FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 04.09.07 08:43
« Re: mix
To Kafe: Dnes jsem to na 4ku roztočil na 4000ot, ale trvalo to hodně dlouho a ve 4000ot mi motor už hodně vibruje. Může to být důvod, proč je max výkon už ve 3500ot. Souhlasím, že je motor zbytečné tak točit, točím mezi 1500-2700ot. :-!
Tu hil: Byla to reakce na příspěvky jiných. A to , že to tebe nezajímá, neznamená, že to nezajímá jiné. Možná by jsi ale ty mohl napsat, do kolika motor točíš. ;-) -
"-- skrytý --" 03.09.07 21:54
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
Vasik1: Hmm, vymena loziska je uz trochu fachmanska zalezitost to bych v garazi asi neriskoval..Tam u vas znam dost lidi, nebot jsem v Hranicich studoval, ale servisaka zadneho.
Tu diagnostiku tlumicu ti delali v Hale?
Kutil: Zitra to rozjed na trojku asi tak na kilo a pak tam hned soupni petku- dela to s motorem divy! -
Vasik1 03.09.07 21:15
« Re: Svítící ABS/ESP
Tohle samé se děje Taťkovi od Bratrovi maželky, děje se mu ale na Seatu toledo r.v 2002? Tušim, nejsem si jistej, rozjede se jede jede, prudce zatočí doleva, šup a už to svítí, zmizí to až při vypnutí a zapnutí zapalování. Někdy najede 100km a nic někdy 5 a má to tam. V servisu mu řekli že je třeba vyměnit celej pajšl co se ABS týče...moc podrobností nevím, ale při přečtení příspěvku...jako bych to už někde slyšel ;-\ -
"-- skrytý --" 03.09.07 20:27
« Svítící ABS/ESP
Zdar uživatelům Mondea,zkuste mi prosím poradit s následujícím problémem.Po otočení klíčku se rozsvítí celá ta barevná hudba přístrojovky a postupně zhasíná.Mně zhasne vše co má a po nastartování(myslím,že jen při studeném startu) se opět rozsvítí kontrolka ABS/ESP na cca 4sec. a opět zhasne.Vyjedu,obě funkce normálně fungují,ESP se nechá vypnout,zapnout.Po ujetí proměnlivé vzdálenosti-někdy 1km,někdy 5km,někdy okolo 100km se obě kontrolky rozsvítí a oba systémy se odpojí a nezhasnou až do vyresetování systému,tzn.zastavit,vypnout motor,vytáhnout klíček a znovu jet.Obě kontrolky se buď opět po nějaké době rozsvítí nebo taky nikoli.A zas jedu km a na dalšim semaforu to tam mam zas.Anebo se to opět projeví až po dalších 10ti jízdách.Ale dříve nebo později jistě..Byl jsem na diagnostice,kde to přečetlo chybu tlakového/přetlakového/či snad vyrovnávacího ventilu v jednotce ABS.Tím,že se ten problém objevuje někdy a nepravidelně,se chci tady případně ujistit,že výměnou jednotky ABS se to snad vyřeší a prachy nepůjdou do kamen.Ještě chci vyzkoušet výměnu brzd.kapaliny za jinou viskozitu a kvalitně odvzdušnit,jestli se ventil nerozhýbe.Jinak r.v. je konec 03,model 04 s 82000t naběhanými v Německu,motorizace TDCI 96KW.Za jakýkoliv nápad,radu či postřeh předem děkuji -
Vasik1 03.09.07 18:55
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
Krkovička: Na první prohlídce hned po koupi jsme byli na doporučení Petra v Hale v Praze, poblíž Prahy bydlí bratranec a tak jsme si udělali takový hezký výlet v okolí Prahy na kole, zatím co se Mondík servisoval, diagnostikovali vadný levý zadní tlumič a silentblock převodovky, tlumič zmáknu vyměnit sám, dle brožury, silentblok prej zatím nespěchá, dle pana Marečka, no každopádně se tady v okolí budu muset porozhlídnout po nějakém gut servisu (Hranice na Moravě) přsto že jsem relativně zručnej tak ložisko už asi nezmáknu.
