FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 04.09.07  21:26

    « Re: Více o 2% MEŘO v naftě

    WinDiesel:
    No jasně, super. Akorát jsi mi ted' zkazil radost - chtěl jsem si zákeřně počíhat na Jozefa, který tady mluví o bionaftě. Chtěl jsem počkat, až napíše, že tu SETA bionaftu radši netankovat, ale dobře, nebudu brečet, že jsi to prásknul.

    Samozřejmě, že máš pravdu, protože bionafta NErovná se nafta s přídavkem MEŘO.
    Bionafta je nafta, kde je 30 a více % MEŘO (typicky ten SETA diesel), nikoli tedy ta nafta s 2% MEŘO, od podzimu u nás zavedená.
    Ta s 2% stále vyhovuje normě a jmenuje se nafta směsná.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 04.09.07  21:16

    « Více o 2% MEŘO v naftě

    TomanGHIA:
    Jo, něco o tom vím.
    1 - nafty s obsahem 2-5% nemůže být označována jako bionafta.
    2 - všichni důležití výrobci vstřikovacích sysémů se shodli (Bosch, Delphi, Denso, SiemensVDO, Stanadyne), že až do 5% nemůže biosložka nijak ovlivnit vlastnosti takovéto směsné nafty.
    3 - při 30% až 100% obsahu MEŘO v naftě hrozí znehodnocení olejové náplně v motoru, musí se zkrátit výměnné lhůty filtru paliva a výměnné lhůty olejové náplně min. o 100%. Tedy na polovinu. Pokud se to neudělá, MEŘO proniká pod pístními kroužky do oleje a ten posléze zrosolovatí. Naopak, olej kontaminuje naftu a zvyšuje se množství karbonových úsad. Z těchto 2 důvodů (karbon v oleji, MEŘO v oleji) se musí vyměňovat motorový olej častěji, mnohem častěji.
    4 - předpokládám, že úloha aditiv se ještě zvýší - hlavně mikrobicidní účinky budou důležité.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 04.09.07  21:08

    « Re: mix

    DIMe, systém čerpadlo-tryska (PD, EUI, UIS) je hnán od vačky motoru a mazán MOTOROVÝM olejem. V tom ten problém. Nafta prochází jen malým kouskem vstřikovače, takže tolik neškodí, O TO VÍC ALE škodí starý a nevhodný olej... Hodně špatná nafta ale spolehlivě zadře trysku i systému PD.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 04.09.07  20:57

    « Re: Dotaz a info.

    Jozef0351:
    Tak já tak nějak uvažoval, že když se tu kolikrát navážíš do TDCI, že budeš rád, když budeš mít další argument proti, víš?

    Add bionafta - Ty myslíš tu bionaftu, kterou tady prodával například řetězec OMV, ne?
    Se to jmenovalo myslím SETA diesel. Je to ono?
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 04.09.07  20:49

    « Re: Dotaz a info.

    TomanGHIA: Neviem prečo by ma mala bionafta zaujímať :-!
    Vo firme mám dodávky 2 x hladký diesel a VW Transporter 2,5 TDI a ten zožere všetko zdá sa. Do nového Transita som zakázal preistotu tankovať na "neznačkových" a malých pumpách.
    V návode k Mondeu sa píše že bionafta sa tankovať nesmie. Škodovka ju povoľuje ale kolega má Octaviu TDI a predajca (dobrý známy) mu ju "zakázal" tankovať.
    Divné je že zrazu bionafta ani Fordu nevadí. Mal by spraviť upgrade servisných príručiek k Mondeu >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 04.09.07  20:25

    « Re: Muhehe...

