 lety neteri co jezdi vw sharanem a nema moc zkusenosti se stridanim aut, a kdyz pri prvni potrebe brzdeni, navic ve vesnici kde jsme jeli jen 50, temer v panice vyhrkla ze to vubec nebrzdi (vw mam totiz krasne nabrouseny brzdy, i muj passat je mel) , tak moje huhlani ve stylu ze to je jen o zvyk, pripadalo trochu trapny nejen ji ale i me, na to ze to moje mondeo novy muselo stat kolem mega...! -
RADEK1 31.08.07 21:35
« Re: mix
Určitě jsem nechtěl říct, že škoda dělá špatná auta .Já vím ,že jsem předpojatý ,ale za to můžou všichni ti co slepě kupují fábie a O a 2, všichni redaktoři mot. magazínů kdy vytahuji škodu až do výšin. jednou je O2 skvělá v nižší střední ,,proto že je prostorná" po druhé je skvělá ve stření ,,protože je levná" atd atd. Jsem zaujatý a nemám je rád! ten P.P mají ale lepší to pravda. Ale bolí to ;-) -
martin.z 31.08.07 21:24
« Re: mix
Radek:
no tak kazdy jsme jinak narocny, ja bych sedl i do fabie a dokonce jsem ji opravdu sedal, sluzebni 1,4 16v 74kw kombi a jezdilo se v ni dost slusne, ne ze by to bylo nejaky delo, to vubec, ve 2 lidech se zaplou klimou do mirneho kopce se to na semaforu nechtelo rozjizdet, ale zase treba variabilni elektricky servo bylo hodne dobry, razeni specielne u toho 16v motoru slo nejlip ze vsech aut co jsem kdy jezdil (krom soucasneho AT :-) a to i v konecnych 230 najetych kkm, palubni pocitace ma skoda taky lepsi, brzdy lepsi (mondeo 2004 je ma tupy jak prase)takze asi tak
Taky sedam pravidelne do mhd a jsem spokojeny taky.
-
RADEK1 31.08.07 21:08
« Re: mix
Možná je to tím automatem , ale na 200 se dostávám docela v poho... Dál už to chce chvíli počkat, ale dočkám se. No upřímě na závodění to moc není,ale srovnávat mondeo s O 1 nebo 2 mě uráží. Asi jsem předpojat vůči ,,naší automobilce" Má žena tvrdí že by do toho nesedla :-) -
lulipin 31.08.07 21:04
« o2
drazí kolegové, jezdím služební O2 - 1.9 TDI 77 kw. Zrovna jsem dojel do Warszawy (trasa 500 km) jel jsem max 180, myslím, že by to těch 210 udělalo ale byl by to sakra hukot, snad by se i kouřilo z motoru, s tímto autem by to podle mě bylo celkem nebezpečné. Ten podvozek není tak jistý jako u fordu a lecjaký malý výmol či poryv větru by asi nezůstal bez odezvy. Jináč já mám jako své auto fofoII taky combi 1.6 TDCI 80 kw a musím říci že octávce s výše zmíněnou motorizací dám na pr*del kdykoliv se mi zlíbí. Možná i díky tomu, že jsem ve stejné třídě. -
RADEK1 31.08.07 20:50
« Re: mix
Na popud Kutila jsem nedávno zkusil jako max. rychlostí jede 2.2 TDCI dle GPS 217km/h a dle tacho. 227km/h. Myslím ,že veškeré ztezky ,,že to nejede" jsou jen bláboly ,které tady zabírají místo k seriózní diskuzi. howk :-( A k té OII 74 kw !! Bohužel s ní jezdím v práci a 2.2 se nemůže rovnat. Pokud budu chtít tak není možné ,aby mě ukázala záda . Právě toto auto NEJEDE :no: -
-
martin.z 31.08.07 20:16
« Re: mix
Taky se teda zapojim do diskuze o predjizdeni i kdyz jeji uroven je pro me dost vysoko.. Proste predjeti nekym je osobni urazka a degradace a proto kdo neni "mekkej" tak tomu brani vsema prostredkama, treba i tak ze najizdi predjizdejicimu do cesty nebo ho vytlacuje do skarpy, kdyz uz je ten * vedle nej.
Je totiz potreba si uvedomit, ze kdyz vas nekdo predjede tak vase auto stoji za uplny *! Bohuzel to musim napsat takhle na plno, protoze je to zcela zasadni a prioritni tema a musi to chapat kazdej nactiletej...!!!
Dluzno podotknout, ze diagnostikou odhalena hlucnost na dvou valcich muze byt dusledkem nekolikrat zminovane periodicke arytmie a nikoli jeji pricinou.Ale je fakt, ze PetrT. tu arytmii neslysel. Ja mam ovsem tak vytribeny sluch, ze slysim i neslysitelne..Kazdopadne se brzy opet ukazu v Praze a kalibrace ukaze.
Vasik1: Bude to asi lozisko. Kdo ti to auto servisuje?