Petr T.: měřili jsem spotřebu stylem naleješ vyjedeš doleješ, a poslední máme teď +-6,2, první měsíc to bylo kolem 6,5, prostě jsem si užíval :-) teď si užívám stále, ale už vím jak si užívat za míň :-) -
lordmystic 03.09.07 16:53
« Re: mix
Kafe, Kutil: To já točím čtyřku 170km/h, ale mám to s chipem a jen pětikvalt, tam jsou ty horní stupně trochu delší než u vás. A točím cca. 4500rpm při 170 a dál by to ještě kousek šlo.
Kutil: Spojka drží, jen ty ostré starty musím oželet. Dvouhmoťák byl stejně už při koupi načatej, takže to vyměním rovnou i se spojkou až se něco z toho vysype. Spojku dám z 2.2 kdy by to ten vyšší krouťám mělo přenést. Auto si ničím, vím o tom a kontroluji aby to nebylo moc :). Chip ale využívám hlavně při běžném ježdění, jednou za čas když to auto pořádně protáhnu je jedině dobře, ten motor si prostě o to přímo říká abych ho pořádně protáhl.
O víkendu: Jel jsem z Prahy, na rovince tacho cca. 212, gps viz. obr. Bohužel lehce mrholilo a mé gumy jsou už hodně obroušené :(.
[odkaz] -
Jozef0351 03.09.07 15:52
« Rádio
6000 je dobré rádio? 8-s
Ja vážne uvažujem že by som niekde zohnal Sony a vymenil ho. Zvuk nič extra ale mám len 4 základné repráky. Nemám ani hudobný sluch takže mne to stačí. Keď si pustím Kabát na 16-17 tak je to podstatne lepšie ako doma na domácom kine.
Ale funkčne je to rádio strašná bieda. Neviem prečo ale v Česku mám problém s automatickým preľaďovaním staníc. Aj na Slovensku mu trvá kým sa rozhodne preladiť na silnejšiu frekvenciu. Keď mám npr. IMPULS uložený na frekvencii 87,6 a prepnem si ho v Liberci tak rádio sa nechytá. Dokonca ani manuálne nedokáže vyhľadávať alternatívne frekvencie danej stanice. Myslím že nedokáže ani vyhľadávať stanice podľa zvoleného žánru. To je ale asi u nás nepodstatné. A možnosť nastavovať iba výšky a basy podľa mňa tiež už majú len tie najlacnejšie rádia. V starom aute som mal Philips ktorý stál v r. 98 12 tis. Sk vrátane CD meniča ( takže low end značka aj model ) a vedel toho podstatne viac.
Navyše mi niekedy pri počúvaní rádia na krátku chvíľu preladí na inú stanicu. Cca. na 1/2 sekundy to preskočí. Niekde som čítal že CD6000 je Philips. Myslím že žiadny renomovaný výrobca už také jednoduché rádia pod svojou značkou ani nepredáva. To je ale asi všeobecný problém zabudovaných rádii. Výrobca dá do auta šunku a keď chce zákazník poriadne rádio musí priplatiť toľko, že by za to kúpil niekoľko podstatne lepších klasických autorádií. -
superkutil 03.09.07 15:27
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
mám klienta, který má Mazdu 6 s dieselem 2.0 103kW/360Nm a ten jí honí co to dá, po studeném startu plná zátěž, žádné dotáčení turba, ale z plného zátahu hned vypnout. Tak dám vědět po kolika km turbo odejde. :-) Zatím má najeto 70tis. -
"-- skrytý --" 03.09.07 14:15
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
PetrT: Olina je kryci nazev pro me auto ktery jsem mu priradil, kdyz jsem ho mel na "mojeauto". Ve skutecnosti mu rikam sykorka modrinka, ale nechtel jsem se predevsema zesmesnit tak infantilni prezdivkou..