    "Budem doufat a poslouchat pazvuky"

    cja:
    Jasně, ale já už ted' poslouchám tak, že poslouchat víc nemůžu. :-) Mondeo TDCi tříbí mé slechy. Někteří s fascinací poslouchají své zážehové šestiválce, někteří osmiválce, jen já jsem zvláštní odrůda - poslouchám TDCi.
    Je to obsese i paranoia... startuju a poslouchám, jestli to nerachotí... pak poslouchám, jestli neuslyším klapat napínací kladku... při zdechání poslouchám, zdali mě svým rozverným zarachocením nepozdraví dvouhmot'ák... a když ani jedno z toho, tak jsem Ti člověče tak nějak spokojený. :-)

    Kua ale brambory že mizí, jo? Že by šlo o škrob? :-)

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.09.07  20:12

    « Re: Muhehe...

    Jediný z čeho by člověk mohl mít obavu, je to dohánění 2% podílu bio v pozdějších dodávkách, když zatím údajně neplní normu. Budem doufat a poslouchat pazvuky :-| Jinak venku se na to jezdí a zatím s tím problém neměli, aspoň zásadní ne, takže se není doufám čeho obávat. Zemědělcům zdar a těm řepkovým obzvláště. Akorát u nás mizí brambory, tak nevím , co budeme na tý naší Vysočině za chvíli jíst :-)
  • 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 04.09.07  20:02

    « Muhehe...

    Takže dle všech zainteresovaných odborníků je vše v pořádku, ALE:

    "NĚKTEŘÍ automechanici přesto tvrdí, že biosložka v naftě by MOHLA způsobit určité škody na vstřikovacích systémech, resp. na poničení NĚKTERÝCH jejich systémech..." ... LOL...

    No tak tyhle erudované garážisty, kteří určitě jako fušky opravují po nocích či víkendech stovky moderních common-rail dieselů, ty miluju... Asi si někdo doma lisuje řepku olejku a už dlouho ji lije do nádrže a pak se svým common-railem jede k tomu svému garážistovi a přizná se s tím, že si to sám ucpal řepkou...

    Jinými slovy, Nova pustila i pochybovačný názor, protože pokud by to neudělala, tak by všem, kteří sledovali minulou reportáž o škodlivosti 2% MEŘO došlo, že to byly normální nepodložené slinty a tedy reportáž o ničem.

    Jediný problém by mohli mít opravdu ti, kteří mají plnou nádrž a dlouho nejezdí - skladovatelnost MEŘO je omezená, reaguje v nádrži. Ale to by opravdu musel člověk nevyjet více než cca 2 měsíce.
    Jo a ještě něco - ta řepka bude uvolňovat sraženiny a bordel ze spalovacích prostor, takže se budou uvolňovat drobné nečistoty - bacha tedy na životnost paliv. filtru - měnit ideálně co 20 tis. Km a jak říká PetrT., tak jedině originální filtry.
    A pak nebude problém.

    Pokud Petr T. ví ještě víc, prosím o doplnění.

    Na vysvětlenou: já taky nejsem nadšený tím, že kvůli zemědělcům (řepky je přebytek a tak se její odbyt zajistí i tím, že jí budou 2% v naftě) budu mít v nádrži po každém tankování více než litr oleje, ale když to nebude škodit, tak jsem za to rád, když už to tam teda musí být. Zlepší se aspoň mazivost nafty.

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.09.07  18:52

    « Re: Dotaz a info.

    To TomanGhia: reklama se povedla i auto vypadá dobře a to víš DIM vidí vstřikovač všude ... i na dýze.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 04.09.07  18:37

    « Dotaz a info.

    Lidičky, už jste viděli v TV reklamu na nové Mondeo? Autíčka létají, Mondeo jede. Moc se mi ta reklama líbí. Ford rulezz :-)

    Ted' byla na TV Noha upoutávka na dnešní televizní noviny v 19:30 a ta blond'atá paní říkala, že budou informace ohledně přísady MEŘO v naftě. Tak koukejte.

    Podle mě jen potřebují poopravit jejich bubákování, které předvedli v minulých zprávách.

    Uvidíme, koukejte se!