Dluzno podotknout, ze diagnostikou odhalena hlucnost na dvou valcich muze byt dusledkem nekolikrat zminovane periodicke arytmie a nikoli jeji pricinou.Ale je fakt, ze PetrT. tu arytmii neslysel. Ja mam ovsem tak vytribeny sluch, ze slysim i neslysitelne..Kazdopadne se brzy opet ukazu v Praze a kalibrace ukaze.
Vasik1: Bude to asi lozisko. Kdo ti to auto servisuje? -
WinDiesel 03.09.07 13:53
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
Vasik1: Nevím co myslíš tou Olinou (-: ale když porovnám Tvoje auto a auto Krkovičky, jeho auto vykazovalo oproti Tvému nestandardní (hlučné) spalování ve 2 válcích. To u Tvého nebylo. Na druhé straně, jeho vstřikovače jsou stejnoměrně opotřebované a Tvoje nestejnoměrně (vnitřek vstřikovačů klade pohybu součástek různý odpor). Nevím proč a nač, ale Ty budeš potřebovat udělat vnitřky a Krkovička trysky. Oba pak potřebujete překalibrovat vstřikovače. Výsledkem toho může být hodně zajímavý pokles spotřeby. -
Vasik1 03.09.07 13:29
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
to Petr T. : Petře a jakpak se to jevilo s životností vstřiků na Olině? Odpovídal ten grafík počtu zdvihů, nájezdu km?A co vyrovnávání při volnoběhu? Příští rok nechám udělat kalibraci též, a vyléčím to klepání ;-), teď se mi nějak začíná ale ozývat levé přední kolo, když točím pravotočivou zatáčku, a přenáším sílu na levé. Nevím jestli to může mít souvislost s blbě ojetýma gumama, a nebo s tou opravou elektronů...už si nejsem jistý jak ty kola v tom pneuservisu přešibovali, jestli nepřehodili pravé přední za levé, a teď by tak to buchlé opravované bylo na levo. No a nebo že by ložisko? 8-s že by si řeklo...mám toho dost? :-) není to jako velkej hluk, volant se netřepe, nic takového, jen prostě je ten hukot větší při zatáčce doprava. -
DIM 03.09.07 12:01
« Re: Last apdejt
...jinak všechny zdravím, projel jsem si to poctivě deset dnů zpět, abych o nic nepřišel :-)
Hleděl jsem , kolik vám vydrží gumy, já měním přední po sezoně , jak zimní tak letní - takže tak 20 tis. km. Zadní drží tak sezony dvě.
Mezi 2,0 a 2,2 je rozdíl obrovský......a nejenom v motoru. Jen zásuvku v kufru mi mohli nechat, ledničku musím tahat ze zapalovače. I ten Focus to má...........
Čím dál tím víc mi tam něco tak štěrkavě klepe, zvláště při chladnějších teplotách - že by ? -
"-- skrytý --" 03.09.07 11:53
« Last apdejt
Hola hola, sleduju, ze se tu dikutuje jak o zivot, tak prispeju i ja troskou do mlyna:
TomanGhia: Radio Sony je hezke designove, ale Fordi 6000 hralo lip. At to steluju jak chci, tak mi ten zvuk prijde jaksi plany-nevim jak to presne definovat.Asi jako kdyz udelas bramborovy salat a kdyz ochutnas, tak vis, ze neco chybi, ale zaboha nevis co..
2.0 vs 2.2: dvadvojka ma znatelne vic sily a nejvetsi rozdil je prave na vyssi kvalty. Navic tak nekope pri nastupu turba.
PetrT.: Jeste jednou diky za tu diagnostiku, jsem rad, ze to klaplo.Hned jak budu mit cas, tak pujdu na tu kalibraci. 125tis bez servisu vstrikovacu je celkem dost:)
Manikovi co mi utahoval hadici od turba: Priste prosim poradne!