    P. S.: Jozef0351 může taky :-)

    DIM:
    Za mých mladých časů se na dýzách naftou nemazalo... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.09.07  16:51

    « Re: mix

    ......a ta pumpa respektive dýza v tom PD není mazána naftou ??
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 04.09.07  16:43

    « Re: mix

    DIM: To je jednoduché, DIMe, je to kvůli PDčkům a kvůli turbu. Musí to být co nejkvalitnější olej, jinak půjdou PD do kopru, nebo turbo do kopru, nebo oboje. Problém je v tom, že PD i turbo potřebují každý JINÝ olej a tudíž se dodává olej kompromisní. Zanedbaná péče či špatný olej mohou spůsobit havárii toho či onoho, či obého. V praxi odchází často turbo, i díky čipům a když má někdo problém s PD, nechá si ukradnout motor či vstřiky z firmy Fkoda. PD systémy se stanou hodně brzy NOČNÍ MŮROU pro lidi, co budou mít Fkodofky a koncernová auta s PD z druhé ruky.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.09.07  13:11

    « Re: ST

    To DIM: Někdy dělám konverze a dohled nad systémy. Někdy při tom dělám jiné věci, ale většinou je volného času akorát tak na ty fóra. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.09.07  12:02

    « Re: ST

    chlapi nechme toho , kdo kolik vydělá a kolik je kdo v práci, co kdo odepisuje - nechme to stranou - je to názor
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.09.07  11:59

    « Re: ST

    ...........Kutile, a kdy píšeš ty svoje příspěvky, když jsi tak vytížený ?????
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.09.07  11:56

    « Re: to cja (palubka) + zadní brzdy

    Dřív jsem dělal na autě všechno sám... a byl to Fiat 125p 1300 , tam ale byl karburátor a vrchol elektroniky byl zapalovač :-) Tam jsem si stěmi brzdami něco užil, převrtávání odvzdušňováků a tak.... no , to už je pryč. Teď bych na to kašlal, vydělám si za hodinu více než v servisu !!!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.09.07  11:49

    « Re: ST

    Já nepodnikám, jsem zaměstnanec, ale taky víc než 8hod. denně+pohotovosti+SC do Prahy, kdy nejméně 8hod. strávím v autě a 2hod. na jednání.

    Tříleté mondeo kombi 2.0TDCi 96kW TREND se serviskou (ukončený leasing)v solidním stavu (107000tkm bylo věrohodných) jsem koupil u fordu za 313000,- což byla pře 1,5 rokem příznivá cena. Byl jsem odhodlán, že všechno budu dávat dělat do servisu, ale to se mi neosvědčilo.

    Nové auto nekupuji, protože neodepisuji jako zaměstnanec DPH a nenajezdím toho tolik, aby se mi to vyplatilo. Kdybych v té době koupil totéž auto nové (spíš předváděčku) dal bych za něj minimálně 700tis.Kč. Ročně ujedu (se svým autem) do 20tkm, za 5 let 100tkm a pak se ho zbavím a budu koukat po dobře ojetém MKIV....

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.09.07  11:35

    « Re: ST

    To oleowr1: Hm, to bude ten rozdíl. Dělám cca 10-12hod denně a často i o víkendu. Ale je to nárazové. Servis mám bez DPH, u Charouze platím 460,-Kč/hod, jinde 300,-Kč/hod. Ale určitě 100tis měsíčně nevydělávám. >:D Podnikám a tak většina peněz jde na rozvoj firmy a servis do nákladů. Ale když už mám volno, tak nemám sílu shánět díly a hrabat se v autě (proto si kupuji nové). Navíc dělat na autě na ulici se mi nechce a dílnu nemám. A i když má můj servis od 8:0 do 20:00 tak mám taky problém tam auto dát. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.09.07  11:17

    « Re: to cja (palubka) + zadní brzdy

    to oleowr: dík za odpověď, to se moc nepochlapili s tou slevou - hlavně za to čekání - příspěvek je fajn a samozřejmě koho to baví a hlavně umí to , tak pro něj je to dobrý - já sice něco udělat umím, ale raději dnes ,až na drobné výměny a opravy, dávám auto do Ford servisu, kde mají zatím moji důvěru a snaží se o mě postarat(majitel je kamarád) , i když né zadarmo :-O A bohužel 7 měsíců v roce pracuji i o víkendu.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.09.07  11:11

    « Re: ST

    To superkutil:

    1. za hodinu nevydělám víc než dám v servisu, jestli je tomu tak u Tebe pak vyděláváš přes 100.000,- čistého měsíčně a divím se Ti, že jezdíš v Mondeu na které systematicky nadáváš. S DPH stojí hodina 654,5 Kč, t.j. 4908,75 za 7,5hod., za 21 pracovních dní 103083,75Kč.

    2. nejbližší servis má pracovní dobu, která se v podstatě kryje s mou, takže odvézt/vyzvednout auto + dopravit se kombinací autobusů do práce/do servisu mi zabere více než 2 hod.

    3. sobotu a neděli do práce nechodím, takže se mohu věnovat autu (dvěma autům) jako koníčku
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.09.07  10:35

    « Re: ST

    To cja: Vím přesně o čem mluvíš. Dnešní auta jsou technicky vyspělejší, robustnější a bezpečnější, ale také těžší. To znamená velkou ekologickou zátěž při výrobě, při provozu (musí být silnější motor aby to jelo a vyšší spotřeba, větší opotřebení pneu) a při likvidaci.

    Vlez si do nějakého auto vážícího 800kg a uvidíš, jaké je to žůžo. :-)

    Ale, že to jde dělat bezpečná a přitom lehká auta je vidět třeba na Subaru Forester. :-!

    To oleowr1: Kdysi jsem si všechno na autě dělal sám, ale dneska se mi vyplatí dát auto do servisu, protože zatímco je auto v servisu, vydělám za hodinu více než mě stojí hodina v servisu. Jediný problém je v tom, že servisy jsou hrozně pomalé a i kvůli blbosti si vezmou auto na celý.
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.09.07  10:24

    « to cja (palubka) + zadní brzdy

    Nová palubka má ujeto 2200km, zatím bez problémů. Výměna stála 13500,- prý včetně 10%slevy.

    Teď mě pozlobily zadní brzdy. Na LZ kole se roztrhala prachovka, destička zůstávala viset až se zhoblovala na kov. Je velice divné, že mi ve fordu na jaře měnili brzdovou kapalinu a kontrolovali brzdy, odvzdušňováků se přitom nikdo podle mně nedotkl a za necelý půlrok by nebyly vodítka třmenu zarezlé jak liška (prachovka byla zřejmě prasklá už tehdy). Pro jistotu jsem koupil ve fordu novou opravnou sadu (2vodítka, 2prachovky, 2 šrouby+trocha vazelíny) za 822,50Kč, v noname obchodě jsem koupil obě prachovky na druhé kolo za 60Kč a zjistil, že ty vodítka by stály obě 300,- tedy celkem 420Kč. Desky dozadu jsem koupil taky noname za 1100,- a jsem zvědav kolik vydrží.

    Pokud se pustíte sami do výměny zadních destiček, pozor na zatlačování pístků!!! Kombi - LZ kolo otáčet pístkem pomocí 12 imbusu doleva, PZ kolo doprava u limuzíny a 5dv. je to naopak. Pokud zatlačíte pístek násilím zničíte samostav ruční brzdy!!! V knize "Jak na to" je to popsáno. LZ kolo bylo v pohodě, při výměně na pravém kole byl tak silný tlak kapaliny, že nešlo pístek zašroubovat, přes odvzdušňovák jsem upouštěl kapalinu a kolega šrouboval. Kapalinu se musí stejně trochu upustit, po zatlačení pístku pro novou destičku přesahuje v nádržce maximum.