Na ceste do Prahy se mi na D1 utrepala a tak jsem poslednich 100km jel na podvalniku odtahove sluzby aby mi to na druhy den v Praze dali za dvacet minut zase do cajku a ja mohl jet k PetroviT. na tu diagnostiku. No, ale aspon jsem tech 100km setril palivo a gumy:)
-
WinDiesel 02.09.07 13:38
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
TomanGHIA:
1 - U Fordů si nedovolí nabídnout napodobeninu. V balení MOTORCAFT je samozřejmě filtr DELPHI. Takže je to v pohodě. Nemusíš mít obavy. A kdybys přeci měl, přečteš číslo z filtru a dá se dohledat, zda je to filtr Delphi. Na filtru by mohlo být označení DELPHI 9004-743A a FORD MOTORCRAFT 1S41915AC.
2 - Krkovicka - no, bylo to takové všelijaké, ale zdá se, že nemá úplně v pořádku 2 vstřikovače, a to na trysce. Senzor hlučnosti spalování ukazuje na 2 válce (výrazně zvýšená hlučnost), takže to není problém s přepady, po této stránce jsou vstřiky ok. Také jsem měl pocit, že motor klepal - to by zcela odpovídalo. On není hazardér (jde tu o písty !!!!!) tak si to asi v Hale nechá zkontrolovat a udělat. Vzhledem k tomu, že jsou vstřikovače CR Delphi plně opravitelné, nebude to drahé, typuji tak 2x 2500 Kč. -
g_m 02.09.07 12:53
« Re: Vstřikování common rail, naftové filtry
PetrT.:
Petře díky za info!
Dotaz na Tebe: nechal jsem si radši po 20 000 Km na první serv. prohlídce vyměnit ve Fordu i paliv. filtr. Na můj dotaz, jaký filtr mi tedy namontují, mi řekli, že originální. A že se jmenuje MOTOCRAFT či nějak obdobně. Tak se ptám - je toto originální filtr? Protože DELPHI se ten filtr rozhodně nejmenoval, víš? Tak ted' nevím.
Poradíš? Předem dík.
Jo a co Krkovička? Jaká byla páteční diagnóza jeho Oliny? -
WinDiesel 02.09.07 12:04
« Vstřikování common rail, naftové filtry
Pánové, abych rozvířil trochu stojaté vody ohledně vstřikování nafty common rail, něco jsem stáhnul z netu:
Výsledky zkoušek napodobenin originálních filtrů paliva (nafty) DELPHI HDF924 (Ford Mondeo 2,0TDCi, 2,2TDCi, Focus 1,8TDCi - pozn. WinDiesel):
Ve všech případech výsledky zkoušek prokázaly, že tyto filtry nepracují a zcela určitě nevyhovují originálním technickým podmínkám. Tyto alternativní filtry propouštěly daleko více částic než originální filtry společnosti Delphi, a to konkrétně:
2 mikronový filtr společnosti Delphi byl:
26 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 4 mikrometrů
102 x lepší v zabránění průniku částeček o velikosti 6 mikrometrů než ten nejlepší z alternativních nekvalitních filtrů!
Média použitá v některých alternativních filtrech nebyla média určená pro filtry systému Common Rail (filtr pouštěl chlupy, pozn. WinDiesel - zdroj AutoDiesel).
Nejhorší z testovaných výrobků vykázaly odloučení vody v hodnotě 0%.
Žádný z testovaných výrobků neměl funkční recirkulační systém (všechny filtry Delphi mají patentovaný recirkulační systém zabraňující ucpání filtru parafinem v zimě - žádné potíže se startem v minusových teplotách - vyzkouešeno v Krkonoších při teplotě MINUS 27 stupňů Celsia - pzn. WinDiesel).
Záruka:
Používáním nekvalitních alternativních filtrů, které lze v současné době obdržet na trhu, se ruší jak záruka poskytovaná společností Delphi, tak I záruka poskytovaná výrobcem vozu.
____________________
Takže, až bude někdo hořekovat nad zničenými vstřikovači, ať si posvítí na servis, kde mu naposled filtr montovali. Od tohoto servisu ať požaduje náhradu - tento servis pak může potažmo požadovat náhradu od svého dodavatele a ten pak od výrobce napodobeniny. To by mohlo těmto "subjektům" zatnout tipec a nám všem, uživatelům vozidel se systémy commonrail, trochu pomoci.
Nedávno jsem zaslechl od jednoho člověka, co se snaží živit opravou Mondeí TDCi (teprve začíná) o následujícím případu: někdo si koupil Mondeo TDCi z druhé ruky, auto přestalo jet na dálnici - odtah. Zákazník přiznal, že doléval naftu z "kanystru, který dobře vymyli". Po vylití filtru (nalezen neskutečný bordel) doznal, že po vylití nafty z kanystru následovala nějaká "růžová hmota". Onen servisman následně konstatoval, že filtr, který vylil byl polské provenience FILTRON. Objednal tedy nový filtr od velkoobchodníka, který se honosí znalostí filtračních systémů dodávaných k systémům common rail. Jaké bylo jeho překvapení, když opět obdržel filtr FILTRON.
Tak, to byla názorná předváděčka, jak to v běžném servise chodí. Je třeba dávat si pozor a hlídat si své věci !!!
-
superkutil 02.09.07 11:59
« Re: mix
To lordmystic: Vidím, že jsi mě nepochopil. Chtěl jsem říct, že na dálnici na rovině nepoznáš, zda s Mondeem jedeš 100 nebo 200km/h, protože má tak výborný podvozek a tak se ve 200km/h ani nekroutí, ani neklepe ani nemá problémy se stabilitou. Je jasné, že to v zatáčkách poznáš, to je přece jasné, ne?
Nevadí mi, když mě předjede třeba i Trabant, ale jen jsem chtěl poukázat na to, že i auto s výkonem o 1/3 menším při dobrém zpřevodování a dobrém průběhu momentu můžou být auta zrychlením srovnatelná. Ale podle vašich reakcí, vaše 2.2TDCI té Oktávce určitě stačí, takže je problém ve mě nebo v mém motoru a tak počkám, jak dopadne měření na brzdě.
Ve 170km/h mi 4ka točí 4900ot. a v těchto otáčkách už je výkon 85kW, zatímco na 5ku je výkon 114kW, takže nevidím důvod to takhle přetáčet.
A hlavně já jsem psal, že nad 180km/h už nemá smysl točit to na 5ku, protože na 6ku je výkon větší.
A pokud ta Oktávka měla výkon větší jak uváděný, tak při její hmotnosti a aerodynamice nevidím důvod, proč by nezrychlovala nad 180km/h líp jak Mondeo.
A co se týče podvozku, tak na hladké silnici sedí super i když na hranice adheze začne kráčet do boku. Ale jakmile je povrch zvlněný tak mi tancuje víc jak MK II, akorát, že zadní náprava to líp dotahuje. Brzdy jsou dostačující, potíže mám s vůlí v řízení, ale to už tady někdo psal, že ten posilovač řízení není nejlepší.
Nestěžuju si na výkon nebo chování motoru 2.2TDCI (hodně se zlepšilo a stále se zlepšuje), jen moment ve vyšších otáčkách chybí (max výkon je o 500ot níže jak u většiny dieselů). Jedná se právě o jízdu ve vyšších rychlostech nebo při předjíždění.
A uvědom si, že máš motor čipnutý, že se chová hodně jinak než sériový a že máš jiný motor než já a tak to nemůžeš moc srovnávat. Navíc má sedan a já kombi, což na chování Mondea má hodně velký vliv. Sám vidím, že Mondeo MK V má zadek o hodně těžší jak MK II. A pokud skutečně točíš TDCI do 4800ot., tak počítej, že se s ním brzy rozloučíš. ;-\
A propó, co tvoje spojka? Už jsi přišel na to, že to auto pěkně ničíš? Že odepisuješ svým stylem jízdy spojku, převodovku, dvouhmoťák a nakonec i motor? Tvůj případ je přesně ten, kdy čipem opravdu auto zničíš. Ale není to čipem, je to řidičem a jeho stylem jízdy. :-! -
g_m 01.09.07 21:13
« Re: mix
Jozef0351:
Chlape, ted' jsme dojeli domů od manželčiných rodičů, což samo o sobě je pro mě slušný záhul, příjdu domů, zapnu komp a normálně's mě dorazil...