    P.S.: Myslím si, že takové příspěvky by se tu měly objevovat více, šunt typu kdo koho předjel k ničemu není. Na druhou stranu o čem by se bavili lidé, kteří neumí vzít do ruky šroubovák aniž by si nevypíchli oko.
  • 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 04.09.07  10:09

    « ST

    Zdravím. Jsem všemi deseti pro naftu , i když dříve jsem jezdil výhradně benzín - , ale teď jsem se vrátil z projíždˇky Focusem ST - 2,5T 5 válec - a musím zase uznat, že je to o něčem úplně jiném :-)Zvuk, zrychlení a celkově jízdní vlastnosti - to nemá chybu. Všem, kterým se tato možnost svezení se s tímto autem naskytne , tak jedině doporučuji. Když jsem vracel klíčky, tak si museli myslet, že jsem silně debilní, protože jsem se smál od "ucha k uchu". Fakt super zážitek. Naftu velí rozum, ale tenhle benzín srdce. V kombíku s přepážkou ho nedělají - což je asi chyba ;-). V S- Maxu je , ale jinak naladěný i v novém Mondeu, ale všude prohrává výkon s hmotností - s Focusem to cvičí ideálně. Omlouvám se za odbočení od tématu bionafty, ale tohle byla srdcovka >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.09.07  10:03

    « Re: mix

    Co tam ten olej v tom PD tak moc rychle potřebuje ?? To se to tam nemaže naftou jako u CR ? A do benzínu 1,8T jsem taky lil ten plněsyntetický !! Mám pocit, že šlo spíše o turbo.........
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.09.07  09:50

    « Re: mix

    DIM: Ne u kazde, ale jnom u PD, ktera potrebuje hodne ridky olej-ten je hodne drahy. Nam komonreilistum by snad stacila i M2T co se lije do fichtla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.09.07  09:39

    « Re: mix

    Spíše než 2% bio v naftě, mám trochu strach, zdali přidávání další složky do nafty, nebude pro obsluhu kohoutů v rafinérii příliš velká změna.
    A tak aniž bych chtěl někomu dělat reklamu, budu minimálně 2 měsíce tankovat V-Power. Aspoň založím další flotilu červených autíček.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 04.09.07  09:27

    « Re: mix

    .......už to někde bylo, ale proč je vlastně potřeba u Škody ten plně syntetický olej za 700 a více, když Ford tam lije olej za +-140 Kč ???
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 04.09.07  08:45

    « Re: mix

    hil: nevěř "odborníkům" ze Škodovky. Slovo odborníka ze Škodovky je pro LN slovem božím, pro normálně myslící lidi ovšem je pouze plácnutím do vzduchu.
    Není to tak dávno, kdy se Škodovky honosily kompatibilitou s 30% bionaftou!!! A najednou jim vadí 2%? Něco je u Fkody asi hodně špatně a budou to motory se vstřikovači PD. Tam může biosložka postupně zkazit olejovou náplň a může se celý motor krásně zadřít, o turbu už vůbec nemluvím. A navíc si hrajou na téměř nekonečné výměnné lhůty výměny oleje.
    Motorů s common railem se to netýká. Při 2% je třeba včas vyměňovat olej a palivový a olejový filtr.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 04.09.07  08:43

    « Re: mix

    To Kafe: Dnes jsem to na 4ku roztočil na 4000ot, ale trvalo to hodně dlouho a ve 4000ot mi motor už hodně vibruje. Může to být důvod, proč je max výkon už ve 3500ot. Souhlasím, že je motor zbytečné tak točit, točím mezi 1500-2700ot. :-!

    Tu hil: Byla to reakce na příspěvky jiných. A to , že to tebe nezajímá, neznamená, že to nezajímá jiné. Možná by jsi ale ty mohl napsat, do kolika motor točíš. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.09.07  08:28

    « Re: mix

    kutil: oprava - 4 stupen 150km/h, otacky 4250 - zle som odcital ;-) , mne to toci celkom v pohode, ale je pravda je takto ho vytacat je uplne zbytocne, 5 stupen taha ovela lepsie. podla mna je ten motor zbytocne tocit nad 3000 otacok.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 03.09.07  21:57

    « Re: mix

    To Kutil: Tys to asi ještě nepochopil, ale nám je to celkem jedno kolik ti to točí. :-)

    To Krkovička: Nebo jedničku, to zase dělá divy s převodovkou. :-)

    All, už je to tady: LN: Bionafta zatěžuje auta[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.07  21:54

    « Re: Vstřikování common rail, naftové filtry

    Vasik1: Hmm, vymena loziska je uz trochu fachmanska zalezitost to bych v garazi asi neriskoval..Tam u vas znam dost lidi, nebot jsem v Hranicich studoval, ale servisaka zadneho.
    Tu diagnostiku tlumicu ti delali v Hale?