To, že jsem napsal Kutilovi, jaké mám zkušenosti, když porovnám moje TDCi s ostatními ze mě v Tvých očích udělalo málem nebezpečného piráta... díky...
Sice je mi jedno, co si o mě myslíš, ale nechci Tě uvádět v omyl.
Už jsem tu psal, že nejezdím rychle, moje spotřeba dle pal. PC je dlouhodobě 5,6 - 5,7.
Jinak - s tou Fabií RS jsem to už psal, tos nemusel papouškovat, stačilo si přečíst předchozí příspěvky - píšu, že mi uletěla.
Kdybych chtěl závodit, nekoupím si dehtová kamna s hmotností přes 1,5 tuny a 130-ti koňmi...
Ale když mě na výjezdu z města se.re na kufru nalepená O II, tak na to dupnu a bud' si ho dám xnídani (1.9 TDI) nebo si dá ona mě (2.0 TDI).
Jo a ty pubertální řeči, jaks to nazval, jsem psal Kutilovi. Nemusels reagovat. Jak to bylo po Vašem s tou potrefenou husou? Vždy zagaga...
A ještě - Mondeo TDCi je pořádné auto, ne že ne. Mi 96 kW stačí.
P. S.: Pěkná sebereflexe, to s tím názvem své 1.8... chrchel... no vybral sis ho dobrovolně... :-)
Maj sa, brat.
:-! -
lordmystic 01.09.07 19:43
« Re: mix
kutil: dvě kraviny si tu napsal co jsem tu nebyl. auto se rozhodně nechová s minimálním rozdílem ve 100 a 200km/h. je to sakra rozdíl! ale pravdou je, že 200 není problém udržet. ale při 100 můžeš rubat jednu zatáčku za druhou s pískotem gum, to ve 200 ani náhodou. a za druhé neumíš jezdit a jsi na řízení poleno, to už jsme ti napsali 100x a stále sem taháš kraviny tipu že tě předjela O2 s 2/3 výkonem. to víš, v 90km/h nesmíš nechat šestku, držet plyn na podlaze a divit se že ti ujíždí slabší octavka :). to já točím na rovině na čtyřku i 170km/h a teprve pak řadím, ale to jen když chci opravdu brutus na hranu a nestíhám přeřadit, jinak ze čtyřky na pětku běžně řadím při ostré jízdě kolem 130-150km/h. zrovna dnes jsem se vracel z lešan (5. tankový den - super akcička pozemního vojska) a dal jsem svému mondeu pořádně napít. ten podvozek mě snad nikdy neomrzí, tak brutálně neutrální chování i při brutálním průjezdu prudké zatáčky rychlostí 120km/h na ouzké okresce, to je prostě nádhera! pak jsem jel kus po dálnici a chtěl jsem si ověřit dle gps tachometr. začalo bohužel lehce pršet, tak jsem šel do 202 tacho absolutně plynule bez problému (na gps 192) a pak jsem se na to radši vykašlal, vody už bylo na cestě dost a gumy mám hodně sjeté :(. -
cja 01.09.07 17:17
« Re: 210 s kombíkem
to oleowr: Co palubka? Asi jsem zaspal jak jsi nakonec dopadl?
Brzdy Mondeo: nevím jak vy, ale je pravda , že na Mon 2001 byly měkčí ale, na Mon 2005 je to o dost lepší, nejsou ostré, ale dávkovat se dají slušně. :-) Asi po faceliftu udělali změnu. Jezdil jsem i s ST s 2,2TDCI - moc jich není - a tam to brzdilo - aspoň pocitově stejně jako v mým autě. Některým pomůže výměna brzdové kapaliny a občas brzdit hodně ostře, aby se "opravil" povrch destiček - sklovitá vrstva.
A závodění bych nechal radši na okruh - sem tam někoho předjet je normální, ale abych se , potažmo někoho, kvůli tomu zabil, je totálně mimo. -
Jozef0351 01.09.07 10:40
« Re: mix
"Akorát že asi všichni kromě Tebe pochopili, že my se tu bavíme o situacích, kdy pretekáme..."
TomanGHIA:
Práveže ja som to pochopil. Len som sa nechal vyprovokovať pubertálnymi rečami ako kto koho vykouří. S poriadnym autom áno, ale s Mondeom TDCI je to len o tom či ten druhý o tom vie že sa preteká >:D >:D
Pokiaľ sa nebavíme o max. rýchlosti na diaľnici tak to TDCI by malo problém aj s Fábiou RS lebo ten rozdiel výkonu nie je v bežnej premávke tak podstatný. Je to hlavne o šoférovi. Väčšinou ma rôzni TDI a zisťujem že aj TDCI adolescenti nechávajú chladným. Ale keď sa nechám vyprovokovať tak nemám problém držať krok ani s mojim chrchlom. To že nerachotí a nedymí ešte neznamená že sa nehýbe :-!
Nedávno sa v Hrozenkove na mňa nalepil podobný pretekár s TDI Passatom. Za dedinou som pridal a celý kopec nebol schopný ma predbehnúť až som ho na konci dvojprúdovky pustil.
Mám dosť rokov na to aby som pochopil že 150 HP je priemer v strednej triede a že existujú aj silnejšie autá. Dokonca som si istý že s tou tvojou TDCI formulou by si mal čo robiť v bežnej premávke s dodávkou Mercedes alebo Iveco. Stačí aby v nej sedel nejaký chmulo bez pudu sebazáchovi. A to sa stáva často. -
RADEK1 01.09.07 08:13
« Re: Kvalita fóra
Já auto nové nekupoval bral jsem ho jako necelý rok jetou předváděčku. Takže jak píšeš s nějakým neduhem se dá počítat( někde něco může zadrnčet či zachrasti atd.) Jenže ty neduhy o kterých tady píšeš ty Kutile jsou rázu že se ti v tom špatně sedí, že celé auto nesedí, že ti to nejede a já nevím co ještě.Tyto podle tebe závady jsou takového charakteru ,že je úplně jedno jestli si auto koupíš nové nebo jetinu.Prostě musíš příště lépe vybírat. Mě trvalo téměř půl roku než padla volba na mondeo( ještě tenkrát TDDI) s tím jsem neměl problém , tak logicky další bylo zase mondeo (TDCI) A pokud se toto nebude kazit zůstanu u značky dál. -
martin.z 01.09.07 07:57
« Re: mix
to deadlift: tvoji zminku s rokem 2002 jsem moc nepochopil, to stejny auto je potreba testovat kazdej mesic jestli se nahodou po nejake dobe samo od sebe nezlepsi? Asi jsi to myslel spis tak ze mondeo je vznikem starsi model nez skoda, ok, to je pravda.
jinak o tom roomsteru to slysim prvne, pokud je tvoje interpretace objektivni tak je to celkem zajimavy, uznavam -
superkutil 01.09.07 00:18
« Kvalita fóra
No pánové, vidím, že se po mém odmlčení kvalita fóra prudce zlepšila. >:D
Zřejmě máme každý jiné představy o tom, co by na fóru mělo být a co od auta očekáváme. ;-\
Ono je také rozdíl, zda si člověk koupí auto jako nové nebo jako ojetinu. Té ojetině mnohem více neduhů promineme a počítáme s nimi,že? :-! -
g_m 31.08.07 23:14
« Re: mix
martin.z:
Dotaz na rádio Jerevan - a jaké díly na Škodovce jsou vlastně vyrobené samotnou Škodovkou? :-) "Ně mnogo ich."
No já mít Roomstera a vědět, že má nefunkční pytle, tak by mi i bylo fuk, že to není chyba Škodovky, ale dodavatele. Ta o volant rozsekaná tlama by mě s tím vědomím asi míň nebolela. :-) Škodovka za to zodpovídá, dodává to na trh. Myslím si, že postoj Škody spočívající v neochotě řešit výrobní vadu přímo ohrožující bezpečnost posádky je ojedinělý. Jiní svolávají a odstraňují vady.