    Kutil: Zitra to rozjed na trojku asi tak na kilo a pak tam hned soupni petku- dela to s motorem divy!
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.09.07  21:25

    « Re: mix

    To Kafe: Tak jsem to dnes zkusil rozjet na 4ku a do 3500ot to leze, pak už jen velmi pomalu, pokud přeřadím na 5ku, tak ta zrychluje líp. Na rovině se mi to nad 4000ot moc roztočit nedá. Zkusím to víc točit, třeba si motor zvykne. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 03.09.07  21:15

    « Re: Svítící ABS/ESP

    Tohle samé se děje Taťkovi od Bratrovi maželky, děje se mu ale na Seatu toledo r.v 2002? Tušim, nejsem si jistej, rozjede se jede jede, prudce zatočí doleva, šup a už to svítí, zmizí to až při vypnutí a zapnutí zapalování. Někdy najede 100km a nic někdy 5 a má to tam. V servisu mu řekli že je třeba vyměnit celej pajšl co se ABS týče...moc podrobností nevím, ale při přečtení příspěvku...jako bych to už někde slyšel ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.07  20:27

    « Svítící ABS/ESP

    Zdar uživatelům Mondea,zkuste mi prosím poradit s následujícím problémem.Po otočení klíčku se rozsvítí celá ta barevná hudba přístrojovky a postupně zhasíná.Mně zhasne vše co má a po nastartování(myslím,že jen při studeném startu) se opět rozsvítí kontrolka ABS/ESP na cca 4sec. a opět zhasne.Vyjedu,obě funkce normálně fungují,ESP se nechá vypnout,zapnout.Po ujetí proměnlivé vzdálenosti-někdy 1km,někdy 5km,někdy okolo 100km se obě kontrolky rozsvítí a oba systémy se odpojí a nezhasnou až do vyresetování systému,tzn.zastavit,vypnout motor,vytáhnout klíček a znovu jet.Obě kontrolky se buď opět po nějaké době rozsvítí nebo taky nikoli.A zas jedu km a na dalšim semaforu to tam mam zas.Anebo se to opět projeví až po dalších 10ti jízdách.Ale dříve nebo později jistě..Byl jsem na diagnostice,kde to přečetlo chybu tlakového/přetlakového/či snad vyrovnávacího ventilu v jednotce ABS.Tím,že se ten problém objevuje někdy a nepravidelně,se chci tady případně ujistit,že výměnou jednotky ABS se to snad vyřeší a prachy nepůjdou do kamen.Ještě chci vyzkoušet výměnu brzd.kapaliny za jinou viskozitu a kvalitně odvzdušnit,jestli se ventil nerozhýbe.Jinak r.v. je konec 03,model 04 s 82000t naběhanými v Německu,motorizace TDCI 96KW.Za jakýkoliv nápad,radu či postřeh předem děkuji
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 03.09.07  19:15

    « Re: mix

    Lordmystic:Co jsi dal za vyměnu toho dvouhmoťáku? Poslední dobou se mi nedaří rozjet plynule. Trochu roztočím 1 a když dám 2 a opatrně pouštím spojku auto se jakoby přidusí. prostě to cukne. může to být právě setrvačník?
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 03.09.07  18:55

    « Re: Vstřikování common rail, naftové filtry

    Krkovička: Na první prohlídce hned po koupi jsme byli na doporučení Petra v Hale v Praze, poblíž Prahy bydlí bratranec a tak jsme si udělali takový hezký výlet v okolí Prahy na kole, zatím co se Mondík servisoval, diagnostikovali vadný levý zadní tlumič a silentblock převodovky, tlumič zmáknu vyměnit sám, dle brožury, silentblok prej zatím nespěchá, dle pana Marečka, no každopádně se tady v okolí budu muset porozhlídnout po nějakém gut servisu (Hranice na Moravě) přsto že jsem relativně zručnej tak ložisko už asi nezmáknu.
    Petr T.: měřili jsem spotřebu stylem naleješ vyjedeš doleješ, a poslední máme teď +-6,2, první měsíc to bylo kolem 6,5, prostě jsem si užíval :-) teď si užívám stále, ale už vím jak si užívat za míň :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 03.09.07  16:53

    « Re: mix

    Kafe, Kutil: To já točím čtyřku 170km/h, ale mám to s chipem a jen pětikvalt, tam jsou ty horní stupně trochu delší než u vás. A točím cca. 4500rpm při 170 a dál by to ještě kousek šlo.

    Kutil: Spojka drží, jen ty ostré starty musím oželet. Dvouhmoťák byl stejně už při koupi načatej, takže to vyměním rovnou i se spojkou až se něco z toho vysype. Spojku dám z 2.2 kdy by to ten vyšší krouťám mělo přenést. Auto si ničím, vím o tom a kontroluji aby to nebylo moc :). Chip ale využívám hlavně při běžném ježdění, jednou za čas když to auto pořádně protáhnu je jedině dobře, ten motor si prostě o to přímo říká abych ho pořádně protáhl.

    O víkendu: Jel jsem z Prahy, na rovince tacho cca. 212, gps viz. obr. Bohužel lehce mrholilo a mé gumy jsou už hodně obroušené :(.
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 03.09.07  15:52

    « Rádio

    6000 je dobré rádio? 8-s
    Ja vážne uvažujem že by som niekde zohnal Sony a vymenil ho. Zvuk nič extra ale mám len 4 základné repráky. Nemám ani hudobný sluch takže mne to stačí. Keď si pustím Kabát na 16-17 tak je to podstatne lepšie ako doma na domácom kine.
    Ale funkčne je to rádio strašná bieda. Neviem prečo ale v Česku mám problém s automatickým preľaďovaním staníc. Aj na Slovensku mu trvá kým sa rozhodne preladiť na silnejšiu frekvenciu. Keď mám npr. IMPULS uložený na frekvencii 87,6 a prepnem si ho v Liberci tak rádio sa nechytá. Dokonca ani manuálne nedokáže vyhľadávať alternatívne frekvencie danej stanice. Myslím že nedokáže ani vyhľadávať stanice podľa zvoleného žánru. To je ale asi u nás nepodstatné. A možnosť nastavovať iba výšky a basy podľa mňa tiež už majú len tie najlacnejšie rádia. V starom aute som mal Philips ktorý stál v r. 98 12 tis. Sk vrátane CD meniča ( takže low end značka aj model ) a vedel toho podstatne viac.
    Navyše mi niekedy pri počúvaní rádia na krátku chvíľu preladí na inú stanicu. Cca. na 1/2 sekundy to preskočí. Niekde som čítal že CD6000 je Philips. Myslím že žiadny renomovaný výrobca už také jednoduché rádia pod svojou značkou ani nepredáva. To je ale asi všeobecný problém zabudovaných rádii. Výrobca dá do auta šunku a keď chce zákazník poriadne rádio musí priplatiť toľko, že by za to kúpil niekoľko podstatne lepších klasických autorádií.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.09.07  15:27

    « Re: Vstřikování common rail, naftové filtry

    mám klienta, který má Mazdu 6 s dieselem 2.0 103kW/360Nm a ten jí honí co to dá, po studeném startu plná zátěž, žádné dotáčení turba, ale z plného zátahu hned vypnout. Tak dám vědět po kolika km turbo odejde. :-) Zatím má najeto 70tis.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…