Pokud ne, prosím opravte mě někdo nebo sem hod'te link na důkaz.
Mondeo má 4 *, jo, ale 4 * ve střední třídě nejsou to samé jako 4 * v nižší střední, či kam Růmstr patří. Já osobně bych radši boural v méně hvězdičkovém mamutu M-B 600 L než v pětihvězdičkovém Citroenu C1...
Jinak s těma brzdama souhlas. -
-
martin.z 31.08.07 22:47
« Re: mix
to tomanghia:
o airbagu jsem nic neslysel, ale at se delo cokoliv tak airbag ani jeho rizeni neni vyrobenej ve skodovce a tipnul bych si ze to sou stejny komponenty co pouzivaji i ostatni vyrobci a ze se jednalo spis o nahodu. Crash testy se opakujou kvuli nejakym selhanim kazdou chvili.
Jinak pokud vim tak mondeo ma stejne jako vsechny aktualni skodovky jen 4 hvezdy v euroncap..
a co se tyce brzd, tak rozhodne radsi jedovky nez tupenky..
jedovky jsou totiz opravdu jen o zvyku, nezpusobis si diky nim pruser, ale kdyz nedobrzdis diky tupenam tak mas jednak rozbitou drzku a jeste jsi vinik.
Kdyz zabrzdis moc prudce a je nekdo v tobe zezadu tak pokud to neni kamion tak je na tom on mnohem hur a jeste za to muze.
-
g_m 31.08.07 22:18
« Re: mix
martin.z:
K těm errorům ŠkodoFky - Roomster a crash test... neslyšels nic? Nevystřelil airbag, test museli opakovat. To je mega průser... vadné kusy opravovat nebudou, zákazníci mají smůlu.
Jinak o těch brzdách z 04 nic nevím tak nemůžu diskutovat, mi "už" to moje 06 brzdí hezky.
Zkusils někdy nějaký novější Renault? Lagunu 2005 jsem řídil a to jsou tak nechutné jedovky... dotkneš se pedálu a to auto hned stojí. Děs. Taky nepříjemný extrém. Ale Renó to tak dělá schválně oproti Fordu s opačným problémem...
RADEK1:
Máš recht s tím chudým pal. počítačem - je fakt skoupý na údaje.
Ale já si říkám - pokud mi na Mondeu vadí tyto prkotiny, tak je vše O. K. :-)
-
martin.z 31.08.07 22:05
« Re: mix
no vono to ani neni problem v tech fakt kritickejch situacich protoze pri panickem brzdeni se to asi diky asistentu zmakne ale pri vetsine standartnich situaci to znova a znova neprijemne prekvapi a tohle by se svetovymu vyrobci stat nemelo.
A skoda at je jaka je, tak takovyhle fatalni errory nedela, cetl sem furu diskuzi a vetsina stiznosti na skodovky sou ruzny individualni prkotiny, ktery sice naserou ale postihuji jen nejake procento aut a hlavne se netykaji zasadnich provoznich vlastnosti!
Ale ford, ten netroskari, proste nevhodne (a ja se nebojim slova spatne) naladil brzdy cele produkce jednoho modelu!
To tam jako nemaj testovaci jezdce, ktery to dopr.dele testujou davno predtim nez to nekomu prodaj??!
Není to tak dávno, kdy se Škodovky honosily kompatibilitou s 30% bionaftou!!! A najednou jim vadí 2%? Něco je u Fkody asi hodně špatně a budou to motory se vstřikovači PD. Tam může biosložka postupně zkazit olejovou náplň a může se celý motor krásně zadřít, o turbu už vůbec nemluvím. A navíc si hrajou na téměř nekonečné výměnné lhůty výměny oleje.
Motorů s common railem se to netýká. Při 2% je třeba včas vyměňovat olej a palivový a olejový filtr.